Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#83901) enginev3.0


enginev3.0
félisten

Voltam telekomnál. Kérdeztem, hogy ebben a hónapban még élő régi díjcsomagokra lehet-e telefont kihozni, majd közölte a csaj, hogy nem, azok már megszűntek. Bambán visszakérdeztem, hogy nem úgy van, hogy márc. 24.-től nem lehet online rendelni, viszont május 1-ig személyesen még igen? Erre közölte, hogy nem, április 1-től nem lehet sehogy, megszűntek, kész vége, be lettek vezetve az újak, azok vannak.

Nincs ezzel semmi baj, a rohadt hangnemmel van baj, amit eszközölt, és persze hogy én magamban tudtam, hogy hogy van. Kimentem a boltból, még vigyorral az arcukon meg is kérdezték, hogy akkor ennyi? Mondom igen ennyi. Jártam egyet, közben megkerestem a weboldalon

"A Move díjcsomagokat 2017. május 1-jével lezárjuk. Online megrendelésre 2017. március 24-étől nincs lehetőség. A Move díjcsomagok 2017. május 1-jét követően nem választhatók, és hűséghosszabbítás esetén a Mobil díjcsomagok választhatóak."

visszamentem, számhúzás és minden nélkül odamentem a pulthoz, és elmagyaráztam, hogy az ügyfélszolgálatos is tudja, hogy mi a helyzet a cégnél, amit képvisel, és mondtam hogy nem kéne mindenkit átbaszni, mert rohadtul nem így működik a dolog, aztán habogott, hogy nekik nem így mondták, és eljöttem.

Bocsánat az nem ide illő szavakért, csak úgy írtam, ahogy történt. 1 hónap alatt 3× próbáltak átverni, ami már rohadtul felhúzott, és nagyon kiosztottam az ott ülő, azelőtt büszkén sőt, rám mint vásárlóra nézve sértő módon tudását fitogtató csajra. Szóval jövőhéten bemegyek a helyi üzletbe, ahol kedves és normális volt az ügyintéző és ott megkérdezem mégegyszer ugyan ezt, hogy ő mit mond

Egyébként eszméletlen, hogy se telefonon, se személyesen nem lehet ügyeket intézni, mert az ott ülő emberek egyszerűen vagy tudatlanok, vagy rosszabbak mint egy banki dolgozók hitel ügyintézés esetén, de szerintem inkább csak tájékozatlanok és tudatlanok, én ilyet biztos nem engednék meg

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#83902) ForRedGlory válasza enginev3.0 (#83901) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Gratulálok, hogy neked sincs jobb szórakozásod, mint másokat baszogatni...

Venni is akartál telefont, vagy csak célirányosan eldontotted, hogy megszopatod az embereket, mert valamit rosszul mondanak. Te biztos tévedhetetlen vagy. Ha lenne fogalmad arról, hogy napról napra változtatják a marketingesek a dolgokat, akkor nem állnál le habzó szájjal magyarázni ,hogy ez nem így volt meg tegnap-tegnapelőtt...

[ Szerkesztve ]

(#83903) Beca1990 válasza ForRedGlory (#83902) üzenetére


Beca1990
senior tag

már nem azért de én sem hagytam volna ezeket szó nélkül...
mennyi olyan esetet hallok ahol az ügyintézést megtámadják mert az már sok amit ott képzelnek magukról...

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#83904) lugosi válasza enginev3.0 (#83901) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Egyik helyi üzletben vidéken van egy hölgyike, egy jelenség ahogy felsőbbrendűnek képzeli magát. Az az arc, az a járás, az az affektáló hang, az a tudálékos stílus... Mindig drukkolok hogy nehogy hozzá kerüljek ha valamit intézni kell.

(#83905) Deck válasza lugosi (#83904) üzenetére


Deck
titán

Sok ilyen van.

PS5

(#83906) dptrsk válasza ForRedGlory (#83902) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Az a baj, hogy ez a munkája.
Ha egy ápoló félre kezel, mert azt értette a doktor úrtól, hogy mától kell tripla dózis, ha nem enyhülnek a tünetek, közben meg 1 hónap múlva...
Csak az elhivatottság kérdéses.
Ha lelkiismeretes, akkor képben lesz a napi változtatásokkal is.

Már bennem is érik egy ideje, de ha már itt tartunk csak az elmúlt 2 hét eseményeiből:
SIM cserét fizetősen akarta megcsinálni, mert nem méretcsere miatt kértem, hanem más indokkal(a SIM ép állapotban jelen volt). Másik ügyintéző 10 perccel később kicserélte simán, kedves volt.
Domino SIMet akartam venni utánajárás nélkül rávágta, hogy 2000 forintért tud adni. 15 perc múlva ugyanott másik ügyintéző adott 990ért. Az elsőnél is direkt rákérdeztem nincs-e olcsóbb...

Ezen nincs mit szépíteni, a velem 2 hét alatt történtek miatt 2 embert el kéne bocsájtani mert alap dolgokban hazudott. Vagy erre is van mentség?
Visszatérve a fórumtárs esetére, az alap, hogy megnézem a gépben, hogy meg tudom-e neki csinálni, ha arra sem vettem a fáradtságot, hogy felkészülten álljak munkába.

Mégegyszer ez a dolga, egy buszvezető sem áll le a dugó közepén, mert letelt a 8 óra munkája. Az ügyintéző jobb helyzetben van, mert otthon is tudja tanulmányozni amit kellene.

Sajnos túl sok olyan ügyintéző van, aki nem érti a dolgát s csak heverészik és csak kevés olyan akik valóban lelkiismeretesen dolgoznak.

(#83907) enginev3.0 válasza ForRedGlory (#83902) üzenetére


enginev3.0
félisten

Na azért kicsit várjunk már, nyilván nem azért mentem be mert azt vártam hogy átvérnek, hanem mert szerettem volna egy jó ajánlat esetén egy Galaxy S8at kihozni/előrendelni, még mindjárt szarul érzem magam mert ő nincs tisztában a munkájával

Ha én hibaznek akkorát a munkámban mint ahogy ezt most ő tette, tudod hányan szidnák az anyámat?

Azelőtt voltam bent egy másik ügyfélponton ahol nem adtak duó SIM kártyát "mert azt csak új csomagokhoz lehet" , majd másik üzletben olyan rendes volt az ügyfélszolgálatos csaj hogy telefonon meg is érdeklődte nekem hogy régi move xs csomag esetén még tudom e osztani a tematikus opciót duó net SIM kártyával, majd a kezembe nyomta hogy minden jó lesz

Ezt akkor le is írtam ide

Úgy lehet hogy ez emberség kérdése, hogy ki hogy végzi ebben a szakmában a munkáját, semmi másra nem lehet fogni, se tudatlanságra, se semmire, szimplán emberség, és azt hiszem, abból nekik nagyon sok kéne

Egyébként én pedig olyan vagyok, aki ha valamire akciósan 189ft van írva 229 helyett, de a kasszás 229et számol akkor igenis kiverem a balhét, mert ha valami úgy van akkor legyen is úgy! Összegtől függetlenül

Ha rajtam be tudnak hajtani, számon tudnak kérni, akkor én bizony nem fogom hagyni magam

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#83908) [P]laci válasza enginev3.0 (#83907) üzenetére


[P]laci
senior tag

nem tudom melyik üzletben és kinél tapasztaltad ezt, amit leírtál, de legalább megoszthatnád, mert így igazából kollektívan azt mondod, hogy márpedig mindenhol rossz, ami szimplán nem igaz...
évek óta több városban, több üzletben is megfordultam (eléggé képben vagyok a dolgokkal, csomagokkal), de sosem tapasztaltam ilyet, sőt ha valami érdekeset kérdeztem (volt már rá példa), akkor ha nem is tudta az illető a választ, türelmet kért és keresett megoldást ilyen, vagy olyan módon. :K

szóval szerintem korántsem ennyire fekete-fehér a dolog, mintahogy te gondolod! :B

[ Szerkesztve ]

(#83909) Zeki válasza Kali4 (#83884) üzenetére


Zeki
nagyúr

Domino fixnel oke, a tobbi dominohoz kell a technikai net aktivalas, napinet lemondas.

(#83910) dptrsk válasza [P]laci (#83908) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Én Alleeban tapasztaltam a most leírtakat.
A Mammutban sincsenek jobban képben.
Westendről többnyire jó tapasztalataim vannak.

De szerintem lényegtelen, hogy hol, mert ha valakinek egy T-Pont esik közelbe mindig oda megy és úgy alakul ki nála a kép az ügyintézésről.

A Telekomnak kéne próbavásárlásokkal vagy vizsgákkal kiszűrnie az ilyeneket.

[ Szerkesztve ]

(#83911) #78121280 válasza dptrsk (#83910) üzenetére


#78121280
törölt tag

Maradjunk annyiban hogy folyamatosan van próbavásárlás! ;)
Azért mondják hogy csak új csomagot lehet kötni mert a régiekre már egy fillér jutalékot nem adnak ennyi a lényeg! Az utasításokat és a kvótát teljesíteni kell, nem átbaszásból mondják, hogy nem lehet kötni régi csomagra...

[ Szerkesztve ]

(#83912) k-adi válasza #78121280 (#83911) üzenetére


k-adi
nagyúr

Az egy dolog, hogy elsőre megpróbál átbaszni és már az új (és persze drágább, kedvezőtlenebb) csomagot adni, de ha visszakérdezel, hogy "hahó ez nem egészen így van, sőt olvastam is a TI oldalatokon ezt és ezt.." akkor ne hazudtoljon már meg és nézzen hülyének.
Legalább akkor legyen benne annyi, hogy ok, megpróbáltam jutalékot húzni rajta, nem jött össze, bumm... majd a következő barmon megpróbálom újra de ezzel akkor rendes leszek mert látom tájékozott. (bár alapból nem kéne indok miért legyen rendes, mindig annak kéne lennie....!!!)

-

Ugyanez a szitu, más cég. Meki: 5000ft felett vásároltam (több embernek) hamburgereket, menüt, majd rájöttem vásárlás után, hogy baszik szatyrot adni amikor min. 5 zacskóval+üdítőkkel állok előtte. Mondom neki, hogy ugye adsz nagy zacskót, mivel csak 2 kezem van? Persze nem ad, fizessek még 50ft-ot a szaros zacskóért, amikor épp pár másodperccel előtte 4 ember mennyiségű kaját vásároltam nála.
Na pár héttel rá később, másik pénztáros: szó nélkül adott, még ő kért elnézést

Szóval minden a hozzáállásán múlik. Persze biztos sokszor vannak díjcsomag változások, apróbb változások, sokszor nehéz követni, elhiszem. De legalább nézze meg a gépben, ami szinte semmiből nem áll neki.

(#83913) _Moriarty_ válasza #78121280 (#83911) üzenetére


_Moriarty_
aktív tag

Nem szeretném tovább szítani a feszültséget, de a vásárló szemszögéből ez egyértelműen átb@szás és hazugság.
Az egy más kérdés, hogy valahol értjük az okát, de ez szvsz nem mentesíti őket.

(#83914) lugosi válasza Deck (#83905) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Persze, elhiszem.
Hozzáteszem hogy az adott üzletben az összes többi ott dolgozóról csak jót tudok mondani.
Egy másik ügyintézővel volt problémánk, aki mondott valamit adott időpontban, hogy jöjjünk vissza egy hónap múlva, visszamentünk egy hónap múlva (cég), akkor azt mondta, hogy egy hónappal előtte kellett volna. Írtunk egy panaszt, rendben volt.

(#83915) #74774528 válasza k-adi (#83912) üzenetére


#74774528
törölt tag

Te szoktál ingyen dolgozni??
Szerintem nem, ők sem,hisz ebből él... Igazából ezt itt le is lehetne ennyivel zárni...
És azért annyira nem kedvezőtlenek az új csomagok, elég ha kiszámolod egy otthoni tripla mellé, már olcsóbb is mint a régi....

[ Szerkesztve ]

(#83916) Beca1990 válasza #74774528 (#83915) üzenetére


Beca1990
senior tag

otthoni tripla... naja.
ha meg ezt a hármast külön-külön mindegyiket másik szolgáltatónál veszed akkor még olcsóbb... :)
a lényeg hogy ezek az új csomagok sz*rt sem érnek, csak azok fognak mellette állni akiknek ilyen van a rabláncuk miatt. :)

[ Szerkesztve ]

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#83917) gianone válasza #74774528 (#83915) üzenetére


gianone
őstag

Kivéve, ha aranytárskártyád volt készülékkel. Nem beszélve arról, hogy mennyivel drágábbak lettek a telók.

Beca1990

Már ha van rá lehetőséged. Ahol nincs Digi, azért a Magenta elfogadható megoldás. főleg ha ki is használod a plusz szolgáltatásait. TVGO, Wifi Fon, családi opció stb. Pl. tesóméknál nincs más választásuk, így viszont nekem meg olcsóbb is az új csomag, és jobb is. Nem írom le új, de pár ezresért kiváló szolgáltatásokat kapok. Tesómék meg cserébe használják a Digi Online-omat, win-win. :D

[ Szerkesztve ]

Nokia 1610i Huawei Nova

(#83918) k-adi válasza #74774528 (#83915) üzenetére


k-adi
nagyúr

Félreérted. Itt most senkit nem érdekel neki mi a jó.
Ugyanis TE vagy az ügyfél. Te vagy a fontos. (elméletben....sajnos a valóság sokszor más)

Azért mész be, mert TE akarsz elintézni magadnak valamit.

Azaz röviden: Ha TE bemész és szeretnél "A" dolgot és ő ad neked egy "B" dolgot pedig az "A" is lehetséges akkor probléma van... és igen, itt ezzel le is zárhatjuk a témát.

(#83919) jozsi968 válasza #74774528 (#83915) üzenetére


jozsi968
tag

Mi van? Mi az hogy ő ebből él? Na álljunk már meg egy szóra! Ugyanúgy megkapja a fizetését, ha valakit nem is tud bepalizni, legfeljebb jutalékot nem kap utána. Még hogy nem kedvezőtlenek az új csomagok? Ember, gondolkodj már mielőtt valamit leírsz! Nem mindenki olyan helyen él, hogy a telekom mindhárom szolgáltatását igénybe tudja venni!

(#83920) Kali4 válasza Zeki (#83909) üzenetére


Kali4
tag

Köszönöm!
Azt meg lehet nézni valahol, hogy ebből mennyi maradt még?

(#83921) dptrsk válasza #78121280 (#83911) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Lehet, hogy vannak próbavásárlások, de akkor vagy a felsővezetés elvárásai nem egyezik a normális ügyfélkiszolgálás elvárásaival vagy nem ér semmit, mert kapnak fülest a T-Pontok, s tudják mikor kell odafigyelni.

És a SIMcsere, Domino csomag, amiket írtam?
Mindkettő a te szavaiddal élve átbaszás.

(#83922) #74774528 válasza k-adi (#83918) üzenetére


#74774528
törölt tag

Te is felreerted, ahogy leirtam te SEM dolgozol ingyen gondolom.... ezért értékesitő a neve,hogy azt értékesitse ami a feladata, ha nem tudod mi a kulonbseg ertekesito es elado kozott akkor menj be egy tes*o-ba es rajossz... ez a dolga! Ha nem tetszik, akkor ezt mond el,hogy neked ez kell nem az, de ne az eszt oszd....

[ Szerkesztve ]

(#83923) Beca1990 válasza #74774528 (#83922) üzenetére


Beca1990
senior tag

mégis te osztod itt az észt. :D
szerintem ezt itt le is kéne zárni...

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#83924) ForRedGlory válasza enginev3.0 (#83907) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Akkoir leírom a gondomat, de ez lehet hosszú lesz. :U

A gondom pontosan ez a hozzászólásod, vagyis, azt, amit a sorok között olvasni lehet, bár látom páran nem tudnak olvasni.

Számomra ez jött le, ezt írtad:

Tisztában vagyok, hogy mit lehet kezdeni a régi csomagokkal -> azért bementem és megkérdeztem (Őőőőő de miért is!?!) -> nem tetszett a válasz, de miért is tetszett volna, mivel tudtam mi a helyes válasz, ezért faképnél hagytam -> gyorsan az üzlet előtt rákerestem a honlapon a vonatkozó részre -> aztán gondoltam jól beolvasok neki, sorszám nélkül visszamentem ugatni egy sort.

Ez semmivel sem emberségesebb, mint az, ha valaki direkt szopat. Erkölcsileg semmivel sem vagy fentebb, mert viszsamentél és mindenki előtt leugattad. Gondolom meg sem fordult a fejedben, hogy milyen röhejes voltál. Nehezen tudom ezek után elképzelni, hogy normális hangnemben beszéltél vele, de hát ez úgysem derül ki.

Megsúgok valamit. Azt, hogy mit lehet és hogy mit hogy kell kommunikálni rohadtul nem ugyanaz, plána a multiknál... és igen köcsög ügyintéző, mert ő a multi arca, neki kell "átadni" az információt. A Telekom NEM preferálja a régi csomagokkal való értékesítést, ez nyilvánvaló és feltételezem érthető is. Na most, ha a Telekom nem preferálja, akkor szerinted az egyszeri ügyfélszolgálatos mit fog neked mondani? :U Azt, hogy lehet, de a Telekom nem szeretné, meg amúgy sem kapok belőle jutalékot vagy azt, hogy egyszerűen annyit mond, hogy nem lehet. Ha meg mégis értékesít, akkor jól meg fogják vizsgálni, hogy miért, aztán adott esetben mehet magyarázkodni. Perzse te biztosan mindenkinek osztogatnád a telefont, mert bántja az igazságérzetedet.

Senki sem fog olyat tenni, ami neki árthat és a két rossz közül még ez a kisebb. Feltételezem te sem mennél szembe a főnököd kérésének. Azt meg felejtsük el, hogy a vásárló az első, mert ezt nagyon szeretik hangoztatni az emberek, mert bántja az igazságérzetüket. Megúsgom, rophadtul nem érdekel egy multit, hogy van pár ember, akinek nem tetszenek a dolgok... pont úgy elmegy másik szolgáltatóhoz, mint ahogy átjönnek másik szolgáltatótól is a "csalódott" emberek. Ez nem a Máltai Szeretetszolgálat, hanem vadkapitalizmus, amivel lehet "ágálni", de hogy mennyi eneregiát fektet bele az ember, nem mindegy.

Na más most, azzal, hogy te direkt visszamentél kikoktatni az eladót bőven átléptél nálam egy olyan határt.

Akik ott dolgoznak azok is ugyanolyan emberek és ugyanúgy mondhatnak hülységet, mint ahogy te is, meg én is. Szerintem nem kellene sokat keresnem, hogy találjak érdekes dolgokat a fórumon tőled (is), így az erkölcsi magasló nem túl hiteles.

...és egyébként igen, sokszor órák alatt változnak a dolgok főleg ilyen protfólióváltásnál. Fogalmad sincs, hány információt kapnak nap, mint nap és hány információt pontosítanak, módosítanak akár órákon is belül az illetékesek. Nem az ügyintéző tehet róla, ha két nap múlva mást mond, mint amit korábban mondtak. (Ezt csak úgy általánosságban, és nem a sikersztoridra írtam)

Az meg biztos meg sem fordult a fejedben, hogy a honlapon is lehetnek hülyeségek, de ha kiderült volna, hogy tévedsz, akkor visszamész elnézést kérni? :U

Azt meg hagyjuk, hoigy S8-at vettél volna, ha kapsz "jó" ajánlatot, mert finoman szólva is röhejes. Ki az, aki személyesre megy be érdeklődni, amikor megteheti telefonon, ingyen, rögzített hívásban, amire bármikor hivatkozhat? Megmondom. Az, aki valahogy szeretne valamilyen extra kedvezményt kikuncsorogni. Más értelmes magyarázat nincs arra, hogy sorban áll az ember potyára. :U

[ Szerkesztve ]

(#83925) k-adi válasza ForRedGlory (#83924) üzenetére


k-adi
nagyúr

Az S8-as bekezdésed totál irreleváns most. Az, hogy miért ment be, az ügyfél indoka, neked ahhoz semmi közöd. Ha extra kedvezményekért ment kuncsorogni ha nem, nem a te dolgod.
Bement, érdeklődött a régi csomagok felől amik az ő hivatalos oldaluk szerint még van. Ha rosszul írják ki, javítsák. De amíg ott van addig a leírt a hivatalos.

Most gondold el a következő szitut: netre kiírják hogy bármelyik ájfon 2 forintért a tiéd. Bemész, majd mondja a csaj hogy hoppá bocsi a neten rosszul van írva, nem két forint hanem két millió forint. :D

Ennyi erővel akkor semmilyen információban nem lehetne megbízni, akkor minek van a weboldal?

Nekem ebből az jön le, hogy online nem, de személyesen még lehet HA veszed a fáradtságot és besétálsz valahova: "...díjcsomagokat 2017. május 1-jével lezárjuk. Online megrendelésre 2017. március 24-étől nincs lehetőség. A Move díjcsomagok 2017. május 1-jét követően nem választhatók"

Ha a weblapon kiírják hogy online NEM de személyesen IGEN akkor mi a probléma??

(#83926) k-adi válasza #74774528 (#83922) üzenetére


k-adi
nagyúr

Továbbra is hangsúlyozom: az ügyintéző nem dolgozik ingyen.
A jutalék más kategória, az hogy mennyit vág zsebre a különböző díjcsomagok eladása után az engem, mint ügyfelet nem érdekel. A munkájáért megkapja a fizetését.

Illetve az ügyintéző nem eladó, értékesítő. Van olyan is de a kettő nem ugyanaz.

Persze rábeszélhet erre arra, de ha te odamész és tudod mit kérsz de nem adja és mást mondd az nem oké.

Májusban úgyis megyek Tpontba, majd megnézem mi van a nevük alá írva: ügyintéző vagy értékesítő :))

[ Szerkesztve ]

(#83927) chester99


chester99
aktív tag

Üdv

Valbóban igaz, hogy a mobil előfizetések átírása február 1-től ingyenes?

(#83928) #74774528 válasza k-adi (#83926) üzenetére


#74774528
törölt tag

Megnézheted, semmi nincs a nevük alá írva... :D

[ Szerkesztve ]

(#83929) đe$|re


đe$|re
senior tag

"Illetve az ügyintéző nem eladó, értékesítő."
Tudtommal a hivatalos megnevezésük az Értékesítési képviselő.

"A jutalék más kategória, az hogy mennyit vág zsebre a különböző díjcsomagok eladása után az engem, mint ügyfelet nem érdekel. A munkájáért megkapja a fizetését."
A munkájának egy kis részéért kapja a fizetést, a többiért kapja a jutalékot, amihez időnként elég durva kvóták tartoznak, de tudjuk, ez is le van szarva.

De nézzük a "kedves" ügyfeleket is:
- Bemegy a Tpontba, körbenéz - szerintem nem tűnik fel neki, hogy sokan vannak - és megkérdezi a mobiltudós kollégát, hogy mennyit kell várni, szeretné befizetni a csekket. Tájékoztatva lett, hogy fáradjon át a postára, mert hamarabb befizetheti, mivel amint látja nagyon sokan vannak, így hosszú lesz a várakozás. Hősünk kb. 30 perccel később odab****a a sorszámot, majd puffogva távoz, hogy ő nem hajlandó ennyit várni. (2-3 éve napi rendszerességel fordult elő)
- Megérkezik törperős, levágja az asztalra a már amúgy is törött telefont, hogy már neki ezt azonnal javítsák meg. Biztosítás nuku, ő nem csinált a telefonnal semmit. De fel fogja jelenteni a Telekomot, mert nem csinálják meg neki, pedig garanciás.
- Az értékesítők állandó szidása, ha jogos, ha nem, de a kis önérzetes nem képes bocsánatot kérni, ha téved.

[ Szerkesztve ]

(#83930) dptrsk válasza ForRedGlory (#83924) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

A sorok között olvasáshoz a megfelelő informálódás elmaradt, a fórumtárs még márciusban érdeklődött, hogy S8-at személyesen ki tud-e hozni régi csomagra.

Tehát azért ment be, mert AKART egy S8-at.

Ha annyira zavarta volna a Telekomot a régi és új csomagok átfedése beharangozza a lezárást, s csak lezárás után adja ki az új csomagokat, esetleg nem félig zárja le, hanem az új csomagoktól kezdve nem lehet új készüléket a régire.

Olyan utasítás van az ügyintézőknek, hogy azt KELL mondania, hogy régi csomagra nem lehet, akkor a honlapra miért írják ki, hogy lehet?
Semmi értelme nincs így.

Az, hogy napon belül változnak a kondiciók ennek a munkának a része. Ha valaki ezt a hivatást választja, akkor ez vele jár.
A buszvezető is, ha kell (és Budapesten sokszor kell) megy helyettesíteni egy számára teljesen ismeretlen útvonalra és megoldja pedig lehet életében sohasem járt arra. Ez a munkája, hivatása.

[ Szerkesztve ]

(#83931) dptrsk válasza đe$|re (#83929) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

"A munkájának egy kis részéért kapja a fizetést, a többiért kapja a jutalékot, amihez időnként elég durva kvóták tartoznak, de tudjuk, ez is le van szarva."

Nekem ehhez ügyfélként nem sok közöm van, hogy ő milyen feltételeket fogadott el. A benzinkúton se azért veszel 95ös helyett 98as benzint, mert akkor esetleg több fizetést kap a kutas.
Tegyen érte, hogy nekem megérje az, hogy vegyek valamit, amivel esetleg ő is jobban jár.

Ő sem a pénztárcámhoz mérten ajánlja a termékeket, hanem, a sajátjához.
Mikor egy Dominos ügyintézésnél, amin 6-8 hónapja csak mobilinternet miatti időszaki díj terhelés volt, ajánl egy Next M-et, akkor azzal mit kezdjek? És mikor mondom, hogy csak netre kell és erősködik, hogy abban is van. Ha őt nem érdekli az én helyzetem, akkor engem miért érdekelne az ő helyzete?

Ha jól el tudja adni amit akar, s tisztában van az ügyfél igényeivel, akkor valószínű az ügyfelek is elégedettek vele. De ha csak a levegőben ajánlgat ezt-azt az neki se és az ügyfélnek sem jó.

A kedves ügyfelekre:
Szerintem senki sem szeret várakozni, a T-Pontnak kellene megoldania, hogy ne legyen ilyen hosszú az ügyintézés.
Pl: 14 pultból 4nél ne csak üljön az ügyintéző a 30-40 perces várakozás alatt, hanem azt lássák a várakozók, hogy mindenhol ügyintézés folyik.
Ez megint konkrét eset, Alleeban, 30 perc alatt 1 ügyfelet nem szolgáltak ki, de ott ültek a gép előtt a főbejáratnál. Elhiszem van adminisztratív feladat is, de, ha tudja, hogy 5 percnél tovább tart ne a főbejáratnál tegye, hanem egy eldugott részen.

A készülék vásárlókat a mobiltudós segíthetné a választásban egy tablettel a kezében, amivel tud árakat mondani, s egy dedikált pultnál fizet, aláír és megy az ügyfél. Esetleg önkiszolgáló kiosk, amin készüléket és díjcsomagot állít össze magának s a dedikált pulthoz csak fizetni, aláírni és átvenni megy.
Így nincs 20 percig valaki egy pultnál és már az 3. eszközt bontatja ki, mert nem tud dönteni, s csak azután ír alá, fizet és megy...

Törperős sajnos a munka velejárója, mint ahogy a buszvezetőnek a bunkó autós vagy a bankban a csak a szemét bank tehet róla ügyfél.

Az ügyintéző a Telekom - ügyfél közötti csatorna, így sajnos akár a hanyag munkatárs miatt kialakult kép is a lelkiismeretes munkatárson csapódik le.

(#83932) Cilindrik válasza đe$|re (#83929) üzenetére


Cilindrik
aktív tag

Abszolút egyetértek. Banknál ott ugyan ez megy csak pepitában

Feleségem banki ügyintéző/főpénztáros, ott pl.az ügyfél anyázik hogy miért ügyintéznek/értékesítenek a pénztárban, a főnökség meg hajtja ostorral hogy igenis értékesíteni kell a pénztárban és természetesen sosem elég semmi. Na legyél okos ha tudsz.

Az a baj az ilyen jellegű munkáknál az ügyintéző 2 tűz között van, szóval legyünk kicsit megértőbbek.

Megjegyzem én is azóta vagyok ügyfélként megértő BÁRMELYpénztáros/ügyinétéző stb irányába mióta közvetve tapasztalom a másik oldal bajait.

Ja igen és engem is bosszant pl hogy az 5.én vett készülékemhez még mindig nem küldték ki azt a nyamvadt tartozékkupont.

(#83933) albiosz


albiosz
senior tag

Sziasztok!

Felmerült pár kérdésem az új díjcsomag kombókkal kapcsolatban:

1. Mobil M és L esetében hálózaton belül az SMS is díjmentes, ugye?
2. Mobil M esetén a 3000 HUF havi díj nem használható fel hálózaton kívüli hívásokra és SMS-ekre?
3. Most járt le a feleségem 2 éves hűsége, írtak, hogy válasszon új díjcsomagot. Napokon belül szül. El lehet ezt intézni online vagy be kell fáradni valamelyik üzletbe mindenképp?

Viccesek a percdíjak egyébként Dominohoz képest...

(#83934) dptrsk válasza albiosz (#83933) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

1. igen.
2. így ahogy írod.
3. akár online is intézhető.

(#83935) lugosi válasza ForRedGlory (#83924) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Pár dologban tévedsz szerintem. Az ügyfél fizet a szolgáltatónak, és nem fordítva. Ezért szerintem illik normálisan bánni vele, és nem átverni.
Az pedig, hogy a szolgáltatót nem érdekli pár ügyfél, szerintem nagy hiba. Pár elégedetlen ügyfél sokkal rosszabb reklám, mint 1000 elégedett, mert ők nem hangoskodnak. Az ilyen viselkedéssel a szolgáltató csinál maga ellen egy hatékony, az ügyfélnek semmibe nem kerülő negatív reklámot.

Én az illető helyében még írnék egyet a fogyasztóvédelemnek is, végül is nem szolgálták ki, amikor ki kellett volna. Ez se kerül semmibe neki.

Ezért is felesleges a szolgáltató részéről az ilyen húzás.

(#83936) albiosz válasza dptrsk (#83934) üzenetére


albiosz
senior tag

Köszönöm a gyors választ! :)

+1 még felmerült: Mobil L: ,,+150 perc vagy SMS egyéb belföldi hálózatokba, alapdíjas iányba itthon vagy EU roaming helyzetben is"

Hogy értsem ezt? Beszél mondjuk 50 percet hálózaton kívül adott ciklusban. Akkor még küldhet 100 SMS-t?

(#83937) ForRedGlory válasza lugosi (#83935) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Nem mondtam, hogy a Szolgáltatói nézőpont jó, csak az éremnek két oldala van. Totál felesleges azokon levezetni, akik a legkevésbé tehetnek róla. Ott a lehetőség, lehet panaszt írni, de az nekem sok, ha még vissza is megy valaki magyarázni egy sort, pláne mert fogalma sincs, mi van a háttérben.

(#83938) szalai112


szalai112
senior tag

Sziasztok
Készíttetem egy videót hogy hogyan változnak az árak a magenta1 csomag összeállításban.
Okosoktól véleményt kérnék mert telefonban tagadnak mindent pedig azt mondták hogy megnézték úgy ahogy én!
Íme a videó link je [link]
De az összes moduláris havi díjas árai módosulnak jóvolta alacsonyban mint kéne!
és csak egy telekomos ismerte ell az árakat, ahogy olvastam a topicot ők se vannak a helyzet magaslatán
De ez így ajánlat tétel az ügyfelek felé vagy elfogadja vagy nem .
és én mindegyikről hangfelvételt készítettem tagadjanak ha tudnak

[ Szerkesztve ]

(#83939) _Moriarty_ válasza ForRedGlory (#83937) üzenetére


_Moriarty_
aktív tag

Sztem pont nem is kell tudnia mi van a háttérben. Korrekt kiszolgálást/ügyintézést várt volna és ez nem valósult meg.

(#83940) gianone válasza szalai112 (#83938) üzenetére


gianone
őstag

Őszintén szólva, én nem láttam jól, és így nem is tudtam követni a videót.

Mivel itt Magenta megrendelésről van szó, nem az 50000-rel csökkentett árakról van szó?

Konkrétan erről a listáról:

[link]

Hasonlítsd össze, és döntsd el. Egyébként ez is tízezrekkel több, mint pár hónapja volt. És ezek az árak csak egyszer vannak előfizetésenként. Nekem a Huawei Nova Move ATK-ban magentásan 50000-rel csökkentve 43000 volt január végén, februárban 35-re lement, és most már 77-85 kb. ekkora előfizetéssel magentásan.

[ Szerkesztve ]

Nokia 1610i Huawei Nova

(#83941) dptrsk válasza albiosz (#83936) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Pontosan ahogy írod.

(#83942) k-adi válasza Cilindrik (#83932) üzenetére


k-adi
nagyúr

Már ne haragudj de azért az is nonszensz hogy még a pénztárnál is még értékesíteni akar... mármint a bank. Az ügyfélnek honnan kellene tudnia, hogy ilyen gerinctelen banda ahova épp betér?
Pénztár = fizetés, távozás.. ez van az emberek fejében, ezért nyilván finoman szólva meglepődnek ha még ott is ilyen húzásokkal fárasztják őket.

Ez olyan, mint amikor elmész tankolni a benzinkútra és a kutas még rád akar sózni egy iskolatáskát, mert látja a kislányod a hátsó ülésen. :)

Ugyanez ügyintézés során: ha odamész, hogy elintézz valamit akkor közbe ne beszéljen már rá mindenféle szarra, mikor nem azért mentél oda és nem is érdekel.
Aztán persze jól elvitázol vele, így nem csoda hogy ilyen módon az ügyintézés 1 embernek 20-30 perc. :D

Én megértem, hogy 2 tűz között vannak sokszor, de az nem az ügyfél hibája. Azt is megértem, hogy félti az állását de alapvetően az ügyfél igényét kellene kielégíteni első körben és nem a sajátját, a cégét.

[ Szerkesztve ]

(#83943) Zeki válasza k-adi (#83942) üzenetére


Zeki
nagyúr

Nyilván vannak ügyfelek, akiket sikerül rádumálni az extra ajánlatra.
És nem, nem a vevő érdekeit kell nézni, hanem a cégét, aki a fizetésed adja. És ha azt adja utasításba hogy ajánlj, és te nem ajánlasz, pápá van.

[ Szerkesztve ]

(#83944) [P]laci válasza k-adi (#83942) üzenetére


[P]laci
senior tag

őszintén érdekelne, hogy te mivel foglalkozol, ha ez a véleményed egy amúgy kapitalista beállítottságú világban... :K
egyébként, ha neked csak erre kellene az ügyfélszolgálat, akkor írj nekik mailt, vagy telefonos ügyfélszolgálat, ott kisebb (értsd gyakorlatilag nulla) eséllyel próbálnak neked ajánlani, egy jobb, bővebb, újabb, egyszerűbb szolgáltatást. ;)

(#83945) szalai112 válasza gianone (#83940) üzenetére


szalai112
senior tag

Én látom az árakat jók a szemeim :D
A lényeg hogy aki nem kér készüléket alacsonyabbak jóvolta az árak a mobil havi díj szabásnál

(#83946) szalai112 válasza gianone (#83940) üzenetére


szalai112
senior tag

Az ilyen eldugott ASZF-ket hol lehet megtalálni?

(#83947) đe$|re


đe$|re
senior tag

elszúrtam

[ Szerkesztve ]

(#83948) gianone válasza szalai112 (#83945) üzenetére


gianone
őstag

Nekem is jók a szemeim, lehet a felbontásom más.

Készülék nélkül olcsóbb, ebben semmi újdonság nincs, nem igazán titkolják. Sima Next csomagokban eddig is így volt.

Amit én linkeltem, az meg Magenta fórumában megtalálható. Gondolom, máshol is.

Nokia 1610i Huawei Nova

(#83949) tsteve válasza szalai112 (#83946) üzenetére


tsteve
senior tag

írj be a Google-ba két szót: telekom ászf
első találat lesz...
ez a módszer gyakran használható más esetekben is..
amúgy számomra nem világos, hogy mi a gond azzal, hogy a készüléket nem vásárlók részére olcsóbb az előfizu...ez így van jól, így mindkét csoport kap valamiféle kedvezményt.. ha nem így lenne, jogosan reklamálna az a csoport amelyik semmilyen kedvezményt nem kap

[ Szerkesztve ]

(#83950) csako válasza szalai112 (#83945) üzenetére


csako
veterán

Ezt nem tudom miért kellett levideózni, magenta nélkül is tudni lehet, hogy a mindenhova korlátlan csomag esetén 4k a kedvezmény, ha nem vesz az ember telefont.

Mondjuk az inkább érdekesebb, hogy egyéb ajánlat kérése esetén is az alacsonyabb árat írja ki.

[ Szerkesztve ]

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.