Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#64851) Kolondrum válasza [P]laci (#64835) üzenetére


Kolondrum
félisten

Nekem az a lényeg, hogy fizu után a többi cuccal fizethessem be. Telenornál ma reggel jött volna számla.
Mértem egy gyenge térerős 4G-t itthon, ezen lóg. 30 megával jön. Már így 3x gyorsabb a le és 16x gyorsabb a fel mint a vezetéken.

(#64852) Varszegig válasza #76385920 (#64850) üzenetére


Varszegig
veterán

Ne aggódj, ez a technikai hiba a T-nél a webshop normál működéséhez tartozik. Hosszú napok küzdelmével rendeltem meg 2 vezeték-nélküli töltőt, a megrendelésnél már csak az átvétel volt kalandosabb, fűszerezve az ügyintéző hölgy, és kollégája bunkóságával. Tehát nyugalom, dőlj hátra, még hosszú út vár rád, a végére megbánod az egészet.:)
(Majd lehet egyszer leírom az egész sztorit, de most túl sok idő lenne.)

(#64853) dedike válasza GeneraL_XTX (#64837) üzenetére


dedike
addikt

Lejárt a hűséged, gondolom azért lettek bátrak.

Más.

Szerintem valakinek szalajt valami a T. szolgáltatónál. Kapom itt az sms-t, hogy megszűnik az sms 25 meg a 80-as csomagom. Persze használtuk ezeket úgy 12 évvel ezelőtt, na de azóta sem... tényleg el kellene őket kicsit küldeni dolgozni... :W

Jó szerencsét!

(#64854) Vangelis válasza Varszegig (#64852) üzenetére


Vangelis
nagyúr

A futár ma nekem adta át a csomagot. Nem a t-pontnak :D

Elsétáltam vele a t-pontba odaadtam és kifizettem majd visszakaptam.

Végülis ingyen is az enyém lehett volna...

Megszokésból hozta nekem :D...

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#64855) Zeki


Zeki
nagyúr

Hmm... neten dominós netek:
Netplusz S 200MB, 1090Ft
Netplusz M 500MB, 1990Ft
Netplusz L 1GB, 2490Ft
Netplusz XL 3GB, 4490Ft
Netplusz XXL 5GB, 6390Ft

Telekom applikációban:
Az S változatlan,. az M 1GB net, az L 3GB net, az XL is 3GB, az XXL 5GB
Közben valójában 500MB net az M, miután megvettem a Telekom appban.
Hopp, ez a vásárló megtévesztése.

(#64856) Zeki válasza Zeki (#64855) üzenetére


Zeki
nagyúr

Na, kinél reklamáljak?

(#64857) SPF válasza dedike (#64853) üzenetére


SPF
senior tag

En is kaptam ilyen SMS-t, meg hogy aug 15ig válasszak masik csomagot, különben valami 690ft/ho díjcsomagba raknak at... Es nekem sincs SMS csomagom.
Ne foglalkoztak vele, vagy holnap hívjam az ügyfélszolgálatot?

(#64858) Zeki válasza Zeki (#64856) üzenetére


Zeki
nagyúr

Jeleztem a 1430-on, javítják a hibát a Telekom appban, nekem meg ingyen lesz az 500 mega netem. :)

(#64859) kali válasza Kolondrum (#64834) üzenetére


kali
legenda

a számlázás tekintetében minden azonos intervallumban eszközlődik, csak az adatforgalmi keret van/lehet külön, konkrétan egyedi fordulónap képében, így eloszlik a korábbi naptári hónaphoz képest adott esetleges "túl"terhelés a hónap első és utolsó napjaiban.

(#64860) Varszegig válasza Vangelis (#64854) üzenetére


Varszegig
veterán

Nekem meg beszóltak a T-pontban, hogy miért oda rendeltem (mert nem tudták megoldani a problémát ketten sem, hogy hogyan kell bevételezni a másfél napja ott rohadó csomagot), miért nem a 2 üzlettel arrébb lévő immedióba. Mondom azért, mert 950 Ft lett volna. Akkor meg miért nem kértem házhoz? Mert mondjuk oda is 950 lenne? Erre nagy duzzogva elmentek hátra segítséget kérni, majd a hölgy megvilágosodva visszatért, és megoldotta a problémát. Előtte még ecsetelte, hogy milyen jó lenne, ha átadhatná ezt az egész munkát valakinek, de nincs senki, mert aki jön, az 2 hét után lelép. Mindezt kb. 25 várakozó ügyfél előtt. Építette a cég image-ét:)

[ Szerkesztve ]

(#64861) dedike válasza SPF (#64857) üzenetére


dedike
addikt

Most direkt beléptem, nem aktív a szolgáltatás (gondolom ezt abból, hogy eddig sem fizettem egy fillért sem ilyen csomagért, meg a véletlenül működő online felületükön a "Megrendelem" gomb virul a sor végén (bár nem tudom ez jelent-e valamit, vagy hogy náluk van-e olyasmi sorrend, mint mondjuk a kreszben, tehát az online felület az előbbre való, vagy az általuk az előfizetőnek küldött tájékoztatás).

Ha esetleg megkérdezed, akkor mindenképpen írd meg a válaszukat, mert szerintem nem mi ketten vagyunk e csöpp országban ebben helyzetben... :K

(#64860) Varszegig:

Előtte még ecsetelte, hogy milyen jó lenne, ha átadhatná ezt az egész munkát valakinek, de nincs senki, mert aki jön, az 2 hét után lelép. Mindezt kb. 25 várakozó ügyfél előtt. Építette a cég image-ét

Ez saját üzlet volt, vagy valamelyik viszonteladójuk? Bár a lényegét tekintve ez mindegy, de azért vannak hozzáértő ügyfélszolgák is.

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#64862) vwpolopg


vwpolopg
őstag

Hogy lehet eltüntetni az előfizetésem környékéről a régi előfizetéseim kapcsolat kártyáit? Idegesít, hogy ha rendelek valamit feldobálja a korábbi kártyákat is 0 ponttal a pontbeváltásnál... Korábban azt mondták a felmondást követő hónapban eltűnnek, de nem tették...

Illetve a másik kérdésem, hogy a pontokat mi alapján adja a rendszer? Februárban kötöttem egy új előfizut, azóta 0 beváltható pontom van...

(#64863) Zeki válasza Varszegig (#64860) üzenetére


Zeki
nagyúr

A viszonteladós boltban itt sem tudta a csaj hogy mit csináljon azzal a csomaggal, amit oda rendeltem átvételre. És előző nap meg is kapták. Szerencsére a srác értette a dolgát, így bevételezték, aztán kiadták. :)
De még megkérdezte a csaj, hogy ezt már kifizettem? Mondom ki. Amúgy rajta volt a csomagon, hogy Utánvét összege 0Ft.

(#64864) zoli62 válasza Soulfly842 (#64733) üzenetére


zoli62
addikt

Ez a baj, hogy kedvezményes készülékváltás részletre csak üzletben, online kedvezmény nélkül lehetséges, míg egy új ügyfél webshopban minden további nélkül vehet részletre telefont új előfizetéssel, ez diszkriminatív a rég hűséges ügyfelekkel szemben.

[ Szerkesztve ]

(#64865) Vangelis válasza Zeki (#64863) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Olyankor kell nekik segíteni.

Itt nálunk már megtanulták:D

Jó volt nézni ma az arcukat, hogy viszem a csomagot átvenni. Azt mondták intéznek nekem egy kódot, hogy oldjam meg magamnak :)

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#64866) remusz13


remusz13
tag

sziasztok.
Bocsi hamár netán valaki feltette a kérdést, de sajna nincs időm visszakutatni perpillanat, de a segítségeteket szeretném kérni.
Van egy Like S díjcsomagom, 2 éve kötöttem, most hosszabítottam meg múlt héten még két évre, de közben volt egy 2 éves telefon részlettörlesztésem is, amit most fizettem be az utolsó hónapot ( és a telefon pont kettérepedt kijelzővel lepett meg engem egy szép napon ... ) és szeretnék egy új telefon vásárolni ugyan úgy 2 éves részletre. Namár most az a problémám van, hogy kiis néztem a készüléket, de amint a "csodás" telekom oldalon kiválasztom, hogy kedvezményesen szeretnék készüléket cserélni, a választható telefonok száma egyből nullára csökken , és semmi indokot sem hozott fel hogy miért is ( najó előtte azért sírt , mert nem fizettem be a számlákat ). Valakinek valami ötlet? Mondjuk holnap bemegyek mindenképp, de nagyon hálás lennék, ha valamennyivel okosabban mehetnék be. előre is köszönöm a segítséget!!

(#64867) Varszegig válasza dedike (#64861) üzenetére


Varszegig
veterán

Viszonteladó volt.
No akkor a teljes sztori röviden. Akartam venni 2 wireless chargert. Itt kezdődtek a gondok, webshop meghal stb. 2 napig ez ment, végre tudtam rendelni. Ok, kosárba be 2 db, akkor meg nem engedi átvenni csak bp. pólus. Fuck, velem nem cseszel ki, akkor rendelek egy db-ot, azt engedte a Maglódi Auchanban lévő T-be átkérni. Akarok rendelni még egyet, azt már nem engedi, mert gondolom nem volt csak a bolti készleten a pólusban. Na gondoltam rohadjon meg, lefoglaltam a pólusban, hátha járok arra. Közben múlt csütörtökön jön a mail a gls-től, hogy aznap érkezik Maglódra az első. Ok, asszony épp ott van, írok neki, hogy a gls tracker szerint csomag kiszállítva, vegye már át. (Direkt őt adtam meg átvevőként előrelátóan.) A T pontban semmit nem tudtak a csomagról, nem is látták a futárt, és egyébként is hagyjuk má' őket ezekkel a hülyeségekkel. (A GLS tracker szerint 10:20-kor átvették, ehhez képest 12-kor letagadták.)
Délután visszament a feleségem (csak ezért ment oda, akkor már nem volt ott más dolga), addigra elfogyott a sorszám gépből a papír. Így nem kapott sorszámot, előre sem vették (ami a csomagkiadásnál elvileg automatikus). Zárás előtt 2 perccel került sorra, és megkapta azt a csomagot, ami már délelőtt is ott volt. (Az ügyintéző közben mindenkit lecseszett, hogy miért nincs sorszáma, majd valakit elhajtott, hogy amit kér az 20 perc, és 2 perc múlva 8, vége, záróra. Igaz, előtte 1 órán át számhordozott, csevegett stb.)
Közben a T oldalán kijött a tartozék webshop akció, és ugyanaz a charger más cikkszám alatt megint rendelhető volt (tényleg tök ugyanaz, nem tudom hogy tudnak ilyen idiótán leltározni), ezért rendeltem még 1-et Maglódra, a Pólusos-t meg majd megveszi valaki, mert a rendelést törölni persze nem tudom. Szombat délelőtt megjött Maglódra a csomi (ezt persze megint csak a GLS-től tudom, mert a T-től akkor kaptam mailt, aikor már a kezemben volt, hiszen csak akkor vételezte be az okos ügyintéző.) A többit meg már fentebb leírtam.
Ha nem arról lenne szó, hogy 3000-ért kapok egy töltőt, ami máshol 15e, komolyan nem görcsöltem volna ennyit rajta.

(#64868) WhiteWalker


WhiteWalker
nagyúr

Az "Akciós havi díj 2 hónapig 990ft" -os akció mióta él? :F [link]

(#64869) lugosi válasza Varszegig (#64867) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

A múltkor mikor volt a készülékvásár és elvileg nem lehetett üzletbe rendelni, nekem is megpróbálták letagadni a csomagot, de mikor megmutattam az SMS-t, hogy a gls szerint odaért, akkor meglett. :/

(#64870) #76385920 válasza Varszegig (#64860) üzenetére


#76385920
törölt tag

950.-Ft ha pp pontban venném át a cuccot? Ez nem ingyen van??? :F

(#64871) vwpolopg válasza #76385920 (#64870) üzenetére


vwpolopg
őstag

csak a t pont free, a többi 10 ezer felett

[ Szerkesztve ]

(#64872) #76385920 válasza vwpolopg (#64871) üzenetére


#76385920
törölt tag

köszönöm, közben megtaláltam a T honlapján is. :)

(#64873) Vangelis válasza Varszegig (#64867) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Nekem sok olyan cuccom van amit már elhoztam, de ők még be sem vételezték!

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#64874) vwpolopg válasza Vangelis (#64873) üzenetére


vwpolopg
őstag

Olyan nekem is volt, nemrég, hogy átvettem, de nem vételezték be. Megreklamáltam 1430-on, hogy vételezzék be utólag amit már átvettem, erre törölték a rendelést és visszautalták a pénzt :D Miután ezt megérdeklődtem, hogy mégis, hogy az ügyintéző a 1430-on közölte, hogy hát ez van, a cég leírja veszteségnek, ne foglalkozzak vele. Hangfelvétel ugye van, ha így akkor így :D De csak egy 990-es tétel amúgy :D

(#64862) vwpolopg: Valaki? :)

[ Szerkesztve ]

(#64875) Vangelis válasza vwpolopg (#64874) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Nekem a mai volt a legjobb... , hogy nekem adta ide a futár ingyen a lomot :D

Mehettem vele az átvevő helyre :D

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#64876) Schizoka


Schizoka
aktív tag

Én ma nem tudtam átvenni a csomagomat mert a rendszer szar volt és nem tudták bevételezni,mondtam adja ide kifizetem és majd elidétlenkednek de nem adták ide!Mehetek holnap megint!

(#64877) dptrsk


dptrsk
Topikgazda

Domino Surf(890 ft) + NetPlusz S(690 ft) van jelenleg
Domino 5 + NetPlusz S(1090 ft) erre szeretnék váltani.

Ha átváltom a Surföt 5re, akkor a NetPlusz S csomaggal mi lesz?
- Ciklus végéig használhatom a 200 MBt
- 1090-690=400 forintot levon pluszba.
-megszünik, s újra meg kell rendelni 5 mellé?

- Surf --> 5 váltás azonnal végbe megy vagy Surf forduló napon?

Surf lejár 08.31
NetPlusz S lejár 09.01

Ezen paraméterekkel mikor ajánlott a váltás 08.30-án?

[ Szerkesztve ]

(#64878) A@ron válasza WhiteWalker (#64868) üzenetére


A@ron
tag

08.01-jén vezették vissza.

(#64879) WhiteWalker válasza A@ron (#64878) üzenetére


WhiteWalker
nagyúr

Köszi !

(#64880) icecave


icecave
nagyúr

Volt ugye a Spotify problémám ([link]), azóta felhívtam őket, másnap, hogy biztos rögzítették-e a hibajegyet. Igen, minden rendben, rajta vannak az ügyön, 72 órán belül megoldják. Na, most letelik 1-2 órán belül a 3 nap, de az égvilágon semmi sem történt. Ha megint felhívom őket, megsürgetik a dolgot, vagy újabb 72 órát ráböfögnek és ennyi? Tudom, mit rinyálok, de közben fizetem a nagy semmit, sőt, mobilnetezni sem tudok normálisan (munkahelyen emilt, pár weboldalt, ilyesmit megnézném azért néha, és nem gyökkettő sebesség mellett).

(#64881) kali válasza icecave (#64880) üzenetére


kali
legenda

a panasz jogos, amint letelt a 72 óra, már hívnám is az ügyfélszolgálatot és rákerdeznék a dologra, hangoztatnám a 72 óra leteltét, amire nem mondhatnak csak úgy újabb intervallumot, illetve muszájból igen, de az már több tekintetben is az ő kontójukra megy.

(#64882) dptrsk válasza icecave (#64880) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ha letelt a 72 óra utána hívd fel őket, s kérd, hogy rögzítsék a kötbérigényedet, mivel 72 óra alatt nem hárították el a hibát, nem indul újra a 72 óra.

(#64883) icecave


icecave
nagyúr

Köszönöm, mindenképp ez lesz. Nem szeretnék mást, csak használni azt, amiért fizetek.

(#64884) Teko001 válasza icecave (#64883) üzenetére


Teko001
őstag

Kérd meg, hogy kapcsoljanak át egy technikushoz/műszakishoz/nem tudom hivatalosan hogy hívják őket, ő megtudja javítani neked valamennyire biztosan.

[ Szerkesztve ]

(#64885) tomi5244


tomi5244
őstag

Üdv! Nos, végül holnap este 8 és éjfél között áll át a számom a T-hez. Van bármi teendőm a SIM kártyákkal, hogy ne legyen gubanc? Ki vegyem akkor a kártyát és be az újjat vagy csak reggel? Telefon maradhat bekapcsolva? Vagy, hogy megy ez? :)

:R
T

(#64886) Calogero


Calogero
addikt

Mi a különbség NetPlusz L (adatdíjcsomag) 2490Ft és a NetPlusz L (adatopció) 1590 Ft (az áron kívül).

(#64887) dptrsk válasza Calogero (#64886) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Az adatdíjcsomag olyan tarifákhoz van, amiben alapban nincs leforgalmazható internet.
Az adatopció, pedig olyan csomagokhoz amiben van beépített adatkeret, csak te többet szeretnél.

(#64888) Teko001 válasza tomi5244 (#64885) üzenetére


Teko001
őstag

Persze maradhat, csak átadáskor megfog szűnni működni a régi. De ha betetted az új sim kártyát, egy újraindítás nem árthat (elvileg az sem kell, de baj nem lehet belőle)

[ Szerkesztve ]

(#64889) eddie17


eddie17
addikt

Kérdésem lenne:
Van most ugye ez a Netplusz M akció 190 forintért.
Nekem minden hónap 12.-e éjfélig tart a fordulóm a nettel.
Érdemes most aktiválni vagy várjam meg a 13.-át?
Ha most aktiválom akkor meddig lesz akciós? Mert ugye egy hónap, de mégsem egy hónap ahogy olvasom.

(#64890) dptrsk válasza eddie17 (#64889) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

előfizetéses csomag esetén hó 1-31 között van a számlázás, így hó 2-án a legcélszerűbb aktiválni, így majdnem 2 hónapot kapsz.

Domino csomag esetén pedig aktiváláskor levonja az első havi díjat, ami 190, s onnantól 1 hónap, itt nem lehet trükközni.

Ha jól tudom.

(#64891) eddie17 válasza dptrsk (#64890) üzenetére


eddie17
addikt

Igen előfizetés.
Tehát ha én ma aktiválom, akkor holnapig kapok 500 megát, majd újra 500-at szeptember 13-ig.
És utána már magasabb havi díj lesz.

Még annyi, hogy belépési díjat le fogja vonni? Move S-hez szeretném aktiválni. Tehát csak 190 lesz vagy 1190 plusz 190?

[ Szerkesztve ]

(#64892) dptrsk válasza eddie17 (#64891) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ha ma aktiválod, akkor holnapig megkapod az 500 MB-t, holnaptól szept 12ig megint megkapod, s szept 13-okt 12 között ismét megkapod, de ha nem mondod le szeptember végén, akkor az októberi rész már teljes áron számlázódik.

20/30*190ft ez fog szerepelni a szeptember eleji számlában, aktiválási díjat levonja a rendszer.
190 ft, ez fog szerepelni az október eleji számlában.
okt 1-től fizeted a magasabb díjat, az hogy közben hányszor újul meg nem számít.

[ Szerkesztve ]

(#64893) eddie17 válasza dptrsk (#64892) üzenetére


eddie17
addikt

"aktiválási díjat levonja a rendszer."
Lehet nekem van reggel, de akkor ez az jelenti fizetem, vagy azt, hogy nem? :)

(#64894) glaci válasza eddie17 (#64893) üzenetére


glaci
őstag

Kedvezményként vissza minuszolja, tehát beterheli, de utána le is vonja a számlából, vagyis nem kell kifizetni! ;)

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

(#64895) eddie17 válasza glaci (#64894) üzenetére


eddie17
addikt

Köszönöm a választ. :R

Neked is pietrasko! :R

[ Szerkesztve ]

(#64896) lugosi válasza icecave (#64883) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Mindenképp írd már be a fejleményeket, nagyon kíváncsi vagyok rá, engem is érdekel a music csomag is.

(#64897) cris78


cris78
őstag

Net@roll teszt kártyára kérhető a music opció? ;]

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#64898) enginev3.0


enginev3.0
félisten

Kötöttem korlátlan közösségio opciót, ebbe beletartozik a kép feltöltés fb-re meg a facebookos videók mrgnezese is?

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#64899) gPéter


gPéter
tag

üdv!
aktiváltam a surf/travel szolgáltatást,de nem megy...milyen számon tudnám felhívni a telekomot Görögországból?

(#64900) HUTCHDB válasza gPéter (#64899) üzenetére


HUTCHDB
nagyúr

+ 36 1 447 4475

[link]

[ Szerkesztve ]

" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.