Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
blueboi69
senior tag
Ma különösebben morcos vagyok, régóta halogattam a fal ázási problémát, mivel nagyon lassú volt és néha meg is állt, meg olyan bizonytalan volt, de már megelégeltem a dolgot, úgyis több falon már a vakolat is lejött.
Kijött mérős dzsoni BP-ről, teljesen korrekt volt (nova, végül nem az akit ajánlottál), megállapította, hogy az aljzatbetonban egyik víznyomócső elágazásnál van szivárgás, ami kevesebb lehet mint 1 csepp /perc. Az a szerencse, hogy nagy valószínűséggel a kazánhelyiségben van mindez és nem a nappali közepén, ott kell majd felbontani a mindent is. Örülök is meg nem is. Remélem a biztosító fedezi majd a költségek egy részét legalább. -
Jahno
veterán
válasz -igu- #149798 üzenetére
Évente több hétvége is van, mikor megülök a seggemen. Többi meg szolgáltatóipar, egy részébe belekavarodtam és így is vakarózok, hogy miképpen lehetne lemondani vagy optimalizálni. 101 Klubban pld. 2023 márciusában voltam utoljára, akkor mondtam, hogy nem vállalom többet a hely miatt. Át is rakták Jászai sarkára a Riffbe :-D Ez még határeset, ott is 2 évre 1-3 esemény jön ki, mostani sorozatból Nyugati mellé évente 4 darab vasárnap (most átkerült szombatra), A38 osztozik másokkal a külvárosban évi kb. 3-4 alkalmon és elvileg ennyi.
Meglátjuk, február végéig alapban csend lesz, aztán dumálok szervező haverral is, mert lenne ötletem egyéb világmegváltó húzásokra is, pld. ha a hely nyitva de nincs hivatalos kezdés, van pult és ruhatár, akkor ha beengedik a népeket és nem az utcán áll a sor, addig a másik bárban biztos megisznak valamit, nem kint kell gyülekezni, minden jobb lenne.
-
Jahno
veterán
válasz qnadam #149800 üzenetére
Igen, ezek is változó történetek, egyiknél ugye itt a mosó, ott mossam leadás előtt, de akár a mosónál is hagyhatom, annyira beépültek, most utoljára meg ember legyintett, hogy "takarítással semmit nem kell foglalkozni". Másik meg a kutat is megmondta, hogy visszafelé hol tankoljak és kéri a blokkot.
Hétvégére ha valamit látok occsón, akkor lehet szerzek. Ezek itt Soroksáron jó fejnek néznek ki.
-
veterán
válasz Jahno #149805 üzenetére
opció volt, hogy tisztán hozom, és akkor azt nem kell fizetni, de nem éreztem annyira, hogy még ezzel is foglalkozni akarok, pedig nem dzsuváztam össze nagyon. ha meg elviszem mosóba egy külső-belsőre, az nem áll meg 10e alatt.
a tankolás+blokk közeli kútnál itt is igény volt, gondolom azért kell a blokk, mert 50 km múlva is teli tankot mutat az autó.
hanyas vagy, te disznó?
-
Jahno
veterán
válasz blueboi69 #149807 üzenetére
Feladat adott, részletek nálam. Nehogy az legyen belőle, hogy valamit kidumálok azzal, hogy miképpen nem lehet megoldani Pedig az lesz. Ennek függvényében azért nyilván a szokásos 600ezer forint alatt legyen a bérleti díj, ne 7 perc alatt kelljen kipakolni, ne úgy járjak, mint az Analóggal 1.5 évnyi tárgyalás és demó rendezvény után után, hogy bármikor lehet bármi csak hétfő-szerda közt nincsenek nyitva, csütörtökön nem optimális, pénteken és szombaton más rendezvényük van, vasárnap meg takarítanak és felkészülnek, valamint Szegeden a Vár presszó különterme is legalább 2 indok miatt kiesik....
Én sem vagyok matyóhímzés és tudok rinyálni, de egy szintig általában jobban simulok, ha esély van rá, hogy valamit össze lehet hozni.
Most ezt a szériát nagy nehezen ledepóztuk a Rabbit Hole bárban a Jókai utcában, ott kezd nyűgös lenni a helyzet és szombati egész naposat nem éri meg tartani, mert átlag turistákon jobban keres és nincs ennyi igényük, felfordulással sem járnak, este záróra egyszerűbb, nincs gyerek, alagsor átalakulhat cigizős helynek és be lehet zárni. Ez is érdekes, hogy futtassuk fel a mindenfélét is, itt meg este 10kor záróra van, aztán eddig az volt az elv, hogy "jobban megérte, hogy jöttetek, mint ha nem lettetek volna", azért nem olyan arany vigasz.
Előzőeknél viszonyítási alapnak mindenhol is jártunk, S8 Underground club, Riff, Elte gömb aula, Corvin tető, FMK és kemping, Haller utca, Lurdy, Csoki, Dürer, Cserepes ház, Analóg Music Hall kávézós előtere, Csoki az nyilván, kis kitelepüléssel Ajkarendek suli és Ajka jégcsarnok....
Azt is lehet persze mondani, hogy rinyálós vagyok meg minden meg jajj de negatív, közben én csinálom ezer éve és amire azt mondom, hogy be fogjuk szopni az úgy lesz és mindet beszoptuk :-) Pedig csak gondolkozni kellene, tanulni a múltból cserébe álmokat keregetnek.
-
Jahno
veterán
válasz blueboi69 #149809 üzenetére
Kerekasztal beszélgetés ilyen ősöregekkel, mint Covboy és társaik, retró gémer videójátékos rendezvény ami főleg Tetris / WoW bajnokság sorozat. Néha kis zene vagy DJskedés. Régebben volt 1-2 sztár-előadó vagy DJ/zenekar (bár itt PH-n megköpködték, hogy kinek mi a sztár és persze jobban tudták mit kellene csinálni csak jobb ötletünk nem volt) és annyi embert sem tudunk megmozgatni.
Akiket annó felmutattunk, de már sötét múlt és más a koncepció
Romero: [link]
Svédfinn banda: [link]
Chipzel [link]Na, ennek kellett az ELTE tömb vagy a Dürer, most már beférünk egy rendesebb kocsmába.
...és még sokan mások.
-
npera
őstag
Nova, alighanem megoldódnak a melóba járós kérdések. Ha nem tudok kerékpározni, akkor tudok mopedezni. Van egy moped kategória, ami nem igényel rendszámot, nem kell vizsgáztatni és kábé 30-al tud menni vízszintesen. Ilyesmivel mopedeztünk a dízeles kollégákkal.
1-lóerős 2- vagy 3-sebességes váltóval, kábé 3-literes tankkal. 49 köbcenti.
Léteznek finoman tuningolt példányok a helyi apróneten. Egy 74-köbcentis példány jóval könnyebben megy fel az emelkedőn. Ha a végáttételt leveszem picit, akkor még jobban ugrik alacsony sebességnél, a végsebesség pedig úgysem fontos számomra.A 30-as moped kategória ugyanis legálisan tud közlekedni kerékpárúton. Ott pedig nem érdemes 70-el veretni, mert rohadt veszélyes és arra ténylegesen ugrik a rozeráti. Ha szépen pianóban 25-30 körül suhan az ember, akkor senkit nem zavar, nem veszélyes és gyakorlatilag legális az egész. Azt leszámítva, hogy a tuning illegál...
Ki kell pakoljam a sufnit, át kell rendezni az egészet, de ilyesminek tudnék helyet csinálni tavasszal
Zsengén tuningolt 74-köbcentis motor, ez úgy megy fel az emelkedőn, mint ha ott sem lenne.Ha teszek rá rendes világítást, akkor még látok is a sötétben, aztán kábé rokendroll....
-
-NoVa-
addikt
válasz npera #149811 üzenetére
Ó, ez csodás :)
Gyerekkoromban Babettával és Romet Pony-val jártam sokat, utóbbit jobban szerettem. Aztán valahogy a felnövéssel meg a köbcentik szaporodásával csökkent a mókafaktor, meg más kisromettel eltaknyolni tükörjégen, és más egy Ninjával, a moped városban alulértékelt műfaj szent őrülteknek :)
-
npera
őstag
válasz -NoVa- #149812 üzenetére
Amióta 2x mentem ilyen 49-köbcentis gyöszökkel kábé 30-35-el falvak között a két dízeles kollégával, azóta teljesen bele vagyok szerelmesedve a mopedbe. Nem megy gyorsan, de van váltó, van kuplung, van átmérője a keréknek. Nem zsúrkocsi keréken gurulsz, van valamennyi fék (nem sok), lehet dönteni valamennyire, lehet váltani. Ha egy picit fel van húzva, akkor emelkedőn is felmegy értelmesen, nem fullad be hörögve egyesben.
A végsebességet kár ezeknek felróni, nem a hídon kell 70-el veretni az emelkedőn, az agyhalott dolog ezekkel.
Kerékpárúton szépen haladva nem is okoz problémát. Az átlag Foodora futárnál úgyis értelmesebben haladok most is, azzal nem lenne gond....
-
Jahno
veterán
válasz hobizoli #149797 üzenetére
Gondoltam tavasszal lehet folytatni, de sosem értik, hogy egy része agglomeráció, meg hát tudom minek költözött ki, ha....
Most haveri körben dumáltunk, hogy nekem aztán mindegy, de nincs annyi sör amivel fel mernék szállni még egyszer a dabasi vonatra. Haver fotózni is elvinne, ha odáig lejutok és akkor valami déli irányt kinéznénk, csak továbbra nincs az az indiános könyv ami utána ekkora kalandtúrát egy kötetben ki tudna vesézni. Valamelyik ismerős bedobta, hogy igazából pakk vízzel, sok szendviccsel és izofóliával meg komplett kemping cuccal szállt fel a vonatra. Végére még ez is kevésnek bizonyult. El is indította a cunamit. gondolom mások röhögve nyialtkoznak a klímás Audiból, vagy vidékről kisbolt- edzőterem út után hátra dőlnek a gémer székben és tapsolnak, mert szopunk, meg ott a tömegköz, oldják meg.
Idézem a cunamit és ez az előtt volt, hogy a MÁV végleg hanyatt dobta magát a nap végére:
"Pénteken Bécsből jöttem haza vonattal Hegyeshalmon a vonat pedig egyszerűen nem ment tovább. Keleti pályaudvarról egy Bécs felé menő vonattal kellett hegyeshalomra küldeni egy új vonatvezetőt mert az eredeti nem vitte tovább. Ez kicsit több mint 90 perces határon állást eredményezett. Ezután elindultunk de közben a vonatot átminősítették személyvonattá aminek eredményeképpen hegyeshalom és a keleti között MINDEN_EGYES_BOKORNÁL meg kellett állni.Úgy tudtam hazajonni hogy szóltam haveromnak aki beült az autójába és eljött értem Tatabányára ahonnan hamarabb hazaértem minthogy a vonat a keletibe ért volna."
"13 fős szűk családomból öten szoptuk be a MÁV-Volán áldásos tevékenységét (3 különböző irányban). A többiek a mentésünk miatt szoptakNem mondanám, hogy jó arány."
Utána dobott egy infós hibát, kiírták, hogy konstans MINDEN is késve indul, IC 150 percet késik, majd "A mentesítő vonat a vonatinformációs térképen nem követhető." Ez most a legjobb módi, hogy az infó is késik és nem tudod mi honnan megy vagy mikor nem érkezik, ha az online térkép, mávinfó kiírása és a peronon a hangosbemondó nincs szinkronban, mert míg kirohansz a szomszéd utcából induló pótlóbuszra, addig azt törölték, mire visszaérsz arra a mentesítő járatot, de amivel mennél tovább annak pótló busza lesz onnan, ahonnan jöttél, de késik "valamennyit".
Tudom, járjunk bicajjal és akkor csodálkozunk mert haver bejelentette magát a VI. kerületbe lakosnak mert ott melózik és jár kocsival, ha talál parkolóhelyet.
Csoda, hogy engedik a mávinfónak, hogy ezeket az utastájékoztatókat olvassuk, mert ha most mennem kellett volna valamerre, akkor teljesen telibe vállalhatatlan orosz rulett az egész. És így húzza maga után a Volánt is.
Na, ez a masszív.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Jahno #149814 üzenetére
aztan ilyenkor meg megy a nagy racsodalkozas meg pampogas, hogy de miert jarnak autoval, a kotla MÁV meg az agyig tomott BKV helyett
....de infrastrukturalis fejlesztes az nem keeee, mert ez vilagviszonylatban is a top
ja meg mindmeghalunk
de a 2 utemu Trabi meg a kati nelkuli, Euro sehanyas 2105-s Lada mellett nem halt meg 20-30 eve, csak most
qrva hitelesek[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
zetor2000
őstag
válasz hobizoli #149818 üzenetére
Az biztos, hogy a MÁV-ot eléggé elhanyagolták, pedig "picit" nagyobb, mint a városi tömegközlekedési cégek. Nem mondom, hogy a BKK / BKV, mert az csak egy a sokból.
De a vasúton ment egy ideig az a forgalom, ami most egy sávot lefoglal az autópályákon. A teherszállításra gondolok. M1 / M7 szélső sáv kábé összefüggő kamionsor.
Ha ezt - hagyták volna vasúton, akkor gyorsabban odaérhetne a célhoz, kevesebb ideig terhelné a vasutat, egyáltalán nem terhelné a közutakat (lehetne haladni), a befolyó málnából lehetne fejleszteni akár vasúti, akár közúti közlekedést. És egy kicsit talán kevésbé környezetszennyező, de én nem vagyok "nagyon zöld", csak gondolom, hogy a villanymozdony kevesebbet terheli a környezetet, mint az a sok konténert szállító kamilyon, amit képes elhúzni.
Erre eladták a MÁV-Cargót jópár éve, a vasúti kamion szállítás felszámolódott, a kamilyonok (ez ly jé) a közutakra terelődtek, cserébe lassúak és nem lehet tőlük menni, és épült jópár autópálya, amin ezek miatt nem annyira lehet haladni. Mondjuk nem baj, hogy van autópálya, mert nem csak a teherforgalom megy rajtuk.
A személyszállítós üzlet meg perszehogy veszteséges, mert a ~26 féle kedvezmény kábé mindenkinek ad "valamit", akinek meg mégsem, az bliccel. Aki erre sem képes, az nem közlekedik...És akkor a jól nem működő MÁVba begyógyították a Volánt...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Grillo
őstag
válasz npera #149813 üzenetére
Motoros kárrierem egy mopeddel kezdtem, egy Piaggio Grillo-val (tett-e rám komolyabb hatást?). Micsoda csoda volt, hogy gépesítve tudok 45-48 körül száguldani, még az sem zavart, hogy 2 fokban erősen fagytam le róla, de menni kellett.
Beálltam vele a kútra és volt, hogy odajött a kutas, hogy akkor tele? Én meg komolyan bólintottam, hogy bizony, kereső ember vagyok, menjen. 1,8 liternél kattant a pisztoly, habzott a 91-es keverék, a kutas meg nem értette, mi van. Pedig csak annyi, hogy ekkora volt a tank. És 225 volt a benzin. A régi jó dolgokból...
Új hozzászólás Aktív témák
- 14 os FHD Slim RITKA 40 pines kijelző
- Eladó használt Canon Powershot G3 X kompakt ultrazoomos 1 colos érzékelőjű fényképező-videó gép.
- Új HP ENVY Gamer Tervező Vágó Laptop 16" -50% i7-12700H 14Mag 16GB 1TB RTX 3060 6GB QHD+ 120Hz!
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- AMD Gamer Config: Ryzen 9 7950X3D, 32 GB DDR5, 7900 XTX 24GB, 3TB SSD+ 2TB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest