Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#85251) bozsozso válasza Black_Raven (#85248) üzenetére


bozsozso
őstag

Köszönöm.

(#85252) lugosi válasza szabogabor10 (#85250) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

És tényleg, köszi. Egy pillanatra a frissítésre nyomás után ledobta a térerőt, majd visszaállt, gondolom frissített akkor. Viszont nekem megmaradt a hang/adat lehetőség a 4G beállításokban, mások azt írták, hogy ez eltűnt. Akkor lehet hogy nálam még nem elérhető egyáltalán a volte lehetőség? Nem Bp.

(#85253) szabogabor10 válasza lugosi (#85252) üzenetére


szabogabor10
veterán

Ez nem területtől függ elvileg, hanem carrier bundle-től. "Telekom HU 28.3"-at ír az infóknál szolgáltatónak?

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#85254) Game-over válasza nobiand (#85240) üzenetére


Game-over
aktív tag

Én is belefutottam egy ilyenbe lassan két éve :((

Én Telenoros előfizut vittem át Move S-re, de hűség nélkül (nem is kértem hűséget, nem is lett volna olcsóbb hűséggel, nem is mondta az ügyintéző a hűséget).

Én már nem is tudom mikor, talán pár hét múlva vettem észre az online oldalon hogy mikor megnéztem hogy milyet telót vehetek a csomagommal, kiírta hogy semmilyet, mert még van két év hűségem :(

Ha jól emlékszem akkor személyesen mentem be én is, és felvették a panaszt, majd jött a levél pár hét múlva hogy leszedték a hűséget (még szerencse, közben váltottam már szolgáltatót is :) )

(#85255) zuioch


zuioch
aktív tag

Srácok! Elfogyott a net keretem, az EXTRA NET 1GB-ra kellett volna nyomnom, de véletlenül a TURBO1GB-ra nyomtam, aminek az eredménye hogy ugyanúgy nincs netem, de cserébe legalább az oldalon be van pipálva hogy aktív, ami gondolom így is marad míg világ a világ. :(
Azt sem nagyon tudom mi ez a Turbo, hiszen mint írtam netem nem lett, ugyanúgy 0kb a felhasználható adat, meg inaktiválni sem tudom. Küldtem sms-t a 1430 ra " -TURBO1GB" de az jött hogy "..a szolgáltatást nem tudtuk Önnek kikapcsolni"
HHHHEEELLLLPPPP!!! :O

(#85256) Black_Raven válasza zuioch (#85255) üzenetére


Black_Raven
veterán

Vettél 1gb netet. Sms-t kaptál? 30 nap alatt használhatod el. Ha elfogy kikapcsol magától.Telekom app mutatja az egyenleget.

[ Szerkesztve ]

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#85257) zuioch válasza Black_Raven (#85256) üzenetére


zuioch
aktív tag

Nem kaptam smst es netem sincs. Telekom app meg technikai hibas.

[ Szerkesztve ]

(#85258) Game-over válasza zuioch (#85257) üzenetére


Game-over
aktív tag

1430 ügyfélszolgálat?

[ Szerkesztve ]

(#85259) Black_Raven válasza zuioch (#85257) üzenetére


Black_Raven
veterán

Inditsd újra a telót.Pénzt levette érte?1570ft

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#85260) zuioch válasza Black_Raven (#85259) üzenetére


zuioch
aktív tag

Elofizetos. Ranyomtam kozben az extra 1 gbra is, arrol megjott az sms, es oke is. A turboval van valami dolgom, be van pipalva az oldalon, es nem szeretnem ha minden honapban automatikusan vonna.

(#85261) dethroner válasza Black_Raven (#85003) üzenetére


dethroner
veterán

Hát nagyon nem történik semmi. 30-án, vasárnap rendeltem online, akkor ott az oldalon volt egy üzenet, miszerint vagy szerdán vagy csütörtökön hozza a futár. Emailben pedig azt hogy hamarosan felveszik velem a kapcsolatot adategyeztetés miatt. Ez 1 hét alatt sem történt meg, hétvégén írtam nekik emailt ezzel kapcsolatban, amire jött a gépi válasz, 3 napon belül válaszolnak. Ez szerdán lejár, én nem értem ezt.

(#85228) kory24 Áruld el a titkot, mit kell ahhoz tenni, hogy valóban megkapja az ember a neten rendelt sim kártyát?

[ Szerkesztve ]

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#85262) Black_Raven válasza zuioch (#85260) üzenetére


Black_Raven
veterán

A Turbo nem megújuló csomag.Ha elfogy kikapcsol, ha nem fogy el 30 nap múlva megszűnik.Nézd meg rendesen megrendelted e.Ez segít, Ő is nemrég rendelte.[link] ha nem tudod, kérdezd meg a 1430-on, hogy most mi van.

[ Szerkesztve ]

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#85263) zuioch válasza Black_Raven (#85262) üzenetére


zuioch
aktív tag

Ok nagyon koszonom!

(#85264) Black_Raven válasza dethroner (#85261) üzenetére


Black_Raven
veterán

Akkor holnap válaszolnak, még negyedóra, meg egy kicsi.:D porszem van a gépezetben...

[ Szerkesztve ]

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#85265) St3ven


St3ven
addikt

Hogy lehet adategyeztetni egy olyan SIM-et, amin lejárt az egyéves rendelkezésre állási idő, és jelenleg a 90 napos hívószámlekötési időben vagyunk?

Online felület nem ismeri fel a számot, hívást már nem lehet indítani róla. Ezek után mi a garancia, hogy sorbanállás után személyesen pikk-pakk meg tudják csinálni?

Feltölteni nem akarom, mert pont arra várok, hogy megszűnjön a szerződés, és visszaigényelhessem a rajta lévő egyenleget.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#85266) lugosi válasza szabogabor10 (#85253) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Igen, azt írja. Akkor rendben van?

(#85267) chab7 válasza csako (#85241) üzenetére


chab7
addikt

Tényleg hihetetlen ami a T-nél van. Tegnap munka után (mert sajnos máskor nem tudok) bementem, hogy végre elintézzem az otthoni és a mobil szolgáltatások összevonását magentába - már rég le van mindenen járva a hűség. Új telefont is vettem, ezért is kellett mindent összevonni. Azon kívül, hogy a nevemre írás (otthoni eddig nem az enyémen volt) kicsit hosszú ideig tartott, meg a számomat nem akarták behordozni az új előfizetésbe, pedig igazán megtehetnék az ilyet. Szerintem legalább ennyi gesztus járhatna egy régi előfizetőnek, de úgy látom nem számít ki mennyi ideig van már náluk, nem igen díjazzák a hűséget. Szóval ezeken kívül viszonylag rugalmasan ment az intézés, bár még azt hozzátenném, hogy az otthoniról az átírás miatt azt mondta nem lehet az újra áttenni a pontokat azok vesztek - ezt sem értettem miért nem lehet. A végén még rákérdeztem akkor mennyi is a vége. Megmondta, gyorsan aláiratta, legnagyobb meglepetésemre egy tabeleten kellett és mivel már a nyitvatartás vége közeledett el is tűnt egy ajtó mögött. Se egy papírt se semmit nem kaptam az egészről, csak a készülék volt a kezemben. (Még az új számomat sem tudtam, mivel előtte épp csak egyszer mondta el mi is az, az új kártyákon pedig már nincs rajta. Hazafelé úton kaptam a régi számra egy sms-t az új mt azonosítóval, hogy lépjek be, minden ott lesz a neten. Igen ám, de hazaérve, megpróbálva ezt hibás jelszóra panaszkodik az oldal és nem enged be. 1430-at hívom: lehet a karbantartás miatt nem enged be, de reggel 6 után próbálhatom. Na azóta jött az új számra is egy sms, hogy net400 egyenlegét aktiváltuk. Micsoda? Dehát én a Mobil L + 1G szerződtem! Viszont még most sem enged be a felületre, hogy legalább látnám a szerződést, amiből még egy példányt sem kaptam a helyszínen. Kicsit már parázok mit kavartak nekem össze. Bezzeg a telefont odaadták, az új számról is tudok hívni, épp csak azt nem tudom mi van a szerződésemen :F Kicsit nekem is rossz így a tapasztalatom a T-vel, remélem nem az lesz, hogy még jól át is b*tak az előfizetést illetően. (és akkor még ott lesz, hogy az ígért otthoni csomagot lehet nem is bírja a hálózat - ezt Ő mondta - de bezzeg a meglevővel meg nem lehet magentázni)

Lenovo ThinkPad T500 (Win10) | Huawei Mate 9 (8.0)

(#85268) Beca1990 válasza St3ven (#85265) üzenetére


Beca1990
senior tag

nekem sem enged olyan SIMet egyeztetni amit tavaly decemberben váltottam át előfizetésről...
nemtudják mivan, mert az mondták egyedi hiba és legyek türelemmel míg megcsinálják...
na erről ennyit.

chab7: na igen a személyes ügyintézés... én az ilyentől mindenkit óvaintek a telekomnál.
valószínűleg rosszul fogsz az egészből kijönni sajnos...

[ Szerkesztve ]

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#85269) Cilindrik


Cilindrik
aktív tag

Sziasztok

Kezdek kicsit ideges lenni a szervíz miatt:

Még március 28-án beadtam egy HTC ONE A9 telót beégett nav bárral és értesítési sávval no meg rossz jack ajzattal. Utóbbit elsőre javították, de a beégéstnem. Természetesen az első szervíz után azonnal visszaküldtem. Tegnap mikor elhoztam az üzletből siettem és nem volt időm megnézni a telefont csak felmarkoltam.Itthon konstatáltam szomorúan/igedesen hogy a kijelzőt nem cserélték. A 2 munkalapot megnézve egyedül a másodikon szerepel az ügyfél hibabbejelentései között hogy kijelső helytelen működés, holott a jegyzőkönyvekbenmindkettőn ott van hogy beégett a panel.

Ok visszaviszem megint de miért nem javítják? HTC-nél ez nem hiba? Adjam be megint 2 hétre hogy újra ne cseréljék ki?
Mit tudok tenni? Nem vagyok egy anyázós típus mivel alapból eléggé empatikus vagyok az ügyfélszolgálatos munkatársakkal (feleségem bankos, ismerem az ilyen munkakört) na de már kezd kicsit sok lenni.

üdv

(#85270) joelke HU válasza Cilindrik (#85269) üzenetére


joelke HU
senior tag

Nekem anno egy lumiát küldözgettek a telekomosok a mobil meg rendületlenül visszatért hozzám javítatlanul. Végül a Nokia panaszosztályát hívtam fel. Ott beígértem a fogyasztóvédelmi feljelentést és csodás módon pikk-pakk megcsinálták a szervízben.

[ Szerkesztve ]

Motorola G51

(#85271) dptrsk válasza Cilindrik (#85269) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Mivel harmadszorra küldöd ugyanazzal a hibával kérj cserét(nem kötelező cserélniük), a régi hibalapok másolatát is add a telefon mellé, hogy lassák, hogy mindháromszor bejelentetted.

Illetve ha közvetlen a HTChez viszed, akkor jóval gyorsabb.

(#85272) Ateszpapa válasza chab7 (#85267) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Az 50 ezres készülék kedvezményt megkaptad?

(#85273) Cilindrik válasza dptrsk (#85271) üzenetére


Cilindrik
aktív tag

Sajna nem tudom a htc hez vinni mivel nincs itthon szervezünk, a t is Romániába küldi ki. Max angolul lehetne velük levelezgetni.

(#85274) dptrsk válasza chab7 (#85267) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ha a régi helyett új számot kérsz 50.000 kedvezményt kapsz készülékárból.
Digitálisan amit aláírtál az volt a szerződés.
1-2 nap és bekerül a telekom fiókodba is, adott hívószámhoz.

Miért nem olvastad át mit írsz alá, kit érdekel, hogy zárás van, ha volt ideje megcsinálni 1 perce van, hogy átolvasd...

Ha benne lesz egy HBO maxpack , vezetékes telefon nemzetközi opció és vírusírtó 2 év hűséggel, akkor te azt aláírtad, s elfogadtad.. ez kb havi 4-5.000 forint pluszba...

[ Szerkesztve ]

(#85275) Llew


Llew
senior tag

Telekom Wi-fi Fon szolgáltatáshoz lenne kérdésem

Van a családban egy tavaly áprilisban kötött Next S, ill Next M mobil előfizetés csomag, amikhez ha igaz járt ez a szolgáltatás, ami előfizetésenként 3 eszközhöz használható.
Ha nincsenek meg a tavalyi sms-ek a felhasználónévvel és jelszóval, akkor hogy tudok újat kérni?

Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.

(#85276) dptrsk válasza Llew (#85275) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

1430

(#85277) milenda válasza St3ven (#85265) üzenetére


milenda
tag

Nem mindegy, mikor jár le a 90 nap. Ha június 30. előtt, akkor visszaigényelheted a rajta lévő egyenleget. Ha június 30. után, akkor viszont a szerződésed adategyeztetés hiánya miatt szűnik meg és bukta az egyenleg. Kérdés az is, mennyi az egyenleg, amit meg akarsz menteni. Ha június 30. után jár le a 90 nap, de te közben feltöltöd a minimális 1.500 Ft-tal és az adategyeztetést is elvégzed, akkor megmarad az egyenleg + a feltöltött 1.500 Ft, de fizetsz a maceráért 250 Ft büntit. Ha így is megéri, akkor jöhet a feltöltés. Telekom oldal nem fogja felismerni a számodat, internetbankon vagy ATM-en keresztül azonban fel tudod tölteni. Ha már fel van töltve, mehet az online adategyeztetés.

(#85278) szabogabor10 válasza lugosi (#85266) üzenetére


szabogabor10
veterán

Ezt kellene látnod akkor a 4G engedélyezése menüben.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#85279) chab7 válasza dptrsk (#85274) üzenetére


chab7
addikt

Na igen, de ez a tájékoztatás hiánya. Magamtól honnan kellett volna tudnom, hogy nem nyomtat ki egyet belőle. Mikor legutóbb kellett intézzek valamit még adtak róla papírt. Azért csak nem lehetett olyan szemét, hogy ilyen plusz dolgokat rátegyen. Ez már direkt megtévesztés lenne. Csak hát zavar hogy még azóta sem tudok belépni hogy megnézzem a "papírt". És ezt a net400 adategyenleg aktiválást sem értem. Mikor mobil L + 1giga lenne az előfizetés.

Lenovo ThinkPad T500 (Win10) | Huawei Mate 9 (8.0)

(#85280) k-adi válasza chab7 (#85279) üzenetére


k-adi
nagyúr

Tanulság: akármennyire is siettetnek, szerződés aláírásnál sose siess, olvasd át mindig. Sajna ez egy ilyen világ. Ő elhadarja, főleg munkaidő végre felé, te ebből nyilván a felét nem is hallod, a másik felét nem is érted, stb..

_

Én a mai napig nem értem miért nem tudnak egy gyors excel táblát összedobni (előre elkészített sablon alapján persze) amiben leírják a régi csomagodhoz képest lévő változásokat, amolyan "ilyen volt -- ilyen lesz" összehasonlító táblázat. :U kb. fél napba telne pár ilyen excelt összedobni valakinek a T nél aztán mindegyik fiókos használhatná

(#85281) Hege1234 válasza k-adi (#85280) üzenetére


Hege1234
addikt

az nekik nem jó mert akkor azt már mari néni is egyből
levágja hogy csak szarabbul jöhet ki belőle....

(#85282) pana0017


pana0017
senior tag

Másnál van probléma a mobilnettel? Maximális 4G-n vagyok, mégsincs kapcsolat. A keretem biztosan nem fogyott el, másrészt még régi csomagban vagyok.

(#85283) natë válasza pana0017 (#85282) üzenetére


natë
nagyúr

Nálunk sincs, az egész üzemben.

(#85284) taki01 válasza pana0017 (#85282) üzenetére


taki01
őstag

Nálam sincs mobilnet Kismaros. A 4G-t jelzi de nem jön rajta semmi.

[ Szerkesztve ]

(#85285) Cilindrik


Cilindrik
aktív tag

Na lefutottam a "kötelező köröket" még mielött bemegyek délután.
Ügyfélszolgálat azt monbdta hogy vegyem fel a kapcsolatot a szervízzel ami a telemax. OK.
Ők adtak egy mail címet mivel ők csak a logisztikával foglakoznak. OK
Írtam angolul egy szép kis levelet munkalapszámokkal fotóval együt. Válasz:

Hello,

Please contact Telekom.

Thank you.
:C :C :C :C :C :W :W :W :W :W

Soha többet olyan teló aminek nincs itthon szervize.

Ha valamilyen isteni csoda folytán cserélik a telomat (max már csak más típusra tudják) akkor mire kell figyelni az árlistáknál? nRégebben olvastam hogy trükköznek vele.

(#85286) szabogabor10 válasza pana0017 (#85282) üzenetére


szabogabor10
veterán

Nálunk sincs (XI.ker.).

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#85287) Hunner


Hunner
senior tag

Vadonatúj céges kártyát vettem át fél10-kor.
Budapest 5. kerület. fél11 óta semmilyen szolgáltatás, ha terhelem még a 4g-t is eldobja.
Ha lerakom 3G-re ott sincs semmi, 2G-n nem próbáltam, az nem netre való úgysem.

[ Szerkesztve ]

Oneplus 8 Pro - Canon EOS 600D - EOS M50 - Sigma 18-200 f/3.5-6.3 DC OS HSM II - Canon 50 f/1.8 STM

(#85288) 313313 válasza Cilindrik (#85285) üzenetére


313313
addikt

Összefoglalóban van róla szó, mire kell figyelni.
Ha beadod 3. szorra a szervízbe, cserét kérj, ne javítást. Illetve írj be a vásárlók könyvébe is egyből. Ha biztosra akarsz menni, honlapról írj emailt is a Telekomnak....

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#85289) golyós válasza Hunner (#85287) üzenetére


golyós
őstag

Nem , hogy net nincs hanem semilyen ügyfélszolgálatot nem lehet hívni, meghalt minden. Ha szerencséd van kicsörög de egyébként egyből hibát mond be. :W

Lányom megint külföldön van, nem bír netet rendelni mert rossz kódra hivatkozva nem engedi a rendelést.

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#85290) taki01


taki01
őstag

Most írták a facebookon hogy országos mobilnet kiesés van.

(#85291) Maximus43 válasza Cilindrik (#85285) üzenetére


Maximus43
tag

Szia!

Kérd az üzletvezetőt. Mond el neki a dolgot normálisan és hangsúlyozd hogy nem küldöd még egyszer szervízbe úgy hogy kétes a javítása. Jegyzőkönyvezze le veled, foglaljátok bele hogy amennyiben nem kerül javításra nem fogadod el a készüléket és cserét kérsz. Másoljátok le és így küldjék tovább a szervízbe.
Ha rosszul jön vissza mint az én esetemben, azonnal kérd a cserét, ellenkező esetben fogyasztóvédelemhez fordulsz az alábbiak szerint.

Ezek után szó nélkül cserélni fogják. Ha mégsem (még nem láttam rá példát), vásárlók könyve, leírod.
Ők ezt kötelesek kivizsgálni 30 napon belül és javaslatot tenni az ügy rendezésére.
Amit ha te elfogadsz pl csere, akkor lezárul ha nem akkor békéltető szintre emelkedik.

Hibás teljesítés esetén milyen szavatossági igényt érvényesíthetek az eladóval szemben?

Hibás teljesítés esetén az alábbiakban felsorolt négyféle igényt érvényesíthetjük az eladóval szemben:

Elsősorban kijavítást vagy kicserélést kérhetünk, melyek közül főszabály szerint a fogyasztó választ, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen (például a meghibásodott termék már egy kifutott szériába tartozik,, és emiatt a csere nem lehetséges), vagy ha az az eladónak a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget (pld: egy nagy értékű terméknél egy néhány ezer forintos, kicserélhető alkatrész hibája miatt nem indokolt az egész termék cseréje) jelentene, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.
Ha az előbbiek alapján sem kijavításra, sem kicserélésre nincsen jogunk, vagy ha az eladó a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a dolog tulajdonságaira és rendeltetésre tekintettel megfelelő határidőn belül és jelentős kényelmetlenség okozása nélkül nem tud eleget tenni, akkor a fogyasztó választhat, hogy megfelelő árleszállítást kér vagy eláll a szerződéstől (visszakérheti a vételárat). Fontos tudni, hogy jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Fogyasztóvédelem

[ Szerkesztve ]

ツ 12 éve tag

(#85292) szabogabor10


szabogabor10
veterán

Ahogy nézem, az IPv6 címmel rendelkező oldalak (Google, Facebook, Wikipédia stb.) betöltődnek, az IPv4-esek nem.

Közben megjavault nálam.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#85293) meroly válasza taki01 (#85290) üzenetére


meroly
veterán

Zseniális :(((

Impossible is nothing

(#85294) csako válasza szabogabor10 (#85292) üzenetére


csako
veterán

Gondolom a PH! nem IPv6-os, szóval jónak tűnik már itt is :)

[ Szerkesztve ]

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#85295) TomPack válasza meroly (#85293) üzenetére


TomPack
őstag

Most már megy a net... Mennyire rendszeres a netkimaradás a T-nél?

(#85296) golyós válasza taki01 (#85290) üzenetére


golyós
őstag

Hová? 9.-ei az utolsó post a Telekom oldalán.

Az ügyfélszolgálat attól még mehetne.
Beszart a rendszer teljesen, úgy néz ki.

[ Szerkesztve ]

Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM

(#85297) Gyurma_13 válasza chab7 (#85279) üzenetére


Gyurma_13
aktív tag

Van a szerződéskötéstől pár napod amíg tudsz változtatni, javaslom olvasd át tüzetesen, ha kell hivd fel őket és telefonon egyeztess velük még egyszer. A kis genyo értékesítők mindig belecsempésznek valamit a jutalékuk miatt. Nekem eddig mindig korrigálni kellett, mert sosem úgy lett, ahogy rendeltem.

(#85298) MK VII válasza Maximus43 (#85291) üzenetére


MK VII
veterán

Annyiban egészítenélek ki, hogy ilyenkor nem a fogyvédhez kell menni, hanem a békéltetőhöz. Fogyvéd nem csinál semmit... De a békéltetőhöz is csak akkor, ha csereutalványt sem akarnak adni.

Harmadszori reklamációd után köteles a szerviz csereutalványt kiállítani.

Végigjártam már ezt egy P9-cel... 3 hónapos tortúrám volt velük...
Mikor jegyzőkönyveztettem, hogy nem vagyok hajlandó javított készüléket átvenni a sorozatos hibás javítások miatt, és békéltetőhöz fogok fordulni, akkor a szerviz kiállított egy csereutalványt amit a szolgáltató megkapott és az alapján tudtam tőlük egy új készüléket kérni.

[ Szerkesztve ]

(#85299) taki01 válasza golyós (#85296) üzenetére


taki01
őstag

Írtam nekik saját posztot és ott válaszolták meg.

[ Szerkesztve ]

(#85300) sumsang


sumsang
aktív tag

Domino Fix/Maraton 4GB net a jelenlegi feltöltési idő lejártával együtt megszűnik, vagy egy újabb egyenleg feltöltéssel az is ugyanúgy meghosszabbodik ?

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.