Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15301) Nietzsche_ válasza BéHGT (#15299) üzenetére


Nietzsche_
tag

Egyébként egyedül az iphone vásárlásnál nincs 5-6 ezres differencia előrehozott készülékcserénél, mindenhol máshol igen.... :) Bár, hogy megéri-e... :D (nem vagyok egy iPhone fun ;) -nekem túl zárt, nem kellőképpen bzerálható... :)) )

De egyébként nagyobb csomaggal is elhozhatod akár, de ott is megvan ez a differencia.

[ Szerkesztve ]

(#15302) BéHGT válasza Nietzsche_ (#15301) üzenetére


BéHGT
senior tag

Nyugi, S III-ra készülök már, ha egyáltalán lesz olyan. :) Csak pont ahhoz a cseréhez hasonlítottam, mert erről olvastam itt. Meg bőven elég a 11650-es havidíj, 16750-et nekem nem fog megérni, hogy fél évvel előbb legyen jobb telefonom... De ha ugyan ezzel a csomaggal elhozhatom előbb, akkor miért ne?!

[ Szerkesztve ]

(#15303) Nietzsche_ válasza BéHGT (#15302) üzenetére


Nietzsche_
tag

ZTE Skate-m van jelenleg, s eddig úgy éreztem, hogy nem éri meg annyival többet kifizetni egy csúcsmodellért, de az S III már engem is több mint érzékenyen fog szerintem érinteni... :) Addig Skate minden igényt kielégít, szép nagy, profi tokkal a negatív pontjai kiküszöbölve (matt felület, szappanos hatás) utazás alatt film nézésre/netezésre elmegy, ha valami akad profi konvertálóval kiküszöbölhető...

Az S III már azért más.... Azt kihagyni nehéz lesz... :)

[ Szerkesztve ]

(#15304) BéHGT válasza Nietzsche_ (#15303) üzenetére


BéHGT
senior tag

Fogyasztói társadalom... :)
Teljesen ki sem használom az S II-t sem, de már az S III kell, és ez nagyon gáz, érzem is. Persze azért szerencsére nem a kaja helyett fogom venni. De S III után már nem nagyon akarok cserélni... (Persze S II után is ezt mondtam....)

(#15305) HavocS válasza club1 (#15291) üzenetére


HavocS
senior tag

Köszi, ez sokat segített. Megkérdezhetem, hogy milyen telefonnal használod, és mit takar a "nagyon meríti"? Esetleg azt tudod, hogy androidos telefonon van-e olyan lehetőség, hogy maga a telefon legyen usb-n keresztül a modem, és ne kelljen a wifi tetheringet használni?

(#15306) club1 válasza HavocS (#15305) üzenetére


club1
veterán

Aktuálisan egy ZTE Librát használok. Percenként kb. 1%-al meríti az akkumulátort, ha nincs rákötve a notebookra. Támogatott az usb megosztás is, de mivel ált. nem egyedül dolgozom, sohasem használtam még, mindig wpa2-es titkosítású WLAN-on keresztül osztom meg a 3G-t.

(#15307) gooool


gooool
őstag

Sziasztok!

Vettem itt PH-n egy ZTE Blade-t. A készülék hibátlan volt, doboz, minden tartozék.
De most elromlott nagy valószínűséggel a mikrofonja és gariztatni vinném.
Garilevél nincs, de az összes cserét igazoló lap megvan, ami szám szerint 3. Illetve a számla az eredeti készülékről.
Az utolsó csere 2011. augusztus 8-án volt, szóval a mostani gondolom akkortól egy év garis.
A készülék a kecskeméti T-ben volt vásárolva és gariztatva, de én Mezőtúrra vinném.

Szerintetek ezek fényében javítanák?

Köszönöm! :R

Üdv, Balázs

(#15308) Mr.Grincs válasza dedike (#15297) üzenetére


Mr.Grincs
veterán

Köszi :R

 /  MacBook Air A1466 /  Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF /  iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!

(#15310) nord_


nord_
veterán

Vajon miért van az, hogy a webshopban készülékcserénél csak addig látom a Mozaik M díjcsomagot a telefon + előfizetésnél, amíg nem lépek be? Amint belépek, ez a lehetőség eltűnik, abban az árkonstrukcióban csakis a Médiamánia M marad...

(#15311) Mika1227


Mika1227
őstag

Van egy GONETM előfizetésem.Meg szeretném szüntetni. Lehet sms-ben is és hogyan vagy fel kell hívni az ügyfélszolgálatot?

A Mikulásnak teljesen igaza van, hogy évente csak egyszer megy az emberek közé!!! Még az is sok!!!

(#15312) djculture válasza Mika1227 (#15311) üzenetére


djculture
félisten

-GONETM elküldöd sms-ben a 1430 ra a telefonodról.

[ Szerkesztve ]

(#15313) ooloo


ooloo
őstag

Két éve vettem a lányomnak dominó kártyával egy iphon készüléket ( 160.000 ft. )
Nem hűségnyilatkozattal és nem is részletre . Most januárban kapott egy másikat ( ami most jött ki ) és úgy gondoltam , hogy a régi jó lesz nekem a kinti O2 kártyámhoz . Idő közben kiderült , hogy a telefon nem kártyafüggetlen és lenne pofájuk 21.000 ft. elkérni a függetlenítésért . Maga a készülék nem ér többet 50-55 e. forintnál .
Van lehetőség a szolgáltató kikerülésével függetleníteni a telefont ?

A válaszokat köszönöm !

Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!

(#15314) blueye válasza ooloo (#15313) üzenetére


blueye
veterán

Ez a téma itt tiltott.
Egyébként a magyar szolgáltatóknál vett prepaid kártyás telefonok 99%-a is függő.
Amúgy nézz körül apróhirdetések között (pl. apronet.hu).

(#15315) nord_ válasza dedike (#15297) üzenetére


nord_
veterán

Kivéve iPhone.

(#15316) ooloo válasza blueye (#15314) üzenetére


ooloo
őstag

Ne haragudj , nem akartam tiltott dolgokat kérdezni . Azt hittem , hogy alanyi jogon választhatok szolgáltatót . Elég gennyes dolog megszabni egy olyan vételnél a szolgáltatót , ahol nincs hűségnyilatkozat és részletfizetés .
Köszönöm az információt !

Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!

(#15317) kali válasza ooloo (#15316) üzenetére


kali
legenda

szolgáltatós szerződéssel vetted a készüléket, konkrétan sl jelzéssel? akkor ugye kár is feszegetni ezt a részét... :(

(#15318) nord_ válasza ooloo (#15316) üzenetére


nord_
veterán

Az mán csak úgy van, hogy ha tőlem veszel egy eszközt, akkor szeretném, hogy az ártámogatásért cserébe az én szolgáltatásomat használd. A sim lock ennek igen egyszerű és hatékony módja.

(#15319) ooloo válasza nord_ (#15318) üzenetére


ooloo
őstag

Az mán igaz... nem figyeltem a részletekre , kellett volna .
Köszönöm a kioktatást !

Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!

(#15320) dedike válasza nord_ (#15315) üzenetére


dedike
addikt

Már mire kivétel az iPhone? Szerintem ott is van előrehozott készülékváltás, ha erre gondoltál.

Jó szerencsét!

(#15321) kali válasza dedike (#15320) üzenetére


kali
legenda

iphone esetében nincs + néhány (6?) e ft, ha 24 hónapos hűség alatt 18 - 24 hónap között adódik a minőségi készülékcsere!

[ Szerkesztve ]

(#15322) dedike válasza kali (#15321) üzenetére


dedike
addikt

Tehát előrehozott készülékváltás van, csak az 5-6 ezres többletet nem kell fizetni?

Jó szerencsét!

(#15323) Mika1227 válasza djculture (#15312) üzenetére


Mika1227
őstag

Kipróbáltam de azt írják, hogy az előfizetésemmel nem vagyok jogosult a szolgáltatásra. Ez elég érdekes. Akkor marad az ügyfélszolgálat.

A Mikulásnak teljesen igaza van, hogy évente csak egyszer megy az emberek közé!!! Még az is sok!!!

(#15324) Mr.Grincs


Mr.Grincs
veterán

Hát nem vagyok nagyon feldoba az MWC felhozatalától. Az biztos hogy most egy darabig nem írok alá hűséget telefonra, mert inkább várok az iphone 5 re.

 /  MacBook Air A1466 /  Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF /  iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!

(#15325) nord_ válasza ooloo (#15319) üzenetére


nord_
veterán

Nem kioktatás volt, tényközlés.

(#15326) nord_ válasza dedike (#15322) üzenetére


nord_
veterán

Pontosan.

(#15327) kali válasza dedike (#15322) üzenetére


kali
legenda

igen!

(#15328) krystman


krystman
őstag

Találkozott már valaki itt olyannal, hogy új előfizetés vett, és olyan hívások jönnek akik ismerik ezt a számot? Én múlthéten vettem egy előfizetéses telefont, és olyan hívások jönnek, pl. a BP Banktól is kaptam egy hívást, hogy valami törlesztő részletet kellene fizetnem, valami autó után. Ma meg egy SMS-t kaptam, hogy 3napon belül valami 26ezres autó részletet kellene fizetnem. Amikor vettem az előfizetést a Wbshop-ban, ki lehetett választani a tetszőleges telefonszámot. Pedig még titkosított is, és még idáig nem adtam meg senkinek sem ezt a mostani számomat. Lehetséges az, hogy ez valakié volt? Vagy mit lehet tenni ebbe az esetben?

(#15329) club1 válasza krystman (#15328) üzenetére


club1
veterán

Persze. A szolgáltatók egy idő után újra felhasználhatják a korábban felmondott szerződésekhez tartozó számokat. Hívd fel az ÜFSZ-t és próbálj kérni (ingyen) másik számot, hivatkozva arra, hogy zaklatásnak érzed a hívásokat (amit meg is lehet érteni).

[ Szerkesztve ]

(#15330) kali válasza krystman (#15328) üzenetére


kali
legenda

valakié volt korábban, a visszaadást követően piheneti ugyan valameddig a szolgáltató, de aztán eladja újra! nekem is volt olyan számom, aminél hívtak a haverok, hogy a másik számomat nem én veszem fel, mondom nem hát, bő 6 hónapja visszaadtam, mert már nem kell két hívószám, és csak a régebbit tartottam meg!

(#15331) St3ven válasza krystman (#15328) üzenetére


St3ven
addikt

Igen, valószínűleg ezt a számot újra kiadták.

A BP Banknál nyilván Te nem járhatsz el más ügyében, azaz nem változtathatod meg más ügyfél telefonszámra vonatkozó bejegyzését (hiszen ott ügyfélhez rögzítik a telefonszámot, az már más kérdés, hogy most már a Tiedet...).

Marad a hívásblokkolás a nem kívánt számokról, androidos teló esetén a Root Call Blocker Pro-t ajánlom.

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#15332) atila4 válasza dedike (#15246) üzenetére


atila4
senior tag

Bementem kicserélték a kártyát. Most MozaikXs-be van. Tegnap meg akartam venni T-Pontban a készüléket, de van egy be nem fizetett számla. 20-dikáig kellet volna kifizetni(sajnos csak 2-dikán lesz kifizetve). Ott azt mondták csak akkor adják oda a készüléket ha kifizetjük a tartozást, viszont a webshop nem figyelmeztet 15 napon túli tartozásra (8 napja járt le a határidő). Most ha webshopból megrendelem a készüléket akkor ki kell fizetni ugyanúgy a futárnak a tartozást van nem?

Windows 10 / Galaxy S 7 / Asus ROG

(#15333) nord_ válasza club1 (#15329) üzenetére


nord_
veterán

A sokkal valószínűbb megoldás az, hogy a hitelfelvevő (véletlenül, esetleg direkt...) rossz telefonszámot adott meg. Én is jártam így: egyszer csak elkezdtem sms-eket és hívásokat kapni az egyik banktól törlesztőrészlet elmaradása miatt. Levélváltás a bankkal, egy igazolással, hogy az telefonszám az enyém, és máris megszűntek ezek a hívások/üzenetek.

Azért is tartom ezt logikusabb magyarázatnak, mert ha évekig pihentetnek egy számot, akkor az sanszos, hogy nem marad benne a banki rendszerben, hiszen az feltűnik az ügyintézőnek / behajtónak, hogy évekig "nincs ilyen előfizető" szöveg várja a hívásfelépülés után. ;)

(#15334) bozsozso


bozsozso
őstag

Sziasztok,

Nem tudja valaki, hogy htc telefonokat javít a T vagy küldik tovább a gyártóhoz? Csak azért szeretném tudni, mert ma beadtam a wildfire s-em a kiadási határidő 03-14. Gondolom ha helyben javíthatják akkor valamivel gyorsabb lehet a javítás. Még garis a telefon.

(#15335) krystman


krystman
őstag

Köszi a tippeket! Hát ha több kettőnél, akkor vagy kérek egy új számot, vagy írok a banknak, hogy ez a szám, már nem azé, aki akkor megadta. Csak ez új volt nekem, mert idáig bármikor vettem, nem futottam bele hasonló se. Kösz még1x!

(#15336) zoli62


zoli62
addikt

Ez a zaklatásra hivatkozó ingyenes számcsere a Telenornál működik is az Egyedi Igénykezelési Csoportnak írva, de a T-Mobile-nál nincs ilyen hasonló jogosultságú csoport, ergo....

(#15337) kali válasza zoli62 (#15336) üzenetére


kali
legenda

fejezd csak be, hogy megcáfolható legyen! :)

(#15338) zoli62 válasza kali (#15337) üzenetére


zoli62
addikt

Ergo nem lehet tudni, hogy mennyi eséllyel cserélik ki.

(#15339) kali válasza zoli62 (#15338) üzenetére


kali
legenda

minden szolgáltatónál van ilyen - vagy haonló - "csoport", mert panaszok ugye vannak, és lesznek is!
a t-nél mondjuk én a t-mobile esetében még sosem tettem panasz semmire, mindennel elégedett voltam/vagyok, de a t-home esetében már panaszkodtam/jelentettem be problémát, és ott a számlázási és panaszkezelő központ bírálta el a panaszomat/bejelentésemet - adott esetben sikerült felülkerekednem rajtuk! :C

[ Szerkesztve ]

(#15340) zoli62 válasza kali (#15339) üzenetére


zoli62
addikt

Szintén. T-Mobile-lal nekem sem volt még komolyabb panaszom, T-Home-mal annál inkább, jelenleg is. Ennek ellenére nem tudok egy ilyen külön csoport létezéséről, Telenornál igen.

(#15341) Tetran


Tetran
csendes tag

Sziasztok!

Lenne pár sokaknak biztosan butának tűnő kérdésem. Eddig domino csomagos voltam, most fél hónapja lettem előfizus.

1. 1730-ra küldöm az "A"-t, mit jelent a "havidíjak, jóváírások, univ. egyenlegből bonyolított tranzakciók nélkül) rész? Illetve az adat csak tájékoztató jellegű. Nagyon eltérő szokott lenni a valóstól még ha hozzá is adjuk fejbe az áfát?

2. Minden hónap elején nullázódik az egyenleg? Függetlenül attól, hogy mikor aktiváltatták az előfizum?

3. A 1730-ra való smseket amiket küldök (kb 55Ft), azokat is felszámolja tájékoztató jellegűnek? Csak mert egymás után küldtem véletlen kettőt és maradt ugyan annyi az összeg.

/Sajnos egy olyan embert sikerült kifognom a tpontban aki semmilyen tájékoztatást nem mesélt tudván hogy még soha nem voltam előfizetéses, folyamatosan nekem kellett kérdeznem./

(#15342) 1430 válasza Tetran (#15341) üzenetére


1430
senior tag

Szerintem ebben minden kérdésre benne van a válasz, de címszavakban:

1. Az univerzális egyenlegedet külön fel lehet tölteni, és ha annak terhére vásárolsz, az nem jelenik meg az aktuális egyenlegben.
2. Igen, a hónap utolsó napján éjfélkor van számlazárás (például ma is), de pár napig "áll" még az aktuális egyenleg a hónap elején.
3. Felszámolja, de mivel 6 óránként frissül, ne lepődj meg, hogy ugyan az az összeg jön vissza egymás utáni lekérdezéseknél.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#15343) krystman


krystman
őstag

E hónapban kaptam 120perc ingyen beszélgetést az új előfizetésemhez. Ezt csak ebben a hónapban használhttam fel, vagy megrendeléstől 1hónapig?

(#15344) zoli62 válasza krystman (#15343) üzenetére


zoli62
addikt

Egy évig használhatod el.

(#15345) Something_


Something_
őstag

Estét!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy ha én bekapcsolom a Go!Net L-et, akkor kedvezményesen 1000 ft-ért 3 hónapig lesz ez az 500 mb-s netem? (rendelés hónapja + 2hónap?)

Novemberben kapcsoltam be a 100-as akciós netet 90 ft-ért, februárban lemondtam. Aztán kikapcsolódott az 50 mb-s like net, így a 1430-on kapcsolták vissza, ahol mondta az ügyintéző, hogy tudok élni a Go!Net L-el.

My T-Mobile-ban nekem a 2000 ft-os árat mutatja, annyiért nem kapcsolnám be, viszont 1000 ft-on elgondolkodnék:)

Köszönöm előre is a választ!:)

Off:D
Aktuális havi egyenleg (kedvezmények levonása nélkül): 16 240 Ft
Remélem 5.000 ft alatt marad a havi számlám a levonások után:D

[ Szerkesztve ]

(#15346) kali válasza krystman (#15343) üzenetére


kali
legenda

120 díjmentes perc hálózaton belül;
Az ajándék kedvezményt az előfizetés aktiválását követően 30 napon belül használhatja fel. A kedvezmény aktiválása a csomag átvételét követően, 5 munkanapon belül történik meg.

(#15347) kenny123


kenny123
addikt

Sziasztok!

Kb fel éve vettem iphone4-t ikon200 csomagban, amit kb 2 hónapja felturboztam netroll csomaggal, igy korlátlan lett a net.
A napokban bekotottek otthonra a netet, igy felesleges az a +1gb, ezért ma a 1430-ra küldött -netroll SMS-el lemondtam (ahogy azt kellene)
De azóta egyáltalán nincs internet a mobilon, márpedig a dijcsomagomban van alapjáraton 1gb.

Legyszives segítsetek, nagyon fontos lenne!

Köszi

yo

(#15348) nord_ válasza kenny123 (#15347) üzenetére


nord_
veterán

Pl. 1430-at hívni? :)

(#15349) kenny123


kenny123
addikt

1430-on hívtam őket, de amikor eljutok a telefonszammal belépéshez, szól hogy nem elérhető. A környezetemben van 1-2 t-mobile mobilnetes, de senkinél semmi probléma.

yo

(#15350) 1430 válasza kenny123 (#15347) üzenetére


1430
senior tag

Próbáld meg a +ALAPNET kulcsszót elküldeni a 1430-ra (bár hivatalosan mégsem vezették be ezt a kódot, de hátha még menni fog).

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.