Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [oriic:] A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
- [Re:] [SirRasor:] Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- [Re:] [Krisztianby:] Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Samus:] Könnyűfém felni festése
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
sagit
addikt
Sziasztok
2012.03.07. 15:14-kor rendeltem a T-mobile-tól egy Samsung Galaxy Note-ot Mozaik XS-el.
Jött is a mail a rendelés adataival és számával. Ekkor még a T-Mobile honlapon várható érkezés 2012.03.13 volt (ma). Azóta azonban semmi érdemi előrelépés nem történt azon kívül hogy a kiszállítási idő először 03.20-ra majd ma 03.21-re módosult.
A honlapon sehol nem látom kiírva hogy hiány van a termékből, szóval miért is késik a dolog?
A másik pedig hogy egy ügyintéző sem hívott fel hogy pontosítsuk az adatokat, holott a honlapon ez áll: "Munkatársunk hamarosan keresni fogja Önt a "xyc" telefonszámon (munkanapokon 8 és 16 óra között) adategyeztetés céljából. Kérjük, várja munkatársunk jelentkezését, mert ameddig nem sikerül elérni Önt, kollégáink nem tudják megkezdeni rendelése feldolgozását."
A hamarosan nálam 4-5 munkanapnál kevesebb.. és már annyi telt el.
Felhívtam a 1430-at, oda már be tudok jelentkezni a leendő számommal és jelszavammal. Ügyintézőt is kaptam de az elhajtott hogy majd keresnek... ( azóta se )
Írtam nekik mail-t a webshop@t-mobile.hu-ra még vasárnap de még onnan sem jött semmi válasz ( igaz ezt elnézem mert csak 1 teljes munkanapjuk volt azóta)
Tehát hol tudok érdeklődni/reklamálni mert sürgős lenne a dolog, a mostani telefonom vevője már türelmetlen.. vinné a készüléket és nem akarok elesni az üzlettől.
Előre is köszi az észrevételeket/ötleteket
[ Szerkesztve ]
Philips 65OLED803 || iPhone 15 Pro Max || Macbook Air M1 ||
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja