-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
fant0mi #172096 üzenetére
Erre szarik a sok hülye.
Kezdő sofőr voltam még soksok éve, Öregem mellettem, városban 1x1 sávos úton 55-el menve előzni akart egy kis fossal valami nőci. Én is gázt adtam, erre Fater jól lecseszett, hogy ilyen többet ne! Majd elmondta miért.
Sajnos ezeknek a gyökereknek nem mondta ezt el senki -
Szoszo94
őstag
Igen, 2k/fő a beugró, a dragra nevezés pedig plusz 3k/autó. Egyébként nem voltak elszállva az árak, gokart 8perc 1500/2000 ft (gyengébb/erősebb), sétarepülés fél óra 20k/3fő, stb.
Ha eljutok oda, mindenképp fogok szlalomozni - is!
Itt sajnos az nem volt, cserébe lehetett a füves területwn keresztbe menni, nem szóltak értePető bá: felettem bemásolták az ide vonatkozó jogszabályt. Elég veszélyes tud ez lenni, pláne ha nem jóval erősebb a te autód, mint akit előzöl.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Szoszo94 #172091 üzenetére
ugyanezt lenyomta velem is egy tag, úgy, hogy közben szemből jött egy kamion.. bőven elfértem volna, de gondolom szúrt egy hármast (első genes Megane), és elkezdte nyomni. inkább a fékbe álltam bele, de rettenetesen felb@szott - ha jól emlékszem egy (kis)gyerek is ült mellette..
-
Szoszo94
őstag
Ennek a továbbfejlesztett verziója: megyek főúton óra szerint 100-al, tempomattal, utolérem az autót. Szemből senki, nem gyorsítok, továbbra is tempomattal előzök...előznék de mellé érve elkezd gyorsítani. Na ennek magyarázza meg valaki az értelmét. Ilyenkor jön az, hogy odalép az ember, befejezi az előzést, visszarakja a tempomatot és jön amit írtál - vagy visszaelőz és indul előről a móka, vagy az ember seggében jön pár km-t.
-
válasz
Csabroncka #172088 üzenetére
Köszönöm a kisregényt, miért kaptam?
-
Csabroncka
addikt
válasz
Tsebacsi #172080 üzenetére
Az én autómat 2 szerelő nézte meg, + a sógorom vájt szemű kicsit tapasztaltabb ebben. Aztán mégis a Totalcar kártörténeti lekérdezésében derült ki utólag, hogy őzike találta meg az autó bal oldalát. Nyilván azt láttuk és tudtuk, hogy minimális javítás volt az ajtókon, meg az első sárhányó csere volt.
De mint utóbb kiderült az első lökhárító és bal első lámpa is cserés lett. Mivel Casco-ra ment, ezekből mind újat kapott. Először és másodjára is kardomba dőltem, fontolgattam, hogy visszamegyek és kiverem a cirkuszt a kereskedőnél, de idegi megkímélésből és mivel az autó állapota nem indokolja, nem tettem.Utólag igazából feltettem magamban a kérdést, hogy von-e le az autó értékéből, ha egy fényszóró pl törés miatt teljesen új gyárira van cserélve, vagy az első lökhárító? Vagy pl. az ajtóból kihúzták a horpadást?
Soha nem az a baj, ha tudod az autóról, hogy mi történt vele.....
-
EQMontoya
veterán
A hetvegen megjartam Miskolcot, es arra jutottam, hogy kotelezove kellene tenni a tempomatot itthon.
Megyek fix sebesseggel, es tobb auto keringett korulottem, mint a bolygohollandi, 115-145 kozott oszcillalo sebesseggel. Kedvencem, mikor elkezd megelozni, de kozben lassul, szoval igazabol csak beall mellem, majd nekem kell fekezni vagy kiugrani ele nagyobb gazzal. -
kisza25
félisten
válasz
AMD Power #172075 üzenetére
Sose akarom kipróbálni Bp-en való életet
Tehetem a környékére sem megyek
i20-al relatív sokat voltam Bp-en, meg tipoval is, de abban mindig volt 270km autópálya is, i20 sose ment 7,5 fölé, tipo 8,5-el csinálta meg, ibiza múltkor 8-al. Pályán 140-150 óra szerint Bp szokásos forgalom. (mindig 9-re kell menni és 17-kor eljönni)
Amúgy itt is 7,2 az eddigi átlagom(tankolva, bc szerint 6,8), ilyen keveset még nem mutatott
Ezen a szakaszon haladva volt egyszer az i30-al 3,8 a fogyim, csak akkor 70km-t mentem, meg az 1,4 crdi[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
Na oda is el akarok majd jutni, csak először melót kéne kerítenem, mert kezd kiapadni a tartalék
Jövőre tervben van az is
Olyan Punto 1.4 turbók voltak, végigkúpoltak mindenkit...Pedig voltak erős gépek.
Volt két dragster is, az egyik rajtját pár méterről néztem meg, utána egy darabig nem igazán hallottamA Büntető volt.
EQMontoya: Fertőszentmiklós, gyorsulási verseny a Westdragrace szervezésében.
[ Szerkesztve ]
-
HdRew
őstag
Sziasztok!
Leinformáltam JSZP-n egy autót, ami alapján szépen megy felfelé a km számláló, akkor lehetséges, hogy nem tekergettek az óráján?
-
Qru
MODERÁTOR
Ebben van már tarcsi, úgy tűnik.
-
aero.
veterán
válasz
kisza25 #172068 üzenetére
En meg valamelyik nap meloba indultam idoben, csakhogy levolt zarva a hid, igy +35km hatranyom keletkezett egybol, hat, nem szokasom, de sajnos vagy nem, ahol lehetett tartottam a 160 korul, a gyorsitasnal se szorakoztam, de igy is csak lefele ment a mero, 9.2-nel allt meg
biztato ertekek a hazautra majd, nemeto.-ban ugyis el kell ereszteni. A 48km meglett 27 perc alatt.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz
#89309696 #172071 üzenetére
Ez a gyári méret, mert ez egy ibiza sport
Az egész autóban a felni néz ki a legjobban, ne viccelj, marad
Igaz a sport futóművel párosítva győzöm kerülgetni a kátyúkat, de már kezdem megszokni.
Most vettem rá ezt a gumit, majdnem 100 eFt volt, 4 évszakos, AP2, eddig tökéletesen teljesít nálam, lehet, hogy azért, mert kicsi a súly, de eddig jó és ha kibír 3 évet, ilyen lesz a következő is. (ja persze, jó vicc, elmúlt 4 éveben 5. autó, én nem a gumit cserélgetem)
[ Szerkesztve ]
-
-
kisza25
félisten
ha már fogyasztás, ma reggel mentem egy ~20 km-es karikát, hidegen indulva. Még nem volt olyan eszement forgalom, szépen lehetett haladni, megnéztem egy házat és vissza jöttem.
Szóval, ha nem tolom neki, akkor ilyet is tud
Napi fogyi:
Ez tankolva 6 liter lenne eddigi tapasztalat alapján.
Mondjuk az i20 tankolva fogyasztott 6,3-at 10ekm alatt és azt normál használtam, de mondjuk azon nem 215-ös 4 évszakos volt, hanem 185- ös energy[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Szoszo94 #172060 üzenetére
RedSunFest-en is lehet menni, egyszer bepróbálom én is Bubival. Talán ha nincs tele a tank az 1,3-as Swiftek között lenne sikerem.
Olajra kicsit rátöltöttem, mert 1/3-on volt a nívó. Nem tudom mennyire töltötte fel a szerelő de nem maxra mert gyanúsan sok maradt a kanna alján amit vissza adott.
Fehér Farkas: Sokszor én is utólag viszek fel adatokat.
-
#89309696
törölt tag
Spritmonitorra utólag is fel lehet vinni adatokat, ha regisztrálok? Megvan az összes blokkom az autóról, bár így már nem sok értelme felvinni autó nélkül, de a fogyasztás mindig szempont.
[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
válasz
EQMontoya #172058 üzenetére
Könnyebb, nyomatékosabb a Tied, kíváncsi lennék én is
Jönni kellett volna Fertőszentmiklósra!
Egyébként elég sok autó volt kint, abból ketten voltunk Lexus-szal (rajtam kívül a barátom egy IS200-al) és én voltam egyedül, aki ment is ezzel a márkával pár "kört". Kábé olyan ritka látvány voltam, mint egy másik srác egy ötvenes robogóval
Ami egyébként 90-el ment át a kapun, akkora köbcentiből szép teljesítmény
200m-es sebesség sajnos nincs, egy órával a kezdés után egy osztrák motoros (!) elvitte a fotocellákat és a sebességmérőből nem volt másik sajnos. Hogy hogyan tudta motorral elvinni az érzékelőket, az mindenkinek rejtély maradt
-
pècsimunkás
addikt
válasz
molnarpeter #172055 üzenetére
Na, a tapasz jó ötlet.
Amúgy vigyázok rá, nem mostanában fog kiszakadni. Elképzelhető, hogy csak a következő tulajnál lesz ott szakadás.Szerk.: legalábbis remélem
.
Megnéztem a képet amit ma csináltam, olyan mintha nagyon kopott lenne. Holnap megnézem majd rendesen.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
pècsimunkás #172054 üzenetére
Gyárilag műanyag vagy fém takarót szoktam ott látni. Esetleg kárpitos szakembert meg lehetne kérdezni
Vagy ha csak vigyázni kell rá, akkor egy tépőzáras tapaszt lehetne tenni oda, az később eltávolítható.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
Csabroncka #172052 üzenetére
Nem tudom... lehet valami szövet foltal lehetne javítani, de biztos nem lenne egyszerű.
Ha lesz rá megoldás, majd írd meg légyszíves. -
eastsider
nagyúr
válasz
molnarpeter #172051 üzenetére
Ez a gyári T jó egyébként, jó a rögzítés, nem mozog semmit egyik sem, es a szabás is, csak a pedálok alá rakhattak volna valami erősebb anyagot.. ja meg a lábtartót is elfedhetne...
-
Csabroncka
addikt
válasz
pècsimunkás #172034 üzenetére
Látom nálad is a mocsadék lábtámasz szélén felkopik és idővel kilikad a szövet. Ezt lehet valahogy javíttatni? Nálam (C 2014) eléggé kikopott már.
Én gumiszőnyeg hívő vagyok, bár 5 év alatt a taposós részen az is kikopik.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
eastsider #172050 üzenetére
Köszi, felírom!
Focus mk3 esetén láttam olyat, hogy totál nem sokat futott autónál már a padlószőnyeg is megkopott, plusz ott a pedálok alá sem lógott be egyáltalán, facelift után jobb lett a helyzet. Céges Fiesta mk7 pre-fl meg simán vékony szőnyeggel volt és valahogy a rögzítés sem adta ki, gyűrődött mindig, inkább tettünk fölé egy gumiszőnyeg ET. Most a kiváló Fiatban valami univerzális lehet, talán én nem vagyok szőnyeg-barát, de ez is elkezdett a pedálok alá bekúszni, élmény úgy kuplungolni
gumitálca lesz a vége ennek is.
Ha már Punto: volt némi remegés, de bizonytalanok voltunk az okát illetően. Napokban hallottam valami fémes kattogást bizonyos körülmények között, aztán hazaérve véletlenül ránéztem - hát a jobb féltengely belső csuklója rendesen kinyomta a zsírt a gumiharang alól, ez már egyértelmű!
[ Szerkesztve ]
-
eastsider
nagyúr
válasz
molnarpeter #172049 üzenetére
Főnix autoszonyeg. Itt ajanlotta valaki . én ezt a gyári minőségét nem is értem hogy gondoltak, értem en, hogy nem prémium, de, hogy már 1 év után látszik, hogy ki fog szakadni, pedig nem magassarkúban használjuk
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz
BigBlackDog #172044 üzenetére
Kezd ez is nagy autós lenni, legalabbis a pofázmánya, amúgy nekem tetszik, végülis most is polom van, csak más az embléma, így olcsóbb volt
[ Szerkesztve ]
-
eastsider
nagyúr
válasz
pècsimunkás #172039 üzenetére
Nekem valamelyik külső pesti kerületben csinálták meg így 1kert 5perc alatt.
25k km után kilyukadt a gyári . Először nekem is csak fehéredett, mint neked. Néztem a toyotaban meg talán szarabbak voltak kiaggatva, mint a gyári..#koszos #1eveskep
Engem nem vitt rá gumira a lélek... Ki szoktam mosni ezeket vanishel. De lehet legközelebb bedobom simán mosogepbe őket
M7 szokásos trágya volt delipartrol haza... Végig mindenki 120al középső sávban...
Egyébként tragédia ahogy közlekedtek a népek boglaron, lellen..
Stop tábla megállok, nézem nem jön senki. Elindulok egyenesen. A szembe szintén stop táblás már huzza a kormányt balra kanyarodna rajtam keresztül[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz
kisza25 #172040 üzenetére
Írtam itt, hogy egy jó barátom vett egy szedant. Kb egy időben veled. Az tetszik nekem a legjobban a 3 változat közül. Azt mondta a barátom, hogy én vagyok az egyetlen, aki nem szólta meg a 4 ajtós miatt
, sőt nekem kimondottan tetszett- tetszik. Mazda3, Corolla, Mégane, Jetta. Ezek 4 ajtósai mind jobban tetszenek mint az 5 ajtós változatok.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz
rbalint88 #172041 üzenetére
ezen amúgy ugyanaz van, mint ami nekem volt, egy stílus csomag van 165 eFt (16" alu, sötétítés B oszloptól, ködlámpa)
meg króm kilincs+ hűtőrács kemény 35 eFt valutáért és egy komfort csomag 55eFt-ért (könyöklő+állítható magasságú ülés, ez amúgy 5 ajtósban alap), meg a fekete szín, nekem ennyi elég is lenne, de már ez is 4,04M Ft pedig nem számítanak drágának az extrák
Ugyanezzel a felszereltséggel a tipom 3,79M volt, az 5 ajtós most+400eFt, azaz 4,4M Ft lenne most ami nekem volt[ Szerkesztve ]
-
silver10
aktív tag
válasz
pècsimunkás #172035 üzenetére
+1a Tipóra. Mellettem is gyakran parkol egy srác az ezüstszürke Tipojával. Előről, hátulról, oldalról nézve egyaránt rendben van. Szerintem jól eltalált formaterv.
-
kisza25
félisten
válasz
pècsimunkás #172035 üzenetére
A következő lehet ilyen lenne
[kép]
[kép]
[kép]
króm nélkül[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz
eastsider #172036 üzenetére
Igen, mert csak ritkán használom
.
A szabadságok alatt szoktam csak használni.
Rendeltem még egy garnitúra szövet szőnyeget, a főnix autószőnyegtől. A legvastagabb plüss szőnyeget. Várom, hogy megérkezzen már. Akkor az egyik szövet a téli, a másik szövet garnitúra a nyári lesz majd. A gumiszőnyegeket nyugdíjazom.
A főnix szőnyegtől amit várok, szülinapi ajándékba kapom. Már itt kellett volna lennie. Volt kis félreértés, erőssen gondolkodtam, hogy vissza mondom. Úgy terveztem, hogy ma már berakom az új garnitúrát, erre jó, ha pénteken itt lesz. -
bandus
veterán
balatoni gasztro update: tihanyi tartozkodas alatt a pilacs nevu kis kavezoban reggeliztunk minden nap, a kavejuk isteni, a sutik is nagyon jok es a reggelig is rendben vannak. vacsorak a malackrumpliban, ahol az etelek elso osztalyuak, az arak mar kozel budapestiek. elfeleztunk egy eloetelt, aztan egy foetel es ket sor fejenkent, igy fizettunk 16k korul mindketszer. a felszolgalok felemasak, eleg buvalbaszott nepseg. ma pedig hazafele almadiban a terasz nevu helyen kajaltunk, nagyon valtozatos, nagyon jo ujhullamos strandkajak, ezt is szivbol ajanlom
-
eastsider
nagyúr
válasz
pècsimunkás #172034 üzenetére
Neked bírja még a gyári Toyota textil szőnyeg a pedalok alatt ?
-
kisza25
félisten
válasz
Gombinyó #172031 üzenetére
Akkor már csak 2,1M Ft fog hiányozni
Amúgy 1,4M Ft vettem, most van ~1,6M Ft-ba (megvásárlás utáni szervizköltségekkel, átírásal), 2M Ft környékén már sokkal fiatalabbat kapsz, amúgy valamennyit ment fel az ára.
tboldi és Magnum_ köszönöm nektek
Rossz helyen kerestem[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz
Szoszo94 #172027 üzenetére
Ezeknél nincs már ráindításkor ilyen probléma, annál okosabb a rendszer, és hagy rá késleltetést. Én legalábbis majdnem 6 évig használtam így az autót, ez alatt kétszer cseréltem izzókat, olyan 40k, és 80k körül, ami szerintem teljesen normális (tekintve, hogy folyamatosan mentek). Abban egyetértek, hogy valami kötelező, és állandó menetfény hátra is jó lenne.
p
-
Szoszo94
őstag
válasz
Szoszo94 #172025 üzenetére
Persze a kép meg lemaradt...
PeterkeT: nincs DRL-em, ezt lehagytam!Nekem is leveszi, ha kiszállok és úgy felejtem a kart, úgyhogy nem merülne le az autó - azonban az indításkor fellépő hirtelen feszültség miatt nem szeretem rajthagyni a világítást.
Egyébként a DRL-t is bután találták ki, mert hátul nem világít a legtöbb autónál és szürkületben sokszor találkozok olyan autókkal, amit hátulról alig lehet észrevenni, megelőzve pedig látszik a menetfény.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz
Szoszo94 #172025 üzenetére
Nem kötelező a tompított, nappali menetfény is elég. Persze ha az meg nincs, akkor nem elég az automata. Amíg nekem nem volt, addig folyamatosan bekapcsolva volt a lámpám, szerencsére úgy volt bekötve, hogy ha levettem a gyújtást, nem maradt égve, indításnál viszont bekapcsolt.
p
-
Szoszo94
őstag
Nem szeretem az automata módot lámpánál, ugyanis külterületen nem kapcsolja fel a fényszórót amíg nem sötétedik. Holott ugye kötelező a tompított
Erről talán régebben írtam is itt bővebben, hogy miért nem programozták bele anno, hogy bizonyos sebesség felett automatikusan kapcsoljon be a tompított. Jó dolog lenne egyébként, de így inkább magamnak kapcsolgatom
Egyébként +1 a Tipo-ra, nekem is jobban tetszett az kívülről. Ettől függetlenül a Seat sem csúnya!
Itt egy kép a negyed mérföldről, 9 éves nyárigumival hátul - sikerült jól előmelegíteni, úgyhogy a három próbálkozásból kétszer jól betapadt. Egyszer pedig húztam vagy 50m csíkot, kicsit sok gázzal indultam
Gyári és dögnehéz autótól nem is rossz, két személlyel. A 172-es rajtszámmal - a 173 barátom volt egy 240 lovas 1.8T quattro mk1 TT-vel.[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz
tboldi #172018 üzenetére
Nem találtam meg
sky11: egyre távolabb kerül a tipo birtoklás, mert megy fel annak is az ára, már 500eFt-al drágább az alapár, mint mikor én vettem.
Tessék össze lehet hasonlítani, lehet mutatósabb az ibiza, de tartom, hogy a tipo sokkal jobb autó volt, mondjuk majdnem 9 évvel fiatalabb.[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
válasz
animatrix11 #172016 üzenetére
Mazdának nincs papíralapú szervizkönyve, mindent digitálisan tárol a rendszerben. Szervizek után a számlához hozzátűzve meg szoktam kapni a nyomtatott kivonatot. Persze ez csak akkor tényező, ha mindig szakszervizben járt. Én mondjuk másmilyent nem is vennék.
p
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
[link]
Fú, de idegesítő milyen emberek vannak.
Jól gondolom, hogy egyeseknek csak annyi volt a gondjuk, hogy Tesla az autó?
Hát hogyan vegyek így Model X-et magamnak?[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Nem is tudtam, hogy nálunk ilyen is történt egy hete.
Gondolom azért nem álltak meg az elől lévők, mert mögöttük még hatszáz másik autó volt és gondolták majd ácsorogjanak azok közül valakik órákon át a rendőrökre várva. Én ezt valamilyen szinten meg is értem. Bár akkor is meg kéne állni aztán legfeljebb elmennek utána, ha többen ott tudnak maradni.
Elaludt a sofőr vagy rosszul lett? Három napja is jártam arra és semmi égésnyomot nem láttam a fákon.
A fehér dobozos autó létrával a tetején és matricázott bal hátsó ajtóval hamar meglesz, valamelyik TV, internet, telefon stb. szolgáltató autója, időpontból meg könnyen kiderül a cégnél ki vezette akkor. Szóval ő kapásból beszopta. A másik kettő meg valószínű megússza a hulladék minőségű videó miatt.Mondjuk őszintén szólva a videózós autóban ha én ülök biztos nem tolom át a videót a rendőröknek, mert minek. Voltak ott gyanítom tucatnyian segíteni. Ez már kimeríti a focvis féle elgondolást a kamerázással kapcsolatban. Ha egyedül maradok 9 sérültre akkor én is pipa lennék és elküldeném a videót a rendőröknek, de ez ezer százalék, hogy ott tucatnyi ember jött még mögötte akik segítettek, akkor már tök felesleges ezen rugózni. Ettől még nem szabályos elmenni a balesetező autó mellett, de túlkapott volt a videót elküldeni...
[ Szerkesztve ]
-
animatrix11
őstag
Sziasztok!
Jelenleg is Mazda 6-osom van, most egy 3. Generációst vadászok, azt tudja esetleg valaki, ha egy hete volt a kiszemelt kocsi hivatalos Mazda szervizben állapotfelérésen, mindent rendben találtak, elvileg 104e km van jelenleg az autóban a km óra állást is megerősítették az mennyire megbízható állítás? Német kocsiknál is több helyen tárolja az óraállást, ha valaki nagyon ért hozzá persze vissza lehet mind állítani, de a mazdánál nem tudom, hogyan van ez, végig Magyarországon vezetett szervizkönyves
Köszönöm! -
Szoszo94
őstag
válasz
EQMontoya #171985 üzenetére
Tegnap voltunk pár autóval a fértőszentmiklósi gyorsuláson. Délután leszakadt az eső, gyors beugrottunk négyen az én autómba, pont a pályára láttunk így rá. Én észre sem vettem, a többiek szóltak, hogy hová megyünk? Nem értettem miért, aztán leesett, hogy reflexszerűen bekötöttem magam ahogy ülést ért a seggem
1 centit sem mozdulok bekötés nélkül
Ahogy a lámpát is gyújtás ráadásával kapcsolom egyből.
Fura, hogy ehhez képest az Audi területén belül sosem kötöttem be magam, nem is volt igazán lehetőség az új autókban erre, illetve idő sem. Ott mégsem éreztem kényszert rá.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
kisza25 #172010 üzenetére
Hivd fel/menj be hozzajuk es talalnak. Tobb dolgot en se talaltam meg Unixnal, bementem/felhivtam es tudtak tobb dolgot fillerekert intezni (pl gyari stekker, lampahoz, 800Ft, vagy diszlec tarto bolha)
Legyen cikkszamod, az a tutiMunez: en szoktam viaszolni a felnit is
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz
Magnum_ #172003 üzenetére
Nem látom olyan oldalakon (bárdi, unix és társai) Lehet veszek egy komplett kart hátra, mondjuk az is valami 3,5-4 eFt, szóval akkor is a fele posta (3150Ft), de kevésbé fáj
(vagy leszedem a golfról mikor asszony nem figyel)
az enyémen is a felni tetszik a legjobban[ Szerkesztve ]
-
válasz
Csabroncka #171988 üzenetére
Pénteken 1:17 volt otthonról a balatonvilágosi csomópont, azaz a BAH-tól kb.1:10-1:12 lehetett. Legközelebb azért kipróbálom a 811-et ha nagyon vörös az M7.
(#171998) kisza25 : Laptiming nagyon jó epizód.
@ Saint: "Kicsit" tényleg sok a filter.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz
kisza25 #172001 üzenetére
Nem tudjak meghozatni valamelyik autosboltba ott a kornyeken?
Tse:
Feher Farkas: en most tegnap megint elugrottam Monisutibe Diason, szuloknek is vittem ebed utani desszertet. Egy vagyon volt, de imadtak, anyukam nem eszik semmit, ami tejes, de volt liszt, cukor es tejmentes afonyas brownie es bejott neki.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz
Csabroncka #171988 üzenetére
Kicsit mellette van egy pékség, én ott szoktam feltankolni sütikből. Bár már december óta nem jártam arra.