Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cris78

    őstag

    válasz cris78 #64533 üzenetére

    Ezt érti valaki, hogy ebben mi a koncepció:
    Andrea: Üdvözöllek! Andrea vagyok, miben segíthetek?

    Ügyfél: Üdvözletem Andrea

    Ügyfél: Volt nekem egy Aranytárskártya net&roll xs előfizetésem.

    Ügyfél: Mivel az kivezetésre kerül ma átváltottam Társkártya net@roll xs-re

    Ügyfél: a hűségem lejárt már. A webshop nem enged új készüléket vásárolni. Mi lehet a gond?

    Andrea: A kedvezményes készülékcsere fül alatt mit ír ki neked a rendszer?

    Ügyfél: pillanat mindjárt nézem

    Ügyfél: Most nem enged be a rendszer :(

    Ügyfél: De azt írta, hogy nem vagyok jogosult ezzel az előfizetéssel. Nincs meg a megfelelő szintem.

    Ügyfél: De ha egy új társkártyát szeretnék ugyanezzel a konstrukcióval akkor azt engedi.

    Andrea: csak arany kiemeltségi szinttel tudod megrendelni, részletfizetéssel.

    Ügyfél: és ha egy új társkártyát igénylek ezt meg lemondom akkor működik a dolog?

    Andrea: Hány Telekom mobil előfizetéssel rendelkezel?

    Ügyfél: egy fő előfizetés, egy netes társkártya és egy fun társkártya

    Andrea: Ebben az esetben lehetőséged van új társkártyás előfizetéssel megrendelni.

    Ügyfél: sikerült belépni. Ezt írja: Ehhez az előfizetéshez kapcsolódó jelenlegi jogosutsági szinteddel nem vásárolhatsz készüléket a kiválasztott díjcsomaggal PRÓBÁLD MEG MÁSIK ELŐFIZETÉSEDDEL, VAGY Válassz másik díjcsomagot.

    Andrea: Afő előfizetésed arany kiemeltségi szinttel rendelkezik?

    Ügyfél: Igen az arany

    Andrea: Akkor azzal lépj be

    Ügyfél: A mostani társkártyát mondjam le? Kicsit logikátlan...

    Ügyfél: a telekom fiókommal léptem be

    Andrea: Igen, amennyiben nincs rá szükséged.

    Andrea: Először próbáld meg a megredelést elindítani, hogy engedi-e a rendszer új előfizetéssel (társkártyás díjcsomaggal)

    Ügyfél: benne van a kosárban

    Andrea: Rendben, katt a megrendelem gombra. Utána tudod az adatokat megadni.

    Andrea: Tovább tudtál lépni?

    Ügyfél: igen. sikerült

    Ügyfél: Köszönöm a segítségét kedves Andrea!

    Andrea: Szólj nyugodtan, ha elakadnál vagy kérdésed lenne!

    Ügyfél: További szép napot!

    Andrea: Szívesen megvárom, amíg végig viszed!

    Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés