Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#56801) madle válasza kali (#56799) üzenetére


madle
őstag

Meg tudod, igazából vidéki Telekom üzlet, egy ügyintéző van, rábeszélem hogy had lehessen :DD

(#56802) Ferrarer


Ferrarer
tag

Hellósztok!

Elromlott az LG telefonom, amit leadtam a T-mobile ügyfélszolgálaton és javíthatatlannak minősítették, kaptam egy készülékcserére jogosító igazolást. Ezzel az igazolással csak LG telefont kaphatok cserébe, vagy más gyártmányút is?

Előre is köszönöm!

(#56803) Soulfly842 válasza lugosi (#56711) üzenetére


Soulfly842
addikt

Régebbi kártyáknál nagyobb a chip felület, de azokat is még éppen hogy lehet vágni. :)

Szerintem valószínűleg a jobb oldali vágott, a bal normál Micro. :)

(#56679) Imilenni

Ha még nem került kiosztásra, akkor létezik olyan a Telekomnál is, hogy Egyedi hívószám megrendelése és havidíjasként visszakérheted. :)

Ha csak Sim Only-ként aktiválod, akkor utána 5000 Ft-os belépési díj kifizetése ellenében megszüntetheted.

[ Szerkesztve ]

(#56804) Ferrarer


Ferrarer
tag

Ha használtan veszek egy telefont amit Domino feltöltőkártyás csomagban vásároltak akkor azt biztos, hogy nem tilthatják le? Vagy ha van az eredeti tulajnak egy előfizetése amit nem fizet, akkor letilthatják a Dominos készüléket is?
Előre is köszönöm!

(#56805) St3ven válasza Ferrarer (#56804) üzenetére


St3ven
addikt

Igen, biztos.

Nem, nem tilthatják.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#56806) Ferrarer válasza St3ven (#56805) üzenetére


Ferrarer
tag

Köszi!

(#56807) jenei1994


jenei1994
addikt

Sziasztok!

Domino 5-röl érdemes Domino 7-re váltani ?

Keveset beszélek ,netezni egyáltalán nem netezek csak wifivel.

[ Szerkesztve ]

(#56808) dptrsk válasza jenei1994 (#56807) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ez csak tőled függ, mire használod.

(#56809) A@ron válasza madle (#56798) üzenetére


A@ron
tag

nem kötelező elkérnie az ügyintézőnek. (a kártyacserés papíron van egy rovat, ahol feltünteti, hogy leadta/nem adta le )

(#56802) Ferrarer: Ha még forgalmazzuk a készüléket, akkor csak arra, ha nem, akkor bármilyenre, viszont az adott készülék utolsó forgalmazói listaárával maximum 10%-kal drágább jelenlegi listaárút.

(#56807) jenei1994: egyik csomagban sincs net, így az nem releváns. Domino 5 vagy Domino NAP ami neked jó lesz szerintem.

[ Szerkesztve ]

(#56810) Lacko84 válasza 313313 (#56634) üzenetére


Lacko84
aktív tag

Bementem és nem tudtak segíteni, mivel az újabb társkártyám még nem arany szintű egy év után se, pedig mondta a csávó 7 hónap után már annak kellene lenni nem hogy egy év után, ráadásul a másik társkártyám arany szintű pedig az alacsonyabb havidíjú, de azt vissza fogom adni mivel már nincs rá szükségünk. A másik hogy a fun díjcsomagot fentebb kellene váltani kb 3 ezres díjcsomagra hogy utána megkapjam a fő előfizetésemre a next s díjcsomagot 5490-ért..... jól kivan ez találva, de vicc hogy 10 év előfizetés vagy több már nem is tudom ilyen bonyolult egy kedvezőbb díjcsomagra váltás persze úgy hogy azért nekem is megérje! Hiába gondolkozott a csávó nem tudott mit kitalálni. Kérdezte mikor akarok váltani meg készüléket venni, mondom azért vok itt kifizettem az aktuális számlám és egybe váltanék és készülékhez is vinnék......

 Iphone 6S - Lg 50LB650V - Lg NB300

(#56811) jenei1994


jenei1994
addikt

A Domino 7-nél a csúcsidő meddig vonatkozik ? reggel 8-tól este 7 ig ?

(#56812) Evome


Evome
aktív tag

Tegnap itt pár nagyon segítőkész emberkével beszéltem arról hogy szeretnék egy olyat csinálni telekomnál hogy Move S Díjcsomag + egy telefon vétele

Ma eldöntöttem hogy ez a telefon a Xperia Z2 legyen és be is állítgattam a neten mindent hogy miylen díjcsomag + részletmentes fizetés + ugye a készülék :C

Nos most ugye MoveS + Mobil 2 év hűséggel
és nekem kiadta a következőket ha kosárba raktam a csomagot :

SONY XPERIA Z2

-Move S havidíjas díjcsomaggal, e-Pack kedvezménnyel
-2 év hűség a díjcsomagra és az előfizetésre
-3490 Ft havidíj
-Havi törlesztés: 24 x 4890 Ft (teljes ár: 117 360 Ft)
-Kezdőrészlet: 0 Ft

3500 forint a MoveS + 4890-et fizetnem kell a mobilra ?
Vagy az egész csomag lesz 2 éven át 4890 Ft ?

Csak ez nem tiszta nekem hogy 3500+4890 vagy pedig csak 4890 az egész

Előre is köszönöm

Humans Killing Humans Since birth of Humans

(#56813) 313313 válasza Lacko84 (#56810) üzenetére


313313
addikt

Akkor te Next S ATK-ra akartál váltani. A fő számod persze nem tudod. ATK kártya alá meg bevinni másik ATK díjcsomagot megint nem lehet.
Ha van egy előfizetésed, ami min havi 3k (hogy meglegyen az arany szinted) utána tudsz ATK díjcsomagot váltani mellé, akkor kapod a Next S-t kedvezményes áron.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#56814) 313313 válasza Evome (#56812) üzenetére


313313
addikt

3.500 ft a díjcsomagod, 4.890ft a telefon törlesztő. Havonta 2 évig jönni fog minimum egy 8.390ft-s számlád, ha használod a telefont, ha nem....

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#56815) Evome válasza 313313 (#56814) üzenetére


Evome
aktív tag

Az úgy már nem annyira csábító :D Igaz én csak a telefont fizetném mert a kártya másnak kellene és "közösen" lenne. Hát átgondolom hogy akarok e mobilt vagy hagyom a csudiba az egészet. Mert néztem ki másikat is amit megvennék, de annál butábbért nem adnék ki képzt az meg 3290 lenne
Most akkor meg ne az az 1000ft legyen közöttem meg a mobil között :D

:R köszönöm a segítséget

Humans Killing Humans Since birth of Humans

(#56816) jenei1994


jenei1994
addikt

Még egy kérdésem lenne, :) ha mai nap online váltok domino csomagot,és ha az nem jön be az a csomag amire váltottam. :( Legközelebb a régi csomagra mikkor válthatok vissza ?

(#56817) dptrsk válasza jenei1994 (#56816) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Domino esetében feltöltésenként 1 díjcsomag váltás lehetséges.

(#56818) jenei1994 válasza dptrsk (#56817) üzenetére


jenei1994
addikt

Akkor most ha feltöltöm a a kártyám pl 3500 ft-al ,utána válthatok vissza csak ? :U

[ Szerkesztve ]

(#56819) 313313 válasza Evome (#56815) üzenetére


313313
addikt

Arra figyelj, ha az illető akivel "közösen" veszitek a telefont, nem fizeti az előfizetési díjat, akkor tiltják a mobil készüléket és nem bírod majd a telefont használni.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#56820) 313313 válasza jenei1994 (#56816) üzenetére


313313
addikt

Arra figyelj oda, ha olyan díjcsomagba vagy, amit már nem értékesítenek, akkor nem válthatsz rá vissza.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#56821) Evome válasza 313313 (#56819) üzenetére


Evome
aktív tag

Tudom tudom nem egy suttyó emberrel van ez megbeszélve :R

Humans Killing Humans Since birth of Humans

(#56822) jenei1994 válasza 313313 (#56820) üzenetére


jenei1994
addikt

Domino 5-ben voltam és Domino 7-re váltottam át.

Ezt írja Jelenleg nem módosíthatod a díjcsomagot :F

Lehet hülyeséget csináltam. :(

[ Szerkesztve ]

(#56823) A@ron válasza jenei1994 (#56822) üzenetére


A@ron
tag

fel kell tölteni, és utána válthatod csak vissza.

(#56824) jenei1994 válasza A@ron (#56823) üzenetére


jenei1994
addikt

értem :) Akkor nincs gond. Köszönöm a segítséget !

(#56825) St3ven válasza jenei1994 (#56811) üzenetére


St3ven
addikt

H-CS 7-20h-ig

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#56826) dedike válasza 313313 (#56814) üzenetére


dedike
addikt

Hö-hö...kötözködnöm kell... két éven át, két számlája fog jönni...egy 3500-as és egy 4890-es... :P ;]

Jó szerencsét!

(#56827) A@ron válasza dedike (#56826) üzenetére


A@ron
tag

továbbmegyek, két éven át havi két számlája fog jönni, de egy borítékban!!!! ;] ;] ;] ;]

(#56828) Lacko84 válasza 313313 (#56813) üzenetére


Lacko84
aktív tag

Mi az hogy a fő számom nem tudom? Ezt hogy érted? Mozaik xs díjcsomagom van (bár most nem tudom hogy hívják ezt a díjcsomagot), vagyis volt mivel egy hónapja lejárt, de még használom 3490ft a havidíja ha jól tudom, van még egy fun díjcsomag társkártya 1990ft ami arany szintű, és van egy fun s 2290ft ami nem aranyszintű még.... bár azt ígérték panaszt tesznek mez már annak kellene lenni. ezekből mindjárt lejár a 1990-es is és vissza is adom. Azt hittem ami most lejárt 3490-es az átválthatom next-re a másik fun társkártyával mellette.

Azt ígérte a csávó panaszt tesz és 30 nap az átfutása és hívni fog amint átváltják arany társkártyára. Akkor a fun csomagot fel kell nagyobbra váltani move s-re ami 2790ft lesz havonta így válthatok majd next s-re.... rohadjak meg ha értem a logikát... :) :))

[ Szerkesztve ]

 Iphone 6S - Lg 50LB650V - Lg NB300

(#56829) A@ron válasza Lacko84 (#56828) üzenetére


A@ron
tag

Átválthatod Next S-re de mivel az a főkártyás számod így készülékkel (csekkes, személyes fizetés esetén) 8590 ft havidíjat fogsz fizetni (ha nincs rajta készülék úgy 7090). Mivel egy néven mindig legalább egy főkártyának kell lenni, a te három számodból pedig a Fun Társkártya és a Fun S Aranytárskártya díjcsomagok (nevükből is adódóan) társkártyás díjcsomagok. Így hogyha a Next S-r Társkártya kedvezményt szeretnél (ahol csekkel 6090, online 5490 ft a havidíj), akkor a Fun kártyádat át kell váltanod főkártyás (pl Move XS, S, M) csomagba, hogy legyen legalább egy főkártya a neveden. Ha az arany szintű akkor nyertél. Ha jól értem így érheted el amit akarsz.

(#56830) kali válasza A@ron (#56809) üzenetére


kali
legenda

a leadni és a bemutatni között van különbség, ha eleve nem kellene megnéznie a sim kártyát az ügyintézőnek, akkor miként tudna megfelelni a szabályozásban leírtaknak, miszerint rongálódás...stb. esetén fizetős a csere?
nem a gyakorlatot kérdezem, hiszen tudjuk, hogy valóban nem mindig kérik el/nézik meg, legyen az ő dolguk az ügyintézés menetének a lepapírozása, de hivatalosan is le van nekik írva, hogy nem kötelesek megnézni - csak megnézni, utána visszaadhatják, immár nem aktív állapotban - a cserélendő sim kártyát?
mert akkor anomália van a kapcsolódó szabályozás és a munkaköri leírás tekintetében.

(#56831) Lacko84 válasza A@ron (#56829) üzenetére


Lacko84
aktív tag

Igen így mondta a csávó is az üzletben csak ahhoz arany szintűnek kell lenni ezért irt panaszt hogy már rég annak kellene lennie! A move xs-nek mennyi a havidíja?

 Iphone 6S - Lg 50LB650V - Lg NB300

(#56832) kali válasza Lacko84 (#56831) üzenetére


kali
legenda

1990 ft (+300 ft, ha nem e-pack)

(#56833) Ferrarer


Ferrarer
tag

Hellosztok!

Elromlott az LG telefonom, amit leadtam a T-mobile ügyfélszolgálaton és javíthatatlannak minősítették, kaptam egy készülékcserére jogosító igazolást. Elég lehet a készülékcseréhez ez az igazolás és a jótállási jegy?
Az baj ha a számlát, amin a vásárló neve szerepel nem adom le? A jótállási jegyen nincs név és az igazoláson sincs kitöltve a név és a lakcím.
Előre is köszönöm!

(#56834) glaci válasza Lacko84 (#56831) üzenetére


glaci
őstag

Én azt nem értem, hogy a társ kártyának miért kellene arany szintűnek lennie?
Én eddig így tudtam, hogy csak a fő kártya képes ilyen mutatványra!

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

(#56835) Zeki


Zeki
nagyúr

TELEKOMOS SZAKÉRTŐKTŐL VÁROM A VÁLASZT!

Kongói visszahívós csalás

Azért került sokba a hívónak, mert Kongót drága hívni, vagy mert magyar valóban hívhat kongói emeltdíjas számot?
Ezt utóbbit kétlem, hiszen nincs rá magyar tarifa.

(#56836) Ferrarer válasza Zeki (#56835) üzenetére


Ferrarer
tag

Bakker, nekem is volt pár napja +24-gyel kezdődő tel számos hívásom :Y . Még jó, hogy nem vettem fel...
Bár ahogy olvastam csak akkor van gáz, ha vissza is hívják a számot.

[ Szerkesztve ]

(#56837) Zeki válasza Ferrarer (#56836) üzenetére


Zeki
nagyúr

Anyámnak is, 2x. De ő voip telefonál, és úgy hívta vissza. Nem vette fel senki.

(#56838) ForRedGlory válasza Zeki (#56835) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Most jelen pillanatban Hollandiaval is vigyazni kell. Konkretan valamelyik holland szolgaltato halozatat letiltotta a Telekom, mert onnan "erdekes" csalasok vannak. Most meg nem mondom melyik, max holnap tudom. Szoval, ako Hollandiaban van, es nem talal halozatot, akkor masik szolgaltatora kell vatani.

(#56839) kali válasza Ferrarer (#56836) üzenetére


kali
legenda

amennyiben a te készüléked a honos szolgáltatód hálózatán lóg, úgy nyugodtan felvehetted volna, csak te ne kezdeményezz hívást arra a telefonszámra - már ha tudsz egyáltalán adott előfizetéseden nemzetközi (emelt díjas) kimenő hívás indítani.
akkor lehet csapdába esni, ha emelt díjas (belföldi) számot hívsz, vagy kimenő nemzetközi (emelt díjas) hívást kezdeményezel.

[ Szerkesztve ]

(#56840) Zeki válasza ForRedGlory (#56838) üzenetére


Zeki
nagyúr

Én azt nem értem, hogy van egy Általános Szerződési feltételek, ott leírva mindenféle tarifa, amiket a júzer hívni tud.
Hogy tudna külföldi emeltdíjast hívni? Arra nincs tarifa. A szolgáltatónak el kell utasítania ennek kifizetését a másik szolgáltató felé.

(#56841) Zeki válasza kali (#56839) üzenetére


Zeki
nagyúr

Azt mondod, hogy nem csak külföldi számot, de külföldi emeltdíjast is lehet hívni?
Hol van ennek a tarifája?

(#56842) A@ron válasza kali (#56830) üzenetére


A@ron
tag

Nem olyan bonyolult a dolog.

Ha méret miatti cserét kér az ügyfél az ügyintéző tudja ellenőrizni a gépében hogy ténylegesen milyen méretű kártya van kint nála.

Ha hiba miatt akkor pedig a helyszínen kell jelen lenni az ügyfél kártyájának, hiszen akkor az ügyintéző állapítja meg a hibát (Általában régi a kártya).

Ebben a két alapesetben ingyenes a kártyacsere. Persze lehet bonyolultabb is a dolog, pl előfordulhat hogy méltányosságból engedik el a díjat (ügyintézői tévedés történik, vagy rendszerhiba, stb stb ), szóval minden esetet felsorolni nyilván lehetetlen. Illetve persze az is az ügyintézőn múlik, hogy elhiszi-e a történetet, amit az ügyfél mond.

Ezért mondom, hogy az ügyintéző kérheti a kártya bemutatását, de anélkül is jó eséllyel meg tudja állapítani, hogy díjmentes-e a dolog avagy nem, tehát nem feltétlen helytálló, amit írtál.

Nyilván a bemutatgatós verzió logikusabb lenne, de - tapasztalatból mondom - rengeteg olyan élethelyzet van, amikor a kártya cseréje bár ingyenes lenne, valamilyen technikai okból nem megoldható az, hogy ott legyen maga a kártya, ezért fordulhat az elő, hogy ügyintézők nem kérik el a régi kártyát.

(#56843) btz


btz
addikt

Engem is hívtak erről a 24-es számról. Bárcsak lett volna lehetőségem tudtáraadni az illetőnek az anyja prostituált mivoltát!

ⓑⓣⓩ

(#56844) Lacko84 válasza glaci (#56834) üzenetére


Lacko84
aktív tag

Mert csak úgy válthatok át az 5490ft next s -re ha az is arany szintű! Nekem is elmagyarázta, bár sok mindent én se értek de minden jól kivan találva...:) pontosan ez miatt nem válthattam díjcsomagot mert egy év után se volt aranyszintű...

A mozaik xs kártyám már évek óta arany szintű
A fun társkártyám is arany szintű
Már csak a fun s nem arany szintű pedig már rég annak kellene lennie, ezt próbálja a ügyintéző elintézni...mivel a fun 3 hónap múlva lejár azt vissza adom. Ezért amire még egy évig hűség van rá azt próbálnánk és akkor tudnék váltani...De ha nem sikerül neki akkor nem tudom hogy lehet megoldani. Persze tudom kérhetném simán is a nextet 8-10 ezerért de ha van rá lehetőség inkább 5490-ez fizessek már havonta a társ kártyát meg az asszony használná úgy is.

[ Szerkesztve ]

 Iphone 6S - Lg 50LB650V - Lg NB300

(#56845) kali válasza Zeki (#56841) üzenetére


kali
legenda

alapesetben nem, nem véletlenül tettem zárójelbe, illetve írtam a honos szolgáltatót, de roaming esetén vannak/lehetnek kiskapuk, ami ellen a saját szolgáltató nem feltétlenül tud tenni, illetve tájékoztat erről az ászf megfelelő pontjaiban (emelt díjas hívás + roaming költség összeadódása, harmadik fél szolgáltatásának igénybevétele esetén annak a feltételeiről is tájékozódás...stb.).

A@ron; valóban nem olyan bonyolult, ezért is írtam, hogy a állításod, miszerint nem kötelező elkérnie az ügyintézőnek a sim kártyát, hivatalosan eléggé kérdéses/érdekes, mert akkor akarva sem tudja betartani a szerződésben foglaltakat.
minden más, ami a gyakorlatban másként működik, mint ahogyan írva vagyon, már az ügyintéző felelőssége.
megrongáltam a sim kártyát, ami nem az én, hanem a szolgáltató tulajdonát képezi, így az ászf szerint fizetős lenne annak a cseréje, de az ügyintézőnek - állításod szerint - nem kell elkérni, így azt mondom, hogy otthon felejtettem, de a rongálás tényét nem említem, díjmentesen kicseréli, nem tartja be a munkáltatója által írt szerződési feltételeket, hibázik.
eltulajdonították a sim kártyát, szintén a fentiek szerint járok el, az ügyintéző szintén hibásan ügyintéz, arról nem is beszélve, hogy ebben az esetben más, komolyabb probléma is adódhat, amiért őt is jobban előveszik majd, mint az első eset miatt történne az.

[ Szerkesztve ]

(#56846) A@ron válasza kali (#56845) üzenetére


A@ron
tag

Nézzük a másik oldalát a dolognak.

Ha pl ~50 km-ről bejön az ügyfél (mivel nincs közelebb hozzá üzlet), mert neki egy új kártya kell, kisebb méretű mint az eddigi, az ügyintéző látja a gépben, hogy tényleg nagy a kártyája, esetleg ott villogtatja a csillivilli új telefont is, amibe tényleg kisebb kell, papírok rendben vannak, viszont nincs nála a kártya, akkor ki fogja a +100 kilométer utazást meg rengeteg időt kifizetni neki, pusztán azért mert valaki kőbe véste, hogy kötelező bemutatni a kártyát? Mert az ügyintéző biztosan nem.

Tehát: ha a kártyát méret miatt cseréli az ügyintéző, akkor ingyenes, és mivel meg tudja állapítani ennek jogosságát, teljesen mindegy hogy ott van-e a kártya a helyszínen avagy sem.

Ha bármely más eset áll fenn, akkor valóban kérheti az ügyintéző a kártyát, és annak függvényében ítéli meg, hogy fizetős-e a csere vagy sem. Ennyi, aztán kész. Az én magánvéleményem szerint ezzel a módszerrel 95%-ban helyesen meg tudja ítélni az ügyintéző, hogy díjmentes-e a csere, avagy sem.

Vicces is lenne, hogyha minden mezei ügyintézőnek kötelezően kellene olyan jellegű képzéseken részt venni, hogy meg tudja állapítani, hogy vajon ez a sim-kártya most túlhasználat miatt hibásodott meg, vagy tényleg magától romlott el, netalántán gyártási hibás, vagy a telefon sim-foglalatával nem pöpec valami, illetve hogy melyik gyártmányú telefont melyik típusú kártya szívja le, esetleg hogy azt egy másik T-üzletben vágták-e le neki kártya-készlethiány miatt (ilyenről is hallottam már), vagy otthon kezdte el szabdalni az ügyfél. És most még végtelen hosszan esztergálhatnám a fingot, és sorolhatnám, hogy miért lenne hülyeség, hogyha a való életben tényleg az ügyintézőnek kellene felelősen döntenie erről a kérdésről és az bármilyen világmegváltó következménnyel járna.

Értem én, hogy neked az a véleményed, hogy anomália van, ettől függetlenül, továbbra is azt tartom, életszerűtlen lenne, ha kötelező lenne az ügyfélnek bemutatnia a kártyát. (Ugyanúgy, ahogy az előfizető hűségidőn kívül szerződés megszűnésekor sem köteles leadni a kártyát. Ott is be lehet jelölni olyan lehetőséget, mint a kártyacserénél, hogy nem adta le. Nincs semmi következménye.)

(#56847) kali válasza A@ron (#56846) üzenetére


kali
legenda

írhatsz még sokkal több esetet, kifogást és gyakorlati tapasztalatot - erre és emiatt direkt írtam korábban, hogy nem a gyakorlatra vagyok kíváncsi, hiszen ügyintézője válogatja, hogy mit és miként csinál, az az ő felelőssége -, akkor is vannak olyan feltételek, amit az ügyintéző nem tud ellenőrizni, ha nem kéri el a sim kártyát, és ha ellenkezőleg tesz, akkor nem tartja be a vonatkozó szabályozást, ezen nincs mit ragozni.
régen ebből sem volt probléma, nem cseréltek bemondásra egy hibásnak vélt sim kártyát, szervizzel rendelkező üzletbe kellett bevinni és a szervizes ellenőrizte azt - neki a képzése része volt adott munkafolyamat is. (igaz, akkoriban még az ügyintézők is jobbak, képzettebbek voltak összességében...)
aki sima ügyintézőhöz kért sorszámot, azt szépen átirányították a szervizeshez és megtörtént a sim kártya ellenőrzése, csak aztán cserélték, ha valóban problémás volt a működése.

[ Szerkesztve ]

(#56848) LógaGéza


LógaGéza
addikt

Valaki a MobilTárca app APK-ját el tudná nekem küldeni? "Sajnos" T-nél sose forgalmazott készülékem van, és meg se találja a Play Storeban az appot...

"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

(#56849) Fernet válasza Fernet (#56604) üzenetére


Fernet
senior tag

Megoldódott a korábbi mobilnetes problémám, most kaptam SMS-t a Telekomtól, visszatöltötték az egyenlegemre a NetpluszM csomag árát.

Külön köszönet ForRedGlory-nak a segítségért! :)

(#56850) szabogabor10


szabogabor10
veterán

Ha már mobiltárca: tényleg csak a hitelesített készülékekkel működik? Van egy régebbi Sony NFC-s telóm, azzal nem működne? Play-ről természetesen nem tudom letölteni az alkalmazást.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.