Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
kali
legenda
szia,
leírom én a véleményemet/tapasztalatomat, mert nem vagyok t-s illetékes, nem kér számon a szolgáltató, mint munkáltató/érintett;
amíg vásárolsz, addig jó ha azt üzletben teszed, mert a viszontosnak - nem közvetlenül t-s dolgozók - anyagi érdekeltésge van benne, hiszen "jutalékot" kapnak a szolgáltatótól az eladások...stb után, viszont a webshop útján vásárolt készülék - ami így közvetlenül a szolgáltatótól van - esetén már nem feltétlenül szeretik üzletben cserélni - 3 munkanapon belül, és megfelelő feltételek mellett, ahogy a vonatkozó jogszabályok előírják -, nem érdekük bajlódni a nem tőlük, hanem közvetlenül a szolgáltatótól vásárolt készülékkel, így az általuk ezzel kapcsolatban elmondottakból nem feltétlenül ezt fogod kihallani, ami számukra a kedvezőtlenebb verzió...
tisztelet a kivételnek, üzlete és ügyintézője válogatja, vannak nagyon korrekt viszontosok is, de sajnos nem mindegyik ilyen...
üzletben vásárolva, a 3 munkanapon belüli csere lehetősége adott, ha a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot.
webshop útján elállásra van lehetőség 8 munkanapon belül, de ez nem cserét jelent, hanem a vásárlás előtti állapot visszaállítását, tehát telefon vissza, pénz vissza...stb. ekkor nem kell indokolni a döntést, nem kell hibásnak lenni a telefonnak. az egy dolog, hogy az elállás, és a vásárlás utáni állapot visszaállítása után új készüléket vásárolsz, új szerződést kötsz, de ez nem azonos a cserével, hiszen a korábbi szerződés teljesen megszűnt, és újat írsz alá!
webshop vásárlás esetén is van lehetőség a 3 munkanapon belüli cserére is, de erre szintén vonatkoznak a fent leírt szabályok, hogy hibás legyen a készülék, és a hiba akadályozza a rendeltetésszerű használatot.
amennyiben üzletben adtad le a készüléket 8 munkanapon belül, úgy ott is ülhetnek rajta, de ez nem a te problémád, telefonálgass a megfelelő ügyfélszolgálati telefonszámra, ha 30 napon belül nem kaptad vissza a pénzt, hogy mi a helyzet a vételár visszafizetésével, illetve húzósan hosszú késős intervallum esetén, írásban is érdemes reklamálni.
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD