Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16301) dhlepke válasza 1430 (#16299) üzenetére


dhlepke
csendes tag

Köszönöm!

(#16302) Frozzy


Frozzy
őstag

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy Előfizus vagyok májusban lesz 18 hónapja és ilyen arany társ kátyám még nincs.. DE azt írja, hogy valamenyi pont után kapok arany társ kártyát de semmi féle pont nem gyűlik mindig ki irja, hogy jövőhónapban újra elbírálás de nincs mit elbírálnia mivel 0pontom van.. csak azt nem értem, hogy miért.. egyébként MiX díjcsomagom van és szinte minden hónapban letelefonálom sőtt még egy Go!NetM is van..

Ez miért lehet ?

Üdv! :R

 iPhone 14 Pro Max • AirPods Pro • Apple Watch S4 • MacBook Air 2017 

(#16303) sst17


sst17
csendes tag

Sziasztok!

Mozaik s díjcsomagnál mindegy, hogy wnw vagy internet apn-el csatlakozom a netre?

(#16304) dedike válasza sst17 (#16303) üzenetére


dedike
addikt

Szia!

Mindegy.

Jó szerencsét!

(#16305) Dudi08


Dudi08
tag

Sziasztok!
Olvastam, hogy az előző napokban valamelyikőtök írt a Go!net M csomagról, hogy csak 90 Ft-ot vett le a számláról.(úgy érzem, hogy megértettem, hogyan is működik a dolog, de inkább kérdezek:D)
Szóval, ha a domino csomagomra ezt aktiválom, akkor leszed 90Ft-ot és már netezhetek 30 napig 100Mb-os korláttal. Következő 30 napban ismét ugyanez.
Ha lejár a 2 hónap, amíg a 90Ft-os akció tart, akkor már 1000Ft lesz amit havonta levesz az egyenlegemből, de mivel ez nem hűségnyilatkozatos szerződés, ezért az akció lejárta előtt áttérhetek mondjuk a Go!napinet csomagra, ami naponta 10mb-ot enged 195 Ft-ért.
Tehát nem szúrok ki magammal, mert ha lejár a 2 hónap, akkor szabadon válthatok csomagot.(T oldalán amit találtam elolvastam ezzel kapcsolatban és nem látok buktatót)
Jól értem az egészet? :)

(#16306) szabogabor10 válasza Dudi08 (#16305) üzenetére


szabogabor10
veterán

Jól értetted. ;)

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#16307) Dudi08 válasza szabogabor10 (#16306) üzenetére


Dudi08
tag

Köszönöm szépen! :R

(#16308) Gedeon31 válasza Dudi08 (#16305) üzenetére


Gedeon31
addikt

Lejár a kettő hónap és nem újítod meg,akkor átválthatsz Go!Net S 30 MB csomagra ,ami további kettő hónapig havonta csak90 ft, vagy a Go!Net L 500 MB csomagra aminek az akciós havidíja 2 hónapig 2000 ft helyett csak 990 ft havonta. Szerintem ezzel járnál a legjobban.

(#16309) Dave1984


Dave1984
őstag

Sziasztok.A helyzet az,hogy a sim kártyám megadta magát.3 T-mobileos készülékem közül egyik sem érzékeli.Rongálva nem lett.Remélem így ingyen kicserélik?Előre is köszönöm a választ!

Nekem a tudat nem ad szabad utat

(#16311) Dave1984 válasza #40993792 (#16310) üzenetére


Dave1984
őstag

Köszönöm,holnap beviszem.

Nekem a tudat nem ad szabad utat

(#16312) Something_ válasza GeneraL_XTX (#16274) üzenetére


Something_
őstag

Nah, bement anyám meg öcsém a telefonért du 4 fele. Elhozták, patika állapotú, sanszos, hogy reburfished, de nincs rajta karc, használatra utaló nyom.

Kb fél órája hívtak, hogy hazaértek és a telefon 5 percenként újraindul. Már csináltak gyári visszaállítást is, de még mindig ezt csinálja.

A legszebb, hogy megint mehetnek a Westendbe a T-Pontba, mert elvileg csak ott van szerviz, ahol foglalkoznak az almával és a mamutba:D Mondhatom, hogy kicsit ideges mutter:D

(#16314) Something_ válasza #40993792 (#16313) üzenetére


Something_
őstag

Dísznek jó lesz még :DDD

(#16315) Gedeon31 válasza Something_ (#16314) üzenetére


Gedeon31
addikt

Drága díszed lesz :D

(#16317) Something_ válasza Gedeon31 (#16315) üzenetére


Something_
őstag

Öcsémé, mondtam, hogy ne vegyen 3 éves 3GS-t 80e-ért, de sosem hallgat rám..

Zsolt_72: jaja, előbb hívtam fel. Idegesítés céljából mondtam, hogy vegye ki az aksit és rakja vissza. Jaaa, hogy az ájfóónnál nem lehet:DDDDDD
Tiszta ideg:D

[ Szerkesztve ]

(#16319) Gedeon31 válasza Something_ (#16317) üzenetére


Gedeon31
addikt

Majd meg jön az esze mindig ráb@szik

(#16320) 1430 válasza Frozzy (#16302) üzenetére


1430
senior tag

Nézd meg, hogy a hathavi pontszámod mennyi. Ha ez 360 alatt van, akkor ezért nincs aranykártyád. A 360 ponthoz átlag havi 60 pontot kell gyűjtened. Ha ezt csak a számlából tudnád kitermelni, ahhoz nettó 3000 Ft-os számla kellene (bruttó 3810 Ft). Ennél picit kevesebb is elég lehet, ha idősebb lesz a hívószámod vagy ha sok hálózaton kívüli hívást fogadsz.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#16321) Something_ válasza 1430 (#16320) üzenetére


Something_
őstag

Szia!

Most hogy így említetted, megnéztem és elvileg meg van nekem a 360 pont, viszont nem írja, hogy aranykártyás lennék.
Az is érdekes, hogy pont 360 pontom van, lehet, hogy bugos a rendszer?

(#16322) szabogabor10 válasza Something_ (#16321) üzenetére


szabogabor10
veterán

Ha minden igaz, a következő hónaptól leszel aranykártyás.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#16323) Frenky25 válasza Something_ (#16321) üzenetére


Frenky25
tag

Szia. Nekem 624 pontom van, es nekem is azt irja, hogy nem aranykartya.:( J

(#16324) BroCreSt


BroCreSt
aktív tag

Elég lassú a webshop-os feldolgozás,
kedden adtam le egy megr., és még mindig nem hívtak..

Samsung Notebook Series 9 NP900X3C-A01HU -> iPhone 4 16GB, fehér -> Samsung i9505 Galaxy S4 16GB, fehér

(#16325) djculture válasza BroCreSt (#16324) üzenetére


djculture
félisten

Attól függ hogy mit rendelsz, meg ha régi ügyfél vagy csak emailba közlik hogy ekkor jön a futár a cuccal. Legalább is nekem így volt.

[ Szerkesztve ]

(#16326) lupus_l válasza djculture (#16325) üzenetére


lupus_l
aktív tag

Vagy éppen ügyintézőtől függ. 1 éve rendeltem tőlük, akkor csak e-mailen közölték, hogy a futár mikor jön. A múlt heti rendelésnél pedig felhívtak szombaton adategyeztetés céljából.

(#16327) adamka16


adamka16
őstag

Üdv mindenkinek!

A minap megkaptam március hóra a számlámat, és ledöbbentem azon, hogy olyan szolgáltatást kiszámláztak nekem amit nem rendeltem meg.
Kicsit pontosítva: Like díjcsomag, 2 év hűségidővel és semmi több.
Amit kiszámláztak szolgáltatás: Go!Net M 100 MB - Br.: 1000 Ft

Másnak nem számláztak ki esetleg hasonlót?

Ami még felháborító részemről, hogy My T-mobile-on lemondtam ezt a mobilnet csomagot, és most viszont nem tudok a telefonommal internetezni, mivel szerinte nincs mobilnet előfizetésem. Ez akkor hogy is van??

(#16328) adam3 válasza adamka16 (#16327) üzenetére


adam3
aktív tag

Annyi biztos, hogy lemondás után az alap net szolgáltatást amit a like tartalmaz, azt újra kell aktiváltatni a telefonos ügyfélszolgálaton...

(#16329) adamka16 válasza adam3 (#16328) üzenetére


adamka16
őstag

És ezt az automata rendszerbe meg lehet tenni..?

(#16330) adam3 válasza adamka16 (#16329) üzenetére


adam3
aktív tag

Fogalmam nincs. Én menüvel, ügyintézővel együtt 5 perc alatt elintéztem.

(#16331) Dave1984


Dave1984
őstag

Párszor írtam problémákat stb a T-Mobileról,ezért úgy érzem,úgy fair ha a pozitívumokat is leírom!Tegnap behalt a sim kártyám,ma bementem a T-pontba,és ritka eset,tapasztalatom szerint,h.nem bennem keresték a hibát,hanem szó nélkül ingyenesen kicserélték.Felkészültem,h.kötekedni fognak,de nem!
Nagy piros pont ezért a T-nek!

Nekem a tudat nem ad szabad utat

(#16334) Something_ válasza Something_ (#16312) üzenetére


Something_
őstag

Estét!

Na szóval ugye tegnap kicserélték a 2 hetes ájfónt egy "újra", ami 5 percenként újraindul. Ma nem sikerült elvinniük a westend szervizbe (mivel csak ott foglalkoznak ájfónnal és a mammutba).
Szóval a nagy kérdés:
Holnap, érthetetlen oknál fogva a szervizesek nem dolgoznak (azt se nagyon értem, hogy miért szervizes, miközben csak átveszi a készüléket:D), ezért csak hétköznap 18:00 óráig lehet beadni a beszrt készülékeket. A gond, hogy mutter 17 óráig dolgozik, neccesen ér oda este 6-ig.
Ha tegnap kaptak ergo egy "új" készüléket, akkor erre is él a 3 napos kicserélési garancia vagy ez csak a tényleges új (idézőjel nélküli:D ) készüléknél van így?
Szóval holnap (szombaton) be lehet vinni a készüléket cserére vagy csak hétköznap 10-től 18 óráig?

Köszöntem a válaszokat előre is!

Üdv: Gábor

(#16335) club1 válasza Something_ (#16334) üzenetére


club1
veterán

A garanciaidő újraindul a készülékcserével, de a 3 napon belüli csere lehetősége szerintem a vásárlástól számítódik.

(#16336) KonzolKartel válasza club1 (#16335) üzenetére

Igen, csak a vásárlásnál számít a 3 nap.

[ Szerkesztve ]

Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007

(#16337) polonic


polonic
félisten

Üdv!

Interneten indított számhordozást szeretnék majd. Telenoros vagyok jelenleg.

Az lenne a kérdésem, hogy ugyanolyan feltételekkel juthatok új telefonhoz, mintha simán új előfizetést kötnék? Gondolom igen.

Bármi egyéb info jöhet. Meddig tart kb a folyamat? Van-e buktató úgy értve, hogy elakadhat-e valahol a folyamat?

A mozaik s csomagról mi az általános vélemény?

A t-home kapcsolat pontjaimat tudom kombinálni a t-mobilehoz?

[ Szerkesztve ]

(#16338) Turbomann


Turbomann
tag

Választ nem kaptam, akkor jogtalan törlés miatt kénytelen vagyok fogyasztó védelméhez fordulni. Gondolom ez is a szolgáltatás része? Többet soha t csoport.

(#16339) BroCreSt válasza Something_ (#16334) üzenetére


BroCreSt
aktív tag

A 72 órás cserénél is él az újabb 72-es csere.

Samsung Notebook Series 9 NP900X3C-A01HU -> iPhone 4 16GB, fehér -> Samsung i9505 Galaxy S4 16GB, fehér

(#16340) kali válasza Turbomann (#16338) üzenetére


kali
legenda

kifejtenéd bővebben?
csak a kíváncsiság hajt! meg nem áll össze a kép a törlés, és a szolgáltató összefüggéséről...

[ Szerkesztve ]

(#16341) Turbomann válasza kali (#16340) üzenetére


Turbomann
tag

Volt egy problémám, hogy 1 év hűség időt hosszabbították meg! Viszont egy szóval sem tájékoztattak erről csak annyit mondott az ügyintéző, hogy: egy évig vehetem ezt igénybe! Röviden ennyi történt és ha töröltek a hz -mat akkor már nem lehetek egyedül ezzel a problémával. Semmi sértő mondat nem volt benne sőt üzlet rontás sem meríti ki, mert ez történt meg velem. Nem teljes a történet, mert lusta vagyok még egyszer beírni.

[ Szerkesztve ]

(#16342) kali válasza Turbomann (#16341) üzenetére


kali
legenda

amennyiben innen töröltek hozzászólásodat, úgy annak a fórum alapelvébe kellett ütköznie, és annak semmi köze a szolgáltatóhoz, sem pedig a fogyasztóvédelemhez!
inkább hivatalos úton kellene reklamálni a szolgáltatónál, mert ez nem az!

(#16343) djculture válasza Turbomann (#16341) üzenetére


djculture
félisten

Olvastam amit írtál. Hát kb fele fele a hibázási faktor. Te ott hibáztál hogy elhitted hogy x percet majd ingyen fognak adni és utána lemondhatod bármilyen következmény nélkül. Az ügyintéző meg ott hogy nem közölte veled hogy evvel automatikusan megújul a hűségidőd.
Ráadásul ilyen fontos dolgokat nem buli után bemákolva kell intézni.

[ Szerkesztve ]

(#16344) icons


icons
addikt

Üdv!

Most álltam neki elolvasni azt a levelet, amiben írják, hogy amennyiben nem válaszolok 15napon belül, kétoldalú szerződésmódosításként kezelik a az ármódosítást, és elég sok mindent megnövelnek (előfizetéses vagyok). Ezt a levelet valamikor márciusban küldhették, tehát elég esélyes, hogy már kifutottam a határidőből, és "beleegyeztem".

A kérdésem hogy lehet ez ellen esetleg bármit tenni még, a másik pedig hogy elvileg van részletes tájékoztatás a honlapjukon, de ahogy gondoltam, nem ez volt a főcím:D Valaki tudna esetleg linket küldeni, hogy hol van ez?

Köszi!

(#16346) icons válasza #40993792 (#16345) üzenetére


icons
addikt

Igen, sajnos én is így tudom...

Csak az nem tiszta (mivel egyenlő felekként kötöttünk szerződést tudtommal), hogyha most én írok nekik levelet, hogy mostantól nem fizetem a havidíjat és hogyha nem válaszolnak 2nap elteltével, azt ráutaló magatartásnak veszem, és jogszerűen abbahagyom a fizetést, akkor mi van? (nyilván aláírtam valamit, hogy nem kezdeményezek szerződésmódosítást, de akkor is... nem túl szimpatikusak...)

(#16347) Turbomann válasza djculture (#16343) üzenetére


Turbomann
tag

Az csak az irónia miatt írtam, ahogyan a kerek erdős részt is. Hihetetlen az országos leállás is, de nem be rúgva intéztem. Viszont este jöttem rá miért is kellet a motoros futár. Még ekkor sem eset le a tantusz. A felháborító az egészben, hogy még neki állt feljebb. Már mint aki becsapós ügy szolgának. Nem szóltam, mert mérgesen már teljesítette a leírást, de akkor se fogadom el ezt a : egy évig vehetem igénybe. Ez nálam akkor is azt jelenti, hogy egy évig használhatom fel és nem hűség meghosszabbítására gondolok elsőre.

(#16348) djculture válasza Turbomann (#16347) üzenetére


djculture
félisten

Fgyelj azért jogállamban élünk ha problémád van első sorban hívd fel őket jelezd nekik hogy mitörtént, de legjobb írásban utána lehet tovább vinni az ügyet. Ott kezdőik hogy nemtudom mikor történt ez de x napig bármilyen szerződéstöl el lehet állni az eredeti állapot visszaállitásával. Azaz ha pl leforgalmaztál x pénzt a kedvezményböl azt pl kikell fizetni, készülék egyébb dolgokat ha volt szintén makulátlanul visszajuttatni. Persze ha ültél az ügyön 2 hetet akkor már ne reklamálj.

[ Szerkesztve ]

(#16349) Turbomann válasza djculture (#16348) üzenetére


Turbomann
tag

Én lusta vagyok perelni és tuti meg magyarázzák a dolgott. Én csak választ akartam erre, ha perelni akarok nem ide írok. És nem először vágtak át és szerintem ezt direkt erre tanítják be a
is.

(#16350) djculture válasza Turbomann (#16349) üzenetére


djculture
félisten

Ki beszélt itt perelésről, ahogy ismerem T csoportot lehet velük beszélni csak normálisan kell előadni a dolgot nem indulatból. Az meg biztos hogy ha ügyintézővel beszél az ember az utolsó kis lényegtelen dologra is illik rákérdezni. Te esetedben is 1000 percet csak úgy nemfognak ajándékba adni azt gondolni kellett volna és egyböl rákérdezni hogy akkor a hűségeddel ami már lejárt mivan.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.