Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#93650) renamed


renamed
csendes tag

sziasztok,

November 13an az előfizetésem hosszabitottam 2 évvel korlátlan internet csomagra a -beszélgetés maradt mobil L és a melle járó 0ft-os samsung galaxy s8ra platina előfizetőként. Gondom innen kezdődik ugyanis hol van hol nincs internet, 4G adatkapcsolatot viszont jelzi a telefon. Első nekifutás sim csere üzletbe, fel napig minden ok majd újra jön az internet hiba. Megint bementem T-mobil és sikeresen cseréltek újra kártyát. De a hiba ugyan úgy előjön. Na itt már készülék szervizbe tanácsot kaptam, szépen bevittem készülék majd a kártya másik telefonba került ahol ugyan úgy jelentkezett az internet hiba. Fogtam magam bementem újra T-mobil ahol újra cseréltek kártyát ehhez a készülékhez is, de a hiba folyton előjött. Másnap újra bementem T-mobil ahol adtak szintúgy új kártyát és egy kiállított készülékbe teszteltek és nem volt internet. Ok feladták mondták ügyfélszolgálathoz forduljak de elmentem meg 3 T-mobilhoz talán valaki tud segíteni de mindenki kartyacserezett es nem lett megoldas. Amit meg probaltak kapcsolatok hozzaferesi pontok szerkesztese, korlatlan internet csomag torles majd ujra aktivalas, de mind hiába. Mai nap 5 ezer ft-ot kaptam, hogy jovairjak a következő számlámon amiért nem tudtak segíteni. Panaszlevelet írtam, munkámhoz elengedhetetlen az online kapcsolat a jelenlegi karom több százezer ilyenkor mit lehet tenni?

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.