- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Rap, Hip-hop 90'
- Gurulunk, WAZE?!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Gabesz87 #199196 üzenetére
"...a kihúzhatós támasz halottnak a csók" - nem az ha állítható az ülőlap dőlésszöge! Én 194 cm magas vagyok és ezzel a funkcióval be tudom úgy állítani az ülést (full felemelve az ülőlap elejét), h a combtámasz érjen is valamit. Az ülésekről általában: én nagyon érzékeny vagyok erre, és soha nem tudom előre, h vajon az új autóm üléseivel mekkora szerencsém lesz. Kicsit olyan ez mint a lottó. Az eddigi legjobb ülés számomra egy közepesen felszerelt A3-ban volt. Sima (nem sport) ülés deréktámasszal, Miskolcon beültem kicsit sajgó derékkal és mire Amszterdamba értem teljesen elmúlt minden panaszom. Az utóbbi időben a legkényelmetlenebb ülés amiben ültem egy négyes BMW kabrióban volt, pedig az a legfullosabb ülés volt amit ahhoz az autóhoz rendelni lehetett. Nekem szűk volt. Az előző Audimban RS ülések voltak masszás funkcióval, de abban is voltak panaszaim 2-3 óra után. A jelenlegi alap M-es BMW ülésekkel egyelőre meg vagyok elégedve - aminek nem kicsit örülök egyébként.
-
brumi1024
veterán
Es #199158 rbalint88: egeszen gyakori egyebkent, VAG pl szereti meg az RS Audiknal is (meglepo modon a Golf 8 R-ben viszont nincs ilyen limiter). A Hungaroringen vicces meg, amikor odaallit a delikvens az RS Audival, hangerot mernenek es szabadkozik, hogy hat o nem tudja 4 ezren tartani a fordulatot, csak ha utanafutnak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Gabesz87 #199192 üzenetére
B6-ban rendes motorosan állítható volt. Havernak volt az E92-ben ilyen kihúzható hááát az kb semmit nem ért. Hosszú a lábam ezért a térdem magasan van, így pont nem támasztja meg a lábam ahol kéne.
Memória hasznos ha többen vezetnek. A sajátomat csak én vezetem ott nincs gond ezzel szerencsére.
-
Gabesz87
veterán
válasz
rbalint88 #199193 üzenetére
Hát igen, az a van de minek kategória. Szerencsére nekem csak a háttámla dőlésszög állítás elektromos (meg a deréktámasz), a többi manuális.
Azért nem annyira nagy probléma, mivel nem sűrűn vezet a párom. Elég jól felszerelt a GTE-m, de ez az egy hiányzik belőle (meg a tükörbehajtás; azt sajna elfelejtették be X-elni rendelésnél). -
rbalint88
addikt
válasz
Gabesz87 #199192 üzenetére
Mi erre azt vezettuk be, hogy mindenki megjegyzi a sajat poziciojat, elejetol v vegetol hany kattanas, ugy eleg hamar megvan. Mondjuk nekem egyszeru a Priusban, legalul, leghatul
Magassagot tudom hova lovi be, hossziranyban meg egyszerubben visszatalal a helyere, mint ha en tologatnam az ulest neki valahova.
Egyebkent a memorias ules hasznos az ilyen tobb useres csaladi autoknal. En azt nem ertem, amikor villanyules van memoria nelkul. Csak hosszabb ideig tart az allitgatas, erdemi elony nelkul. -
Gabesz87
veterán
Van kihúzható combtámaszom, de igazából nem sok előnyét látom, hiába van kihúzva, nem igen támaszt. Lehetséges, hogy játszani kéne még az üléspozícióval mondjuk. Csak hát a feleségem után, aki 158cm, és mindig baromira a kormányra húzza magát (mindig mondom neki, hogy botrányos, ahogy vezet, mármint a pozíció), elég nehéz újra jól belőni az ülést. A memória nagyon hiányzik.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Gabesz87 #199188 üzenetére
Passat B6-ban nekem jó volt a félbőr ülés, igaz az combtámaszos volt. A tiédben nincs?
Az új Superb alapülése kb 2-300 km-ig oké, aztán elkezdek fészkelődni. Bubi ülése kényelmes abban 5-600 km sem gond (egészen fotelszerű benne az ülés), a Jazz-é kb 3-400 km-ig oké nekem. -
válasz
3L1T3 #199184 üzenetére
A különböző méretű cipők is pont azért vannak egy árban, mert a kicsit nehezebb megcsinálni, hiába kevesebb az anyag szükséglete.
Kisebb alkatrészek, nehezebb, precíziós megmunkálás.
Pont ugyanannyi alkatrész, ugyanannyi művelet, logisztika és gép szükségesa kis autóhoz, mint a nagyhoz. Ráadásul kis autóban szűkebb helyekre kell illeszteni mindent.
Maga a felhasznált nyersanyag fillérekben tér el.Tehát a munkát kell megfizetni, nem az anyagot.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Gabesz87 #199188 üzenetére
Nálam a Golfban lévő ergoActive csodaülés sem tűnik annyira nagy eresztésnek, szóval simán el tudom képzelni, hogy Passatban sem jobb. Mondjuk hosszabb távon sem szörnyű annyira, viszont rövid úton is van, amikor már fészkelődök. A hátsóm ebben nem fáj, de szerintem puhább is az ülés, mint ami a Leonban, vagy a Poloban volt.
Viszont megkockáztatom, hogy rövid távon a Thalia ülése kevésbé hagy "nyomot" rajtam.
-
Gabesz87
veterán
Ha már ülés téma: az normális, hogy a Passat GTE bőr-alcantara ülése kb. 1,5-2 óra után már kényelemtlen, kemény nekem, és megfájdul a hátsóm? A Megane 4-em plüss ülésével ilyen soha nem volt. Ok, tudom, hogy a franciák mindig adtak a kényelemre, csak azért hosszútávon ez aggasztó, és nem ezt vártam volna
-
gooool
őstag
válasz
MC Pite #199186 üzenetére
Írtam róla röviden középtájon, hogy kényelmes a Hyundai ülése, picit hosszított az ülőlap, így jól támaszt, nem mellesleg tényleg mélyre le tudod rakni magad, ami meglepő volt.
A Focusé hátlapnál oldalt jobban fog, van deréktámasz, ami azért nagy plusz pont, viszont nem lehet elég mélyre letenni. Anyós oldalon bár nem ülök, de nekem az már hokedli kategória magasságban. Viszont akik ott foglalnak helyet azok üdvözlik ezt, mert könnyebb ki és beszállni.
Nagyon óva intettek, hogy kényelmetlen lesz a Fóka, szerintem jó, bár én elég konvekcióméret vagyok magasságban, végtagok hosszában, széltében már nehezebb, mert a hátam és a combom se túl nádszál, egy szűkebb ülőlapú vagy sportosabb ülésben hamar fészkelődni kezdek, mert nem fér el a családi ékszer.
Itt egyiknél sem volt ilyen probléma eddig, a Hunyadiban a középkonzol elkeskenyedik térdnél, így van hely, viszont azért támasztani is tudsz, a Fókánál meg végre nincs az a bazi nagy középkonzol, amitől egy alagútban ültél kb...így abban is lehet picikét terpeszkedni -
gooool
őstag
Sziasztok!
Igaz megkésve, de itt vagyok, hogy megírjam a faceliftes Hyundai i30-ról a beszámolómat.
Az autót tegnap leadtam és átvette a helyét egy komolyabb új Focus, így végképp megérett a hozzászólásom.
Nos a másfél hónap alatt 7.900 km-t töltöttünk együtt itt a jó alföldi utakon a vassal, ami egy kombi 1,6CRDI volt, már a FL-es, de full fapad edisün.
A megjelenése nagyon korrekt (bár sajnálom, hogy az elejéhez nem igazították hozzá a seggét, mert az így elég lehangoló...), bár a dísztárcsás kerekek azért nem túl mutatósak, illetve a rajta feszítő Hankook Eco gumik gyalázatosnak nevezhetőek leginkább, tapadása egy picit is forszírozott kanyarban már konvergál a nullához, kikapcsolt ESP-vel meg tekeri összevissza a nyomaték (nekem is csak mondták...).
A motorral elégedett voltam, jól húz, szépen épül fel az erő, a váltó is rendben van, bár olykor akadósan vette a negyediket, de elnézem neki. A fogyasztás parádés 4,5 literre jött ki ezen időszak alatt, ebben minden is volt, araszolás minimális, utazás és nem ritkán 140-160-as sietés annál több. Viszont a motorhang az kritikán aluli...olyan szinten kerregős, undorító dízel benyomását keltette bizonyos fordulatokon és pedálállásnál bent ülve is, hogy azt hittem alágyújtok.
A nappali menetfény nagyon szexi, a kanyarfény is ügyes, ez sima halogén projektoros volt, de nem volt rossza lámpa egyáltalán, az automata vezérlése is jól működött.
A beltér minősége rendben van, kényelmesek az ülések az én 176 centimnek és 80 kilómnak, hosszú az ülőlap és meglepően mélyen lehet benne ülni. A kezelőszervek elhelyezkedése is jó. Ellenben szégyen, hogy már 6.000 km után zörgött a műszerfal és innen-onnan jöttek apró zörejek rosszabb úton.
Kormányzása kicsit már a mű kategória, a futómű jó ezekre az utakra, viszont a menetzaja az nagyon zavaró, ez lehet a gumik miatt is fokozott, de rossz burkolaton vagy úthibán áthajtva baromi kellemetlen mély frekvencián szól az egész, ami a beltérbe beszűrődik belőle.
A vezetéssegédek közül a sávtartó alapból aktív, így azt minden induláskor lőttem ki, ahogy a S-S funkciót is, letesztelve a sávtartó ahol megy, ott bent tartja a helyén az autót, de rángatva, tehát kívülről részeg vagy telefont nyomkodó sofőr benyomását kelti.
Az utoléréses segéd és jelzőrendszer nem szívbajos, jelez, de nem túlzottan aggódós, amit én örömmel fogadtam.
A hátsó üléssor is kényelmes, lábtér megfelelő, a csomagtartó kellemes meglepetés a sok alsó rekesszel és igényes a borítása is ahhoz képest (bár, mint írtam, az anyagminőség rendben van az egész autóban).
A csak vezető oldalon és csak lefelé automata ablaktól hülyét kaptam...ultragáz 2021-ben.
A manuális klíma megy, több szót nem érdemel, a központi médiaegységet meg nem vesézném ki, mert ilyen alap fost ember nem rendelne bele úgyse.
Ja igen, tud magyarul az óracsoport és a médiarendszer is, ez piros pont.Én tudom ajánlani, mert bírta a nyúzást, pedig nem kíméltem sokszor, jó megjelenésű, korrekt autó, ami még árban sem egy nagyon elszállt cucc, de azért pár extrát válasszatok bele, hogy jó társ tudjon lenni a mindennapokban.
A Focusban minden is van a LED-en és napfénytetőn kívül, így az hozza az elvárásaim, a futómű nagyon baba, szépen támaszt a kanyarban, a kormány is élettel telibb, fogyasztás hasonlóan alakul, ellenben halkabb a futása és a motorhangja is kellemesebb. DE...a beltéri anyagok minősége az kritikán aluli...ennyi pénzért égne a pofám, hogy ezt adom a vásárlóknak, na de mivel céges, így el van nézve neki.
Remélem mindenre kitértem, ha még akadna kérdés akkor szívesen válaszolok!
-
Most jön. Fél óra és itt van.
Jaja voltam itt, ott. Benéztek ide oda, 5-600.k elsőre bontás nélkül szemre.
A biztosítóm még nem jelzett semmit.Velük valaki dolgozott már? [kép]
Másik a suzuki Vác, aztán a suzuki világ Budaörs. Sztem az egyik csinálja majd. Első kettőnél voltam ma. Olyan normálisak. Nem tudom hogyan dolgoznak.
-
válasz
tboldi #199104 üzenetére
Ó-ó, ezt így elhoztad?
Kék Pikacsumat így fényezték, harmadjára is szar lett (közben eladtam, de megcsináltattam volna).
Barna Picassot elsőre így fényezték, a 10k előlegen túl nem fizettem egy fillért sem. (Asszony hozta el, kiküldetésen voltam mikor kész lett. Visszamentem, megkérdeztem a fényezőt, hogy neki tetszik-e. Azt mondta neki sem...)
Utána (másutt) kétszer tökéltesre fényezték a barnát, majd a C3at (2x) és a Meganet is. Pl C3nál is már eltért a gyári színtől, de korrigálta(a fesrékboltos), én már csak jól fényezve vettem át az autót.Ha itt nem tudják nornálisra fújni, szerencsére sok műhely meg tudja csinálni, csak plusz 40-60-x ezer Ft.
-
3L1T3
addikt
válasz
bulikavagyok #199178 üzenetére
Még a végén elhiszem, hogy azért kerül egy autó annyiba amennyibe, mert valóban ennyire költséges az egész. Oh wait...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Kolondrum #199161 üzenetére
Nem időigényesebb mint ha kötelezőre csináltatod meg. Annyi, hogy így a te bónuszod megy le kettőt nem az okozóé. Erősen kérdéses, hogy megéri-e. Ha csak 1-2 éves az autó akkor kötelező esetén sincs avultatás + nincs önrész mint a casconál.
Gyorsítani ott tudsz, ha már van kiutalt kárszakértő akkor vele egyeztetsz a szemle helyéről és idejéről (ha beviszed lábon a kocsit a biztosítóhoz akkor gyorsabb általában) de ez függ az adott szakértő terheltségétől. Leadni leadhatod most is a kocsit a szervizben, mert oda is ki tud menni a szakértő, csak ugye amíg nincs leszemlézve addig nem kezdhetnek neki a javításnak.
-
-
athomi
veterán
válasz
norrberth #199166 üzenetére
Ezt mondta apámnak is a fényező mikor ugyanígy félrefényezték az egyik elemet, hogy majd javulni fog, összekopik, de a konyhaszekrénynél a bútorasztalos is ezt mondta anyámnak.
Sose lett jobb egyik se...Aztán évekkel később apám autóján a félrefújt elemet egy másik autós felszántotta, a következő fényező meg szépen lefújta.
-
grizlisandor
veterán
válasz
focvis #199106 üzenetére
Nem értek hozzá, de nekem is úgy tűnik, hogy mintha fényezés után elmaradt volna a polír. Mikor szólt a fényező, hogy mehetek a kocsiért, akkor polírozta át a fényezett részt és ha jól emlékszem, ez azért kell polírozni az fényezett részt, hogy ne üssön el ennyire a régi fényezéstől.
-
válasz
BigBlackDog #199162 üzenetére
Pár éves Vitarát aminek csak a látható sérülések alkatrész ára 298.000ft? Ma kiderül, de 5-600k-ra tippelem.
Csak gyári cuccokkal rakom össze ledokumentálva. Csak a lökhárító tartó 105.000ft. -
Üdv. Cascos javítás mennyire időigényes? Hol bukok időt, mire a kötelező bizti oldala lezárul?
Én szívem szerint ma beadnám már, de csak árajánlatot tudok kérni.
Mivel tudok gyorsítani mindent? Tegnap bejelentettem a biztosító/casco felé mindent, de nem hívtak, pedig még nem volt du 4. -
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #199155 üzenetére
Nem hinném, a csavarok is frissen fényezettek, illetve fel is számlázták.
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
szabonagyur #199147 üzenetére
Mondjuk nekem a pezsgő metál szinemnél lett ilyen aztán csak korrekciót kértem, mert elütött a lökhárítótól. Aztán az lett belőle, hogy eleje már egységes lenne de így már az ajtótól van ilyen árnyalat eltérés.
De ez is csak annak köszönhető, hogy a bal oldal lett végig fújva valamiért aztán az fakult.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #199147 üzenetére
De az az érdekes, hogy a hátuljánál sikerült pontosan eltalálniuk, akkor most miért nem?
-
-
válasz
3L1T3 #199102 üzenetére
A belseje határeset már, ott azért jobban látszanak az eltelt évtizedek. De legalább anyagminőségben rendben van... ezen mondjuk nem csodálkozom tudván, h mennyibe került egy ilyen autó új korában.
bandus: GLK mint hobbiautó és jó befektetés egyben?
Furcsa választás, de akár működhet is. Igazából bármilyen sérülésmentes, keveset futott használt autóval működhet ez a sztori.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
rbalint88 #199130 üzenetére
Csak az a baj, hogy ahhoz több idő is kell, a nyár végéig szeretnénk lezongorázni a 3. autót, mire jön a hideg. 😕
Most taxizik, napi 1200 Ft minimum, hosszútávon elég sok.A WagonR igen, alapvetően jó állapotban van, de egy új nyelestengelycsapágy és kuplung kinéz már ennek is. Az egy újabb 100-120k-es történet.
-
rbalint88
addikt
válasz
tboldi #199129 üzenetére
Azt tudom, hogy annyiert nincs jo splash. Viszont a WagonR elvileg jo muszaki allapotu, ellenben eleg puritan keszulek. Lehet inkabb azt upgradelnem es passzolnam anyukanak, mint vennek valami ismeretlen foshalmot parszazert. Tobbet kell hozza gyujteni, de legalabb mindenkinek normalis autoja lesz.
-
tboldi
nagyúr
válasz
rbalint88 #199128 üzenetére
7-800-ért nincs szimpatikus Splash, legalábbis apum szerint, én nem néztem még.
A felsoroltak közül klíma jó, ha van, de mire lehűtené az utasteret, már a célhoz is ért, így nem must have, ahogy az elektromos ablak sem, sokat tekergette a Volvo 343-ét és a Skoda 120-ét is, nem zavarja. Viszont szervós kormány nem ártana.
BT kihangosító sem kell, kinek telefonáljon hajnali fél 5-kor?(Meg amúgy is ott a kezén az Apple Watch.)
Ha nincs benne rádió, az sem gond, van egy CD-s Clarion a szekrényben, meg hangszóró is akad.
Szivargyújtós ülésfűtés szintén van, lidlis, még a Jazz-be vettem, de érezhetően magasabban ülök miatta, és ez zavar tekintve, hogy amúgy is majdnem a tetőkárpitot súrolja a hajam. Úgyhogy szívesen átadom neki. -
rbalint88
addikt
válasz
tboldi #199127 üzenetére
Szerintem most nem lehet nagyon ertelmes autot venni 4-500k-ert, 7-800-ert talan (minimalis elvaras igy 2021-ben szerintem a nem sztaniol kasztni, minimum 2 legzsak, ABS, klima, elso elektromos ablak - plusz utolag BT kihangosito es akar csak egy szivargyujtos ulesfutes)
Csak otlet: mi lenne, ha anyud kapna meg a vagyonort es apud lepne feljebb egyet az ingazashoz? Egy splash is versenyszemelygepjarmu-urhajo a wagonrhez kepest -
tboldi
nagyúr
válasz
BigBlackDog #199126 üzenetére
Jelenleg annyi van csak, amennyit anyum leendő autójára szánnánk (most 400-500k, apum 13. havijával 7-800k lesz), neki is kell egy járgány, azt nem venném el. Úgyhogy csak annyiból vehetnék másikat, amennyit ezért kapnék, szóval nem lenne érdemi feljebb lépés.
Vagy gyűjtök pénzt homokszórásra és lefújatom újra máshol.
Vagy stickerbomb. 🤔 -
BigBlackDog
veterán
válasz
tboldi #199124 üzenetére
Ha van némi pénzmag pluszban és van kedv, idő is rendbe tenni egy másik választottat, akkor lehet, hogy én inkább feljebblépnék.
Ha csak az agyadra és a racionalitásra kell hallgatni, akkor NE add el! Műszakilag rendben van és nem egy nyűgös darab a Jazz, szóval sokáig ki tudna szolgálni.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
BigBlackDog #199123 üzenetére
Esküszöm ez jutott eszembe nekem is, de nem akartam leírni.
Amúgy patika az autó, hamar elvinnék!
Ráadásul mindig mindenhol a Jazz az ajánlott autó bármilyen felhasználásra!
Jó a sajtója is ezáltal!
-
tboldi
nagyúr
válasz
BigBlackDog #199123 üzenetére
Én is pedzegettem korábban itt, de többen is írtátok - és ebben igazat is adok -, hogy egy ismeretlenbe beleugrani nem biztos, hogy jó ötlet. Ezen már annyi mindent megcsináltam már, műszakilag tényleg 100% most.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
tboldi #199104 üzenetére
Hát, ezt így (mármint pont nem ilyen szögből) most befotóznám HaHura és egy viszonyag barátian magas összegért feltenném. Ha elvinnék, akkor meg keresnék egy normális autót újra. Nálam ez a tűréshatárt átlépi, ha élőben is ennyire elüt. Kb. meggyvörös és epervörös a két árnyalat. Mondjuk én eléggé finnyás vagyok
-
tboldi
nagyúr
válasz
Richard! #199119 üzenetére
Nemtom, sosem szedtem még le én magam, de csupa 10-es csavart látok csak, nem lehet nehéz.
De legalább a fék nem fog be, pedig most egy 15-20 km-t megtettem vele a városban. Padom ugyan nincs, hogy megmérjem, de tapintásra ugyanolyan meleg, mint a másik oldalon, és nincs büdös sem.
-
chungee
addikt
Napot!
Érdeklődni szeretnék hogy ha ideiglenesen kivonom a kocsimat és az idő alatt lejár a műszaki akkor a visszahelyezés körülményes lesz-e
Illetve mennyi ideig lehet max ideiglenes kivonni a forgalmit
-
Qru
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
válasz
bandus #199107 üzenetére
Kb. színhelyes a kép, élőben is ilyen. És azért rugózok a lámpán, mert a biztonságos közlekedéshez nem kevés köze van, a sárvédő színének kevésbé.
Amúgy az Unixnál 87k egy zsír új, gyári lámpa.(#199108) szabonagyur: Amit látsz a képeken, a sárvédő és a lökhárító kivételével minden gyári fényezésű, 15 éves, és 80-100 mikron közötti.
(#199110) athomi: Pedig a hátulját a villanyoszlopos kaland után szépen megcsinálták tavaly, az árnyalat is tökéletesen passzol. Lecserélték az emberüket? Avagy kiment külföldre?
(#199111) Qru: Most már kezdek úgy lenni vele, hogy leszarom, műszakilag legyen top, a karosszéria már úgy sem lesz pont ugyanolyan, mint azelőtt. Vagy legalábbis az már végképp nem éri meg anyagilag.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
focvis #199113 üzenetére
Haver D4-D-je is keringeti tovább a vizet ilyenkor mint most megtudtam. Elvileg az elég neki a gyártó szerint. Hát őő...
Bubinál is tudnék mondani hőfokot ha nem lennék lusta benyomni az obd-s kütyüt induláskor. De ugye ez már idióta amcsiknak készült és még a vízhőfokot sem írja a műszerfalon. Ehhez képest nem csak a hűtővízét és az olajét de még azt is tudja, hogy a beszívott levegő, meg a nafta hány fokos...
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
focvis #199105 üzenetére
Az baj, mert elég hamar odakozmál az olaj az szvsz nem elég ha csak a víz kering. Akkor majd figyelek rá, hogy ki legyen kapcsolva pályán a S/S.
Olajhőfok az kb pariban van mint nálad, békés (óra szerint) 140-nél most 103-at mutatott hazafelé. 110-ig csak akkor szalad fel amikor volt előttem szélfogó (ez esetben egy Jaguar volt aki feltartott hosszabban).
-
stickermajom
addikt
válasz
szabonagyur #199108 üzenetére
Sárvédőn még nincs ott az UV érlelés nyoma.
Ki kellett volna rakni az udvarra egy másfél évre, hogy hasonlítson.
-
Danke!
Az olajat nem keringeti a villany, csak a hűtővizet. S/S-t pályán kikapcsolom, 2x ellenőrzöm.
Érdekes, hogy 105-110 C a dízelben.
Már nem emlékszem, hogy régebben / korábbi 2.0 TSI-ben mennyi volt a pályás hőfok. Talán 105 volt. (Meleg időben, városban, hegymenetben felmegy 118-ig.)
Ennek adtam Xado 1 stage-et még nov./dec-ben, és lehet hogy amiatt lett hidegebb a motor - ugye elviekben csökkenti a súrlódást. Most pénteken figyelgettem a pályás hőfokot és 102-103 C a jellemző (150-160), ill. ha visszalassulok 110-120-ra úgy 104 C, országúti sebességnél valamivel magasabb, ott tán 105, és 107-ig is felmegy. -
tboldi
nagyúr
Hááát… Oldalról azért van eltérés színben, érdekes, hogy a motorháztető felől nézve nem feltűnő.
És a lámpa nagyon nem olyan, mint amit kértem, de legalább valóban LHD. -
válasz
bulikavagyok #199095 üzenetére
én a klasszik glk-val vagyok így, hogy szeretnék egyet
egyszer hátha rászánom magam
-
3L1T3
addikt
válasz
bulikavagyok #199095 üzenetére
Jó választás, egyáltalán nem öregedett sem a forma sem a belseje.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bulikavagyok #199099 üzenetére
Ha nem lesz hengerfejes (hajlamos rá) és/vagy nem hajtom kiflibe lehet még a YT kort is megéri nálam.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Star Trek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Steam topic
- További aktív témák...
- Apple iPhone 7 128GB Yettel Függő 1Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- Új Dell 13 XPS 9315 Touch 4K+ HDR DolbyVision i7-1250U 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Garancia
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i3-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" HD I W10 I HDMI I Cam I Gari!