Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#64301) kali válasza bajaki (#64300) üzenetére


kali
legenda

szia,

(arany)társkártyás formátumban van csak.

A Fun S Aranytárskártya díjcsomag nem társkártya típusú Telekom otthoniszolgáltatás- vagy mobilszolgáltatás-előfizetés mellé vehető igénybe, az aranytárskártyás és a hozzá kapcsolódó előfizetés előfizetője és számlafizetője meg kell, hogy egyezzen.

otthoni szolgáltatás nincs véletlenül azonos néven, ami mellé aktiválható lett?

(#64302) bajaki válasza kali (#64301) üzenetére


bajaki
őstag

Semmi nincs ezen a néven e mellett a szám mellett. Ezért is furcsa nekem is.

(#64303) kali válasza bajaki (#64302) üzenetére


kali
legenda

akkor lehet, hogy nem kellő alapossággal ellenőriz a rendszer, legalábbis nem mindig, aztán majd egy későbbi felülvizsgálatnál ismét visszadob.

(#64304) Aaron14


Aaron14
őstag

Sziasztok!

Szeretném igénybe venni a NetPlusz M szolgáltatást meglévő havidíjas előfizetésemhez, mely ha jól értelmeztem az első két hónapban 190 Ft, amennyiben nem volt még aktiválva a NetPlusz M szolgáltatás.

Kérdésem az lenne, ha nem vagyok benne biztos, hogy nem volt még aktiválva egyszer sem, akkor azt hol tudnám ellenőrizni, valamint (ha jól értelmeztem) ez nem a csomagomban foglalt adatmennyiséget váltja le, hanem ahhoz adódik hozzá?

[ Szerkesztve ]

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#64305) br4adam válasza Aaron14 (#64304) üzenetére


br4adam
aktív tag

Hozzáadódik és ügyfélszolgálat meg tudja nézni neked, hogy volt e már aktiválva a Netplusz M.

(#64306) Aaron14 válasza br4adam (#64305) üzenetére


Aaron14
őstag

Köszönöm, aktiváltam!

Közben a Telekom applikációban lett egy kisebb fajta katyvasz. Felhasználható adatforgalmam eddig 1 GB volt, ami ugye teljesen elfogyott, most azonban összesen 2,49 GB-ot ír, melyből 1 GB hiányzik, miközben én egy 500 MB-os csomagot aktiváltam...

A Spotify adatforgalmam soha nem volt 3 GB, de az alap 1 GB-omat ide is beszámítja. Ez még valahogy ki is jön egy kis matekozással, na de a NetPlusz M aktiválása utáni szabadon felhasználható adatforgalom hogyan lett összesen 1,5 GB helyett 2,49(???) GB?

Azt már meg sem említem, hogy az akcióban úgy hirdetik, hogy az 500 MB-ot az aktiválás hónapjára, valamint a következő hónapra kapom meg, de SMS-ben 17-ei fordulónapot említenek.

Az alap csomagom Music S.

[ Szerkesztve ]

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#64307) kali válasza Aaron14 (#64306) üzenetére


kali
legenda

szia,

a bővítő aktiválásakor nem csak a bővítő teljes keretét kapod meg, hanem a díjcsomagban alapban adott adatkeret is újraindul.
amúgy is van mostanság némi technikai anomália az adatkeret kapcsán, többen is írták itt is, hogy duplán jelent meg a díjcsomagban foglalt keret úgy, hogy semmiféle beavatkozás nem történt a felhasználói oldalon, az illetékes leírását itt olvashatod; link
az egyedi fordulónap más kérdés, miatt csak a keret felhasználhatósági intervalluma tolódik el a számlázáshoz képest.

[ Szerkesztve ]

(#64308) szaniszlokar


szaniszlokar
aktív tag

Mekkora sebességet tudok elérni egy 800 Mhz-es vidéki LTE cellában?
Azért kérdezem, mert ma váltottam át a net&roll XS előfizetésemet, amit hozta a 10 Mbitet stabilan egy net&roll M csomagra és a letöltés csak 35 Mbit környékén van. Kicsit többet vártam, de a feltöltés érdekes, hogy 45 Mbit körül alakul. Mértem ma többször is.
Nincs a sebességgel gondom, (főleg, hogy nincs vezetékes netre lehetőségem) ez is jó, eddig meg csak EDGE volt, csak ez nagyon messze van a hirdetett elméleti max sávszéltől.

Minden ellenállás hasztalan.

(#64309) szabogabor10 válasza szaniszlokar (#64308) üzenetére


szabogabor10
veterán

150/50 a max a Telenorral közös 800-as cellákon, a nem közösökön kb. ennek a fele. De nem mindegyiken lehet ezt elérni.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#64310) szaniszlokar válasza szabogabor10 (#64309) üzenetére


szaniszlokar
aktív tag

Köszönöm. Ez közös cella, mert a 31-én megszűnt Telenoros előfizetésemet is ebben a cellában használtam. Amikor a múlt hónap elején felszerelték az antennákat egyszerre jelent meg a Telekom és a Telenor LTE hálózat. A Hipernet Medium előfizetésem 30 Mbit elméleti max sávszélességű volt a de lazán jött a fejlesztés után 45 Mbittel is alkalmanként.

Minden ellenállás hasztalan.

(#64311) senzaj


senzaj
senior tag

Sziasztok!

Következő a helyzet: cseréltem ma sim kártyát 4G-sre, minden klappol, gondoltam megkeresem a telom dobozát, tesztelem a gyári fülest. (S4+)
A telót a t-mobile webshopban vettem év elején és elektronikus számlát kaptam akkor a weboldalon, de most nem találom... ilyen wtf? hol lehet a garipapír? :D

(#64312) kali válasza senzaj (#64311) üzenetére


kali
legenda

szia,

a my telekom fiókodba bejelentkezve, a dokumentumok szekcióban kellene, hogy legyen.

(#64313) senzaj válasza kali (#64312) üzenetére


senzaj
senior tag

Igen, de nincs ott.... pont ez a bajom.
Ma voltam bent a t-mobilenál és a nevemre lett iratva a telefonszám, mert eddig anyum nevén volt, de mivel évek óta én használom átirattuk... ez számíthat valamit?

(#64314) senzaj


senzaj
senior tag

Érdemes emiatt írni nekik/szoktak válaszolni?
Gondolom garipapír nélkül hiába vinném be meghibásodás esetén egy t-mobile üzletbe, kiröhögnének. :U

(#64315) Vangelis válasza senzaj (#64314) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Ha normálisak IMEI alapján átveszik.

Legalábbis én még soha nem vittem garancia levelet.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#64316) kali válasza senzaj (#64314) üzenetére


kali
legenda

érdemes, telefonálj vagy írj az ügyfélszolgálatnak.
korábban adott volt a számla, jótállási jegy...stb. a dokumentumoknál, vagy sosem láttad ott feltöltve?

(#64317) senzaj válasza kali (#64316) üzenetére


senzaj
senior tag

Végülis előkotortam minden cuccot hozzá és szerencsére anno kinyomtattam az online számlát és jótállási jegyet.
Megvan a blokk, a bevételi pénztárnyilatkozat és egy kiszállítási dokumentum...
Hol érdemes nekik írni? :O

Szerk: korábban ott volt minden, azóta nem léptem be és most nincs ott....
Vagy ne stresszeljek ezen ennyit?

[ Szerkesztve ]

(#64318) kali válasza senzaj (#64317) üzenetére


kali
legenda

akkor pláne nem kell izgulni, de itt jelezheted; link, vagy a 1430-as telefonszámon.

(#64319) senzaj válasza kali (#64318) üzenetére


senzaj
senior tag

Írtam nekik, köszi!
Bocsi, csak néha túlaggódom a dolgokat. :B

(#64320) bostone


bostone
addikt

Tegnap kaptam egy sms-t, miszerint kimerítettem az adatkeretem. Az eszköz szerint még egy gigán szabadon garázdálkodhatok. Ilyen nagy lenne az eltérés a két mérés között? Több éven át hasonlóak voltak az értékek, nyugodtan hagyatkozhattam a saját adataimra. Mi ez a változás?

(#64321) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Öcsém most kint melózik a németeknék.

Next S ATK van neki.

Mondtam, hogy vegyen kint egy lebara kártyát és beszéljen olcsón.

De most nézegettem, hogy a Next M hez már van 590/hó ért korlátlan cucc.

Egyébként mennyi onnan ide a percdíj roming alatt?

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#64322) dptrsk válasza Vangelis (#64321) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Határátlépéskor ezt az SMSt küldik.

EU-bòl EU-ba hìvàsindìtàs 72,8 Ft/p, fogadàs 19,1 Ft/p, SMS 23 Ft/db, adat 0,0748 Ft/1 kB, MMS 76,6 Ft/db. Dìjmentes informàciò: +36303440970, segélyhìvò112.

[ Szerkesztve ]

(#64323) Vangelis válasza dptrsk (#64322) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Király.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#64324) taip


taip
senior tag

Lehet, hogy én nem találom a megfelelő csatornát, de szerintem a T rendszere a hibás. A következőről lenne szó:

Adott egy önálló mobilinternetes előfizetés, amelyen díjcsomagot szeretnék váltani felfelé. Ha már mobilnet, mondom biztosan el lehet intézni neten. Hát, nem sikerült.

- A Telekom honlapján a fiókomba belépve nincs ilyen opció. (Megnézhetem az egyenlegemet, számlát, vehetek plusz adatot, díjcsomagot nem válthatok.)
- Telekom alkalmazás mobiltelefonról: szintén csak kiegészítő díjcsomagot tudnék venni, váltani nem.
- Bár a SIM egy stickben van, de átpakoltam egy telefonba, ott próbálkoztam USSD kóddal (*111#), ahol már volt díjcsomagváltás menüpont, de ha kiválasztottam, azt írta ki, hogy a szolgáltatás nem elérhető.
- A 1430-at nem tudom felhívni, mert nem hang előfizetés, a hívás fel sem épül.

Szóval kíváncsi lennék, kedves Telekom, hogy hol az anyám tyúkjában van az a bizonyos önkiszolgáló ügyfélszolgálat, ahol ezt a műveletet ingyenesen elvégezhetném? :F

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#64325) prannk


prannk
őstag

Mi ez a sok készlethiány?

Én már 3 hete várom a kiszemelt telómat.. :(

Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék

(#64326) Vangelis válasza prannk (#64325) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Mi jót szeretnél?

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#64327) prannk válasza Vangelis (#64326) üzenetére


prannk
őstag

Z2

De ahogy nézegetem még jó pár telefon nincs

Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék

(#64328) Vangelis válasza prannk (#64327) üzenetére


Vangelis
nagyúr

lehet nem is lesz már.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#64329) kali válasza bostone (#64320) üzenetére


kali
legenda

lehet eltérés - a szolgáltatós 10 kilobyte kerekítés miatt is -, de 1 gigabyte különbözethez elég sok forgalom és nagy adatkeret kell.
melyik díjcsomagról/opcióról van szó?

prannk; régebbi típusoknál - amiknek már régóta van utódja - nem feltétlenül lesz már újabb készlet, hacsak talonból nem kerül elő.

taip; milyen díjcsomagról van szó?

[ Szerkesztve ]

(#64330) Frozzy


Frozzy
őstag

jövőhéten indulok nyaralni Görögországba.

mobil internetet ugyan úgy tudom használni ami most van jelenleg? vagy, hogy működik ?

 iPhone 14 Pro Max • AirPods Pro • Apple Watch S4 • MacBook Air 2017 

(#64331) taip válasza kali (#64329) üzenetére


taip
senior tag

Net&Roll S, de egyébként nem mindegy? :)
Díjcsomag-függetlenül nem működik.

De tudom, én vagyok a hülye, hogy 1 hete vacakol a 4G és én meg többet akarok nekik fizetni. :U

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#64332) kali válasza Frozzy (#64330) üzenetére


kali
legenda

több tényező (díjcsomag, opció...stb.) függvénye, itt tudsz tájékozódni; link

(#64333) bostone válasza kali (#64329) üzenetére


bostone
addikt

Move xs díjcsomag, netplusz xxl opcióval. Amióta elérhető ez az adatmennyiség azóta ezt használom, sosem futottam ki belőle, mert amikor észleltem, hogy közelítek határhoz, beosztottam a maradékot, de az is az utolsó 1-2 napban volt kritikus.

(#64334) kali válasza taip (#64331) üzenetére


kali
legenda

nem teljesen mindegy, mert sokszor írnak úgy általánosságban, hogy közben akár nem publikus díjcsomagról van szó, úgy meg pláne több a (hiba)lehetőség.
amennyiben a 1430 hívása nem megoldott, úgy intézheted személyesen a megfelelő telekom üzletekben, , továbbá bármilyen hívószámról a 0612659210 vagy a 06309 9303100 ügyfélszolgálati számon - nem telekom magyarországi mobilhálózatból belföldi vezetékes, illetve más mobil hívószám szerinti számlázás -, vagy jelezd itt; link, megfelelő elérhetőség megadásával.

bostone; 5 GB esetén nagyon soknak tűnik az 1 GB eltérés, csak kerekítéssel nagyon nehéz összehozni, szélsőséges eset kell(ene) hozzá.
úgy számolgattam korábban, egy e-mail cím a (leg)rövidebb intervallumú fetch (15 perc) esetén ~15 MB egy különbözet hónapban, ha ebből van több, mellé még hasonló módon frissítenek különböző alkalmazások (időjárás, naptár...stb.), akkor annyiszor 15 MB összejön, ha nagyon olyan módon böngészget valaki, hogy sok apró adatforgalom, ami mellett gyakori a felkerekítés, akkor az még hozzáadódik, de az 1 GB különbözetet így is elég soknak mondanám.

[ Szerkesztve ]

(#64335) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Srácok!

A régebbi Z1c-k is függetlenek voltak vagy csak az legutolsók?

Mert rendeltem egyet és jó lenne, ha független lenne :D
Mondjuk akkor jó lesz másnak.. de reménykedem.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#64336) kali válasza Vangelis (#64335) üzenetére


kali
legenda

úgy gondolom, hogy független lesz.

(#64337) taip válasza kali (#64334) üzenetére


taip
senior tag

Most személyesen nem tudok ügyet intézni, ezért (is) akartam megoldani neten. Hihetetlen, hogy egy ekkora internetszolgáltató cégnél nem megoldott a netes ügyintézés...
Tudom, írhatok emailt, amire majd csak válaszolnak valamikor.

Kizárásos alapon marad a telefonálás (más mobilhálózatból, hurrá) de továbbra is fenntartom, hogy ez így nagyon gázos és nem ügyfélbarát.

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#64338) qfm


qfm
senior tag

Ha rendelek egy aranytárskártya díjcsomagot hűséggel, de utána a fő előfizetés megszűnik (átmegy dominóra), akkor mi történik az aranytárskártyás csomaggal? Továbbra is a kedvezményes havidíjon fut tovább?

(#64339) kali válasza qfm (#64338) üzenetére


kali
legenda

nem, hiszen a társkártya egyik feltétele a főkártya, ami mellett társ módjára futhat, ha pedig az a feltétel nem adott, akkor átkerül a megfelelő nem társkártyás díjcsomagba.

taip; megoldott a netes ügyintézés, csak amit most te szeretnél, az épp nem megy, persze ettől az neked még (érthető módon) probléma.

(#64340) hunterrop8


hunterrop8
csendes tag

Sziasztok!

Az a furcsaság történt meg, hogy augusztus 1-én egyszerűen megszűnt a mobilnetem. Domino előfizetéses vagyok, és sms-ben szoktam mobilnetet rendelni, és július közepén rendeltem egy 200 MB-os (az aranykártyásat). Még messze nem használtam el, de ez nem is lényeges, ugyanis amikor engedélyezem az adatforgalmat, akkor nincs net. Mert ha tegyük fel lejárt volna, akkor is kellene lennie csak lassítottnak. Beléptem a weboldalra, és ott is az írja, hogy nincs mobilnet előfizetésem.
Másnak is történt ilyen? Illetve mi lehet az oka? Majd hnap megpróbálom felhíni őket, de remélem most is tud vki segíteni.
Köszönöm! :)

(#64341) taip válasza kali (#64339) üzenetére


taip
senior tag

Nem, nem megoldott az ügyintézés, felsoroltam, hogy milyen csatornákat próbáltam sikertelenül.

És nem egy különleges, alig valaki által használt díjcsomagról van szó, hanem az egyetlen publikusan értékesített önálló mobilinternet-családról.
És nem arról van szó, hogy éppen ma nem megy, hanem erre egyszerűen nincs lehetőség. A múlt héten sem volt és a jövő héten sem lesz. Miközben mindenhol próbálják az önkiszolgálás felé terelni a népet, itt a megoldás, hogy menj be személyesen (több órás történet az utazással és a sorban állással együtt) vagy telefonálj (ami nincs ingyen ha nem tudsz szerezni egy Telekomos mobilt.)
Hát kösz.

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#64342) hurenzon válasza Vangelis (#64335) üzenetére


hurenzon
senior tag

Kb 40 dbból mind független volt.

(#64343) kali válasza hunterrop8 (#64340) üzenetére


kali
legenda

szia,

nem lehetséges, hogy valami miatt megszűnt az arany/platina jogosultság adott előfizetésen?

taip; attól még általánosságban megoldott, illetve sok más esetben működik, hogy nálad valami nem stimmel.
több előfizetéssel is rendelkezem, mindig online intézek mindent hosszú évek óta, de csak egyszer futottam eddig hibára és kellett telefonálnom, mert olyan díjcsomagot és opciót akartam aktiválni, amit azon a napon vezettek be és nem kezelte még le rendesen a rendszer, illetve az ügyintézők közül sem mindenki volt képben az első napon, de még úgy is akadt olyan, aki megoldotta végül a problémát.

(#64344) Vangelis válasza kali (#64336) üzenetére


Vangelis
nagyúr

remélhetőleg bontatlan is :) ,,,, jó nem akarok mindent.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#64345) bostone válasza kali (#64334) üzenetére


bostone
addikt

A fiókomban van lehetőség utánanézni a dolgoknak? (ingyen)

(#64346) hunterrop8 válasza kali (#64343) üzenetére


hunterrop8
csendes tag

És milyen okokból szűnhet meg? Nem azért van arany jogosultságom mert már xy éve telekomos vagyok? Vagy esetleg összefüggésbe lehet ezzel az új törvénnyel vagy mivel? (amit választhattunk h elfogadunk e vagy sem). Mert az is most hó elejétől van érvényben nem?

[ Szerkesztve ]

(#64347) 2o1i válasza Vangelis (#64344) üzenetére


2o1i
senior tag

Honnan rendelted?

(#64348) hunterrop8 válasza hunterrop8 (#64346) üzenetére


hunterrop8
csendes tag

Megnéztem és tényleg nincs arany jogosultságom. Pedig eddig volt. Olvasgattam hogy mitől szűnhet meg, de nem találtam rá választ. Semmit sem csinálok máshogy mint eddig. Valami ötlet valakinek?
(Elv 150 pont kell az aranyhoz, és azt írja hogy még 110 hiányzik. Nos ha egy napja szűnt meg, akkor mégis hogy van máris 40 pontom? Nem egészen értem)

(#64349) kali válasza hunterrop8 (#64346) üzenetére


kali
legenda

a my telekom fiókban kiírja, vagy a telefonos ügyfélszolgálaton is lekérdezhető a státusz.
az már elég régen megszűnt, hogy az előfizetés kora után is adott x pont - minél idősebb előfizetés, annál magasabb számú pont -, már csak a tényleges forgalmat díjazzák. (ezzel arányosan le is vitték a ponthatárt)
kapcsolódó szabályzat itt; link
6 hónap átlagában kell elérni a meghatározott pontszámot, a rendszer pedig mindig írja, hogy mikor vizsgálják újra.

(#64350) Vangelis válasza 2o1i (#64347) üzenetére


Vangelis
nagyúr

webshopból.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.