Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#67629) Véreshurka


Véreshurka
senior tag

Sziasztok!

2 év után tértem vissza az okostelefonok világába, és ha már úgy hozta a sors, akkor gondoltam életemben először előfizetek egy netcsomagra is (Net Plusz M Dominohoz), amit majd a boltban szépen aktiváltatok.

Ezzel kapcsolatban igazából csak egy költői kérdésem lenne:

Gondolom az nem lehetetlen, hogy a gyökér eladó a boltban azt mondja, hogy megy a VOIP, miközben persze nem megy. Amikor konkrétan rákérdeztem, hogy van e VOIP-ra lehetőség a válasz az volt, hogy az 500 MB-os net előfizetéstől kezdődően van rá lehetőség. Visszakérdeztem, hogy akkor ez most vonatkozik-e a Net Plusz M csomagra is, a válasz a természetesen volt. Mindegy, így is úgy is előfizettem volna, de a korrekt hozzáállást azért elvártam volna.

Még egy utolsó panasz aztán abbahagyom :)

Mivel nem a T-nél vett független telefonom van, ráadásul mobilnet terén szűz avgyok, gondoltam még minden félét be kell majd állítani ahhoz, hogy menjen a mob.net. A boltban kb. elküldtek a π-csába, mondván, hogy a technikus kollega csak du. 4!-ig dolgozik, viszont hívjam fel az ügyfélszolgálatot. Hazaérve még kikapcsolt mobilnet mellett megnéztem az erre vonatkozó beállításokat (Hozzáférési pontok nevei), de volt vagy 4 féle T-s név. Az ügyfélszolgálatot kb 3/4 óra alatt sikerült is elérni, majd közölték, hogy 1000 Ft ellenében nagyon szívesen segítenek ebben, azonban ha ez nem opció, akkor küldenek egy Pdf fájlt tanulmányozásra (azóta is küldik), illetve a VXYZ telefonszámon elmondják (előtte ez meghallgatva, ahol kb. 5 mp alatt elhadarnak mindent, visszahallgatni csak az újbóli menürendszeren átrágással lehet, persze szintén hadarva) a beállításokat. Arra, hogyha felolvasom az operátornak, hogy miket kínál fel a telefonom ő meg megmondja, h melyik az amelyiket nekem használnom kell nagy hallgatás lett az eredménye, és újbóli felhívás, hogy hívjam a VXYZ tel. számot. Végül az lett belőle, hogy csak simán bekapcsoltam a mobilnetet, magától beállította azt a hozzáférési pontot amit használnia kell és azóta is működik szépen. Kössz T!

Valakinek vmi tapasztalata arról, hogy akkor most mennie kellenea VOIP-nak a Net Plusz neten vagy nem?

Köszi ha végig olvastad.

El Psy Kongroo

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.