Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#61351) punky10 válasza pepe091 (#61348) üzenetére


punky10
addikt

Ez ennyiért nem rossz, elgondolkodom.... :)
Szinben is passzolnak egymáshoz, és nem kopna ki hamar az USB.A bölcső maradhatna végig a tartóba(bár lehet, hogy úgy már messze lenne a töltőpadtól....)
Na, ha a héten becsusszan egy kis maszek, akkor megrendelem...

/Honor 20 Pro/Huawei Matepad 11,Samsung Xcover6 Pr0

(#61352) s3nsitivity


s3nsitivity
addikt

Sziasztok!

Tudja valaki, hogy pontosan melyik API szükséges a MobilTárcához? :D
Egy OnePlus One-ra szeretném rávarázsolni, viszont le van tiltva play-be és nem tudom, hogy azért-e mert más api kell neki mint mit a Google Wallet használ (mert az működik, működne rendesen) vagy mert csak a saját készülékeiket engedik letölteni. :D
:R

" Widespread acceptance of an idea is not proof of it's validity " (Robert Langdon)

(#61353) Joccc07 válasza Soulfly842 (#61345) üzenetére


Joccc07
addikt

Partner3

De nem letiltva lett hanem még nem jó a rendszer.
Azt mondták nincs semmiféle korlátozás.
Töbször is hívtam őket azt mondták nem vagyok ezzel a problémával egyedül. A dominósok se tudnak kedvezményesen készüléket cserélni webshopon keresztül.
Ugyanazt a szöveget kapják mint én.

És ha olyan készüléket akarok venni ami csak online kapható?
Akkor mi van?

[ Szerkesztve ]

>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<

(#61354) Soulfly842 válasza Joccc07 (#61353) üzenetére


Soulfly842
addikt

A partner 3 az egy olyan gyűjtő fogalom, mintha annyit írtál volna, hogy flottában vagy :)

Azért is kérdezem, hogy melyikben, mert lehet vakon rávágták, hogy nem megy, s elnézést kérek, de lehet a flotta megállapodásába is bekerült az, hogy csak személyesen, igazolással...

(#61355) cris78 válasza s3nsitivity (#61352) üzenetére


cris78
őstag

Szerintem keresd meg a mobiltárca topikot itt a MA-n. Kicsit feljebb leírtam, hogy kell csinálni, hogy működjön....

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#61356) s3nsitivity válasza cris78 (#61355) üzenetére


s3nsitivity
addikt

Oh, hogy van ilyen? :D
Akkor bocsi az OFF-ért. :D
Köszi! :R

" Widespread acceptance of an idea is not proof of it's validity " (Robert Langdon)

(#61357) cellpeti válasza Soulfly842 (#61314) üzenetére


cellpeti
veterán

erről a simről már hallottam/olvastam...jó lenne, ha működne

Tigris, tigris, csóvafény...

(#61358) Prien válasza Joccc07 (#61353) üzenetére


Prien
addikt

Sajnos nem lehet halmozni az élvezeteket, hacsak nem valami spéci a keretszerződés, akkor a legtöbb mobilt csak domino-s áron tudod megvenni, mondván,hogy a kedvezményt megkaptad a percdíjban. :)

A kevés is több a semminél.

(#61359) Joccc07 válasza Prien (#61358) üzenetére


Joccc07
addikt

Akkor idáig miért lehetett?

Nem akarok én x ezer forint kedvezményt csak a telefont akarom részletre venni!

[ Szerkesztve ]

>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<

(#61360) s3nsitivity válasza Joccc07 (#61359) üzenetére


s3nsitivity
addikt

A Flotta mindig külön szerződés.
Abba van leírva, hogy az adott flotta, hogy, miképp vehet készüléket.

Hallottam már olyanról akik csak dominó áron de olyanról is akik fillérekért kaptak telefont, ugyan úgy Partner 3.
Nálunk például a Partner 3-ban a legolcsóbb előfizun kihozható készülékek érhetőek el, részletre vagy egyösszegben.
A webshopot nem tudom még sose vettünk onnan meg telefon is csak akkor lett véve amikor a szerződés kötődött így azt is passzolom ,hogy csak vásárláshoz elég e személyi, meghatalmazás vagy igazolás is kell. :(

" Widespread acceptance of an idea is not proof of it's validity " (Robert Langdon)

(#61361) Prien válasza Joccc07 (#61359) üzenetére


Prien
addikt

Csípte már a szemüket a flottás kedvezmény és megnyirbálták, biztos. Így megy ez...
De legjobb,ha bemész személyesen, mi itt csak lövöldözünk vaktában.

A kevés is több a semminél.

(#61362) Vangelis


Vangelis
nagyúr

my telekom nektek sem megy?

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#61363) Teko001 válasza Vangelis (#61362) üzenetére


Teko001
őstag

Nem.

"Technikai karbantartás!
Az oldal technikai karbantartás miatt jelenleg nem elérhető. Kérjük, látogass vissza egy későbbi időpontban.
Megértésed és türelmed köszönjük!"

(#61364) Joccc07 válasza Prien (#61361) üzenetére


Joccc07
addikt

Az lesz.

Megpróbálom átkérni a telefont egy másik üzletbe és úgy megvenni részletre. Remélem ilyet lehet?

>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<

(#61365) Soulfly842 válasza Joccc07 (#61364) üzenetére


Soulfly842
addikt

Sajnos nem... Erre külön logisztika nincs. Elég nagy katyvasz lenne ebből.

Olyan van, hogy bemégy az üzletbe. Kéred, hogy rendeljenek (központi árukészletről) és ha jött belőle, akkor megoldható-e, hogy félrerakják neked. :)

Megnéztem a privátban küldött csomagot, nincs szövegesen leírva ilyen a feltételeknél, hogy csak és kizárólagosan személyesen.

De szerintem érthető a paradoxon: a vásárlás kezdeményezéséhez igazolás/igazolvány bemutatása szükséges. Ennek a kivitelezhetősége személyes interakciót feltételez.

[ Szerkesztve ]

(#61366) Soulfly842 válasza Vangelis (#61362) üzenetére


Soulfly842
addikt

Tudnak róla, dolgoznak rajta.

(#61367) nobiand


nobiand
aktív tag

Valaki rendelt már használt DEMO Iphone készüléket a Telekomtól? Tudja valaki az mit takar?

(#61368) Soulfly842 válasza nobiand (#61367) üzenetére


Soulfly842
addikt

Fentebb írtam:

[link]

(#61369) raziel01 válasza Soulfly842 (#61368) üzenetére


raziel01
veterán

"Attól demó hogy csak alapfunkciók működnek rajta a többi levan tiltva és resetelődik időröl időre, tehát ilyen nyomkodhatod ahogy akarod elb nem tudod kiállitott készülék. Gyárilag van ilyen butítás rajta, persze legtöbbre fel lehet tenni a normális szoftvert."

Ezt is kidobta a kereső.

(#61370) Soulfly842 válasza nobiand (#61367) üzenetére


Soulfly842
addikt

iTunes-val egyébként lehet visszaállítást csinálni, hogy onnantól teljes funkcionalitású legyen.

(#61371) tepenzed


tepenzed
őstag

Sziasztok attól kérdezném, aki megrendelte a meglévő mobilnet dijcsomagjához a korlátlan böngészés és e-mail opciót havi 1800Ft-ért.

Akkor 100%, hogy korlátlanul böngészhetek telefonról, tabletről? (chrome böngésző). Azt tudom, hogy videókat nem nézhetek és direktbe nem menthetek le képeket pl, de mivan olyan androidos alkalmazásokkal, mint mondjuk az index.hu applikációja, reddit stb? Mindenképpen a böngészőből kell ezeket megnyitni?

Van valakinek valamilyen negatív tapasztalata?

(#61372) raziel01


raziel01
veterán

Én is átvettem 990 Ft-ért a sárga Nokia fülest. :D
Csaj mondja, hogy jó olcsó volt. Előre fizettem? Mondom igen és adta is.

(#61373) Joccc07 válasza Soulfly842 (#61365) üzenetére


Joccc07
addikt

Szóval akkor csak várnom kell, hogy helyre álljon a rendszer és akkor webshopon keresztül is megtudom venni részletre?

Ezt én hol tudom megnézni?

>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<

(#61374) r3dsnake válasza raziel01 (#61372) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

Nem maradt valakinek kuponja esetleg? :(

(#61375) Beca1990 válasza r3dsnake (#61374) üzenetére


Beca1990
senior tag

nekem is kellene :F

GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!

(#61376) lugosi válasza nobiand (#61367) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Én nem demót, de használtat már rendeltem. Annyira lehetett, használt, hogy ki lett bontva, de a fóliák még rajta voltak. Egy akkor kb 140-be kerülő (előfizetéssel) telefont listaáron így használtan 80-ért vettem meg, ami határozottan nem rossz. Gari nincs rá, erre ügyelj, ez a kockázat megvan.
Ja, azóta is használom, semmi baja.

(#61377) kali válasza r3dsnake (#61374) üzenetére


kali
legenda

egyik előfizetéshez sem kaptam most...

(#61378) Ateszpapa válasza lugosi (#61376) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Hol vannak a használt/demó keszölékek a T-nél?
Csak az a Samu van, vagy lehet válogatni?

Sehol sem találom.

(#61379) 313313 válasza raziel01 (#61372) üzenetére


313313
addikt

Ma voltam bent helyi t-pontba, ott 17k-ba voltak kirakva ezek a Nokia kütyük...

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#61380) tepenzed


tepenzed
őstag

Srácok az igaz, hogy a korlátlan böngészős mobilinternet csomagokat ki lehet játszani valahogy vpn-el, hogy mobilról nézni tudjam a youtubeot pl, úgy hogy nem pörög az adatforgalom és úgy veszi mintha simán böngésznék ( mert az korlátlan)

(#61381) r3dsnake válasza tepenzed (#61380) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

VPN-nel biztos nem, HTTP tunnelinggel esetleg.

(#61382) tepenzed válasza r3dsnake (#61381) üzenetére


tepenzed
őstag

és ezért nem ,,nyír" ki a szolgáltató :D ?

(#61383) Soulfly842 válasza Joccc07 (#61373) üzenetére


Soulfly842
addikt

Olvasd át mégegyszer a hozzászólás második felét is :)

Ahhoz, hogy vásárolhasson bárki flottással, ahhoz, hogy ezt egyáltalán kezdeményezhesse: be kell mutatni a szükséges igazolást/igazolványt/stb a keretmegállapodások értelmében. Ez a folyamat az interneten alapban nem volt és nem lehet kivitelezhető.

Ez alapján... Bármi lehet :)

(#61379) 313313

Akkor ott jó ideje nem cseréltek árcímkét :D

De a tényen és az árakon ez nem változtat.

Ez sem rossz 9990-ért.... :)
[link]
[link]

Nokia DC-14
1990 ft.
[link]

(#61384) Joccc07 válasza Soulfly842 (#61383) üzenetére


Joccc07
addikt

Ezt értem.
De akkor egészen idáig miért lehetett webshopon rendelni ehhez a flottás csomaghoz?
Sosem kellettem hozzá személyesen.
Mindig is így csináltam, hogy az adott telefonszámmal bejelentkeztem megkerestem a kiszemelt telefont -> kedvezményes készülékcsere felsorolva, hogy részlet vagy egyben, rámentem, hogy részlet -> kosár -> 2 nap és a futár már meg is hozta és ennyi.

Most mióta ez az új dízájn váltás történt azóta ilyen nehézkes minden.

[ Szerkesztve ]

>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<

(#61385) Soulfly842 válasza Joccc07 (#61384) üzenetére


Soulfly842
addikt

Konkrétumok nélkül, nagy általánosságban. Hogy most már egyenesbe ezt a flotta kérdés-kört (nem csak a te esetedre fókuszálva).

Olyan szinten automatizált volt, hogy eddig engedte - nem lennék meglepve, hogy most már ezt is egyenesbe tennék. Bár más kérdés, hogy a szerződéskötéskor aláírásra kerül egy nyilatkozat, aminek az alábbi passzus is része:

"Tudomásul veszem, hogy a fenti kedvezménynek a Szolgáltatónál történő igényléséhez a Szolgáltatóval mobil rádiótelefon hálózaton nyújtott szolgáltatásra vonatkozó előfizetői szerződés (a továbbiakban előfizetői szerződés) megkötéséhez / módosításhoz szükséges iratokon túl rendelkezem az 'XY' által kiadott munkáltatói igazolással, illetve szolgálati nyugdíjas igazolvánnyal, melyet a szolgáltató részére az előfizetői szerződés megkötésekor /módosításakor átadok/bemutatok". (hozzátenném a munkáltatóinak 30 napnál frissebbnek kell lennie)

A webshopos vásárlásnál eddig, aki így vásárolt senki nem tett eleget. Ergó, szabálytalanul járt el (a nyilatkozatban vállaltak alapján nem tett eleget a Magyar Telekom és a munkáltatója által keretmegállapodásban/a nyilatkozatban leírtaknak és a szerződési feltételeknek sem).

Mindezek mellett - nagyobb részben ennek köszönhetően - sokan vissza is élnek a kedvezményes flottával, s több esetben ezzel próbálták kijátszani azt, hogy az adott díjcsomagra már nem voltak jogosultak (megszűnt dolgozói jogviszonyuk, stb), s hiába bejelentési kötelezettséggel tartozott volna az előfizető (ilyen esetben lakossági/egyéb csomagra lenne köteles váltani), de ezt tudatosan elmulasztották és webshopon vásároltak hozzá.

Ez nem arról szól közel sem, hogy éppen elég kedvezmény van a készüléken, így webshopost nem kap valaki - hanem az igénybevételi feltételekről!

"Tudomásul veszem, hogy amennyiben a kedvezményre való jogosultságomat elvesztem - megszűnik a jogviszonyom XY-val - akkor azt a szerződéses jogviszony megszűnésének napjától számított 8 napon belül a Szolgáltatónál bejelentem. Az ennek elmulasztásából eredő kárért felelősséget vállalok. [...]"

Áthidaló megoldás lenne természetesen, ha erre kialakításra kerülne valamilyen folyamat. Munkáltatói postán valón elküldése stb, egyéb úton történő archiválása. Bár ennek a jogi/szabályzás háttere gondolom szintén nem lenne egyszerű.

[ Szerkesztve ]

(#61386) lugosi válasza Ateszpapa (#61378) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Nem mindig szokott lenni használt cucc. A főoldalon a keresést használva beírtam, hogy 'használt', és ott adja ki, ha van valami.

(#61387) Joccc07 válasza Soulfly842 (#61385) üzenetére


Joccc07
addikt

Köszönöm szépen a felvilágosítást és ne haragudj, hogy ennyire értetlen voltam! :R

>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<

(#61388) Ateszpapa válasza lugosi (#61386) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Azt próbáltam, de semmi.
Gondoltam hátha van valahol külön feltüntetve.

(#61389) Vangelis


Vangelis
nagyúr

A használt kamerát megrendelte valaki?

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#61390) hurenzon válasza Vangelis (#61389) üzenetére


hurenzon
senior tag

Nem volt, csak véletlen állították be.

Más: kell még valakinek nokia füles vagy töltőpad , esetleg samsung S4 flip tok ?

[ Szerkesztve ]

(#61391) bubuka80 válasza hurenzon (#61390) üzenetére


bubuka80
tag

Nekem kellene a füles, de még nem jött meg az sms, amiben újra küldenék az egyszer már megkapott, de fel nem használt kuponunkat. Pedig szombaton vagy vasárnap elküldtük az sms-t.

[ Szerkesztve ]

(#61392) hurenzon válasza bubuka80 (#61391) üzenetére


hurenzon
senior tag

manuálisan küldik ki újra. Pár munkanap.

(#61393) vwpolopg válasza pepe091 (#61350) üzenetére


vwpolopg
őstag

Szombaton bemegyek az egyik boltba ahol személyesen átvehető és megérdeklődöm mégis mi ez mert tényleg nem egyértelmű mi is akar ez lenni...

Ma átvettem egy tokot amit a webshopban rendeltem, rendelésnél nem fizettem ki, de egy nappal később a számlák között szokás szerint ott volt az összeg és kifizettem. Na ez totál megkavarta az ügyintézőt. Közölte, hogy mennyit fizessek, miután mondtam neki, hogy már kifizettem, azt mondta azt nem lehet :D Hát, pedig mondom de és már készítettem is az emailt a számlaszámmal és tranzakcióazonosítóval. Ezután közölte, hogy ez csak rendszerhiba lehetett, nem is lehetett volna ott a számla és nem is fizethettem volna ki mielőtt átvettem a terméket mivel úgy rendeltem ,hogy az átvevőhelyen fizetek :D Ezután számonkért, hogy miért nem házhoz szállítást kértem, majd miután közöltem, hogy mert nem fogok fizetni egy párszáz forintos tok házhoz szállításáért és csak 10 rugó felett ingyenes, meglepődött, hogy fizetni kell érte... Nagyon nem volt képben. Ja, semmit nem íratott velem alá, eddig mindig aláírtam valamit rendelésátvételnél, most nem kért semmit sem.

[ Szerkesztve ]

(#61394) bubuka80 válasza hurenzon (#61392) üzenetére


bubuka80
tag

Közben pedig már csak pink vagy pink lesz (más színben már nincsen), de remélem lesz belőle ha végre megkapjuk a kuponkódot. Azért ha vkinek lenne egy felhasználatlan, küldje el nekem. Köszönöm

(#61395) pepe091 válasza vwpolopg (#61393) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Ugyanez volt velem is, itt írtam. Ilyenkor nagyon megkeveri ez a dolgokat. Velem sem íratott alá semmit egyébként.
Ma video call centerben is megpróbált átvágni az ügyintéző, mert erősködött, hogy ha Telekom üzletbe kérem akkor is fizetni kell a szállításért. Hiába bizonygattam, hogy már vettem így át, és ingyenes, azt mondta biztos valami hiba... Aztán csak pislogott mikor neki is ingyenesnek írta ki, de arra is azt mondta, hogy hiba...:D

[ Szerkesztve ]

(#61396) cris78 válasza vwpolopg (#61393) üzenetére


cris78
őstag

Én mikor használtat rendeltem, már ott pislogott az ügyintéző, hogy ez mi? Mondom ilyennel nem találkoztál még ilyennel? "Nem is tudtam, hogy ilyen is van. Nem lehetne, hogy most kibontsam? Ez teljesen új!!!"

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#61397) Vangelis válasza vwpolopg (#61393) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Ha számlás azonosítóval lépsz be akkor a számláid között megjelenik a futárnak átadás napján a számla. Amit akár be is fizethetsz.
Ilyenkor érdemes vagy dominós vagy másik regisztrációval rendelni, mert akkor nincs ilyen gond.

Előfizetéses azonosítóval történő rendelésnél minden esetben megjelenik a számla. Pont.
Mindig is így volt!

Aláírni a bevételi pénztárbizonylatot kell. De mivel te befizetted így, már nem kellett semmit aláírni. Mivel nem történt kp befizetés az üzletben.

[ Szerkesztve ]

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#61398) Vangelis válasza cris78 (#61396) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Sok dologgal nem találkoztak még :)

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#61399) vwpolopg válasza Vangelis (#61397) üzenetére


vwpolopg
őstag

Tegnap egy olyat kaptam, hogyasszondja: ,,Tartozék rendelési kiadási bizonylat"

2 példány, pecsét, aláírás ahogy kell :)

Dominóm még nincs, jövőhéten ha az egyik előfizum megszüntetem majd lesz helyette egy domino sim. Egyébként ahhoz képest, hogy 1 hét múlva lejár a hűségem, még csak fel se hívtak, hogy akarok-e hosszabbítani. Na nem mintha akarnék :D

(#61400) pepe091


pepe091
MODERÁTOR

Azt meg tudja mondani valaki, hogy ha webshopon keresztül rendelek egy terméket T pontos átvétellel és ottani fizetéssel, akkor ott be tudom váltani helyben a kapcsolat pontokat? Webshopon egyszerűen pontbeváltással nem megy keresztül a rendelés...

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.