Hirdetés
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #172283 üzenetére
Ilyen normális használat mellett ahogy látod 8.2 az átlag. [YT link] Én úgy olvastam, hogy pályán komolyabb használat mellett elkéri 10-12-t.
De ez sem pályázásra van kitalálva. Arra még mindig a dízel a legjobb. Majd ha egyszer végre sikerül egyet venni akkor beszámolok róla, hogy miképpen fogyaszt a PHEV
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Citroware #172285 üzenetére
Igen, ez csak tisztán benzinmotorra értendő. De a hajtás tudja menet közben is tölteni a nagy akksit. Nyilván soha nem fogja tudni normálisan tölteni. A videóban is látható, hogy néha simán villany üzemmódban halad hiába nincs feltöltve.
Az az 5,5 csalóka mert úgy adják meg, hogy teljesen feltöltött akkumulátorral indulnak és ameddig megteszi az első 50-60 km-t tisztán elektromosan, addig nyilván nulla az üzemanyag-fogyasztás. Majd a maradék részt rendes belső égésű motorral és így a teljes 100 km-re számolnak átlagot. De az valószerűtlen, hogy egy 500 km-es úton minden 100km-nél fel legyen töltve teljesen.
Az én hybrid Aurisom eszik 5.5-öt pályán. Egy ilyen nagy batár simán a dupláját.
(#172286) SzlobiG: Igen ahelyett lenne.
Nincs sebességkorlát villanyos módban. [YTlink] Csak nagyon lassan vászonragja el magát addig [YT link][ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Citroware #172291 üzenetére
Ezt sajnos nem tudom. Általában az ilyen kocsik benzinmotorról nem is töltik, csak a fékezéssel. Legalábbis az Ampera tuti nem. Ehhez kellene egy kocsi és a hozzá valló appal monitorozni. Nálam az Auris Hybrid egy 100-ról 30-ra való fékezéssel nagyjából 30-60 Wh-át tud visszatölteni.
(#172292) diegho: Van benne FAP. A Renault egy kis matricán mutatja, hogy melyikben van. Ott a jobb alsó sarokban látható. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Citroware #172294 üzenetére
Ezért írtam, hogy nem ismerem a típust használati szempontból. (de már alig várom, hogy legyen egy ) De az biztos, hogy a fékezés is tölt vissza. Lehet akkor a PHEV is átkapcsol hybrid módba és képes a benzinmotor tölteni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz BigBlackDog #172312 üzenetére
Én jelentettem a kamu hirdetést, legalább az kerüljön le. Így nem kerül be senki a csapdába még véletlen se.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz kislaci #172318 üzenetére
Felszereltség függvénye. Egy fullos Kia nyilván jobb egy alap Focusnál, de ha egy szinten mozognak akkor én is inkább a Ford-ot venném. Jobban jársz hosszútávon az erősebb motorral.
Lemerem fogadni, hogy SzlobiG is a Ford-ot mondanáA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #172348 üzenetére
Szerintem GTE. A hideg nem bántja az akkumulátort. Sokkal többet árt neki a meleg. A hideg idő csak a hatótávban ront.
Aurisról tudok neked nyilatkozni. Nincs benne a szélvédőfűtés amit te nagyon szeretnél. A technika nagyon jó sokkal kiforrottabb mint a VW megoldása. A váltó az egy tökéletes pont benne, ami nagyon megbízható és sztinte soha nem romlik el ha megkapja a 80000 kilométerenkénti olajcserét. De a motor nem fogja élvezni a -30 fokot hiába van benne 0W20. Mindenképpen kelleni fog hozzá egy elektromos előfűtés. És az Auris elektromos hatótávja ilyen hidegben nem lesz több 1km-nél.GTE-nél a DSG váltó elektromos módban is dolgozik sajnos. Tehát annál is oda kell figyelni nagyon a 60000 km-es olajcserére. Ez a léghúzósabb tétel. Persze ennél is bejön, hogy -30 fokban itt se sok hatótávod. Megmerem kockáztatni, hogy 15-20 km max
(#172351) kisza25: Jól tudod 75km/h a max amit tisztán villanyosan tud. De még 130-nál is bent van a hajtásban. Konkrétan a villanymotor ami benne van kétszer olyan nyomatékos mint a benzinmotor és alig pár lóerővel gyengébb.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #172353 üzenetére
4 km-re járok minden nap az Aurissal. Simán ment gond nélkül 5-6 literrel ezekben a hidegekben is. Ha van előfűtésed ahogy írod akkor jó alacsony lesz a fogyi. Ha már meleg a motor akkor tök mindegy mennyit mászkálok a városban, a legnagyobb hidegben is 4 liter körül meg áll a fogyasztás. Így alakul nálam. [link]
De ha megvan rá a pénzed, akkor a GTE-t válaszd. Nyilván soha nem hozza vissza az árát, de nagyobb könnyedség, ha mindig villanyosan tudsz menni helyben.
KIA Phev, valamelyik modell nem fér bele az árba? Még az egy alternatíva lehet plug-in vonalon.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nem is néztem, hogy mi van odaírva Ezek a választási lehetőségek vannak. Én csak odáig jutottam ,hogy nem prémiumot tankolok hanem sima normált és azért nyomtam arra Ezek szerint már a sima 95 is prémium
Ilyet tankolok amúgy: [kép]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #172361 üzenetére
Nagyon sok Aurist megnéztem mire ezt megvettem. Szinte az összes úgy nézett ki mint egy borzalom. Nagy arányban voltak a lelakott példányok. Persze azt hozzá kell tenni, hogy nekem nagyon voltak az igényeim. Egy 2-3 éves autó igenis nézze ki szinte újnak.
Nem tudok öregedésről beszélni, mert alig 3 éves a kocsi. Szerintem nagyon szép állapotban van és 172e km van benne. Kormány nem kopott ülés teljesen hibátlan. A gombok mint az újak. SzlobiG látta ő tud még róla véleményt mondani.
Ha tudsz tölteni akkor mindenképpen GTE, ha esetleg mégsem akkor az Auris jobb. Mert alapvetően a Golf többet fog enni ha rendesen benzinnel használod.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #172363 üzenetére
Gyanítom, hogy nagy akksi lehetett, de rá kell kérdezni. A kis 12 voltost nem nagyon kellene ennyire kiemelni Nem szoktak ezek elromlani. Amperások arról számolnak be, hogy még 150-200k km környékén is 90% körül van az akkuk kapacitása. Toyota hybridek gond nélkül elmennek 300e km körül egy pakkal. De itt lehet cserélni cellát is, tehát a Toyota nem vészes ha tönkre is megy. Olcsóbb mint bármelyik másik dízel jóság.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #172365 üzenetére
Nem ismerem a GTE akkupakkjának felépítését. Hátha valaki tud majd mondani valamit.
Azt is kalkuláld azért bele, hogy az Auris a Golf alatt van minőségben hiába egy kategória. Meg a Toyota csak egy tipikus A-B kocsi, egyáltalán nem élményautó. 136 lóerő az összteljesítmény, de szívómotor. Míg a GTE egy igazi kis "hot hatch" Viszont kétségtelenül megbízhatóbb mint a VW.
Jó kocsi az Ampera. Egy zászlóshajó, lényegében az első értelmes próbálkozás plugin fronton. És ahhoz képest jól sikerült.
Illetve hamarosan jön az új Corolla ami a 2.0-es hybrid motorral nagyon állat lesz Minden földi jóval már tele lesz extrázva
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #172368 üzenetére
2015 után van ráncfelvarott Auris. Annak kicsit átalakították a belsejét. Jól össze tudom hasonlítani, mert elötte egy B7 Passatom volt. Az megy ugyanolyan belül mint egy Golf. Nekem még ingerküszöbömön belül volt ez az FL Auris műszerfal meg belső dizájn és azért is választottam. Egyetlen egy dolog amin látszik a használata az a klíma panel egyik gombja. [link] Az egyik választó gombon az a pici króm csík egy kicsit levált már 1-2 millimétert. Ennyit tudok mondani róla 172e km után. Semmi más kopás vagy egyéb dolog nem látható.
De ez használt autónál olyan, hogy addig válogatsz amíg nem találsz egy jó példányt ami megfelel magadnak. Én nem bántam meg, hogy végül a 15-20 Auris után ezt vettem meg. Elautóztam pár tank benzint, de erre tudok örömmel visszanézni a parkolóba és nem azon agyalni, hogy mit cseréljek ki rajta
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz galervin93 #172410 üzenetére
Nem fekszik le egyáltalán. Simán megy 130-al. Nyilván nem 4 liter lesz a fogyi mint városban, de nem okoz neki gondot. Bármelyik másik benzines rosszabb lesz városban mint az 1,8-as hybrid.
(#172411) molnarpeter: Nincs értelmes Auris ennyi pénzért.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Doki16
addikt
Nagyjából 10-15 év kell, hogy megtérüljön az ára a hibridnek, ha újként veszed. Használtan már szerencsére elsimul a különbség. Lényegében csak a spórolás miatt nem éri meg megvenni. Én azért vettem, mert 90%-ban városban mászkálok vele. És nincs jobb nála ami városban megverné. Kivéve persze a tisztán elektromos.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #172577 üzenetére
Miért mi történt? Megtiltották teljes mértékben a töltést?
Az FL utáni Auris nem annyira gáz. Egy Executive felszereltségi szinten már sokat javított rajta a Toyota. Bőr-Alcantara, puha elemek mindenhol.
Persze a Lexus nyilván jobb belül anyagokban, ez nem is kérdés Itthon olcsóbb a CT200h mint egy normális FL Auris
Amúgy teljesen Prius 3 a CT200h. Nyugodtan veheted. Az enyém 172k km után 3 évesen köszöni szépen nagyon jól van. Taxisok gond nélkül beleraknak évi 40-50k körül. A csoportban nem egy van akinek 400 körül futott autója van. 90000 kilométerenkénti váltóolajcsere, 15k km motoroloj és másra nem lesz gondod. Féket 150-200k km körül kell cserélni. Akksi modulos, javítható könnyedén. Jól szerelhető akár otthon is. 10 év hybrid gari van rá + assistance.
Hirtelen ennyi jutott eszembe. Kérdezz bátran ha valami érdekel még
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz feco6512 #172949 üzenetére
[link] Jaj az a gumikormány Amúgy Trendline nem Comfortline.
Szinte biztos, hogy CFFB van benne. Elég jó motor. Ha valós benne a km és nem városban futotta, akkor még sokáig jó lesz. Nekem ugyan ilyen volt. Abban 166k km-nél 57%-ra volt elhasználódva a DPF.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz feco6512 #172953 üzenetére
Még ezek a CFFB motorok is hatszög-tengelyesek. De azt hiszem már módosítva lettek. Mágus ennek a nagy szakértője.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz diegho #173017 üzenetére
Ne topikból indulj ki. Az emberek 95%-a laikus és csak használati tárgyként tekint a kocsira.
Általában lehülyéznek az ismerőseim, hogy fanatikus vagyok. Szerencsére még sosem nyúltam mellé és ezt ők is látják, és azért érdekes módon mindig megtalálnak.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
Doki16
addikt
válasz Gaben92 #173041 üzenetére
Képről én is csak annyit láttam, hogy a csomagtartója viseltesebb. De a sötétkék mellett szól inkább az amit felhoztál te is. A kevesebb kilométer és a két garnitúra megér 1000 eurót. Majd személyesen látod úgy is, hogy melyikkel mi a helyzet. A technika adott, az teljesen jó
Pont a múltkor volt a csoportba egy hapsi akinek 280-nál jár már a taxija és a kopó fogyó dolgokon kiviül semmi baja nem volt vele. Akksija is gyári.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rayoliviero #173109 üzenetére
Csak plug in hybrid érdekel vagy sima nem tölthetős is?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rayoliviero #173119 üzenetére
Plug-in Hybridként a te árkategóriádban az Ampera aminek a legnagyobb a hatótávja, nagyjából 60km. Utána jön az Outlander Phev ami kb 40-50 km körül megy el. mondjuk ez inkább 5 millió felett van. Ezek után jön a Prius 3 plugin, ennek nagyon kicsi a hatótávja, mindössze 15-20km. Persze mindegyikből kisajtolható még minimális hatótávnövelés, de akkor vagy nem haladsz vagy nem fűtesz/hűtesz Megbízhatóság szempontjából is ugyanez a sorrend nagyjából
Sima hibridben meg vagy Prius 3 vagy Auris Hybrid van csak ezen az áron. Ezek sokszor 2km-t tudnak elmenni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rayoliviero #173124 üzenetére
Jogos, az nálam alapból kiesett amikor néztem a hybrideket, mert dízel. Gázolajos kocsit adtam el, nem akartam, megint egy problémát a nyakamba venni utána.
Az akksi miatt kell ezekben a legkevésbé aggódni. Magasan a legtartósabb eszköz bennük. Olyan energiamenedzsment van bennük, hogy még 5-6 évesen 180k km körül is simán hozzák a kapacitásuk 80-90 %-át. Nyilán nem az összesre igaz ez, de ha volt gazdája akkor a nagy része hibátlan.
Ezek közül a prius plug in a legmegbízhatóbb technológia. És a legrondább, leglassabb, legkevesebbet elmenő Úgy mondom, hogy Toyotám van
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bajnokpityu #173127 üzenetére
Nekem bajom van vele. Más nevében nem tudok nyilatkozni. Nagyjából 5 évig használtam dízelt. Soha nem volt egyik kocsimnak se semmi hibája. Csak egyszerűen városban megyek 90%-ban és oda nem jó a gázolajos. Ennyi. Tökéletesen egyet értek a becsületesnepper videójával. Nem légy hülye és gondolkozz, azt vedd ami neked kell oda ahol használod. Ezért vettem hibridet.
Úgy ahogy írod, már modern benzines is gázos lesz Soha többet nem fogok venni hagyományos autót. Sokkal jobb érzés, hogy városban kevésbé haldoklik mint bármelyik másik. Konkrétan a reggelem úgy néz ki, hogy a 6 kilométeres úton amit kb 15 perc alatt teszek meg 5 percet lámpánál állok, mert egyszerűen annyi van az útvonalon. Na most ez egy dízelnek halál lenne ebben a -1 fokban ami ma reggel is volt. A kis hibrid meg mindig villanyt használ lassú haladásnál vagy állásnál. És konkrétan a ma reggeli utat abszolválta 4.6-ból. Nyáron már simán befigyel klímával 4 alá.
Minden máshova viszont már én is dízelt vennék. Imádtam én is autópályán 4 személyek fullra pakolt csomagtartóval az 5 literes fogyasztást.
Tehát lényegében nekem erre az évi 10k km-re nem szabad dízelt vennem. Igen, hiányzik az erő és a nyomaték, de ez van.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz bajnokpityu #173130 üzenetére
Neked azt sehogy. Ebből is látszik, hogy nem neked találták ki a villanyt. Inkább nekem való. Febr 23-án tankoltam utoljára a kocsimba és még negyedig van. Mindössze 45 liter a tank
Nekem is bírta, mert direkt kerülővel mentem, hogy bemelegedjen. De azért valljuk be ez nem volt a legjobb megoldás.
Működik a riogatás, mert egyszerűen sehogy nem megy a kétezres dízel Q5. Az égvilágon semmi baja nincs de nem viszik el. Amúgy meg azért mennek tönkre, mert szarnak bele az emberek. Kint lefutják az életüket garanciaidőn belül 30k km-es olajcserével, itthon meg megveszik és még annyira se figyelnek rá és persze, hogy a nem karbantartott kocsin állandóan lehal valami.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rayoliviero #173134 üzenetére
Itt nagyon jól levan írva a zöld rendszám előnye.
Nem minden hibrid zöld rendszámos. Csak a plug-in hibridek. Például egy Prius vagy Auris nem kapja meg.
Előnyei még az, hogy városban jól fogyaszt, azon kívül már nem annyira
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Ezt nem is tudtam, hogy ilyen korlátozás van a Toyotánál. Elég durva. Mondjuk ez a veszély engem nem fenyeget. Egy napnál többet sose álla kocsi. Ez a pici akku meg már pár kilométer alatt többször lemerül és feltöltődik Amúgy meg honnan tudja a Toyota, hogy az én kocsim mennyit áll? Még ezt is jegyzi a rendszer?
Hazafele ezt a lejtőt mindig beiktatom és végig fékezve majdnem teljesen feltölt az akksi
Nekem nincs bajom a dízellel. Ha újként veszed simán megéri. Aki sokat megy annak a fogyasztáson simán visszajön 200-250k km alatt egy DPF ára. És onnantól megint van egy jó kocsid.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #173141 üzenetére
Felesleges lenne. Jelenleg a Toyotában van a legnagyobb hibrid akku és ezt is fellehet tölteni 2 perc alatt motorról vagy 800m enyhe fékezéssel. Mild hibrid meg semmire nem jó.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #173143 üzenetére
Jah értem, igen úgy lenne értelme. Még egy egész tetős napelemet is eltudnék képzelni. Az nagyon jó lenne. Így is elmegy nagyjából fél óráig a klíma csak a nagy aksiról, hát még ha lenne egy panel a tetőn.
Mild Hybrid-nek nem látom értelmét. A Swiftben egy pár decit hoz, de például ennél a Kia-nál csúfos bukás.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Macska topik
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen