Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zetor2000

    őstag

    válasz hobizoli #149818 üzenetére

    Az biztos, hogy a MÁV-ot eléggé elhanyagolták, pedig "picit" nagyobb, mint a városi tömegközlekedési cégek. Nem mondom, hogy a BKK / BKV, mert az csak egy a sokból.
    De a vasúton ment egy ideig az a forgalom, ami most egy sávot lefoglal az autópályákon. A teherszállításra gondolok. M1 / M7 szélső sáv kábé összefüggő kamionsor.
    Ha ezt - hagyták volna vasúton, akkor gyorsabban odaérhetne a célhoz, kevesebb ideig terhelné a vasutat, egyáltalán nem terhelné a közutakat (lehetne haladni), a befolyó málnából lehetne fejleszteni akár vasúti, akár közúti közlekedést. És egy kicsit talán kevésbé környezetszennyező, de én nem vagyok "nagyon zöld", csak gondolom, hogy a villanymozdony kevesebbet terheli a környezetet, mint az a sok konténert szállító kamilyon, amit képes elhúzni.
    Erre eladták a MÁV-Cargót jópár éve, a vasúti kamion szállítás felszámolódott, a kamilyonok (ez ly jé) a közutakra terelődtek, cserébe lassúak és nem lehet tőlük menni, és épült jópár autópálya, amin ezek miatt nem annyira lehet haladni. Mondjuk nem baj, hogy van autópálya, mert nem csak a teherforgalom megy rajtuk.
    A személyszállítós üzlet meg perszehogy veszteséges, mert a ~26 féle kedvezmény kábé mindenkinek ad "valamit", akinek meg mégsem, az bliccel. Aki erre sem képes, az nem közlekedik...

    És akkor a jól nem működő MÁVba begyógyították a Volánt... :D

    Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

Új hozzászólás Aktív témák