Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
BigBlackDog
veterán
Melyik az a Golf (generáció, motor), amelyik "zajos" utastérrel rendelkezik?
Egyes Golf?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
BigBlackDog
veterán
Az azért nem csendesebb a Civicnél.
lenko
aktív tag
Még a G3 se az a nagyon csendes autó, bár a korabeli japánokhoz képest lehet, nekem csak EP2-es civiccel van tapasztalat amire emlékszem is, olyan szélzaj van benne, hogy nem lehet megmaradni 100-as tempo felett....
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
A 8G-ben a motor zajos, szélzaj igazából nincs.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
lenko
aktív tag
Előjön, hogy mihez képest nincs, de a külső tükrök környékén elég érdekes zajok keletkeztek. Nem tudom, most hogy állnak a csíkszeműek, de nekem kb. 10évvel ezelőttig, az összes autójuk hangos, vagy így, vagy úgy....Pályán nem kicsit fárasztó, egy kelleténél hangosabb monoton zaj.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
BigBlackDog
veterán
8G Civic után egy Saab 9-3-ban (benzines 2.0 TS, 6-os kézi váltóval) 130 km/h felett először a szélzaj volt ami feltűnt eléggé. Nekem ennyi viszonyítási alapom van csak. De én sem hallok szélzajt 110-140 km/h között a Civicnél és itt még a motor sem olyan szörnyű, hogy erőltetett, emelt hangon kelljen beszélni.
lenko
aktív tag
Passat B5 benzinmotorral, szerintem nagyon csendes, pedig jó 20éves konstrukció. Mondjuk a cw-je 0,27, 130 nál szinte semmit nem hallottam kintről. Motort is dupla fal választja el.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Qru
MODERÁTOR
Nekünk volt B5.5 1,8t-k. Az egyetlen német autó amit tudtam szeretni. Volt benne élet, fütyült a turbó, jól ment. Olyan autószerű autó volt.
#nincsbennetarcsi
mdani01
aktív tag
lenko
aktív tag
Még most is vehetsz akár, kb. 5e Eur kint egy patika kevés km-el.
(#147660) mdani01
Azt te tudod, hogy elég ez a teljesítmény vagy sem, viszont full fapad, nem ér ennyit, legalább belső M-Pakettal nézz.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
footy
addikt
Nekem 5-os, 6-os Golffal(Variant) es Leon1-2-3-mal van hosszabb tavu tapasztalatom:
Golf5-6: Nem hangos autok, de ha durva feluletu az aszfalt akkor a futomuzaj bejon. A G6 valamivel jobb szelzaj tekinteteben, de a tukrok felol 130-nal mar futyol a szel. A nemet tesztelok csendesnek mondtak mindkettot, ez nem igaz. Nem hangosak, de a csendes nem ilyen.
Leon 1: 1.4 annyira nem rossz, foleg ahhoz kepest hogy milyen regi konstrukcio es annak ellenere hogy kicsi a motor, nem nagyon zavaro a hangja.
Leon2 1.9PD: Meglepoen csendes 150-ig, altalanosan halkabb mint a Golf5. Alacsony sebessegnel zavaro a diesel csattogas(meg az ergonomiai bakik, meg a vesekorazo futomu is )
Leon3 1.4 tsi: Egeszen csendes. 160-ig alig van zaj. Ha a motort a felso tartomanyban jaratod akkor sem pentrans a zaja.
A civicben engem egyebkent leginkabb a magas motorzaj zavart.
BigBlackDog
veterán
Hasznos infók, köszi szépen!
-v-
addikt
Amennyire mobilrol latom igen, meg kell nezni jol, van ott minden, kipu nem gyari, folia, sotet hutomaszk, ujraborozott kormany .. amugy innen onnan azt hallottam, ezek itt viszonylag korrekt autokat szoktak arulni.
lenkoval kerlek ne emlits legkozelebb egy mondatban, mert nem segitek
[ Szerkesztve ]
mdani01
aktív tag
Ujraborozott kormany nem is lenne annyira baj mert szerintem jol nez ki, de ezt majd elobe megnezzuk. Majd kiderul jo autoik vannak valojaban is.
Szeretnek elnezest toled ez miatt, maskor figyelek erre
(#147661) lenko: Teljesitmeny eleg, a felszereltseg pedig megint mas kerdes
iPhone 6S SpaceGray
lenko
aktív tag
Az ülést ki lehet cserélni, de egy jó állapotú elektromos M pakettos garnitúra benne van 150e-be is akár, ami kötelező, mert azaz ülés abba az autóba egyenesen a siralmas kategória.
Az embereknek fáj az igazság!
Sukta 95
tag
Erről a J Astráról mit tudnátok mondani? Azon túl, hogy nehezebb a kelleténél kb. 200 kilóval. Árban és felszereltségben is megfelelő lenne, illetve futásban - bár az képlékeny ugye -.
Motorjáról, menettulajdonságairól, szervízigényességéről mit tudnátok mondani?
Köszi!
www.maon.hu Online marketing. Neked.
lenko
aktív tag
Szerintem már hozzáadták azt a 200kilót. Az 1470kg ilyen kat. autótól k. sok.
Chip tuning 150lóra, akkor már jó talán valamire...
Az embereknek fáj az igazság!
Sukta 95
tag
hozzateszem, egy 2005-os , 110 lovas citroen c4rol valtanank (benzin). a lenyeg, hogy megbizhato legyen, illetve varosban es autopalyan (130-as tempoval) megallja a helyet. arban valami hasonlo ferne bele. fontos a tempomat es a tolatoradar, azert nezegettem ezt.
[ Szerkesztve ]
www.maon.hu Online marketing. Neked.
Ilyen árban vannak Focusok és 9G civicek is, vagy Ceed-ek, mindből nézheted a szívóbenzines verziót.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Vesztor87
senior tag
Nekem a 2003.11 havi 1,5 benzin N16-osra az Allianz Light casco 25 ha jól rémlik.
#94529552
törölt tag
Ez az Astra J csak 1373kg.
Integrale
veterán
Papíron sajnos.
"Bad reklám is reklám too"
rbalint88
addikt
pedig egy fasza 8G-vel jobban járna, tolatóradar és tempomat is van benne, ja és a turbó se romlik el rajta
Ja tök szar uncsi autó
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
mdani01
aktív tag
Sokat is fogyaszt
iPhone 6S SpaceGray
roseane2004
csendes tag
Sziasztok, főként azért írok hogy követhessem az írásaitokat
Másrészt autovásárlás előtt vagyok.
Szeretnék egy ,,suzuki megbizhatóságú,, 1997. évjárattól felfele, elég legyen a kötelező szervíz neki hosszútávon, benzines legyen minimum 1,2 és maximum 1,6 os motor. 150-300e ft között, milyen tipust ajánlanátok? Köszönöm előre is.
Magnum_
nagyúr
ebben a topikban is ugyanazok az arcok vannak?
I humbly and respectfully decline™
#94529552
törölt tag
-v-
addikt
Esetleg még ez? [link] A felni le van ütve, de amúgy nem tűnik rossznak.
Egyébként, ha elég a 20i, abból még van kint elég sok, 5-6e euróért kapsz egy szépet. A 25-30i-kből már kint is nagyon elfogytak a szép darabok, vagy mocskos drágák.
[ Szerkesztve ]
diegho
nagyúr
Corolla E10.
lenko
aktív tag
"brutális menetteljesítmény"
Szerintem ezek nagyon szarok ennyiért, akkor rakjon rá az ember 1M-t aztán legyen fullos max. 100-120e valós km-el...
Szerinted ez mennyi volt? (Gyári sok küllős 18-as felni volt rajta nem ez, Króm pakett, belül piros M-pakett bőr, Harman/Kardon, Elektromos roló stb. M-es futómű. 99-es...
[/ L]
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
mdani01
aktív tag
Felni miatt kár, de szép ő is
Elég persze, nem versenyzésre és minden utcasarkon való "csúszkálásra" kell. A kinnti felhozatalt is néztem, vannak szépségek
iPhone 6S SpaceGray
Mauzes
őstag
Sziasztok!
Új Mazda 6 és új Passat között van már valamilyen kialakult "közvélemény", hogy melyik miben jobb, miben kevésbé? Árban eléggé együtt mozognak. Elsősorban menetkomfort/kényelem a szempont, belső minőség, megbízhatóság, és esetleg gari utáni javítási költségek.
Vagy ezek kb. egy szinten vannak, és kinek melyik a szimpatikus?
A rozsdától most tekintsünk el. Emellett hagyjuk a külsőt is figyelmen kívül, mert olyannal még nem beszéltem, akinek kívülről a Mazda tetszett volna kevésbé.
vzsryl
nagyúr
Ha már foglalkoztat a garancia lejárta utáni szervizköltség, akkor gondolkozz el egy Kia Optima-n is, mert ott 7 év van, ráadásul bitang jól sikerült járgány.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Ég és föld a kettő. A Mazda kinézetileg egy formai bravúr, atomjó mind a szedán mind a kombi. A Passat hozta a kötelező hűvös német elegáns sallangmentes jellegtelen megbízható vonalat. A Passat technológiában, minőségben, kényelemben jobb. A Mazda meg érzékies, kicsit sportos, kicsit japános. Szerintem
KIA szóba került: Én megnézném, mert lehet, hogy nem fog tetszeni a Passat után, vagy a Mazda után. És minőségben valahol a kettő között van, vagy Mazdával egy szinten. A menetkomfort még kérdéses, nem vezettem
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
m3tr0
senior tag
Köszi a tippet.
Ránéztem erre is, de ilyen paraméterekkel nincs a listában az autóm.
Illetve itt már barátibb évi 39 ezer forint lenne a díj.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
Alapvető kérdés, hogy dízelt vagy benzinest akarsz-e illetve manuálist vagy automatát?
A kettő közül én benzinesben a Mazdát venném, dízelben a Passatot.
Ezek a Mazdák az egyik legutolsó szívóbenzines autók, és nagyon jól sikerültek, valahogy sikerült elérni, hogy félúton fogyasszanak más benzinesek és a dízelek közt.
A Mazda Denso rendszerű dízelei újonnan nagyon jók, biturbó, lent is húz, de 10+ évesen már problémás lehet. Ha úgyis eladod hamarabb akkor nyugodtan megveheted.
Váltóból a VW DSG-t használ, a Mazda hagyományosat. Ezt megint csak te tudod, melyik jön be jobban.
Nyilván a Passat belülről elegánsabb, de már a Mazda is nagyon szép.
Szerintem a hajtóanyag és a váltó kérdésénél el is dől a dolog, TSI-t biztos nem vennék a SkyActiv ellenében.
https://tinyurl.com/rasoapro
Mauzes
őstag
Automata az fix, a benzinmotor pedig valószínű (gyakori városi használat).
Mivel előre becsülve olyan 6-8 év és 150 ezer km körül adnám majd el, ezért annyira nem félek se a TSI-től se a DSG-től. Mármint nem félek nagyon, persze lehet, hogy a városi használat miatt kellene. De szerintem egy TSI fogyasztás előnye évek alatt akár behozhatja azt, ha mégis több gond lesz vele. Bár ezt nem tudom, mennyi lehet egy 1.4 TSI és egy 2.0 SkyActive fogyasztása városban/vegyesben?
Arról nem beszélve, hogy amennyire tudom, a Mazdákkal kapcsolatos javítások, alkatrész cserék elég drágák. Legalább is családban van pár régebbi típus, és volt is velük gond rendesen, meg drága is volt minden. A szerelők is mondták, hogy elég jól megélnek a Mazdákból. Ezt persze nem terjesztem ki az új Mazdákra, a VW fenntartási költségeit pedig nem tudom, lehet az is magas, ezért jött szóba előző kommentemben a szervizelés költsége.
Ami még döntő lehet, az a motorválaszték.
- Passatnál a 2.0 TSI már feleslegesen erős nekem, 1.4.TSI 150 LE és 1.8 TSI 180 LE jöhet szóba. Visszafogott a vezetési stílusom, nagyon valószínű a kisebb is elég lenne, de azért nem szeretném megbánni, ha esetleg mégi lomha (azért nem hiszem). Az 1.8 viszont ha jóval többet fogyaszt, azt is bánnám.
- Mazdánál nagyon durván bekorlátozzák a választékot. Alsóbb felszereltségnél nincs automata, tehát alapból kiesnek az olcsóbb modellek. A 2 literes 165 LE-s benzinmotor automatával csak egyetlen, egy közepes felszereltséggel kérhető. Emellett van a 2,5-ös 192 lovas, az meg csakis a legdrágább felszereltséggel kérhető. Dízelnél ugyanez a helyzet, 2 fajta erősség, 1-1- felszereltséggel párosítva. Ez eléggé WTF.
Ahogy nézegettem spritmonitoron az 1.4 TSI Passat kb egy literrel többet eszik.
Tény, hogy nem a legolcsóbb a japánokhoz az alkatrész, de azért ez már nem akkora különbség, mint valamikor. Másrészt a használat java részében garanciális lesz az autód, inkább a kötelező szervizek, vezérléscserék árát érdeklődd meg. Bár asszem ezek mind láncos motorok, a Skyactiv és a TSI is.
Az alkatrészeket nem feltétlen a márkaszervizben kell megvenni, bár új autónál ez nem játszik.
A választék azért korlátozott és motorhoz kötött, mert csomagban gondolkodnak. Nem azt hozzák amit rendelsz, hanem küldik a hajóval "ez van, ebből lehet választani" alapon.
Attraction szinten elérhető a G165 és a CD150 is automatával. Szerintem ennél alacsonyabb felszereltséget nem akarsz te magadnak. Az Emotion azt jelenti, érzelmi alapon veszed meg, pedig nincs rá pénzed. A Challenge pedig hogy kihívás vele az élet. Szerintem ezek a motorok teljesen elegendőek, a 192 és a 175 lovasak csak 17%-kal erősebbek náluk. Ráadásul a dízelnél nyomatékban még ennyi különbség sincs.
Azért döntés előtt mindenképp próbáld ki őket.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
gaborbol
őstag
Egy extrasabb Optimat vezettem az eleg kellemes volt. Abbol atulve egy alap Mazda 6-ba meg eleg lehangolo elmeny volt. Persze nem jo osszehasonlitasi alap mert nem ugyaz az a felszereltsegi szint es nem is vezettem oket sokat, csak ki a repterre meg vissza. A kia kenyelmesebb volt, hely is tobb volt benne es eszmeletlen milyen extrakkal szortak tele. Ha letakarjak az emblemat azt mondom valami Audi talan. Lehet rosszul emlekszem, de mintha fogyasztasba is kicsivel jobb lett vola a kia
vzsryl
nagyúr
"Mivel előre becsülve olyan 6-8 év és 150 ezer km körül adnám majd el"
Kérlek próbálj ki egy Kia Optima-t.
Szerintem arany középút a Passat és a Mazda 6 között, ráadásul pont annyi ideig használnád, amíg garanciás.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Na ezt örömmel hallom!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
footy
addikt
Az 1.4 TSI 7gangos DSG-vel van, ami eleg szar hireben all. Az 1.8TSI ahogy en tudom nem ajanlott motor a 2.0-val egyutt. Az utobbi kettohoz pedig elvileg erosebbik DSG menne.
A mazda 2.0 kezivel elmegy, de ha turboshoz vagy szokva, akkor lehet meg ugyis kisse gyengenek fog erzodni. (automataval eleg harmatos)
A 2.5 automata allitolag kellemes kompromisszum. Fogyasztasban is eleg jonak tunik spritmonitor alapjan.
A Kia-t en 2.0 szivoval kilonem. Amugyis eleg nyomatekszegeny a motor es az meg egy hagyomanyos automataval megfejelve elegge halvany lehet.
Varosi hasznalatra mindenkepp hagyomanyos automatat neznek ott sokkal kellemesebb mint a DSG.
Szoval a te esetedben a 2.5 Mazda lehet egy nyero valasztas.
[ Szerkesztve ]
lenko
aktív tag
Belül már elég korrekt az új mazda 3, kívül sem rossz, de ebbe nincs ugye 2.5.
Mazda 6 meg, egy nagy hodály lett. El sem hittem, hogy tényleg 19-es kereke van, és még így is ballonos a hatás szinte. 225/45 gumival. Feltesz az ember rá egy 17-est 225/55-el, kb. olyan mint 4-es golfon a 15-s kerék....Oké, hogy kényelmesebb a nagy kerék, de ki fog ezekre 10-15 éves korukra 19-es, de legalább 18as gumikat venni? (Én biztos nem)
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Amerikában és Ausztráliában van 2.5-ös motorral: link
Szerintem ha lenne kombiváltozata, meg 2.5-ös motor nem is vennék a 6-ost.
https://tinyurl.com/rasoapro
Mauzes
őstag
Mindenképpen, ha már ennyien ajánlottátok. Ebből még a hibrid is szóba jöhet, de az csak használtan, ha lenne belőle valami választék az év vége felé (most még nincs).
Viszont a 2.0 benzin városi fogyasztására 10 liter a gyári adat, ha jól láttam. Ez elég soknak tűnik.
Emellett általánosságban: a régebbi motoroknál kb. alapvetés volt, hogy városban a dízel nem annyira ok, hamarabb tönkremegy (és jobban szennyez). Na most elképzelhető, hogy a technológia elég sokat fejlődött az utóbbi időben, nem vagyok annyira képben. Az újabb motoroknál is megvan még ez a különbség? Vagy pedig már az újabb benzinmotorok is egyre összetettebbek (akár szívó is), ezért hajlamosabbak elromlani, esetleg a dízelek károsanyagkibocsátása is javult?
Qru
MODERÁTOR
Nem tudom, hogy áll az ügy de ebbe most futottam bele:
Sportos, de élhető autók 1,5 millió forint és 15 év alatt
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi