Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21665) meroly


meroly
veterán

Megosztanám az alábbi történetet, mert ki kell írnom magamból és jobb ide mint a panaszkönyvbe.
Tegnap betértem egy T-mobile feliratú boltba, hogy lemondjam az előfizetésem és átváltsak kártyásra.
Már messziről láttam hogy a hölgynek nincs túl jó napja, ezért óvatos is voltam vele.
Aztán egy 5 perc után benyögte hogy jöjjek vissza hétfőn. Mondom miért is kéne?
Hát neki egész nap áll a rendszere most is megállt, így nem tudja megcsinálni, központi a hiba.
Mondom ok, azért egy reset-el megpróbálkozhatnánk, hátha. Hogy ő már hatszor resetelte de nem jó, meg egyébként is ez csak egy kirendeltség vagy micsoda, mondom bocsánat, ugyanaz a rózsaszín T betű van kint mint egy másiknál, én sajna nem ismerem a cég szervezeti felépítését, ne haragudjon érte.
Viszont az előfizetésem ketyeg, akkor írjuk rá a papírra hogy bent voltam és akkor hétfőn visszajövök és visszamenőleg megcsinálják.
Hát azt rendszer nélkül nem lehet, ami meg ugye áll. Mondom sajnálom, erről nem én tehetek, kezdjünk el gondolkodni rendszeren kívül, próbálja megoldani, ne én adjak tanácsot, pedig lett volna pár, pl betelefonál hogy állítsák meg, aztán hétfőtől mehet a domino, vagy bármi, akármi, csak lássam rajta hogy próbál segíteni, de nem. Nem jött neki össze. Hagytam is szegényt mérgelődni, elmondtam hogy szerintem az ügyfél én vagyok és ne rajtam töltse ki hogy maga nem tud dolgozni egész nap. Ja és persze köszönésnél egy "hello" számomra nem elég, minimum magázzon első körben, úgyhogy rá is vágtam a "jóestét"-et, hogy észrevegye magát, de nem sikerült neki, úgyhogy legközelebb "szevasz" lesz a válasz.
Megvártam míg a másik ügyintéző felszabadul és át is mentem hozzá a problémámmal, mivel férfi volt, valószínű nem menstruál, gondoltam, talán segítőkészebb lesz. Elmondta ugyanezt, de legalább volt benne kétszer hogy "ne haragudjon". Piros pont érte. Aztán mondta hogy fáradjak át a másik üzletbe. Ok, mondom de ha központi a hiba, akkor valószínű ott is rossz lesz, nem? Hát ő azt nem tudja. Mondom ok, legyen kedves áttelefonálni és megkérdezni. Telefont elintézte, mehetek át oda. Ennyi lett volna, kész. Persze a kis hölgy is közbeugatott hogy menjek át, ott megcsinálják 10 perc alatt. Mondom neki, köszönöm hogy ön is ilyen kedvesen felajánlotta a dolgot. Igazán hálás vagyok érte.

Én elhiszem hogy szar ha nincs rendszer én rendszer fejlesztéssel foglalkozom, de mindenre van megoldás, meg lehet azt csinálni visszamenőleg is, vagy felhívni mást, akinél jó hogy csinálja meg, vagy bármi, akármi, de azért mert neki áll a gépe, így elzavarni egy ügyfelet, hát nem szép.... nagyon nem....

Impossible is nothing

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.