Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
kali
legenda
szia,
(arany)társkártyás formátumban van csak.
A Fun S Aranytárskártya díjcsomag nem társkártya típusú Telekom otthoniszolgáltatás- vagy mobilszolgáltatás-előfizetés mellé vehető igénybe, az aranytárskártyás és a hozzá kapcsolódó előfizetés előfizetője és számlafizetője meg kell, hogy egyezzen.
otthoni szolgáltatás nincs véletlenül azonos néven, ami mellé aktiválható lett?
bajaki
őstag
Semmi nincs ezen a néven e mellett a szám mellett. Ezért is furcsa nekem is.
kali
legenda
akkor lehet, hogy nem kellő alapossággal ellenőriz a rendszer, legalábbis nem mindig, aztán majd egy későbbi felülvizsgálatnál ismét visszadob.
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Szeretném igénybe venni a NetPlusz M szolgáltatást meglévő havidíjas előfizetésemhez, mely ha jól értelmeztem az első két hónapban 190 Ft, amennyiben nem volt még aktiválva a NetPlusz M szolgáltatás.
Kérdésem az lenne, ha nem vagyok benne biztos, hogy nem volt még aktiválva egyszer sem, akkor azt hol tudnám ellenőrizni, valamint (ha jól értelmeztem) ez nem a csomagomban foglalt adatmennyiséget váltja le, hanem ahhoz adódik hozzá?
[ Szerkesztve ]
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
br4adam
aktív tag
Hozzáadódik és ügyfélszolgálat meg tudja nézni neked, hogy volt e már aktiválva a Netplusz M.
Aaron14
őstag
Köszönöm, aktiváltam!
Közben a Telekom applikációban lett egy kisebb fajta katyvasz. Felhasználható adatforgalmam eddig 1 GB volt, ami ugye teljesen elfogyott, most azonban összesen 2,49 GB-ot ír, melyből 1 GB hiányzik, miközben én egy 500 MB-os csomagot aktiváltam...
A Spotify adatforgalmam soha nem volt 3 GB, de az alap 1 GB-omat ide is beszámítja. Ez még valahogy ki is jön egy kis matekozással, na de a NetPlusz M aktiválása utáni szabadon felhasználható adatforgalom hogyan lett összesen 1,5 GB helyett 2,49(???) GB?
Azt már meg sem említem, hogy az akcióban úgy hirdetik, hogy az 500 MB-ot az aktiválás hónapjára, valamint a következő hónapra kapom meg, de SMS-ben 17-ei fordulónapot említenek.
Az alap csomagom Music S.
[ Szerkesztve ]
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
kali
legenda
szia,
a bővítő aktiválásakor nem csak a bővítő teljes keretét kapod meg, hanem a díjcsomagban alapban adott adatkeret is újraindul.
amúgy is van mostanság némi technikai anomália az adatkeret kapcsán, többen is írták itt is, hogy duplán jelent meg a díjcsomagban foglalt keret úgy, hogy semmiféle beavatkozás nem történt a felhasználói oldalon, az illetékes leírását itt olvashatod; link
az egyedi fordulónap más kérdés, miatt csak a keret felhasználhatósági intervalluma tolódik el a számlázáshoz képest.
[ Szerkesztve ]
szaniszlokar
aktív tag
Mekkora sebességet tudok elérni egy 800 Mhz-es vidéki LTE cellában?
Azért kérdezem, mert ma váltottam át a net&roll XS előfizetésemet, amit hozta a 10 Mbitet stabilan egy net&roll M csomagra és a letöltés csak 35 Mbit környékén van. Kicsit többet vártam, de a feltöltés érdekes, hogy 45 Mbit körül alakul. Mértem ma többször is.
Nincs a sebességgel gondom, (főleg, hogy nincs vezetékes netre lehetőségem) ez is jó, eddig meg csak EDGE volt, csak ez nagyon messze van a hirdetett elméleti max sávszéltől.
Minden ellenállás hasztalan.
(#64309) szabogabor10 válasza szaniszlokar (#64308) üzenetére
szabogabor10
veterán
150/50 a max a Telenorral közös 800-as cellákon, a nem közösökön kb. ennek a fele. De nem mindegyiken lehet ezt elérni.
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
(#64310) szaniszlokar válasza szabogabor10 (#64309) üzenetére
szaniszlokar
aktív tag
Köszönöm. Ez közös cella, mert a 31-én megszűnt Telenoros előfizetésemet is ebben a cellában használtam. Amikor a múlt hónap elején felszerelték az antennákat egyszerre jelent meg a Telekom és a Telenor LTE hálózat. A Hipernet Medium előfizetésem 30 Mbit elméleti max sávszélességű volt a de lazán jött a fejlesztés után 45 Mbittel is alkalmanként.
Minden ellenállás hasztalan.
senzaj
senior tag
Sziasztok!
Következő a helyzet: cseréltem ma sim kártyát 4G-sre, minden klappol, gondoltam megkeresem a telom dobozát, tesztelem a gyári fülest. (S4+)
A telót a t-mobile webshopban vettem év elején és elektronikus számlát kaptam akkor a weboldalon, de most nem találom... ilyen wtf? hol lehet a garipapír?
kali
legenda
szia,
a my telekom fiókodba bejelentkezve, a dokumentumok szekcióban kellene, hogy legyen.
senzaj
senior tag
Igen, de nincs ott.... pont ez a bajom.
Ma voltam bent a t-mobilenál és a nevemre lett iratva a telefonszám, mert eddig anyum nevén volt, de mivel évek óta én használom átirattuk... ez számíthat valamit?
senzaj
senior tag
Érdemes emiatt írni nekik/szoktak válaszolni?
Gondolom garipapír nélkül hiába vinném be meghibásodás esetén egy t-mobile üzletbe, kiröhögnének.
Vangelis
nagyúr
Ha normálisak IMEI alapján átveszik.
Legalábbis én még soha nem vittem garancia levelet.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
kali
legenda
érdemes, telefonálj vagy írj az ügyfélszolgálatnak.
korábban adott volt a számla, jótállási jegy...stb. a dokumentumoknál, vagy sosem láttad ott feltöltve?
senzaj
senior tag
Végülis előkotortam minden cuccot hozzá és szerencsére anno kinyomtattam az online számlát és jótállási jegyet.
Megvan a blokk, a bevételi pénztárnyilatkozat és egy kiszállítási dokumentum...
Hol érdemes nekik írni?
Szerk: korábban ott volt minden, azóta nem léptem be és most nincs ott....
Vagy ne stresszeljek ezen ennyit?
[ Szerkesztve ]
kali
legenda
akkor pláne nem kell izgulni, de itt jelezheted; link, vagy a 1430-as telefonszámon.
senzaj
senior tag
Írtam nekik, köszi!
Bocsi, csak néha túlaggódom a dolgokat.
bostone
addikt
Tegnap kaptam egy sms-t, miszerint kimerítettem az adatkeretem. Az eszköz szerint még egy gigán szabadon garázdálkodhatok. Ilyen nagy lenne az eltérés a két mérés között? Több éven át hasonlóak voltak az értékek, nyugodtan hagyatkozhattam a saját adataimra. Mi ez a változás?
Vangelis
nagyúr
Öcsém most kint melózik a németeknék.
Next S ATK van neki.
Mondtam, hogy vegyen kint egy lebara kártyát és beszéljen olcsón.
De most nézegettem, hogy a Next M hez már van 590/hó ért korlátlan cucc.
Egyébként mennyi onnan ide a percdíj roming alatt?
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
dptrsk
Topikgazda
Határátlépéskor ezt az SMSt küldik.
EU-bòl EU-ba hìvàsindìtàs 72,8 Ft/p, fogadàs 19,1 Ft/p, SMS 23 Ft/db, adat 0,0748 Ft/1 kB, MMS 76,6 Ft/db. Dìjmentes informàciò: +36303440970, segélyhìvò112.
[ Szerkesztve ]
Vangelis
nagyúr
Király.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
taip
senior tag
Lehet, hogy én nem találom a megfelelő csatornát, de szerintem a T rendszere a hibás. A következőről lenne szó:
Adott egy önálló mobilinternetes előfizetés, amelyen díjcsomagot szeretnék váltani felfelé. Ha már mobilnet, mondom biztosan el lehet intézni neten. Hát, nem sikerült.
- A Telekom honlapján a fiókomba belépve nincs ilyen opció. (Megnézhetem az egyenlegemet, számlát, vehetek plusz adatot, díjcsomagot nem válthatok.)
- Telekom alkalmazás mobiltelefonról: szintén csak kiegészítő díjcsomagot tudnék venni, váltani nem.
- Bár a SIM egy stickben van, de átpakoltam egy telefonba, ott próbálkoztam USSD kóddal (*111#), ahol már volt díjcsomagváltás menüpont, de ha kiválasztottam, azt írta ki, hogy a szolgáltatás nem elérhető.
- A 1430-at nem tudom felhívni, mert nem hang előfizetés, a hívás fel sem épül.
Szóval kíváncsi lennék, kedves Telekom, hogy hol az anyám tyúkjában van az a bizonyos önkiszolgáló ügyfélszolgálat, ahol ezt a műveletet ingyenesen elvégezhetném?
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
prannk
őstag
Mi ez a sok készlethiány?
Én már 3 hete várom a kiszemelt telómat..
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
Vangelis
nagyúr
Mi jót szeretnél?
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
prannk
őstag
Z2
De ahogy nézegetem még jó pár telefon nincs
Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék
Vangelis
nagyúr
lehet nem is lesz már.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
kali
legenda
lehet eltérés - a szolgáltatós 10 kilobyte kerekítés miatt is -, de 1 gigabyte különbözethez elég sok forgalom és nagy adatkeret kell.
melyik díjcsomagról/opcióról van szó?
prannk; régebbi típusoknál - amiknek már régóta van utódja - nem feltétlenül lesz már újabb készlet, hacsak talonból nem kerül elő.
taip; milyen díjcsomagról van szó?
[ Szerkesztve ]
Frozzy
őstag
jövőhéten indulok nyaralni Görögországba.
mobil internetet ugyan úgy tudom használni ami most van jelenleg? vagy, hogy működik ?
iPhone 14 Pro Max • AirPods Pro • Apple Watch S4 • MacBook Air 2017
taip
senior tag
Net&Roll S, de egyébként nem mindegy?
Díjcsomag-függetlenül nem működik.
De tudom, én vagyok a hülye, hogy 1 hete vacakol a 4G és én meg többet akarok nekik fizetni.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
kali
legenda
több tényező (díjcsomag, opció...stb.) függvénye, itt tudsz tájékozódni; link
bostone
addikt
Move xs díjcsomag, netplusz xxl opcióval. Amióta elérhető ez az adatmennyiség azóta ezt használom, sosem futottam ki belőle, mert amikor észleltem, hogy közelítek határhoz, beosztottam a maradékot, de az is az utolsó 1-2 napban volt kritikus.
kali
legenda
nem teljesen mindegy, mert sokszor írnak úgy általánosságban, hogy közben akár nem publikus díjcsomagról van szó, úgy meg pláne több a (hiba)lehetőség.
amennyiben a 1430 hívása nem megoldott, úgy intézheted személyesen a megfelelő telekom üzletekben, , továbbá bármilyen hívószámról a 0612659210 vagy a 06309 9303100 ügyfélszolgálati számon - nem telekom magyarországi mobilhálózatból belföldi vezetékes, illetve más mobil hívószám szerinti számlázás -, vagy jelezd itt; link, megfelelő elérhetőség megadásával.
bostone; 5 GB esetén nagyon soknak tűnik az 1 GB eltérés, csak kerekítéssel nagyon nehéz összehozni, szélsőséges eset kell(ene) hozzá.
úgy számolgattam korábban, egy e-mail cím a (leg)rövidebb intervallumú fetch (15 perc) esetén ~15 MB egy különbözet hónapban, ha ebből van több, mellé még hasonló módon frissítenek különböző alkalmazások (időjárás, naptár...stb.), akkor annyiszor 15 MB összejön, ha nagyon olyan módon böngészget valaki, hogy sok apró adatforgalom, ami mellett gyakori a felkerekítés, akkor az még hozzáadódik, de az 1 GB különbözetet így is elég soknak mondanám.
[ Szerkesztve ]
Vangelis
nagyúr
Srácok!
A régebbi Z1c-k is függetlenek voltak vagy csak az legutolsók?
Mert rendeltem egyet és jó lenne, ha független lenne
Mondjuk akkor jó lesz másnak.. de reménykedem.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
kali
legenda
úgy gondolom, hogy független lesz.
taip
senior tag
Most személyesen nem tudok ügyet intézni, ezért (is) akartam megoldani neten. Hihetetlen, hogy egy ekkora internetszolgáltató cégnél nem megoldott a netes ügyintézés...
Tudom, írhatok emailt, amire majd csak válaszolnak valamikor.
Kizárásos alapon marad a telefonálás (más mobilhálózatból, hurrá) de továbbra is fenntartom, hogy ez így nagyon gázos és nem ügyfélbarát.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
qfm
senior tag
Ha rendelek egy aranytárskártya díjcsomagot hűséggel, de utána a fő előfizetés megszűnik (átmegy dominóra), akkor mi történik az aranytárskártyás csomaggal? Továbbra is a kedvezményes havidíjon fut tovább?
kali
legenda
nem, hiszen a társkártya egyik feltétele a főkártya, ami mellett társ módjára futhat, ha pedig az a feltétel nem adott, akkor átkerül a megfelelő nem társkártyás díjcsomagba.
taip; megoldott a netes ügyintézés, csak amit most te szeretnél, az épp nem megy, persze ettől az neked még (érthető módon) probléma.
hunterrop8
csendes tag
Sziasztok!
Az a furcsaság történt meg, hogy augusztus 1-én egyszerűen megszűnt a mobilnetem. Domino előfizetéses vagyok, és sms-ben szoktam mobilnetet rendelni, és július közepén rendeltem egy 200 MB-os (az aranykártyásat). Még messze nem használtam el, de ez nem is lényeges, ugyanis amikor engedélyezem az adatforgalmat, akkor nincs net. Mert ha tegyük fel lejárt volna, akkor is kellene lennie csak lassítottnak. Beléptem a weboldalra, és ott is az írja, hogy nincs mobilnet előfizetésem.
Másnak is történt ilyen? Illetve mi lehet az oka? Majd hnap megpróbálom felhíni őket, de remélem most is tud vki segíteni.
Köszönöm!
taip
senior tag
Nem, nem megoldott az ügyintézés, felsoroltam, hogy milyen csatornákat próbáltam sikertelenül.
És nem egy különleges, alig valaki által használt díjcsomagról van szó, hanem az egyetlen publikusan értékesített önálló mobilinternet-családról.
És nem arról van szó, hogy éppen ma nem megy, hanem erre egyszerűen nincs lehetőség. A múlt héten sem volt és a jövő héten sem lesz. Miközben mindenhol próbálják az önkiszolgálás felé terelni a népet, itt a megoldás, hogy menj be személyesen (több órás történet az utazással és a sorban állással együtt) vagy telefonálj (ami nincs ingyen ha nem tudsz szerezni egy Telekomos mobilt.)
Hát kösz.
Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)
hurenzon
senior tag
Kb 40 dbból mind független volt.
kali
legenda
szia,
nem lehetséges, hogy valami miatt megszűnt az arany/platina jogosultság adott előfizetésen?
taip; attól még általánosságban megoldott, illetve sok más esetben működik, hogy nálad valami nem stimmel.
több előfizetéssel is rendelkezem, mindig online intézek mindent hosszú évek óta, de csak egyszer futottam eddig hibára és kellett telefonálnom, mert olyan díjcsomagot és opciót akartam aktiválni, amit azon a napon vezettek be és nem kezelte még le rendesen a rendszer, illetve az ügyintézők közül sem mindenki volt képben az első napon, de még úgy is akadt olyan, aki megoldotta végül a problémát.
Vangelis
nagyúr
remélhetőleg bontatlan is ,,,, jó nem akarok mindent.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
bostone
addikt
A fiókomban van lehetőség utánanézni a dolgoknak? (ingyen)
hunterrop8
csendes tag
És milyen okokból szűnhet meg? Nem azért van arany jogosultságom mert már xy éve telekomos vagyok? Vagy esetleg összefüggésbe lehet ezzel az új törvénnyel vagy mivel? (amit választhattunk h elfogadunk e vagy sem). Mert az is most hó elejétől van érvényben nem?
[ Szerkesztve ]
2o1i
senior tag
Honnan rendelted?
(#64348) hunterrop8 válasza hunterrop8 (#64346) üzenetére
hunterrop8
csendes tag
Megnéztem és tényleg nincs arany jogosultságom. Pedig eddig volt. Olvasgattam hogy mitől szűnhet meg, de nem találtam rá választ. Semmit sem csinálok máshogy mint eddig. Valami ötlet valakinek?
(Elv 150 pont kell az aranyhoz, és azt írja hogy még 110 hiányzik. Nos ha egy napja szűnt meg, akkor mégis hogy van máris 40 pontom? Nem egészen értem)
kali
legenda
a my telekom fiókban kiírja, vagy a telefonos ügyfélszolgálaton is lekérdezhető a státusz.
az már elég régen megszűnt, hogy az előfizetés kora után is adott x pont - minél idősebb előfizetés, annál magasabb számú pont -, már csak a tényleges forgalmat díjazzák. (ezzel arányosan le is vitték a ponthatárt)
kapcsolódó szabályzat itt; link
6 hónap átlagában kell elérni a meghatározott pontszámot, a rendszer pedig mindig írja, hogy mikor vizsgálják újra.
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja