Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#70901) ANDROID??? válasza sutszi (#70897) üzenetére


ANDROID???
addikt

Készíts egy azonosítót, ha még nincs, 1430 segít ;)

(#70902) bihariszabi válasza sutszi (#70897) üzenetére


bihariszabi
aktív tag

Hiába hisztizel, ettől még nem neked lesz igazad, meg hiába állítasz be engem értelmi fogyatékosnak. Kb 35 előfizetést kötöttem már kb 10 év alatt és mindegyik szerződés megkötésekor kérnek egy előfizetői azonosítót, amit fel is tüntetnek a szerződésen, szóval nekem ne mondd azt, hogy nincsen. Azt elhiszem, hogy internetes hozzáférésed nincsen, mert az nem kötelező. Bár csodálkozom rajta 2016-ban. Az is értem, hogy "felírták" az adataidat. Viszont a kéményseprő is felírta az adataidat. Viszont a szerződésen lévő ügyfélazonisítódat nem tudja senki, csak te és azzal tudnál ügyet intézni. Akkor ezek szerint az is rendben van szerinted, ha a kéményseprő rendel neked 9 db Samsung Galaxy Edge telefont igaz? Egyébként ha semmilyen biztonsági kulcsod nincsen, akkor meg kérdést se kellet volna feltenned, mert teljesen egyértelmű, hogy csak személyesen adnak ki adatot, miután igazoltad magad. Vagy úgy érzed, hogy ha én megtalálom valakinek az elveszett mobilját, kiolvasom belőle a címét, névét, felhívom az ügyfélszolgálatot és bemondom, hogy "Kováccs Béci vok Balassagyarmatrú, téccik tunni mútkó felírták az adattajimat" és ki kell adniuk mindent?? Hogy gondoltad ezt?

Atyaég...

Ezek után tényleg nem csodálkozom azon, hogy egyes emberek ráírják filctollal a pinkódot a bankkártyára..

(#70903) sutszi válasza bihariszabi (#70902) üzenetére


sutszi
veterán

Kártyás vagyok.... te meg össze-vissza beszélsz és fogalmad sincs a körülményekről. Megoldottam.. Csá...

Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#70904) lugosi válasza $p@rr0w (#70899) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Vodafone Net+ feltöltős csomagot választanék ilyen feltételekkel jelenleg.

(#70905) 4Grider válasza lugosi (#70904) üzenetére


4Grider
nagyúr

Elsősorban telefonálni akar. 49 Ft-os percdíjjal miért szívatnád a vállalkozását? Ha már Vodafone, akkor Vodafone Perc+, és akkor 30 napig legalább 25 vagy 30 Ft-os percdíjjal beszél...

(#70906) prozodus válasza bihariszabi (#70902) üzenetére


prozodus
őstag

A szerződésen nincs rajta minden, a múltkor uebbe futottam bele, h hiányzott az ötjegyű, mert az öreg elfelejtette... Csak mivel a digi intézte a számhordozást, meg tudtam oldani mindent anélkül is végül.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#70907) lugosi válasza 4Grider (#70905) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Viszont nincs rajta tiltva a voip. Egész stabil a net rajta, mostanában próbálgatom egy feltöltőssel. Így voippal az első időkben megoldható a pár Ft-ért telefonálás percenként. Egy 3000-es lebeszélhető feltöltés 500 mega net. Az elég sok voipra elég, és ha az nem megy, akkor 60 perc beszélgetésre emellett még mindig futja. Szerintem nem rossz.

(#70908) 4Grider válasza lugosi (#70907) üzenetére


4Grider
nagyúr

A magyar voip szolgáltatók nem annyival olcsóbbak, hogy azokkal szívjon (talán csak a reenger kivétel), a legelterjedtebb külföldi (Dellmont) pedig a hazai vállalkozásokat kétszeres ÁFA fizetésre kényszeríti (pontosabban az általuk kibocsátott 27% ÁFA-t tartalmazó számla ÁFA tartalma nem visszaigényelhető, így fel kell rá számolni megint 27% ÁFA-t, amit persze már visszaigényelhetsz). Ráadásul nem tudni, hogy a kérdező hol lakik, ha pl. egy 900 MHz-es cellától jó messze, akkor a voip minősége közel sem biztos, hogy megéri neki a feltöltést. És nem mellékesen prepaid mobiltelefonálás után érdeklődött, amiből még lehet később előfizetéses meg mobilnet is.

(#70909) fery02


fery02
addikt

Sziasztok!

Van a háznál egy régebbi okostelefon, szintén elég régi mini SIM-el. Töltöttem rá 5000 Ft-ot, ami adott valamennyi megányi netet is.
Külön nincsen a díjcsomaghoz aktiválva net és a telefon jelen állapotában nem akar mobilnetre csatlakozni.

Csak akkor lehet rajta használni azt a feltöltéssel járt bónuaz adatforgalmat, ha van legalább valami alap mobilnet aktiválva a díjcsomaghoz?
Gondoltam arra is, hogy ugye nagyon régi a SIM.

Szóval jelen esetben nem tudom pontosan melyik kettő lehetőség miatt nincs mobilnet a telefonon.
Köszönöm!

(#70910) Miles


Miles
aktív tag

Sziasztok!

Szeretném kérni a segítségetek, faternak most jelenleg feltöltőkártyás dominóval telefonál elég sokat. Melyik csomag az amely korlátlanul beszélhet belföldön belül, és mik a feltételek?
Ilyet néztem ki laikusként:
Készülékkel vagy készülék nélkül is érdekelne: Next M díjcsomag az megérné? Ha jól látom készülék nélkül 11.000 Ft/hó lenne. Ha valaki tud jobbat, kérem ossza meg velem. :R

(#70911) lugosi válasza Miles (#70910) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Megéri, ha sokat telefonál, azaz többet, mint a csomag díja.

(#70912) dptrsk válasza fery02 (#70909) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Kell valamilyen netcsomag, pl. NapiNet, ami addig nem von le pénzt, amíg van a bonuszból.

(#70913) fery02 válasza dptrsk (#70912) üzenetére


fery02
addikt

Köszönöm!

(#70914) kali


kali
legenda

örömmel látom, hogy a hétvégi karbantartás óta működik ismét a telekom gyorsfizetés opció is.

(#70915) bihariszabi válasza sutszi (#70903) üzenetére


bihariszabi
aktív tag

Neked nincsen fogalmad róla, hogy hol vagy. 2016-ban vagy és 10 éve kérnek minden szerződéskötéskor egy ügyfélazonosítót. KÁRTYÁS előfizetésnél IS. Abban igaza van a másik fórumtársnak, hogy nem mindig van a szerződésen rajta, de a simkartya átadása előtt a szerződés megkötésekor ezt az ügyfélazonosítót rögzítik. Most azért mert te ezt elfelejtetted, vagy lazán kezelted, arról senki nem tehet, csak te. És nem is ez a baj, hogy elfelejtetted, hanem hogy a másikat nézed hülyének a te hibád miatt. Rettenetesen utálom az ilyen embereket. Francért nem lehet bevallani, hogy "elb@sztam". Mindenki hibázik, én is. De nem mást hibáztatok érte.

(#70916) karl_fischer válasza kali (#70914) üzenetére


karl_fischer
aktív tag

Ez jó hír. Köszönöm.

(#70917) generic


generic
senior tag

Hali,

mi a különbség arany, illetve platinakártya között? Ma kaptam kézhez a platinakártyámat, de ahogy nézem ugyanazok a kedvezmények vannak.

(#70918) Vangelis válasza generic (#70917) üzenetére


Vangelis
nagyúr

A színe :)

[ Szerkesztve ]

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#70919) Garold válasza bihariszabi (#70915) üzenetére


Garold
senior tag

A régi dominósoknak (lehet hogy most is így van) a szerződés kötéskor biztosan nem állítottak be szerződés(domino) jelszót, hanem az ügyfélnek kellett ezt megcsinálnia magának a 1777-es számot felhívva. Ezek alapján valóban lehet olyan akinek tényleg NINCS jelszava.

[ Szerkesztve ]

Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??

(#70920) savoo válasza savoo (#70895) üzenetére


savoo
addikt

Erre senki nem tudja a választ esetleg? :)

(#70921) n@p@lm válasza kali (#70914) üzenetére


n@p@lm
őstag

Próbáld ki, nekem visszadobta a rendszer.

(#70922) PainKiller13 válasza savoo (#70920) üzenetére


PainKiller13
őstag

Nincs kötbér, csak simán átváltják a csomagot.

[ Szerkesztve ]

(#70923) savoo válasza PainKiller13 (#70922) üzenetére


savoo
addikt

Köszi. :R

(#70924) kali válasza n@p@lm (#70921) üzenetére


kali
legenda

próbáltam, azért írtam úgy, hogy működik.

(#70925) $p@rr0w válasza 4Grider (#70900) üzenetére


$p@rr0w
őstag

Koszonom a valasz kata adozasu vallalkozokent nemntudom elszamolni.

Lugosi neked is koszi a valaszt utana nezek ezeknek a javaslatoknak.

Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.

(#70926) koháry


koháry
tag

A mai napon a platina előfizetésem mellé édesanyámnak kértem egy next s társkártyát. A jelenlegi előfizetésem mellé vettem lassan két éve mobilt hűséggel amiből fél év van hátra utána ismét vehetnék kedvezményesen telefont. A kérdésem az volna, hogy a társkártya miatt most megint újraindul ez a kétéves hűségidő vagy a két telefon előfizetést külön kezeli a T és a hűség csak az új díjcsomagra vonatkozik. Ilyen esetben ha letelik a hűségem( a fél év) módosíthatom lefelé díjcsomagom egy másikra? :)

Tolle Koharyanum vota in coelo Iohannes.

(#70927) Vangelis válasza koháry (#70926) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Az újra.
A hűség külön fut.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#70928) kali válasza koháry (#70926) üzenetére


kali
legenda

az aláírt hűség mindig csak adott előfizetésre érvényes, másra nem, arra sem, amihez a társkártya kapcsolódik.
a hűség letelte után módosítható lefelé is a díjcsomag - a hűség ideje alatt csak meghatározott (ár)kategórián belül -, viszont előrehozott készülékvásárlásra a hűség lejárta előtt is van lehetőség, ha arany/platina kiemeltségről van szó, konkrétan 21 letelt hónaptól a 24 hónapos hűség esetén, de ez csak az előfizetésre aláírt hűségre vonatkozik, a díjcsomagra nem.

(#70929) koháry válasza Vangelis (#70927) üzenetére


koháry
tag

Tehát a hűségem újraindul a mai naptól, de elvileg válthatnék telefont és válthatok majd díjcsomagot is? Azért kérdezem, mert ugye mindkét előfizetés a nevemen van( nem tudom lehet-e egyáltalán máshogy társkártyát), sőt a mobil és az otthoni előfizetésem is össze van kapcsolva magenta1-ben.

[ Szerkesztve ]

Tolle Koharyanum vota in coelo Iohannes.

(#70930) Vangelis válasza koháry (#70929) üzenetére


Vangelis
nagyúr

A tiéd nem indult újra, csak a társkártya kezdődött el most.
Külön lesz kezelve a hűség.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#70931) koháry válasza Vangelis (#70930) üzenetére


koháry
tag

Köszönöm a segítséget. :R

Tolle Koharyanum vota in coelo Iohannes.

(#70932) lugosi válasza generic (#70917) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Pl több társkártya lehet a platinához.

(#70933) Chrystall


Chrystall
senior tag

Egy számlázási hibára szeretném felhívni a figyelmeteket T-mobile-nál. Én személyszerint emiatt bejelentést teszek a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóságnál, ha valaki hasonló problémával szembesül, azt javaslom tegye meg ő is, mert ha több a panaszos, nyílván készségesebben foglalkoznak majd az üggyel.

A szituáció: Külföldön vagyok, a telefon fontos, ügyeket intézek napi szinten. Jön egy SMS a T-mobile-tól, ami így szól: "Tisztelt ügyfelünk! Folyószámláján készülékrészlet tartozás mutatkozik. A készülékei letiltásának elkerülése érdekében kérjük, haladéktalanul rendezze tartozást....."

A probléma: 170.000 forintot fizettem a szóban forgó telefonért, így érthetően megijesztett az ügy, mivel külföldről haladéktalanul nem egyszerű intézkedni, továbbá az UTOLSÓ TÖRLESZTŐRÉSZLET IS BE LETT FIZETVE 2015 őszén, ezzel a hűségnyilatkozat le is járt 2 év után. Tehát 5 hónap elteltével jeleznek, hogy tartozás van.

A hiba: Az ügy további érdkessége, hogy én elektronikus értesítést kérelmeztem már a szerződéskötés időpontjában 2013 szeptemberében, és a www.tmobile.hu felületen az online számlámba belépve fizettem be azokat. Ott a számla menüpont alatt tekinthetők meg listázva az értesítők és fizethetők be. Miután az SMS jött beléptem, egy tétel sem szerepel a szóban forgó elmaradt havidíjról. Továbbá, arról a listáról tétel nem tűnik el, csak ha befizeti valaki. Én pedig 2 éven keresztül ami tételt küldtek befizettem. Ha lett volna elmaradt tétel, ott kellene lennie. De nincs.

Jeleztem a hibát telefonon is, személyesen is. Az ügyintéző azt mondta, fizessem be banki átutalással az elmaradt összeget. Az nem zavarta, hogy az értesítő SMS-ben nincs benne hány havi elmaradásom van és mennyi az összeg amit be kéne fizetnem, valamint hogy milyen referenciaszámot kell írnom, tehát lövésem nincs mennyit fizessek. De nem baj, én csak fizessem be olyan alapon, hogy ő azt mondja. Valamint, hiába hívtam fel arra is a figyelmüket, hogy az online listából akkor tűnik el tétel, ha befizetem. Ha valamit nem fizetek, az benne marad, de nincs ott semmi, csak az ehavi telefonszámlám, nem pedig a telefonrészlet. Ez egyik ügyintézőt sem érdekelte akivel beszéltem.

Tehát a rendszerben valamiért hiba van, mert az egyik befizetett tételem nem könyvelték, és ezt akarják rajtam behajtani, vagy nem küldtek ki egy tételről értesítőt a szerződésben foglalt időpontban. A felháborító a dologban pedig nem is az, hogy most be kell fizetnem plussz akár mennyi összeget, hanem, hogy akkor kapok erről értesítést, hogy fizessek, mikor épp külföldön vagyok, azt se írják mikori számlát fizessek be milyen összegben, hanem én amerikából telefonálgassak félórákat az ügyfélszolgálatnak, hogy le ne tiltsák a 170.000 telefonom, amiért sok pénzt kifizettem egy hűségnyilatkozat keretében, ami 5 hónapja lejárt, probléma nélkül. És akkor mindenek felett ott van, hogy elvileg mindent befizettem, amúgy, és az online listában sincs lejárt tétel.

Szóval ha valaki belebotlik ilyenbe, és benne van a begyében, jelentse csak be őket, mert megérdemlik. Elég inkompetens az ügyfélszolgálatuk hozzáállása is, ha olyanokat javasolnak, hogy fizetgessek be nekik pénzeket a vakvilágba, csak úgy, minden írásos referencia nélkül.

(#70934) kali válasza Chrystall (#70933) üzenetére


kali
legenda

ebben a formában és szinten az nmhh még felesleges kör lehet, már ha minden szükséges infót leírtál és csak ennyi az egész, ettől persze megteheted, akadálya nincs, csak sok érdemi intézkedést nem feltételezek, ahhoz több információ...stb. kell(het).
technikai probléma is állhat az értesítés mögött, utána kell járni, hogy pontosan melyik számláról, mikor esedékes összegről...stb. van szó és az alapján tisztázni a dolgot, ezért érdemes azzal kezdeni, hogy pontos tájékoztatást kérsz az eset kapcsán.
amennyiben saját oldalról is tudod igazolni valamilyen formában (átutalási/befizetési bizonylat...stb.), hogy befizetted adott tételt/törlesztőt/összeget, úgy tiszta sor az ügy.
a rendszernek/szolgáltatónak semmi köze hozzá, hogy te épp hol tartózkodsz, amikor bármilyen tájékoztatást küld, így valóban csak bosszantó/felháborító lehet számodra, de lényegi jelentősége nincs adott tekintetben.
nem muszáj telefonálgatni, a honlapon adott "levelezős" kapcsolati mód is viszonylag gyors, de van azonnalos csevegő is.
leginkább itt érdemes leírni a megfelelő kategóriában a panaszt; link, olyan szinten is nyoma marad, hogy az általad megadott e-mail címre is küld másolatot, visszaigazolást.

(#70935) dedike válasza kali (#70934) üzenetére


dedike
addikt

És ezen a felületen nagyon hamar válaszolnak is. Nekem eddig háromnál több napot nem kellett várnom a válaszra. :)

Jó szerencsét!

(#70936) Chrystall válasza kali (#70934) üzenetére


Chrystall
senior tag

Köszi, a panaszt a megadott linkre leírom.

Viszont szerintem igenis van súlya a kellemetlenségnek. Ha történetsen a számla lejárta és ezzel egyidőben a hűségnyilatkozat lejárta után 5 hónapig nem értesítenek, hogy elmaradás van, és akkor is csak annyit hogy sürgősen fizessek, vagy kikapcsolják a telefont, de azt nem közli mennyit meg mi után, és online tétel meg nincs kiírva, az úgy szerintem fogyasztói szempontból aggályos. Főleg, azzal együtt amit hangsúlyoztam, hogy az online számlalistában ha van tartozás az ott van, onnan akkor tűnik el tétel, ha befizeted. Mivel nekem egyedül az ehavi telefonszámla van kiírva, be is fizettem mindent, ami az utóbbi 2 évban ki volt írva. Ha nem fizetsz időre, akkor ott marad a tétel, csak ki van írva mellé, hogy lejárt. De amúgy is, ha tartozásod van, 2 hónap után szankcionálnak, itt meg 5 hónapig semmi bajuk nem volt.

Tehát ez itt a gond, hogy se info arról mennyit fizessek, se arról pontosan melyik számla után, tétel pedig nincs arról, hogy tartozás van. Csak annyi, hogy fizessek azonnal, mindez 5 hónappal a szerződés megszünte után. Így azért szerintem van súlya, ha kellemetlenül hat számomra a dolog, főleg, hogy ami ki volt írva tétel, fizettem szorgalmasan évek óta.

(#70937) Chrystall válasza dedike (#70935) üzenetére


Chrystall
senior tag

A három napot nézhetem ha azt írja az sms-ben, hogy haladéktalanul rendezzem a tartozást (közben nem említi milyen összegről van szó) egyébként tiltják a drága telefont. Nem tudom téged a 3 napos válaszadási idő megnyugtatott- e volna ilyen esetben.

(#70938) dedike válasza Chrystall (#70937) üzenetére


dedike
addikt

Nézd, nem tudom, az SMS után hány nap a tiltás ideje, azt sem hány napja kaptad az üzenetet. Telefonon nem jártál sikerrel. Ha sima e-mailt írsz, az több lesz, mint három nap. Innentől kezdve sajnos nincs jobb ötletem, mint amit kali mondott.

Jó szerencsét!

(#70939) kali válasza dedike (#70935) üzenetére


kali
legenda

viszonylag gyors a visszajelzések alapján, én tegnap délután tettem úgy panaszt, kíváncsi vagyok rá, hogy abban mikor foglalnak állást...

Chrystall; azt egy szóval sem állítom, hogy nincs súlya a kellemetlenségnek, csak egy ilyen semmitmondó tájékoztatás esetén nem kell annyira megijedni, hanem tájékoztatást kell kérni, tisztázni a részleteket...stb.

[ Szerkesztve ]

(#70940) Chrystall válasza kali (#70939) üzenetére


Chrystall
senior tag

Én ma felhívtam őket, úgyhogy ilyen szempontból már előre léptem, és meg is tettem a panaszt, csak a gond még mindig ott van, hogy azt nem válaszolták meg hogy lehet az, hogy most akarják rajtam behajtani a befizetett tételt. Tehát azt hajtogatják folyamatosan, hogy utaljak nekik x összeget bankban, csak az nem derült eddig ki, miert nincs nekem az a részlet kiszámlázva, és miért 5 hónap után értesítenek. Láthatóan rendszerhiba van, vagy egy tétel nem lett kiszámlázva, vagy egy befizetett tétel lekönyvelve. Ez nem zavarja őket, csak, hogy fizessem be a késedelmet. Pl. az ügyintéző akivel személyesen beszéltem az ott akarta a beszélgetést befejezni, hogy elmondtam neki mibaj, ő meg mondta utaljak. Mondom kösszi de mennyit meg miért? Felőle mindegy volt, hogy semmit nem írtak erről az SMS-ben, azt mondta ő ebben nem tud többet segíteni. Aztán miután veszekedni kezdtem vele és fél órája állt a sor volt hajlandó belenézni a számlámba, hogy nincs kiírva tétel. Teljesen abnormálisak, még ő kérte ki magának.

Online meg: egyik ügyfélszolgálatos azt mondta hogy egy 2014 elejei számlával volt valami gubanc, és kimaradt így egy részlet, a másik meg azt mondja a tavaly szeptemberi utolsó részlet nem lett befizetve. Na, ezen igazodjak el. De változatlanul, azt nem vette be egyik agya sem már, hogy ha online kírnak egy tételt, csak befizetéssel tűnik el. Nem értem ezt olyan nehéz felfogni? És akkor most komolyan gondolják, hogy ezért többezer forintért hívogassam őket? Legalább az SMS-ben említenék mennyit fizessek miután meddig. Nekem meg küldözgetik az emailt, hogy köszönjük, hogy elektronikus számlára váltottam. Hát szívesen, imádom ezt mikor utána nem számláznak rendesen azt szívok.

(#70941) 4Grider válasza Chrystall (#70940) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha 2014 eleji számlára hivatkoznak, akkor nyugodtan hivatkozhatsz arra, hogy az Egységes Hírközlési Törvény alapján egy év az elévülési idő. Ha erre azt mondják, hogy nem az eht hatálya alá tartozó követelésről van szó, akkor meg kérd meg őket, hogy szíveskedjenek egy kimutatást neked megküldeni, konkrétan miről van szó.

(#70942) Chrystall válasza 4Grider (#70941) üzenetére


Chrystall
senior tag

Na, ezt jó tudni. Holnap ezzel be is caplatok megint hozzájuk.

(#70943) kali válasza Chrystall (#70940) üzenetére


kali
legenda

írásban kérj tájékoztatást, illetve kimutatást a befizetendő összegről, annak a korábbi befizetési határidejéről...stb.

(#70944) glaci válasza kali (#70939) üzenetére


glaci
őstag

Te milyen ügyben tettél panaszt?
Én is tegnap írtam Nekik e-mailt, mert olyan ajánlatot tettek, amit utána nem akartak teljesíteni, de még nem reagáltak. (Csak az automata írt, hogy beérkezett.)

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

(#70945) Chrystall válasza kali (#70943) üzenetére


Chrystall
senior tag

Azt akarok majd kérni. Sőt ha lezárul az ügy egy nyilatkozat is jólenne, amin tanúsítják, hogy a szerződésben foglalt minden részlet ki lett egyenlítve. de nem tudom ilyet kiállítanak-e, pedig ezek után nagyon hasznos lenne, és ha lehet mostmár ezt elkérem mindenhol. A fene se gondolta, hogy még 5 hónap után is a lejárt szerződés részleteit kell fizetnem.

[ Szerkesztve ]

(#70946) kali válasza glaci (#70944) üzenetére


kali
legenda

egy partner üzletben eszközölt ügyintézéssel/értékesítéssel kapcsolatban.
ritkán folyamodom ilyesmihez, de adott esetben több tekintetben is hülyére szándékozott venni az ügyintéző hölgy, ami mögött önös anyagi érdekeltsége is erősen vélelmezhető.

(#70947) ForRedGlory válasza 4Grider (#70941) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Hulyeseget irtam.

[ Szerkesztve ]

(#70948) StLui


StLui
veterán

Próbáltam céges aranykártyás előfizetésünk mellé venni egy Next S előfizetést 3990-ért /hó, de a kosárba csak 5490-es kerül, de már annyi lépésen túlmentem, hogy félek véletlenül véglegesítem, de nem látom, hogy kiírná a jó árat. A meglévő előfizetéseink egyikét sem engedi átállítani erre a díjcsomagra, van egy Move M, két Move M aranytárskártya, és egy Fun. Így egy újat próbáltam elindítani, de nem megy. Valami ötlet, mi lehet a gond?

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#70949) prozodus válasza StLui (#70948) üzenetére


prozodus
őstag

Cashürítést, másik böngészőt próbáltál?

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#70950) lugosi válasza prozodus (#70949) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

"Cashürítést" -azt majd a vásárláskor, de itt konkrétan egy cache ürítéssel többre menne ;)

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.