Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Úgy néz ki lassan érik nálam egy autócsere. A Civicem becsülettel kiszolgált de sajnos öreg japán lévén az idő vasfoga nem kíméli már.
Nekiálltam nézelődni, pár kritérium alapján:
-2007 körüli évjárat
-benzines (legalább 90 lóerővel)
-5 ajtós alsóközepes kompakt
-max 1,7M a keret
Mivel a Honda mechanikailag abszolút bevált így elsősorban japán vagy koreai autókat nézek. Eddig ezekben gondolkodom:
-Toyota Auris
-Mazda 3
-Kia Ceed
-Hyundai i30
-Ford Focus mkII
Ezek közül (vagy melléjük) ki mit ajánlana és miért? Saját tapasztalatnak a típusokkal külön örülnék.
Més que un club!
Integrale
veterán
Auris, i30, Ceed.
A Focus és a Mazda szerintem kilóg ebből a felhozatalból, utóbbival ráadásul nem lennél előrébb, ha az idő vasfoga felől küzelítjük meg.
"Bad reklám is reklám too"
Igen, a Mazda tetszik de sajnos nagyon tartok ezeknél a rozsdától. Focus egyébként miért lóg ki? Családba 1 éve került egy mk1-es 1.6-os azzal egyelőre nincs gond.
Més que un club!
kia ceed-em volt 1.4 benzin 105ló, nagyon szerettem (70e km-et mentem vele), 2011-2016-ig volt meg, a 2007-es ceed ráncfelvarott változata,
2013-as i30 cw-re cseréltem, gyerek születése miatt, ezt is szeretem, de ez 1.4 crdi 90 ló
szervizköltség:
KIA 35eFt évente 15e km-es intervallum (olaj (3,2 liter), szűrő, légszűrő, pollenszűrő, teljes átvizsgálás) Fehérvári KIA, majd Kaposvári KIA, 60ekm szerviz volt 58eFt abban gyertyacsere volt +ban
i30 szerviz 56 eFt volt, de ott hátsó ablaktörlő+ hátsó fékbetétek+ olaj (5W30 5,5liter), szűrő, légszűrő, pollenszűrő, teljes átvizsgálás
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
vzsryl
nagyúr
Esetleg UFO Civic. 1.7-ért már kapni, bár a jó ártartásuk miatt inkább 2m felé kell nézelődni, viszont jó áron el tudod majd adni pár év múlva.
A Fóka 2-esből esetleg egy nagyon tip-top facelifteset éri meg ennyiért venni. Egyébként nagyon jó ár/érték arányú autó, pont múltkor olvastam róla, hogy 2013 óta nem esett a használt ára, mert akkora volt rá a kereslet Magyarországon, és hiány mutatkozott belőle, ennek következtében a nagyja külföldről behozott darab.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Kornel
veterán
UFO 2 alatt nincs jó.
De még a 2 is vékony jég.
Én mást vennék, az enyém eladó lesz
Igaz 2-nel többért
Ufo Civicet néztem de 1.4-est nem vennék belőle az 1.8 meg már kereten felül van.
Més que un club!
humax
senior tag
nagyon köszönöm szépen
így akkor lóerő nem érdekes
kérdés
az új kocsi hány évig mard Euró 6?
5 évig?
mondjunk ha használom 5 ig akkor változna az osztálya ?
Elnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok
Na mégiscsak? Asszony hogy bírja ezt az ingázást? Mi lesz helyette? Csak ne avensis, mert akkor veszek neked egy keménykalapot is mellé, meg kárkókockás zoknit
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Qru
MODERÁTOR
Nem változik, élete végéig Euro 6 marad.
#nincsbennetarcsi
Kornel
veterán
Egyelőre még nem akadt ki. (Asszony)
Egyébként 50-50, hogy marad-e idén, vagy megy.
Őszintén szólva lenne pénz akár egy új kompaktra is, de nem vagyok benne biztos, hogy el is akarok költeni.
Amúgy vinnék, nincs is hirdetve.
Avensis tetszik, megtestesít mindent, amit nálam egy autó jelent.
Kalap jöhet, mingya' 35 vagyok
adalbert1
veterán
Időközben most képbe kerültek a Focus III-ak is nálam, aki tapasztaltabb, az esetleg tudna ötleteket adni, hogy miért lenne jobb/rosszabb választás a H Astránál (motorikusan nagyjából ugyanazokat nézegetem, 1.6 benzines)? Fenntartásban/alkatrész árban gondolom nagyjából hasonlóra lehet számítani, nem? Van valami, amire ennél a típusnál különösen érdemes odafigyelni, esetleg jellemző típushibái?
Szerintem a III-as Fóka minőségben előrébb van a H Astránál, ha nem is sokkal. Cégünknél van 1 dízel kombi, baja nem volt az elmúlt 2 évben, városi nyúzást kap, tűri.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
BigBlackDog
veterán
Mondjuk a III-as Fóka inkább a J Astrával egy generáció (nálam), szóval elvárható azért, hogy előrébb legyen. H Astra mellé talán a II-es faceliftes változatát tenném.
Mondjuk én a kettő közül inkább a III-as Focust választanám.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
A szívó 1.6-ossal nem sok bajod lesz
Integrale
veterán
Egyértelműen a J Astra generációja.
"Bad reklám is reklám too"
Hali!
Én H Astra 1.6 XER kombiról váltottam Focus MK3 1.6 tdci kombira. A h Astrának köze nincs a Focushoz. Sehogy. A Focus mindenben jobb. Olvass vissza, azt hiszem írtam róla. De ha nem, akkor kérdezz nyugodtan.
Üdv!
#94529552
törölt tag
Almát körtével? 3-as Focust a J Astrával kellene összevetni, és nem a H-val, mint ahogy írták többen is. Hasonló évjáratot, és benzinest benzinessel. Kombit-kombival, az legalább stimmel. Ha sok városi használatra van, arra talán jobb az 1.6 szívó benzin.
[ Szerkesztve ]
Amit kérdezett, arra válaszoltam. Nem összehasonlításnak szántam. Természetesen tudom, hogy a J-vel kell összehasonlítani. Remélem a lényeg azért átment!
Shade45
senior tag
Érdemes lehet innen autót vásárolni:
Magyar Bírósági Végrehajtói Kar ?
Van esetleg tapasztalata valakinek?
Qru
MODERÁTOR
Ismerős innen vett kocsit. Ki lehet fogni jókat de mázli kell hozzá.
Amúgy érdemes a NAV-os oldalon is szétnézni: [link]
Vagy a bankok által visszavett autók között is szétnézhetsz, ott is lehet találni néha megnézésre érdemes darabokat.
#nincsbennetarcsi
adalbert1
veterán
Egyelőre 1-2 db III-as merült fel, de amelyiket néztem, azt valószínűleg elvitték, mert már nincs fent a hirdetés.
Szerintem visszatérek a H Astra és társaihoz, abból azért nagyobb az a kínálat, amit nyugodt szívvel meg tudok fizetni (viszont leesett az a tény, hogy az autóvásárlás is semmiben sem különbözik mondjuk a műszaki cikk vásárlástól - elindul az ember egy elképzeléssel és egy kerettel, majd úgy gondolkozik, hogy ha x-et hozzáteszek, akkor már ennyivel jobbat kapnék, de ha ahhoz még y-t, akkor már ennyivel jobbat, stb ).
Viszont már most unom ezt a használtautó-vásárlásos hercehurcát, úgy, hogy még csak neten nézegettem őket, munka mellett annyira időm meg kedvem sincs elmenni megnézni minden egyes kiszemelt darabot (ami érdekes, hogy sok, képről jobb vételnek tűnő autó vidéken van, azt hittem, hogy Budapesten azért egyszerűbben lehet találni), főleg, hogy attól már előre tartok, hogy jó részénél biztos lesz valami eltitkolás/átverés is.
PainKiller13
őstag
Sziasztok!
Start-stop rendszerű autókat érdemes venni? (használtan 4-5 évesen 30-50e kmrel) Mitsu Space Star
2 millió körül keresek autót, yaris méretűt, szerencsére sok alternatíva van, de lehetőleg japánt. Főleg városban cirkálós + autóúton 90km/órára.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Drágább akksi kell bele meg az önindítót hamarabb kinyírja de amúgy más hátránya nincs alapvetően.
#nincsbennetarcsi
Integrale
veterán
Elso dolgom lenne, hogy egy hozzaertovel kiiratnam a francba ezt a funkciot.
"Bad reklám is reklám too"
Qru
MODERÁTOR
Egy ideig kölcsön kocsival jártam, halálba idegesített a dolog. Aztán 1 nap után reflexből indítás után kapcsoltam is ki a francba...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
rbalint88
addikt
Huha, mitsu space star az az auto, amiert ket milliot kellene fizetniuk, hogy hasznaljam, de egy lukas budos garast nem adnek erte.
htomi85
tag
Szívó japán benzinnél teljesen jó.
Egy duplaturbós német autónál nyilván öngól.
Sziasztok, osztály társam keres városi használatra kis autót, egy feltétel lenne , 5-ajtós kell hogy legyen. A keret csak az autóra 700,000-Ft.
Kiszemeltek eddig C corsa és Yaris. De milyen motorral kellene nézni még azt sem tudjuk.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
PainKiller13
őstag
Köszi, nyilván én is kikapcsolnám a funkciót, de ha az előző tulaj nem tette akkor tropa lehet a generátor.
Azt hiszem akkor várok egy sima yarisra (csak ezek azért jóval drágábbak)
Ford Fiestát néztem még (jónak tűnnek), Opel Corsát inkább nem, Hyundai i20, Kia Rio, stb.
Méretre tudja valaki hogy mekkora a space star? Mondjuk yarishoz viszonyítva.
flash-
veterán
üdv
megbízható autót keresek, kb. 10-15 éveset,
0-100 ra olyan 9 másodperc körül gyorsuljon..
civic 1.6 sport (7gen) ami ilyen, esetleg alternativa?
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
gzbotii
veterán
Amikor a főnököm Vitarája volt nálam, én is indulás után egyből kapcsoltam ki. Városban araszolgatás közben csak hátráltat...
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Integrale
veterán
Napokban sétáltam a dohányutcán, egy irányba a forgalommal. Egymás mögött állt két BMW, az egyik egy X5, a másik egy F30 3-as. Délután 3, elég szép sor alakult ki, mondhatni dugó volt.
A két BMW azon a 200 méteren, amíg nagyjából tartottuk egymással a lépést, 9x illetve 12x indult újra és állt le, gurult 3 métert, stop, start, 3 m stop.
Engem maga a tudat halálra idegesítene, függetlenül attól, hogy szívó benzines, vagy német triplaturbó. (pláne, hogy az utóbbinak jó eséllyel úgy van megírva a szoftvere, hogy bizonyos hőmérséklet alatt/ felett ne állítsa le a motort).
"Bad reklám is reklám too"
SzlobiG
félisten
A bordó SX4 igencsak jó vételnek tűnik, persze attól függ meddig fog felkúszni a licit 2008-as és nincs benne 40k km és 500k-ról indul. Gyorsan ránéztem ez bőven 1 milla fölött ér.
gaborbol
őstag
Elment az 2010-es Outlander GT 3.0L V6, ha valakit erdekel kb 2 evet toltott nalunk ami alatt kb 20.000 Km ment bele, ebbol sok volt a varos.
A vasarlast kovetoen ketszer volt szervizben mind a ketszer hivatalaos visszahivason. Az egyik, a lengokart tarto szerkezet esetleges rozsdasodasa miatt. (Nem kezdett meg rozsdasodni, le is kentek alvazvedolvel ingyenes volt a moka)
A masik szinten rozsdaval kapcsolatos, az ablaktorlo lapatot tarto szerkezet szinten el tud rohadni es szo szerint elrepulhet mukodes kozben, evvel sem volt gond.
Eghajlat kb ugyan az mint MO-on csak itt tobb a para az ocean miatt.
Rendszamtabla vilagitas egett ki ezt leszamitva azon kivul semmi.
225.000 Km-rel lett eladva serulesmentesen. (Az utas oldalon volt par karc a bor ulesen ahova feleseg pakolta a taskajat rendszeresen amig meg nem kertem, hogy ne tegye, azt leszamitva se karc se repedes se szakadas, ki van fenyesedve kicsit es ennyi.
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
Gratula az eladashoz! Milyena Kia, bevalik, hogy latod?
#94529552
törölt tag
Csikós> Bottal nem piszkálnám: MITSUBISHI SPACE STAR
flash- Suzuki Swift 2 Sport?
humax
senior tag
Elnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok
humax
senior tag
köszönöm
Elnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok
Shade45
senior tag
Nos igen, kérdés, hogy bukik-e valamit az ember rajta ha licitál?
Úgy értem, van valami "rejtett" költség, amit ki kell fizetni, hogy adott tételre ajánlatot adj le, és azt nem fizetik vissza, akár nyertél, akár nem?
[ Szerkesztve ]
lenko
aktív tag
Nekem nem is lesz ilyen autóm soha.
Ki se lehet kapcsolni végleg... Szerintem az indítás utáni kikapcs gombot már kalapáccsal verném a 100. alkalom után....
Van jó oldala is (valakinek), indítómotor+akksi hamarabb tönkremegy.
Az embereknek fáj az igazság!
PainKiller13
őstag
Köszi, ezekről hamar letettem.
Most egy 2011-es Opel Meriva 1.3 CDTI Ecoflexen gondolkodom, hogy meg kellene nézni, 2 millió forint, tágas, jól felszerelt, kevés kmerrel.
Kérdés hogy opel, dízel motor, mennyire megbízható illetve szervizigényes.
(#147893) BigBlackDog válasza PainKiller13 (#147892) üzenetére
BigBlackDog
veterán
1.3 CDTi-ről eddig inkább rosszat hallottam csak.
(#147894) PainKiller13 válasza BigBlackDog (#147893) üzenetére
PainKiller13
őstag
Főleg ezért írok a topikba
Egyébként úgy vettem észre hogy eléggé fent vannak az autó árak. 2010-es Yaris 1.0 1.75 millió, ami már 7 éves, igaz kevés (75ezer) kmerrel.
(#147895) BigBlackDog válasza PainKiller13 (#147894) üzenetére
BigBlackDog
veterán
Na igen, az árakkal én sem vagyok elégedett. Érezhetően magasabbak, mint 5-6 éve voltak az akkoriban hasonló szintű autóknál. Ezt szerintem több dolog is befolyásolhatja;
- Magasabbak az új autók árai is. Mivel az értékvesztés -szerintem- időfüggetlen, így a használt piaci árak is emelkednek.
- Egyre kevesebb a magánszemély által eladásra kívánt, itthoni, ismert előéletű példány. Sokat hoznak be külföldről, de ahogy észrevettem, onnan sem a hibátlan példányok jutnak ide általában.
- Egyre kevesebb a megbízható(nak kikiáltott), pl. szívóbenzines motorral szerelt típus. Ami meg van, annak az ára alig csökken.
- Összességében egyre "többet ér" funkcionalitás, használhatóság szempontjából egy jó állapotú, jó konstrukciójú használt autó.
- Talán az infláció nem játszik annyira szerepet ebben, de akár ez is okozhatna még ilyet.
Legalábbis én így látom.
[ Szerkesztve ]
(#147896) PainKiller13 válasza BigBlackDog (#147895) üzenetére
PainKiller13
őstag
Ezzel teljesen egyetértek.
Én 2009ben vettem egy 7 éves yarist 1.15 millióért, most ugyanúgy egy 7 éves yaris (felszereltségben kb ugyanaz a széria) 1.75 millió.
Valóban sokkal drágábbak az autók, mind a használt mind az új. Most olvastam a 2013as új autó árakot, az most kb +30%.
middleaged
tag
Sziasztok!
Ki mit gondol erről a típusról:Mercedes A-Osztály W168 (1997-2004). Benzinesben gondolkodom, 160 vs.140?
A kinézett autó ez:[link]
[ Szerkesztve ]
alázógyík
őstag
Borzalmas konstrukció....
Nem Mercedes, az 100%.
Integrale
veterán
Nem szabad betartani a gyári 40, majd 30e km-es olajcsere intervallumot, illetve rá kell nézni a láncra.
Rengeteget használnak a volt munkahelyemen, ismerősi körben is van nem egy, Corsa, GP és Suzuki ezzel a motorral, nem problémásak.
Plusz ő 2011-es Merivát nézett, cikkben is szerepel, hogy 2009-ig lehetnek gondok.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
adalbert1
veterán
2007-8 körüli C-Max-ról mi a véleményetek, van valakinek vele tapasztalata? Ahogy a 2-es Focusokat/H astrákat nézegettem, találtam pár ilyet is, és megfordult a fejemben, mint ötlet. Mennyire rossz/jó konstrukció (népítélet elég vegyes róla)?