Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#27145) St3ven válasza St3ven (#26806) üzenetére


St3ven
addikt

Sziasztok!

Tegnap vettem át a telefonomat a helyi T-Pont szervizében, szoftvert cseréltek rajta a márkaszervizben.

Ma viszont megint be kellett bennem, mert úgy adták vissza a jótállási jegyet, hogy nem töltötték ki a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 5. § (3) szerint a garanciális javításra vonatkozó részt - konkrétan üresen, azaz a vásárláskori állapotában kaptam vissza a jótállási jegyet, mintha mi sem történt volna.

A szervizes ürge végül kitöltötte, de az érdekes az egészben, hogy szerinte nem hosszabbodott meg a jótállás ideje a kijavítás időtartamával, méghozzá azért nem, mert a kötelezően előírt egy éves jótálláson felül a T plusz egy évet vállal, és ez a 10 nap, amíg náluk volt a telefonom, ez "a következő egy éven belül van", azaz nincs mivel/mire meghosszabbítani, mert ez az idő úgyis beleesik a kötelezőn felül vállalt egy évbe. :F

Ez most komoly, hogy így van? Miért nem a két évre számolták rá a 10 napos kijavítás idejét?

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.