Hirdetés

2024. június 18., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#64501) tepenzed válasza A@ron (#64500) üzenetére


tepenzed
őstag

a simem kódjába benne van a 4G kódja (most fejből nem tudom mi az,múltkor direkt megnéztem) szóval sztem ezt a csomagot egyszerűen nem állították át,hamár amugy is korlátozott a sebessége

(#64497) bazsy01: majd írnál légyszi,ha van fejlemény :) ?

#kali: hát ez elég nagy kicseszés, de akkor nem értem az oldalon miért írja,hogy 4G a netem

[ Szerkesztve ]

(#64502) kali válasza Mappa (#64499) üzenetére


kali
legenda

szia,

nem lehetséges, mert a készülék osztályoz, viszont érdemes kikapcsolni azt az opciót az imessage beállításaiban, hogy sms-ben is küldhesse, ha az imessage nem elérhető, mert csapdába lehet vele esni az apple szervere okán, ami képes akkor is kéknek jelezni (még egy ideig), ha már esetleg nem is iphone/apple eszköz van a túlodalon, de a volt tulaj nem iratkozott le - van erre külön opció.
nekem is többen említették, hogy még akkor is kéknek láttak, amikor már tudták, hogy az iphone 5s-t lecseréltem note 4-re, de aztán leiratkoztam itt; link, bár még utána is elhúzódott a dolog egy ideig...

(#64503) A@ron válasza tepenzed (#64501) üzenetére


A@ron
tag

"3D" ez a kódja.

Telefon beállítások tuti jók?

Én kizártnak tartom, hogy ne állították volna át. Milyen telóról van szó?

(#64504) bazsy01 válasza kali (#64498) üzenetére


bazsy01
csendes tag

A hozzáférési pont már az internet.telekom, ezt ellenőriztem és a telefon egy nexus 5 D821, ami elvileg kezeli mind a 3 csatornát.
Amikor megszakadt a vétel gondolom a Telenor LTE hálózatára csatlakozott és jól működött, ezért nem hiszem, hogy a telefon lenne az oka.

(#64500) A@ron:
Köszönöm a tippet ha más nem segít kicseréltetem a SIM kártyát.

[ Szerkesztve ]

(#64505) Mappa válasza kali (#64502) üzenetére


Mappa
addikt

A@ron Az lesz :K köszi

kali - sms-ként küldés ki van kapcsolva. Marad ez a részletező mert tényleg kíváncsi vagyok. Mondjuk lehet bekavarhat az ékezetes betű is.

nem kötelező megadni

(#64506) tepenzed válasza A@ron (#64503) üzenetére


tepenzed
őstag

LG G2

lte frekvencia be van állítva: GSM/WCDMA/LTE automatikus
internet.telekom apn minden default

szerintem a napokban bemegyek panaszkodni :D ha már opciókat is fizetek, legalább a 4G legyen meg

[ Szerkesztve ]

(#64507) kali válasza bazsy01 (#64504) üzenetére


kali
legenda

az jó, a 820 eltérő régiós.

Mappa; az ékezetes betű is lehet hibalehetőség, mert úgy technikailag több sms is lehet egy, de azt kijelzi a készülék az üzenet írásakor.

tepenzed; próbáld ki a sim kártyát másik készülékben is, mert a g2 nem minden firmware verzióval lte képes, többen is panaszkodtak erre a készülék témájában - ez persze csak akkor hibalehetőség, ha mókoltál vele.
a kiírás passz, én ászf és kapcsolódó mellékleteket néztem, azok szerint a régi like nem lte képes.

[ Szerkesztve ]

(#64508) Varszegig


Varszegig
veterán

Megjött az első számla az áremelés után, végeredményben korrekt, maradtak a régi árak, de gyengébb idegzetű előfizetők elsírják magukat. A perdíjakat, sms díjakat, net+ kiegészítőt felemelték, majd adtak rá ugyanannyi kedvezményt külön tételben. Mondjuk szerintem a "nem emeljük az árat" =/= "emeljük, de adunk rá kedvezményt", de sebaj.
Türelmes ember vagyok, végignéztem, és még ki is fogom számolni, csak a távszámla minden 2. kattintásra behal. De nem baj, semmin nem lepődünk meg.

[ Szerkesztve ]

(#64509) A@ron válasza Varszegig (#64508) üzenetére


A@ron
tag

Technikailag sajnos csak így megoldható.

(#64510) cris78 válasza A@ron (#64509) üzenetére


cris78
őstag

Neten nem tudok net csomagot változtatni? Azt írja fáradjak be egy üzletbe :W
Bocsánat é nem válasz akart lenni :))

[ Szerkesztve ]

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#64511) Mercutio_ válasza dptrsk (#64495) üzenetére


Mercutio_
félisten

És megmarad a hívószámom? (10 éve megvan, nem fogom lecserélni)

kali: :R

Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP

(#64512) Varszegig válasza A@ron (#64509) üzenetére


Varszegig
veterán

Szerintem a szolgáltató IT osztályának impotenssége kevéssé érdekli az előfizetőket. Bár tény, nap mint nap szembesülünk vele, ld. Távszámla elszállások, webáruház...

(#64513) kali válasza Varszegig (#64512) üzenetére


kali
legenda

nem csak erről van szó, más tekintetben sem jó a kettős "listaár", hanem egy adott és abból kedvezmény az érintetteknek.

(#64514) A@ron válasza Varszegig (#64512) üzenetére


A@ron
tag

Magam sem írhattam volna mást, ettől függetlenül technikailag nem megoldható. Sajnos ennél jóval nagyobb problémák is vannak, úgyhogy nem túl valószínű, hogy érdemi előrelépés fog történni ezen a szinten.

(#64515) [P]laci


[P]laci
senior tag

Sziasztok!
Vki illetékes tudna segíteni egy kicsit azzal kapcsolatban, hogy ez a Samsung akkumulátor melyik Samsung telefonhoz való? Sajnos semmi extra információ nincs róla kiírva és engem érdekelne a dolog. :K
Előre is köszönöm a segítséget. ;)

(#64516) Varszegig válasza kali (#64513) üzenetére


Varszegig
veterán

Ja, csak a kettő nem ugyanaz. Arról nyilatkoztam, hogy a szerződésmódosítást nem fogadom el, nem arról, hogy kapok kompenzálást. Nincs 2 listaár. Van egy listaár, meg van egy szerződés, ami érvényben van a régi előfizetőknek. Ha nem tetszik, mondják fel, írják bele, hogy azért mondják fel, mert nem fogadtam el az emelést. Aztán meglátjuk mit szól hozzá a hatóság.
A kedvezménnyel az a baj, hogy ilyen nem szerepel a köztünk lévő szerződésben.

(#64517) palee69 válasza [P]laci (#64515) üzenetére


palee69
senior tag

Lentebb görgetsz,milyen készülékhez jó?
Ezeket dobja ki:
[ISamsung Galaxy 3 Samsung Galaxy Spica (GT-I5700) Samsung Omnia 7 Samsung Wave II Samsung Wave S8500]

[ Szerkesztve ]

(#64518) dome29


dome29
aktív tag

Sziasztok!

Reggel óta nincs szolgáltatás-t ír az iphone készülékem.
ez a T-mobile hibája, vagy a készüléké? :W :F :Y

Apple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !

(#64519) [P]laci válasza palee69 (#64517) üzenetére


[P]laci
senior tag

uh, köszönöm szépen. :K
nem gondoltam volna, hogy el kell kezdeni bepötyögni oda bármit is, hogy ez az infó kiderüljön egyáltalán, de mostantól úgy látszik erre is gondolnom kell majd... de sebaj! :DDD

(#64520) kali válasza Varszegig (#64516) üzenetére


kali
legenda

jóváírással kapod az eredeti szerződés szerinti árakat, nem hiszem, hogy jogilag ezzel bármilyen gond lenne.

dome29; szia,

- letiltották a telefont
- szoftveres vagy hardveres hibája van a telefonnak
- meghibásodott a sim kártya
- nincs szolgáltatás adott cellában/területen

egyszerűen szűkítheted a hibalehetőségeket, a telefont kipróbálod másik sim kártyával, illetve a sim kártyát másik telefonban.

[ Szerkesztve ]

(#64521) dome29 válasza kali (#64520) üzenetére


dome29
aktív tag

Most nézem hugomnak sincs térereje, lehet a T-mobile-nál van valami :(

Apple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !

(#64522) szabogabor10 válasza cris78 (#64510) üzenetére


szabogabor10
veterán

Ha külön SIM-es mobilnet csomagról van szó, akkor azt tényleg csak üzletben tudod megváltoztatni, esetleg telefonon.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#64523) kali válasza dome29 (#64521) üzenetére


kali
legenda

amennyiben több sim kártyával is adott a probléma, úgy szolgáltatós hiba lesz.

(#64524) dome29 válasza kali (#64523) üzenetére


dome29
aktív tag

Valószínű! :)
Reggel felkeltem, már kezdtem meg ilyedni, hiába frissítettem nincs szolgáltatás.. na mondom jól nézek ki.. :F :C
De érdekes, innen pár utcára másnak már van..

Apple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !

(#64525) kali válasza dome29 (#64524) üzenetére


kali
legenda

akkor ott már másik cella lehet.

(#64526) Varszegig válasza kali (#64520) üzenetére


Varszegig
veterán

Jelenleg nincs ezzel probléma, de ezt Te is látod, hogy nem ebben állapodtam meg a szolgáltatóval. Hanem abban, hogy marad az eredeti szerződés. A kedvezményről nincs semmilyen megállapodás, ahogy adja, el is veheti. Arról nem is beszélve, hogy így minden hónapban számolhatom végig, hogy jól adták-e?

(#64527) A@ron válasza Varszegig (#64526) üzenetére


A@ron
tag

irigylem a problémáidat... nálunk a családban több telenoros is van ahol szó nélkül rávágtak 800-1000 forintot per hó a csomagra... tiltakozni 48 óra állt rendelkezésre.

(#64528) Varszegig válasza A@ron (#64527) üzenetére


Varszegig
veterán

A fő problémám ne ez, hanem az egész undorító szolgáltatói kartell:(

(#64529) bopeti98


bopeti98
őstag

Érdekes, én úgy tudtam hogy a Duplanet kedvezmény már megszűnt:

De ezek szerint csak most 31-én fog.
De mindegy, mert van még 20 hónap hűségem az otthoni netre.

(#64530) repvez


repvez
addikt

Ez a térerős dolog ugy sz@r ahogy van a T-nél is és másik szolgáltatónál.
Ma voltak kint a "szerelők" mert én is bejelentettem már lassan 2 hónapja, hogy csak segélyhivás vagy nincs szolgáltató kijelzést kapok a készülékre a lakóhelyemen. Mindenhol máshol simán jön a 4g is,de itt még a GSM térerő is nulla. Jelzem 4 km-re vagyok az adótoronytol szinte egyenes rálátással.
ÉS azt kell hallgatnom hogy igy 4g meg LTE meg 90% feletti lefedettség közben az adótorony közelébe is ilyen gondok vanank.

A szerelők feltettek egy antennát, hogy majd igy jobb lesz a vétel,de semmi sem változott ugyan ugy nincs szolgáltató.DE az is érdekes, hogy van amikor van 3-as térerő kijelzés ,de nem érhető el a hálózat van amikor nincs térerő kijelzés ,de kiirja a Tmobilt.

Kérdeztem a szerelőket, hogy akkor ilyenkor mi a tehendő, azt mondták, hogy ezzel a panasszal elvileg át lehet menni más szolgáltatóhoz kötbér fizetése nélkül a hüség megszüntetésével is, de persze papirt vagy igazolást nem adtak, igy hogyan bizonyitom, be hogy ez tényleg igy van ha meg akarom lépni a dolgot.

A másik meg, hogy mindegyik szolgáltatónál ugyan ez a helyzet,tehát bárhova megyek ugyan ugy nem lesz térerőm.

ugyhogy nem tudom, hova lehetne még fordulni , hogy legalább kivizsgálják, hogy nem egy alföldi eldugott kis tanyáról van szó hanem 4 km-re a várostól , ugy hogy körbe a szántóföldeken fullosan jön minen csak épp a lakóházaknál szünik meg.
A lefedettségi térképeken is ez látszik, hogy csak ott van fehér folt ahol lakóterület van, máshol ahol elvileg nem olyan fontos ott meg fullos.

(#64531) kali válasza Varszegig (#64526) üzenetére


kali
legenda

én csak a saját szerződésemet látom, abban pedig semmi olyasmit, ami ellehetetlenítené, hogy akár jóváírással kapjam az eredeti szerződés szerinti árat, így amíg a végösszeg stimmel, addig nem problémázok a dolgon.

repvez; az lte fejlesztések óta/miatt vannak (még) néhol problémák, az év végéig, illetve a jövő év végéig elvileg befejeződnek a munkálatok, aztán hátha megoldódnak a dolgok.
ahogy írod is, más szolgáltatóknál is ez a helyzet, legfeljebb a problémás helyszínek változnak, illetve a vodánál várhatóan tovább húzódnak a fejlesztések, hiszen később kezdték és alacsonyabb szintről.

[ Szerkesztve ]

(#64532) palee69 válasza [P]laci (#64519) üzenetére


palee69
senior tag

Igazán nincs mit. :)

(#64533) cris78


cris78
őstag

Átváltottam a ATK net&roll előfizum Társkártya net&roll-ra.
Hűség már nincs. Miért nem tudok új készüléket vásárolni? Bezzeg ha új előfizetést akarok ugyan ezzel a konstrukcióval (társkártya) akkor engedi... :W

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#64534) cris78 válasza cris78 (#64533) üzenetére


cris78
őstag

Ezt érti valaki, hogy ebben mi a koncepció:
Andrea: Üdvözöllek! Andrea vagyok, miben segíthetek?

Ügyfél: Üdvözletem Andrea

Ügyfél: Volt nekem egy Aranytárskártya net&roll xs előfizetésem.

Ügyfél: Mivel az kivezetésre kerül ma átváltottam Társkártya net@roll xs-re

Ügyfél: a hűségem lejárt már. A webshop nem enged új készüléket vásárolni. Mi lehet a gond?

Andrea: A kedvezményes készülékcsere fül alatt mit ír ki neked a rendszer?

Ügyfél: pillanat mindjárt nézem

Ügyfél: Most nem enged be a rendszer :(

Ügyfél: De azt írta, hogy nem vagyok jogosult ezzel az előfizetéssel. Nincs meg a megfelelő szintem.

Ügyfél: De ha egy új társkártyát szeretnék ugyanezzel a konstrukcióval akkor azt engedi.

Andrea: csak arany kiemeltségi szinttel tudod megrendelni, részletfizetéssel.

Ügyfél: és ha egy új társkártyát igénylek ezt meg lemondom akkor működik a dolog?

Andrea: Hány Telekom mobil előfizetéssel rendelkezel?

Ügyfél: egy fő előfizetés, egy netes társkártya és egy fun társkártya

Andrea: Ebben az esetben lehetőséged van új társkártyás előfizetéssel megrendelni.

Ügyfél: sikerült belépni. Ezt írja: Ehhez az előfizetéshez kapcsolódó jelenlegi jogosutsági szinteddel nem vásárolhatsz készüléket a kiválasztott díjcsomaggal PRÓBÁLD MEG MÁSIK ELŐFIZETÉSEDDEL, VAGY Válassz másik díjcsomagot.

Andrea: Afő előfizetésed arany kiemeltségi szinttel rendelkezik?

Ügyfél: Igen az arany

Andrea: Akkor azzal lépj be

Ügyfél: A mostani társkártyát mondjam le? Kicsit logikátlan...

Ügyfél: a telekom fiókommal léptem be

Andrea: Igen, amennyiben nincs rá szükséged.

Andrea: Először próbáld meg a megredelést elindítani, hogy engedi-e a rendszer új előfizetéssel (társkártyás díjcsomaggal)

Ügyfél: benne van a kosárban

Andrea: Rendben, katt a megrendelem gombra. Utána tudod az adatokat megadni.

Andrea: Tovább tudtál lépni?

Ügyfél: igen. sikerült

Ügyfél: Köszönöm a segítségét kedves Andrea!

Andrea: Szólj nyugodtan, ha elakadnál vagy kérdésed lenne!

Ügyfél: További szép napot!

Andrea: Szívesen megvárom, amíg végig viszed!

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#64535) dptrsk válasza cris78 (#64534) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

A rendszer csak holnaptól érzékeli az új csomagot, ma még azt látja, hogy a kivezetésre kerülő csomagban vagy, s azért nem enged venni. A váltás napja árban a régi csomag, forgalomban az új csomag szerint megy.
Ha holnap próbálkozol szerintem engednie kell a régivel is a vásárlást.

(#64536) cris78 válasza dptrsk (#64535) üzenetére


cris78
őstag

Úgy néz ki meg van a hiba oka. Mivel májusig van tarifa kedvezményem, amit hűségnek lát a rendszer, nem enged vásárolni. Csak üzletben tudják megoldani. Telefonon most beszéltem velük. Csak aza gond, hogy amit kinéztem csak online van ....

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#64537) Kolondrum

Telenor sim alatt más hálózati módokat értem el mint té alatt. Ez miért van?
Most ami a telenorhoz képest nincs az a csak 4G mód. Itt valamivel együtt van csak 4G.

(#64538) Mr. Teddy


Mr. Teddy
őstag

Sziasztok!

Music opciót aktiváltam júliusban. Néztem a mobil számlát, hogy van rajta egy olyan tétel, hogy "Music opció aktiválási díj": 1590Ft, majd utána ez levonva, hogy "Music opció egyszeri aktiválási díj jóváírás".

Ez így teljesen jó, mert levonták, szóval nulla ez a tétel, de mi történik akkor, ha én most kövi hónapban lemondom ezt, majd pár hónappal később újra aktiválnám ezt a music opciót? Levonnak 1590-et és másodszorra már nem vonják le? Mert ezen felül a havidíjat is számlázták, (amit az első havi kedvezmény miatt le is vontak).

(#64539) dptrsk válasza Mr. Teddy (#64538) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Minden szolgáltatásnak van aktiválási díja.
Az első kettőt elengedik havonta minden csomagnál, ha jól tudom.

(#64540) HUTCHDB


HUTCHDB
nagyúr

Én feladom ezt a rendelést.
Több nap után sem sikerül.
Írtam e-mail-t, chat-eltem, beszéltem szóban az ügyfélszolgálattal, de semmi eredménye, továbbra is hiba.... :W

" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

(#64541) H.Istvan25


H.Istvan25
senior tag

Ez mi a fene?

Mi az hogy benne foglalt adatforgalom 3GB, de csak 1GB elérhető?

Huawei Mate 9

(#64542) dome29


dome29
aktív tag

Nem tudjátok mikor lesz újra térerő?

Apple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !

(#64543) H.Istvan25 válasza dome29 (#64542) üzenetére


H.Istvan25
senior tag

Hol? Nálam jelenleg megy a 4G is remekül.

Huawei Mate 9

(#64544) dome29 válasza H.Istvan25 (#64543) üzenetére


dome29
aktív tag

Ja, szóval csak itt nincs.. :(
Egész Csongrád megyében nincs T-mobile hálózat

Apple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !

(#64545) #78121280 válasza dome29 (#64544) üzenetére


#78121280
törölt tag

Hódmezővásárhelyen semmi gond a 4G-vel.

(#64546) pepe091 válasza dome29 (#64544) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Ezt a kijelentést túlzásnak érzem, itt Szegeden semmi problémát nem tapasztalok.

(#64547) dome29 válasza pepe091 (#64546) üzenetére


dome29
aktív tag

Akkor csak az egyik felén. :)

Apple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !

(#64548) fery02


fery02
addikt

Kérlek reagáljatok a következőre valamit, mert nem tudom, hkgy most mi van pontosan nálam! :D

Tehát van nekem egy Domino feltöltőkártyás NetPlusz L-es 1 gigás internetem már jó ideje.
Pár napja néztem a Telekom alkalmázt és látom, hogy 1 giga helyett 3 gigára ugrott fel az adatkeretem, ami továbbra is ugyanazon az "L" - es díjcsomag néven van nálam és természetesen nem váltottam mostanában semmi díjcsomagot, netcsomatot sem.

Telekom alkalmazásból megnéztem milyen internetcsomagokra tudok váltani, és ott azt jelzi, hogy az 1 gigás az Netplusz M néven van 1990 Ft-ért, míg a jelenlegi 3 gigás csomag (Netplusz L néven) 2490 Ft.

Az a nagyon érdekes, hogy web-es T-mobilos oldal rendesen mutatja a mobilnetcsomagokat, ahogyan régen volt, szóval ott a NetPlusz L-t továbbra is 1 gigásnak mutatja.

(#64549) dedike


dedike
addikt

A következő mondatot értelmezné valaki?:

Módosítjuk az adatkezelésre vonatkozó szabályokat, amely értelmében a Szolgáltató 2015. október 1-jét követõ kedvezményes ajánlatainak igénybevételi feltételeként az Elõfizetõ hozzájárulását kérheti a személyes adatainak közvetlen üzletszerzési, tájékoztatási vagy piackutatási célra történõ felhasználásához. Az Elõfizetõ a hozzájárulását bármikor visszavonhatja, azonban ebben az esetben a kedvezményt elveszítheti.

A számla végén találtam...

Jó szerencsét!

(#64550) hurenzon válasza dedike (#64549) üzenetére


hurenzon
senior tag

Magyarul ha nem járulsz hozzá, hogy marketing céllal megkereshetnek, akkor nem kapsz kedvezményt.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.