Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#57333) Onderon válasza ZeneÁdi (#57267) üzenetére


Onderon
senior tag

Amúgy nem 3 napon belüli cseréről van szó az esetemben, hanem 7-11 hónapos telefonokról.

Viszont. Szerinted az a tény, hogy a Telekom NEM vezeti fel a cseréket az Apple szerverére (pedig fel kellene neki) az megerősíti vagy meggyengíti a teóriádat? Történt ugyanis, hogy a hibásnak vélt Telekomos iPhone-t az iStyle-ba vittem be, ahol is közölték velem, hogy nem tudnak mit kezdeni vele, mivel az Apple központi szerverén csak a főtelefonomat látják, a cseréket nem. Ergo a Telekom nem vezette végig, hogy nálam már nem az eredetileg vásárolt telefon van, hanem egy refurb (nem is az első). Bementem a Telekomhoz, ahol rögtön azzal kezdtem, hogy szeretném, ha utólag beírnák a rendszerbe, hogy ezek a cserék megtörténtek, mert én nem náluk szeretném leadni a telefonomat, hanem egy hivatalos kereskedésben. Akihez dobott a gép mondta, hogy ő nem tud segíteni, de szól a technikusnak. Technikus kapásból közölte a problémámra, hogy olyan nincsen, ott kell legyen végigvezetve a lista, max rossz helyen nézték, de most akkor megnézi ő is. Természetesen nem találta, amin elég hihetően csodálkozott, plusz magam sem vagyok egy műszaki analfabéta, és kértem is, hogy had nézzem a monitort mit csinál, amit ő megengedett, tehát gyakorlatilag együtt kerestük a listát az Apple központi rendszerében ahol jelezve volt az is, hogy aznap jártam a hivatalos kereskedésben és lefuttattak egy tesztet, ami teszten az akksim megbukott, valamint az is, hogy beszéltem kétszer az Apple központi számával is. Ezt mind láttuk, csak azt nem, hogy nálam már nem az eredetileg vásárolt telefon van. Summa summarum, ő sem tudott mit kezdeni vele, merthogy neki beviteli jogosultsága nincsen, csak a szerviznek, így végül természetésen az lett a vége, hogy náluk adtam le a telefont, amit végül cseréltek. Szerintem elég érdekes, hogy 2-ből két ember keresett egy számukra nyilvánvalóan létező listát, ami valamilyen okból kifolyólag mégsem létezett. Megmondom őszintén én rohadt nagy mutyit érzek a dologban.

Amúgy pedig a cseretelefonom hiába refurb (bár megmondom őszintén ebben nem vagyok 100%-ig biztos), külsőleg teljesen hibátlan, a gombok hibátlanul kattannak, nem puha, nem lötyög egyik sem, úgyhogy nekem ennyit simán megért és nem izgat túlzottan, hogy refurb vagy sem, annál 1000szer jobb, mint ami volt és a garim is újraindult 1 év ugyebár.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.