Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Sirus86:] Renault Modus 2005 - Az ezer Euros auto tortente.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Acheron
őstag
A linkelt D3 5 hengeres 2.0, ezek a Volvo saját motorjai. A D2 1.6 PSA.
Thocy a ZAGY
tag
Heti pár km megoldható autó nélkül, ha nagyon kell, akkor taxi. Évente 3-4 alkalommal meg bérelnék autót. Olcsóbb és tervezhetőbb kiadás.
A legtöbb ember nem jut el a ''Miért pont Én?''-től a ''Miért ne?''-ig.
én úgy tudom sokkal ellenállóbb a metál, amíg sérülésmentes
van egy fehér transitunk, természetesen nem metál
10 éves sincs még de mindenütt jelenik meg a rozsda, lehet javítgatni
szerintem 5 év és szétrohad az egész
pedig km sincs sok benne, 210k
cryptot minden termékemért elfogadom
rbalint88
addikt
A D5 jonak tunik es elobe a szin is fain. En "felbumliznek" erte a masikat hagynam.
molnarpeter
nagyúr
Abban a korszakban egyszerűen eldobható furgonok készültek szvsz. Olcsóbb lemezből préseltek, azért kezdi ki őket belülről a veszedelem, nameg a dobbetéteket is kispórolták, stb. Itt egy '96 Jumper van Szoktam figyelni, hogy milyen fényezéssel mennyire rohadnak, szerintem is van különbség eszerint is.
Acheron
őstag
Szép, tetszik. Erről a 3. generációs C -ről egész jókat írnak, nekem a belseje sem élhetetlen (de egyetértünk, a facelift szebb, az sokkal jobban húz már az E felé). Nagy pozitívum a remeknek jelölt hangszigetelés. Ez a V6 benzin is kellemesnek tűnik, a ccm és a teljesítmény alapján "sima" szívó motor, ami hosszabb élettartamot sejtet, igaz a papíros 10 l fogyasztás inkább 12 - 13 lehet a valóságban. (arra mondjuk ott a szerényebb teljesítményű, de kisebb fogyasztású 180 kompressor)
A dízel motorjaiból van esetleg, ami kerülendő?
Estefelé megnézem, hogy kb hogyan viszonyulnak az alkatrész árai pl a Volvo -éhoz, kíváncsi vagyok, mekkora lehet a difi fenntartásban.
(#147954) rbalint88: Thanks, meglátom, kiadja -e. Nekem csak a színnel van bajom, mert bár vagány, de hozzám kevéssé illik.
[ Szerkesztve ]
motoflug
őstag
Sziasztok!
A sorban második autómat keresem. Igazából nagyjából kirajzolódott, hogy cabriot (Golf IV) szeretnék, mert gyakorlatilag csak hétvégén használjuk, kirándulni. Erre a célra inkább olyat keresek, amiben van valami plusz, viszont nem ismerem a piacot ha nem a cabriokról van szó.
Kíváncsiságból, mit ajánlanátok a normál autók közül, amiben van:
- némi bugi
- klíma
- min. 90 paci
- benzines motor
Nagyon maximum 900 e Ft. a keret, így miket nézzek még meg?
#94529552
törölt tag
A fekete S60 sokkal vagányabb nekem. A rozsdaszínű nekem se tetszik, ráadásul az ezüst dizájn elem a hátulján sehogy se illik hozzá.
-v-
addikt
Én lefingott E36-ot ajánlok
-v-
addikt
Street Ka? Abban 10x több élet van mint egy golfban jópofán néz ki, belefér a keretbe, cabrio is, vezetni is jó ...
rbalint88
addikt
Golf IV cabrio jó választás. 2.0 8V-t keresnék belőle vagy 1.6 16V, normális menetteljesítményhez elég. ha kell a bugi, akkor meg rakj alá egy kicsit sportosabb futóművet. bőven megvan 200-ból, tartós és jó is.
Kornel
veterán
Zsír új Astra J classic IV sedan 1.6 benzinnel ellenérvek?
szőröscica
addikt
Egy doglott loban tobb dinamika van, nehogy megvedd. Egy autopalyas besorolas kamion ele is remalom vele.
Kornel
veterán
Próbáltad?
Teszben nem ezt írják.
gzbotii
veterán
Mazda MX-5 (NB)? Kb Golf árban van. Hátul húz.
Fiat Barchetta? 1.8 benzin, de ez elől húz. Punto (mk1) alapjaira épül.
Én Golf 4 helyett ilyet akartam, de pl a Fiatra 800€ lett volna a regado, ami egy 2500-3000€ kicsit húzós, szvsz. Itthon meg -2 van eladó sorban (Erdély)
És ezekhez még kapni hardtopot, szóval télen is lehet használni.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
szőröscica
addikt
Igen, egy hetig hasznaltam egy 1.6-os otajtost, az kisebb auto, es siralmas volt. Az 1.0 citroen c1-ben tobb a menni akaras, mint a jasztraban.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Nem hangzik jól.
Kipróbálnek azért egyet, ha van valakinek itt
BigBlackDog
veterán
Belső komfortban, zajban, kényelemben szerintem 1.6 H Astrára hasonlít. Bár már régebben ültem benne és az talán 2010-2011-es példány volt (ami még nem a Classic).
Kornel
veterán
Tesztekben kiemelik a belső síri csendet.
Amúgy mindenben jobb lenne egy vitara, de az meg nem csendes.
Azt hiszem beszerzek egy dB mérőt
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Hát, öööö, na most kicsit furán érzem magam. Jól értettem, az 1.6 szívó benyáról beszélünk? Ha igen, akkor olvasok teszteket...
[ Szerkesztve ]
A kettő közül látatlanban a Vitara. Eggyel tovább tekered a hangerőt a rádión.
Az Astra szedánt egészséges társadalmi fejlődésű országokban nem forgalmazzák, csak a szerencsétlen piacokra gyártják.
[ Szerkesztve ]
motoflug
őstag
Köszönöm a válaszokat! Amiket zömmel ajánlottatok, azok kisebb, kétszemélyes, de sok bugival rendelkező autók. Azt elfeljtettem írni, hogy a két személyes annyira nem jatszik, haver MX5-je eléggé kényelmetlen volt a magasságomhoz, ill. jellemzően sok cuccal megyünk. Egyébként tetszene, de azok már inkább milla felett mennek. A golf 4 azért tűnik nekem egy vállalható megoldásnak, mert az alkatrész árak teljesen normálisak, van bontott is bőven, és néhányszor lehet a cabriozast is csapatni.
Ne... Tényleg ne... Komolyan!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Kornel
veterán
Mit tekerem a rádiót sehova
Csendet akarok
Tsebacsi: értem én, az nem autó
Mod: egyébként tudom, hogy ólom nehéz, ezáltal kevésbé fürge, jó fél literrel többet eszik mint egy vitara, cserébe nagyon jó futóműve van, és halk, nem mellesleg tartós.
Valamit valamiért.
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Nyugi má', van abból is autómatya dízli!
[ Szerkesztve ]
Blaise
veterán
Astra K 1.4 T, vagy Vitara szintén 1.4T inkább
Kornel
veterán
Túl drága.
4M a lélektani határ.
rbalint88
addikt
4M-ért nincs jó szívvel kompromisszummentes új autó. s-cross 1.4T mennyi lenne? neked az úgyis tetszik és abból nem extra feláras az 1.4T. de talán még egy 1.0T is élhető és biztos érezhetően olcsóbb.
Kornel
veterán
1.0 4,3M
1.4 4,8M
Mindennel.
Blaise: akkor már inkább scross szerintem.
Bár amennyiben lehet maradnék a színvonal.
[ Szerkesztve ]
Blaise
veterán
Rakj még hozzá, alkudozva kihozható 5millio alatt egy 1.4T 150 lovas Astra.
diegho
nagyúr
Fiat Tipo nem játszik? Egész jónak tűnik.
Kornel
veterán
Próbáltam, nem gyere be.
Pedig puszta számok alapján tényleg jónak tűnik.
diegho
nagyúr
Tényleg ez tűnik a 4M királyának. Mekkora autót keresel? A Clio, 208, C3, Yaris méret túl kicsi?
Kornel
veterán
Clio grandtour-ra még ránézek majd.
Nem tudom mekkora a cockpit.
diegho
nagyúr
Pár tipp még, nem konkrét példányokkal, csak a modelleket illusztrálva:
Meriva 1.4T
Baleno
Focus - hogy ez miért ilyen olcsó nem tudom, egy telefont megér
B-MAX
Megane
Corolla is van ennyiért,
igaz nagyon alap
Rapid nekem ezek valamiért tetszenek
Kornel
veterán
Merivat most néztem én is, de az se könnyű.
Baleno nagyon gáz élőben, és vannak széria hibák is bőven.
Focus cockpitje nekem kicsi, B max gondolom jobb a magasságga miatt, azt nem néztem.
Corolla nagyon alap, rapid szintén kicsi elől.
Mégane grandcoupe a legjobb amúgy ezen ár körül, bár az alap kivitel ott is elég fapados, próbáltam élőben, nagyon bejött.
Lehet ránézek mégegyszer majd, és barátkozok a fapaddal.
Mod: a megane igazi ára 4,354M metallal, ami hiányzik belőle nagyon az a bőr kormány és a könyöklő, talán ezek pótolhatóak.
[link]
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
4 milláért viheted az enyémet. Kompromisszum mentes.
Kornel
veterán
Plusz regado, stb.
És az elkövetkező dízel karbantartások.
Mágus2
Közösségépítő
Akkor is több élet van benne, mint bármelyik új autóban 4 milláért.
Kornel
veterán
Ez igaz.
De más szempont is van, 5-6 évíg nem szeretnék hozzányúlni, ugyanis nincs rendes szerviz itt.
3.9M-ért kapsz egy kia rio 2017-et 1.4 szívóval, vagy i20-at 1.0 t-GDI-vel, vagy esetleg az i20 aktív azt hiszem az 3,95M
egy ideje nyálazom az új autó teszteket, de ezekről írnak a legjobbakat, főleg helykinálat terén,
meg ott van még ugye a honda jazz, ezek a legnagyobbak belülről és egész dinamikusak
vagy skoda fabia combi 9,6 a 0-100, csak 2 embernél több ne üljön bele
ha egy kategóriát feljebb akarsz lépni akkor minimum 4,5M kell és azok a full alapok
legolcsóbb a kia ceed 4,2M parasztklímával 1.4 szívóval, 4,5 M 1.6 szívó 135lóval
a kia rio több mint 100 kilóval kevesebb a ceed-nél és az i20 is 11.5s a 0-100 velük, az már élhető, az 1.0 t-gdi-vel meg 10.5s
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Mágus2
Közösségépítő
A szerviznek veszed? Van rendes szerelő nálatok is, csak meg kell találni, aztán meg meg kell fizetni.
Kornel
veterán
Mondom hogy nincs.
Privátban tudok mesélni, mikbe futottam már Pesten.
Kisza: néztem ezeket, a megane sokkal jobb mindnél, szerintem.
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
Mondjuk VAG-hoz pont ismerek jo szervizt, meg lelkiismeretes pekbol is tobb van. Alfahoz viszont horror tenyleg, BP-n eddig EGY normalis szervizrol tudok, akik ennek megfeleloen nem is kimondottan olcsok. Mondjuk a vagos brigad se, cserebe gyorsan es jol dolgoznak...
Mágus2
Közösségépítő
Neked csak Pest létezik?
Mi lenne veled egy szofisztikált cr-tdi-vel, ha a szög egyszerű hondával sem bírnak?
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
És a motorhoz még hozzá se kellett nyúlni.
Itt egy féket nem tudnak lelegteleniteni markaszervizben sem.
Soroljam még?
renaultot nem vennék, megane van/volt a környezetemben több embernek is, mondjuk azok dizlik voltak, ültem mindben, olyan az összes, mint valami újrahasznosított műanyag lenne az egész.
Feliratkoztam jó pár tesztvezetésre, nekem főleg helyben rohangálós, 30km körzetben, erre benzinest akarok turbó nélkül, ceed lenne az igazi, de abból ami nekem megfelelne 4,5M
nálam is a 4M lenne a plafon extrákkal , mindenképpen kia rio és i20-at megnézem élőben, a honda jazz nagyon nem gyere be. Skodám már volt, attól nem vagyok elragadtatva.
Kia 1.4 elég volt nekem, tehát rio-ba is elég lenne -110 kg-al
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Kornel
veterán
Rio kicsi, én az újat néztem meg.
Ha más nem akkor marad a vitara.
Blaise
veterán
Ja megvan, te vagy az a srác akinek ellopták a Swift Sportját, utána meg hónapokig vajúdtál itt, hogy mi legyen, végül Civic lett?
Pesten tényleg elég ritka a jó autószerelő szaki. Én 15 év+ alatt nem találtam. Nem mondom hogy nincs, csak olyan mint az aranytömb mélyen a földben... Én speciel 20 kilométerre kijárkálok pestről minden éves szervíznél...
Én még emlékszem arra hogy a civic sem ment elégé neked (swift sportból érkezve ugyebár).
A megy is meg csendes is az üres halmaz négy millióig.
De ahogy néztem a hozzászólásaidat neked is csak rászánás vagy kis idő kell ahhoz hogy 5 milla legyen az a keret
Jobb 5 milláért boldogan, mint 4-ért boldogtalanul (aztán azt is eladod és nagyobb a bukta).