Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] ZUK Z2 - Kicsi a bors, de erős!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
alázógyík
őstag
De ez kér rendszámot, nem?
Esetleg valaki lekérdezné nekem? Utalnám rögtön a díjat, PayPalon keresztül.
[ Szerkesztve ]
djhalasz
tag
Sziasztok. Milyen benzines (1,4L-1,8L) autót ajánlanátok 1,5-2 millió között.
Most Golf IV van, és ilyesmit is szeretnék, de az V az nem jó ha jól tudom.
Köszi!
alázógyík
őstag
ADAM1337
nagyúr
Akkor legyen a keret növelés 2,5m körül +- 100e, az automata elengedhetetlen.(Ami elég nagy szűrő sajnos).
[ Szerkesztve ]
vzsryl
nagyúr
Ufo Civic (8. gen), Kia Cee'd, 2-es Octavia, 1.8-as fullos (bőrös stb.) fiatal H Astra, faceliftes MK2-es Focus hasonló paraméterekkel, mint az Astra stb...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
molnarpeter
nagyúr
Nem feltétlen rossz a Golf V sem, milyen motorral néztél abból?
BigBlackDog
veterán
UFO Civicből nem lesz olyan fiatal 2.5M Hufért. 8genben az elején még bólogatós/robotizált automata volt (talán i-Shift néven futott) és a facelifttel jött a normális automata, ha jól tudom.
H Astrát olyan drágán nem vennék, de ez én vagyok csak.
djhalasz
tag
1,6osba 1,3 millióért
humax
senior tag
udv
néztem a szalonokban a kocsik
Audi Q 5, lexux n x,merci ,
olyan 16 -18 miliő jönnek ki,szóval drága a kaonfigurator.
en 15 ig gondoltam
milyen a ki sportage 2017?
valakinek tapasztalta?
Elnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok
vzsryl
nagyúr
A fiatalság és full felszereltség a H Astra és MK2-es Focus faceliftre vonatkozott.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Ha személyesen mész be, engednek, ilyen autóknál sokat!
A KIA Sportage nem ez a szint, gyorsan vesd el, ha eddig X5-ben gondolkoztál. Vagy egy X5 árából kijön 2 Sportage
Akkor már inkább a Sorento, vagy Hyundai Tucson/Santa Fe (Grand)
15ért szerintem egy X3-at kapsz nem rossz felszereltséggel.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
amargo
addikt
Én is hasonló dilemmában volt, hogy milyen autó legyen. Ellenben nem akartam a nyakamba venni egy több százezres problémát, meg a dízel kerregő hangját se tudnám megszokni.
Amennyire megtudom állapítani ezzel a 180L bőven van tartaléka a kocsinak. Továbbá mivel ez turbós, ezért 2200-tól konstans meglódítja, 4600-4800-pedig "tolja keményen" és bár elég finomra hangolták a turbót, de az autó megy elég rendesen, nyilván nem verseny autó. Ellenben kér is enni ez a motor az 1.4 T vel 8,5-re hozzák ki, ez kb +1 liter.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
molnarpeter
nagyúr
Az 1.6 szívóval nem nagyon volt gond tudtommal, inkább a TSI-k rossz híre terjedt el. Beltérben észrevehető még a spórolás a IV-hez képest valamelyest.
[ Szerkesztve ]
_q
addikt
A tiéd kombi? Egyébként nem 140Le körül van az 1.4 turbos J astra teljesítménye?
Én G astra-m is 6.5-8 között fogyaszt, úgy hogy a 8 literes átlag még nem lenne akkora gond. Amúgy a J astra-hoz képest a 8liter nem hiszem, hogy sok, ugye ott eleve nehezebb a kasztni. Persze mint mindenki más, jó lenne, ha kevesebbet fogyasztana, de ha az szervizben töltött idő és pénz ára (esetleg kevesebb is) menne benzinköltségre, akkor is sokkal jobban megérné a benzines. Viszont ugye a mostani kocsikba, amik teljesítménye jobbnak mondható, sőt kombiról van szó, akkor a turbo és kettős tömegű, ami ugye dízelben is van, ha elromlik vagy egyéb plusz dolog bejön ezek miatt a kocsiba mechanikailag vagy elektronikailag, akkor megint kb a turbo benzines bonyolultabbsága miatt hasonló árak is kijöhetnek mint dízelnél nem? Ilyet is hallani, nem tudom ez mennyire igaz, vagy ettől még továbbra is költségesebb sokkal dízelt fenntartani, mint egy turbo benzines kocsit.
Plusz ami még közbe szól, hogy tetszik a citroen c5 és peugeot 508-as kombi (külsőleg, de főként felszereltséget tekintve), ami viszont majd hogy nem szinte csak dízelesben van és abban éri megvenni. Igaz még 1-2 évig nem akarok új autót venni, mert összességében nincs gond a G astra-val csak unalmassá vált 2,5 éve mióta nálam van és már jó lenne élmény is, modernebb, jobban felszerelt kocsi. De azért nézelődök és próbálok valamire jutni, hogy ha odakerül a sor, hogy csere, már legyen valamiféle fogalmam, hogy mit kellene venni. Jelenleg nincs ötletem a pro-kontra érvek miatt.
Hát igen, nem látszik, hogy 10 évesen nyelvtan versenyekre játam. Sajnos a mérnökképzés kiölte belőlem a humán vénát, szakbarbár lettem.
Jó nagy lyukrafutás volt a Civic, a telefonban még teljesen rozsdamentes autó és normálisnak tűnő eladó a valóságban egy putrinál várt, magyar átlagnál sötétebb árnyalatú eladójával. Egy nyomás a lökhárítón, és már roppant is a lefestett rozsda. A "mit vártatok, 450-nél kezdődnek a normálisak" kijelentés olyannyira betette a kiskaput, hiszen telefonban még rozsdamentes volt, hogy az autó ajtajait már ki sem nyitottuk. Ezekszerint a rozsdamentes azt jelenti, hogy a rozsda le van festve. Csak tudnám, minek autóztat, mikor elmondtam a telefonban, hogy olyan szerelővel megyek, akinek 10 évig 5gen Civicje volt. Még méregből utána kiabált a szerelőmnek, hogy "vetess meg velük egy jó autót" meg hogy az én Mazdám, amivel mentünk is biztosan nem hibátlan, aztán beült az eladó Civicbe és olyan padlógázzal elviharzott, hogy öröm volt hallgatni ahogy a "hibátlan hajtáslánc" recseg-ropog.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
lenko
aktív tag
Így képek alapján, én is feltehetném a kérdést, hogy 300-ért mit vársz? (tök mind1 mit ír a kedves eladó)
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
amargo
addikt
Igen kombim van. Az 1.4 T bol van 120 és 140 lovas. Nekem 1.6 T van, amiből 170 és 180 lovas van. Azért egy ekkora kasznit mozgatni kell. Kettős tömegű t nem tudom megmondani, hogy van-e benne, utána nézek. De igen egy turbó felújítás, csere itt is pénz, de az alkatrészek nem annyiba kerülnek. A c5 nekem is tetszett, de inkább a J mellett tartottam ki. Eddig bevált nálam az opel
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
Az, hogy külsőleg nem a legszebb még nem jelenti, hogy konkrétan vasoxidból van az autó. Lakkhibát, lepattanást mondta telefonban. Az alvázra vonatkozó kérdesemre kategorikusan kijelentette, hogy teljesen rozsdamentes.
A fiam akarta megvenni, én mondtam, hogy túl szép, hogy igaz legyen, de ez még nem érv, hogy meg se nézzük.
Mit vártam? Egy olyan autót, amire nem kell azonnal rákölteni a vételárat, mert a lakatolás első szerviz lenne annyi, ha nem több.
https://tinyurl.com/rasoapro
lenko
aktív tag
Miért kell lakatolni egy ilyen autót, ami rohadásra hajlamos, ami láthatóan nem állt garázsban újkorától, nem is vigyáztak rá? Amíg megy még néhány évig, aztán bontó....
Az embereknek fáj az igazság!
Ez az autó nem ment volna át műszakin, ami csak októberig van rajta.
Számomra sem kérdéses, hogy felejtős, de ez a hirdet€s alapján nem volt egyértelmű, legalábbis nekünk.
https://tinyurl.com/rasoapro
lenko
aktív tag
Biztos átmegy valahol, vannak ettől sokkal rosszabb autók, aztán mégis forgalmival az úton van...
Az embereknek fáj az igazság!
Qru
MODERÁTOR
Okosműszaki kell és meg van oldva.
#nincsbennetarcsi
Ha egy autónak van egy kis EGR baja, ami miatt világit a checkengine meg egy kategóriával magasabb az emissziója, az elmegy. De ha közlekedés-biztonság szempontjából aggályos akkor nem szeretnék okos vizsgát.
https://tinyurl.com/rasoapro
#94529552
törölt tag
Egyértelműen át akart verni, összevissza hazudozik az autó állapotáról már a hirdetésben is, még jó, hogy résen voltál.
Lenko Most csak humorizálsz, hogy vegyen egy rozsdakupacot meg sumák műszakit hozzá?
lenko
aktív tag
Miért ez jött le? Meg sem néznék egy ilyen autót. Képen látszik, hogy pont árban van.
Tegnap találtam egy ilyet 690-ért 130e km-el, az valószínűleg nem rohad, mert garázsban tartott....
Az embereknek fáj az igazság!
Hát én lehet hülye vagyok, vagy neked van fizetős nagyfelbontású képnézős szolgáltatásod, de azon kívül, hogy a hátsó lökhárító és csomagtérajtó környékén nem egységes a kasztni, ami lehet egy elbaszott tolatás következménye, és ki ne bocsátana meg egy ilyet egy közel 20 éves autón, szerintem baromira nem látszik lepusztultnak, legalábbis a normál méretű képeken. Az, hogy a lökhárító belülről, meg a küszöb felől konkrétan rozsdából van, biztos, hogy nem látszik, de lehet neked jobb szemed van hozzá.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
alázógyík
őstag
"Képen látszik, hogy pont árban van."
A képen az látszik, hogy 2 doboz sört nem adnék érte, nem hogy pénzt.
Nem is értem az embereket, látszik, hogy brutális bontószökevény....
-v-
addikt
i-Shit
Atyaég, amúgy ilyen drágá ez az ufó fos? Ennyiért már autók is vannak
Richard!
addikt
Nem is akármilyenek...
Ma kezdődik életed hátralevő része!
BigBlackDog
veterán
Ja, csak azok néha el is romlanak.
_adaml21_
őstag
Hatalmas egy dilemma ez egyébként nekem is, mert az eszem tudja, hogy egy Honda nagyon racionális döntés lenne, mert megbízható, de én úgy érzem egy percig sem tudnám elviselni ezt a formát, belsőt, a fedélzeti berendezések "logikáját". Lehet, hogy túlságosán németautón szocializált vagyok
BigBlackDog
veterán
Attól féltem én is, de gyorsan hozzászoktam. És mintha nem csak nálam lett volna ez a történet.
Vannak funkcionális előnyei szerintem, de "kinézeten" kívül más hátrányt nem tudnék mondani ezzel a formával, ergonómiával kapcsolatban.
Richard!
addikt
Nem dilemma ez. Szép autót kell venni és valljuk be, egy honda nem az.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
vzsryl
nagyúr
Khmm.. Accord CL7...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
molnarpeter
nagyúr
Listaár általában magasabb, mint amennyiért eladják az autókat, például hirdetnek új Lexus NX-et 13 millióért is. Kérj ajánlatot sok kereskedőtől, és utána a legolcsóbb ajánlattal kérdezd őket körbe újra, hogy látszódjon, melyikek a drága kereskedések, és ki tudja annál is olcsóbban adni, így a végén a legolcsóbban tudod elhozni az autót. Egy összegben, vagy finanszírozással vásárolnád? Ha gondolod, írj nekem egy üzenetet.
[ Szerkesztve ]
Sztenly
tag
Astra G mennyire ajánlott F hez képest pl?
Árban annyival nem húz el. Azért kérdem, mert külsőre jobban tetszik.
Vesztor87
senior tag
Városba mennyit mész egyszerre? A klíma miatt kérdem. Bár én pár km-t elvből nem megyek az autómmal (nem tesz jót neki), de volt már rá példa (el kellett vinni eredetiségvizsgára pl.), de a 40 fokba se kapcsoltam be a klímát. Felesleges szerintem.
Almera-ból inkább n16, az talan annyira nem rohadós. Kényelmes ülése van, bár a váltóáttételei nem egy pesti forgalomhoz van optimalizálva.
vzsryl
nagyúr
"Árban annyival nem húz el."
A 300-400k-hoz képest a 700-800k szerintem eléggé nagy ugrás, nem egy kategória.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
humax
senior tag
engednek,
igen köszi tudtam hogy engednek,de nem tudtam hogy 2 miliot
Egy összegben lesz céges kocsi.
kérdés
mondjunk Q5,x3,GLC, milyen lóerővel kell gondolkozni?
mi a minimum lóerő ennél a kocsiknál?
190,150?
nem akarok Versenyezni ,de legyen erője
dízeles gondoltam turbó benzin?
Elnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok
Sztenly
tag
Olyan 250k huf különbség van a két autó piaci kínálatának mediánjai között.
Nyilván nem pár száz forint, de én előrelépésnek értékelem.
Egyébként G-vel nincs tapasztalatom. Azért érdeklődtem h ajánlott-e?
szőröscica
addikt
Fáj a derekad, esetleg veseköved van és szeretnéd kirázatni a kemény SUV futóművekkel, vagy miért ragaszkodsz mindenáron ehhez?
Másfél-két millió ft árelőnye van egy 3-as Touringnak az X3-hoz képest, 9 millió környékéről indul, 6-7 milliónyi extrából azért már szép kocsit össze lehet rakni, és semmit nem vesztesz praktikumban, ellenben komfortosabb, autószerűbb járműved lesz, aminek a fenntartási költségei is alacsonyabbak.
Vesztor87
senior tag
F Astra a vizes vödör látványától is rohad azt mondják. G Astra már jobb ilyen szempontból. Motorikusan megbízhatóan. Én azt vennék inkább. Biztonságosabb, jobb.
molnarpeter
nagyúr
Érdemes alkunál finanszírozással kezdeni, mert akkor a kamat egy részét megkapják, így alacsonyabb árat tudnak neked mondani. Aztán ha engedtek az árból, utána érdemes csak jelezni, hogy ennyiért egy összegben is megvennéd A lexus.hu-n meg tudod nézni a promóciós árakat, ott is 2 milliós engedmények vannak. Fenntartási költségek szempontjából a Lexus lenne a legjobb, nem fogyaszt sokat (spritmonitor szerint az NX300h átlagosan 7,45 litert eszik 100-on), és megbízhatóbb, mert nincs turbó, common rail befecskendezés, bonyolult váltó (akár kettőstömegűvel), a regeneratív fékezéssel pedig a fékeket is kevésbé koptatja. Szerintem próbálj ki egyet, mert ez a leginkább logikus választás. A hibrid hajtásra külön szervizprogram vonatkozik, 10 éves koráig garanciális marad a hajtáslánc, ha az 1 év/15000 km ciklust betartják az ellenőrzéssel (14 ezer Ft alapból, karbantartás mellé kérve 7 ezer, más márka ennyiért nem szokott semmilyen garanciát hosszabbítani). Lóerőben 160-170 már elég szerintem, hogy tudj előzni, amikor kell.
[ Szerkesztve ]
vzsryl
nagyúr
Nem tudom mit néztél, de F-ből 400k-ért patikát kapsz, G-ből inkább 1millió a patika. A közepes darabok az F esetén 300-350k, G esetén 700-800k.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Mr X
veterán
Urak, jöttem egy (egyelőre elméleti) kérdéssel, a rosszabbik fajtából.
Jelenleg egy 1.6 Bravo 1-em van, de nem tudom szeretni. Ti mit vennétek az alábbi kritériumokkal?
-ne keltsen feltétlen hányingert a formavilága
-klíma kötelező
-nem kell, hogy hibátlan legyen, szeretek szerelgetni, de ne rohadjon le hetente
-ha megtaposom a gázt 90-nél, történjen is valami belátható időn belül
-ne essek ki a szétrohadt padlólemezen
-a keret legyen mondjuk 400k (csak az autó maga)
vzsryl
nagyúr
Ennyiért nem kapsz a Bravonál jobb kategóriába tartozó autót.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Mr X
veterán
Előtte két Micsum volt. Olcsóbban vettem őket. Azokat szerettem. Nem voltak erőgépek, de jobban szedték a lábukat. Ott a rozsda volt a gond.
vzsryl
nagyúr
Na látod. Vehetsz ennyiből bontószökevényeket, amik jobban szedik a lábukat, de azok sem lesznek jobbak a Bravo-nál, sőt...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Integrale
veterán
400-ert nem fogsz jobbat talalni a Bravonal, sot.
"Bad reklám is reklám too"