Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#70451) anderledani válasza kali (#70450) üzenetére


anderledani
őstag

Most voltam a helyi kis T-Pontban, ahol érdemben nem tudtak segíteni, mert ezzel csak nagyobbakban foglalkoznak, de azt mondták, ha az ÁSZF-ben nincs semmi, ami ennek ellent mondana, akkor adhatnak vissza pénzt. Erre meg én azt mondtam, ha van is az ÁSZF-ben olyan ami nem engedi, az jogellenes. Ők azt a benyomást próbálták kelteni mintha az ő ÁSZF-jük a törvényen felül állna.

iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757

(#70452) kali válasza anderledani (#70451) üzenetére


kali
legenda

az ászf-ben nincs, de nem is lehetne olyan, ami egy jogszabállyal ellenes.
ne legyen igazam, de fogtok ezzel még futni néhány kört, a végén persze "duzzogva" megszüntetik az előfizetést és visszaadják a vételárat.

(#70453) anderledani válasza kali (#70452) üzenetére


anderledani
őstag

Szólunk egy üzletvezető ismerősnek, szerintem megoldja még azt is hogy az előfizetés se szűnjön meg. Remélem.
Amúgy még azt is hozzátették tegnap, hogy az AJÁNDÉK JBL E30 fejhallgatót ha nem hozom vissza, levonják. (eladtam már)
Egy vodafone-os üzletvezető ismerősünk azt mondta, hogy nem biztos, hogy vissza fognak adni vételárat. De az jogellenes lenne...

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757

(#70454) kali válasza anderledani (#70453) üzenetére


kali
legenda

amennyiben a számlán/szerződésben szerepel a fejhallgató is, úgy azt is jogosan kérik vissza, még ha ajándéknak is titulálták és külön ára nincs, akkor is.

(#70455) anderledani válasza kali (#70454) üzenetére


anderledani
őstag

És mennyit vonhatnak le érte jogosan? Amúgy simán megcsinálom hogy veszek egyet nyilván olcsóbban mint amennyit ők levonnának és odaadom azt...

iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757

(#70456) dptrsk válasza mexel (#70442) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ha jól tudom a Blue SIM only csomag 999Ft, melyből 600 forint lebeszélhető
Telekomnál pedig most van egy akció Domino 5 SIM online rendelve 490 forint, ebből 0 forint lebeszélhető, de ad havi 10 perc Telekom mobil hívást 1 éven át.

(#70457) kali válasza anderledani (#70455) üzenetére


kali
legenda

megnézik majd az akkori megfelelő (konstrukciós) árat.

(#70458) anderledani válasza kali (#70457) üzenetére


anderledani
őstag

Mindegy már HA-n találtam egyet holnap megveszem aztán majd azt odaadom. 5000 és bontatlan, a T meg vagy 15-25-öt vonna le érte. Nincs a szériaszáma felvíve mert egy termékként van a számlán a telefonnal.
Igen az az.

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757

(#70459) dptrsk válasza anderledani (#70455) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ez alapján szerintem 17.900 ft vonnának le, ha ez az a fejhallgató.

(#70460) Joker88


Joker88
őstag

Lejárt a hűségidő már tavaly szeptemberben, és úgy döntöttem, hogy meg fogom szüntetni a telefon előfizut..
A weboldalon, írják a postai levelet, vagy elég ha bemegyek valamelyik Telekom üzletbe ? ( ez a kettő verzió a szimpatikusabb)

In loving memory of Garrett Lockhart

(#70461) dptrsk válasza Joker88 (#70460) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Telefonon is lemondhatod, ha te vagy az előfizető.
1430-at kell hívni.

[ Szerkesztve ]

(#70462) PainKiller13


PainKiller13
őstag

Sziasztok.

Olyan problémám van, hogy falun lakunk, ahol egy darabig semmi gond nem volt a hálózattal, de mostanában ha a nappaliban vagyunk (fél éve kb) akkor 10ből 6-8x nem lehet elérni a telefonjainkat, mi tudunk hívni, de már nem ér el minket.

Írtam az ügyfélszolgálatnak, azt javasolják hogy állítsuk fix GSM-re a telefonokat, mert itt 2G hálózat van a rendszerük szerint (telefon is 4G-t mutat meg a mobilstick is 10 megával tölt le mikor néhanapján használjuk), viszont akkor mi értelme van a 250ezres telefonnak ha nem használom mobilnetnél a 4G-t? Egyébként a mobilnetek csak akkor vannak bekapcsolva ha használjuk, egyébként nincs.

Ügyfélszolgálat felajánlotta, hogy ingyen felszerelnek egy 2G antennát, ami jóval erősebben veszi a jeleket mint a telefon.

Ezzel ki lennék segítve akkor is ha nem állítom fix GSM-re a telefont?

(#70463) 4Grider válasza PainKiller13 (#70462) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha hívást rendesen tudtok indítani, akkor ott inkább a 4G-2G leváltással lesz a probléma. Ezen pedig nem segít a helyi erősítő.

(#70464) PainKiller13 válasza 4Grider (#70463) üzenetére


PainKiller13
őstag

De minden telefonnál?

(#70465) 4Grider válasza PainKiller13 (#70464) üzenetére


4Grider
nagyúr

Persze. A 4G-2G leváltás egy kényszer, a 3G-re váltás lenne az ideális. Ha tartani akarják a kapcsolási időt, akkor nem állíthatják kellően nagyra a várakozási időt.

(#70466) mexel válasza dptrsk (#70456) üzenetére


mexel
veterán

Köszönöm, mindkettő jól hangzik.

(#70467) PainKiller13 válasza 4Grider (#70465) üzenetére


PainKiller13
őstag

Váltsam 3G-re a mobilokat? Érdekes, hogy mobilnet 4G-t ír, akkor a hang miért nem tud azon jönni?

(#70468) kali válasza PainKiller13 (#70467) üzenetére


kali
legenda

szia,

egyik hazai szolgáltatónál sincs hanghívás 4g/lte hálón.
lesz majd volte, valamikor...
milyen telefonokról van amúgy szó?
3g elérhető ott, vagy csak 2g és 4g van?

[ Szerkesztve ]

(#70469) 4Grider válasza PainKiller13 (#70467) üzenetére


4Grider
nagyúr

Valószínűleg azért történik 2G-re leváltás, mert nincs nálatok kellő térerővel rendelkező 3G hálózat.

(#70470) lugosi válasza anderledani (#70445) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

"Erre gúnyosan ezt mondja "naa készültél?"."

Akármi is a kimenetele, ezt feltétlenül írd meg a telekomnak pontos adatokkal, hátha elmagyarázzák az üfsz-esnek, hogy hogy NEM bánunk az ügyféllel.

(#70471) anderledani válasza lugosi (#70470) üzenetére


anderledani
őstag

Ja meg utána kajánul kérdezte: "Samsungot akarsz?" mondom erre én "nem" "iPhone-t?" kérdezi megint kajánul, mondom igen.
Amúgy 18 éves vagyok de ettől még nem kéne csípőből letegezni és gunyorosnak lenni.
Az Allee-ban a csaj jófej volt viszonylag. Hátrament az üzletvezetőhöz az irodába, mindent vele beszélt meg. Ott ha ott lett volna velünk az előfizető akkor visszaadták volna a pénzt lehet oda kellene menni holnap... Csak mi rá a garancia hogy normális ügyintézőt kapunk.

iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757

(#70472) PainKiller13 válasza kali (#70468) üzenetére


PainKiller13
őstag

Az ügyfélszolgálatos a válaszlevélben azt írta hogy 2G van itt, viszont a telefonom 4G-t mutat, illetve a mobilstick is túl gyors, nem lehet 2G csak 4.

S6 edge+ meg egy S4 mini.

(#70473) kali válasza PainKiller13 (#70472) üzenetére


kali
legenda

akkor 3g gondolom nincs.
4g/lte nyilván van, ha arra csatlakoznak fel a készülékek, az ügyfélszolgálatos nézhette a lefedettségi térképet, de ahhoz képest vannak/lehetnek minimális eltérések, pláne épületen belül.
a samsung telefonok egy része háklisabb a váltásra - akad persze más gyártóknál is néhány típus -, szinte minden szolgáltató kapcsán találni ilyen panaszokat itt a fórumon is.
amennyiben van rá lehetőség, érdemes lenne azonos helyen másmilyen típusokkal is kipróbálni.
nekem amikor note 4 volt, sosem volt vele kényesebb helyeken sem gondom - szolgáltatós készülék volt, telekomos firmware verzióval -, de azonos problémás helyeken egy s6 nem kezelte le megfelelően a különböző hálózati módokat, le is cserélte a srác, bár nem csak amiatt.

[ Szerkesztve ]

(#70474) PainKiller13 válasza kali (#70473) üzenetére


PainKiller13
őstag

Van 3G is. Átkapcsolom a telót arra akkor azt mutatja.

Mindenkinek Galaxy van, s4, s4 mini, s6 edge+.

De elégedettek vagyunk vele, inkább elviseljük, ha valaki nem ér el, egyikőnk sem sebész..

(#70475) kali válasza PainKiller13 (#70474) üzenetére


kali
legenda

akkor próbáljátok ki, hogy 3g hálón lógva a mi a helyzet, mert arról nem kell lekapcsolgatni a telefonoknak hívás esetén sem.

(#70476) szabogabor10 válasza kali (#70473) üzenetére


szabogabor10
veterán

Az egyik lakhelyemen van full térerős 2G, 3G és 800-as 4G is, mégis mindig 2G-re vált le a teló (szifon 6s, de az előző 5s-em is ugyanezt csinálta). Nem tudom, hogy ez a szifon sajátos viselkedése-e, de lehet, hogy van a topiktársnál 3G, csak egyszerűen nem arra vált le a telója. Érdekes, hogy 1800-as LTE-ről viszont mindig 3G-re vált le a telóm, még ha csak 2-3-as térerő is van.

Hozzáteszem, Ausztriában a T-Mobile 800-as LTE-jéről is mindig 3G-re vált le a telóm (ami amúgy köröket ver lefedettségben a Telekom 3G-jére), tehát lehet a hiba a Telekom / Telenornál van (erre tippelek). Anno szépen meg lett nekem mondva a Telekom "support" által, hogy biztos szar a 3G nálam. Hát nagyon nem, csak szerintem egyszerűen szarul van konfigolva a háló...

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#70477) kali válasza szabogabor10 (#70476) üzenetére


kali
legenda

nem az iphone miatt van, nekem a 6s plus mindenhol és minden 4g/lte hálóról 3g-re váltott eddig, ahol az elérhető volt, adott helyeken 2g-t csak akkor látok, ha manuálisan kényszerítem a telefont.
arról nem is beszélve, hogy egyik telefont sem láttam még olyan gyorsan váltani például hívás indításakor vagy fogadásakor a hálózati módok között, mint teszi azt a 6s és 6s plus.

(#70478) szabogabor10 válasza kali (#70477) üzenetére


szabogabor10
veterán

Egyszerűen nem tudom, mitől lehet, mindenesetre amíg nem közösködtek a Telenorral, vidéken is mindig 3G-re váltott a telóm. A 2x20 MHz bevezetése óta viszont csak egy időszakban volt jó (asszem 2-3 hétig tartott), aztán azóta soha. Biztos, hogy nálad mindig 3G-re vált a teló vidéken? Mert nem hiszem, hogy a SIM kártyámmal lehet baj, pláne hogy ismerőseim telói is ugyanígy viselkednek itt. Mindezt úgy, hogy itt és az egész környéken borítékolva full 3G térerő van, az antennák a víztornyon (innen kb. 300 m-re), a ház erkélyéről teljesen rá is látok.
A hálóváltás viszont tényleg gyors, csak épp ekkor teljesen megszakad a net, mivel 2G-re vált.

Amikor nyáron elutaztunk a Balatonhoz (800-as és 1800-as 4G is volt, mindkettő közepes térerővel), ugyanez: amikor épp 1800-on volt, 3G-re ment híváskor, amikor 800-on, 2G-re. Mindezt egyazon helyen, egyazon házban, és minden egyes alkalommal. Asszem tényleg elkonfigolás lehet a háttérben, amit egyszerűen nem tudnak (akarnak) normálisan megoldani.

Az lehet, hogy a keleti országrészben (amit a Telekom fed le) rendben van a váltás, de a Dunántúlon (Telenor...) nem.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#70479) polonic válasza szabogabor10 (#70478) üzenetére


polonic
félisten

Nem elkonfigolas. Lehet, csak egyszeruen igy van beallitva.
Nem vagyok radios korokben jartas, csak core networkben. Nem is akarok hulyeseget mondani.

(#70480) szabogabor10 válasza polonic (#70479) üzenetére


szabogabor10
veterán

Lehet. Csak az a fura, hogy a közösködésig minden rendben volt.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#70481) #71835392 válasza szabogabor10 (#70480) üzenetére


#71835392
törölt tag

A közösködéssel jól jártak a szolgáltatók, rosszul jártak az ügyfelek, egyébként sajnos rengetek probléma van főleg a nyugati országrészben, ahol a Telenor által van 800as 4g, a keleti országrészben fele ennyi probléma sincs. Főként ezzel a technológiák közti ide-oda váltogatásokkal van egy csomó gond, amikor jön a hívás és kellene akkor nem vált vissza, amikor meg nem kéne mert neteznél útközben 4gn akkor bezzeg visszavált.

(#70482) szabogabor10 válasza #71835392 (#70481) üzenetére


szabogabor10
veterán

Hívásnál soha nincs problémám, mindig el tudnak érni, és én is el tudok érni mindig mindenkit. A közösködésnek mondjuk annyi előnye azért van, hogy azóta a vidéki lakhelyemen mindig 130 Mbit/s felett van a letöltési sebesség, és 45-50 körül a feltöltési (2x20 MHz ugye), azelőtt ennek a felét se mértem (ahogy most kb. a Vodánál van). A nettel sincs különösebb problémám, csak a leváltással van gond. Majd ha eljutok keletre, beszámolok a tapasztalatokról, de szerintem jó esély van, hogy ott minden rendben, lévén a Telekom fejleszt. A Telenor hálóját pedig sajnos ismertük már eddig is, lehet olvasni róla ezt-azt.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#70483) kali válasza szabogabor10 (#70478) üzenetére


kali
legenda

amerre jártam és néztem, ott igen, okés volt úgy.
karácsonykor is borsod egyik legeldugottabb részébe utaztunk egy hétre, de még ott sem volt probléma (edelény környékén néztem például), de mondhatnám a legnyugatibb kőszeget is, ahol 2600 MHz esetén is rendben van a 3g oda- és visszaváltás, a környező települések között pedig 800 MHz-ről is.

kovlaj122; persze, milyen rosszul is jártak az ügyfelek a jobb 4g/lte lefedettséggel és a dupla sebességgel...

[ Szerkesztve ]

(#70485) lugosi válasza anderledani (#70471) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Mondom, jelezd.
Nem kell mindenkinek telekom dolgozónak lenni. Hátha felvesznek helyette valakit aki szereti azt amit csinál és normálisan tud beszélni azzal az ügyféllel, akinek a pénzéből a fizetését kapja.

(#70486) ANDROID???


ANDROID???
addikt

Szomorú, hogy csak az új előfizetések mellé adják a NEXT S-t 3990/hó áron :(

Szokás szerint pl a chat-en félreinformáltak, de a 1412-n is..
A 1412 azzal, hogy a Thome szolgáltatások ára nem változik és úgy mehet a Magenta csomagba, és a szolgáltatásokat sem kell módosítani (közben HD-re kell váltani, és a telefont is át kell tenni másik csomagra), vagy most akarták rám tukmálni a HD-t és a drágább vezetékes tel csomagot..

A Chaten, pedig azt "mondták" , hogy ha magentára váltom a meglévő csomagjaimat akkor az újnak számít... pfff szép..

szabogabor10: Inkább sz@r.. le vannak ejtve a meglévő ügyfelek ebből a szempontból.. :U

[ Szerkesztve ]

(#70487) szabogabor10 válasza ANDROID??? (#70486) üzenetére


szabogabor10
veterán

Inkább botrányos.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#70488) kali válasza ANDROID??? (#70486) üzenetére


kali
legenda

nincsenek, a meglévő ügyfelek is kérhetnek új előfizetést, mert itt nem az új előfizetőkön, hanem az új előfizetéseken van a hangsúly.

(#70489) ANDROID??? válasza kali (#70488) üzenetére


ANDROID???
addikt

"Szomorú, hogy csak az új előfizetések mellé adják a NEXT S-t 3990/hó áron."

[ Szerkesztve ]

(#70490) kali válasza ANDROID??? (#70489) üzenetére


kali
legenda

ezen mondatrészedre írtam; le vannak ejtve a meglévő ügyfelek ebből a szempontból...

(#70491) szabogabor10


szabogabor10
veterán

Az igazat megvallva, oké, ne csökkentsék a meglévő ügyfeleknek a díjakat, de akkor emeljék az adatforgalmat a mostani 3-4-szeresére (pl. Next XL-ben bőven elférne ennyiért 10 GB)... De így nagyon aljas húzás.
Mindenesetre nem hagyom annyiba, az örületbe fogom kergetni az ügyintézőket, és qrvára nem fog érdekelni, hogy nem ők tehetnek róla...kezd nagyon elegem lenni a magyarországi mobilozás árazásából, és abból, hogy ebben évek óta semmilyen pozitív változást nem látok. Képesek voltak még a Next XL-ben lévő 2 extrát is kivenni...ez már tényleg mindennek a teteje.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#70492) ANDROID??? válasza kali (#70490) üzenetére


ANDROID???
addikt

Le vannak ejtve, vagyis írjanak alá még egy előfizut ha ennyiért szeretnék.. Így ez csak annak jó akinek új előfizetése lesz, vagy nem lényeges a telszáma, szóval ez a régieknek nem előnyös :U

(#70493) blackmajesty válasza szabogabor10 (#70491) üzenetére


blackmajesty
aktív tag

"Mindenesetre nem hagyom annyiba, az örületbe fogom kergetni az ügyintézőket, és qrvára nem fog érdekelni, hogy nem ők tehetnek róla..."
És ezek után még mindenki csodálkozik, hogy némelyik ügyintéző hogyan áll a dolgokhoz. Amikor egymás után olyan ügyfeleket szolgálnak ki, mint az idézett...

(#70494) ShadowX válasza blackmajesty (#70493) üzenetére


ShadowX
őstag

Nem tudni mi volt előbb, a tyúk vagy a tojás :)

(#70495) szabogabor10 válasza blackmajesty (#70493) üzenetére


szabogabor10
veterán

Mondd meg nekem légyszi, kinél másnál fejezzem ki mégis jogos és mélységes felháborodásomat? Vagy robbantsam fel a székházukat?

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#70496) Geri89


Geri89
aktív tag

Sziasztok! Ma kaptam egy sms-t, hogy a sat+net40 kedvezményemet megszüntették. Ha jól emlékszem, akkor korábban arról tájékoztattak hírlevélben, hogy amíg a SAT TV-re van hűség, addig él a kedvezmény, utána pedig többet már nem, mert kivezették. Miért szüntették meg nekem ma mindenféle tájékoztatás nélkül?

(#70497) Ateszpapa


Ateszpapa
addikt

Majd elmúllik ez is ahogy a többi...az előfizető meg marad csak a pofája lesz befogva.

(#70498) Soulfly842


Soulfly842
addikt

Next aranytárskártya kedvezménnyel kapcsolatban röpködtek itt a napok, de hivatalosan:
1, Next díjcsomagnál is járható út; dominó a váltás és 30 nappal később történő havidíjasra váltás az új előfizetésnek számít.
2, A 90 nap amiről érintőlegesen esett szó az másra vonatkozik!
Az új típusú dominóról havidíjasra váltáshoz adható extra havidíj kedvezményre (lakossági előfizetésre egy éven keresztül -500Ft, korlátlan csomagra egy éven keresztül -1000 Ft
(Legalább 90 napja aktívnak kell lennie a dominó kártyának, amit havidíjasra akar váltani valaki)

(#70454) kali

Nem csam hogy jogosan követeli,hanem ezt sajnos tévesen is mondták: a visszavásárlásnak is a feltétele. Ők csak ugyanazt készüléket ugyanaszerint a cikkszám szerint tudják visszavásárolni. Ha vissza is vennék akkor az ő készletükön lenne egy közel 20E értékű hiány!

(#70496) Geri89

Ez így van, ahogy írtad is. Nem módosítottál esetleg a mobilinternet csomagon a közelmúltba? (3GB v. Társkártya) csomagra?

Ha nem akkor kérd a visszaállítását, de lehet csak 30 napos reklamációs kérelemben tudják majd csak orvosolni ezt a problémát.

(#70499) Mr. Teddy válasza Soulfly842 (#70498) üzenetére


Mr. Teddy
őstag

Tehát akkor, ha most bátyámnak lejárt a Next M aranytárskártya két éves hűsége, leváltjuk dominora 30 napig, az ő nevére, majd visszaváltjuk fater neve mellé Next S társkártyába, akkor új előfizetésnek tekintik?
Bár lehet a tulajdoni átírás sem kell, most a társkártya miatt fater nevén van.

(Ez az extra kedvezmény az ilyen akciós Next S mellé is járna? Tehát társkártyás Next S 3990 helyett egy évig 2990 lenne?)

[ Szerkesztve ]

(#70500) kali válasza Soulfly842 (#70498) üzenetére


kali
legenda

szuper, akkor már csak az ászf-ben kellene ezt szerepeltetni, ahogy adott az a korábban említett díjcsomagok esetén is.
a fejhallgatót lehet, hogy kifizetve is lepapíroznák valahogy, vannak néha érdekes megoldások. :)

Mr. Teddy; az aranytárskártya egyik feltétele;
Az arany vagy platina kedvezményjogosultsággal rendelkező előfizetés és az Aranytárskártya csomag előfizetőjének és számlafizetőjének azonosnak kell lennie.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.