Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#57401) btz válasza Penge_4 (#57400) üzenetére


btz
addikt

Napok óta erről hörög a fél fórum.

ⓑⓣⓩ

(#57402) szabogabor10 válasza Penge_4 (#57400) üzenetére


szabogabor10
veterán

E havi számlamellékletben volt benne az infó.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#57403) r3dsnake válasza Penge_4 (#57400) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

Hwsw-n volt cikk rola.

(#57404) kali válasza Penge_4 (#57400) üzenetére


kali
legenda

t-s illetékes is írta; link

(#57405) Onderon


Onderon
senior tag

ügyfélszolgálatot most is képtelen vagyok elérni, hihetetlen.

(#57406) pepe091 válasza Penge_4 (#57400) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Igen, van hivatalos is. Már a január eleji keltezésű számlák végén leírták. :)

(#57407) szabogabor10 válasza pepe091 (#57406) üzenetére


szabogabor10
veterán

Ja igaz is, már a januáriban. :)
Az viszont nem tiszta, hogy milyen sebességet engednek majd nekik. Erre kíváncsi leszek.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#57408) r3dsnake válasza szabogabor10 (#57407) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

En is erre az infora lennek kivancsi.

(#57409) glaci válasza szabogabor10 (#57399) üzenetére


glaci
őstag

Nekem ATK van már 3 hónapja egy LTE modemmel és felmegy az LTE hálózatra. Viszont csak 10 Mbps -el tölt le.

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

(#57410) kali válasza szabogabor10 (#57399) üzenetére


kali
legenda

az ászf szerint sem;
Az Aranytárskártya Net&Roll XS díjcsomaggal az LTE1800 hálózat nem vehető igénybe.
ez a 2 GB adatkeretes aranytárskártya mobilinternet csomag net&roll xs, nem keverendő a 3 GB adatkeretes társkártya mobilinternet csomag net&roll xs változattal, amivel viszont elérhető az lte;
Az Társkártya Net&Roll XS,Társkártya Net&Roll S, Társkártya Net&Roll M és Társkártya Net&Roll L díjcsomaggal az LTE1800 hálózat igénybe vehető.
forrás: link

(#57411) btz válasza kali (#57410) üzenetére


btz
addikt

Mi a helyzet Dominósok?

ⓑⓣⓩ

(#57412) bwin.party válasza btz (#57411) üzenetére


bwin.party
aktív tag

Azért nem értem, hogy miért nincs 4G,mert minden feltétel adott (Dominó Surf díjcsomag és Netplusz XXL @ SGS4). 2G továbbra is Bakony és Pannonhalma között. Sim kártyám szinte új, szóval nem tudom, hogy mi történik egyáltalán..?!

Valahol máshol történt bekapcsolás?

[ Szerkesztve ]

(#57413) kali válasza btz (#57411) üzenetére


kali
legenda

nekem ugyan minden előfizetésem havidíjas és lte képes, de biztos nyilatkoznak majd a domino előfizetők, viszont hiába nézem a kapcsódó ászf-ben, illetve a változásokat taglaló leírásokban, nem találok érdemi infót.

bwin.party; a telefonon a hálózati módoknál is engedélyezve az lte?

[ Szerkesztve ]

(#57414) Gery1987


Gery1987
őstag

Sziasztok!

Ismét én. :) Beléptem anyum azonosítójával a Telekomos felületre így láttam, hogy a flotta díjcsomaggal mennyibe kerülnek a készülékek. Gyakorlatilag mintha aláírnék két évet a mostani Mozaik XS-re. Ez nem is gond.

A kérdés. Létezik hogy flottába is van részletfizetési opció, vagy csak a honlap írta ki? Mert 2 évvel ez előtt anyunak egészbe kellett kifizetnie a telefonját. Mert ha cserélni kellene akkor nagyon nem mindegy mennyibe fájna a sztori.

Előre is köszi a segítséget!

"A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!" Bud&Terence: És megint dühbe jövünk

(#57415) glaci válasza Gery1987 (#57414) üzenetére


glaci
őstag

Szerintem ez flotta függő is, mert minden flottánál másak a feltételek.
Biztosat csak a flotta kapcsolattartód tudna Neked mondani.
Esetleg érdeklődd meg a flottás topicban. (A Flotta nevét is add meg Nekik hozzá.)

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

(#57416) Gery1987 válasza glaci (#57415) üzenetére


Gery1987
őstag

Köszönöm!

Hát anyum sem biztos mindenben :) Abban csak hogy 2 évente lehet telefont venni, ez biztos. Jól van. Átrakom oda is a kérdést. Meg még egy-kettőt.

"A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!" Bud&Terence: És megint dühbe jövünk

(#57417) GeneraL_XTX


GeneraL_XTX
veterán

Szevasztok!

Előfizettem a music s díjcsomagra online felületen szeretném aktiválni a spotify előfizut egy már meglévő fiókomhoz, de hiába csinálom meg kötöm össze és engedélyezem, nem akar átváltani prémium előfizetésre. Már vagy 8x megpróbáltam, ugyan az.

Van ennek valami átfutási ideje, vagy hiba van a rendszerben? :U

(#57418) bwin.party válasza kali (#57413) üzenetére


bwin.party
aktív tag

Igen, minden engedélyezett a telefonon. Jelenleg sincs 4G.

(#57419) szabogabor10 válasza bwin.party (#57412) üzenetére


szabogabor10
veterán

Samsung-on engedélyezve van az LTE a beállításokban? Van ilyen a WCDMA mellett?

Szerk.: látom már írtad.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#57420) dptrsk válasza bwin.party (#57418) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

4G lefedett területen vagy?
visszaolvastam, de nem láttam, hogy írtad volna, hogy másik 4G képes Telekomos SIM működik ott, ahol vagy.

(#57421) sst17


sst17
csendes tag

Sziasztok.
Egy előfizető nevén hány előfizetés lehet? Illetve igaz, hogy új előfizetést csak 3 havonta lehet kötni?

(#57422) Dj.Kütyü


Dj.Kütyü
aktív tag

Hogyan lehet a Nokia-t cserére bírni?Hibásan összerakottkészüléket kaptam,az akkufedél egy sarkon nen illeszkedik rendesen!L735.Már 2hete szervizbe van.Meddigülnek rajta?Ha felhivom őket,rögtön nyomják a 15napot,meg határidőt!Beszarás ez a cég!Addig vigyorognak jópofiznak az ügyfélnek amíg vesz tőlük valamit!Majd utána ha panasszal él,támadnak akár a darázs!Egyikmásikat kikapnám a székéből!!

[ Szerkesztve ]

(#57423) Gery1987 válasza Dj.Kütyü (#57422) üzenetére


Gery1987
őstag

Hol adtad le? Telekom? Mert azt ők továbbítják. Ergó az még több idő mire átnyomják oda. És 15 munkanap sajnos gondolom...

[ Szerkesztve ]

"A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!" Bud&Terence: És megint dühbe jövünk

(#57424) Dj.Kütyü válasza Gery1987 (#57423) üzenetére


Dj.Kütyü
aktív tag

T-pont ,feb.16.-a délelött,estére a szervizbe volt.

(#57425) #99546112


#99546112
törölt tag

Szeptember közepén vettem új készüléket új előfizetéssel. Na most 150 pont kell az arany szinthez és ha jól tudom fél év. Azóta a fél év megvan már, sőt 350 pont, de mégsem lettem ma arany szintű, ez miért lehet? :S Arra gondoltam hogy a szeptember nem számít egész hónapnak, mivel csak a felénél lett aktiválva az előfizetés és akkor csak Áprilisban leszek arany szintű. Jól gondolom?! :D

(#57426) dedike válasza #99546112 (#57425) üzenetére


dedike
addikt

Tudtommal leghamarabb a 8. hónapban lehetsz arany szintű.

"a jogosultság elnyerését megelőző 7 hónapos időszak első 6 hónapja során az előfizető havi pontértékeinek összege elérte a programszabályzat 1. számú mellékletében meghatározott mennyiséget."

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#57427) lugosi válasza GeneraL_XTX (#57417) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Másnak is volt ugyanez a hiba, hozz létre új fiókot és azzal menni fog.

(#57428) Dj.Kütyü válasza #99546112 (#57425) üzenetére


Dj.Kütyü
aktív tag

Hi.Úgy tudom ha a rendszer tartozást mutat,nem léptet Aranyba.Csak ha 0-án vagy.

[ Szerkesztve ]

(#57429) MATEO6600


MATEO6600
őstag

Telefont akarok venni (lumia 925), de nem tudok, mert elfogyott.
A honlapon ez áll: [link]
Nem értem, most akkor várható még ebből szállítmány, vagy mivel elfogyott újabb készlet nem várható? :D

(#57430) Gery1987 válasza MATEO6600 (#57429) üzenetére


Gery1987
őstag

Az első a mérvadó sajnos. Elfogyott nem lesz belőle új készlet már. Max üzletben ha van ott tudod megvenni.

"A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!" Bud&Terence: És megint dühbe jövünk

(#57431) MATEO6600 válasza Gery1987 (#57430) üzenetére


MATEO6600
őstag

és azt honnét tudom meg, hogy valamelyik T-Mobile üzletben van készleten? Végigkérdezzem/járjam az összeset? :D

(#57432) Gery1987 válasza MATEO6600 (#57431) üzenetére


Gery1987
őstag

Kiírja elvileg, hogy hány üzletben elérhető. Jobb felül. Ha ott sem akkor semmi.

"A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt!" Bud&Terence: És megint dühbe jövünk

(#57433) Vangelis válasza MATEO6600 (#57429) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Nem hiszem, hogy lesz még.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#57434) MATEO6600 válasza Gery1987 (#57432) üzenetére


MATEO6600
őstag

Ez hol van pontosan? Más készleten lévő telefonnál se látok ilyet.

(#57435) Teko001 válasza MATEO6600 (#57434) üzenetére


Teko001
őstag

Olyannál jelenik meg, ami nem "CSAK ONLINE RENDELHETŐ!". pl. ez (átvehető után)

(#57436) MATEO6600 válasza Teko001 (#57435) üzenetére


MATEO6600
őstag

Értem, köszönöm a segítségeket! :R

(#57437) GeneraL_XTX válasza lugosi (#57427) üzenetére


GeneraL_XTX
veterán

Már megoldódott, csak idő kellett hozzá. Az mondjuk biztos, hogy ezért új fiókot nem hoztam volna létre h bukjam a lejatszasi listáimat, barataimat meg minden mást. :U

(#57438) lugosi válasza GeneraL_XTX (#57437) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Mi volt a megoldás? Egy barátomnak csak így sikerült.

(#57439) kali válasza Dj.Kütyü (#57422) üzenetére


kali
legenda

a 15 napra is csak törekedni kell, indokolt esetben több is lehet.
kicserélést is lehet kérni, de több tényező függvénye, hogy miként érvényesül az általad választott jótállási/szavatossági igény, mert például ha a csere a kötelezett számára aránytalan többletköltséggel jár a javításhoz képest, akkor nem kell teljesítenie.
sokadik javítás után lehet igazán indokolt a kicserélés, pláne ha azonos hibával többször is javítva volt a készülék és nem vezetett eredményre.
ahogy előttem is írták, a szolgáltató küldi tovább a készüléket a gyártói/szerződéses szerviznek és ott intézik a dolgot, de te is viheted oda közvetlenül, kihagyva a láncolatból a szolgáltatót, időt megspórolva ezzel, illetve a szervizzel kialakított személyes kontaktus is segíthet az ügyben.

(#57440) #99546112 válasza Dj.Kütyü (#57428) üzenetére


#99546112
törölt tag

0Ft a tartozásom!

(#57441) Dj.Kütyü válasza kali (#57439) üzenetére


Dj.Kütyü
aktív tag

Ja persze csak az a gond,hogy Szlovákia-ban van a Szerviz a Nokiának.Meg elég SOK esetben NEM indokolt a javitás kitolása,csak egyszerüenszarnak a dolgokra.

[ Szerkesztve ]

(#57442) GeneraL_XTX válasza lugosi (#57438) üzenetére


GeneraL_XTX
veterán

Várni kellett. Kb egy óra múlva mar premium volt a profilom.

(#57443) Dj.Kütyü válasza kali (#57439) üzenetére


Dj.Kütyü
aktív tag

Meg nem javítgatni kell,hanem KICSERÉLNI!!!Nem mindig sumákolni!

(#57444) kali válasza Dj.Kütyü (#57441) üzenetére


kali
legenda

egyrészt nem hinném, hogy a szolgáltató külföldön szervizeltet, másrészt kérdezz rá a szolgáltatós illetékesnél, hogy hová küldték javításra, hátha szolgálnak érdemi infóval.
nem egy céget dob ki a kereső magyarországon, akik device care szervizpont (hivatalos márkaszerviz címen hirdetik magukat) is egyben (nem átvevőhely, ami csak az, azt külön jelzik), nézz rá itt; link
azt nem tudom/tisztem látatlanban megítélni, hogy mikor indokolt vagy sem a hosszú intervallumú ügymenet, de ha a szolgáltatónál kerül leadásra a készülék, akkor eleve néhány nap többletet jelent, amíg ők továbbítják azt a szervizbe, illetve onnan visszaküldésre kerül hozzájuk.
részletes információk itt; link
a vonatkozó jogszabály ebben a sorrendben írja elő a jótállási/szavatossági jogokat; kijavítás < kicserélés < árleszállítás < elállás
amíg indokoltabb a kijavítás a kicserélés helyett, addig sumákolásról szó nincs!

[ Szerkesztve ]

(#57445) Dj.Kütyü válasza kali (#57444) üzenetére


Dj.Kütyü
aktív tag

Pontosan ott szervizeltet!Ugyanis a Pesti Telekom Támogatói szolgálatot hívtam ök az illetékesek ebben!Ök adnak infót hogy hol a készülék,vagy hogy hol tart a javítás!Szervizben van-e még,vagy már logisztikán a szortirozóba,ami azt jelentené hogy jön vissza a készülékem!Namár most a külföldi szerviznek NINCS elérhetösége!Mondjuk jól ki van ez találva,a (Kedves)szolgáltatóknál!Mindenkijól jár,csak az Ügyfél NEM!

(#57446) DrDante666


DrDante666
tag

Egy jó ideje már nálam sem tölt be a T-Mobile webshopja (webshop.t-mobile.hu) időtúllépés miatt. Rákeresve bár nem kifejezetten népszerű probléma, de itt a topicban sem vagyok vele egyedül viszont érdemi megoldást nem találtam. Gyakorlatilag már mindent kipróbáltam, amit nálunk lehetett, szóval nagy valószínűséggel nem itt lesz a hiba. Van akinek segített a modem újraindítása, de szerintem csak az új IP miatt. Talán újabban valamiféle alhálózat szűréssel osztják el a terhelést... mert Tor-on keresztül persze ha lassan is, de legalább elérhető. Telefonos bejelentéshez se időm, se energiám (BTel-es voltam, átadtak a győri Vidanetnek...), végül is alkalomadtán tudunk vásárolni máshol, csak azért az online ügyfélszolgálat és egyenlegfeltöltés mégiscsak jól jönne. Végére járt már valaki esetleg az okának/megoldásnak?

(#57447) jenei1994


jenei1994
addikt

Vissza a régi oldalt ! És a használt készülékeket ! :D

(#57448) Dj.Kütyü válasza kali (#57444) üzenetére


Dj.Kütyü
aktív tag

Most nekem hiába nyomod ezt a Sablon szövegeket,egyik sem arról szól hogy én az Ügyfél jóljárjon!Ezért is mondtam,hogy jól ki vannak ezek találva,és körbebástyázva.

(#57449) kali válasza Dj.Kütyü (#57445) üzenetére


kali
legenda

ennek ellenére sem hiszem, hogy külföldre küldi a szolgáltató, pláne ha van hazai szervizes támogatás, olyat pedig nem ismerek, hogy; Pesti Telekom Támogatói szolgálat
minden szerviznek van elérhetősége - a gyakorlati megvalósulás más kérdés -, de online is ellenőrizhető, hogy hol tart a dolog; link
nem sablon szövegek, hanem jogszabályi és egyéb előírások, szabályozott ügymenetek, amik nem csak a szolgáltatóra és a szervizre, hanem az ügyfélre is vonatkoznak.

[ Szerkesztve ]

(#57450) Soma01


Soma01
veterán

Segítsen legyen szíves aki tud!
1. Céges Domino SIM tulajdonának átírása magánszemély nevére, kerül valamilyen összegbe?
2. Átíráskor a magánszemélynek fel kell töltenie a Domino egyenlegét ill. megmarad az átírás pillanatában meglévő egyenleg?
3. Átíráskor egyből átválthat az új előfizető havidíjas csomagra? Ekkor is van átírási díj?
4. Az átírt számot leghamarabb mennyi idő múlva hordozhatja más szolgáltatóhoz?(dominó/havidíjas)

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.