Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#70051) kali válasza szapeti40 (#70050) üzenetére


kali
legenda

szia,

milyen díjcsomaghoz szeretnéd aktiválni?
az önkiszolgáló ügyfélszolgálaton (*111#) nézz rá, hogy mit ír aktívnak - mindegyikre rányomsz és írja, hogy melyik aktív és melyik nem -, a téma összefoglalójában (a gyik részben) találsz elérési utat az alapra állításhoz is, utána ott is megpróbálhatod aktiválni a kívántat.

szia,

amennyiben nem minden előfizetéssel van probléma azonos helyen, úgy nem feltétlenül hálózati hiba az ok, érdemes rákérdezni a problémára a telefonos ügyfélszolgálaton, hátha az előfizetésekkel van valamilyen gond.

[ Szerkesztve ]

(#70052) troland26


troland26
őstag

Srácok láma kérdés következik . ha én itthon felhívok egy tmobilos számot aki éppen külföldön van milyen díjat fogok fizetni ? Sima hálózaton belüli beszélgetést ? És mi van , ha a külföldön lévő szám hív engem ?

(#70053) szapeti40 válasza kali (#70051) üzenetére


szapeti40
tag

Köszönöm! :) Igazából dominós vagyok, és olvastam hogy 1 hónapra lehet aktiválni 190 ft-ért mobilinternetet amit a lejártával le lehet mondani, és ezt szeretném kihasználni :)

(#70054) kali válasza troland26 (#70052) üzenetére


kali
legenda

neked minden esetben csak az alap, hálózaton belüli díjat kell fizetned - fogadáskor meg semmit -, nem kell tudnod, hogy ő épp hol tartózkodik, amikor hívod, vagy honnan hív, mind a két esetben őt terheli a roaming adta különbözet, hiszen ő használ a honos hálózattól eltérőt.

szapeti40; az újabb mobilinternetes adatcsomagok/opciók esetén a meglévőt kikapcsolja, ha egy újat aktiválsz, valami régebbi lehet esetleg beragadva a rendszerben, már ha volt korábban valamilyen aktiválva.

[ Szerkesztve ]

(#70055) szapeti40 válasza kali (#70054) üzenetére


szapeti40
tag

Nekem ez előtt, még nem volt mobilinternetem ezen a számon.

(#70056) kali válasza szapeti40 (#70055) üzenetére


kali
legenda

akkor - ha az önkiszolgálós nullázás/aktiválás sem segít - érdemes telefonálni az ügyfélszolgálatra és velük bekapcsoltatni, ők látják az esetleges probléma okát is.

(#70057) Soulfly842 válasza szapeti40 (#70050) üzenetére


Soulfly842
addikt

Domino 5, v. domino surf csomagod van?

Előbb deaktiálvni kell a napinetet és utána tudod aktiválni a netplusz csomagot.

Ezt a kali által is írt önkiszolgáló USSD felületen is megteheted.

Ha egyik sem, akkor nem lehet hogy régi időkből még egy net start aktív? (Ua. a helyzet, mint a napinettel)

[ Szerkesztve ]

(#70058) szapeti40 válasza kali (#70056) üzenetére


szapeti40
tag

Sikerült megcsinálnom, köszönöm szépen a hasznos válaszokat! :)

(#70059) szapeti40 válasza Soulfly842 (#70057) üzenetére


szapeti40
tag

Igen, egy net start volt még régről :)

(#70060) vraghdash válasza kali (#70051) üzenetére


vraghdash
tag

nejem cégesén van, a saját előfizetésükön nincs
az én cégesem nincs...

(#70061) Headless


Headless
őstag

Sziasztok!

Sajnos most write-only módban vagyok, ezért elnézést kérek.

Egy olyan kérdésem lenne, hogy domino szolgáltatás mellé milyen olyan mobilinternet van, amiben van voip szolgáltatás is. Netplusz csomagok egyikében sincs, domino web még jó is lenne, de az meg régi számlához nem rendelhető tudtommal.

LEDE - R3G/DIR860l -> https://tinyurl.hu/Ntkb/

(#70062) kali válasza vraghdash (#70060) üzenetére


kali
legenda

akkor pláne érdemes rákérdezni a telefonos ügyfélszolgálaton, bár előtte ajánlott szűkíteni a hibát, összenézni, hogy milyen hálózati módokról van szó, felcserélni a telefonokban a sim kártyákat...stb.

Headless; szia, hang alapú domino díjcsomaghoz aktiválható nincs olyan, legalábbis papíron, mert a gyakorlat ettől eltér néha, de erre garancia nincs.

(#70063) glaci válasza Headless (#70061) üzenetére


glaci
őstag

Ha write only módban vagy, akkor minek válaszoljuk, hiszen úgysem olvasod el!
(A számodat nem adtad meg, hogy felhívhassunk ...)

Bocsi, ezt nem lehetett kihagyni! :D

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

(#70064) Headless válasza glaci (#70063) üzenetére


Headless
őstag

Köszi az értelmes hsz-t :D

Kali: neked meg a választ, lehet inkább két sim kártyával kéne játszani, egy a nethez, egy a sima hanghíváshoz. majd ezt még meggondolom. Bár nem tudom, ha már ennyire belenyúlnék a szolgáltatásokba, akkor már lehet jobban körül kéne nézni, az egyéb konkurenseknél. Inkább papiron lévő szolgáltatás kellett volna, ugyanis nem is szeretném minden hónapban bekapcsolni, hanem csak nyáron, és nem szeretnék bemenni ezért a szolgáltatóhoz, hanem csak hívással/sms-el aktiválható kellett volna, de akkor ilyen nincs.

[ Szerkesztve ]

LEDE - R3G/DIR860l -> https://tinyurl.hu/Ntkb/

(#70066) glaci válasza Headless (#70064) üzenetére


glaci
őstag

Ha 2 SIM -ben is gondolkodsz és Dominót akarsz, akkor lehet, hogy a Data-only Dominó Net&Roll lesz a te barátod. A data-only csomagokon elvileg nincs VoIP tiltás.

(#70065) Mennali:
Ha egy folyószámla alá veszed őket, akkor a "fő" előfizetés látja a többi számláját is. Viszont az előfizetések a saját számláikat ilyenkor is látják majd!

[ Szerkesztve ]

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

(#70068) bajaki


bajaki
őstag

Számla- és előfizető váltás mennyi idő alatt zajlik le ténylegesen? Édesanyám nevéről írtuk át az előfizetést az enyémre ma. A boltban azt mondták, hogy egyből hatályos és az én nevemen lesz, egyből vihetem a számot. A Vodafone-hoz vinném a számot, ott azt mondták, hogy várjuk egy hetet.
Amikor megtörtént ténylegesen az átírás, akkor az online felületen is egyből meg fog jelenni az én nevem? (még édesanyámét írja a rendszer)

(#70069) _Moriarty_


_Moriarty_
aktív tag

A Telekom app nálam 2-3 hónapja nem működik, pedig azzal szoktam fizetni a számlámat.
Telekom oldalán fizettem be most és meglepődve tapasztalom, hogy 2-3 nap múlva írják jóvá. Ez nem azonnali fizetés? Mert így buktam a kedvezményt.

Nálatok működik az app? Agyrém, hogy 2016-ban egy frissítés óta nem tudom használni egy telekommunikációval foglalkozó cég app-ját.

(#70070) kali válasza bajaki (#70068) üzenetére


kali
legenda

nem tudom, hogy a másik szolgáltatónál miért mondtak egy hetet, ők simán elindíthatták volna a számhordozást.
a te nevedet fogja kiírni majd a rendszer.

_Moriarty_; működik a telekom alkalmazás.
nálad maga az alkalmazás nem fut, vagy csak bejelentkezni nem enged?
próbáld meg eltávolítani, majd újratelepíteni, hátha...
milyen oprendszerrel használnád?
nincs már/most gyorsfizetés, csak bankkártyás van.

(#70071) bajaki válasza kali (#70070) üzenetére


bajaki
őstag

Akkor legalább addig várok míg az én nevemet írja ki, utána bemegyek a Vodához elindítani a dolgot.

Ez mennyi idő lesz körülbelül?

(#70072) vwpolopg


vwpolopg
őstag

XXII ker. megint tré a telekom hálózata, kollégáknál és nálam is... Másnak oké? (Hálózateldobálás, hol van mobilnet hol nincs)

(#70073) kali válasza bajaki (#70071) üzenetére


kali
legenda

legutóbb, amikor ilyen intézve volt a tágabb családi körben, akkor 3 nap múlva már intézve is volt a számhordozás.

vwpolopg; 2 órája békásmegyeren voltam, most pedig óbudán, egyik helyen sincs gond.

(#70074) _Moriarty_ válasza kali (#70070) üzenetére


_Moriarty_
aktív tag

Újratelepítés kb. 5x megvolt, egyszerűen az "ellenőrzés"-nél elakad a dolog, de az sms mindig megjön, hogy beléptem. Tehát az alkalmazás nem fut, ill. el sem indul.
Android 5.1, Sony Z3.

Ha valakinek lenne valami ötlete, hogy mi okozhatja a problémát, azt szívesen fogadnám.

Most olvasom, hogy nem egyedi a probléma, csak ez nem vigasztal.

[ Szerkesztve ]

(#70075) kali válasza _Moriarty_ (#70074) üzenetére


kali
legenda

próbáld meg úgy, hogy kényszerleállítod az alkalmazást, törlöd az adatait - először az ideiglenes, utána a normál -, aztán távolítod el és telepíted újra.

(#70076) bajaki válasza kali (#70073) üzenetére


bajaki
őstag

Amikor belépek, az "Üdvözlünk" üzenet után még mindig édesanyám nevét írja, viszont a számlafizető és előfizető címszavak mellett már az én nevem szerepel.

Elkezdhetem intézni a számhordozást a Vodánál?

(#70077) kali válasza bajaki (#70076) üzenetére


kali
legenda

igen, szerintem simán, a két szolgáltató intézi egymás között a dolgot, ha lenne is közben valami probléma.

vwpolopg; voltam közben a nyugatinál a bankban, azon a környéken sincs gond a mobilinternettel.

[ Szerkesztve ]

(#70078) bajaki válasza kali (#70077) üzenetére


bajaki
őstag

Mondták ma a Vodánál, hogy múlt héten is volt egy számhordozós eset amit visszautasított a másik szolgáltató (ott is módosítás történt előtte), ezért is mondták szerintem az 1 hetet nekem.

Szerintem holnap elindítom a folyamatot. Köszi az infókat! :R

[ Szerkesztve ]

(#70079) vwpolopg válasza kali (#70077) üzenetére


vwpolopg
őstag

Köszi, mostmár itt is jó... Nem tudom mi lehetett...

(#70080) _Moriarty_ válasza kali (#70075) üzenetére


_Moriarty_
aktív tag

Köszönöm a segítségedet, sajnos nekem a Z3-on így sem működik.
Viszont kislányom Honor 4C-jére telepítve tökéletesen megy, neki Kitkat van rajta, töröltem, majd újratelepítettem és úgy is tökéletes. A fiamnak is 4C-je van Lollival, neki is tökéletes, még törlés-újratelepítés után is.
Ezt egyszerűen nem értem, lehet, hogy gyári visszaállítás megoldaná a problémámat? Vagy lenne még valami ötleted?
A Play-en olvasva többeknek is ugyanez a problémája.

(#70081) dptrsk válasza _Moriarty_ (#70080) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Esetleg Z3-on frissítettél OTA szoftvert úgy, hogy utána nem csináltál gyári beállítások visszaállítását?
Az is lehet, hogy valamelyik programmal nincs kibékülve a Telekom App.

Mondjuk ettől függetlenül szerintem a gyári visszaállítás megoldja a problémát.

(#70082) Gedeon31


Gedeon31
addikt

Igen érdekesre sikerült a mai naptól a -15% akció. A Samsung S6 telefon dominos ára 154990 Ft.
A havidíjas csomagban meg 14990 Ft havidíj mellett 67800 Ft.
Kicsit lejjebb ugyanebben a havi díjú csomagban 125800 FT .
Míg a legolcsóbb havi díjú csomagban 175800 Ft :U

(#70083) kali válasza _Moriarty_ (#70080) üzenetére


kali
legenda

akkor adott sony firmware verzió, vagy valamelyik azon lévő alkalmazás nem tetszik talán neki.
megpróbálhatod a rendszer gyári visszaállítását, ha nem túl nagy macera.

(#70084) _Moriarty_ válasza kali (#70083) üzenetére


_Moriarty_
aktív tag

De, túl nagy macera :)
Amúgy is gondolkodtam már egy visszaállításon, de akkor talán most nekiállok.

Pietrasko: neked is köszönöm. Megcsináltam Lollira váltáskor, de néha fura dolgokat produkál mostanság a telefonom, szóval valószínűleg nekiesek.

[ Szerkesztve ]

(#70085) albiosz


albiosz
őstag

Sziasztok!

Mit lehet azzal kezdeni, ha egy T-s telefonszám 4-5-ször kicsöng és utána hangpostára kapcsol, amely bemondja, hogy postafiók nem található. Természetesen ki van kapcsolva a szolgáltatás.

Érdekesség, hogy korábban nem volt ilyen probléma, díjcsomagváltáskor kapcsolták be a hangpostát, amit egyből ki is lőttünk, de azóta a fenti hibajelenség van.

(#70086) dptrsk válasza albiosz (#70085) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

átirányításokat nézd meg.
Szerintem át van irányítva a hangpostára, de a hangposta nem találja a számhoz tartozó fiókot.

(#70087) _Moriarty_ válasza kali (#70083) üzenetére


_Moriarty_
aktív tag

Csak jelzésképpen, gyári visszaállítás megvolt és rendben működik az app, köszönöm nektek

[ Szerkesztve ]

(#70088) albiosz válasza dptrsk (#70086) üzenetére


albiosz
őstag

Ki van lőve az is.

(#70089) dptrsk válasza albiosz (#70088) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

A telefon beállításokban nézd meg, mert lehet, hogy online ki van lőve, de attól még, lehet, hogy régen aktív volt, s a rendszer az online kikapcsolás után csak a módosításokkor ellenőrzi, jogosult vagy-e a szolgáltatást használni.

(#70090) kali válasza _Moriarty_ (#70087) üzenetére


kali
legenda

frankó, köszi a visszajelzést is!

(#70091) icecave


icecave
nagyúr

Sziasztok!

Next S csomag esetén a telekomos vonalast is ingyen hívom, vagy csak a mobilt?

(#70092) PhoenixSzG válasza icecave (#70091) üzenetére


PhoenixSzG
tag

Csak mobil irányban ingyenes.

(#70093) kali válasza icecave (#70091) üzenetére


kali
legenda

szia,

a leírás szerint csak telekom mobilhálózaton belül korlátlan;

Korlátlan beszélgetés Telekom mobilhálózaton belül alapdíjas irányba, belföldön

[ Szerkesztve ]

(#70094) efi99


efi99
senior tag

Üdv.

Mással is előfordul mostanában, hogy hogy küldött és fogadott mms-e 1 héten át 24 óránként mindig elmegy/megjön?
Dominós meg havidíjas telefonnál is fennáll a probléma. Pénzt nem von le úgy tűnik, de elég idegesítő.

Annyit dolgozom, hogy lassan már az ivás rovására megy.

(#70095) kali válasza efi99 (#70094) üzenetére


kali
legenda

szia,

akkor történik így elvileg, ha a küldés/fogadás valamilyen okból nem valósul(hat) meg, mert akkor a rendszer próbálkozik újra és újra adott intervallum elteltével.

(#70096) hoffman_


hoffman_
nagyúr

sziasztok!

egy kis segítségre lenne szükségem, a Telekom weboldalán egyelőre nem találtam meg. adott egy élő előfizetésem egy számmal, amit nagyon szeretek. ez kikerülne használatból és egy céges szám venné át a helyét, de a számot semmiképp sem szeretném elveszíteni. arra gondoltam, hogy átrakom Domino-ba és minden bejövőt átirányítok a céges számra.

két kérdés ehhez:

1) az átirányítás akkor is működik, ha a telefon és a SIM a szekrényben pihen kikapcsolva, tehát nincs hálózaton?

2) mi a legkisebb összeg, amit Dominora be lehet fizetni és mi a leghosszabb intervallum, amíg nem kell újra feltölteni? lévén hogy egy "hibernált" számról lesz szó, szeretném minimalizálni a költségeit.

köszönöm szépen előre is :R

[ Szerkesztve ]

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#70097) dptrsk válasza hoffman_ (#70096) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

1: Ha mindent átirányítasz, akkor az kikapcsolva is átirányít.
2: átváltáskor(havidíjas->domino) 2700 forintot kell fizetni ez 1 év rendelkezésre állást biztosít. 1 év elteltével ahhoz, hogy a szám életben maradjon minimum 2500 forintot kell feltölteni(online, bankkártyával a legegyszerűbb), ami 1 év rendelkezésre állást biztosít a feltöltés napjától.

Az átirányítás díja Domino csomag esetén Telekom belföldi mobilhálózatába 14Ft/perc.

[ Szerkesztve ]

(#70098) hoffman_ válasza dptrsk (#70097) üzenetére


hoffman_
nagyúr

köszönöm szépen a választ a kérdésekre. az 1) és 2) pont rendben van, teljesen megfelel.

a kiegészítés meglepett, nem gondoltam volna, hogy a szolgáltatás percdíj alapon fizetős, örüljenek, hogy nem égetem el a SIM-et, tököm tele van már a telekommal.

köszi a válaszokat :R

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#70099) StLui válasza hoffman_ (#70098) üzenetére


StLui
veterán

Miért örüljenek, nem használod innentől. Havi díjcsomagokban azt hiszem legtöbben legalábbis, ingyenes.

Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire

(#70100) hoffman_ válasza StLui (#70099) üzenetére


hoffman_
nagyúr

kénytelen vagyok használni, részben ezért sem szüntetem meg. bár nagyobb részt azért, mert szeretem a számot. nagyon nem tetszik az üzletpolitika, hogy az utcáról beesett vásárló ugyanannyit (sőt, volt már rá példa, hogy többet) kap, mint egy 15 éve hűséges felhasználó, aki több milliót hagyott már náluk.

nyilván a többi sem jobb, de én a T-re vagyok mérges, mert T-s vagyok.

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.