Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
glaci
őstag
válasz Intruder2k5 #142889 üzenetére
Hidd el, ha nem "virágnyelven" próbálnám leírni, hanem kerek - perec beírnám simán, ami érdekel, akkor egyből lenne vagy 4 - 5 ember, aki lehurrogna miatta.
(Moderálási szempontból nem is lenne vele semmi probléma, a "kényessége" egészen máshonnan ered.)
Mindenesetre az megnyugtat, hogy már kaptam egy PÜ -t, amiben leírta egy illető, hogy Ő pontosan érti mi is az, ami engem érdekel, így a megfogalmazásommal elvileg nincsen gond. (A választ sajnos Ő sem tudta, de Őt is érdekelné ...)Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz Zssom #142878 üzenetére
Remélem, hogy inkább csak nem olvasta még eddig olyan, aki érti. (És reménykedem, hogy ha ez megtörténik, akkor kapok majd valami választ. Akár PÜ -ben is.) De a Többiek egyébként nagyon jó fejek, hogy próbáknak segíteni, még ha a kérdés igazából nem is erre vonatkozik. Sajnos baromi nehéz "virágnyelven" kérdezni valamit, ami a fórumban kicsit "tabu" lenne ...
No mindegy, reménykedem, hogy valamikor csak olvassa majd valaki, aki "tud olvasni a sorok között" és volt is már olyan bátor, hogy próbálta, így rendelkezik is a keresett információval, illetve lesz olyan jó fej, hogy valamilyen módon velem is megosztja majd. (Nem feltétlenül kell ide, PÜ is jöhet, mert tudom, hogy kicsit "kényes" itt az a téma ...)
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz glaci #142860 üzenetére
Sziasztok!
Köszi szépen a sok választ!
Sajnos kicsit félre ment a kérdésem, de bizonyos okok miatt nem akarom nagyon részletezni. Elnézéseteket kérem emiatt!
Szóval nekifutok még egyszer, hátha valaki megérti mi is érdekelne igazából és ír egy egy szavas (igen vagy nem) választ.
Tehát az lenne a kérdés - amennyiben valaki már próbálta - hogy az ünnepi 5 napos korlátlan mobilnet tényleg "korlátlan"-e. (Nyilván csak ebben a hónapban.)Előre is köszi szépen, ha valaki már nézte / próbálta és megosztja ezt az információt! (Szigorúan csak egy igen vagy nem formájában, semmi más nem kell és különösen nem szeretném, hogy részletezve legyen.)
Előre is nagyon szépen köszönöm! (Én sajnos nem vagyok hozzá elég bátor, hogy teszteljem.)Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
Sziasztok!
Valaki próbálta már, hogy a korlátlan net tényleg "korlátlan"-e?
Ha igen, légyszi meséljen! Csak annyit írjon legyen kedves, hogy igen, tényleg "korlátlan" most is, vagy azt, hogy nem, sajnos most már nem "korlátlan". (Ennyiből már mindent is érteni fogunk.)Előre is köszi szépen az infót!
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
Mit gondoltok, [ezt] lehet majd többször is aktiválni, mint ahogyan az már megesett néhányszor?
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz 4Grider #139445 üzenetére
Én amikor elveszett a gyerek SIM kártyája weben átváltottam eSIM -re, így egyből tudtuk újra használni, az eredeti pedig egyből inaktiválódott.
Aztán amikor volt időm bemeni egy Telekomba, akkor kértem a fizikai SIM -re vissza állítását.Varszegig kollégának mázlija volt. Viszont a fenti megoldást bártan ajánlom mindenkinek. (Csak rendszert ne csináljanak belőle, mert valamennyi (talán évi 10 alkalom) után már az eSIM -ről visszaváltás is fizetős, ha jól emlékszem.)
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
Nekem nincsen Magenta1 -em, ezért nem is játszottam ezen a játékon. Kicsit meglepett, az értesítés. Természetesen rányomva hiányolja a jogosult előfizetést. (Mondjuk azt a babát tényleg csak a kutyámnak adnám oda, annyira furcsa egy szerzet.)
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
Aktív nálad a hívásvárakoztatás szolgáltatás. Ilyenkor nem foglaltat jelez a második beérkező hívás, hanem kicseng és csipog a füledre. Te pedig ilyenkor át tudsz váltani a másik hívásra, ha akarsz, az elsőt pedig bonthatod vagy tartásba helyezheted.
Ha ez nem tetszik és jobban örülnél, ha foglaltat jelezne a második hívónak, akkor kapcsold ki a hívásvárakoztatás szolgáltatást.Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
-
glaci
őstag
válasz vence #138835 üzenetére
Vandán szerencsére gyorsan tuljutottam, de a Tamással sem voltam sokkal előrébb. Hiába írtam neki, hogy két külön készüléken is kezelem a fiókomat és hogy az előfizetések több mint felére sikerült megcsinálni, csak az én készülékeimben kereste a hibát. Szerintem nálam valami vagy működik vagy nem, nem válogat. No mindegy. A második Tamás legalább már elkérte a számokat és nézett valamit. Bár Ő sem tudta megoldani. Felvette hibára, meg állítólag fognak majd hívni, de nem sok bizodalmam van bennük.
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz Tompika777 #138834 üzenetére
Régebben nem néztem. Csak most akartam volna aktiválni, de nem jött össze. Kiváncsi leszek, hogy végül mit mond majd a probléma megoldó részleg.
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz kovacsmi_74 #138828 üzenetére
Nem tudom. Ha így is van, akkor sincsen a Chat a helyzet magaslatán. Írtam nekik ismét. Elkérte a számokat. Csinált valamit. Aztán azt mondta, hogy felveszi hibára. Ha erre nem jár, akkor azért azt is mondhatta volna és akkor nem futunk itt felesleges köröket ...
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
-
glaci
őstag
Sziasztok!
Nektek sikerült a februári 1 napos korlátlan netet aktiválni?
Nekem 5 szám van a fiókomban, de csak 3 -ra sikerül.
2 dominón és egy régi 3 GB + 0 perc csomagon rendben van, de 2 céges dolgozói csomagon az istenért nem sikerül. Két készükén is használom a fiókomat, sajnos egyiken sem megy.
A Chat szerint töröljem meg telepîtsem újra a programot, illetve indítsam újra a készülékeket. Természetesen ez nem segít. Valaki nem járt még ugyanígy? Ha igen, mi volt a megoldás?Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz MaxxDamage #138806 üzenetére
Hiteles. Az app és a weboldal is írja.
Illetve linkelte is már valaki pár napja.Szerk.:
Uby megelőzött ..[ Szerkesztve ]
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz snooze #137760 üzenetére
Ahogy elkezdem olvasni az elején én sem értettem, hogy éjjel miért is ne működne, aztán a végére azért csak leesett, hogy a regisztrációról van szó. A nem reggelizős résznél már kezdett nagyon gyanússá válni ...
[ Szerkesztve ]
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz Donki Hóte #137619 üzenetére
Rosszul csináltad, vagyis nem voltál eléggé kiakadva, hogy mi az, hogy nem lehet.
Mert, hogy lehet, csak nem egyértelmű a módszer.
Én múlt héten csináltam 2 adategyeztetést.
Kiakadtam, amikor úgy nézett ki, hogy végig kell léptetni.
Nyomkodtam az évet és a hónapot, aztán egyszer csak feljött a lehetőség, hogy végig lehessen pörgetni az éveket.
Most fejből nem tudom, hogy pontosan hogyan volt, de jövőre úgyis megint előtted kell csinálnom. Szólj rám, aztán akkor felveszem, hogy el tudjam magyarázni.Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz Marci112233 #135869 üzenetére
Attól függ, hogy mennyi ideje járt le.
90 napig tartják a számot. Ha az alatt feltöltős, akkor csak párszáz Ft -ot vonnak le és újból használhatod.Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz Bl.Gyo. #135826 üzenetére
Ez történt a (vágy)álmaikban.
Aztán amikor felébredtek elhitték, hogy ez a valóság.Azért persze abban is biztos vagyok, hogy ha nem is sok, de tuti akad egy - két ember, akiknek viszont tényleg jó volt és így nekik most jól jön ez a picike hosszabbítás.
[ Szerkesztve ]
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz kchris78 #131708 üzenetére
Nem. Sima XEH van rajta. (Sestoreban lett vásárolva, nem a Telekomnál.) Vélhetően ez is a probléma forrása. (Mármint a TMH -s FW hiánya.)
Gondolom, ha frissíteném megjavulna, de vajon miért nem megy alapban, mikor a Digis meg jó így is ...
(Bár engem a VoLTE hiánya még mindig jobban zavar ...)slice14 #131709:
Nálam nem lehet ilyet berakni a gyors kapcsolók közé.
Majd valamikor vissza rakom bele a DIGI -s kártyát is és megpróbálom azzal.[ Szerkesztve ]
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz slice14 #131703 üzenetére
Az SMS -ek már régen (3 éve) elmentek. Most már csak "lehülyéz", hogy már aktív. (Vagyis "szolgáltatás már be van kapcsolva", hogy pontosabban idézzek.)
Mivel a Telekomos SIM -nél nem lehet állítani, arról nem tudok nyilatkozni, de a Digisnél minden is állítható.Mindegy én ezt mér elengedtem. Csak írt a kolléga tegnap, hogy nem megy Nála a VoLTE, arra reagáltam Neki, hogy tudja: nincsen egyedül a problémájával ...
Doky586 (#131704):
Hiába. Tudom, hogy kellene mennie, de akkor sem megy, csak a Digivel. (Most éppen nincs benne a Digis kártya, így "megmutatni" nem tudom.)
De a VoLTE nem működése meg a térerő hiány miatti merülés egyébként is jobban zavar.[ Szerkesztve ]
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz Doky586 #131687 üzenetére
Cellmapper nincs most a kezem ügyében, de a Samsung saját diagnosztikája ezt mutatja itthon a nappaliban:
LTE-BASIC Info
Band:3 BW: 20MHz
DL & UL Frequency: 1500 / 19500
MIMO Mode/MIMO RI: TBD / --
Serving Cell ID:3 (PCI:311)
Registered PLMN: 216 30
RSRP:-113 RSRQ:-11 RSSI:-94
TAC:790 SINR: 1
RRC: IDLE
Tx Pwr: --
Ant RSRP Diff:-1(Avg:-3)
CA:NONE, SC_NUM:0
(Van tovább is, de az már nem tűnt érdekesnek.)VoWIFI -t használnék szívesen, de sajnos csak a Digis kártyával megy, a Telekomossal nem. (Éljenek a szabványos dolgok, amik FW frissítés nélkül is működnek elsőre minden szolgáltatóval.)
Egyébként a VoLTE ott sem megy, ahol jó a térerő. A 3G lekapcsolás előtt meg ment mindig, mindenhol. (Csak tudnám mi köze lehet a kettőnek egymáshoz ... A Sz@r térerőn kívül.)
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz Statikus #131650 üzenetére
Végre valaki, aki hasonlót tapasztal, mint én ...
Szóval én a Samsung Note 9 -en (Android 8.1) tapasztalom, hogy egy ideje már nem működik a VoLTE és elmegy a mobil internetem hívás közben.
Természetesen a funkció be van kapcsolva a készüléken is és a szolgáltatónál is. Régebben évekig probléma mentesen működött. Kb. azóta nem működik, amióta nyáron megtörtént a 3G lekapcsolás. (Azóta a telefon is merül, mint a Titanic, mert a felszabadult frekiket nem forgatta be 4G -re a Telekom, ezért egy csomó helyen nincs vagy alig van csak térerő, ahol előtte volt normálisan ...)Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
Köszi srácok a válaszokat!
Akkor ezek szerint most kivételesen, "sajnos" úgy működik, ahogyan kell ...
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
Sziasztok!
Most, hogy már fut egy ideje a 10 napos ünnepi korlátlan NET szeretném megkérdezni azoktól, akik már aktiválták és esetleg már le is járt a 10 napjuk, hogy ebben az évben is úgy működik-e az aktiválás, mint tavaj?
(Részletezni nem kell, csak egy igen / nem - előfizu / dominó tökéletesen megteszi.)Köszönöm szépen előre is!
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
Sziasztok!
Csak én voltam ma figyelmetlen vagy most ebben az évben tényleg elmaradt a szokásos "kapcsolat nap"?
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
Szia!
Neked sikerült aktiválni?
Nekem is megjelent a céges flottás csomagjaimon, de amikor aktiválnám hiba történt üzenetet dob és arra buzít, hogy próbáljam meg újra néhány perc múlva. (Mindezt kb. 1 hónapja csinálja ...)
Az app adatait már töröltem, de az sem segített.
Nálad működik? Te be tudod kapcsolni?Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz ubyegon2 #112462 üzenetére
Most már mindegy.
Jó volt ez így is.Köszönjük szépen Telekom!
Remélem még lesz sok ilyen!(Legalább letesztelték, hogy bírja a hálózat. Én pl. nagyon örültem ugyan neki, de nem éltem vissza vele: Összesen 3 gb -ot forgalmaztam el az alatt a 2 hét alatt.)
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz Zoli djc #112047 üzenetére
Nincs szabotázs szerintem. Sanszosabb, hogy ebben az esetben valami egyedi hiba lehet. (Aztán azt, hogy ez a Telekom oldalán vagy a Tiéden jelentkezik-e, azt nem igazán lehet tudni.)
Én 2 hete váltottam egy Dominót 0 perc + 3 Gb csomagra egy TV vásárlásával online és minden simán zajlott. (Eredetileg meglévő hűség nélküli előfizut akartam erre átváltani, de azt feltételezhetően a tartozék vásárlásos technikai jelölő miatt nem sikerült, mert mindig hibára futott.)
Egyébként ha van már meglévő előfizud én azt is el tudom képzelni, hogy a Dominós és az előfizetéses adatok nem egyeznek karakter pontosan és esetleg az okozza a zavart az erőben ...Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz Talala #96129 üzenetére
Nekem a Honor7 ugyanezt csinálja kb. 2 hete. (+ nem szinkronizálja a gmail -os leveleket se be se ki, merül mint állat, belassul és rendszeresen reboot -ol. Mindez kb. 2 hete.) Ha újra indítom, akkor általában sikerül elmenni az SMS -nek, de van, hogy csak 2. -ra. (Addig csak "Küldés ..." üzenet van.)
Szerintem valami google frissítés sülhetett el rosszul és azért csinálja.
Eddig veled együtt 3 emberről tudok, akinél előjött ez probléma az utóbbi 2 hétben.Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz peter.kiss90 #93167 üzenetére
Én a függetlenítés első napján (1 hónapja) kértem több készülékre kódot. Volt közöttük egy Alcatel okosteló, arra olyan üzenet jött mint Neked. Az Alcatel kivételével a többire mind megjött 2 - 3 napon belül, arra meg még azóta is semmi. (Pedig volt a készülékek között 2 db. Alcatel modem is, tehát nem mondhatom, hogy a gyártón múlott.)
Én azt mondom várj türelemmel, aztán ha elfogy, akkor érdeklődj, hogy mi a helyzet. (Én egyelőre még még várakozok.)Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz Soulfly842 #84074 üzenetére
Aki ezt a magyartalan, még a google fordító színvonalát sem megütő szöveget beveszi (és még csak egy picike gyanú sem ébred benne), az meg is érdemli ...
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz enginev3.0 #83522 üzenetére
Ne hagyd magad!
Velem is kiszúrtak annak idején:
Mozaik XS -ben voltam és átrakott az ügyintéző Move S -be, mondván a Mozaik -hoz nem lehet ...
Sajnos nagyon kellett a DuoNET ...Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
Azért az tök jó, hogy néhányan a tripla csomagokkal példálóznak, hogy úgy milyen jó az ár!
Csak hát azt kellene felfogni, hogy az előfizetők nagyobbik részének nincsen otthoni szolgáltatása!
A nélkül a kedvezmény nélkül pedig bizony minden rosszabb lett!
Ráadásul eddig legalább lehetett egy olcsó Move XS aranykártyád és mellé valamilyen Next ATK -d, ami relative jobb ajánlat volt, de most ez is megszűnt és csak az olcsóbb csomagból van engedmény. Bárki magyarázhat bármit, ez bizony az előfizetők jelentősebb részének áremelés.
Aki olyan szerencsés, hogy van otthoni szolgáltatása is, az meg talán egy leheletnyit jobban jár. (Bár a régi NET és az opciói szerintem még így is jobbak voltak ...)Remélem most nem fogják mindenféle mondva csinált ürüggyel átváltani a díjcsomagokat az újakra, mint pl. 2 éve, amikor a Mozaik XS -emet átváltották Move S -re, mert hogy a mellé állítólag nem lehetett Duonet opciót igényelni ...
[ Szerkesztve ]
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
Hüle Digi elhúzta az időt ...
Nekem nincs otthoni szolgáltatásom, így nelem ezek az új csomagok mind áremelkedést hoznak. A NET csomagoké / opcióké különösen jelentős. Az ATK helyetti kedvezmény sem előnyös, mert most egy Like a főkártya és annak van egy NextS ATK -ja, viszont ebben már csak az olcsóbbra van a kedvezmény.
Jól kitalálták ezt!
Hüle Digi, hüle T.Com, hüle ország!Ráadásul emiatt rendszer átalakítás miatt napokig nem tudtam kifizetni a számlám. (Amiről egyébként még értestés / emlékeztető sem érkezett ...) Partnernél tegnap azt mondták, hogy várjam meg a következő számlát, aztán ha emiatt nem kapom meg az e-packot, akkor majd adjak be panaszt! Hát köszi ... én jobban ürölnék, ha inkáb egyszerűen csak úgy működne minden, ahogyan kell és nem öszülnék tovább miattuk! (Ha meg nem megy , akkor ne nekem kelljen futkosnom, hogy bizonyítsam, ez az ő hibájuk volt, hanem tudják automatikusan ...)
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz PainKiller13 #82159 üzenetére
Ez előre lépés.
Annak idején nekem a PannonGSM nem mondta meg, hogy mi a helyzet az adott készülékkel, hiába hívtam őket az IMEI -vel amit a hirdető lediktált nekem, amikor érdeklődtem.
2 hónap múlva meg idéztek a rendőrségre, mert mint kiderült egy alkalmazottuk ellopott / elhagyott telefonját sikerült megvennem. Másfél havi minimálbér bánta ...
Azóta nem veszek használt telefont, csak olyantól, akit régóta ismerek és régóta látom a kezében, hogy ez tényleg az ő telefonja, amit ő használ.Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz Gedeon31 #82147 üzenetére
Neked a telefonnal van gondod, nem az előfizetéssel. Bármit mondanak, ne írj alá semmit!
A szerviz adott Neked egy csereutalványt, ezzel elismerte, hogy a készülék garanciális volt és hogy nem tudta gariban javítani.
Ezzel Neked menned kell a kereskedőhöz, akitől vetted, hogy ez történetesen a Telekom, az lényegtelen. A csere mögötti pénzügyi tranzakciót pedig majd a Samsung intézi a kereskedővel, amikor visszakerül hozzájuk az utalványod és a választott készülék számlája.
Szóval a lényeg az, hogy az nem számit, hogy azóta már nem vagy előfizető!Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
-
glaci
őstag
válasz SUPREME7 #81804 üzenetére
Ez pontosan így van. Nálam is csak egyik pillanatról a másikra megjelent. Soha nem rendeltem meg, nem használom és azt sem tudom mi ez egyáltalán.
Eddig különösebben nem is foglalkoztam vele, mert úgyis vissza volt minuszolva, de ha haza érek megnézem a számlámat, hogy még mindig ott van-e és ha igen, akkor a minuszolás is rajta van-e, mert nem szívesen fizetnék valamiért, amit nem kértem és nem is használok.Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
Sziasztok!
Nincs valakinek véletlenül feleslegben egy tartozék kuponja?
Sajnos nagy szükségem lenne rá, meg egy SD kártyára!
Biztos nagyon rossz vagyok valakinél odafent:
Novemberben a 32 gigás adta meg magát a telefonomban minden előjel nélkül, ma meg a teli 64 gigás pottyant ki a kezemből, amikor vettem ki a fényképezőgépből úgy, hogy 2 óra keresés után sem találtam meg. (3 évnyi családi fénykép ugrott vele ...)Ha valaki tud segiteni, annak nagyon hálás lennék!
Köszönöm szépen előre is!Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz Soulfly842 #81515 üzenetére
Ugyan már!
Minden jelenleg futó csomag megszűnik. (Először "részben", majd előbb - utóbb teljesen. Ezt biztosan lehet tudni, mert írták a számlában, hogy lezárják és mindig ez a kezdet.)
Még egy IQ bajnok is ki tudja következtetni, hogy új csomagok lesznek. (Feltételezve, hogy a Telekom továbbra is óhajt szolgáltatást értékesíteni ...)
És akkor itt most nem az a lényeges kérdés, hogy március 24 -én vagy május 1 -én jönnek, mert ez szinte tök mindegy. Az igazán fontos kérdés az, hogy mit kapunk majd a jelenlegi csomagok helyett.
Ezt viszont "senki" nem "tudja", vagyis senki nem árulta el.
Úgyhogy szerintem nooormááális ...[ Szerkesztve ]
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz Heisenberg69 #80983 üzenetére
Azért szerintem teszteld le, mielőtt véglegesen át állítod 3G -re!
Könnyen megeshet, hogy a 2 -es térerős 4G -vel jobban fog menni a NET -ed, mint a fullos 3G -vel!
(A saját tapasztalatom az, hogy nálam bizony jobb az előbbi, mint az utóbbi. A 4G szerencsére egy jóval fejlettebb techológia, így sokkal jobban is tolerálja a gyengébb jelet.)Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
Hűha, kicsit zavaros ...
Az első fele:
Ha a te számod át van irányítva egy másikra, attól még természetesen, aki téged hív nem fizet többet, hiszen ez nem az ő "sara". Ugyanakkor viszont az átirányított hívás (tehát maga az átirányítás) költségeit Te viseled.
A második fele:
Ennél nem igazán érteni mit akarsz. Ha fel akarod hívni a párodat, akkor hívd! Vagy a 70 -es számodról vagy a 30 -as számodról!
Nem is igazán értem itt mire gondoltál. Az átirányítás egy irányba van beállítva, az csak azt befolyásolja, hogy ha valaki a te 30 -as számodat hívja, akkor a hívás nem azon, hanem a 70 -es számodon fog csörögni. A kettő közötti "hívás" költsége pedig a "hívót", vagyis jelen esetben a 30 -as számodat terheli!Remélem tudtam segíteni!
Szerk.:
Szerencsére qnadam -nak jobban átjött a kérdésed, így egyszerűbben tudott válaszolni is.Szerk. II.:
Ezért is jobb, ha lázas beteg állapotban nem próbál az ember a fórumban felmerült kérdésekre válaszolni.[ Szerkesztve ]
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz #65388800 #80084 üzenetére
"Hát azért emelkedik mert ki kell fizetni a telefont is. ... Telenornál is ugyan ez van."
Erre írtam, hogy nem ugyanaz.
Az ATK -nál nem drágul, tehát ugyan annyi lesz az előfizetés, a "sima" Next -nél meg drágul, tehát kvázi megbüntetnek azért, hogy te telefont is veszel!Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz Black_Raven #80079 üzenetére
Lehet, hogy így gondolják ...
(Azért a mögöttes célok és gondolatok - hogy miért is van így - az nagyon érdekelne.)Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz #65388800 #80072 üzenetére
Nem ugyanaz!
Ha egyben kifizeted a készüléket egy ugyanolyan kategóriás másik csomagban, akkor az ki van fizetve, meg fizeted a havidíjat, mint egyébként. A Next csomagoknál meg kifizeted a készüléket (ugyanolyan kategóriánál ugyan annyit) és a havi díjad magasabb lesz, mintha nem vettél volna telefont!Ezzel arra ösztönöznek, hogy a.) Ne legyél Next előfizető b.) Máshol vegyél telefont ...
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz Mister_X #80066 üzenetére
Azt azért illene tudni, hogy a Next csomagoknak több ára van. (Hűség nélkül, 1 ill. 2 év hűséggel és ezeken belül még van készülékes és készülék nélküli ár.)
A kolléga azon mérgelődik (szerintem jogosan), hogy ha a cég még a készüléken is keres, mert ő azt is vásárol, akkor miért húzza le a cég még a magasabb havidíjjal is.Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz horush #80049 üzenetére
Az első felével kapcsolatban van tapasztalatom.
Sajnos nem lehet, pedig én fizettem volna érte nem kevés összeget, de elutasítottak.
Így vagy az online készükék kedvezmény, vagy a számod, választanod kell, hogy melyik fontosabb.
Nekem új szám lett a készülékkel, a régit meg áthordoztam dominóba, aztán amikor lejárt a hűség a régi számom lett elfizus, az új meg dominós, mert pár ember közben már rászokott és azon keres.Szerk.:
Az előleget meg épp a napokban beszéltük ki. (Olvass vissza!)
Valószínűleg fognak kérni, ha nincs ügyfél múltad náluk (arany vagy platina szint). Hogy mennyit, azt meg majd eldöntik ...[ Szerkesztve ]
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz Zolapapa89 #79068 üzenetére
Pedig akár ezt is megteheted.
Vagy vársz még egy hónapot.
Az viszont biztos, hogy amíg hivatalosan közzé nem teszik, addig senkitől semilyen biztos információt nem fogsz kapni.Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz Soulfly842 #78993 üzenetére
Örülök, hogy vissza tértél!
Remélem jól telt a pihenés!
Ne izgulj, ez nem vissza somfordálás, sokkal inkább a "szerncsétlen" topic megszánása!
Reméljük jól érzed majd magad itt és nem lesz nagy teher, amit ismét felvettél!
Mindenesetre előre is köszönünk mindent!Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
-
glaci
őstag
válasz Aaron14 #78952 üzenetére
Én úgy gondolom egyébként, hogy valószínűleg "kamuztak" mindkettőnknek épp úgy, ahogy (#78953) Chereiose kollégának is. (Gondolom mindig épp arra nem lehet beváltani, amire szeretnéd, hogy ne kelljen vele foglalkozni. (#78953) Chereiose dolga meg szerintem úgy nézett, ki, hogy ha már egyszer muszály foglalkozni vele, akkor legyen utána valmi bónusz / jutalék is ...)
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz Aaron14 #78949 üzenetére
Én egy hónapja akartam venni ugyanígy, de nem sikerült. Sem online, sem személyesen.
Az üzletben azt mondták, hogy csak új készülék (telefon) vásárlására lehet beváltani. (Amin csodálkoztam, mert régen emlékeim szerint lehetett tartozékra is.)
Nekem azóta már mindegy, mert közben megszüntettem az előfizetésemet, így sikeresen elbuktam azt a közel 3K pontot is, amim még volt.[ Szerkesztve ]
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz Dorcika50 #78899 üzenetére
Mondjuk olyan velem is előfordult már többször, hogy az adott (egy bizonyos 4G) cella valamiért nem működött rendesen és nem ment a netem, majd 2 sarokkal odább a másikon minden OK volt.
De nem az lenne a leg egyszerűbb, ha belépnél online és lekérnéd az adat egyenlegedet?
Aztán az is lehet pl., hogy valamikor letiltottál valami SMS fogadást a telekomtol és azért nem kaptad meg az értesítést.
A lényeg, hogy alapban (az általam használt lassítós szolgáltatásoknál legalább is) nekem szokott jönni SMS.
Esetleg indítsd újra a telefonod, hátha segít. (Ha biztos vagy benne, hogy a kereted még nem fogyhatott el.)Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz senki66 #78881 üzenetére
Így van, ahogy írod a végén.
De egyébként megnyugtatásul:
Én nemrég vettem hűség hosszabbítással egy 2 SIM kártyás készüléket és az egyik SIM Telekomos a másik pedig Vodafoneos amit használok benne és még nem hívtak, hogy ez így nem tetszik nekik.
Te meg Telekomos kártyával akarod használni (csak másikkal), úgyhogy tuti nem lesz belőle semmi problémád, amíg mindent fizetsz rendesen.Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz 313313 #78845 üzenetére
Azzal az a baj, hogy korlátlan film és tv (vagy valami hasonló) néven megy, de ugye ezt szó szerint nem teljesíti, hiszen szelektál az adatokkal.
Át kell nevezni korlátlan TVGO -ra és máris OK lesz a dolog!A korlátlan böngészés és e-mail szerintem teljesíti, amit ígér, így azzal megint nincs gond.
Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz Meridius11 #78843 üzenetére
Remélem csak az aktiválása szünetel. (Szerintem ez a valószínű.)
Nekem van és nem értesítettek róla, hogy megszűnik. (Durva lenne, ha csak úgy kivennék az ember alól.)Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
-
glaci
őstag
válasz jolti05 #78804 üzenetére
Kb. 1 éve cseréli a Telekom a feltöltősök SIM -jeit 4G képesre. (Már aki kéri.) Azóta lehet feltöltősként is 4G -zni.
A 3 éves SIM nem nagyon valószínű, hogy 4G képes lenne.
Viszont ha a 3G sem megy (pedig eddig ment), akkor ott valami más gubanc is lesz. Ki kellene próbálni a telefont másik kártyával és a kártyát másik telefonban, hogy meg lehessen állapítani, hogy hol van a hiba.Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
glaci
őstag
válasz #16695808 #78702 üzenetére
Ahogyan az elöttem szóló is írta, csak az opció jelenik meg egy plusz tételként a számládon.
Az, hogy mennyi volt a tényleges adatforgalom nem jelenik meg a számlán sehol.
(És az adatforgalom mérők (app és weboldal) sem jelzik.)Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest