Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#147401) alázógyík válasza Qru (#147396) üzenetére


alázógyík
őstag

De ez kér rendszámot, nem?

Esetleg valaki lekérdezné nekem? Utalnám rögtön a díjat, PayPalon keresztül. :R

[ Szerkesztve ]

(#147402) djhalasz válasza alázógyík (#147401) üzenetére


djhalasz
tag

Sziasztok. Milyen benzines (1,4L-1,8L) autót ajánlanátok 1,5-2 millió között.
Most Golf IV van, és ilyesmit is szeretnék, de az V az nem jó ha jól tudom.
Köszi!

(#147403) alázógyík válasza ADAM1337 (#147398) üzenetére


alázógyík
őstag

Akarod hogy menő legyen Anyukád?

Fiat 500 :B

[ Szerkesztve ]

(#147404) ADAM1337 válasza Qru (#147399) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

Akkor legyen a keret növelés 2,5m körül +- 100e, az automata elengedhetetlen.(Ami elég nagy szűrő sajnos).

[ Szerkesztve ]

(#147405) vzsryl válasza djhalasz (#147402) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Ufo Civic (8. gen), Kia Cee'd, 2-es Octavia, 1.8-as fullos (bőrös stb.) fiatal H Astra, faceliftes MK2-es Focus hasonló paraméterekkel, mint az Astra stb...

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#147406) molnarpeter válasza djhalasz (#147402) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Nem feltétlen rossz a Golf V sem, milyen motorral néztél abból?

(#147407) BigBlackDog válasza vzsryl (#147405) üzenetére


BigBlackDog
veterán

UFO Civicből nem lesz olyan fiatal 2.5M Hufért. 8genben az elején még bólogatós/robotizált automata volt (talán i-Shift néven futott) és a facelifttel jött a normális automata, ha jól tudom.

H Astrát olyan drágán nem vennék, de ez én vagyok csak. :(

(#147408) djhalasz válasza molnarpeter (#147406) üzenetére


djhalasz
tag

1,6osba 1,3 millióért

(#147409) humax válasza humax (#146972) üzenetére


humax
senior tag

udv

néztem a szalonokban a kocsik
Audi Q 5, lexux n x,merci ,

olyan 16 -18 miliő jönnek ki,szóval drága a kaonfigurator.
en 15 ig gondoltam

milyen a ki sportage 2017?
valakinek tapasztalta?

Elnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok

(#147410) vzsryl válasza BigBlackDog (#147407) üzenetére


vzsryl
nagyúr

A fiatalság és full felszereltség a H Astra és MK2-es Focus faceliftre vonatkozott.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#147411) Tsebacsi válasza humax (#147409) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Ha személyesen mész be, engednek, ilyen autóknál sokat!

A KIA Sportage nem ez a szint, gyorsan vesd el, ha eddig X5-ben gondolkoztál. Vagy egy X5 árából kijön 2 Sportage :))
Akkor már inkább a Sorento, vagy Hyundai Tucson/Santa Fe (Grand)

15ért szerintem egy X3-at kapsz nem rossz felszereltséggel.

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#147412) amargo válasza _q (#147397) üzenetére


amargo
addikt

Én is hasonló dilemmában volt, hogy milyen autó legyen. Ellenben nem akartam a nyakamba venni egy több százezres problémát, meg a dízel kerregő hangját se tudnám megszokni.
Amennyire megtudom állapítani ezzel a 180L bőven van tartaléka a kocsinak. Továbbá mivel ez turbós, ezért 2200-tól konstans meglódítja, 4600-4800-pedig "tolja keményen" és bár elég finomra hangolták a turbót, de az autó megy elég rendesen, nyilván nem verseny autó. Ellenben kér is enni ez a motor az 1.4 T vel 8,5-re hozzák ki, ez kb +1 liter.

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#147413) molnarpeter válasza djhalasz (#147408) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Az 1.6 szívóval nem nagyon volt gond tudtommal, inkább a TSI-k rossz híre terjedt el. Beltérben észrevehető még a spórolás a IV-hez képest valamelyest.

[ Szerkesztve ]

(#147414) _q válasza amargo (#147412) üzenetére


_q
addikt

A tiéd kombi? Egyébként nem 140Le körül van az 1.4 turbos J astra teljesítménye?
Én G astra-m is 6.5-8 között fogyaszt, úgy hogy a 8 literes átlag még nem lenne akkora gond. Amúgy a J astra-hoz képest a 8liter nem hiszem, hogy sok, ugye ott eleve nehezebb a kasztni. Persze mint mindenki más, jó lenne, ha kevesebbet fogyasztana, de ha az szervizben töltött idő és pénz ára (esetleg kevesebb is) menne benzinköltségre, akkor is sokkal jobban megérné a benzines. Viszont ugye a mostani kocsikba, amik teljesítménye jobbnak mondható, sőt kombiról van szó, akkor a turbo és kettős tömegű, ami ugye dízelben is van, ha elromlik vagy egyéb plusz dolog bejön ezek miatt a kocsiba mechanikailag vagy elektronikailag, akkor megint kb a turbo benzines bonyolultabbsága miatt hasonló árak is kijöhetnek mint dízelnél nem? Ilyet is hallani, nem tudom ez mennyire igaz, vagy ettől még továbbra is költségesebb sokkal dízelt fenntartani, mint egy turbo benzines kocsit.
Plusz ami még közbe szól, hogy tetszik a citroen c5 és peugeot 508-as kombi (külsőleg, de főként felszereltséget tekintve), ami viszont majd hogy nem szinte csak dízelesben van és abban éri megvenni. Igaz még 1-2 évig nem akarok új autót venni, mert összességében nincs gond a G astra-val csak unalmassá vált 2,5 éve mióta nálam van és már jó lenne élmény is, modernebb, jobban felszerelt kocsi. De azért nézelődök és próbálok valamire jutni, hogy ha odakerül a sor, hogy csere, már legyen valamiféle fogalmam, hogy mit kellene venni. Jelenleg nincs ötletem a pro-kontra érvek miatt.

(#147415) rasotamas válasza MunezXBK (#147364) üzenetére


rasotamas
veterán

Hát igen, nem látszik, hogy 10 évesen nyelvtan versenyekre játam. Sajnos a mérnökképzés kiölte belőlem a humán vénát, szakbarbár lettem.
Jó nagy lyukrafutás volt a Civic, a telefonban még teljesen rozsdamentes autó és normálisnak tűnő eladó a valóságban egy putrinál várt, magyar átlagnál sötétebb árnyalatú eladójával. Egy nyomás a lökhárítón, és már roppant is a lefestett rozsda. A "mit vártatok, 450-nél kezdődnek a normálisak" kijelentés olyannyira betette a kiskaput, hiszen telefonban még rozsdamentes volt, hogy az autó ajtajait már ki sem nyitottuk. Ezekszerint a rozsdamentes azt jelenti, hogy a rozsda le van festve. Csak tudnám, minek autóztat, mikor elmondtam a telefonban, hogy olyan szerelővel megyek, akinek 10 évig 5gen Civicje volt. Még méregből utána kiabált a szerelőmnek, hogy "vetess meg velük egy jó autót" meg hogy az én Mazdám, amivel mentünk is biztosan nem hibátlan, aztán beült az eladó Civicbe és olyan padlógázzal elviharzott, hogy öröm volt hallgatni ahogy a "hibátlan hajtáslánc" recseg-ropog.

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/rasoapro

(#147416) lenko válasza rasotamas (#147415) üzenetére


lenko
aktív tag

Így képek alapján, én is feltehetném a kérdést, hogy 300-ért mit vársz? (tök mind1 mit ír a kedves eladó)

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#147417) amargo válasza _q (#147414) üzenetére


amargo
addikt

Igen kombim van. Az 1.4 T bol van 120 és 140 lovas. Nekem 1.6 T van, amiből 170 és 180 lovas van. Azért egy ekkora kasznit mozgatni kell. Kettős tömegű t nem tudom megmondani, hogy van-e benne, utána nézek. De igen egy turbó felújítás, csere itt is pénz, de az alkatrészek nem annyiba kerülnek. A c5 nekem is tetszett, de inkább a J mellett tartottam ki. Eddig bevált nálam az opel :)

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#147418) rasotamas válasza lenko (#147416) üzenetére


rasotamas
veterán

Az, hogy külsőleg nem a legszebb még nem jelenti, hogy konkrétan vasoxidból van az autó. Lakkhibát, lepattanást mondta telefonban. Az alvázra vonatkozó kérdesemre kategorikusan kijelentette, hogy teljesen rozsdamentes.
A fiam akarta megvenni, én mondtam, hogy túl szép, hogy igaz legyen, de ez még nem érv, hogy meg se nézzük.
Mit vártam? Egy olyan autót, amire nem kell azonnal rákölteni a vételárat, mert a lakatolás első szerviz lenne annyi, ha nem több.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#147419) lenko válasza rasotamas (#147418) üzenetére


lenko
aktív tag

Miért kell lakatolni egy ilyen autót, ami rohadásra hajlamos, ami láthatóan nem állt garázsban újkorától, nem is vigyáztak rá? Amíg megy még néhány évig, aztán bontó....

Az embereknek fáj az igazság!

(#147420) rasotamas válasza lenko (#147419) üzenetére


rasotamas
veterán

Ez az autó nem ment volna át műszakin, ami csak októberig van rajta.
Számomra sem kérdéses, hogy felejtős, de ez a hirdet€s alapján nem volt egyértelmű, legalábbis nekünk.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#147421) lenko válasza rasotamas (#147420) üzenetére


lenko
aktív tag

Biztos átmegy valahol, vannak ettől sokkal rosszabb autók, aztán mégis forgalmival az úton van...

Az embereknek fáj az igazság!

(#147422) Qru válasza lenko (#147421) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Okosműszaki kell és meg van oldva. :D

#nincsbennetarcsi

(#147423) rasotamas válasza lenko (#147421) üzenetére


rasotamas
veterán

Ha egy autónak van egy kis EGR baja, ami miatt világit a checkengine meg egy kategóriával magasabb az emissziója, az elmegy. De ha közlekedés-biztonság szempontjából aggályos akkor nem szeretnék okos vizsgát.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#147424) #94529552 válasza rasotamas (#147418) üzenetére


#94529552
törölt tag

Egyértelműen át akart verni, összevissza hazudozik az autó állapotáról már a hirdetésben is, még jó, hogy résen voltál.
Lenko Most csak humorizálsz, hogy vegyen egy rozsdakupacot meg sumák műszakit hozzá? :(

(#147425) lenko válasza #94529552 (#147424) üzenetére


lenko
aktív tag

Miért ez jött le? :) Meg sem néznék egy ilyen autót. Képen látszik, hogy pont árban van.
Tegnap találtam egy ilyet 690-ért 130e km-el, az valószínűleg nem rohad, mert garázsban tartott....

Az embereknek fáj az igazság!

(#147426) rasotamas válasza lenko (#147425) üzenetére


rasotamas
veterán

Hát én lehet hülye vagyok, vagy neked van fizetős nagyfelbontású képnézős szolgáltatásod, de azon kívül, hogy a hátsó lökhárító és csomagtérajtó környékén nem egységes a kasztni, ami lehet egy elbaszott tolatás következménye, és ki ne bocsátana meg egy ilyet egy közel 20 éves autón, szerintem baromira nem látszik lepusztultnak, legalábbis a normál méretű képeken. Az, hogy a lökhárító belülről, meg a küszöb felől konkrétan rozsdából van, biztos, hogy nem látszik, de lehet neked jobb szemed van hozzá.

[ Szerkesztve ]

https://tinyurl.com/rasoapro

(#147427) alázógyík válasza lenko (#147425) üzenetére


alázógyík
őstag

"Képen látszik, hogy pont árban van."

A képen az látszik, hogy 2 doboz sört nem adnék érte, nem hogy pénzt.
Nem is értem az embereket, látszik, hogy brutális bontószökevény....

(#147428) -v- válasza BigBlackDog (#147407) üzenetére


-v-
addikt

i-Shit ;]
Atyaég, amúgy ilyen drágá ez az ufó fos? Ennyiért már autók is vannak :U ;]

(#147429) Richard! válasza -v- (#147428) üzenetére


Richard!
addikt

Nem is akármilyenek... :U

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#147430) BigBlackDog válasza -v- (#147428) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Ja, csak azok néha el is romlanak. ;]

(#147431) _adaml21_ válasza BigBlackDog (#147430) üzenetére


_adaml21_
őstag

Hatalmas egy dilemma ez egyébként nekem is, mert az eszem tudja, hogy egy Honda nagyon racionális döntés lenne, mert megbízható, de én úgy érzem egy percig sem tudnám elviselni ezt a formát, belsőt, a fedélzeti berendezések "logikáját". Lehet, hogy túlságosán németautón szocializált vagyok :D

(#147432) BigBlackDog válasza _adaml21_ (#147431) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Attól féltem én is, de gyorsan hozzászoktam. És mintha nem csak nálam lett volna ez a történet. :)

Vannak funkcionális előnyei szerintem, de "kinézeten" kívül más hátrányt nem tudnék mondani ezzel a formával, ergonómiával kapcsolatban.

(#147433) Richard! válasza _adaml21_ (#147431) üzenetére


Richard!
addikt

Nem dilemma ez. Szép autót kell venni és valljuk be, egy honda nem az. ;]

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#147434) vzsryl válasza Richard! (#147433) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Khmm.. Accord CL7... :U

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#147435) molnarpeter válasza humax (#147409) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Listaár általában magasabb, mint amennyiért eladják az autókat, például hirdetnek új Lexus NX-et 13 millióért is. Kérj ajánlatot sok kereskedőtől, és utána a legolcsóbb ajánlattal kérdezd őket körbe újra, hogy látszódjon, melyikek a drága kereskedések, és ki tudja annál is olcsóbban adni, így a végén a legolcsóbban tudod elhozni az autót. Egy összegben, vagy finanszírozással vásárolnád? :) Ha gondolod, írj nekem egy üzenetet.

[ Szerkesztve ]

(#147436) Sztenly válasza #94529552 (#147369) üzenetére


Sztenly
tag

Astra G mennyire ajánlott F hez képest pl?
Árban annyival nem húz el. Azért kérdem, mert külsőre jobban tetszik. :)

(#147437) Vesztor87 válasza w333 (#147378) üzenetére


Vesztor87
senior tag

Városba mennyit mész egyszerre? A klíma miatt kérdem. Bár én pár km-t elvből nem megyek az autómmal (nem tesz jót neki), de volt már rá példa (el kellett vinni eredetiségvizsgára pl.), de a 40 fokba se kapcsoltam be a klímát. Felesleges szerintem.
Almera-ból inkább n16, az talan annyira nem rohadós. Kényelmes ülése van, bár a váltóáttételei nem egy pesti forgalomhoz van optimalizálva.

(#147438) vzsryl válasza Sztenly (#147436) üzenetére


vzsryl
nagyúr

"Árban annyival nem húz el."

A 300-400k-hoz képest a 700-800k szerintem eléggé nagy ugrás, nem egy kategória.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#147439) humax válasza molnarpeter (#147435) üzenetére


humax
senior tag

engednek,
igen köszi tudtam hogy engednek,de nem tudtam hogy 2 miliot :))
Egy összegben lesz céges kocsi.
kérdés
mondjunk Q5,x3,GLC, milyen lóerővel kell gondolkozni?
mi a minimum lóerő ennél a kocsiknál?
190,150?
nem akarok Versenyezni ,de legyen erője
dízeles gondoltam turbó benzin?

Elnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok

(#147440) Sztenly válasza vzsryl (#147438) üzenetére


Sztenly
tag

Olyan 250k huf különbség van a két autó piaci kínálatának mediánjai között.
Nyilván nem pár száz forint, de én előrelépésnek értékelem.
Egyébként G-vel nincs tapasztalatom. Azért érdeklődtem h ajánlott-e?

(#147441) szőröscica válasza humax (#147439) üzenetére


szőröscica
addikt

Fáj a derekad, esetleg veseköved van és szeretnéd kirázatni a kemény SUV futóművekkel, vagy miért ragaszkodsz mindenáron ehhez?

Másfél-két millió ft árelőnye van egy 3-as Touringnak az X3-hoz képest, 9 millió környékéről indul, 6-7 milliónyi extrából azért már szép kocsit össze lehet rakni, és semmit nem vesztesz praktikumban, ellenben komfortosabb, autószerűbb járműved lesz, aminek a fenntartási költségei is alacsonyabbak.

(#147442) Vesztor87 válasza Sztenly (#147440) üzenetére


Vesztor87
senior tag

F Astra a vizes vödör látványától is rohad azt mondják. G Astra már jobb ilyen szempontból. Motorikusan megbízhatóan. Én azt vennék inkább. Biztonságosabb, jobb.

(#147443) molnarpeter válasza humax (#147439) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Érdemes alkunál finanszírozással kezdeni, mert akkor a kamat egy részét megkapják, így alacsonyabb árat tudnak neked mondani. Aztán ha engedtek az árból, utána érdemes csak jelezni, hogy ennyiért egy összegben is megvennéd ;) A lexus.hu-n meg tudod nézni a promóciós árakat, ott is 2 milliós engedmények vannak. :) Fenntartási költségek szempontjából a Lexus lenne a legjobb, nem fogyaszt sokat (spritmonitor szerint az NX300h átlagosan 7,45 litert eszik 100-on), és megbízhatóbb, mert nincs turbó, common rail befecskendezés, bonyolult váltó (akár kettőstömegűvel), a regeneratív fékezéssel pedig a fékeket is kevésbé koptatja. Szerintem próbálj ki egyet, mert ez a leginkább logikus választás. A hibrid hajtásra külön szervizprogram vonatkozik, 10 éves koráig garanciális marad a hajtáslánc, ha az 1 év/15000 km ciklust betartják az ellenőrzéssel (14 ezer Ft alapból, karbantartás mellé kérve 7 ezer, más márka ennyiért nem szokott semmilyen garanciát hosszabbítani). Lóerőben 160-170 már elég szerintem, hogy tudj előzni, amikor kell.

[ Szerkesztve ]

(#147444) vzsryl válasza Sztenly (#147440) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Nem tudom mit néztél, de F-ből 400k-ért patikát kapsz, G-ből inkább 1millió a patika. A közepes darabok az F esetén 300-350k, G esetén 700-800k.

[ Szerkesztve ]

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#147445) Mr X


Mr X
veterán

Urak, jöttem egy (egyelőre elméleti) kérdéssel, a rosszabbik fajtából.

Jelenleg egy 1.6 Bravo 1-em van, de nem tudom szeretni. Ti mit vennétek az alábbi kritériumokkal?

-ne keltsen feltétlen hányingert a formavilága
-klíma kötelező
-nem kell, hogy hibátlan legyen, szeretek szerelgetni, de ne rohadjon le hetente
-ha megtaposom a gázt 90-nél, történjen is valami belátható időn belül
-ne essek ki a szétrohadt padlólemezen
-a keret legyen mondjuk 400k (csak az autó maga)

(#147446) vzsryl válasza Mr X (#147445) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Ennyiért nem kapsz a Bravonál jobb kategóriába tartozó autót.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#147447) Mr X válasza vzsryl (#147446) üzenetére


Mr X
veterán

Előtte két Micsum volt. Olcsóbban vettem őket. Azokat szerettem. Nem voltak erőgépek, de jobban szedték a lábukat. Ott a rozsda volt a gond.

(#147448) vzsryl válasza Mr X (#147447) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Na látod. Vehetsz ennyiből bontószökevényeket, amik jobban szedik a lábukat, de azok sem lesznek jobbak a Bravo-nál, sőt...

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#147449) Integrale válasza Mr X (#147445) üzenetére


Integrale
veterán

400-ert nem fogsz jobbat talalni a Bravonal, sot.

"Bad reklám is reklám too"

(#147450) pető bá' válasza Mr X (#147445) üzenetére


pető bá'
őstag

szeresd!! ;]

"... and I hope you have a great day!"

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.