Hirdetés
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz cappa72 #258093 üzenetére
Én meg rájöttem valamire. Az általam ezidáig kipróbált autók közül a MiTo az első, amiben nem kényelmetlen a kuplungpedáltól balra található lábtartó. Eddig vagy túl meredeknek találtam, vagy az ülést nem lehetett elég alacsonyra állítani, hogy ne legyen olyan hegyes szögben a korlátozottan mozgatható bokám. 🤔
De hogy rosszat is írjak róla: az ablaktörlőt nem lehet annyiféle módon állítani, mint a Hondáét. Habár alapból az is butácska volt, az FR-V bajuszkapcsolóját tettem bele, hogy az intervallumok idejét lehessen állítani, szerencsére a komplett elektronika a kapcsolóban van, plug & play.
Illetve kicsit hiányzik az az egy plusz állás a gyújtáskapcsolón, amiben csak a rádió és a szivargyújtó működik. Meg persze az AUX és a Tunai Firefly.A telefontartó kérdését viszont megoldottam. [kép]
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz macilaci78 #258040 üzenetére
Azzal nem szamolsz, hogy vannak am ceges autok is szep szammal. Akar Panamera is. Egyik felsovezeto srac a Pok utcai lakotelepen lakott, aztan oda jart haza a Jaguar XF-fel.
-
-
nagyúr
válasz tboldi #258089 üzenetére
Lassan az ember elfelejti, hogyan kell cd-t írni.
Csak ezek a régi stílusú dolgok tartják még életben.
Mint pl. az NFSU2, azt is még cd-vel kell indítani. Még most is játszunk vele, remélem a CD nem lesz használhatatlanul karcos...Ma reggel én vittem lányomat, mert nem volt első órája.
Ragaszkodott, hogy Giulietta-val menjünk. Először azt merészeltem mondani, hogy Astra.... Lányom is, meg feleségem is úgy nézett rám, mint.... mint... még most is görcsbe rándul a gyomrom.
Aztán "nagy duzzogva" azzal vittem.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #258090 üzenetére
Kiraly akkor azzal nem kell foglalkoznom. Papasan vezetek es a meter is lassan gyulik a szekerbe. Eppen egy karbantartasi roadmap-et allitok ossze azert erdekel.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #258087 üzenetére
Igen en sem hallottam/lattam semmi xtra buktat benne. Az awd rendszere kimondottan ugyes (telken teszteluk ahol a 4x4 Octav nem ment fel a D6 igen).
Egy ideig nalam is radaron volt de Saint sikeresen lebeszelt rola.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz cappa72 #257233 üzenetére
A minap én is írtam egy mp3-as lemezt, hogy kipróbáljam működik-e (igen). Majd’ össze💩tam magam, miután a Carson Coma Marokkója után egy Tankcsapda dal következett, ugyanis elkövettem azt a hibát, hogy az előbbit az iTunes Store-ból vettem meg, és a kapott m4a fájlt konvertáltam át mp3-má, de nem figyeltem a hangerőre, hogy közel azonos legyen a többi számmal.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #258086 üzenetére
Egyelőre csak ebből tudom kinézni, hogy SDI-hez mérhető km költséget kihozunk, de a Golf 10. éve van nálunk és nem nagyon merült fel az eladás. Elszállt használt és PHEV árak szintén nem segítenek az ügyön. Szerelő(i)nk szemében űrhajó, szegény típus gyűjti a fekete pontokat Hangot én is megkedveltem amikor XC60-nal kellett szaladgálnom, élném (és fenntartásban is jobb, mint a 6 henger).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #258084 üzenetére
Látom, nem sikerült eltántorítani a D6-tól. Itt már mindenki eladta (Vismajor, Saint, én).
Ami hiányzik azóta; szerettem a bézs bőrt ápolni, jó volt benne ülni, jó volt a fényszórója, szép a sor5 dízel morgása.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #258084 üzenetére
Majd megtanulod szerelni. Az a Volver nem kenyes amugy, ismetek a tipushibai de ha nincs a kozelben szerelo az azert nem olyan jo. Subi forumokon is felmerul a jo szaki kerdes es bp/pest megyen kivul nincs hozza tuti szaki ami tious gondot kezelni tudna rendesen. Nekem nem gond de mondjuk aki pl szabolcsi annak elegge...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
Ház most kapott új tetőt és 15cm grafitos szigetelést, arra kellett volna bevonni a fundamentát, de késő bánat :/ Napelem pályázatot néztük ki, oda önerőnek kiegészíteni ha el tudjuk a LTP-t számolni legalább részben, máris kiadja a matek. Na és lehetne PHEV-t tölteni róla, csak hogy visszatérjek a V60 D6-ra Vannak helyi utak pl posta, de agrár tevékenység miatt is, egy bevásárlás nagyjából 30 km összesen, szóval DPF-es újabb autóval lehet több bajunk lenne. Nameg a mechanikai szimpátia, ha van ilyen kifejezés, nem szeretjük a hidegindításokat, rövid távokat amúgy sem, magát a típust vagy 5 éve kinéztük magunknak A4 Allroad lenne talán a logikus választás, mert VAG dolgait ismerem jobban, szerelők is azzal járnak, sőt családban is éppen egy A4 B8-at cseréltek B9-re.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #258081 üzenetére
Akkor skippeld a garazst, a fold jobb buli. LTP-t meg ellovod mostani kecora. Biztos talalsz vmi csinositani valot, ha te nem is egy szamlakepes vallalkozo bizrosan.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
Akna helyett én rámpát dobok össze az udvaron (tégla+palló) Fiat olajcsere itt zajlik, Golf az szervizbe jár ilyesmikkel általában. Csak kiadás céljára gondolkodom rajta, azt is csak óvatosan, részben önerő, részben hitel, szóval inkább nem veszek mint igen. Viszont Fundamenta is lejár(t), azt meg teremgarázsra kéne ellőni. Lakást venni most, nagy hitellel kockázatosnak találom az elszállt kamatokkal, előző válságban harmada volt az ingatlan ár pl amerikai piacon asszem. Igazából termőföld lenne a legjobb, ott villany számla sincs, tudjuk művelni, stb, csak az állami támogatás a lakáskasszára tetszett a döntéshozó családtagoknak annyira, hogy ne foglalkozzanak a jobb alternatívákkal. Lehetett volna saját házra is költeni, és akkor az 50%-os támogatás miatt visszajön a fele szabadon költhető kp-ban, de az is túl logikus lépés lett volna... Földre max 3-4% kamattal hitelt kapsz, ára törvényben megszabott módon 10%-ot emelkedhet évente illetve ‘23-as költségvetési tervezetben szerepel, hogy el fog adni az állam megint földterületeket, oda meg kell az önerő, gyakorlatilag várunk arra.
-
veterán
válasz macilaci78 #258073 üzenetére
Azt felejted ki a képletből, hogy alapesetben a garázsnak van hozama és értéknövekedése is (bejön bérleti díj + emelkedik a garázs értéke, ára).
A pénznek elvileg csak hozama van.
Egy garázsra néha egy picit költeni is kell, bár ritkán lakja le a bérlő.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #258073 üzenetére
6%-ot hozott? Ja az utolso evben az 5-bol...
A kamat mértéke:
az első félévben évi 3,5%
a második félévben évi 4,0%
2. évben évi 4,5%
3. évben évi 5,0%
4. évben évi 5,5%
5. évben évi 6,0%#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
A szuper állampapír 6% körül hozott, mikor bevezették bőven a covid előtt, az kb az a hozam, amit a helyi garázsból ki tudnék venni. És az állampapír gyengébb még nem volt, a bérleti díjak emelkedése pedig elmarad az inflációtól.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #258058 üzenetére
Hmm fontolando. Mondjuk az akna nekem jol jonne nagyon de nalad alapbol van nem?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #258056 üzenetére
Surgosen kellett akksi, mondta az elado, hogy otthon toltsem feltetlenul. Mondtam, hogy most 100 km palyazas lesz, azt mondta akkor nem kell.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz 6030D #258060 üzenetére
A Trófea garázsszintjén van egy tárolóból kialakított garázs saját ajtóval és redőnykapuval, villannyal. Kb 27 m2, derékszögű trapéz, rövid oldala kb 2,5 méter, a hosszú kb 5 méter, a hossza tán 6-6,5 méter. Van benne a kocsi mellett 3 db Lidl-Aldi salgó polc, egy 80×230 cm munkapad, 2 bringa, egy robogó, egy keréktartó állvány, szelektív kuka és annyi hely, hogy a kocsi mozgatásával ugyan, de a garázsban meg tudom oldani a kerékcserét. Mindezt ugye a Trófea zárt sorompója mögött, ipari kamerákkal megfigyelt szinten.
Ez mennyit érhet, ha a mezei helyek kelnek el 7-8 milláért?
A Szerémin az udvari beálló 3 mFt, mikor 750k-ért kínálták 6 éve.
Integrale: én egy 5 millásat néztem meg a Puskástól sétatávra, de olyan kialakítása van és akkora tankokkal állnak be, hogy a kiadhatósága korlátozott. Én gond nélkül be tudok állni, de ha a szomszéd helyre hanyagul tesik le az XC90-es Volvót, vagy csak a szőke a bérlő, akkor a Micrával sem tud megállni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Flashback
addikt
válasz macilaci78 #258052 üzenetére
Szuper a németeknél egy kisvárosban 20k€ egy kis garázs ahová éppencsak befér egy kombi.
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #258052 üzenetére
Gomdolom a fontos esemenyek elott lemossa. De ilyen ez a neplelek (erteni nem ertem csak ismerem).
Most eppen magas a kamat mert magas az inflacio de ez valtozhat/valtozik folyamatosan. Szoval nem vetnem el hosszi tavon a berbe adast. Az szja amugy is ismeretlen fogalom a legtobb embernel.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
válasz macilaci78 #258052 üzenetére
Mi is annyiért adjuk a beállókat, 9. kerület ment fel a legjobban, sok a kínai lakó/befektető, akik tucatjával veszik.
Viszont én elcsíptem egy kicsit elbasztt beállót 500e Ft-ért zuglóban. 20 hónap alatt nullán van."Bad reklám is reklám too"
-
BurgBurg
tag
válasz BigBlackDog #258048 üzenetére
Fel tudott tolteni, de majd most 7vegen feltolotom teljesen egy akksi tolotovel.
-
BurgBurg
tag
válasz BigBlackDog #258048 üzenetére
Hasznaltam 3 hettel ezelott. Januarban vettem es heti szinten hasznaltam, most volt 3 het pihi amikor nem hasznaltam.
-
6030D
őstag
válasz macilaci78 #258055 üzenetére
Ránéztem most a váci garázsárakra, brutál... azt sejtettem, hogy felment az áruk az elmúlt 10 évhez képest, de 4-5x-ösre? Pff... 7-8,5 M Ft egy sorgarázs, akna nélkül, villany nélkül, pala tetővel. Amiben most a kocsi áll (anyósék tulajdona), annak most szigetelték a lapostetejét, ha visszajön a jó idő, akkor befejezem az újravakolást és a meszelést, van benne villany (saját órával) meg akna. Ja, és akár elé is állhat még egy autó, mert nem zavar senkit a közlekedésben (környéken is gond a parkolóhely). Ennek mennyi az ára? 9-9,5M? Basszus, ennyiért vettük a lakást 2009-ben. Mennyit érhet egy olyan, ami háztömb aljában van (nem olyan hideg, sosem ázik be)?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
BurgBurg
tag
válasz molnarpeter #258047 üzenetére
Csak nyitom es zarom napi 2x. Motoros ruhamat tarolom benne.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #258052 üzenetére
&Qru: garázs sor, 10-20 ezres település. Van akna és valamiféle tetőtér, áram, deszka ajtók. Gandalfkozom
Teremgarázs helyeket 7-8 körül láttam Bp-n, ahhoz képest soknak tűnt elsőre, de lehet akkor tényleg ez a tarifa.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
Múlt héten a robogóba vettem akkut, a boltban rámérettem, hogy kell-e töltenem, vagy plug&play. Múlt héten még volt jó idő, most azért hideg van robogózni. Este 8-11 közt érek haza a héten 4 nap, akkor már hüvös van...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz 6030D #258054 üzenetére
Igen, jobb oldalt fal, szemben fal, balra oszlop (szerencsére, mert az oszlopok közé nyílik az ajtó). A hátránya, hogy a jobb oldali fal vonalán túl ér a kocsi és a felfestett hely, de ha elfalazom és teszek fel egy garázsajtót, akkor 4 tároló megközelíthetősége ugrik.
A 4 tárolóból a 2. az enyém, a beállóm melletti tárolót nincs értelme megvenni, mert a két tárolót elválasztó fal szintén vasbeton főfal, nem tudnám egybe nyitni.
Ha mind a 4 tárolót meg tudnám venni, egybe nyitva a főfal bal oldalán lenne hely a kocsi mellett a robogónak, bicikliknek, gumiknak, a másik oldalán pedig egy használható méretű műhelynek.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
6030D
őstag
válasz macilaci78 #258052 üzenetére
Akkor ez nem is garázs 5,5 millióért, hanem egy teremgarázsban két fehér csík közötti hely? (oké, nálad fal mellett van a többször linkelt kép alapján)
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
macilaci78
nagyúr
Biztos üzletileg előnyös a jeget kaparni róla, vagy galambszaros autóval megjelenni.
molnarpeter: mi még 4-ért vettük, 1,5 év múlva egy kottára ugyanolyan hely lett eladó a házban, azt 5,5-ért hirdették és el is kelt annyiért. Bár nem a lakást megvásárló ember vette meg, hanem más. Nincs 2. autó, egy 3-as Golfnak bérelte valaki, aki lehetőség szerint fenntartotta volna a bérleményt.
Rendesen elszálltak a garázsárak. IX. kerületben, vagy Újbudán 9 mFt-os garázsokat is látni.
Qru: nálunk az 5,5 milliós garázst kb 30k/hó+közös költségért lehet kiadni, fial évi 360k-t, mínusz 15% SZJA.
5,5 milliót betolok állampapírba, 1 éves futamidővel 9%-ot hoz, 500k, adómentes. Vannak 3-4-7 éves, előző évi inflációt meghaladó kamatozású államkötvények is, amik most 15% felett hoznak. A garázst, mint befektetést, elvetettük.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #258044 üzenetére
Ha hiany van akkor kiadasra is jo befektetes. Erdemes lecsapni ra.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
daneel_hu
addikt
válasz macilaci78 #258040 üzenetére
"Komolyan, egy 40-50 milliós újbudai panelben lakó miért egy 2020-as Porsche Panamerát vesz a csillaggarázsba ahelyett, hogy ezt a kb 90-100 mFt-os büdzsét leváltsa egy ugyanúgy 2-3 szobás lakásra, plusz garázsra és egy 30 mFt-os kocsira?í"
Mert könnyen lehet, hogy a panel csak 2. vagy 3. lakás - szeretővel megspékelve.
-
BurgBurg
tag
Sziasztok! Van egy autom amibe most vettem uj akksit. Eltelt 3 het es lemerult. Ami a kephez tartozik, hogy hetkoznap reggel nyitom es aztan zarom az ajtokat a kulcsaval es este ugyanez. Ilyenkor a belso vilagitas is kigyullad, meg rendszamtabla vilagitas. Szerintetek eletszeru hogy ennyitol lemerul? Teremgarazsban all. Vagy az akksival vam gond es vigyem vissza?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #258040 üzenetére
Néztem én is egy garázst, de nem tudom, vidéki kisvárosban ér-e 5,5 milliót hiány van mondjuk.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #258040 üzenetére
Mert az uzleti targyalasra nem tulajdoni lappal megy, hanem a Porkeval.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz lazac_ #258035 üzenetére
2 év alatt 0,7 évet öregedett a hazai állomány. Ezek szerint sok, az átlagnál öregebb autót tartanak életben.
Valamelyik reggel láttam a szomszédot az udvaron álló, kb 6 mFt értékű BMW-ről a jeget kaparni. A kb 600k értékű öreg autónk meg az 5,5 mFt értékű garázsban áll.
De sok lakótelepen látni (paneleknél is), hogy az utcán álló autók értéke összemérhető, vagy akár túlhaladja a helyi lakásárakat. Komolyan, egy 40-50 milliós újbudai panelben lakó miért egy 2020-as Porsche Panamerát vesz a csillaggarázsba ahelyett, hogy ezt a kb 90-100 mFt-os büdzsét leváltsa egy ugyanúgy 2-3 szobás lakásra, plusz garázsra és egy 30 mFt-os kocsira?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
lazac_
tag
Két "japánom": 22 éves, illetve 17 éves. Az idősebbik most kapott 2 év műszakit, felírták hibának a jobb oldali ablakmosó spricnit, emiatt nem fogom eldobni...
Körbenézek a lakótelepen, és azt látom, hogy még így is túlvállalják magukat az emberek az anyagi lehetőségeikhez mérten. Ha valamilyen csoda folytán lenne megint 0%-os önrésszel, kiszámítható törlesztővel valami fapados kínai import újautó, talán fiadalodna (a banki) hazai állomány. -
Qru
MODERÁTOR
15.4 evre nott az autok atlageletkora itthon. [link]
Az kemeny...
#nincsbennetarcsi
-
daneel_hu
addikt
válasz cappa72 #258027 üzenetére
"igazából mivel más a motorkód, 940B1000 (105LE) vs 198A4000 (120LE)
Eperre még rá kell keresnem mi is az... majd este."Integrale már megírta.
Szóval ezek sima TB-sek, valszeg a turbó is ugyanaz rajtuk.
Az biztos, hogy a 120-as is elég tartós motor, a Bravóba már 230e van. (14 éves)
Nem eszi az olajat semennyire, viszont most lett gyújtótrafó csere benne.EGR-szelepet is érdemes tisztíttatni.
FIAT EPER: alvázszám alapján kiírja, hogy a gyárban mit szereltek össze a kocsidban.
Alfa is benne van. Neten fellelhető olyan adatbázis, amelyben 2014-2015-ig minden kocsit tud listázni. (FCA-s nyilván) -
nagyúr
Nem tudom mennyi idő szokott lenni általában, de az átírást követően pontosan 1 hét alatt megérkezett a törzskönyv.
Hát akkó' örő' é' bódottá'.@#258009daneel_hu
Igen, ezt megtaláltam.
igazából mivel más a motorkód, 940B1000 (105LE) vs 198A4000 (120LE)
Eperre még rá kell keresnem mi is az... majd este.[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
Integrale
veterán
válasz MrSealRD #258025 üzenetére
Első faceliftig 235 lóerős és acél blokk, utána 240 és alu.
Vezérlésmódosítókkal lehet gond, PCV szelep (darabos alapjárat, magas olajfogyasztás stb), VVT szolenoidok/azok szűrői. Nagyon komoly dolgokról nem hallani.
Volt olyan 159-amin a 3. turbó van pár ezer km-en belül, de az inkább szervizelési probléma, nem motor."Bad reklám is reklám too"
-
MrSealRD
veterán
válasz Integrale #258024 üzenetére
Van külön 235Le és 240Le változat és acél vs alu a különbség?
Ezeknek a 2xx változatoknak van valami betegsége?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Integrale
veterán
válasz daneel_hu #258005 üzenetére
1.75 nem MultiAir, és a 120 lóerős 1.4 sem.
159-ben az 1.75 acél blokkos, a Giuliettában a 235 szintén, a 240 már alu (4C-ben csak alu). Ez még a 94-ben bevezetett motorcsalád tagja, 4 és 5 hengeres benzinesekkel (1.4 !12v!, 1.8 16v, 2.0, 2.4), TS/JTS és JTD/Multijet 1.6-1.9-2.0-2.2-24 motorokkal egy kutya.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
tboldi
nagyúr
Ugyan ez is Korbelék, de tényleg nem tud többet az 1.4 Boosterjet.
-
Szoszo94
őstag
Soha sehol nem láttam/olvastam/hallottam, hogy bárki kente volna - sanszos, hogy élettartam zsíros, ha kopik -> csere
Azonban mint mondottam vala, senki nem kérdezett még csoportokban sem kardán árakrólViszont 2e km-en belül olajcsere megint, úgyhogy jól megvizslatom majd ha úgyis alatta leszek (és nem felejtem el )
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #258007 üzenetére
Jo akkor teged kell hivnom ha nem indul Bubi.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Ha esetleg valakinek érdekes lehet; tegnapi ki lett próbálva egy Xiaomi 70mai Jump Starter powerbank bikázóként. Amire figyelni kell, hogy megfelelő felületen érintkezzen. Miután ezt sikerült kivitelezni, pöccröff indított (normál akkumulátorral egyszer sem tudta már átforgatni). Kb. 15 percnyi használat után 12.55 Voltra töltötte már az akksit, szóval remélem, hogy egyszeri alkalom.
u.i.: Az egyértelműség kedvéért -még- nem a Golfhoz kellett, hanem egy 1.4 Thalia volt az alany.
-
daneel_hu
addikt
válasz cappa72 #257988 üzenetére
"És a 105 vs 120 esetén ugyanaz a felépítés? (Mert akkor lehet, hogy mégis megérne egy próbát egy ilyen kis csipsz)"
Nem tudom.
Össze kéne vetni EPER-ben a két verziót, megnézni mi a különbség.
A 120-as és a 150-es Bravónál tuti más a turbó.A Giuliettánál az újabb 120-asok MultiAir-esek, a 105-ös nem tudom milyen.
Hány éves a kocsi? Lehet a Juliskáknál nem is volt sima TJet turbós motor.
Ha nem volt, akkor szinte biztosan ugyanaz a 105-ös és a 120-as. Mondjuk ettől még turbó-különbség adódhat.Na kicsit utánamentem...
Ott is a 170-es a MultiAir, meg szerintem az új 120-asok.
A régi 120-as és a 105-ös a sima turbós-benzines. (szerintem)
Az 1.75 TBi QV is MultiAir.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Napelem
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Path of Exile 2
- Szólánc.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Futás, futópályák
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Apple asztali gépek
- De mennyi az annyi?
- Kémia topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest