Hirdetés

2024. május 25., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15659) sagit


sagit
addikt

Sziasztok

2012.03.07. 15:14-kor rendeltem a T-mobile-tól egy Samsung Galaxy Note-ot Mozaik XS-el.

Jött is a mail a rendelés adataival és számával. Ekkor még a T-Mobile honlapon várható érkezés 2012.03.13 volt (ma). Azóta azonban semmi érdemi előrelépés nem történt azon kívül hogy a kiszállítási idő először 03.20-ra majd ma 03.21-re módosult.

A honlapon sehol nem látom kiírva hogy hiány van a termékből, szóval miért is késik a dolog?

A másik pedig hogy egy ügyintéző sem hívott fel hogy pontosítsuk az adatokat, holott a honlapon ez áll: "Munkatársunk hamarosan keresni fogja Önt a "xyc" telefonszámon (munkanapokon 8 és 16 óra között) adategyeztetés céljából. Kérjük, várja munkatársunk jelentkezését, mert ameddig nem sikerül elérni Önt, kollégáink nem tudják megkezdeni rendelése feldolgozását."

A hamarosan nálam 4-5 munkanapnál kevesebb.. és már annyi telt el.
Felhívtam a 1430-at, oda már be tudok jelentkezni a leendő számommal és jelszavammal. Ügyintézőt is kaptam de az elhajtott hogy majd keresnek... ( azóta se )

Írtam nekik mail-t a webshop@t-mobile.hu-ra még vasárnap de még onnan sem jött semmi válasz ( igaz ezt elnézem mert csak 1 teljes munkanapjuk volt azóta)

Tehát hol tudok érdeklődni/reklamálni mert sürgős lenne a dolog, a mostani telefonom vevője már türelmetlen.. vinné a készüléket és nem akarok elesni az üzlettől.

Előre is köszi az észrevételeket/ötleteket :R

[ Szerkesztve ]

Philips 65OLED803 || iPhone 15 Pro Max || Macbook Air M1 ||

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.