Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
gears27
aktív tag
Sziasztok! Kérdésem, hogy van e itt olyan aki telekomban dolgozik? Van egy előfizetésem ami 2016.01.06.-án köttetett. Elméletben tegnapi napon meg kellett volna kapnom az arany kiemeltségemet(mivel minden hónap 1 vizsgál felül a rendszer állítólag) de nem történt meg. A pontszámaim megvannak( A honlapon ezt írják: Telekom mobil havi díjas vagy feltöltőkártyás ügyfélként 150)nekem 264 van. Felhivtam a központot 30 perces várakozás után azt mondták, hogy még várjak.. De kérdem én meddig? Persze ezt tőlük is megkérdeztem és azt a választ kaptam, hogy majd frissül a rendszer Tartozásom nincs és nem is volt sosem.. Ilyenkor mi van? Válaszokat előre is köszi
Seggsztézis
4Grider
nagyúr
Várjál, hogy frissüljön a rendszer.
mirci18
addikt
Innen veszem meg vagy a media markt-ból.
Sajnálatomra.
De hát biztos nem akar ilyen telefonokkal kínlódni a telekom.
Mindegy én azon rágtam csak be hogy oké hogy nincs utánpótlás de annyi fáradtságot nem vesznek a telekomnál hogy a boltból a telefont behívják és eladják másnak aki tényleg meg is venné.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
dptrsk
Topikgazda
A kapcsolatpontok kb. hó 10.-ig kerülnek könyvelésre.
A szint emelés is ekkor történik
Vangelis
nagyúr
Most, hogy a kp-s fizetés megszünt a t-pontban mindenkinek elmondják, hogy már nincs.
Mindekitől elkérik a telefonszámot, hogy fel tudják írni a MT azonosítót és elmagyarázzák, hogy a melyik postán merre és melyik pultnál kell majd befizetni a csekket.
Akkor annyi erővel mehetne mindenki a bankba is és egyből ráteszi a telekom számlájára a pénzt.
Mert szerintem így sem végeznek hamarabb... sőt! Még plusz 10 percig fírtatják, hogy ez így miért is jobb... és gyorsabb?!
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
dozsabalint
senior tag
Sziasztok! Nyaraláshoz vettem egy Travel&Surf L csomagot, amiben ugye 1GB mobilinternet van. Be is aktiválta a Telekom, ezzel semmi baj. A kérdésem az lenne, hogy mitől van hogy néhány helyen azt írja a telekom app hogy 2GB roaming keretem van, illetve van-e lehetőség opcionálisan bővíteni a roaming adatkeretet?
lugosi
MODERÁTOR
Ilyenkor (elseje, másodika) még általában nem látod a számlát magát, csak a fizetendő főösszeget. Letölthető számla szerintem kb 6-a után szokott lenni nagyobb biztonsággal. Ha a pdf számla letölthető, én szoktam róla kapni egy e-mailt. Szóval szerintem várj pár napot, és meglátjuk.
bopeti98
őstag
Az mennyire elképzelhető hogy valaki a tudtomon kívül a múlt havi számlámról kért magának egy másolatot?
Csak mert a Telekom fiókra felkerült a számlamásolat megrendelő, és a mostani számlám összegéből ítélve ezt ki is számlázták. Az biztos, hogy nem én voltam.
[ Szerkesztve ]
A@ron
tag
Az emberek többségének a mobiltelefonon kívül más közüzemi számlái is vannak, amiket ugyanúgy postán, csekkel kell befizetni. Így ugyebár, ha azokkal együtt feladja valaki a mobilról szóló csekket az plusz időbe egyáltalán nem kerül, ergó hosszútávon valóban időt spórol.
Persze léteznek olyan emberek is - én is találkoztam velük - akik szeretnek várni és idegeskedni. Találkoztam olyannal, aki inkább kivárt másfél órát a T üzletben a csekkét a kézben szorongatva, ahelyett, hogy átsétált volna az ugyanabban az épületben, kb 50 m-re található postára, hogy ~ 5 perc alatt befizesse. A végén pedig még ő volt felháborodva, természetesen. Na, az ilyen embereknek már tényleg magyarázni kell.
Hogy egy életszerű példával éljek: Más szolgáltatóknál sem megy be az ember az ügyfélszolgálatra számlát fizetni minden hónapban, pl. én sem járok be a gáz, áram, víz, stb. szolgáltatómhoz külön-külön minden egyes ügyfélszolgálatra befizetni, mert az ügyfélszolgálat nem ezért van. Valamiért viszont a telekommunikációs szolgáltatóknál sokan hajlamosak elfelejteni ezt. Sokan házhoz is jönnek a pofonért, mert 95% rendelkezik bankkártyával és okostelefonnal, amivel nagyjából 2 perc befizetni egy számlát a-tól z-ig, mindezt otthonról, a kanapéból. Ehelyett bejönnek,
Természetesen vannak olyan, speciális esetek, pl. nagyobb tartozás, előre fizetés, stb. esetén, ahol indokolt is lehet az ügyfélszolgálati kapcsolat, de ez a valós befizetések kb. 5-10%-a. Az összes többi befizetés nyűg mindenkinek.
- az ügyintézőnek, aki alapvetően nem pénztáros (olyan a postán van), és napi szinten milliós tételekkel zsonglőrködni nem egy kellemes dolog
- a befizetőnek, aki minden hónapban duplán áll sorba
- és főképp az összes többi ügyfélnek különösen, akik az ügyfélszolgálatot rendeltetésszerűen szeretnék használni, de nem tudják a sok befizető miatt kialakult soroknak köszönhetően.
Szóval igen, jobb nagyjából mindenkinek és gyorsabb is.
Szia!
1. az előfizetői kártyát a Magyar Telekom a jogosultság elnyerését megelőző 8. hónap utolsó napjánál régebben aktiválta; és
2. a jogosultság elnyerését megelőző 7 hónapos időszak első 6 hónapja során az előfizetői szerződés havi pontértékeinek összege elérte a Programszabályzat 1. számú mellékletében meghatározott mennyiséget
Tehát leghamarabb a nyolcadik hónapban lehetsz arany kiemeltségű, azaz szeptembertől.
Szerintem.
Jó szerencsét!
Keem1
addikt
4 éve nem voltam postán csekket befizetni.
Mindent online fizetek.
[P]laci
senior tag
nagyon helyes, bár csak az emberek fele átvenné tőled ezt a mentalitást... nincs az a pénz amiért én postán álljak sorba azért, hogy számlát fizessek be...
blackmajesty
aktív tag
Majd megkapod az e-mailt, hogy elkészült a számlád, de én pl ezt csak 5-6 nappal azután szoktam megkapni, hogy elkészült. Többnyire addigra már be is van fizetve. szerk.: lugosi jól írja, akkor jön az e-mail, ha letölthető a pdf, amit most is ír az oldal, hogy legkésőbb 15-ig az lesz.
#74151: azért nem vagy még aranykártyás, mert a "belépési kritérium" aaz aktiválástól számított 7 teljes hónap, amit te még nem értél el, ha januárban kötötted az előfizetést. Ha ez megvan, innen már 6 havonta fogja vizsgálni, hogy hány pontod van, és melyik szinten vagy. Én decemberben kötöttem egy előfizut, tegnap váltott aranyra, szóval egy hónap és neked is meglesz. Hogy ezt egy telefonos ügyintéző miért nem tudta pontosan megmondani, azt nem tudom.
74155: Ezt egyszer kell az embereknek elmondani, hogy akkor innentől az mt azonosítód alapján tudod a postán befizetni, és utána már nem kell ezért visszamenni a boltba. Nem is értem, hogy aki csekket kap, miért járt az üzletekbe befizetni, a postán simán fel lehet adni, aki meg e-számlás, az meg miért személyesen fizet. Én amióta lehet elektronikusan fizetem a számlám, sosem jutott ezsembe bemenni egy üzletbe, legyen az vodafone, vagy telekom, vagy bármi. ha pedig nem tudom megoldani az elektronikus befizetést kérek csekket, és befizetem postán a többi sok-sok csekkel... Az üzletbe vásárolni járok, ha problémám van egy szolgáltatással, azt online, vagy telefonon jelentem be, sokkal egyszerűbb, és mindig gyorsabban megoldódik, és ezt szintén nem csak a telekommal kapcsolatban mondom, hanem minden egyéb szolgáltatóval kapcsolatban, upc, vodafone, digi, hívtam már mindegyiket, mág aznap elhárult minden gondom...
[ Szerkesztve ]
Tomyyy93
tag
Sziasztok!
Múlthét szerdán voltam a telekom egyik üzletében, hogy leadjak egy készüléket javításra és hogy megszüntessem az egyik társkártyás előfizetésem, amin már nem volt hűség. Mondta az ügyintéző hogy továbbítja a kérésem és hogy majd hívni fognak aztan 8 nap mulva megszűnik. Másnap jött egy sms tőlük hogy hívjam fel ezt a számot ha szeretném megszüntenti, de nem hívtam fel őket, erre ma jött egy sms hogy megszüntették egy másik előfizetésem előfizetői kérésre.. na most nekem ezen a másik előfizetésemen volt még hűség és 100% hogy kötbért akarnak majd fizettetni velem.. van esély rá hogy visszakapjam azt az előfizetésem amit megszüntettek?
ANDROID???
addikt
Ezt ők is elb.szták. Te is sikeres voltál
Előfizetés hűség nélküli megszüntetését személyesen tudod intézni T üzletben, azt ott helyben meg kellett volna szüntetnie az ügyintézőnek (nálam így történt), ami "sarad" van a számlához tartozóan azt rendezed és ennyi.
Ilyenről még nem hallottam, hogy majd értesítenek.
Az elképzelhető, hogy az ügyintéző félreértette a dolgot és a hűségidős előfizetésedet kezdte el intézni véletlenül, vagy nem tudom, ezt csak ő tudja, de panaszt kell tenni, ha lehet ugyanabban az üzletben az üzletvezetőt is kérd elő.
Ja és gyorsan kell elindulni nem napok vagy egy hét múlva...
[ Szerkesztve ]
Tomyyy93
tag
az javíthat a helyzetemen, hogy nincs semmilyen papír arról, hogy én kértem a megszüntetést (gondolom alá kell, vagy kellett volna írni valamilyen papírt)?
ANDROID???
addikt
Ez így pláne sz@r helyzet, szóval vissza abba az üzletbe, ahol intézted elő kell venni azt az ügyintézőt és ha nem megy ezerrel a balhé a részéről, akkor üzletvezető/panaszkönyv elő
Soulfly842
addikt
Szia!
Pm ment.
[ Szerkesztve ]
#21715712
törölt tag
Hello!
Lenne egy olyan kerdesem,hogy megyek most 1 hetre horvatorszagba, a telekom elvileg nyaron eun belul is hasznalhatom a sajat mobilnetemet ami az elofizetesemben van,ez 2 giga. Vagy vennem kell kulon EU-s netet is?
Soulfly842
addikt
A kérdésedből nem derül ki a válasz.
Üzleti előfizetés? Next Business EU?
Ha igen, akkor használd nyugodtan.
Ha nem, akkor konkretizálásra kényszerül a kérdés a válasz érdekében
[ Szerkesztve ]
#21715712
törölt tag
NEXT S elofizetoi kartyaval mennek.
4Grider
nagyúr
Használhatod megabájtonként 19.10 Ft-os roaming felárral.
[ Szerkesztve ]
Fernet
senior tag
Tudnátok segíteni?
Néhány napja hívtak a Telekomtól, hogy kapok a díjcsomagomra (MoveXS) 1000Ft havidíj kedvezményt 2 évig. Kérdeztem, hogy ha váltanék NextS ATK-ra, arra is vonatkozna-e (tudtommal ott már 1500Ft). Azt mondta igen, csak ő nem tudja átváltani nekem ATK-ra (mivel az otthonival van összepárosítva, Magenta1) ezt a T-Pontban tudom elintézni.
Most jöttem a T-Pontból, ahol nem is hallottak ilyen kedvezményről, azt mondták utoljára februárban volt hasonló, most nincs, nem tudják miért mondták ezt nekem telefonon. Megkérdezte a kollégáját és a főnökét is, senki nem tud erről.
Ettől függetlenül jelenleg a MoveXS mellett ott figyel már az 1000Ft-os kedvezményem, nem értem miért nem tudják megoldani a váltást...
Ilyenkor mi a teendő?
Pedig itt a fórumon is olvasom, hogy másnak is van ilyen:
[link]
lugosi
MODERÁTOR
"A kérdésedből nem derül ki a válasz."
Talán pont ez egy kérdés lényege?
szabogabor10
veterán
Sajnos csak a Travel&Surf csomagok közül tudsz rendelni akkor. Vagy 19,10 Ft/MB, ahogy 4Grider is írta.
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
D@reeo
aktív tag
Hali,
Annyit tudok hozzátenni, hogy ugyan ilyen díjcsomagra én is kapom ezt a kedvezményt. Anno kb 1 éve betelefonáltam, hogy le szeretném mondani az előfizumat, mert kaptam cégeset, de végül maradásra bírt az ügyintéző, mert felajánlotta ezt az 1000Ft-os engedményt. Annyit meg simán megér.
Üdv
szaniszlokar
aktív tag
A feleségemnek vásároltam egy Samsung Galaxy s5 mini készüléket 2015 fekete péntekjén a Telekomnál.
Többször meghibásodott, ezért a Samsung csereutalványt ajánlott fel.
Ezt a típust már nem forgalmazza a Telekom. Vásárolnék neki mást, de fekete péntek akcióban az előfizetés meghosszabbításával 20,000 Ft-ért vettem. A telefonos ügyfélszolgálat azt mondta, hogy a készülék listaárát veszik figyelembe és a csereutalvánnyal abban az árkategóriában választhatok másik készüléket.
Hol találom meg azt az utolsó árlistát, amikor még forgalmazták az S5 minit?
Köszönöm!
Minden ellenállás hasztalan.
Fernet
senior tag
Örülök én ennek a kedvezménynek nem arról van szó, csak gondoltam ha átváltanám NextS ATK-ra és nekem is 3990Ft. lenne a havidíjam, ahogy itt a fórumon is írták páran, azzal a Telekom is és én is jól járnánk. Többet fizetnék nekik havonta, de nekem is olcsóbb lenne annyival, hogy megérné váltani (jelenlegi árán inkább maradok MoveXS-ben).
Közben hívtam a 1430-at, de nem akarják 3990-ért adni a Next-et, legfeljebb 4490-ért. Mivel nálam 4000Ft. a lélektani határ, ezért marad minden úgy ahogy eddig. Csak hát jó lett volna ha összejön.
Soulfly842
addikt
De itt a kérdésből se derült ki a teljes kérdés.
Annak híján, hogy milyen díjcsomag - nehéz válaszolni
Titi76
aktív tag
Sziasztok. Telekomos biztosítással van tapasztalatok?
Leejtettem a telefonomat. A kérdés az hogy ha nincs hasonló készülék és felajánlanak másik tipust miután kifizetem az önrészt, választhatok drágább készüléket úgy hogy plusz kifizetem a különbözetet?
iPhone 14, Kia NIRO 2018 PHEV, Lenovo Legion
#78121280
törölt tag
Lejárt hűség idejű előfizetést 1430 is meg lehet szüntetni, nem kel befáradni az üzletbe, telefonon át kapcsolnak az ügyfélmegtartó csoporthoz, vagy vissza hívják az ügyfelet 1 napon belül, el regélik hogy miért maradj stb, aztán ha nemet mondd a kedves ügyfél akkor pár perc és megszűnik az előfizetés.
berbatov2
senior tag
Volt itt a topikban magenta 1 az "összes konstrukcióval". Kerestem, de nem találom. Kérnék egy linket.
Köszönöm
#78121280
törölt tag
berbatov2
senior tag
Köszönöm!
A speciális=hiéna?
#78121280
törölt tag
Magenta 1-nél már csak szimplán "Speciális" elnevezés van, nincs olyan hogy hiéna/oroszlán.
ANDROID???
addikt
#78121280
törölt tag
Igen és? Erre írtam hogy telefonon is intézhető, ha nincs rajta hűség, én mindig a 1430-on intézem a megszüntetést.
ANDROID???
addikt
Ok, köszi az infót
#78121280
törölt tag
Nincs mit. Sokkal egyszerűbb és gyorsabb az egész. Üzletben ha jól tudom kötelező az ügyintézőnek az ügyfelet terelni az ügyfélmegtartós csoporthoz, ezért is mondhatta neki az ügyintéző hogy majd hívni fogják.
Tomyyy93
tag
Aztán mégse hívtak csak dobtak egy sms-t hogy hivjam fel ezt meg ezt a számot a megszüntetéshez. Ki is ment a fejemből hogy felhívjam őket erre ma jott az sms hogy megszüntették. Voltam ma bent, azt mondta az ügyintéző hogy akkor kellett volna panaszkodnom amikor küldték az sms-t.. És amíg kivizsgálás alatt van az ügy addig nem kaphatom vissza a számom.. Majd ha lezárult, bekell fáradnom az üzletbe és elmagyáznom hogy mi történt és majd talán visszakapom az előfitetést arra a számra amit eredetileg töröltetni szerettem volna.
Vangelis
nagyúr
marhaság....
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
ANDROID???
addikt
Ugye írtál a panaszkönyvbe?
HXY
addikt
Sziasztok!
Az mobil internet aktulális adatforgalom mértékét ingyenenesen meg lehet valahogy nézni Telekomos fiók regisztráció nélkül?
wmati
addikt
Leöltöd a Telekom alkalmazást és belépsz vagy felkeresed a Telekom weboldalát.
HXY
addikt
Mivel lépjek be a alkalmazásba?
( Telekomos fiók regisztráció nélkül ? )
Pontosan melyik weboldalon?
bopeti98
őstag
Semmivel. Elindítod az alkalmazást mobilnetről és kész.
[ Szerkesztve ]
HXY
addikt
És PC-re van valami olyan weboldal, mint a Vodafone-nál a netinfo.vodafone.hu, ahol internetböngészőből is megnézhető?
Köszönöm wmati & bopeti98!
dptrsk
Topikgazda
telekom.hu
Mobilról, PCről, akármiről felkeresed.
Beírod a telefonszámot 301234567 formátumban, jelszóhoz pedig az 5 jegyű jelszót.
Így telekomfiók nélkül tudsz belépni.
[P]laci
senior tag
ha lövésed nincs a témával kapcsolatban legalább hülyeséget ne írj már kérlek.
a telekom.hu oldalon ugyanúgy, mint a telekom alkalmazásban tudod mind a feltöltő kártyás, mind az előfizetéses adatforgalmat csekkolni (sok egyéb más mellett).
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja