Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
w333
félisten
Faterom Pug 505 legalább 600 ezer km felett volt kiszedve, előtte kicsit természetesen be volt áztatva de könnyen kijött belőle az izzítógyertya !
Különben félelmetes hogy meddig bírta a gyári bosch
Természetesen a relét ki iktattam és direkt kapcsolóra kötöttem az izzítást, azért télen a -30C elég nehezen indult a 2.5 GTD motor (mint egy kamion)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE