Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Öregszem
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #200495 üzenetére
A HU azaz Hauptuntersuchung maga a műszaki, az AU Abgasuntersuchung a zöldkártya. Egyszerre csinálják, összesen kb. 100Euroba kerül +/-
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
-
veterán
válasz focvis #200490 üzenetére
Még a motoros hagyján mert ő utána megindul. De mi a f*szt képzelnek a biciklisek akiket már egyszer nagynehezen megelőztél, majd foghatsz neki mégegszer? Volt hogy úgy álltam meg sorompónál hogy a jobb kerekek a kavicson voltak hogy ne előzzön meg.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Biqci
aktív tag
válasz rasotamas #200481 üzenetére
Elméletileg a TÜV, a DEKRA, a KÜS stb. azonos protokoll szerint dolgozik. Szerintem mindegy hová viszed, ha bízol a kocsiban. Ha nem vagy biztos a dolgodban, akkor elviszed egy szervízbe, ahol vizsgáztatnak, ők megnézik és le is vizsgáztatják. Felszámolnak kb. 20Euro átvizsgálási költséget, legalábbis itt a körül mozog, plusz/minusz.
A magyar dolgokhoz nem értek, de szerintem egyszerűbb, ha egy friss német vizsgád van, mint otthon rohangálni a köztudottan magas hozzáértéssel és korrupciómentesen ténykedő vizsgabázisokra..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
stickermajom
addikt
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #200485 üzenetére
Szerintem én ugyanezt írtam, csak másképp, volt már pár garis javításom (jól rémlik 6db) mindig külön küldik az alkatrészt és 2x menős a dolog ahogy írod
A jófejséget arra írtam, hogy apróbb , de amúgy nem garis dolgokat is cserélnek amíg van rá a keretből pl. ablaktörlő
Amúgy Fiat alkatrészek naná, hogy olcsóbbak, mennyiségi kedvezmény miatt. szenya vagy eddig 1,5 év és 20ekm tipo birtoklás alatt csak kötelezőket kellett cserélni[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #200469 üzenetére
Pedig rosszul magyarázta el vagy tényleg nem érti vagy kicsit kiszínezte a dolgot vagy nem tudom. Általában úgy működik, hogy van egy keret, amin belül szabad kezük van, ahogy írtad, lehetnek jó fejek - pl Skodánál is az adott márkaszerviznek az újautó vásárlási forgalma alapján adják ezt a keretet -, azon túl a központtal kell leboxolni a dolgokat, ami általában minden gyártónál hosszabb idő, mire átfut, plusz baromi sok papírmunka és teljesen külön kezelik a többi alkatrésztől- pl: hiába van polcon egy adott alkatrész, ha garanciális csere, akkor azt külön kell lerendelni. Nálunk anno egy 4 éves Ceedben (mk1.5) anno kompletten cserélték az egész középkonzolt, mert az egyik panel vacakolt benne - annak az értéke az akkor 500k volt kb. -, soha nem dobtak még vissza garanciális hibát azzal a szöveggel, hogy elfogyott a keret az idei évre. Igaz, mióta kevesebb a német prémium és a Ford, azóta nyugodtabbak a szervizes srácok is. Már csak a Rangerekkel szívnak.
Amúgy Fiat alkatrészek naná, hogy olcsóbbak, mennyiségi kedvezmény miatt. (Vicces, de haszongépjárműből még mindig egy fokkal vállalhatóbbak az olaszok, mint a PSA alternatívái)
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
Sziasztok!
A német rendszámos autómat szeretném honosíttatni, műszaki érvényesség 2021 július.
Hazaköltözés dátuma 2020 június 29-30.
2012 dízel, összkerék
Lehetőségek:
- Itteni műszaki júniusban (1 hónap minusz)
- Honosíttatás otthon júliusban abban a hónapban lejáró műszakival, majd utána otthon vizsga.
Melyikkel járnék jobban? Jó lenne megúszni a szigorított vizsgát. Nem tudom mi a feltétele a sima és a szigorítottnak. Jól olvastam, hogy ha 6 évnél öregebb akkor kipufogógáz vizsgálat, ha kevesebb mint egy hó műszaki akkor sima műszaki de nem szigorított, viszont az NKH-nál nem pedig egy szabadon választott vizsgaállomáson? A menetét se nagyon tudom, de unokahugom biztosítós alkusz üzletkötő egy nagyobb forgalmú okmányirodában, állítása szerint ismer mindent és majd ő intézkedik, kér időpontot, de nem szeretnék két szék közül a földre ülni. Melyik költséget tudom megúszni azzal, hogy az autó már az enyém?
Aminek már utána jártam: Szépen haza tudok furikázni a német rendszámos autómmal, az otthoni okmányiroda majd elküldi a rendszámot a Zulassungstellenek.Még valami: Az autó októberben volt a Dekránál egy eladás előtti átvizsgáláson és értékbecslésen, azóta kb 5000km-t ment. Érdemesebb lenne emiatt pont ugyan oda vinni (20km) vagy ha nem akkor Dekra vagy TÜV?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
tboldi
nagyúr
Amire gondolsz, azt a subarusok utólag szokták felapplikálni, és azok a Hella Supertone vagy Sharptone nevezetű termékei, illetve ezek koppincsai. Gyárilag nem olyanokkal jönnek.
Egyébként én is kicseréltettem egy valamilyen Hellára a Honda dudáját, amíg "javítódott", de nem vagyok vele elégedett, vissza fogom építeni a gyári Bosch-t.
[ Szerkesztve ]
-
kátú
őstag
válasz Szoszo94 #200465 üzenetére
Erősebbet nem tervezek, esetleg a Subaru kör dudáit, de azok nem erősebbek, meg a motortér kap egy elektromos légkürtöt, az az igazi
csak az volt a fura, hogy most levettem őket, és nem volt meg a második vezeték, mondom hey, ez mi
A légkürt természetesen külön kapcsolót kap magánakIt still works!
-
diegho
nagyúr
válasz kisza25 #200466 üzenetére
Gadácsi gondolom. Ugyanezt mondta az is, akivel tesztvezetni voltam a Tipo-t onnan. A garancia csak papíron ér valamit, a valóságban nem sokat, ráadásul ha Hyundai-nál elmegy valami, ami nem azonos a Kia-val, akkor lehet akár fél éves várás is alkatrészre. Ugyanezt mondta az egyik Szántó alkalmazott is, nekik van Opel, Suzuki, Ford, Hyundai, szinte könyörgött, hogy ne akarjak Hyundai-t, ne szopassam őket és magamat sem vele...
-
kisza25
félisten
válasz bandus #200467 üzenetére
Ja biztos nincs tisztában, 15-20 éve csinálja...
Amúgy olvass el egy garancia leírást, nem vonatkozik mindenre a gari, amíg van keret, addig "jófejek" tudnak lenni, utána már tényleg csak az megy cserébe amire papíron ott van.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
6030D
őstag
válasz kisza25 #200466 üzenetére
Most mi is kíváncsian várjuk mit lép a Kia. Az XCeed-en a vezető ajtónak a külső műanyagborítása levált, először ragasztani akarták, majd két nebassz nézés után megrendelték az újat, cserélik. Télen néha zörgött valami az egérmozis km-óra mögött, most már elkezdte jó időben is. Azt mondták, hogy nem tudják, de lehet, hogy ez ilyen. Majd a műanyagpanel cserénél még egyszer rákérdez após, hogy ugye nem ilyen, és ha ilyen, akkor azt mondta ott hagyja nekik a kulcsot, hogy vegyék vissza.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
bandus
veterán
válasz kisza25 #200466 üzenetére
ezt nem tudom elképzelni, hogy így működjön a valóságban, és hogy ez megfeleljen bármilyen fogyasztóvédelmi törvénynek, jogszabálynak, előírásnak. inkább ilyen urban legend, vagy a tulaj sincs tisztában a biznisszel
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
kisza25
félisten
Jut eszembe garancia beszélgettem a tulajal. (Fiat, hyundai szalon)
Az egész garancia úgy működik, hogy van egy keret az egész országra, amíg azt nem lépik át, addig szinte minden gariba cserélve, de ha át van lépve a keret, akkor tényleg csak a fő alkatrészeket cserélik. Mesélte, hogy egy tucsonban(úgy rémlik azt mondta) az érintőkijelzős vezérlő amiről minden működtethető (klíma, ülésfűtés stb) behalt egy 1,5 éves autóban és 1,1M Ft volt a csere, arra 1 év garancia vonatkozik és még méltányosság sem volt...
Ennyit a gariról
Ezek szerint nekem szerencsém volt, mert nekem több dolgot is gariban cseréltek[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Szoszo94
őstag
A kasztni a negatív, viszont ha erősebb dudát tervezel bele rakni, akkor azt nem fogja megszólaltatni - tapasztalat.
Kellett egy lengőbizti, +12V szál az akksitól, meg egy relé amit a gyári + szál vezérelt. Így már tökéletesen működik.Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #200461 üzenetére
Igen a zörgésekre valahogy nem áll rá a fülük. Ezért is lepődtem meg mikor visszavittem a Minit a csomagtartó zörej miatt és megcsinálták.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz brumi1024 #200414 üzenetére
Hiszek neked! Úgy tűnik, h nálam jóval nagyobb tapasztalattal rendelkezel.
A garis ügyintézés tényleg jobban működik a BMW-nél. Az Audinál előfordult, h három-négy bejelentett (apró) hibából egyet sem csináltak meg normálisan. A legdurvább élményem az volt amikor a 60ezret futott, nem kicsit zörgő/nyöszörgő beltérre a szervizes azt mondta a próbaút után, h szerinte néma az autó. Mondjuk nyilván nem kértem garanciális javítást, csak megemlítettem neki. De rendkívül kínos volt, h ezt válaszolta.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
kátú
őstag
Csak hogy beszálljak a fogyasztás versenybe, 8.7 el közlekedtem napokig
NA nemmondom, tulajdonképpen fizikailag fájt, hogy ilyen keveset fogyasztok
It still works!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #200413 üzenetére
Vezetni nem vezettem sajnos csak utaskén ültem benne, szóval az úttartásról sokat nem tudok mondani. Az ESP elég polgári szóval vigyáz rád. Ha alázattal közelítős típus vagy akkor nem lesz gondod vele. Ha meg próbálgatnád akkor el kelle menni egy veztési tréningre ott lehet próbálkozni büntetlenül. Mikor új volt a kocsim én is elmentem, ez a technika bőven többet tud mint amit én tudok/merek közúton...
#nincsbennetarcsi
-
ngaba
aktív tag
válasz bitpork #200432 üzenetére
Amikor jövök ki a lakótelepről (a Cső utcából fordulnék rá a Makkoserdőre), akkor a kereszteződésben minden negyedik autós nem tudja, hogy az jobbkezes (tényleg necces jobbkezessé tenni egy ilyen kereszteződést), és belém akar jönni balról. Szóval úgy gyerekkel a hátam mögött figyelem, hogy na ez fog-e állni. (Ha megtorpanok, akkor biztos elhúz előttem.) Egy ideig dudálgattam pedagógiai jelleggel (pedig nem szokásom), aztán meguntam. Ez a kereszteződés ilyen.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #200410 üzenetére
Jó ár! Ma az E10-et az itteni kúton 403,9 Ft/liter áron töltöttem. A hétvégi kirunda vége 7,20 (bc: 6,82) lett, ami kb 2/3-ad országút (80-90) és 1/3-ad autóút (100-110).
A kocsimosást viszont el alibizem.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #200409 üzenetére
Ha meglehetett volna venni a B6-ot megvettem volna akár piaci áron is, mert végig rendben volt tartva, friss gyári EGR és DPF-el lett eladva (extra ajándék tőlem a leendő vevőenk, hogy teletankolva kapta meg). Egyedül a hexagon tengelyt kellett volna cserélni meg a DSG-ben egy olajcsre és kész és még elmegy 150-200k km-t gond nélkül.
Viszont ezt a Skodát akkor se venném át ha fizetnének érte. Na jó, van az a pénz...#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz bitpork #200443 üzenetére
Az 5 mikit se erő Volvóra is ilyen számok () jöttek ki, beszéltem a biztosítós rokonnal, megkötötte volna 200 körül, de annyira nem érdekelt.
Union magasabb fix önrésszel?* Majd utána keresd fel az Uniont, hogy mennyibe tudják kihozni.
* pl. 10% / 200 ezer forint.[ Szerkesztve ]
-
kátú
őstag
Sziasztok, át vészelve egy munkahely váltást, egy temetést, újra jelen vagyok.
És volna is egy kérdésem, hogyan működik a duda? Logikusan kell egy + és egy - , de a Lexusnak csak + van... Mi a fene a megoldás? a kasztni lenne a test?a 23xx hszt pedig be kell pótolnom, szép kis olvasás lesz
It still works!
-
veterán
válasz brumi1024 #200439 üzenetére
Megpróbálom majd valamikor a 2. leírás alapján. Ha nem sikerül, akkor nem kizárt, hogy megkérlek szépen.
(Golfokban csak a belső tükör sötétedik. Eddig egyik sem volt ülés memóriás.) Csak a kényes felni miatt foglalkozom a kérdéssel, nem létszükséglet.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #200436 üzenetére
A3-on be tudtam kapcsolni, visszakereshetem a konyvjelzok kozott hogy. Viszont gyanus hogy nem memorias (nem remlik mivel volt osszekapcsolva, talan a kulso sotetedo tukorcsomag, vagy memorias ules?), igy hidegben elegge el tud maszni (vagy ha mozgas kozben barhogy hozzanyulsz a tukorallitohoz).
Tsebacsi: Igen, a vezetooldali allasban kell allnia az allitopocoknek (amivel valtod, hogy melyiket allitod).
-
veterán
válasz aero. #200430 üzenetére
Igen, emlékeim szerint így működött a DSG + parkradaros G7-ben is. Most újfent próbáltam így, de nem megy (manuális + tolatókamera).
Úgy gondolom, hogy elő kell varázsolni a menüben az opciót mint pl. ebben a YouTube-ban [link].Legközelebb így próbálom: [kép] forrás: [link]
Munez: Mit javasolsz?
[ Szerkesztve ]
-
MrSealRD
veterán
válasz bitpork #200420 üzenetére
Oltás miatt ma lenyomtunk egy BP - Gyöngyös oda-visszát... Hát bakker M3-on felpofoztam volna minden 2. butát... 120-al vonatozunk a belsőben... külső meg 115-el araszol mellettünk... aztán nem értik ha valaki sietne...
De amúgy index nélkül össze-vissza tökön paszulyon mindenki...Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
bitpork
nagyúr
Szégyenlem is, nem kicsit h leírtam - de őszintén mondom h remegtem az ijedtségtől. Az egy dolog hogy a párommal ülünk az autóban és történik valami de azért egy garzon lakás árát beletettük és hát nagyon nagyot taszajtana ha most elbuknám egy negyedév után.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
veterán
válasz focvis #200421 üzenetére
4-ből 3 sikerült:
1. nem bimmbammolt a biztonsági öv hiányára - most már OK,
2. át lett állítva a szervizintervallum fix 15 K-ra, visszaállítottam flexibilisre (ettől még cserélhetem sűrűbben, most pl. ledobom majd 15 K után),
3. sport módban visszaállítottam a belső (mű-)hangot - így gyári, van individuál mód, ott úgy állítom be ahogy akarom,
4. a tükörbillentést tolatáskor nem sikerült beállítani - lehet, hogy 2 lépésben kell (?), majd rápróbálok valamikor újra. -
e.vid
senior tag
válasz stickermajom #200424 üzenetére
Nem kellett.
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
Snoop-y
veterán
Ha mar fogyi en 15.7-nel jarok.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
veterán
válasz Tsebacsi #200418 üzenetére
Van otthon akkutöltőd? Tedd fel rá.
A Volvo manuál azt írta, hogy a hibridakksi töltésekor tölti a 12V akkut is. De a valóságban erről nem győzött meg.Ma VCDS-sel birizgáltam az autót (mindjárt letesztelem, hogy sikerült-e); és találtam 2 hibakódot, egyik konkrétan alacsony akkufesz (12,2), és a másik is gyanúsan arra utal a CAN-buson - írja is hogy a hiba alkalmával 12,1 V volt a feszültség. (5,5 éves gyári akku.)
-
bitpork
nagyúr
Üzenem a fehér peugeot 3008 (2013, MKL845) tulajának: remélem a legősibb szakmát űző női felmenőd és a lányod elé is 2 centire beugrik majd egy ugyan olyan paraszt a sávba mint te!
Ha nincs a lábam a pedálon akkor a pre sense a belső sávban nyomott volna egy akkora satut hogy tuti belém jön aki hátul van - és mindezt egy foschgerincű baltaarczú geciputtony miatt akinek annyira de annyira sürgős volt a szegedi új híd piros lámpáját elérnie hogy Hans orra előtt kb 2 cmre berántott a határ szarjának a kormányát elém 55 km/h mellett...
Most üvölteni tudnék de leginkább szétverni a pofáját az ilyen zöldszemes ostorosnak.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
e.vid
senior tag
válasz stickermajom #200410 üzenetére
Nekem ez lett két hét eredménye. Napi 62km munkába + város, Vác-15ker. Város, ha lehet 60-65 (de ez sokszor ~30), országút 90-100, M2 110-140. K Astra, 1.4/150. Valós fogyasztás bc -0.1/0.2l.
és az eddigi összes:
'' Ne félj a tökéletességtől! Úgysem éred el sohasem.'' - by Dali
-
nagyúr
Na Bömbi saga jelenlegi állomása:
Még szerencse, hogy mennem kellett valahova, és akkumegtartásra tettem, így lefogyasztott 4-5km-t majd kicsit elkezdett visszatölteni. Ezután megálltam egy fél órára legalább, majd mikor elindultam haza, nem volt semmi hibaüzenet, a távolságtartó tempomat is azonnal működött.
Konklúzió: Mégiscsak az a fránya kis akku lehet a hiba forrása, ezek szerint akkumegtartásnál illetve töltésnél abba is pumpál naftát, máskor nem (vagy valami ilyemi?!). Sebaj csütörtökön kiderül, de most örülés van, mert megint rendesen működik minden.
Baromi későn tud felesleges nagyot fékezni, majd utána tök lassan eszmél és indul el újra. De fogom használni, mert amúgy baromi kényelmes.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
DeathAdder
veterán
válasz BigBlackDog #200415 üzenetére
valóban az a csatolt musztángon van a dobozos kisteher futómű hátul
-
BigBlackDog
veterán
válasz DeathAdder #200413 üzenetére
A 8gen hátsó futóműve nem merev tengelyes, hanem csatolt lengőkaros tudomásom szerint. Szerintem manapság merev tengelyes kivetelűek legfeljebb dobozos kisteherek szoktak lenni.
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #200396 üzenetére
A3-nál 120/160 volt a 30k-s és 60k-s szerviz (kértem ajánlatot több helyről, vidéken is), pedig az sima 1.4 TSI volt. 2 literes TDI Q3 még több. Ezzel szemben a Mini egy elég nagy kereskedőnél megvolt 100 körül (nem is kerestem mást), pedig nagyobb motor, több olaj, és fékfolyadékot is cseréltettem.
X5-nél, illetve az előző 5-ösnél nem tudom az árakat, mert az Service Inclusive-vel jött, azoknak a 120k km alatt a kötelező szervizei néhány ezresből kijöttek.
Mindemellett se az A3-nál, se a Q3-nál nem csináltak meg semmit garanciában (beragadó/nem indító start-stop, Golf származékok gyermekbetegségének számító zörgő B oszlop, érezhető kattanás a kormány tövig kitekerésénél, gyárilag elálló ablaktörlőlapát, foszló váltószoknya anyag, varrások mentén szétmálló ülésszövet), míg a BMW-nél eddig mindent megoldottak harc nélkül (bugos csomagtartó motor vezérlés, zörgő csomagtérajtó és hátsó ülés, ázás hátul összeszerelési probléma miatt).
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Nekem sincs 7gen typer civic után magasan a léc ilyen szempontból (és a Voyagerem sem sokkal jobb minőségű beltérre), illetve civic is áttért merev hídra a 8gennél, és csak a 10. gennél jött vissza a dupla keresztlengőkaros, mégis sokan szeretik a 8-9gent.
Nem tudom, hogy ez zavarna-e, nyilván ki kell próbálni, gondolom amit tapasztalnék hogy szar utakon rázósabb és ott rosszabb lehet fordulni is vele, de pályára úgysem viszem, meg a pörgést sem élem.. bár pont ott lehet inkább előny a csatolt lengőkar
-
Szada85
aktív tag
válasz Gabesz87 #200406 üzenetére
A Leon 5F-nél (illetve gyanítom a vele azonos korú/platformú konszerntársaknál) is felkapcsolt fényszórónál mossa, akkor viszont minden indítás utáni elsö ablakmosásnál fixen, utána pedig X szélvédömosásonként mossa újra a lámpát is. (Az intervallumot VCDS-ben, de az OBDEleven-emmel is be lehet állítani.)
-
bandus
veterán
válasz stickermajom #200410 üzenetére
nem rossz az. nekem lassan jön egy szép hosszú teszt. két hét múlva lesz egy oda-vissza síelés ausztriában, hazajövetel után egy oda-vissza balaton, aztán pedig egy horvát kiruccanás, ha minden jól megy (és miért ne menne? ) beleszalad majd egy gyors 3000 km, kíváncsi vagyok, hogy a sok pályázást hogy bírja majd, így is 7 alatt marad-e a fogyasztása.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
stickermajom
addikt
Akciósan 399-ért kapott az autó tegnap Auchan puruttyát. 6,98l az elmúlt két hét mérlege, ebben van egy Érd-Pécs-Érd országúton, illetve kis városozás. Mindenhol klímázva. Továbbra sem egy 1,4 TSI.
-
BigBlackDog
veterán
Ma az egyik indulásnál sikerült kicsit gyorsan végizongoráznom a motorindítás - D-be húzás - kézifék kiengedés - gázpedál lenyomás műveletét. Kb. 15-20 métert kellett előregurulnom, majd ott leállítottam a motort. Újraindítás után néhány hibaüzenettel jutalmazott a Golf, de mindegyik csak sárga felkiáltójeles probléma volt (front assist hiba, hajtásrendszer hiba, 48 Voltos rendszer hiba). Az autó ennek ellenére megmozdult és gurult előre, nem volt semmi furcsaság. Gyors motor leállítás-újraindítás után eltűnt az összes hibajelzés.
Szerintetek elképzelhető, hogy csak nem tudta lekövetni a gyors indulási folyamatot?
Mindenesetre kedden megy egy szoftverfrissítésre, mert vannak fantom hibák. Ma egy másik indulásnál bedobta a "parkolássegítő rendszer hiba" üzenetet, majd újraindult a fejegység és eltűnt a hibaüzenet.
Kezdem néha úgy érezni, hogy hosszútávon Qru jobban fog járni Skormival.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz DeathAdder #200404 üzenetére
Havernak van a 3.7 V6-os. Annyira nem gaz de en eleve puritan japo autokhoz vagyok szokva.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Gabesz87 #200402 üzenetére
Meg nem tapasztaltam ki teljesen mert en nem nagyon vagyok ilyen mosos tipus (meg most is teli van benne). Ahogy probalgattam 2 allasu, ha kicsit huzom meg csak a szelvedot mossa ha kicsit hosszabban akkor a lampat is. Nehez eltalalni, hogy ne tul hosszan huzzam meg a kart a mosashoz.
Ha viszont csak drl megy akkor csak az ablakot mossa. Sokszor egyszerubb lekapcsolni es ugy mosni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
DeathAdder
veterán
5gen musztángja volt már itt valakinek, vagy volt hozzá szerencséje?
Mennyire számít gagyinak, ha nem mercedes a mérce?2013-14-es ami tetszik, tudom ez még lovaskocsi futóművel szerelt, de nekem a 6gen túl kerek, nem elég maszkulin, nem igazán jön be..
Haverom főnöke asszonyának 6gen van 2017-es, ingázik vele két város között napi szinten, rá is tudnám beszélni hogy adja el, de sokkal jobban tetszik a régebbi azon belül is a 13-14-es.
Merev híd még nem is annyira, de a beltér rém bazárinak tűnik még a 6genhez képest is.
btw, 6gen nekem japán autók után teljesen vállalható, de az 5gen plasztik beltér már képekről is kicsit félelmetes, bár élőben nem láttam még... -
mycso
veterán
válasz Gabesz87 #200402 üzenetére
Nálam, ha fel van kapcsolva a lámpa, akkor minden ablakmosásnál mossa a lámpát, és valóban jó kis ablakmosó fogyasztó, viszont értelme semmi.
Sőt inkább rontani tud, hogy megnedvesíti a lámpákat és mégtöbb retek tud megtapadni rajta. (renault)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Gabesz87
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hardcore café
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Assetto Corsa
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás: TerraTech
- Ukrajnai háború
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Kuponkunyeráló
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest