Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#84201) gatto_


gatto_
senior tag

Kicsit kalandosan megy a számhordozás T-éknél. :W
Átjöttem a Vodától. Azt mondták, hogy 19.-én 20 és 24 óra között lezajlik a váltás, a vodás kártya leszakad a hálózatról ekkor tegyem be a T-s kártyát és ennyi.
20.-án reggel a Vodás kártya hibátlanul üzemelt tovább. Felhívtam a T ügyfélszolgálatát.
Azt mondták, hogy cseréljem azért ki a kártyát mert a rendszerük szerint megtörtént a váltás.
Ezt megtettem, felment a T hálózatra, öröm boldogság...
Aztán pár óra múlva gyanús lett, hogy nem hív senki. Kiderült, hogy minden működik, kimenő hívás (számot is kijelzi) net, sms oda-vissza, de hívást fogadni nem tudok. Csak a vodás szöveget mondja be, mintha kikapcsoltam volna a telefont.
Feltöltöttem az egyenleget, rendeltem egy net csomagot, váltogattam a 3G ,2G, 4G között, többször újraindítottam a telefont, hátha ez a baj, de semmi eredmény.
Újra ügyfélszolgálat... Kb fél óra töprengés után felvettek egy hibalapot, hogy majd kivizsgálják 72 órán belül, mert látszólag minden rendben van.
Most itt tartunk. 27 óra már eltelt de semmi. Parádés bemutatkozás a T-től.
Most visszatettem a Vodás kártyát ideiglenesen amin továbbra is működik minden furcsa módon.
Most két szolgáltatónál van majdnem teljes értékű sim kártyám ugyanazzal a számmal. :DD

(#84202) radio100jozs válasza jbnd-007 (#84194) üzenetére


radio100jozs
őstag

Én is ma vettem Domino Fix simet, és nekem gond nélkül sikerült hozzá adni az eddigi előfizetéseimhez az online felületen. Elsőnek igen kellett a 1777-en jelszót csinálni, de amit letettem a telefont, és bírtam a jelszót a weboldalon, már hozzá is adta.

(#84203) albiosz válasza nemethchek19 (#84175) üzenetére


albiosz
őstag

Napról válts Fixre és aktiváld a Most-ot! :)

Persze ezt a mobilnettől függetlenül írom.

(#84204) csako


csako
veterán

Előfizetésről nemrég dominóra váltottat kell egyeztetni? Csak mert az online felületen azt írja, hogy nem megfelelő számot adtam meg.

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#84205) Beca1990 válasza csako (#84204) üzenetére


Beca1990
senior tag

nálam is ugyanez a probléma, tavaly decemberben váltottam át...

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#84206) [P]laci válasza gatto_ (#84201) üzenetére


[P]laci
senior tag

ezért miért is a Telekom hibás, ha a Voda nem engedte át teljesen a számod? :F
egyik ismerősöm is mikor jött át Vodától ez volt, bementek a Vodába, hogy nem jött át a szám rendesen lerázták, hogy már nem ügyfelük (működő kimenő hivásképes Vodás számmal!), ekkor átcuccoltak Telekomos ügyintézővel a Vodába, 10 perc ott, egy perc Telekomban és érdekes mód működött minden.

(#84207) Soulfly842 válasza gatto_ (#84201) üzenetére


Soulfly842
addikt

Hát igen.. Az a voda rész sajnos beragadt...

Láttam már ettő durvábbat is (6 év alatt 3 esetet is). Ügyfél áthordozta a tel számát Vodától a Telekomhoz és X idő múlva a Voda újra kiosztotta a hívószámát. Az eredeti tulajdonosa meg a Telekomnál nem tudta használni... :) De szerencsére az utóbbi időkben már nem volt ilyen... Ezek is megoldódtak csúnya kálvária árán :)

(#84208) lugosi válasza [P]laci (#84206) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Szerintem azért a telekomnál kellene érdeklődni, mert 1. ugye most már a telekom szerződött ügyfele, 2. Telekom szerint "cseréljem azért ki a kártyát mert a rendszerük szerint megtörtént a váltás".

Mivel telekom ügyfél és nem Vodafone, így szerintem neki személy szerint semmi tennivalója a vodafonnal. A telekom majd lemeccseli a vodafonnal a dolgot.

(#84209) gatto_ válasza lugosi (#84208) üzenetére


gatto_
senior tag

Pontosan ezt mondta a Vodás ügyfélszolgálatos is. Őket is felhívtam. Ha a kimenő hívást kijelzett hívószámmal megoldották akkor a bejövőnek is működni kéne. A voda ügyfélszolgálatos részükről rendben találta a dolgot.
Persze azóta sem történt semmi, úgyhogy kivárom a 72 órát aztán majd meglátjuk. :)

[ Szerkesztve ]

(#84210) tsteve válasza gatto_ (#84209) üzenetére


tsteve
senior tag

ez alapján - amit írtál itt eddig- egyértelműen a Vodafone cseszte el, de te valóban csak a Telekomon keresztül intézkedhetsz, hiszen már az ő ügyfelük vagy... a Vodafone ügyfélszolgálat sikhülye, ha szerintük minden OK náluk, miközben mégis ott végződik a hívás az ő rendszerükben...

[ Szerkesztve ]

(#84211) Soulfly842 válasza tsteve (#84210) üzenetére


Soulfly842
addikt

Igen, mondta mindezt úgy, hogy a kártya se deaktiválódott náluk. :)

Egyébként az sem kizárt - amit sokan elfelejtenek - hogy a köztes független szerv gépezetében (Számhordozási Adminisztrációs Rendszer - rövidíteni nem szeretném) volt a hiba.

Bááár, ma már máshogy rövidítik magukat ;)

Nekik is van ügyfélszolgálatuk!

Én felvenném velük is a kapcsolatot (hírközlési hatóság, KRA Számhordozási központi referencia adatbázis) ügyfélszolgálat):

[link]

Viszont csak hétvégén elérhetőek.

Ui.: Az ügyfélszolgálat elsődlegesen a szolgáltatók részére áll fent, de a hibabejelentőnél nem taglalja külön. Egy próbát megér.

[ Szerkesztve ]

(#84212) Soulfly842 válasza Soulfly842 (#84211) üzenetére


Soulfly842
addikt

áó, az sem nyert :) Az is szolgáltatóknak van fent tartva elsődlegesen, nem ügyfélhívásokra. :(

Azért is valószínűbb egyébként, hogy a köztes fél gépezetében volt a hiba, mert a telekomot a szerződéskötésre és a korábbi szerződés (másik szolg) deaktiválására is felhatalmazod.

Az aktiválás megtörtént (tehát a Vodafone elengedte), a Telekom is érzékelte azt, hogy aktív a kártya, s ő ezzel egyidejűleg ezzel kezdeményezte a deaktiválást is a másik szolgáltatónál, de itt megragadt a folyamat félúton.

[ Szerkesztve ]

(#84213) Soulfly842 válasza Soulfly842 (#84211) üzenetére


Soulfly842
addikt

Szerk:

'Nem vót' még regheli kávhééééééé'

TERMÉSZETESEN hétköznapot akartam írni! :D

[ Szerkesztve ]

(#84214) gatto_ válasza Soulfly842 (#84212) üzenetére


gatto_
senior tag

Ilyen a formám. :)
Mondjuk eddig nem volt nagy probléma, mert a Vodás kártya müködik, de ma lejár a net előfizetésem, az egyenleget lelottóztam, hogy ne bukjam el, van rajta 200Ft, feltölteni meg értelemszerűen nem akarom. Szóval holnaptól extra szívás lesz ha addig nem oldódik meg.

(#84215) tothjozsi96


tothjozsi96
addikt

Hali!

Édesapám Domino Most díjcsomagban van.

A Domino Fix díjcsomagra szeretnék váltani, online.
Ennek nincsen semmilyen díja ugye? Szintén nincs semmiféle havidíj sem, igaz?

Csak mert ezt írja hogy: Időszaki díj
0 Ft/30 nap
feltöltőkártyás díjcsomag

De ha lejár a 30 nap, akkor se lesz díja?

[ Szerkesztve ]

(#84216) St3ven válasza tothjozsi96 (#84215) üzenetére


St3ven
addikt

Nem Domino Most díjcsomagban van.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#84217) tsteve válasza tothjozsi96 (#84215) üzenetére


tsteve
senior tag

a domino "Most" csak egy opció, tehát ilyen dijcsomagban nem lehet... nincs kötelező havidija a fix nek, ha erre gondolsz, de 25 ft/perc a hívás díja... a "Most" opciót érdemes megtartania, mert azzal csak 9/19 ft a percdij jelenleg

(#84218) ƵøŁĭ


ƵøŁĭ
veterán

Sziasztok!

Ma gyári állapotba visszaállítottam a telefonomat és a háttérben az adatforgalmat bekapcsolta. Kaptam egy üzenetet. Nem fogom használni a mobilnetet a későbbiekben sem . Valamit kell tennem vagy csak jelzett ,hogy elfogyott a keret és nem fog pénzt később levonni ? (dominós vagyok)

(ง'̀-'́)ง(ง'̀-'́)ง

(#84219) Schizoka


Schizoka
aktív tag

Hello!
Megcsináltam az online adategyeztetést minden rendben gyorsan megvolt.
közben láttam egy ilyen szöveget:Korlátlan hétvégi beszélgetést adunk online adategyeztetésért.így két napon át díjmentesen hívhatod a Telekom mobil-és vezetékes számait!
Kérdésem az hogy ez csak a mostani hétvégére vonatkozik vagy örökre?

(#84220) tylerddd


tylerddd
veterán

Hello! Készülékbiztosítást csak személyesen lehet lemondani vagy esetleg megoldható online/e-mailben?! Köszi!

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#84221) SPF válasza tylerddd (#84220) üzenetére


SPF
senior tag

En telefonon mondtam le.

(#84222) St3ven válasza Schizoka (#84219) üzenetére


St3ven
addikt

Írja az adategyeztetős oldalon, mi a menete.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#84223) tylerddd válasza SPF (#84221) üzenetére


tylerddd
veterán

OK, köszi!

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#84224) Soulfly842 válasza lugosi (#84208) üzenetére


Soulfly842
addikt

"2. Telekom szerint "cseréljem azért ki a kártyát mert a rendszerük szerint megtörtént a váltás".

Mivel telekom ügyfél és nem Vodafone, így szerintem neki személy szerint semmi tennivalója a vodafonnal."

Ez nem teljesen így van :)

1, A telekom irányából ez esetben elment a deaktiválási kérelem a sikeres hordozást követően. Tehát a sikeres aktiválást követően kezelte a "meghatalmazás szerinti deaktiválást is", de ennek egyelőre a Voda nem tett eleget.

2, Az ügyfél ebből eredően még a Vodafone ügyfele is... Tehát az irányukba is jogos az intézkedés kérése.

"A telekom majd lemeccseli a vodafonnal a dolgot"

Ez viszont biztos, hogy így lesz :)

(#84225) Schizoka válasza St3ven (#84222) üzenetére


Schizoka
aktív tag

Meg volt az adategyeztetés,írtam is.A kérdésem az volt hogy az ingyenes hétvégi beszélgetés az a mostani hétvégére érvényes vagy örök.Erről nem találtam bővebb leírást.

(#84226) sfefe


sfefe
őstag

Sziasztok!

Ha tkom fiokomba be van rakva a domino az elofizu melle akkor is kell adategyeztetes?

Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...

(#84227) Soulfly842 válasza sfefe (#84226) üzenetére


Soulfly842
addikt

Miért ne kellene? :)

Alapértelmezés nincs domino jelszó a domino kártyán. Így önkiszolgáló felületen bárki beállíthat egy jelszót (akkor is ha az utcán találta pl. pin kód nlékül) és hozzáadhatja egy fiókhoz - de ezzel még a törvényi kötelezettségeknek nem tesz eleget.

(#84225) Schizoka

Kaptál róla sms-t, hogy ezen a hétvégén használhatod fel? (Főleg) ha most hétvégén aktiváltad, akkor én nem vennék rá mérget.... (Miért adnának egy csonka kedvezményt (ha egész hétvégét ígérnek?) )

Biztos küldenek promós sms-t is majd a felhasználhatóságáról.

Egyszeri kedvezmény, nem állandó.

(#84228) csako válasza Beca1990 (#84205) üzenetére


csako
veterán

Érdekes... ha júniusig nem javul meg, akkor felhívok valakit vagy besétálok megkérdezni, hacsak addig nem lesz egy közlemény arról, hogy az átváltottak nem számítanak... most egyelőre nem érdekel annyira... :D

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#84229) jozsi968 válasza Schizoka (#84225) üzenetére


jozsi968
tag

Nem értem, mi nem világos ezen?
" Egyeztesd adataidat online díjmentes hétvégi beszélgetésért!
Egy hétvégén át korlátlanul hívhatod a Telekom mobil- és vezetékes számait, ha telekomos feltöltőkártyás hívószámod adategyeztetését online végzed el. Az adataid online elküldése utáni első munkanapon SMS-ben értesítünk a kedvezmény bekapcsolásáról. A korlátlan beszélgetés az ezt követő első teljes hétvégén vehető igénybe belföldön, alapdíjas Telekom mobil- és vezetékes számok hívása esetén. A korlátlan beszélgetést egy hívószám esetén egy alkalommal lehet igénybe venni."
Ne csak olvasd, értelmezd is!

(#84230) Schizoka


Schizoka
aktív tag

Köszönöm a válaszokat. :)

(#84231) enginev3.0


enginev3.0
félisten

Korlátlan böngészés opció nem tudjátok hogy milyen portokat használ? Amin gyorsan kommunikál

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#84232) szalai112 válasza enginev3.0 (#84231) üzenetére


szalai112
senior tag

Ne legyenek illúziód, ha nem pre-paides csomagot használsz(nem),
akkor rákövetkező hónapban bármikor jöhet a számla az ASZF feltételeinek
a megszegésével létrejött nem szabályszerű internet-vételezés miatt.

Ezért nem találsz a Neten ezer helyen az ilyen és ilyesféle szolgáltatói ajánlatok kijátszására
vonatkozó "trükköket" és leírásokat.

Ergo elég egyszer ránézni a szolgáltatódnak az adatforgalmadra és máris buktad a mutatványt.

(#84233) szalai112 válasza szalai112 (#84232) üzenetére


szalai112
senior tag

Idézet a [link] aszf-ből
21 oldalról
Nem minősül az adott forgalomtípusnak megfelelő korlátlanul használható forgalmazásnak az adott forgalom
szabványos protokolloktól eltérő módon történő megvalósulása (pl. addícionális, nem a protokoll részéhez tartozó, SSH
vagy egyéb titkosított csatornákon keresztül történő forgalmazás) vagy a virtuális magánhálózaton (VPN) keresztül
megvalósított forgalmazás.

[ Szerkesztve ]

(#84234) dragon1993 válasza szalai112 (#84232) üzenetére


dragon1993
őstag

A korlátlan opció elérhető pre-paidhez is.
Egyetértek veled, hogy nem jó ötlet, mert ugyan az ügyfélszolgálat teljesen inkompetens (eddigi tapasztalatok), de ne legyen kétséged, hogy legalább egy ember van ott aki le tudja ezt szűrni ha úgy adódik.

(#84235) Donki Hóte


Donki Hóte
veterán

Mennyi idő múlva jön meg az emailos visszajelzés az adategyeztetésről?

Ha nem sikeres, akkor milyen visszajelzés jön?

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#84236) enginev3.0 válasza szalai112 (#84232) üzenetére


enginev3.0
félisten

:U
Tudnék vitatkozni

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#84237) albiosz


albiosz
őstag

Sziasztok!

Adategyeztetés kérdés: Anno még a westeles időkben vettünk nagymamámnak készüléket feltöltős kártyával. Amikor meghalt, a kártya édesapámhoz került, ő azóta is használja.

Az adatokat ma megadtuk a neten. Mit ellenőriznek most? Csak azt, hogy a megadott adatok megegyeznek-e az állami nyilvántartással?

Ha megegyeznek, akkor kvázi mindegy, hogy anno ki nevére vásárolták a sim-et?

(#84238) k-adi válasza albiosz (#84237) üzenetére


k-adi
nagyúr

Ha azt a választ kaptad, hogy OK akkor minden oké. Ha nem akkor is értesítenek, hogy valami nem stimmel.

(#84239) jbnd-007 válasza radio100jozs (#84202) üzenetére


jbnd-007
tag

Nekem 2 nap után se működik, úgyhogy írtam az ügyfélszolgálatnak.

Az lehet esetleg gond, hogy 0 Ft az egyenleg? Adtak ugye alapban 80 percet meg 1 GB netet a csomaggal, ezért nem töltöttem rá pénzt.

(#84240) radio100jozs válasza jbnd-007 (#84239) üzenetére


radio100jozs
őstag

Ez biztos nem gond, mert az én Fix kártyámon is nulla Ft az egyenleg, csak amit adtak beszéd,meg net egyenleg van rajta.

(#84241) tothjozsi96


tothjozsi96
addikt

Ha új ügyfélként kötök szerződést a Telekommal, akkor egy iPhone 7-nél mekkora maximum előleget kérhetnek el?

A csomag amit kiválasztottam havi 3 ezer forint, így a telefon törlesztőrészlete havonta 10 590 Ft lenne.

[ Szerkesztve ]

(#84242) Soulfly842 válasza tothjozsi96 (#84241) üzenetére


Soulfly842
addikt

Az esetek jelentős részében csúcskategóriás készüléknél a készülék listaárának (nem akciós kisker) 30%-át elkéri a Hitelképességi vizsgálat (így, hogy nincs előfizetéssel aranykártyád (otthoni/mobil))

Ez sajnos nem kevés pénz, de ez tisztán egyből jóváíródik a havidíjas számlázásodban.

[link]

Ez ez esetben a minimum. Maximumról nem nyilatkoznék ;]

[ Szerkesztve ]

(#84243) Beca1990 válasza Soulfly842 (#84242) üzenetére


Beca1990
senior tag

ezek az árak...
tiszta gáz. :D

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#84244) Soulfly842 válasza Beca1990 (#84243) üzenetére


Soulfly842
addikt

Ez csak egy amolyan 'virtuális listaár'... nem akciós.. :)

(#84245) TannerHUN válasza Soulfly842 (#84244) üzenetére


TannerHUN
aktív tag

Hozzátenném, hogy az elmúlt 1 hétben pl a Huawei árait kissé elrontották, ugyanis egyik napról a másikra megkétszereződtek az árak. Rá 1-2 napra ki is javították őket. Valószínűleg onnan ez a lista.

TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)

(#84246) btz


btz
addikt

Kinél építenek mostanság mobil adótornyot mostanság? Mennyire jellemző, hogy a templom torony alá helyezik be? Mert nálunk sok ember dolgozik a templomban és nagyon úgy fest, hogy valamiféle mobiltorony lesz, de nem volt lehetőségem megkérdezni, hogy mit csinálnak és a Telekomnak csinálják e.
Sajnos nálunk beltérben nincs térerő egyáltalán

[ Szerkesztve ]

ⓑⓣⓩ

(#84247) Soulfly842 válasza TannerHUN (#84245) üzenetére


Soulfly842
addikt

Nem. Semmi köze hozzá. A vásárlási áraktól nagyrészben független.

(#84248) albiosz válasza k-adi (#84238) üzenetére


albiosz
őstag

Neten jöttek a zöld pipák, de igértek visszajelzést is, annak még se híre se hamva.

Azt mondjuk én se kaptam, pedig én csütörtökön csináltam meg és nevemen van.

(#84249) 4Grider válasza btz (#84246) üzenetére


4Grider
nagyúr

A szolgáltatók jellemzően soha nem állnak le a hálózatfejlesztéssel, így bár ki lehet. A R.Kat.egyházzal a Telenornak van szerződése, de nem kizárható a másik két szolgáltató sem.

(#84250) r3dsnake válasza szalai112 (#84232) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

Hidd el, pontlesz*rják. :)

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.