Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#74151) gears27


gears27
aktív tag

Sziasztok! Kérdésem, hogy van e itt olyan aki telekomban dolgozik? Van egy előfizetésem ami 2016.01.06.-án köttetett. Elméletben tegnapi napon meg kellett volna kapnom az arany kiemeltségemet(mivel minden hónap 1 vizsgál felül a rendszer állítólag) de nem történt meg. A pontszámaim megvannak( A honlapon ezt írják: Telekom mobil havi díjas vagy feltöltőkártyás ügyfélként 150)nekem 264 van. Felhivtam a központot 30 perces várakozás után azt mondták, hogy még várjak.. De kérdem én meddig? Persze ezt tőlük is megkérdeztem és azt a választ kaptam, hogy majd frissül a rendszer :( Tartozásom nincs és nem is volt sosem.. Ilyenkor mi van? Válaszokat előre is köszi

Seggsztézis

(#74152) 4Grider válasza gears27 (#74151) üzenetére


4Grider
nagyúr

Várjál, hogy frissüljön a rendszer.

(#74153) mirci18 válasza Ateszpapa (#74150) üzenetére


mirci18
addikt

Innen veszem meg vagy a media markt-ból.

Sajnálatomra.
De hát biztos nem akar ilyen telefonokkal kínlódni a telekom.

Mindegy én azon rágtam csak be hogy oké hogy nincs utánpótlás de annyi fáradtságot nem vesznek a telekomnál hogy a boltból a telefont behívják és eladják másnak aki tényleg meg is venné.

Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

(#74154) dptrsk válasza gears27 (#74151) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

A kapcsolatpontok kb. hó 10.-ig kerülnek könyvelésre.
A szint emelés is ekkor történik

(#74155) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Most, hogy a kp-s fizetés megszünt a t-pontban mindenkinek elmondják, hogy már nincs.
Mindekitől elkérik a telefonszámot, hogy fel tudják írni a MT azonosítót és elmagyarázzák, hogy a melyik postán merre és melyik pultnál kell majd befizetni a csekket.

Akkor annyi erővel mehetne mindenki a bankba is és egyből ráteszi a telekom számlájára a pénzt.

Mert szerintem így sem végeznek hamarabb... sőt! Még plusz 10 percig fírtatják, hogy ez így miért is jobb... és gyorsabb?!

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#74156) dozsabalint


dozsabalint
senior tag

Sziasztok! Nyaraláshoz vettem egy Travel&Surf L csomagot, amiben ugye 1GB mobilinternet van. Be is aktiválta a Telekom, ezzel semmi baj. A kérdésem az lenne, hogy mitől van hogy néhány helyen azt írja a telekom app hogy 2GB roaming keretem van, illetve van-e lehetőség opcionálisan bővíteni a roaming adatkeretet?

(#74157) lugosi válasza Met (#74149) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Ilyenkor (elseje, másodika) még általában nem látod a számlát magát, csak a fizetendő főösszeget. Letölthető számla szerintem kb 6-a után szokott lenni nagyobb biztonsággal. Ha a pdf számla letölthető, én szoktam róla kapni egy e-mailt. Szóval szerintem várj pár napot, és meglátjuk.

(#74158) bopeti98


bopeti98
őstag

Az mennyire elképzelhető hogy valaki a tudtomon kívül a múlt havi számlámról kért magának egy másolatot?
Csak mert a Telekom fiókra felkerült a számlamásolat megrendelő, és a mostani számlám összegéből ítélve ezt ki is számlázták. Az biztos, hogy nem én voltam.

[ Szerkesztve ]

(#74159) A@ron válasza Vangelis (#74155) üzenetére


A@ron
tag

Az emberek többségének a mobiltelefonon kívül más közüzemi számlái is vannak, amiket ugyanúgy postán, csekkel kell befizetni. Így ugyebár, ha azokkal együtt feladja valaki a mobilról szóló csekket az plusz időbe egyáltalán nem kerül, ergó hosszútávon valóban időt spórol.

Persze léteznek olyan emberek is - én is találkoztam velük - akik szeretnek várni és idegeskedni. Találkoztam olyannal, aki inkább kivárt másfél órát a T üzletben a csekkét a kézben szorongatva, ahelyett, hogy átsétált volna az ugyanabban az épületben, kb 50 m-re található postára, hogy ~ 5 perc alatt befizesse. A végén pedig még ő volt felháborodva, természetesen. Na, az ilyen embereknek már tényleg magyarázni kell.

Hogy egy életszerű példával éljek: Más szolgáltatóknál sem megy be az ember az ügyfélszolgálatra számlát fizetni minden hónapban, pl. én sem járok be a gáz, áram, víz, stb. szolgáltatómhoz külön-külön minden egyes ügyfélszolgálatra befizetni, mert az ügyfélszolgálat nem ezért van. Valamiért viszont a telekommunikációs szolgáltatóknál sokan hajlamosak elfelejteni ezt. Sokan házhoz is jönnek a pofonért, mert 95% rendelkezik bankkártyával és okostelefonnal, amivel nagyjából 2 perc befizetni egy számlát a-tól z-ig, mindezt otthonról, a kanapéból. Ehelyett bejönnek,

Természetesen vannak olyan, speciális esetek, pl. nagyobb tartozás, előre fizetés, stb. esetén, ahol indokolt is lehet az ügyfélszolgálati kapcsolat, de ez a valós befizetések kb. 5-10%-a. Az összes többi befizetés nyűg mindenkinek.
- az ügyintézőnek, aki alapvetően nem pénztáros (olyan a postán van), és napi szinten milliós tételekkel zsonglőrködni nem egy kellemes dolog

- a befizetőnek, aki minden hónapban duplán áll sorba

- és főképp az összes többi ügyfélnek különösen, akik az ügyfélszolgálatot rendeltetésszerűen szeretnék használni, de nem tudják a sok befizető miatt kialakult soroknak köszönhetően.

Szóval igen, jobb nagyjából mindenkinek és gyorsabb is.

(#74160) dedike válasza gears27 (#74151) üzenetére


dedike
addikt

Szia!

1. az előfizetői kártyát a Magyar Telekom a jogosultság elnyerését megelőző 8. hónap utolsó napjánál régebben aktiválta; és

2. a jogosultság elnyerését megelőző 7 hónapos időszak első 6 hónapja során az előfizetői szerződés havi pontértékeinek összege elérte a Programszabályzat 1. számú mellékletében meghatározott mennyiséget

Tehát leghamarabb a nyolcadik hónapban lehetsz arany kiemeltségű, azaz szeptembertől.

Szerintem.

Jó szerencsét!

(#74161) Keem1 válasza Vangelis (#74155) üzenetére


Keem1
addikt

4 éve nem voltam postán csekket befizetni. :DDD
Mindent online fizetek.

(#74162) [P]laci válasza Keem1 (#74161) üzenetére


[P]laci
senior tag

nagyon helyes, bár csak az emberek fele átvenné tőled ezt a mentalitást... :DDD nincs az a pénz amiért én postán álljak sorba azért, hogy számlát fizessek be... :K

(#74163) blackmajesty válasza Met (#74143) üzenetére


blackmajesty
aktív tag

Majd megkapod az e-mailt, hogy elkészült a számlád, de én pl ezt csak 5-6 nappal azután szoktam megkapni, hogy elkészült. Többnyire addigra már be is van fizetve. szerk.: lugosi jól írja, akkor jön az e-mail, ha letölthető a pdf, amit most is ír az oldal, hogy legkésőbb 15-ig az lesz.

#74151: azért nem vagy még aranykártyás, mert a "belépési kritérium" aaz aktiválástól számított 7 teljes hónap, amit te még nem értél el, ha januárban kötötted az előfizetést. Ha ez megvan, innen már 6 havonta fogja vizsgálni, hogy hány pontod van, és melyik szinten vagy. Én decemberben kötöttem egy előfizut, tegnap váltott aranyra, szóval egy hónap és neked is meglesz. Hogy ezt egy telefonos ügyintéző miért nem tudta pontosan megmondani, azt nem tudom.

74155: Ezt egyszer kell az embereknek elmondani, hogy akkor innentől az mt azonosítód alapján tudod a postán befizetni, és utána már nem kell ezért visszamenni a boltba. Nem is értem, hogy aki csekket kap, miért járt az üzletekbe befizetni, a postán simán fel lehet adni, aki meg e-számlás, az meg miért személyesen fizet. Én amióta lehet elektronikusan fizetem a számlám, sosem jutott ezsembe bemenni egy üzletbe, legyen az vodafone, vagy telekom, vagy bármi. ha pedig nem tudom megoldani az elektronikus befizetést kérek csekket, és befizetem postán a többi sok-sok csekkel... Az üzletbe vásárolni járok, ha problémám van egy szolgáltatással, azt online, vagy telefonon jelentem be, sokkal egyszerűbb, és mindig gyorsabban megoldódik, és ezt szintén nem csak a telekommal kapcsolatban mondom, hanem minden egyéb szolgáltatóval kapcsolatban, upc, vodafone, digi, hívtam már mindegyiket, mág aznap elhárult minden gondom...

[ Szerkesztve ]

(#74164) Tomyyy93


Tomyyy93
tag

Sziasztok!
Múlthét szerdán voltam a telekom egyik üzletében, hogy leadjak egy készüléket javításra és hogy megszüntessem az egyik társkártyás előfizetésem, amin már nem volt hűség. Mondta az ügyintéző hogy továbbítja a kérésem és hogy majd hívni fognak aztan 8 nap mulva megszűnik. Másnap jött egy sms tőlük hogy hívjam fel ezt a számot ha szeretném megszüntenti, de nem hívtam fel őket, erre ma jött egy sms hogy megszüntették egy másik előfizetésem előfizetői kérésre.. na most nekem ezen a másik előfizetésemen volt még hűség és 100% hogy kötbért akarnak majd fizettetni velem.. van esély rá hogy visszakapjam azt az előfizetésem amit megszüntettek?

(#74165) ANDROID??? válasza Tomyyy93 (#74164) üzenetére


ANDROID???
addikt

Ezt ők is elb.szták. Te is sikeres voltál :K
Előfizetés hűség nélküli megszüntetését személyesen tudod intézni T üzletben, azt ott helyben meg kellett volna szüntetnie az ügyintézőnek (nálam így történt), ami "sarad" van a számlához tartozóan azt rendezed és ennyi.
Ilyenről még nem hallottam, hogy majd értesítenek.
Az elképzelhető, hogy az ügyintéző félreértette a dolgot és a hűségidős előfizetésedet kezdte el intézni véletlenül, vagy nem tudom, ezt csak ő tudja, de panaszt kell tenni, ha lehet ugyanabban az üzletben az üzletvezetőt is kérd elő. :K
Ja és gyorsan kell elindulni nem napok vagy egy hét múlva...

[ Szerkesztve ]

(#74166) Tomyyy93 válasza ANDROID??? (#74165) üzenetére


Tomyyy93
tag

az javíthat a helyzetemen, hogy nincs semmilyen papír arról, hogy én kértem a megszüntetést (gondolom alá kell, vagy kellett volna írni valamilyen papírt)?

(#74167) ANDROID??? válasza Tomyyy93 (#74166) üzenetére


ANDROID???
addikt

Ez így pláne sz@r helyzet, szóval vissza abba az üzletbe, ahol intézted elő kell venni azt az ügyintézőt és ha nem megy ezerrel a balhé a részéről, akkor üzletvezető/panaszkönyv elő ;)

(#74168) Soulfly842 válasza Tomyyy93 (#74164) üzenetére


Soulfly842
addikt

Szia!

Pm ment.

[ Szerkesztve ]

(#74169) #21715712


#21715712
törölt tag

Hello!

Lenne egy olyan kerdesem,hogy megyek most 1 hetre horvatorszagba, a telekom elvileg nyaron eun belul is hasznalhatom a sajat mobilnetemet ami az elofizetesemben van,ez 2 giga. Vagy vennem kell kulon EU-s netet is?

(#74170) Soulfly842 válasza #21715712 (#74169) üzenetére


Soulfly842
addikt

A kérdésedből nem derül ki a válasz.

Üzleti előfizetés? Next Business EU?

Ha igen, akkor használd nyugodtan.

Ha nem, akkor konkretizálásra kényszerül a kérdés a válasz érdekében :)

[ Szerkesztve ]

(#74171) #21715712 válasza Soulfly842 (#74170) üzenetére


#21715712
törölt tag

NEXT S elofizetoi kartyaval mennek.

(#74172) 4Grider válasza #21715712 (#74171) üzenetére


4Grider
nagyúr

Használhatod megabájtonként 19.10 Ft-os roaming felárral.

[ Szerkesztve ]

(#74173) Fernet


Fernet
senior tag

Tudnátok segíteni?

Néhány napja hívtak a Telekomtól, hogy kapok a díjcsomagomra (MoveXS) 1000Ft havidíj kedvezményt 2 évig. Kérdeztem, hogy ha váltanék NextS ATK-ra, arra is vonatkozna-e (tudtommal ott már 1500Ft). Azt mondta igen, csak ő nem tudja átváltani nekem ATK-ra (mivel az otthonival van összepárosítva, Magenta1) ezt a T-Pontban tudom elintézni.

Most jöttem a T-Pontból, ahol nem is hallottak ilyen kedvezményről, azt mondták utoljára februárban volt hasonló, most nincs, nem tudják miért mondták ezt nekem telefonon. Megkérdezte a kollégáját és a főnökét is, senki nem tud erről.

Ettől függetlenül jelenleg a MoveXS mellett ott figyel már az 1000Ft-os kedvezményem, nem értem miért nem tudják megoldani a váltást...

Ilyenkor mi a teendő?

Pedig itt a fórumon is olvasom, hogy másnak is van ilyen:
[link]

(#74174) lugosi válasza Soulfly842 (#74170) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

"A kérdésedből nem derül ki a válasz."

Talán pont ez egy kérdés lényege? ;)

(#74175) szabogabor10 válasza #21715712 (#74171) üzenetére


szabogabor10
veterán

Sajnos csak a Travel&Surf csomagok közül tudsz rendelni akkor. Vagy 19,10 Ft/MB, ahogy 4Grider is írta.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#74176) D@reeo válasza Fernet (#74173) üzenetére


D@reeo
aktív tag

Hali,

Annyit tudok hozzátenni, hogy ugyan ilyen díjcsomagra én is kapom ezt a kedvezményt. Anno kb 1 éve betelefonáltam, hogy le szeretném mondani az előfizumat, mert kaptam cégeset, de végül maradásra bírt az ügyintéző, mert felajánlotta ezt az 1000Ft-os engedményt. Annyit meg simán megér.

Üdv

(#74177) szaniszlokar


szaniszlokar
aktív tag

A feleségemnek vásároltam egy Samsung Galaxy s5 mini készüléket 2015 fekete péntekjén a Telekomnál.
Többször meghibásodott, ezért a Samsung csereutalványt ajánlott fel.
Ezt a típust már nem forgalmazza a Telekom. Vásárolnék neki mást, de fekete péntek akcióban az előfizetés meghosszabbításával 20,000 Ft-ért vettem. A telefonos ügyfélszolgálat azt mondta, hogy a készülék listaárát veszik figyelembe és a csereutalvánnyal abban az árkategóriában választhatok másik készüléket.
Hol találom meg azt az utolsó árlistát, amikor még forgalmazták az S5 minit?
Köszönöm!

Minden ellenállás hasztalan.

(#74178) Fernet válasza D@reeo (#74176) üzenetére


Fernet
senior tag

Örülök én ennek a kedvezménynek nem arról van szó, csak gondoltam ha átváltanám NextS ATK-ra és nekem is 3990Ft. lenne a havidíjam, ahogy itt a fórumon is írták páran, azzal a Telekom is és én is jól járnánk. Többet fizetnék nekik havonta, de nekem is olcsóbb lenne annyival, hogy megérné váltani (jelenlegi árán inkább maradok MoveXS-ben).

Közben hívtam a 1430-at, de nem akarják 3990-ért adni a Next-et, legfeljebb 4490-ért. Mivel nálam 4000Ft. a lélektani határ, ezért marad minden úgy ahogy eddig. Csak hát jó lett volna ha összejön.

(#74179) Soulfly842 válasza lugosi (#74174) üzenetére


Soulfly842
addikt

:P

De itt a kérdésből se derült ki a teljes kérdés. :)

Annak híján, hogy milyen díjcsomag - nehéz válaszolni :)

(#74180) Titi76


Titi76
aktív tag

Sziasztok. Telekomos biztosítással van tapasztalatok?
Leejtettem a telefonomat. A kérdés az hogy ha nincs hasonló készülék és felajánlanak másik tipust miután kifizetem az önrészt, választhatok drágább készüléket úgy hogy plusz kifizetem a különbözetet?

iPhone 14, Kia NIRO 2018 PHEV, Lenovo Legion

(#74181) #78121280 válasza ANDROID??? (#74165) üzenetére


#78121280
törölt tag

Lejárt hűség idejű előfizetést 1430 is meg lehet szüntetni, nem kel befáradni az üzletbe, telefonon át kapcsolnak az ügyfélmegtartó csoporthoz, vagy vissza hívják az ügyfelet 1 napon belül, el regélik hogy miért maradj stb, aztán ha nemet mondd a kedves ügyfél akkor pár perc és megszűnik az előfizetés. :)

(#74182) berbatov2


berbatov2
senior tag

Volt itt a topikban magenta 1 az "összes konstrukcióval". Kerestem, de nem találom. Kérnék egy linket.
Köszönöm

(#74183) #78121280 válasza berbatov2 (#74182) üzenetére


#78121280
törölt tag

(#74184) berbatov2 válasza #78121280 (#74183) üzenetére


berbatov2
senior tag

Köszönöm!
A speciális=hiéna?

(#74185) #78121280 válasza berbatov2 (#74184) üzenetére


#78121280
törölt tag

Magenta 1-nél már csak szimplán "Speciális" elnevezés van, nincs olyan hogy hiéna/oroszlán. :)

(#74187) #78121280 válasza ANDROID??? (#74186) üzenetére


#78121280
törölt tag

Igen és? Erre írtam hogy telefonon is intézhető, ha nincs rajta hűség, én mindig a 1430-on intézem a megszüntetést.

(#74188) ANDROID??? válasza #78121280 (#74187) üzenetére


ANDROID???
addikt

Ok, köszi az infót :K

(#74189) #78121280 válasza ANDROID??? (#74188) üzenetére


#78121280
törölt tag

Nincs mit. Sokkal egyszerűbb és gyorsabb az egész. Üzletben ha jól tudom kötelező az ügyintézőnek az ügyfelet terelni az ügyfélmegtartós csoporthoz, ezért is mondhatta neki az ügyintéző hogy majd hívni fogják. :)

(#74190) Tomyyy93 válasza #78121280 (#74189) üzenetére


Tomyyy93
tag

Aztán mégse hívtak csak dobtak egy sms-t hogy hivjam fel ezt meg ezt a számot a megszüntetéshez. Ki is ment a fejemből hogy felhívjam őket erre ma jott az sms hogy megszüntették. Voltam ma bent, azt mondta az ügyintéző hogy akkor kellett volna panaszkodnom amikor küldték az sms-t.. És amíg kivizsgálás alatt van az ügy addig nem kaphatom vissza a számom.. Majd ha lezárult, bekell fáradnom az üzletbe és elmagyáznom hogy mi történt és majd talán visszakapom az előfitetést arra a számra amit eredetileg töröltetni szerettem volna.

(#74191) Vangelis válasza Tomyyy93 (#74190) üzenetére


Vangelis
nagyúr

marhaság....

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#74192) ANDROID??? válasza Tomyyy93 (#74190) üzenetére


ANDROID???
addikt

Ugye írtál a panaszkönyvbe? :U

(#74193) HXY


HXY
addikt

Sziasztok!

Az mobil internet aktulális adatforgalom mértékét ingyenenesen meg lehet valahogy nézni Telekomos fiók regisztráció nélkül?

(#74194) wmati válasza HXY (#74193) üzenetére


wmati
addikt

Leöltöd a Telekom alkalmazást és belépsz vagy felkeresed a Telekom weboldalát.

(#74195) HXY válasza wmati (#74194) üzenetére


HXY
addikt

Mivel lépjek be a alkalmazásba?
( Telekomos fiók regisztráció nélkül ? )

Pontosan melyik weboldalon?

(#74196) bopeti98 válasza HXY (#74195) üzenetére


bopeti98
őstag

Semmivel. Elindítod az alkalmazást mobilnetről és kész.

[ Szerkesztve ]

(#74197) HXY válasza bopeti98 (#74196) üzenetére


HXY
addikt

És PC-re van valami olyan weboldal, mint a Vodafone-nál a netinfo.vodafone.hu, ahol internetböngészőből is megnézhető?

Köszönöm wmati & bopeti98! :R

(#74198) Zeki válasza HXY (#74197) üzenetére


Zeki
nagyúr

NINCS.

(#74199) dptrsk válasza HXY (#74197) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

telekom.hu
Mobilról, PCről, akármiről felkeresed.
Beírod a telefonszámot 301234567 formátumban, jelszóhoz pedig az 5 jegyű jelszót.

Így telekomfiók nélkül tudsz belépni.

(#74200) [P]laci válasza Zeki (#74198) üzenetére


[P]laci
senior tag

ha lövésed nincs a témával kapcsolatban legalább hülyeséget ne írj már kérlek. :K

a telekom.hu oldalon ugyanúgy, mint a telekom alkalmazásban tudod mind a feltöltő kártyás, mind az előfizetéses adatforgalmat csekkolni (sok egyéb más mellett).

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.