Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23351) attiati válasza Soulfly842 (#23349) üzenetére


attiati
veterán

De ha jól tudom a net&roll csomagot nem lehet domino kártyához igényelni, csak hangalapú előfizetés mellé.
Vagy tévedek?

Nincs hangalapú havi előfizetésem, csak domino kártyám. Kellene hozzá 2-3e ft-ért 2GB net, mert többet nem használok el. De nem szeretnék állandóan SIM kártyát cserélgetni, vagy USB modemmel futkosni, ha netezni akarok.

Így marad a domino kártyám mellé az 500MB 2.000 ft-ért vagy a 4GB 4.000 ft-ért. Esetleg te tudsz más megoldást?

[ Szerkesztve ]

(#23352) Soulfly842 válasza attiati (#23351) üzenetére


Soulfly842
addikt

Nem azt írtam, h. most lenne ilyen, hanem, h. elképzelhető, h. mostanában azok is változnak.

Nem, nem tudok mást.

A Gonet L egyébként a gonet promóciónak köszönhetően 2x30 napig 990 lesz, utána 2000 (ha az elmúlt fél évben nem használtál ilyen csomagot).

[ Szerkesztve ]

(#23353) kenny123


kenny123
addikt

Épp indulnék a pickpack pontra telefonért (amiről még nem kaptam értesítőt) amikor nézem hogy kaptam egy mailt;
Tisztelt Ügyfelünk!

A T-Mobile Webshopban feladott és mai napra ígért csomag kiszállítása technikai okok miatt 1 napot késik, tehát csak holnapi napon (2012. december 13) tudjuk teljesíteni. Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk.

Üdvözlettel, Magyar Telekom

Most ez mimár? :(

[ Szerkesztve ]

yo

(#23354) lupus_l válasza kenny123 (#23353) üzenetére


lupus_l
aktív tag

Egy napot késik. A Pick Pack rendszer a karácsony miatt elég lassú lett az elmúlt napokban... kényelmes, de 1-3 nap szállítási időt kell belekalkulálni a választásakor.

(#23355) kenny123


kenny123
addikt

Most felhívnám őket, de valami vicc ez a telefonos rendszer. A nagykanizsai t-pont 1-et hívnám, de csak és kizárólag gépi hangot hallok. Ha úgyvan hogy azóta jött készletre az adott telefon, akkor lemegyek, és megveszem.

yo

(#23356) kenny123


kenny123
addikt

Sry, a triplázásért. Központot hívva kiderült, hogy még át sem adták a futárnak a csomagot.

yo

(#23357) ANDROID??? válasza dedike (#23332) üzenetére


ANDROID???
addikt

Ki az Sugár András?
A T megváltója, és az ügyfelek kib@szója?
Mert régen nem szaroztak ennyit egy hibás készülék cseréjével, és nem akarták minden áron a tetves kihelyezett sz@r semmirevaló moslék munkát végző szervizbe küldeni a készüléket alkalmanként 3-4 hétre.
.... :W

(#23358) kp78 válasza kenny123 (#23355) üzenetére


kp78
addikt

T-pontot közvetlenül szerintem nem tudsz hívni, hacsak nincs ott ismerősöd, akinek tudod a számát :U

(#23359) kenny123 válasza kp78 (#23358) üzenetére


kenny123
addikt

Igen, most már észrevettem hogy központot ad. :)
Azért szerintem rohadt vicces, hogy a készletről nem tudnak mondani semmit; azért meg nem igazán néznék le városba, hogy esetlegesen ne legyen..

yo

(#23360) ANDROID??? válasza kp78 (#23358) üzenetére


ANDROID???
addikt

NA igen, ez benne a hatalmas nagy röhej, hogy ezt sem tudják/akarják megoldani, így csak a nyamvadt sms-t várhatod ha bármi ügyed van, hogy értesítsenek, vagy rohangálhatsz személyesen befelé feleslegesen.
Nekem volt rá példa már hogy a telefonom a "zservizből" visszatérve a T-be az sms még sehol és mivel bementem ott kiderült, hogy a telefonom már ott volt az azt megelőző nap óta, így lehet hogy ott lapult volna még 1-2 napot is míg küldik a szutykos sms-t. Amikor leadtam, olyan is volt, hogy aki korábban átvette, arról tájékoztatott, hogy a telefon még el sem indult a külső szervizhez pedig 4 munkanap már akkor eltelt. Szerintem ez szánalmas, de nem kicsit. Ráadásnak amikor egy ottani dolgozó számon kér, hogy miért nem viszem ki magam budaörsre, na az kissé felháborító hogy elvárja tőlem a tömegközlekedés adta lehetőséget (csak oda 1,5 óra az út ) kihasználjam, de ilyenkor én vagyok a jó fej, hogy nem közlöm vele, hogy vigye ki ő maga... Én is boltban dolgozom, de nem csinálok ilyen köcsögölődést ha valaki visszajön, hogy a termék rossz vagy hibás amit vett tőlünk, hanem cserélem segítek minél egyszerűbben gyorsabban intézni amit csak lehet az ügyben, vagy visszaadom neki a pénzét... Pedig megtehetném én is hogy lesz@rom a baját, de az az üzletnek nem jó, csak ezt a "nagy" cég nem is akarja látni...
A sablonos szöveg meg aztán tényleg fájó, "nekünk fontos az Ön elégedettsége....", na ja, akkor miért hangzik el a sajnos és a de és egyéb felesleges szavak használata... :W

(#23361) tomy86 válasza ANDROID??? (#23357) üzenetére


tomy86
addikt

A Westel és később a T-mobile vezérigazgatója 2005-ig.

(#23362) ANDROID??? válasza tomy86 (#23361) üzenetére


ANDROID???
addikt

Köszi.
Most ki a vezér?

[ Szerkesztve ]

(#23363) adam3 válasza ANDROID??? (#23362) üzenetére


adam3
aktív tag

Nem mindegy neked?

Maradj már a hülyeségeiddel és menj már egy másik szolgáltatóhoz mert már unom folyamatos rinyálásod...

Köszönöm

(#23364) baluka26 válasza kenny123 (#23353) üzenetére


baluka26
veterán

Nekem házhoz hozták volna ma, és nekem is holnapot írtak. Neked is Lumia 800?

They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska

(#23365) Huroq válasza ANDROID??? (#23362) üzenetére


Huroq
senior tag

Jelenleg --> Christopher Mattheisen

(#23363) adam3
Nem szeretnék senkit védeni, de ha mindenkinek ez a hozzáállása lenne, hogy a szart elfogadjuk, nem tudom hol tartanánk. Mondhatnám a sablon dumát, hogy a eladó van a vevőért nem pedig fordítva... és látod mondom is. :)

(#23366) cellpeti


cellpeti
veterán

üdv

megszüntettem az előfizetést a 80as számon. :K

Ajánlottak 30,-ért 40K-s samsung telót meg ZTE Arizona-t is, meg mobilnetet, meg T-Home csomagot, meg olajradiátortól elkezdve 3lábú kutyán át tankot is.

De erős( :DDD ) maradtam és végleg megszüntettem!

Tigris, tigris, csóvafény...

(#23367) adam3 válasza Huroq (#23365) üzenetére


adam3
aktív tag

Nem arról van szó, hogy a szart el kell fogadni, hanem hogy időben lépni kell. Keresd vissza az eddigi hozzászólásait. Elhiszem hogy kicsesztek vele, de azzal hogy itt aktívkodik, nem ér el semmit. Nem kell átvenni a telefont úgy a szerviztől hogy sérült lett. Miután átvette és aláírta a papírt, nem tud tenni semmit.

Azóta pedig csak a sírás megy itt...

(#23368) Huroq válasza adam3 (#23367) üzenetére


Huroq
senior tag

Egyet értek és teljesen igazad van ebben.
Ettől függetlenül tudja a drága T-ben dolgozó delikvensek nagy része, hogyha kicseszik az ügyféllel kb. nem lesz semmilyen következménye, mert a drága és megbecsült ügyfél hosszú kínkeserves procedúrával tudja csak az igazát bebizonyítani, ha egyáltalán be fogja tudni. :)

(#23369) adam3 válasza Huroq (#23368) üzenetére


adam3
aktív tag

Elhiszem hogy rosszul járt, de itt akkor sem tud semmit elérni. Ez csak személyesen innentől. Nem azt mondtam hogy a T a tökéletes, hanem hogy hiába ír be még 50 hszt hogy mennyire rosszul járt, semmi nem lesz jobb ezzel...

(#23370) Huroq válasza adam3 (#23369) üzenetére


Huroq
senior tag

Én a személyes ügyintézésnek sajnos már nem vagyok a híve, mert inkompetens emberek ülnek a székekbe. Mosolyogni és lényegtelen szolgáltatások rád tukmálásához értenek. Nem mellesleg, annyira felidegelnek a sok lényegtelen beszédükkel, hogy rájuk tudnám borítani az asztalt.
Én már csak az mtkapcsolat-os e-mail címükre szoktam kövér mindenre kitérő levelet írni, amiben kitérek a következményekre, ha nem cselekednek :) Eltelik 1-2 hét mire választ kapok, de eddig mindig sikerrel jártam.

[ Szerkesztve ]

(#23371) ANDROID??? válasza Huroq (#23370) üzenetére


ANDROID???
addikt

Egyetértek a meglátással. Az is igaz, hogy nem kell rinyálni stb., ezért lehetne pl. adam részéről egy jó ötletet adni, hogy ha személyesen sem sikerül szép szóval/pattogva elintézni a szitut, akkor mi lenne a legjobb lépés. Mert a Békéltető testület részére is ment már a tájékoztatás, és a Fogy.véd. részére is. Azonban az hogy a hónapok telnek és a T csak ilyen-olyan süket szövegekkel és hivatkozásokkal leszerel az már nem mehet tovább ki..szott aug óta.

Adam, cseréljük el a te készülékedet az enyémmel és intézd el, meglátjuk Te sikerrel jársz e az ügyben, mert eddig nekem nem sikerült. :K

(#23372) kenny123 válasza baluka26 (#23364) üzenetére


kenny123
addikt

Nope, itt iphone5. De van olyan érzésem hogy holnapra sem lesz itt. :)

yo

(#23373) baluka26 válasza kenny123 (#23372) üzenetére


baluka26
veterán

Ok, akkor nem készülék miatt van a csúszás.

They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska

(#23374) Turbomann


Turbomann
tag

Oktober 30-án tettem egy panaszt személyesen hivatalos garancia vesztés után, mely még azután sem kaptam választ. Holnap megy a hívatalos feljelentésem, mely jogos panaszom fogják kivizsgálni. Senkinek nem ajánlom a T.

(#23375) dedike válasza Soulfly842 (#23349) üzenetére


dedike
addikt

Látom, tökéletesen megtanultad a szöveget, amit marketingen nyomattak, de érzem magam annyira tudatosnak, hogy ragaszkodom az általam leírtakhoz. A két év alatt "szolgáljon" úgy a cég, hogy fel se merüljön bennem, hogy otthagyom.... s akkor máris spórolhatna a szolgáltató egy csomó pénzt azokon az embereken, akiknek a "felmondókat" kell lebeszélniük.

Jó szerencsét!

(#23376) execute93 válasza lupus_l (#23300) üzenetére


execute93
őstag

Rájöttek?:D Holnapit nem tudom megnézni.

MAGYAR VAGYOK! SZABAD VAGYOK! MAGYAR FÖLDÖN ITTHON VAGYOK

(#23377) kispatak72


kispatak72
csendes tag

Halihó

Én 2012.11.21-én váltottam csomagot a T-Homenál és ennek keretében rendeltem egy Samsung Galaxy Tab 2 7.0 wifit de a mai napig nem kaptam meg a többszöri telefonálgatás sem segített, várjak türelemmel de már kezd elfogyni a türelem

(#23378) HuMarc


HuMarc
addikt

Ezt a gyöngyszemet találtam a T-Mobile oldalán...
... az esetek 100%-ában 0Mbit/s

Katt a nagyobb képért! :)

[ Szerkesztve ]

(#23379) 1430 válasza HuMarc (#23378) üzenetére


1430
senior tag

Egy újszülöttnek minden vicc új... ;]
Tehát a törvény már pár hónapja azt írja elő, hogy a garantált sebességi értéknek az esetek 100%-ára kell vonatkoznia (eddig beérték 80%-kal is). Ezek után ha bárki például 1 Mbit/s-ot mer vállalni (mivel Mbit-ben kell megadni a garantált sebességet), és Te csak egyszer is kisebb sebességet mérnél, akkor a szolgáltató szerződést sértene...

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#23380) TheMarci válasza 1430 (#23379) üzenetére


TheMarci
addikt

Ezt most így nem teljesen értem, hogy akkor mivel lett jobb most, így, hogy 100%-ra kell vonatkoznia, tehát mindenki 0Mbitps-t ír, eddig legalább volt valamilyen küszöbérték.

[ Szerkesztve ]

Do You Dream?

(#23381) sea válasza execute93 (#23376) üzenetére


sea
tag

Úgy néz ki, igen..:)

(#23382) HuMarc válasza 1430 (#23379) üzenetére


HuMarc
addikt

Ez a törvény még annál a brit törvénynél is hülyébb, hogy vasárnap a skótokat nyíllal lőni tilos...

(#23383) dedike válasza TheMarci (#23380) üzenetére


dedike
addikt

Mert így a törvényalkotó/törvényhozó ezen a területen is garantálta, hogy a *********************** szolgáltató nem tudja átverni az ügyfeleit mindenfajta homályos és nem kézzelfogható adattal... ;]

Jó szerencsét!

(#23384) Totheground


Totheground
addikt

Bp belvárosban (konkrétan az árpé hídnál lévő irodahézaknál) érezhetően szarabb a 3g és gyanúsan azóta kezdődött, mióta a 4g elvileg szélesebb körben elérhetővé vállt (talán 1,5-2 hete). Nem a térerővel van a gond, de a mobilnet gyakran akad, oldalak timeoutolnak, ami eddig soha nem történt. iPhone 5 készülék, újraindítva/resetelve volt és máshol (Dunakeszin) teljesen jó a net. Valami összefüggés lehet a fentebb említett 4g-vel?

Ez a garantált sebességgel kapcsolatos törvény meg nevetséges (ugyanakkor a szolgáltatókat sem kell félteni, mert anno ha két naponta telefonáltam, hogy szar a net, mindig jöttek a %al meg a minimális garantált sebességgel ;] )

[ Szerkesztve ]

Tokyoite - https://www.instagram.com/denipi_m/

(#23385) Vangelis válasza kispatak72 (#23377) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Én Áprilistól nem kaptam meg egy routert, ha ez vigyasztal.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#23386) baluka26 válasza Totheground (#23384) üzenetére


baluka26
veterán

Nekem is van gond 3G-vel, az általad említett oldal be nem töltés, illetve vonaton szerintem már nincs annyi helyen 3G mint előtte. Azt hittem, hogy az új ROM szar a telefonomon. Lehet a 4G? (csak Pesthez közel figyeltem meg ezeket)

They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska

(#23387) adamssss


adamssss
veterán

Sziasztok!

Ugye a tmobile-nál is él az, hogy ha webshop-ból rendeltem akkor három napig indok nélkül visszavihetem a terméket, és a teljes árat visszafizetik?

Köszi

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#23388) baluka26 válasza adamssss (#23387) üzenetére


baluka26
veterán

Mindenhol élnie kell, és 8 nap szerintem.

They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska

(#23389) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Legalább a márkát eltalálták.

Szánalmas... ilyen nagy promócióban ilyet hibázni....

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#23390) Intel fan11


Intel fan11
őstag

webshoppos rendelést honnan hozzák konkrétan?

Battletag: hojszi#2983

(#23391) DS39 válasza Vangelis (#23389) üzenetére


DS39
nagyúr

azé ez durva. :Y

(#23392) Balázs1621


Balázs1621
senior tag

Üdv!

Teszkós szórólapon van egy Nokia 100 Domio Quick SIM kártyával 4490 Ft-ért. Ez előfizetéses, vagy feltöltőkártyás?

Most látom, hogy ez elvileg feltöltőkártyás, akkor kidobom a simet a telóból, belerakom a sajátomat és használhatom vígan?

[ Szerkesztve ]

(#23393) adamssss válasza Balázs1621 (#23392) üzenetére


adamssss
veterán

Igen. (Ha t-s vagy)

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#23394) Balázs1621


Balázs1621
senior tag

Köszi! Akkor ez egy sima dominó csomagos telefon és nem tilthatják le.

(#23395) adamssss válasza Balázs1621 (#23394) üzenetére


adamssss
veterán

Nem. Megveszed, belerakod a saját sim-et, a másikat meg pl eladod ;)

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#23396) Balázs1621 válasza adamssss (#23395) üzenetére


Balázs1621
senior tag

:R

(#23397) djculture válasza Vangelis (#23385) üzenetére


djculture
félisten

Ezt a történetet mondjuk azóta se értem, valamit kifizetek és nem kapok meg az csalás és btk jogi tényállás.

(#23398) gboszi


gboszi
senior tag

Na írok, hogy legyen valami pozitív is:)

T-s flottába vittem számhordozással Telenoros számot. Bementem a T-hez, elmondtam, hogy mi van, a T-s dolgozó intézett mindent. Este jött egy sms, hogy az adatok rendben vannak a kékek belementek a hordozásba. És akkor amikorra a T mondta (dec 10.) megtörtént este a váltás. Régi kártya ki, új kártya be, s minden működik. 10 perc volt, egy bolt.

"If you're good at something, never do it for free!"

(#23399) szilard28


szilard28
aktív tag

Lehetséges a t-mobilnál egy webshopon keresztül rendelt dominos előfizetésre később ráhordozni egy számot egy másik szolgáltatótól?

Kösz

(#23400) djculture válasza szilard28 (#23399) üzenetére


djculture
félisten

Hordozáskor megmarad a másik szolgáltatótól elhozott hívószám mint a nevében is benne van. Dominót hívószámát legföljebb másik szolgáltatóhoz tudod átvinni.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.