Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22292) 1430 válasza Lacko87 (#22290) üzenetére


1430
senior tag

Hívd fel az ügyfélszolgálatot, és kérd az "alapértelmezett hívásátirányítás" szolgáltatás (DCF) kikapcsolását, akkor megszűnnek a másodlagos (automatikus) átirányítások, melyek a következők:
- ha nem elérhető: hangposta (ha van aktív hangposta, egyébként ha nincs vagy a hívó nem hagy üzenetet, akkor hívásértesítő)
- ha 30 másodpercen belül nem válaszol: hangposta (ha aktív)
- ha foglalt: hívásértesítő >> neked ezért jön az SMS, mert mikor "kinyomod" a hívót, akkor gyakorlatilag foglalt jelzést ad neki a rendszer, így létrejön az átirányítás.

Fecogame
Ha kikapcsolja a hívásértesítőt (ami a gyakorlatban nem a hívásértesítő kikapcsolását jelenti, hanem a hívásértesítő tiltást kell aktiválni), akkor kikapcsoltság után sem kap üzeneteket...

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.