Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24269) 1430 válasza Phreetsie (#24266) üzenetére


1430
senior tag

Nos igen. Erre a jelenségre az a magyarázat, hogy a vásárlás technikailag novemberben történt (novemberben állították ki a vásárlási számlát), hiába csak decemberben kaptad kézhez a készüléket. Így viszont az első törlesztő részlet decemberben már esedékessé vált. Ugyanakkor a hívószám még nem volt aktív, nem kellett fizetned havi vagy forgalmi díjat novemberre, ezért normál havi számlád nem keletkezett. Viszont a törlesztő részlet számla a havi számla melléklete, így ha nem megy havi számla, törlesztő számlát sem kapsz. Ne lepődj meg, de most két törlesztő számla is lesz a borítékban, és mivel a decemberit már rendezted, csak a januári keltezésűt kell befizetned. :D

Ilyesmi előfordulhat üzletben való vásárláskor is, ha a hónap utolsó napján történik a vásárlás, illetve számhordozásoknál is jellemző, ha az időablak átcsúszik a következő hónapra.

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.