Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#147151) _adaml21_ válasza LuckyL (#147148) üzenetére


_adaml21_
őstag

Igen, én is nézegettem HAHUn, de én inkább ezt néztem. ErgoActive ülés nagyon pöpec lenne.
Amúgy általam összeállított autóba a Comfortline felszereltségen felül egy metálfényt, 16-os kereket, komfort csomagot, ergoactive ülést, és behajtható tükröket vennék, ha lenne rá lehetőségem.

Nem akarok megsérteni senkit, de szerintem ez a Hyundai nagyon-nagyon csúnya autó :(

(#147152) LuckyL válasza _adaml21_ (#147151) üzenetére


LuckyL
őstag

a te felhasználási körülményeiddel inkább egy 1.6-os dízel golfot vennék
személy szerint inkább dsg-vel, de ez persze a te döntésed

cryptot minden termékemért elfogadom

(#147153) vzsryl válasza _adaml21_ (#147147) üzenetére


vzsryl
nagyúr

"Koreait meg azért nem vennék, mert ennyi pénzért már az ízlés is egy kicsit szeretném, ha közbeszólhatna, na meg az értéktartás is egy szempont."

Én úgy vettem észre, hogy a ~10évnél fiatalabb koreai autók nagyon durván jól tartják az árukat.
Kia Cee'd-ből 6M-ért már nagyon jót kapni, és 7 év garancia van rá, ami neked pont ideális lenne, mert kb. ennyi ideig használnád. Ez csak egy racionális érv volt, és mint tudjuk, az autóvásárlás nem mindig követi eme eszmét. :)

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#147154) Luck Dragon válasza _adaml21_ (#147147) üzenetére

K Astra 1.4T , hat sebességes automatával.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#147155) Vesztor87 válasza middleaged (#147097) üzenetére


Vesztor87
senior tag

Nm:)

(#147156) Tsebacsi válasza _adaml21_ (#147147) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Én is vacilálok, hasonló autókat kerestem. A K Astra kombi kis türelemmel 8 misi helyett 6.5ért elvihető Innovation felszereltséggel, 1.4T automatával, majdnem minden földi jóval. Tény, a spritmonitor szerint 8l körüli a fogyija, míg a DSG-s Golfé 6,5 lenne, de drágább is a Golf és jobban lopják.
Titkos favorit az i30, főleg a legújabb, simán pariban van a németekkel, még én is agyalok rajta, mert kívül-belül patent lett.
Én ebből a 3-asból vennék, szigórúan kipróbálás után (nem árt, ha elhozhatsz egyet hétvégére is).

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#147157) -v- válasza Tsebacsi (#147156) üzenetére


-v-
addikt

Nemtom, ültem most egy K-ban, annyira nem győzött meg.

(#147158) Tsebacsi válasza -v- (#147157) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Nem neked való az. Hozza a kötelezőt, de kimagasló autót prémiumkategóriában kell keresni.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#147159) Tsebacsi válasza -v- (#147157) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Nem neked való az. Hozza a kötelezőt, de kimagasló autót prémiumkategóriában kell keresni.
Apropó, nem sértődnek meg a BKK-nál, hogy Astrákba üldögélsz? ;]

Na faja, Qru légyszi töröld majd az előző hsz-t, elbatytam, Vili hibája az egész :P

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#147160) _adaml21_ válasza LuckyL (#147152) üzenetére


_adaml21_
őstag

Próbáltam 1.6 tdi Octaviat, annál azért nagyobb dinamikát szeretnék az autómba.
Persze, jó lenne az 5 literes fogyasztás, de azt a plusz 1,5-et még kibírom; 3 liter többletet viszont megéreznék (Opel)
.

(#147161) BigBlackDog válasza Tsebacsi (#147159) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Vilike BKK-nál munkálkodik? Akkor értem már, hogy honnan ez a "szakmai ártalom". :DDD

Btw nem kéne áthelyezni a talihelyet valami tömegközlekedéssel is könnyebben elérhető helyszínre? ;]

[ Szerkesztve ]

(#147162) -v- válasza Tsebacsi (#147158) üzenetére


-v-
addikt

Ja amúgy nem rossz persze, csak futómű kicsit dobogós meg pattogós, kicsit jobbat vártam, belül amúgy tök csinos, ülés fura volt, nem állítgattam de elsőre nem volt túl kényelmes, üléspozíció is túl magas nekem.
Szerintem egy octavia egy kicsit jobb, egy golf meg sokkal :) de ezek abszolút csak első benyomások.

(#147163) _adaml21_ válasza Tsebacsi (#147156) üzenetére


_adaml21_
őstag

Amúgy tetszene is az Opel, mint mondtam, de nem csak a Sprintmonitor alapján ítélkezem a fogyasztásról, ismerősöm említette, hogy céges Octavia helyett egyszer egy 150 lovas Astra K-t kapott pár napra, és amíg Oktávval eljár 6.5-ből, Astra bőven 8 fölött evett.

Ami még nem annyira tetszik, hogy cégautóként nagyon veszik, kis túlzással minden második új autó az utakon Astra K (a másik fele meg Oktáv).

A lopással meg úgy vagyok, hogy tök mind1, hogy Astrát, Mazdát, VW-t, bármit veszek, kb. első dolgom elvinni, és egy Paizs védelmet belerakatni.

Belülről az anyaghasználat sem az igazi, néhol olyan illesztési hézagok vannak, amik jó pár évvel ezelőtt is cikik voltak. Még egy 3 éves Insigniában ülve sem éreztem azt, hogy megütné a VW szintjét, pedig az egyel magasabb szint, mint az Astra.

(#147164) Tsebacsi válasza -v- (#147162) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Egyetértünk, az ülés tényleg másabb, a Civichez képest ég és föld (a Focusé is sokkal másabb). A civic eleve sportos, relatíve mélyen ülsz, az Astra ugye családiasabb autó. Ez engem már nem zavar. A tömés is egy dolog, 5 perc vezetésből sokat nem tudok levonni. Meg fogom kérdezni, adnak-e autót hétvégére automatával. Félek nem lesz nekik (pfff), de egy próbát megér. Kéne i30-ból is... Meg Octávból is. (inkább octávot vennék, mint golfot.)
Az Octáv másabb, kicsit talán mélyebben ülsz benne, de nem esküdnék meg rá. A golf etalonnak számít, holott szerintem annyira nem az, de ez meg szubjektív. Ha választanom kéne Astra és Golf között, nagy bajban lennék, de még Astra és Octáv között is. Vezetni kéne, egy balaton oda-vissza és városozás, aztán tudnék véleményt mondani.
Érdekes módon a civic érzésre van olyan tágas (vagy kicsit tágasabb), mint az öregem E mercije, de mégsem! Csak játszanak a műszerfal íveivel, meg persze a tetővonala magasabb, emiatt.
Rohadtul vennék egy E mercit is, de basszus ilyen áron csak 150k+ futott km-el vannak, azokba én meg nem merek beszállni, mert tuti alattam szarik be valami sokszázezres fos a motorban/váltóban. Pedig a nagy méret és a hátsókerékhajtás, az atom :)

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#147165) -v- válasza Tsebacsi (#147164) üzenetére


-v-
addikt

Jaja, az az igazi, elvinni egyet egy hetvegere, ott jobban kiderul.

(#147166) rasotamas válasza _adaml21_ (#147147) üzenetére


rasotamas
veterán

A Mazda3-mal kapcsolatban:
A két felszereltségi szint között 360 ezer forint van. Attraction felszereltségnél a központi távirányítású zár és az elektromos ablakok hiánya irtózatosan paraszt, de ha megnézed, hogy az első parkradaron meg a fentieken felül felül mit kapsz a Revolution felszereltséggel azért a 360 ezer forintért akkor nem is kérdéses, hogy jobban megéri, mint az attraction:
9 hangszórós Bose hifi, HUD, fűthető kormánykerék, tolatókamera, valami króm dísz (?) meg 18-as felni a 16-os helyett.
Már csak találni kellene egy kereskedést, ahol engednek alvázvédelmet rakni egy új autóra garanciavesztés nélkül :D

https://tinyurl.com/rasoapro

(#147167) BigBlackDog válasza rasotamas (#147166) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Néha egyes autómárkáknál azt érzem, hogy az alvázvédelem tiltása és a gyári éppen elégséges alvázkezelés része a hosszútávú bevételgenerálásnak. :((

(#147168) Mauzes


Mauzes
őstag

Írtátok itt többen, hogy (új autót) érdemes kipróbálni több napon át, pl. hétvége. Ez mégis hogyan lehetséges? Bemegyek a szalonokba, hogy adjanak már ide nekem egy autót pár napra, ők meg mondják, hogy persze, vigyed? :)

(#147169) Tsebacsi válasza Mauzes (#147168) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Ha van ilyenre autójuk, igen. Persze sok gyártónak nincs, ami szégyen. Ismerős ingyé elhozta a Jaguar F-Pace-t. Szóval általában tesztautókat adnak oda. Nekem 8, csak ez is hülye felfogás, már ha nincs autó, mert akkor tuti nem veszek látatlanban egy ilyet, amiről kiderül, hogy 130-nál fütyül a tükör vagy búg valamije, béna a váltó, esetleg az infotainment egy rakás kaka.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#147170) vzsryl válasza Tsebacsi (#147169) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Pedig alap kellene legyen egy több milliós terméknél, főleg hogy újat akar venni az ember...

Btw. Opeléknek elég sok ilyen célú autója van, de ugye népszerűek is, szóval lehet van várakozási idő.

[ Szerkesztve ]

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#147171) rasotamas válasza vzsryl (#147170) üzenetére


rasotamas
veterán

Nekem épp kezdett szimpatikus lenni az Opel kínálata, meg az Onstar is elég nagy plusz, meg mérnöki kamarai tagsággal (még nincs de lehetne) kb egy millióval olcsóbb, de most hogy megvette a PSA, tuti nem vennék Opelt.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#147172) _adaml21_ válasza vzsryl (#147170) üzenetére


_adaml21_
őstag

Vw-ről esetleg tud valaki, ahol meg lehetne oldani egy ilyen teszthétvégét?
Az se baj, ha facelift előtti Golfot tudnék csak elhozni, a lényeg az lenne, hogy hosszabb távon ki tudjam próbálni, elég-e a 125-ös TSI a felhasználási körülményekhez.

(#147173) BigBlackDog válasza vzsryl (#147170) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Ismerős Suzukinál (talán Tbálinton lévőnél) volt hasonló helyzetben, új Vitara vásárlás előtt szeretett volna beülni egybe, alaposabban kipróbálni. A környéken lehetett menni vele, oszt annyi. Autópályára is vihette volna, ha megveszi rá a matricát.Végül is alap, hogy a tesztautóra az ügyfél veszi meg az autópálya matricát. :DDD

(#147174) Tsebacsi válasza rasotamas (#147171) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Nemtudom mi köze van ehhez a PSA-nak. Nem titkolt szándékkal erőforrás megosztás a cél, nem pedig az ellehetetlenítés. Ráadásul a 308 sem lett rossz, a Megane sem, a C4 is lassan frissül. What is the problem?

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#147175) alázógyík válasza rasotamas (#147171) üzenetére


alázógyík
őstag

A Peugeot 508 meg köröket vert az Insigniára...

(#147176) Szada85 válasza focvis (#147125) üzenetére


Szada85
aktív tag

No, megvolt a megnézés, valóban a tetöablak miatt némiképp alacsonyabban van a tetö, de lehet a kasztni kialakítás miatt mégsem Volt zavaróan közel, de tény, és való, hogy enélkül még tágasabb lesz.
Az OPC-vel is 9-9,5 körül Volt a vegyes átlagom, ez nehezebb kasztni, köbcentivel, tekintve, hogy az autók a hobbim, ezért rászánom azt a plusz kiadást. :)

Deal nem lett a vége, több okból Sem:
Elözetes levélváltás során rákérdeztem minden apróságra, hogy müködnek-e, van-e valamilyen hibája az elsö lökösön kívül, a válasz nemleges Volt, minden szép és jó, minden extra müködik.

- Elsö lökös puffos ( képen is látszik ), parkszenzorok cserések, emiatt jelenleg a komplett rendszer halott.
- Balos Xenon lilás, csereérett
- Motor szépen járt, de emberünk lecserélte a müanyag szelepfeledet alura ( B Veci 2.6 V6 ), ami tömítés szempontjából jobb, viszont emiatt az olajbetöltö sapka a hátsó hengersoron van, valami olajcsö alatt közvetlen, így nem is lehet letekerni, az olajcserét a tulaj a nívópálca nyíláson keresztül oldja meg, ezzel bármilyen szervízböl elhajtanának, ergo vissza kellene alakítani gyárira.

- Beltér szép, extrákra újfent rákérdeztem, minden jó-e, válasz " természetesen, minden ", aztán ezt gyorsan megcáfoltam, mert a bal hátsó ablak semmire nem reagált. :)
Aztán szépen kiderült, hogy kb az összes ajtókapcsolót cserélni kell, mert hébe-hóba müködnek, tükörállítás is vagy megy, vagy nem, ablakok is elég rapszódikusan, a tükröt motorikusan behajtottuk, kihajtani már nem tudtuk. :DDD Plusz az elsö ülésfütések inkább nem, mint igen müködtek, a tulaj szerint persze ezek is okésak. ( szerintem meg nem )

- Próbakör alatt minden váltás után a kuplung normál felengedésekor jött egy fémes csattanás+rántás kombó, ha nagyon óvatosan engedtem, akkor nem... :(
Ez így elég sokminden lehet, elég lutri az egész így, illetve az eladó gyerek se lett szimpatikus, hogy a szerinte hibátlanul müködö extrák 80%-a mégsem müködik jól... :(((

Szóval mondhatjuk, hogy kevés plusz és sok minusszal tarkított megnézés után, fájó szívvel, de eljöttem, pedig nagyon szerettem volna, hogy jó legyen, de a képek megint túlértékelték a valódi állapotot.

(#147177) vzsryl válasza Tsebacsi (#147174) üzenetére


vzsryl
nagyúr

A Megane az rönyó'. :DDD

De a 3008-at és 5008-at is muszáj felsorolni, mert mocskos jók lettek.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#147178) Mauzes válasza Tsebacsi (#147169) üzenetére


Mauzes
őstag

Tudom, hogy van tesztautó, de hogy több napra odaadják, azon erősen csodálkozom. Mert ez kb. olyan, mint az ingyenbérlet (ami nincs). Mi van, ha üres tankkal viszed vissza? Mi van, ha mész vele 1500 km-t? Stb.

(#147179) lenko válasza Szada85 (#147176) üzenetére


lenko
aktív tag

Ez egyértelmű, hogy ott kell hagyni az ilyet. Más kérdés, ha azt mondja van egy kis baja, akkor hiányzik a fél autó? :U

Az embereknek fáj az igazság!

(#147180) Szada85 válasza lenko (#147179) üzenetére


Szada85
aktív tag

Nem feltétlen lenne gond, csak akkor ne azt mondja kétszer is, hogy " igen, minden extra müködik ", mert utána úgyis kiderül, hogy nem, és az azért elég sokat ront az alkupozíción.
Szemben azzal, ha leírja, hogy " igen, a kapcsolók néha kontakthibásak ", oké. Azért máris más a leányzó fekvése onnan, mert Te is úgy mész megnézni, hogy elötte mérlegelsz, hogy ezekkel is megéri-e neked az út.

A legszomorúbb az egészben, hogy van mellette pár másik Opelje, egy F Sedan 1.4i ( 3.0V6 ), és egy Gsi ( C20LET ), amikre költött, ergo ez Volt a "melós" autó, amit csak csapatott, aztán most, hogy sok a nyüg, eladja..

(#147181) LuckyL válasza _adaml21_ (#147160) üzenetére


LuckyL
őstag

és ezt a nagyobb dinamikát a 125 le-s benzinestől várod? :N

cryptot minden termékemért elfogadom

(#147182) focvis válasza LuckyL (#147181) üzenetére


focvis
veterán

A 125-ös 1.4 TSI fílingre kb. pariban van a 140-es TDI-vel. Az 1.6 TDI inkább 1.2 TSI szint. (szvsz)

(#147183) _adaml21_ válasza LuckyL (#147181) üzenetére


_adaml21_
őstag

Azért akárhogy is nézem, 20% teljesítménytöbblet az. Illetve kérdésem volt még a 150 LE-s TSI létjogosultsága is..

(#147184) focvis válasza Szada85 (#147176) üzenetére


focvis
veterán

Sz@rul hangzik :/
Kókányolás + kamuzás.

A lilás xenon a legkisebb gond, asszem D1S van benne, 10 k Ft 1 db Osram. Javasolt párban cserélni.

De hogy tömegesen nem működnek az elektromos extrák?! Ez nem jellemző egy Opelre. Haverom decemberben adta el a "fullos" 10,5 éves Vectra C GTS-t 220-230 k km-rel; minden hibátlanul működött benne.

Nem zárom ki, hogy valami központi elektronika (CIM-modul? csak tipp) hervadt le benne, és az okozza.

Keress másikat. :)

(#147185) benczeb


benczeb
aktív tag

Sziasztok,

Suzuki SX4 S-Cross 1.0T automata váltós modellel van valakinek tapasztalata? Amennyiben igen, megkeresne privátban?

Köszi,
B

(#147186) Tsebacsi válasza Mauzes (#147178) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Le van papírozva, gondolom teletankkal kapod, úgy is add vissza. Autóbérlésnél is így van, jó nagy felárat le is szívnak a kártyádról ha nem teletankkal adod le.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#147187) Qru válasza Tsebacsi (#147186) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Bérlésnél egyre több helyen előre kifizettetik veled a teljes tankot és nem nézik mennyivel adod le. Rájöttek, hogy így jobban járnak mert az utolsó cseppeket úgy sem autózod ki marad benne pár liter amit így duplán fizetsz ki kvázi.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#147188) Blaise válasza focvis (#147182) üzenetére


Blaise
veterán

Vezettem hoszabb ideig több céges autót VW Golf/Sportsvan/variant és Audi A3 vonalon ezekkel a motorokkal.

Gyengébb 1.4 TSI dinamikusan viszi a bódét, komolyabb autópályázásokhoz inkább a 150-es verzió ajánlott, annak a nyomatéka is több ha jól emlékszem.

1.6 TDI jóval erősebbnek érződik, mint az 1.2 TSI.

[ Szerkesztve ]

(#147189) focvis válasza Blaise (#147188) üzenetére


focvis
veterán

1.2 TSI-t nem vezettem, az 1.6 TDI elég lepke.
1.4 TSI-m (122 lovas) 2 db volt, összesen 3 évig, 160-ig dinamikus és nagyon jól fogyaszt. Szvsz világbajnok motor (mínusz a régi verziók láncos vezérlése).
Autópályás "emberkedéshez" - ha a végén nem akarsz "beégni" - a 122/125 le verzió valóban kevés, ahhoz még itthon is kell 200 ló, úgy már nyugodtan előzhetsz jobbról. :B

Úgy rémlik, a Golf 7-ben mindkét 1.4 TSI - 125 és 150 le - egységesen 250 Nm-t tud, az előbbiben szoftveresen butított a maximális teljesítmény.

[ Szerkesztve ]

(#147190) szőröscica válasza focvis (#147189) üzenetére


szőröscica
addikt

Szerintem is patent kis motor az 1.4TSI, 140 lovas Octaviat vezettem, nevetségesen keveset fogyasztott és tök jól ment.

Az 1.2TSI élhető belépőmotor (legalábbis a 105 lovas), de többet eszik mint az 1.4-es. Szintén Octaviaban vezettem.

(#147191) _adaml21_ válasza focvis (#147189) üzenetére


_adaml21_
őstag

Én azért autópályáznék, de pont csak arra van igényem, hogy 150-ig kellemesen gyorsuljon.

(#147192) middleaged


middleaged
tag

Üdv!
Erről a típusról ki mit gondol?[link]

(#147193) Sur1G


Sur1G
aktív tag

Üdv!

Pár napja írtam Mazda 3 helyett kellene másik hasonló autó. Civic-et kilőttük, mást nem nagyon találtam 1,5-2M~ környékén, ami hasonló lenne és tetszene is (1,6 feletti szívó benzin). Focus (+C-Max) nem tetszik a páromnak (nekem se bár egész jól vezethető) és az 1,6 benzint valahogy kerülném.

Másik irány:
Sok rosszat hallottam az 1,4 TSI motorokról (120-125 Le). Mennyire problémásak? Van esély kifogni belőle a rászánt összegből még normálisan működő példányt? VW Golf, Seat Leon vonalon kezdtem nézelődni.
Esetleg a Fiat Bravo-t találtam még ilyen árban 1,4 120 Le benzinnel, az állítólag egész megbízható technika. Dízel fronton nem vagyok otthon, de már az is megfordult a fejünkben.

Köszi

(#147194) kovacsroli válasza middleaged (#147192) üzenetére


kovacsroli
senior tag

Egyszer volt alkalmam vezetni. Szörnyű volt.

Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.

(#147195) diegho válasza Sur1G (#147193) üzenetére


diegho
nagyúr

Nézzetek Mondeo-t szívó benzinnel, nagy, tágas, nem különösebben problémás.

(#147196) lenko válasza Sur1G (#147193) üzenetére


lenko
aktív tag

volkswagen_golf_iv_2.3_v5_highline_4-motion :)

Az embereknek fáj az igazság!

(#147197) Integrale válasza lenko (#147196) üzenetére


Integrale
veterán

Mazda 3-ból egy idősebb 4-es Golfba?

"Bad reklám is reklám too"

(#147198) diegho válasza Integrale (#147197) üzenetére


diegho
nagyúr

Nekem is csak annyi jutott eszembe erről, hogy ez lenne az egyik legnagyobb baromság, amit tehet. Ezért az 1.5-2M-ért viszont szép Golf5-öt lehet venni.

(#147199) lenko válasza Integrale (#147197) üzenetére


lenko
aktív tag

Miért? Talán olyan nagy etalon a mazda 3? :)
Ennél 400k ért a létező összes kopó ki van cserélve, aztán jó időre nincs gond.

(#147198) diegho

G5 nincs értelmes motorral. 1.6 8v vagy 1.9 pd, ezek kiesnek nála...

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#147200) Sur1G


Sur1G
aktív tag

Még egy dolog:
A páromnak nagyon tetszik a Volvo S40. Valahogy úgy rémlik, hogy a Volvo 2.4 5 hengeres dízel motorjai nagyon jó konstrukciók. Néztem és van hahu-n 1-2 példány belőle D5 néven 2,5 körül, magyarországi 200+ km-el. Para ezeket bevállalni? :D

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.