Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
1430
senior tag
Nem értem, az iPhonokat miért az utolsó pillanatban akarják szervizeltetni az ügyfelek.
Konkrét esetet is ismerek, ahol a tulaj ugyanezt eljátszotta, a garancia utolsó napján betelefonált este a repedt burkolat miatt, ami régóta adott volt, de nemki most vált sürgőssé. Az ügyintéző azt javasolta tegyen egy próbát holnap, de nem tudja garantálni a sikert. Másnap bement az ügyfél, a szervizes át is vette, de vissza lett utasítva az igény, mert előző nap lejárt a garancia. Erre az ügyfél mindenkit vádolt, a telefonost, mert beküldte, miért nem tudta, hogy felesleges, a szervizest meg azért, mert átvette... Szóval az Apple tartja magát a szabályokhoz, de persze díj ellenében bizonyára megjavítják.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja