Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#45401) bwin.party válasza glaci (#45400) üzenetére


bwin.party
aktív tag

Valóban így van, már nincs tartozásom feléjük. Akkor fizetésletiltás és behajtás lenne, de nyugalom van. Akkor megpróbáljam vagy inkább hagyjam az egészet? :)

(#45402) glaci válasza bwin.party (#45401) üzenetére


glaci
őstag

Egy próbából nem lehet semmi baj. Leg rosszabb esetben elutasítanak!
De legalább akkor megtudsz mindent, amit szükséges! (Határidők, feltételek stb.)

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

(#45403) csƵ


csƵ
őstag

Valaki nem tudja esetleg, hogy milyen időközönként adnak ki mobiltelefon árlistát a Telekomnál?

[ Szerkesztve ]

(#45404) RaZroX


RaZroX
addikt

Üdv! Újratelepítettem a Lumia 625-ös készülékem és azóta nincs mobilnetem, gondolom az internetbeállítások nincsenek meg. Nem nagyon találtam meg sehol, hogy mik a pontos beállítások, és az ügyfélszolgálat sem volt hajlandó felvenni a telefont... szóval kérhetek valakitől segítséget ?

Nokia Lumia 625 Windows Phone 8.1

This is the way

(#45405) #78121280 válasza csƵ (#45403) üzenetére


#78121280
törölt tag

Általában hónap elején és közepén.

(#45406) csƵ válasza #78121280 (#45405) üzenetére


csƵ
őstag

Akkor már ebben a hónapban nem várható. A Lumia 635-ösre várnék, de így megveszem inkább a független 630-at.

(#45407) Samus válasza bwin.party (#45397) üzenetére


Samus
addikt

Hogy jött össze ennyi összesen?

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#45408) vipnolf válasza HofiZoli (#45391) üzenetére


vipnolf
aktív tag

lol, az milyen már :))
én most már csak várom hogy kínálatba kerüljön a 930 és a G3. és már megyek is át a Thez :)

XPERIA PRO, DELL INSPIRON 16 PLUS

(#45409) djculture válasza bwin.party (#45399) üzenetére


djculture
félisten

Venni vehetsz csak éppen, mondom kemény mobil előleggel. Amúgy nem nagyon van elévülés ilyen üzletpolitikai szinten, volt akinek westeles tartozás miatt nem adtak csak így telefont.

[ Szerkesztve ]

(#45410) MaxxDamage válasza djculture (#45409) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Nekem is volt komoly tartozásom 2005-2006 -ba (ha jól emlékszem) és kifizettem, majd le is mondtam az előfizum (T-Mobile) és a T-Online előfizum ment, akkor az érdekes, hogy most mindenféle hitelvizsgálat (alkalmassági) nélkül adtak telót 0HUF -ér ? (xPeria Z -t) :B :F /azt munkanélküliként vagyok jelenleg , csak "alkalmi" munkát végzek.../

Vagy mivel "hűséges" Otthoni előfizetőként vagyok nyilván tartva, így gond nélkül kaphattam ?
/Platina szint akkor lett meg mikor előfizus mobilosként csináltam azt a számlát a mobilnettel/ :DD

L

[ Szerkesztve ]

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#45411) djculture válasza MaxxDamage (#45410) üzenetére


djculture
félisten

Hát meg is válaszoltad magadnak a kérdést, gondolom évek óta fizeted gond nélkül a t-home-os számlát.
Fizetési hajlandóság számít tapasztalatom szerint is.

[ Szerkesztve ]

(#45412) MaxxDamage válasza djculture (#45411) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Igen, megjön a számla és mindig határídőre befizetem azt :K
/bár sokat "kötekszem" a T-nél/vel és ez miatt nem igen csíphatik a búrám :) /
Cserébe kaptam már sok-sok HUF "korrekció" elszámolást és kedvezményt az évek alatt , így megérte, mert indokolt panasz / hibabejelentések voltak. /Mostani T-be az teccik, hogy Mobillal "netezhetek" ha a díjcsomagban foglalt adatforgalmi keretet elértem, nem mint régen mikor nem volt külön net csomag belőve (tehát alapon volt) és a számla meg csak ment fel a sok "töltögetés" miatt, mert ugye érdekes mód került számlázva / kiszámítva az egész így akkor tudtam meg, hogy a számlám már 130k+ nál jár... pff. így mostanra sokat javult ez a része is a dolognak !

L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#45413) zoli62 válasza MaxxDamage (#45412) üzenetére


zoli62
addikt

Én is sokszor reklamáltam jogosan, és az idők folyamán többször is kaptam tőlük ilyen-olyan " korrekciókat.

(#45414) Vangelis válasza djculture (#45411) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Ha már vezetékes szinten elérte az arany szintet akkor no problem... megkap minent.

engem sem komálnak mégis adtak ajándákba egy év eco Xs hűség mellé egy nokia L820-ast :D
Ami novemberben le is jár.

Meg én is kaptam már sok ezer forintokat meg stb.

Én elégedett vagyok velük teljes mértékben. (majdnem :D ) az új akciókat hiányolom.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#45415) sarkanyolo2 válasza Vangelis (#45414) üzenetére


sarkanyolo2
őstag

Neked alapból külön akciók vannak, így könnyű. :D

٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ /LG OLED55A13LA / Kanto YU6

(#45416) Vangelis válasza sarkanyolo2 (#45415) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Ahh már nem....

Már csak a kiváltságosoknak vannak :D

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#45417) djculture válasza MaxxDamage (#45412) üzenetére


djculture
félisten

Hát igen akkoriban még nem volt az hogy lekorlátoznak és nem fizetsz többet..

Vangelis: Ja jöhet akció az ami ingyen van én pl drágább telót csak is függetlent vennék. Abba beleteszek egy osztrák kártyát 1000 percet telefonálhatok egy fillér nélkül itthonról is. Nem vagyok a magam ellensége.
Otthoni szolgáltatás az oké de nekem előfizetéses hazai mobile telefon az életbe nem kell, max ilyen bóvli valamik amit ha kivágok a kukába se lesz probléma.

[ Szerkesztve ]

(#45418) zoli62 válasza djculture (#45417) üzenetére


zoli62
addikt

Meglátjuk, hogy jövőre ez gyakrabb lesz-e, hogy itthon is külföldi feltöltőkártyát fognak használni.

(#45419) djculture válasza zoli62 (#45418) üzenetére


djculture
félisten

Csökkenni ez nem fog, ha tippelnem kellene 1 év múlva elfogy a kess megint telefon adó emelés meg minden lesz. Annyiba előnyösebb a helyzet hogy a telekom partner szerződéstr kötött a kormánnyal és gondolom legalább az ágazati adók nem fogják annyira érinteni.

(#45420) balint82 válasza djculture (#45396) üzenetére


balint82
senior tag

Ezek szerint a vallalasi hatarido nem koti oket semmihez?:(

Google Pixel 4a

(#45421) djculture válasza balint82 (#45420) üzenetére


djculture
félisten

Csak azt irja elő a jogszabály hogy törekedni kell a forgalmazónak vagy a szerviznek a hiba mielőbbi elhárítására 15 napon belül . Akkor teljesíti a jogszabályi követelményt, ha minden olyan szükséges lépést megtett, ami a hiba határidőn belüli elhárításához szükséges volt. Tehát pl. időben továbbította az árut a szakszervizbe, időben rendelt pótalkatrészt stb. A fogyasztó természetesen vitathatja a törekvés megfelelőségét, ilyenkor a békéltető testületnek vagy a bíróságnak kell kimondania a végső szót.

A te esetedben pl ha elszállitották a szervizbe ott meg alkatrészre vár akkor ez a "törekvés" megvolt.

[ Szerkesztve ]

(#45422) djculture válasza djculture (#45421) üzenetére


djculture
félisten

Lemaradt:

Ha garanciális a javitás és bizonyithatóan sok idő telik már el a vállalt határidőtöl számitva akkor írásban felszólíthatod a kereskedőt a javítás megadott határidőn (pár napon) belüli elvégzésére.Ha ez nem történik meg akkor úgy kell tekinteni hogy nem javitható a cucc és cserét kell kérni.

[ Szerkesztve ]

(#45423) A@ron válasza hr2 (#45393) üzenetére


A@ron
tag

A megrendelés hónapjában időarányosan, a lemondás hónapjában teljes havi :)

(#45424) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Nem tudjátok, hogy Nokia L800 -ast javítják-e még? Mert a feleségemé xarakokik....

:(

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#45425) Varszegig válasza A@ron (#45423) üzenetére


Varszegig
veterán

Az a telenor.:)

(#45426) A@ron válasza Varszegig (#45425) üzenetére


A@ron
tag

ja, ezt elnéztem, a lényeg, hogy igen, időarányosan :DDD

(#45427) balint82 válasza djculture (#45422) üzenetére


balint82
senior tag

:R
Gondolom, hogy a mai nap és a 2014.06.19 közötti 4 nap nem minősül indokulatlanul soknak? :DD

Google Pixel 4a

(#45428) djculture válasza balint82 (#45427) üzenetére


djculture
félisten

Az nem, kb 1 hónap múlva már igen

(#45429) werszomjas


werszomjas
őstag

Üdv.

Ace 3 telefonomra rátenyereltem és megrepedt az eleje, a kijelzőnek nem lett baja csak az üveg reped meg, még garis, sztetek van értelme próbálkozni garis javítással?

Esetleg ha valaki tudja intézni, hogy gariban menjen, fizetnék is érte.

[ Szerkesztve ]

üdv

(#45430) raziel01 válasza werszomjas (#45429) üzenetére


raziel01
veterán

Akarod mondani MÁR NEM garis.
Bármilyen külső behatás után bukod a garit.

(#45431) Varszegig válasza werszomjas (#45429) üzenetére


Varszegig
veterán

Egyben van a kijelző, és az üveg, külön nem cserélhető. És nem garis.

(#45432) Samus


Samus
addikt

Azt meg tudjátok mondani, ha a T-nél egy telefon kifutó lesz, az mit jelent pontosan? Már csak a raktáron lévő készülékek rendelhetőek belőle?

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#45433) migabi24 válasza werszomjas (#45429) üzenetére


migabi24
nagyúr

Na akkor leírom a tutit, ezt gariba nem csinálják meg, ha pénzért hivatalos szervízbe végzik a javítást, akkor marad a garanciád, van olyan ember aki olcsón tud üveget cserélni, de akkor garancia ugrik

(#45434) balint82 válasza djculture (#45428) üzenetére


balint82
senior tag

Tegnap benéztem a TPontba, hátha tudnak valamit mondani, erre mit tudtam meg:
2014.06.12-én kész volt már a telefonom, csak nem kaptam SMS-t (szerintük küldtek:) ) . T- Mobile, én így szeretlek :C

Google Pixel 4a

(#45435) djculture válasza balint82 (#45434) üzenetére


djculture
félisten

Ja azthittem személyesen is voltál már ott, mert csak annak szabad hinni amit ott mondanak. Nem te vagy az első aki igy járt, meg az utolsó se:)

[ Szerkesztve ]

(#45436) MaxxDamage válasza djculture (#45435) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

1430 -on vagy Video Call Centernél lehet érdeklődni a javítás ügyében ?
/még nem volt hozzá szerencsém mostanáig/

L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#45437) djculture válasza MaxxDamage (#45436) üzenetére


djculture
félisten

Lehetni lehet de szerintem ott sefogsz kapni pontos infót, csak személyesen

(#45438) rwin5


rwin5
őstag

Üdv mindenkinek!

Általában 15-20e ft körül van a havi számlám, de úgy van beállítva, hogyha túllépi a 30ezret akkor limit miatt nem lehet vele többet telefonálni-fizetni mert bekapcsol az, hogy csak hívás fogadásra lesz alkalmas. Ilyen nem történt persze 1x sem. Az elmúlt hónapban viszont volt egy ilyen, akkor kifizettem időben a 15-6ezres, majd vártam a júniusi számlát a 30ezerről, az online felületen kaptam is értesítést, hogy kiküldték a csekket és 6. hó 6-ig fizessem majd be. 6-án be is fizettem a csekket, meg is van az igazolás róla. Az online felületen is az van, hogy nincs semmilyen tartozásom a T-mobile felé. Viszont azóta letiltotta a T-mobile a SIM kártyámat, tehát se hívni se fogadni nem tudok semmit, pedig minden számla be volt fizetve már a határidő lejárta előtt. Mit kellene tegyek, bemenjek hozzájuk? Azt tudom, hogy van valami visszakapcsolási díj ami 5-10e ft körül van, de most minek fizessek ilyet, ha mindent befizettem időben.. Viszont ha megszűnt ezzel teljesen az előfizetésem akkor annak hol tudok utánajárni? A hűségnyilatkozatom már lejárt fél éve nagyjából.

[ Szerkesztve ]

(#45439) dptrsk válasza rwin5 (#45438) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Szerintem hívd fel a 1430at(gondolom letiltott kártyával azt engedi...), s kérdezd meg mi a helyzet..
Vagy menj be egy Telekom boltba..

(#45440) djculture válasza rwin5 (#45438) üzenetére


djculture
félisten

Ha te 6-án fizetted be a csekket az már régen rossz. Még bankon keresztül is 1-2 nap mire elkönyvelik ha csekken akkor meg vagy 4-5 nap és már határidőn túl lesz amiért kiméletlenül megy manapság a büntetés.
Szabály szerint a csekken se a fiuzetési határídő van hanem az elkönyvelési határnap amikor a szolgáltató számlájára megkell érkezni az összegnek. Különben ilyenkor hivni is szoktak az adott tartozás kezelő osztályról.

[ Szerkesztve ]

(#45441) rwin5 válasza djculture (#45440) üzenetére


rwin5
őstag

Azt belekalkuláltam én is, hogy a bankon több napon fut át, de régen rossz nem lehet, mivel ha ezt a T-mobile is kalkulálta akkor lett volna 6 helyett 3. a határidő, és mivel 6. még az általuk megadott határidő volt így nem hiszem, hogy hibáztam volna.. :)

szerk: /Szabály szerint../ na ezt viszont én nem tudtam, de befizetési határidőként 6. volt megadva

Engem aztán nem hívott senki.. egyik napról a másikra néztem a telefonom és írta, hogy nem regisztrált a sim kártyám

[ Szerkesztve ]

(#45442) djculture válasza rwin5 (#45441) üzenetére


djculture
félisten

Felhivod az ügyfélszolgáltaot és kiderül mi a helyzet, de ha már egyirányúsították a vonaladat nem lesz egyszerű történet.
Szerk: Nem regisztrált sim? Az érdekes, akkor ott valami más lesz hívd fel őket .

[ Szerkesztve ]

(#45443) rwin5 válasza djculture (#45442) üzenetére


rwin5
őstag

Holnap bemegyek az egyik üzletbe akkor.. csak ott is van 8 féle pult és nem tudom pontosan milyen "sorszámot" kellene húzzak, hogy értsék a búbánatomat..

(#45444) MaxxDamage válasza djculture (#45440) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Nekem volt már, hogy úgy fizettem, be ahogy a kolléga leírta (határidő napján) és szüneteltették a szolgáltatást...
ilyenkor szoktam elfaxolni a befizetett csekk másolatát :D /azt másnapra már minden OK/

L

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#45445) 313313 válasza rwin5 (#45443) üzenetére


313313
addikt

Telefont hol vetted?

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#45446) rwin5 válasza 313313 (#45445) üzenetére


rwin5
őstag

T-mobilenál vettem azt is, 2 éves hűséggel. Már lejárt a hűség az adott díjcsomaghoz de kaptam sms-t, hogyha nem újítom meg akkor átsorolnak egy másik díjcsomagba de nem érdekelt, mert csak 1-2 ezerrel volt drágább az. Majd holnap bemegyek aztán leírom, hogy mi is volt.. de az volna a legjobb ha megszűnt volna az előfizetésem mert a tököm tele lett velük az elmúlt hetekben..

(#45447) rwin5


rwin5
őstag

Ezt írja most az online felület:

Önnek nincs befizetésre váró havi számlája/törlesztő részlete!
Amennyiben számlatartozás miatt szünetel a szolgáltatása, az esetleges kötbér tartozás rendezése érdekében, kérjük, keressen fel egy T-Pontot!

akkor gondolom felfüggesztették..

[ Szerkesztve ]

(#45448) 313313 válasza rwin5 (#45447) üzenetére


313313
addikt

Mennyiből tartana felhívni a 1430-at?

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#45449) A@ron válasza rwin5 (#45447) üzenetére


A@ron
tag

Mindenképp menj be, vigyél befizetést igazoló papírt, SIM-et, meg mindent, amit tudsz.

(#45450) djculture válasza 313313 (#45448) üzenetére


djculture
félisten

Az ilyen tartozásos dolgokat tényleg jobb személyesen intézni ott kifizetni ha van mit, vinni a befizetési igazolást csekket stb és szevasz. Az ügyfélszolgálat mire észbekap még akár behajtócéghez kiadják.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.