Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#57301) Soma01 válasza Def26 (#57300) üzenetére


Soma01
veterán

Nem.
Amúgy a Telenorosok "csórók"? ;)

(#57302) Def26 válasza Soma01 (#57301) üzenetére


Def26
félisten

Aki kevesebbet fizet a köztudottan silányabb szolgáltatásért az igen, az. :)

[ Szerkesztve ]

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#57303) Zeki válasza Def26 (#57302) üzenetére


Zeki
nagyúr

Mi olcsó a telenornál?

(#57304) lugosi válasza Def26 (#57300) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Szerintem meg igen. Többen fogják használni ugyanazt a szolgáltatást. A Telekom a lefedettségi térképet látva eddig is első volt az LTE kiszolgálásban, a magam részéről nem hiszem, hogy előnyét fogom érezni (Telekomosként) a Telenor tornyok használatának, míg a telenorosok valószínűleg profitálni fognak belőle.
De majd elválik gondolom.

(#57305) Def26 válasza lugosi (#57304) üzenetére


Def26
félisten

Na ettől tartok én is. Az emberek többsége azért van a telekomnál, mert igénye van egy jó minőségre. :)

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#57306) Zeki válasza lugosi (#57304) üzenetére


Zeki
nagyúr

Szerintem meg olyan kevés még a 4G képes teló, hogy bőven van kapacitás a hálóban.
Nyilván a Telekom nem köt magára nézve előnytelen szerződést a Telenorral.

(#57307) Soma01 válasza Def26 (#57302) üzenetére


Soma01
veterán

Szerintem ezt a részt hagyjuk.
Az ár nem csak a szolgáltatást és annak minőségét tükrözi ez biztos!

(#57308) Soma01 válasza lugosi (#57304) üzenetére


Soma01
veterán

Azt ne felejtsd el, hogy a sávszél is dupla lesz így. Vagy el lesz szeparálva és marad mindenkinek a sajátja.
Egyik eset sem jár hátránnyal.

(#57309) polonic válasza Def26 (#57300) üzenetére


polonic
félisten

Te mégis milyen alapon minősítesz bárkit is csórónak?

(#57310) nobiand


nobiand
aktív tag

Nektek bejön az oldalon a telefon lista, ha dominót nézitek?
Mellesleg : :D

(#57311) Def26 válasza Soma01 (#57308) üzenetére


Def26
félisten

"Vagy el lesz szeparálva"

Ezt nehezen tudom elképzelni.

Amúgy lesz valamilyen teszt időszak?

[ Szerkesztve ]

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#57312) HofiZoli válasza Def26 (#57305) üzenetére


HofiZoli
senior tag

Tévedés, én azért vagyok a telekomnál mert olcsó. 4000 ft havidíjért bármikor, bárhova 0 ft-os percdíj. Ja, akkor most mi van?

A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!

(#57313) Blackmirror válasza Def26 (#57302) üzenetére


Blackmirror
senior tag

Egyébként drágább a net a telenornál...csak mondom.( de nem is az ára tartott vissza az aktiválástól, hanem az hogy sokkal jobb szolgáltatást kapok a telekomtól).

üdv egy csóró témobilos :DDD ;]

iPhone X@R, iPad Pro

(#57314) Def26 válasza HofiZoli (#57312) üzenetére


Def26
félisten

A "csórót" nem anyagi helyzetre nézve értettem, sokkal inkább a "szegény, szerencsétlen, akadozó hálózati problémákkal küzdő" felhasználóra gondoltam. Remélem most már tovább tudtok lépni ezen. :U (én meg kivágtam magam ebből a csóró dologból ;] )

[ Szerkesztve ]

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#57315) ForRedGlory válasza vwpolopg (#57233) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Azt, hogy ez sajnos igy van. :(

(#57316) ForRedGlory válasza ZeneÁdi (#57242) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Ertelmezd, hogy mit irtam :U Egy szoval sem mondtam, hogy nincs igazad...

(#57317) kali válasza Def26 (#57300) üzenetére


kali
legenda

nem valószínű, hogy probléma lesz belőle, mert egyrészt van bőven tartalék az lte hálóban, másrészt nem csak az előfizetők száma nő meg a kooperáció által, hanem a kapacitás is.

(#57318) djSiku


djSiku
csendes tag

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni..
Múlt pénteken rendeltem a Telekom webshopjából egy Samsung Galaxy S4 LTE készüléket, melyet hétfőn este vettem át az ALLEE-ban található T-Pontban. A telefont kamatmentes törlesztőre és meglévő előfizetés hűségének 2 éves hosszabbításával rendeltem.

A probléma, hogy a telefon időnként fogja magát, és használat közben lefagy, majd újraindul. Mindezt napi többször, teljesen váratlanul. :F

Próbáltam utánaolvasni a problémának fórumokon, több helyen javasolták a SIM illetve az akksi cseréjét. Mindkettő megtörtént, de a probléma továbbra is fennáll. Arra meg elég kevés szerintem az esély, hogy mindkét akksival probléma legyen.

Netes rendelés esetén elvileg 14 napig elállási jogom van, és visszaküldhetem a készüléket. Ekkor 30 napon belül rendezik az előfizetést és kérhetek új készüléket. Ellenben akár 1 hónapig is telefon nélkül maradhatok, és lehet hogy az új teló is rossz lesz (nehéz ezek után optimistán gondolkodni :/ ).

Másik opció, hogy szervizbe küldöm, és remélhetőleg egy szoftverfrissítés után helyrejön. De ha mégsem? Akkor ott vagyok megint, ahol a part szakad, és már elállási jogom sem lesz. Mindenesetre a telefonos ügyfélszolgálat azt mondta, hogy ez esetben talán tudnak legalább cserekészüléket adni, amíg a teló szervizben van.. Talán..

Mit javasoltok, mit tegyek? Kérjek teljesen új készüléket, küldjem szervizbe, vagy hagyjam magát a típust is és helyette kérjek más márkát?

Várom az ötleteket, illetve korábbi tapasztalatokat.

Köszönöm a segítséget :R

(#57319) dptrsk válasza djSiku (#57318) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ha már volt szervizelve(akksi csere), nem él a 14 nap, mivel a garijegyre felkerült.
Szerintem.

Te magad próbáltad a hardresetet, fw ujratelepitest ??
Megér 1(-2) próbát.
Esetleg valami program is bekavarhat, megpróbálhatod 1-2 napig gyári állapotban használni.

(#57320) KZP válasza djSiku (#57318) üzenetére


KZP
őstag

Én gyorsan csinálnék egy gyári visszaállítást, aztán ha utána is jelentkezik a hiba, akkor visszavinném ma estig, így még benne lennél a 3 napban, hátha kicserélnék helyben egy újra.

(#57321) djSiku válasza dptrsk (#57319) üzenetére


djSiku
csendes tag

Még nem volt szervizelve, hanem rendeltem ettől függetlenül egy gyári tartalék akksit, azzal próbáltam de ugyanúgy fennállt a probléma.
Nincs rajta semmi egyéb app, csak a gyáriak. Kiszedtem a bontatlan dobozból, és 10-15 perc nyomkodás után már jelentkezett is a probléma.
Hozzá nem értőként érdemes sajátkezűleg próbálkozni frissítéssel? Ha elbarmolom, akkor lehet hogy még a gari is oda.. :/

(#57320) KZP: ezt próbáltam, de azt mondták, hogy mivel webshopból rendeltem, helyben nem cserélhetik ki, max ők visszaküldik a webshopnak és majd egyszer csak jelentkeznek..

[ Szerkesztve ]

(#57322) taip válasza djSiku (#57321) üzenetére


taip
senior tag

A webes rendelés 14 napja és a 3 napos elállás két különböző dolog, utóbbi él akkor is ha nem online rendeltél volna. Ha gyárilag hibás a készülék, azonnal cserélniük kell. Szerintem.

Amúgy pedig próbáltad már a Beállításokban a Szoftverfrissítés keresését?
Ja és szerintem kicsi az esély, hogy ha szervizre kerül a sor, akkor kapsz cserekészüléket.

[ Szerkesztve ]

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#57323) KZP válasza taip (#57322) üzenetére


KZP
őstag

Én is így gondolom, nem elállni akar a vásárlástól, hanem azonnal egy működő készüléket.

(#57324) taip válasza djSiku (#57321) üzenetére


taip
senior tag

Amúgy pedig ez van a Telekom honlapján:

Jótállás

Az értékesítést követően 3 munkanapon belül meghibásodott készülék cseréje elsődlegesen abban a Telekom üzletben történik, ahol vásároltad azt. Amennyiben a telekom.hu-n keresztül vásároltál, akkor bármelyik Telekom üzletben kérheted a cserét.

Felhívjuk figyelmedet, hogy kizárólag abban az esetben végezhető el azonnal a csere, amennyiben a hiba a csere helyszínén tapasztalható, a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza, illetve a készüléken nincsenek nem rendeltetésszerű használatra utaló nyomok! Ellenkező esetben bevizsgálásra és javításra adhatod le a készüléket.

Szóval szerintem erre hivatkozva vidd vissza, ha produkálja a hibát, adjanak egy másikat. Ha azt mondják, nincs készleten, akkor pedig adják írásba, hogy te élni kívánsz a 3 napos garanciával, csak éppen nem tudnak készüléket adni, de amint lesz, adnak egy másikat. (Megnézheted a Webshopban, hol jelez készletet, bár az nem 100%).

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#57325) djSiku válasza taip (#57324) üzenetére


djSiku
csendes tag

Köszi, ez nagyon jól jött :)

Fejlemények:
Felhívtam őket megint a 1430-on.
Először egy srác vette fel, aki azt mondta bár nem kompetens a témában, de úgy tudja hogy valóban kicserélik a helyszínen, online rendelés esetén is (korábban az üzletben ezt nem említették, és a 1430-on sem délelőtt). Azt mondta átkapcsol egy illetékes kollégának.

5 perc után az illetékes hölgyemény vette fel, akinek újból elmondtam a mondókámat, majd felháborodottan közölte, hogy márpedig ilyen nincs. Felolvastam neki az idézett szöveget, amire elállt a szava, és további 5 perc türelmem alatt egyeztetett a kollégáival. Ezután elismerte, hogy mégiscsak nekem van igazam, és szíveskedjek befáradni a legközelebbi T-Pontba.

Most megyek, remélem ott sem fognak akadékoskodni. Bár ez lehet reménytelen, inkább azt remélem, hogy meg tudom őket is győzni az igazamról :D Köszönöm a tanácsokat! :R :C

(#57326) taip válasza djSiku (#57325) üzenetére


taip
senior tag

Hajrá. :)

Amúgy meg annyi idő alatt a cserekészüléket is ki kell tudniuk szállítani a webshopból, mint az eredetit, ha nincs az adott üzletben. Szóval ne legyen az, hogy majd hetek múlva jelentkeznek...

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#57327) Lehiñito válasza taip (#57326) üzenetére


Lehiñito
senior tag

A szervizeltetést tuti nem a T-n keresztül intézném, ha prémium garis samum lenne (van is).
Nincs annál gyorsabb és kényelmesebb, hogy a saját otthonodban végzi el a javítást a szakember. Csak akkor viszik el, ha minden kötél szakad. Természetesen cserekészüléket hátrahagyva, ha van rá igény.

(#57328) Rossi válasza Dilikutya (#57262) üzenetére


Rossi
addikt

Nekem ezt dobja szeptember óta...

"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."

(#57329) fery02


fery02
addikt

Sziasztok!

Ma reggel feltöltőkártyásként látom felment már a telóm LTE-re.
Ebből merek következtetni, hogy akkor pár nappal előbb indították be azt, amit korábban március 1-re írtak.

Ennek mind örülök is, viszont volna a környezetemben egy Xperia SP is, ami elvileg LTE képes, de az meg nem hajlandó LTE-re felmenni.
Lehet azért, mert azon csak 50 megás netcsomag megy (nekem 500 megás van) vagy csak VPN beállítás nem jó neki (bár akkor azt gondolnám egyáltalán nem lenne neki net, ha az nem lenne jól beállítva)?

Köszi előre is!

[ Szerkesztve ]

(#57330) Zeki válasza fery02 (#57329) üzenetére


Zeki
nagyúr

Az lehet hogy nem tudja a 800MHz-et. A tiéd meg igen, és azon jön a nafta.

(#57331) dptrsk válasza fery02 (#57329) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Folyamatosan engedik fel a telefonokat LTEre, nem pedig egyszerre.
Ezért lehet hogy egyik SIMet már elérte a folyamat a másikat viszont még nem.

(#57332) fery02 válasza dptrsk (#57331) üzenetére


fery02
addikt

Ezt jó tudni, köszi! Akkor majd meglátjuk.

CineDOG1:
Most hirtelen rákeresve elvileg a telefon tudja a 800 mhz-et.

(#57333) Onderon válasza ZeneÁdi (#57267) üzenetére


Onderon
senior tag

Amúgy nem 3 napon belüli cseréről van szó az esetemben, hanem 7-11 hónapos telefonokról.

Viszont. Szerinted az a tény, hogy a Telekom NEM vezeti fel a cseréket az Apple szerverére (pedig fel kellene neki) az megerősíti vagy meggyengíti a teóriádat? Történt ugyanis, hogy a hibásnak vélt Telekomos iPhone-t az iStyle-ba vittem be, ahol is közölték velem, hogy nem tudnak mit kezdeni vele, mivel az Apple központi szerverén csak a főtelefonomat látják, a cseréket nem. Ergo a Telekom nem vezette végig, hogy nálam már nem az eredetileg vásárolt telefon van, hanem egy refurb (nem is az első). Bementem a Telekomhoz, ahol rögtön azzal kezdtem, hogy szeretném, ha utólag beírnák a rendszerbe, hogy ezek a cserék megtörténtek, mert én nem náluk szeretném leadni a telefonomat, hanem egy hivatalos kereskedésben. Akihez dobott a gép mondta, hogy ő nem tud segíteni, de szól a technikusnak. Technikus kapásból közölte a problémámra, hogy olyan nincsen, ott kell legyen végigvezetve a lista, max rossz helyen nézték, de most akkor megnézi ő is. Természetesen nem találta, amin elég hihetően csodálkozott, plusz magam sem vagyok egy műszaki analfabéta, és kértem is, hogy had nézzem a monitort mit csinál, amit ő megengedett, tehát gyakorlatilag együtt kerestük a listát az Apple központi rendszerében ahol jelezve volt az is, hogy aznap jártam a hivatalos kereskedésben és lefuttattak egy tesztet, ami teszten az akksim megbukott, valamint az is, hogy beszéltem kétszer az Apple központi számával is. Ezt mind láttuk, csak azt nem, hogy nálam már nem az eredetileg vásárolt telefon van. Summa summarum, ő sem tudott mit kezdeni vele, merthogy neki beviteli jogosultsága nincsen, csak a szerviznek, így végül természetésen az lett a vége, hogy náluk adtam le a telefont, amit végül cseréltek. Szerintem elég érdekes, hogy 2-ből két ember keresett egy számukra nyilvánvalóan létező listát, ami valamilyen okból kifolyólag mégsem létezett. Megmondom őszintén én rohadt nagy mutyit érzek a dologban.

Amúgy pedig a cseretelefonom hiába refurb (bár megmondom őszintén ebben nem vagyok 100%-ig biztos), külsőleg teljesen hibátlan, a gombok hibátlanul kattannak, nem puha, nem lötyög egyik sem, úgyhogy nekem ennyit simán megért és nem izgat túlzottan, hogy refurb vagy sem, annál 1000szer jobb, mint ami volt és a garim is újraindult 1 év ugyebár.

(#57334) Logeeen


Logeeen
senior tag

Szükségem lenne egy MIFI-re.
Tudtok ajánlani olyan 4g-s eszközt, ami úgy 20ezerbe megáll?
Az sem gond ha olcsóbb (sokkal).
Esetleg jó állapotú használt is jöhet.

#Xiaomi 13T#

(#57335) #41133696 válasza Logeeen (#57334) üzenetére


#41133696
törölt tag

Hát újat nem kapsz annyiért.

(#57336) Soma01 válasza Logeeen (#57334) üzenetére


Soma01
veterán

Gondolom hűséget nem akarsz.

(#57337) jenei1994


jenei1994
addikt

Nagy gané lett ez az új stílus,kinézet :W Egy rohadt ALCATEL ONETOUCH FIRE 4012 nem lehet megvásárolni dominosan...... :O

[ Szerkesztve ]

(#57338) kissbg válasza Logeeen (#57334) üzenetére


kissbg
tag

Ez esetleg:

http://www.ebay.com/itm/ZTE-MF90-Pocket-LTE-4G-3G-WifI-2-4-5GHz-UNLOCKED-router-hotspot-/121562089237?pt=US_Mobile_Broadband_Devices&hash=item1c4daa4715

(#57339) jenei1994


jenei1994
addikt

Most nézem a régebben vásárolt készülékem számlája és garancia papírja eltűnt a dokumentumokból full üres faxa. :o

Ilyenkor mit lehet csinálni ?

Szükségem lenne a számlára de letölteni nem tudom mert eltűnt. :W

[ Szerkesztve ]

(#57340) Vangelis válasza jenei1994 (#57339) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Üzetben tudnak adni másolatot.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#57341) anadroid válasza dptrsk (#57291) üzenetére


anadroid
senior tag

Vagy nem. Tegnap felhívtam a 1430-at, és közösen megünnepeltük a 9990 Ft-om náluk pihenésének egy hónapos "évfordulóját". Ki vagyok rá váncsi :) , hogy mikor ér ide az utalásuk.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#57342) jenei1994 válasza Vangelis (#57340) üzenetére


jenei1994
addikt

Kérik a rendelési azonosítót de nem tudom :( Ilyenkor mit lehet csinálni ?

(#57343) Vangelis válasza jenei1994 (#57342) üzenetére


Vangelis
nagyúr

E-mailban is meg kellett kapnod.
De szerintem név és tlefonszám alapján is meg kell tudniuk :)nézni.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#57344) KZP válasza jenei1994 (#57342) üzenetére


KZP
őstag

Netes rendelés volt?
Mert az összesnek kellene látszódnia a webes felületen.

(#57345) Dj.Kütyü


Dj.Kütyü
aktív tag

Sziasztok.Feb 16.-án adtam le T-pontban a Lumia 735-ömet,mely 1hónapos és az akkufedele egy Sarkán nem illeszkedik.Azóta a T-támogatói ü.sz-ta összevissza beszél!Azegyik azt mondja hogy Még Szervizben van javitás alatt,a másik meg azt hogy már elkészült és a szortirozóban van.Nagyon heves vitáim voltak velük!3.Hó 3.-át jelölték meg határidőnek.De egy rohadt hátlapot eddig vizsgálni!?Ja és azt sem tudják,mi a szervíz elérhetősége!Egy ekkora cégtől ez Nonszensz!!

(#57346) Vangelis válasza Dj.Kütyü (#57345) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Hívd fel a szerviz.-t

Ott meg tudják nézni, csak a átvetli jegy száma kell nekik.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#57347) Dj.Kütyü válasza Vangelis (#57346) üzenetére


Dj.Kütyü
aktív tag

Hát azt hívtam,havikeretem le is beszéltem 16.-a óta!Fals információkkal bombáznak!Ráadásul a Nokiának nincs hazai szervize,és állítókag külföldön szervizekik.És annak a Szerviznek nincs elérhetősége!

[ Szerkesztve ]

(#57348) Onderon


Onderon
senior tag

telefonos ügyfélszolgálattal mizu? 5x csöng mire felveszi a menü, majd 30mp mire megszólal, végül miután beazonosítom magam, szétbont :D

[ Szerkesztve ]

(#57349) jenei1994 válasza KZP (#57344) üzenetére


jenei1994
addikt

Igen netes rendelés volt,De minden eltűnt. :W Több rendelésem is volt neten de egyikről sincs meg a számla,garancia.

[ Szerkesztve ]

(#57350) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Sziasztok. A következő a kérdésem: Skóciában vagyok, és haza simán tudtam telefonálni, a páromat, aki szintén itt van, tudtam hívni, viszont a tesóm számát (német szám, de ő is itt van amúgy most) nem. Egyszer csörög aztán egyből rögzítő. Minden szám +al van beírva nekem. Ő meg tud hívni amúgy. Mit lehet csinálni, hogy én is tudjam hívni?

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.