Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [Sirus86:] Renault Modus 2005 - Az ezer Euros auto tortente.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
vzsryl
nagyúr
Túlbonyolítod. Nagyon egyszerű az oka a magas árazásnak. Ugyanaz az oks, mint most az ingatlanár emelkedésnek. A kereslet elképesztő ütemben nő, amivel a kínálat nem tudja felvenni a versenyt. A gazdasági válság éveihez képest most kb. dupla annyi autót és ingatlant vesznek az emberek. Majd megkeresem a használtautó eladásokról szóló, több éves eladási listát, de most telefonról írok...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
SzlobiG
félisten
Nálunk is a cégnél vannak ezek az 1.3-as multijetek nincs gond velük, a lánc problémák a korai darabok esetén voltak.
BigBlackDog
veterán
Ok, ez is hozzájárulhat. Viszont az új autók árainak emelkedését nem tudnám ezzel magyarázni. Szerintem ott a kereslet éppen, hogy csökkent a válság nevű izé előtti időkhöz képest.
Mauzes
őstag
A gyártók/értékesítők meg nyilván hülyék, és drágábban adják most az újat, mint "kellene".
vzsryl
nagyúr
Azt remélem tudod, hogy az új autók már minden kategóriában olyan komoly konstrukciók, hogy ha olcsóbban adnák, akkor deficites lenne az üzlet. Múltkor azt hiszem totalcaron volt egy cikk, hogy a gyártóknak mennyi profitjuk van átlagosan egy eladott autón. Még a prémium márkákon sincs egetrengető profit. Az autóipar ilyen szempontból elbújhat az Apple mögött.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
middleaged
tag
Tudom, utána olvastam,de a kedvesemnek ez tetszik.Most váljak el?
Sok esélyt nem hagyot, vagy:ALFA ROMEO 147 (2001 − 2010),esetleg Chrysler PT Cruiser (2000-2009)
Ez az autó pedig [link] felért egy vállással fenyegetéssel.Kérem aki tud valami rosszat az A osztállyal kapcsolatban. kérem ossza meg, pénzt sporolnék..
[ Szerkesztve ]
Észérvekkel próbáljunk hatni rá, hogy nem akar az út szélén várni rád egy hiba után
Én első A osztályt semmiképpen se vennék. A második gen hatványozottan jobb autó lett.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
adalbert1
veterán
Tehát nem csak a kínálat csökkent, hanem a kereslet is nőtt (én arra tippeltem volna, hogy ilyen 2007-8 után már kevés új autót adtak el viszonylag laza hitelfelvételekkel - lásd régebben a sok 10 éves hitelre vett swift-, azért van így megcsappanva a kínálat)?
Azért nominálisan szerintem jóval drágábbak lettek az új autók (reál értéken nem tudom, hogy mennyivel, valaki kiszámolhatná), anno pl. a 206-osunk elég jó felszereltséggel (1.6 benzines motor, elektromos ablak, digitális klíma, hátul is tárcsafék stb) volt talán 3,5 millió (az alap 1.0 fapad 206-osok talán 2 millió körül mentek), most meg a peugeot honlapján azt nézem, hogy a 208 kb. 3,5 milliótól indul (igaz ez a nominális, nem a reál értéke, meg azért maga az autó is fejlődött felszereltségben, biztonságban, konstrukcióban).
Lehet, hogy kicsit elsüllyedt az előző kérdésem: 2007-8 körüli C-max-ról mi a véleményetek? A Focus II / H Astra keresése közben volt pár ilyen találat is, mennyire lehet rossz konstrukció?
vzsryl
nagyúr
"Észérvekkel próbáljunk hatni rá"
Drágám, ez az autó kövérít!
...
Nézzünk valami másfélét!!!44négy!
(#147908) adalbert1: Külföldről pótolják bőven az akkori eladási hiányt, de így se győzik...
Szerintem a C-Max is kiváló járgány, nekem is nagyon tetszik. Tulajdonképpen egy családiasabb fóka, és a magasabb kasztni ellenére is nagyon jól vezethető, nem billeg, kiváló a futóműve.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
BigBlackDog
veterán
+ (#147904) Mauzes: Igen, ezt tudom, de nem is írtam ennek az ellenkezőjéről.
Csak annyi a gondolatom, hogy ha drágább az új, akkor emelkedni fog egy idő után a használt autók ára is véleményem szerint.
hobizoli
nagyúr
Mondjuk a fejnehez cegeknel a vezetoseg annyiba kerul, hogy az erosen megjelenik a vegtermek araban is.
Par eve a Honda tavolkeleti uzemeben a duplajara emeltek a fizukat a soron dolgozoknal, mert nem jelenik meg a vegtermek araban.
több drón kell ;P
footy
addikt
Elso szerias A osztaly egy fos. Rohad, szar a futomuve es az elektronikai hibak sem ritkak. A belter minosege pedig egy hulladek. 100x inkabb egy Alfa 147
[ Szerkesztve ]
hobizoli
nagyúr
belegondolsz 2005-s uj 1.3-s GC fapad 3ajtos Swift kerult 2.1M-ba akkor, klimaval a 5 ajtos 1.5GS fullosan volt 3M, meg az 1.6 Sport volt 4M
ma egy fapad Swift 4M-tol indul, de 5.5M-ra fel lehet konfigolni
több drón kell ;P
hobizoli
nagyúr
az A classe az leves
facelift-s 147 1.9 16v JTDm Q2
több drón kell ;P
dnelb
veterán
miről beszélsz? 2.7m volt szalonból a fapad swift, ami annyira nem is fapad, led lámpa, 7 légzsák, klíma abban is van. A sport pedig 4.5m. 5.5millás swift nem volt soha. 1.5 GS pedig 3.3m volt nem 3m.
dnelb
veterán
middleaged
tag
Köszi a választ, pl:[link]
Integrale
veterán
Ennyiért vagy éppen drágábban vannak jól felszereltek is 147-ből, ebben szálkák mennek a seggedbe, olyan fapados, ráadásul az A oszloptól kezdve nem stimmelnek a vonalak, de így képről még a szín sem.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-v-
addikt
Tyű, ez szerintem egyszer már gtk volt hogy néz ki az eleje ...
Amúgy szerintem a legbiztosabb jele, hogy egy hirdetést azonnal be kell csukni, és megnézni sem szabad elmenni, ha le van írva, hogy "koppanásmentes futómű"
middleaged
tag
Jaj,147 amúgy lehet pálya benzines motorral?japán autó hagyott cserben egy bal kanyar után.Vagy én őt, már a fene se tudja.
Integrale
veterán
Továbbá nem tudom elképzelni azt a helyzetet, hogy kesztyűtartót cseréjek, vagy ha igen, mert más szín jobban tetszik, akkor a teljes belsőt átcsavarozom, nem csak azt az egyet, hogy jól kitűnjon onnan.
Ha mindenképpen benzines kell belőle, és 1.6, akkor inkább választanám az ECO-t, abban nincs vezérlésmódosító, megspórolsz magadnak 50e körüli anyagárat + szerelést, vezérléscserekor.
Olaj mindig legyen maximumon, de ennyi idősen szerintem már édesmindegy, az előző tulaj jó eséllyel ütötte vágta. (a linkeltet szó szerint is)
Mivel kényes az összes TS, ezért ilyen korban már hanyagolnám őket, nagyon sok múlik az előző tulaj(ok)on, hideg hajtás, jó olaj, rendszeres csere stb.
Vagy a sorozat legvégéről vennék egyet, de arra meg kicsi a keret, vagy keresnék másik autót.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-v-
addikt
Fingom sincs.
(#147923) molnarpeter válasza PainKiller13 (#147894) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
1.3 dízelnél bele kell kalkulálni a vezérlés cseréjét, mert a gyár nem írja elő 80-120 ezer km-enként, bár minden nap látok 2x ennyit futott problémamenteset, már az újabb (javított) változatból ). Pandánál befolyik a légszűrőházba a víz, és megakaszthatja a motort, de más típus esetén nem hallottam ilyet. [link]
adalbert1: A C-max kb. olyan, mint a Golf Plus, tettek egy 1.2-es szorzót a kiindulási alap méretei elé Nagyon ritkán elektromossági bajok lehetnek, de nem igazán jellemző (talán nem is gyakrabban az átlagnál).
[ Szerkesztve ]
alázógyík
őstag
Ez mekkora roncs!?!? 😂
Kornel
veterán
Swiftet a népnek, de csak a sportot.
Remélem nem lesz túl jó az új, mert sokat kell akkor érte dolgoznom.
(#147926) PainKiller13 válasza molnarpeter (#147923) üzenetére
PainKiller13
őstag
Köszi, egyenlőre el lett vetve mivel asszonynak nem bejövős a fehér... Egyébként vezetett szervízkönyves 66ezer kmes lett volna 2,1m irányáron.
Nordik
őstag
Fékhatas meresnek van értelme műszaki előtt? Szerelom szerint felesleges, ő szemmel többet lát.
Gondoltam rá csináltatok elő muszakit, de szerinte felesleges, esetleg csak meresem meg a lengéscsillapítoimat.
lenko
aktív tag
Arra én is kíváncsi leszek, nem olyan drága az 4,5M szokott lenni.
Az embereknek fáj az igazság!
Dolby
senior tag
Erről tudtok valami elrettentőt mondani? :-)
"Első autó vásárlása előtt állok, 1M környékén keresek autót ami heti szinten pár km-t menne csak, ezen felül évente 3-4 belföldi nyaralást kellene sikerrel teljesítenie, 3-5 személlyel. Olvasgatás után 2004+ körüli 1.4-es benzines Honda Jazzeket szemeltem ki."
[ Szerkesztve ]
- Nyugalom, a hosszú élet ritka!
Mauzes
őstag
De hát "garanciát vállal" !
vzsryl
nagyúr
No.
Nagyon pofás.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
_q
addikt
Szerintem fura a szerelőd. Még az is megfordult a fejemben, hogy célszerű lehet elgondolkozni egy szerelő váltáson.
Ha előműszaki alatt azt érted, hogy elvinni átnézetni minden rendben van-e a kocsival fontos-e és a szerelőd szerint nem, akkor elég nagy bajok vannak ott. Műszaki előtt miért ne lenne fontos elvinni átnézetni a kocsit? Azért, hogy műszakin majd ne menjen át különféle műszakin különösen figyelendő dolgok miatt mint pl fékhatás, lengéscsillapítók állapota? Szemmel lehet megállapítja a tárcsa kopásának mértékét, de egy fékerőt szemmel? Talán azért mondja, hogy szemmel, mert nincs neki fékpadja amin lemérje, de egy vizsgaállomáson van fékpad, ahol megmérik a fékek és lengéscsillapítók állapotát, izzók jók-e stb.
Ha bármi felé cinizmust érzel a mondataimban, akkor az nem ellened irányul, hanem a szerelőd felé.
Műszaki előtt érdemes elvinni a kocsit egy rendes szerelőhöz, akinek ha mondod, hogy műszakira viszed a kocsit 2 hét múlva, ezért nézze át a kocsit, hogy átmenjen rajta, tudni fogja miket kell megnézni, esetleg cserélni.
[ Szerkesztve ]
alázógyík
őstag
Jónak tűnik.
mdani01
aktív tag
Képek alapján szép. Nézd meg
iPhone 6S SpaceGray
Victoryus94
őstag
Én is Jazz-t vennék, nagyon szimpatikus autó; csak nekem 200-300 -zal kevesebb lóvém van autóra, így picit más kategóriába esek. De 1-1.2 millió körül már vannak jobb példányok, akár válogatni is lehet
Külsőre semmi extra, de megbízható és jó a fogyasztása is. Nekem kényelmesnek is tűnt. Ha picit több pénzem lenne, biztos hogy Jazz-t vennék.
[ Szerkesztve ]
Dolby
senior tag
Én is 1M-ról indultam, a másik felemmel még meg kell majd küzdenem a költségnövekedés miatt :-D
- Nyugalom, a hosszú élet ritka!
middleaged
tag
Lassan feladom másfél hónap után a keresést, a garázsban meg ott a gtk-s ugyanilyen autóm:[link]
De most vegyem meg az ország legdrágább és legalapabb ba-ját,csak azért,mert nincs alternatívája ebben az árkategóriában?
enneka fo*nak nincs alternatívája?
cryptot minden termékemért elfogadom
alázógyík
őstag
middleaged
tag
A tipus, vagy a linkben szereplő egyed?
gaborbol
őstag
KIA reklam lesz
Igaz meg csak 1000 km ment bele nagyreszt varosba miota megvan, de nagyon rendben van.Nem gondoltuk volna, hogy ennyire jo lesz. 80K km van benne es mindene ujszeru, vettem bele gyari szonyegeket, mert azt kiszedtek belole, es nem lehet megmondani hogy hasznalt a kocsi. Nem zorog, nem csorog, nincs osszekarcolva, letorve, megfakulva semmi
Feleseg alma volt az SUV, a big block-kos(1.7l) Civic-bol utl at, es egybol megszerette az Outlandert.
Most, hogy jonnek az ikrek kellett valami nagyobb es nagyon nem akart minivant. Nezzuk meg a full size SUV-t, de azok akkora batar tankok, olyan fogyasztassal,( es arral is), hogy sikerult kiloni oket mielott jobban belebonyolodtunk volna.
Valamiert itt beleegett az emberek tudataba, hogy a minivan az elet egyik legnagyobb csapasa, ha azt mondod valakinek, hogy neked az van kb ugy sajnalnak mintha azt mondanad, hogy rakod van.
Elso nap ota nem hianyzik neki az Outlander, de nekem se. Az egy kemeny pattogos , sportos kivitel SUV volt, a V6-nak megjott a hangja 4K felett( en kimondottan szerettem, o nem), ha odaleptel neki premium benzin kellett bele.
Ez meg nagy, kenyelmes, nyugodt verda tele extraval, beltere is sokkal igenyesebb.. Fogyasztasra kb ugyan az, varosba klimaval 13 liter, varoson kivul meg 8,5 korul alakul.
Ulesek nagyon kenyelmesek, 2 gerinc tamasz ossze vissza allithato benne, hutott/szelloztetett ules eszmeletlen jo dolog, most mar raszokhatnanak a gyartok, hogy ne csak a futott bor legyen az alap.
Ikrekkel a hasaba, kimondottan jo dolog, mert mindig melege van, meg az ulesek nagyon kenyelmesek, majdnem mint az S80-ban.
Kezikonyvet meg egyszer nem kellett kinyitni, minden ertelem szeruen van megoldva benne, minden kezre all. Rengeteg aprosagot beletettek ami abszolut nem feltetlen szukseges, es autobuziknak talan meg megmosolyogtato is, de sokak szamara kellemesse teszi az autot.
Beparkolsz valahova sietve, visszajossz, elinditod, kirakja a ket ora kozti LCD-re, hogy ha ferden allnak a kerekek, hogy merre fog elindulni az auto es merre kell tekerni a kormanyt, hogy egyenesbe alljon
Telefont osszekoti magaval egy appon keresztul- amin terkepen mutatja, hogy hol hagytad a kocsit. Az a Lidl parkoloba nem feltetlen kell, de pl a BWI repter parkolojaba mar volt, hogy 20 percig kerestem a kocsit, mert kesesbe voltunk amikor leraktam az elso szabad helyre, aztan 1 het mulva jottunk vissza Floridabol lovesesm sem volt, hogy hol lehet a kocsi, csak az egtajra emlekeztem.
Ezt a funkciot ugy is elsutik, hogy ha esetleg ellopnak a kocsit akkor is tudod, hogy hol van
Eloszor is minivan, senki el nem lopna, azon fellul meg meg KIA is.
Navigacio ugye kozepen van a ket ules kozott, de a ket ora koze kiloki a nyilakat az LCD-re, hogy merre kell lekanyarodni, hogy meg oda se kelljen nezni.
Keves a benzin, jon a bim-bam, navigaciot elinditja megkerdi, hogy keressen-e benzikutat a kozelbe.
Be birtak pl rakni egy ledes magat tolto aksis hordozhato elemlampat a csomagterbe a falra.
Tenyleg aprosagok is igenyesen meg vannak oldva, es meg a legolcsobb Chrysler Pacifica-nal is olcsobb es fenyevekkel igenyesebb-komolyabb mindene.
Egy dolgot banok, hogy nem tudtuk a legfullosabb kivitelt megvenni belole, de majd legkozelebb.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Annyi volt eddig.
Sajnos a turbó motornak biztosan lesz felára, és felszereltebb is lesz.
De nem 5M körül várom.
Sajnos az már nagyon sok, de sose tudni.
Acheron
őstag
Nézegetem ezt a két autót, érdemes -e értük felbumlizni Gödöllőre vagy Budapestre Amennyire látom, egyik sem hazai, utóbbiból a hahus hirdetésből nemrég engedtek kb 200k értében (bár a szín annyira nemgyerebe)
Más típus: 2009 utáni C vagy E Mercikben van olyan motor, ami ajánlható, és nem betegágy? Egy 220 CDI már elég lehet, a 320 nyálcsorgatós. (ha van megbízható benzines, az előny) Az olvasmányok alapján rozsdára hajlamosak a Mergák, ami elég meglepő számomra.
runner 125
nagyúr
Emlékeim szerint a 2,2-es diesel egy egész jó erőforrás, 2 ismerősöm hasznát / használ ilyen motorral szerelt Mervit, nem volt velük gond.
Benzinből ez már egész korrekt, csak kár h a belseje olyan puritán.. a faceliftjének sokkal sokkal szebb a belseje.
Rozsdáról nem tudok nyilatkozni, érdemes utánajárni, de én tartanék tőle.. főleg az előd modellekből kiindulva.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
molnarpeter
nagyúr
2009 után vannak alu panelek E-Klasse esetén, ott már nem mondanám gáznak a rozsdát
[ Szerkesztve ]
SzlobiG
félisten
A 2.0 dízel nem PSA motor véletlen, vagy az csak a régebbi típusoknál volt?
Merciben sosem volt PSA motor szerintem, a mostani A és CLA-ban van 1.5 és 1.6 dci Reanult motor.
SzlobiG
félisten
Nem is a mercirol beszéltem. Volvoról van szó.
Az a hsz mercis.
HIJ
őstag
Sziasztok!
Most készülök autót venni és az lenne a kérdésem, h számít e bármit tartósságban/sérülékenységben a metál vs sima (uni) fényezés. Igazából tetszik a sima UNI szín is, de hallottam már olyat, h a metál fényezés erősebb, vastagabb és időtállóbb. Igaz ez vagy a sima is ugyanolyan jó a strapáját tekintve?