Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#70933) Chrystall


Chrystall
senior tag

Egy számlázási hibára szeretném felhívni a figyelmeteket T-mobile-nál. Én személyszerint emiatt bejelentést teszek a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóságnál, ha valaki hasonló problémával szembesül, azt javaslom tegye meg ő is, mert ha több a panaszos, nyílván készségesebben foglalkoznak majd az üggyel.

A szituáció: Külföldön vagyok, a telefon fontos, ügyeket intézek napi szinten. Jön egy SMS a T-mobile-tól, ami így szól: "Tisztelt ügyfelünk! Folyószámláján készülékrészlet tartozás mutatkozik. A készülékei letiltásának elkerülése érdekében kérjük, haladéktalanul rendezze tartozást....."

A probléma: 170.000 forintot fizettem a szóban forgó telefonért, így érthetően megijesztett az ügy, mivel külföldről haladéktalanul nem egyszerű intézkedni, továbbá az UTOLSÓ TÖRLESZTŐRÉSZLET IS BE LETT FIZETVE 2015 őszén, ezzel a hűségnyilatkozat le is járt 2 év után. Tehát 5 hónap elteltével jeleznek, hogy tartozás van.

A hiba: Az ügy további érdkessége, hogy én elektronikus értesítést kérelmeztem már a szerződéskötés időpontjában 2013 szeptemberében, és a www.tmobile.hu felületen az online számlámba belépve fizettem be azokat. Ott a számla menüpont alatt tekinthetők meg listázva az értesítők és fizethetők be. Miután az SMS jött beléptem, egy tétel sem szerepel a szóban forgó elmaradt havidíjról. Továbbá, arról a listáról tétel nem tűnik el, csak ha befizeti valaki. Én pedig 2 éven keresztül ami tételt küldtek befizettem. Ha lett volna elmaradt tétel, ott kellene lennie. De nincs.

Jeleztem a hibát telefonon is, személyesen is. Az ügyintéző azt mondta, fizessem be banki átutalással az elmaradt összeget. Az nem zavarta, hogy az értesítő SMS-ben nincs benne hány havi elmaradásom van és mennyi az összeg amit be kéne fizetnem, valamint hogy milyen referenciaszámot kell írnom, tehát lövésem nincs mennyit fizessek. De nem baj, én csak fizessem be olyan alapon, hogy ő azt mondja. Valamint, hiába hívtam fel arra is a figyelmüket, hogy az online listából akkor tűnik el tétel, ha befizetem. Ha valamit nem fizetek, az benne marad, de nincs ott semmi, csak az ehavi telefonszámlám, nem pedig a telefonrészlet. Ez egyik ügyintézőt sem érdekelte akivel beszéltem.

Tehát a rendszerben valamiért hiba van, mert az egyik befizetett tételem nem könyvelték, és ezt akarják rajtam behajtani, vagy nem küldtek ki egy tételről értesítőt a szerződésben foglalt időpontban. A felháborító a dologban pedig nem is az, hogy most be kell fizetnem plussz akár mennyi összeget, hanem, hogy akkor kapok erről értesítést, hogy fizessek, mikor épp külföldön vagyok, azt se írják mikori számlát fizessek be milyen összegben, hanem én amerikából telefonálgassak félórákat az ügyfélszolgálatnak, hogy le ne tiltsák a 170.000 telefonom, amiért sok pénzt kifizettem egy hűségnyilatkozat keretében, ami 5 hónapja lejárt, probléma nélkül. És akkor mindenek felett ott van, hogy elvileg mindent befizettem, amúgy, és az online listában sincs lejárt tétel.

Szóval ha valaki belebotlik ilyenbe, és benne van a begyében, jelentse csak be őket, mert megérdemlik. Elég inkompetens az ügyfélszolgálatuk hozzáállása is, ha olyanokat javasolnak, hogy fizetgessek be nekik pénzeket a vakvilágba, csak úgy, minden írásos referencia nélkül.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.