Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#15451) CSÜLKÖS válasza dedike (#15446) üzenetére


CSÜLKÖS
tag

Köszönöm a továbbirányítást, megpróbálom.

Csumidázom a bundeldódat CSÜLKÖS.

(#15452) Lmh


Lmh
őstag

Szerkesztve

Köszönöm a válaszokat! :R hmm, akkor mi lehet....?
idézem: "Havi díj 1520FT: 100%-ban leforgalmazható hálózaton belüli hívásra, SMS, MMS küldésre és hangposta lehallgatására belföldön" - Ez alapján akár lehetne NEM t-mobileos SMS is.
továbbá: [link]
Annak lehet jelentősége, hogy mi van magenta színnel feltüntetve? Lehet azok tartoznak bele az 1520 ft-ba? - Ez alapján csak t-mobileos sms-re jó.

(Hívószámkijelzésről nem találtam infót, telefonon állítottam be, hogy legyen. Létezik ilyen, hogy ezért pénzt kérnek? Pfff... )

Van itt pár rejtély :)

[ Szerkesztve ]

Steam Deck / PC: i5 6600 / Inno3D GTX 1650 Super Compact 4GB GDDR6 / MSI B150M Bazooka / Patriot 2x8GB DDR4 2133Mhz / Chieftec Force 400W / OCZ Agility3 120GB, Kingston UV400 480GB, Samsung HD103SI 1TB / Win 10 64bit / LG 34UM68-P monitor

(#15453) dedike válasza Lmh (#15452) üzenetére


dedike
addikt

Nincs itt rejtély! :N
Számla elővesz, megnéz... s máris kiderül miért fizetsz többet! A megoldás kulcsa a te kezedben van... ;)

Az, hogy mi van magenta színnel, itt irreleváns.

Te a hívószámküldést állítod be, azaz azt, hogy a Te általad hívott szám gazdája lássa, hogy ki hívja. A hívószámkijelzésre pedig azért van szükség, hogy -amennyiben elküldte a hívó-, te láthasd azt, hogy ki hív! ;)

(Egyébként igen, vannak még olyan őskövületnek számító díjcsomagok, amelyekben ezért fizetni kell... )

Jó szerencsét!

(#15454) tata21


tata21
tag

sziasztok

Németországban ingyenes a facebook magyar t mobilos telefonon?
Milyen átállítás szükséges?
Köszi a segítséget

(#15455) kali válasza tata21 (#15454) üzenetére


kali
legenda

amennyiben kiviszed valahogy németországba a magyar t-s mobilinternetet, úgy feltétlenül az - lenne... :U
a lényeg; a mobiltelefonon aktuálisan igénybevett mobilinternet szolgáltatójának a függvénye!

[ Szerkesztve ]

(#15456) tata21 válasza kali (#15455) üzenetére


tata21
tag

Köszi

(#15457) Nietzsche_ válasza tata21 (#15454) üzenetére


Nietzsche_
tag

elég fájdalmas lehetne... Általános roaming mobilinternet díj Németo.-ban, attól függetlenül, h. magyar SIM-ről van szó, azért még egy másik hálózatot használsz...:

Adatforgalmi díj
A kerekítés egysége 100kB, minden megkezdett egység díjköteles

D2 Vodafone
GSM 900-1800 / 3G

Nemzetközi forgalomválasztó: 00, +
Körzetszám: 172, 173, 174, 162, 1520
Kijelző: D2 Vodafone vagy D2
Ügyfélszolgálat: +49 172 1212
Segélyhívások: 112

www.vodafone.de

61 Ft

E-Plus
GSM 1800 / 3G

Nemzetközi forgalomválasztó: 00, +
Körzetszám: 177, 178, 163, 1570, 1575, 1577, 1578
Kijelző: E-Plus
Ügyfélszolgálat: +49 177 1000 / +49 211 448 1000
Segélyhívások: 112

www.eplus.de

Tájékoztatjuk, hogy a T-Mobile hálózatából nem küldhető SMS az E-Plus előfizetőinek.

61 Ft

O2
GSM 1800

Nemzetközi forgalomválasztó: 00, +
Körzetszám: 176, 179
Kijelző: D Interkom / O2
Ügyfélszolgálat: +49 179 55 222
Segélyhívások: 112

www.o2.com/de

61 Ft

T-Mobile (D1)
GSM 900/1800 / 3G

Nemzetközi forgalomválasztó: 00, +
Körzetszám: 151, 160, 170, 171, 175
Kijelző: D1-TELEKOM / TMO D / D1
Ügyfélszolgálat: +49 180 3 30 2202
Segélyhívások: 112

www.t-mobile.de

61 Ft

Múltkoriban az egyik srác jött hozzám, hogy a forgalomfigyelés korlátozta a számát a kiugró külföldi forgalma miatt... Ománban ő csak az ingyenes facebookot használta meg egy-két oldalt nézett meg a Likenetjével :( Több mint száz ropit eredményezett (398 Ft/100KB).. :)

[ Szerkesztve ]

(#15458) tata21 válasza Nietzsche_ (#15457) üzenetére


tata21
tag

Köszi a tájékoztatást

(#15459) Lmh válasza dedike (#15453) üzenetére


Lmh
őstag

Igazad van. Megvárom míg megjön az újabb számla. Az előző - egyben az első - jelenleg nincs nálam, de abból sem tudtam kivenni semmi okosságot, furcsaságok ugyanakkor akadtak ott is. Pl egy 44 perces összesített beszélgetés amiről lövésem sincs mi lehet. Sajnos nem sietik el a dolgot T-nél, még szerintem két hét mire megjön a számla. Akkor visszatérek, ha valami továbbra sem világos :)

Jah, akkor abban végülis mi a helyzet, hogy más hálózatba írt sms benne van az előfizuban vagy azon felül van? :P

Steam Deck / PC: i5 6600 / Inno3D GTX 1650 Super Compact 4GB GDDR6 / MSI B150M Bazooka / Patriot 2x8GB DDR4 2133Mhz / Chieftec Force 400W / OCZ Agility3 120GB, Kingston UV400 480GB, Samsung HD103SI 1TB / Win 10 64bit / LG 34UM68-P monitor

(#15460) dedike válasza Lmh (#15459) üzenetére


dedike
addikt

Szerintem benne van, de majd ezt a hozzáértők megmondják neked! (1430, Nietzsche_, kali esetleg, ha még jár erre, akkor tjb007. :)

Jó szerencsét!

(#15461) 1430 válasza dedike (#15460) üzenetére


1430
senior tag

Ezek szerint nem jött be? ;]
Ez a baj a promóciós csomagokkal, hogy itthonról a honlapra lehet csak hagyatkozni, a belső anyagokat nem érem el. De sebaj, áprilistól benne lesz a díjszabásban - ahogy korábban beidézted a fórumba - és abban ez benne szokott lenni (hívószámkijelzés).

Ami az SMS-eket illeti, a honlap alapján azt mondanám, hogy hálózaton kívülre a havidíjon felül fizetendő. ;)

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#15462) Nietzsche_


Nietzsche_
tag

A hívószámkijelzés szerintem 100%, hogy benne van... POS anyagon viszont hangsúlyozottan az szerepel, hogy az alaphavidíj 100%-ban leforgalmazható T-mobile irányba (sms+hívás), más hálózatba küldött sms-eket nem tárgyalja külön, így szerintem is az az alaphavidíj felett számlázódik... Csak találgatunk viszont, egy havi számláról viszont másodpercek alatt kiderülne, hogy miért lett annyi amennyi. Számhordozásos 30-as nincs a hívottak között véletlenül?

(#15463) Nietzsche_ válasza Lmh (#15452) üzenetére


Nietzsche_
tag

Az sem kizárt, hogy grammatikailag máshogy szerették volna tagolni a nagyokosok 'odafent', mint te.. :)

(#15464) tjokai válasza kali (#15421) üzenetére


tjokai
senior tag

Megcsináltam a hard resetet, eddig jónak tűnik! :F

Üdv!

(#15465) raziel01 válasza Nietzsche_ (#15462) üzenetére


raziel01
veterán

Hát pedig nekem akkor is 1520 Ft lett a számla a más hálózatba küldött SMS-k után. Például anyám tuti Vodafone-os és mégsem számoltak fel plusz pénzt hogy küldtem oda is SMS-t.

(#15466) Nietzsche_ válasza raziel01 (#15465) üzenetére


Nietzsche_
tag

Rés a pajzson :DD Vagy csak a megfogalmazás tényleg nem egyértelmű... :)

[ Szerkesztve ]

(#15467) kali válasza tjokai (#15464) üzenetére


kali
legenda

akkor mi a gond/probléma/kérdés? :)
ezek szerint csak szoftveres probléma volt, ami megoldódott a hard reset által!

(#15468) krystman


krystman
őstag

Nekem Eco Xs csomagom van. És ennek ellenére ha bárki hív, nem jelzi ki a hívó számát. Mi lehet a titka ennek szerintetek? A saját hívószámomat is csak úgy küldi el, ha a telefonba bekapcsolom az el
küldetést. Alapból nem küldi ki, pedig be kapcsoltattam, szerződés kötéskor.

(#15469) kali válasza krystman (#15468) üzenetére


kali
legenda

- az eco xs esetében nem látom a díjcsomagban foglalt szolgáltatások között, hogy alapban adott lenne a hívószámkijelzés, szóval külön megrendelendő!
- még szép, hogy akkor nem küldi el a telefonod a hívószámodat, ha manuálisan tiltod/nem engedélyezed, mivel az egy opció, hogy engedélyezés és hálózati alapbeállítás esetén küldi - ha alapban engedélyeztetted -, de tiltás esetén akkor sem küldheti el, hogy legyen lehetőség manuálisan az alkalmi tiltásra!

[ Szerkesztve ]

(#15470) Mr X


Mr X
veterán

Üdv!

December végén vettem Domini csomagban egy SE Xperia Mini készüléket. A telefon hibás, bejövő hívás esetén a touch screen sok esetben nem érzékel, így nem tudom fogadni a hívást.

Holnap viszem vissza szervizbe, negyedik alkalommal ugyanezzel a hibával. Az elsö alkalommal szoftvert frissítettek rajta, nem segített. A másik két alkalommal itt is fogták, de hiába írattam rá a hibajelentőre, hogy a frissítés megvolt, újfent csak ennyit csináltak vele. Én meg már unom, hogy egy telefonnak az alapvető funkcióját nem tudom használni.

A kérdésem, hogy kérhetek-e cserét, illetve ha a T-Mobile ezt megtagadja, kérhetem-e a vételár visszafizetését, hivatkozva a hiba okozta kényelmetlenségre, illetve a több alkalommal sikertelen javításra? Mi ennek a módja? Sosem volt még ilyen ügyem, szóval minden tanácsot szívesen veszek.

(#15471) djculture válasza Mr X (#15470) üzenetére


djculture
félisten

Nincs olyan szabály, hogy x javítás után cserélni kötelező. De azért szerencsére nem vagyunk kötelesek tűrni, hogy állandóan javíttatni vagy cserélni kelljen hordani, hiszen a jótállás és szavatosság lényege pont az, hogy az eladó garantálja, az adott termék – rendeltetése szerint – hibátlanul fog működni az adott időtartamon. A Ptk. azt a védelmet biztosítja, hogy a kijavításkor vagy kicseréléskor nem okozhatnak jelentős kényelmetlenséget. Erre hivatkozva – ha már megelégeltük a többszöri javítást – el lehet állni a szerződéstől és a számlán szereplő összeg ilyenkor visszajár.

[ Szerkesztve ]

(#15477) Mr X válasza djculture (#15471) üzenetére


Mr X
veterán

Tudom, hogy nincs meghatározva, hogy x javítás után van jogom ezekhez.

Arra számítok, hogy a szolgáltató nem fog belemenni a cserébe, így marad az elállás. Megtagadhatja ezt a szolgáltató? Mondhatja azt, hogy nem fogadja el az elállási szándékom? Illetve milyen formában kell jeleznem ezen szándékom? Csak mondom a szervizesnek?

Illetve, webshopban vettem, és az Europarkban levő T-be hordom a javítások miatt. Okoz ez a webshopos vásárlás valami gondot a fenti ügynél?

[ Szerkesztve ]

(#15478) club1 válasza Mr X (#15477) üzenetére


club1
veterán

Persze hogy megtagadhatja, ha a kötelezettnek (tehát nekik) nagyobb veszteséget jelent (jogszabályban nem így van leírva csak nincs előttem), mint a többi lehetséges garanciális kötelezettség (javítás, csere, stb.). Azaz ha cserét ajánlanak fel, el kell fogadnod. A kijelző/proximity szenzor kalibrálását elvégezted/a szerviz elvégezte?

[ Szerkesztve ]

(#15479) Mr X válasza club1 (#15478) üzenetére


Mr X
veterán

Elvégezték minden alkalommal.

Az nem baj, ha cserét ajánlanak, örömmel elfogadom. A bajom az, hogy valószínűleg nem fogják felajánlani, hanem negyedszer is bent akarják fogni javításra. Nekem viszont már elegem vana folytonos javításokból és a nemműködő készülékből.

Ezért kérdem, hogy jogosan kérhetem-e, hogy javítás helyett cseréljék, vagy adják vissza a vételárat?

(#15480) club1 válasza Mr X (#15479) üzenetére


club1
veterán

A PTK-re hivatkozva jogosan kérhetsz cserét vagy gyakorolod az elállás jogát, ha a készülék használata tartós kényelmetlenséggel jár. Kicsit verni kell az asztalt, ki kell számolni, hogy mennyit volt eddig nálad és szervizben (ezek aránya fontos) a készülék. Amióta az EU tagjai lettünk felhígultak a fogyasztók jogai (értsd: EU-s jogharmonizáció magyar módra), így nincs már cserekötelezettsége x javítás után a kötelezettnek. Azért arra kíváncsi leszek, hogy a PTK átdolgozása után mi marad, mert ha jól sejtem, még nagyobb bajban leszünk mi fogyasztók...

(#15481) Mr X válasza club1 (#15480) üzenetére


Mr X
veterán

A szervizben töltött idő 8 nap (első alkalommal helyben elvégezték a frissítést), a készülék két hónapos. Ez talán nem nagy arány, de az, hogy folyamatosan nem tudom felvenni a bejövő hívásokat, és hogy 3 alkalommal sem tudták megjavítani, szerintem elég indok a csereigény bejelentésére, illetve ennek megtagadása esetén a szerződéstől való elállásra.

[ Szerkesztve ]

(#15482) Something_ válasza Mr X (#15481) üzenetére


Something_
őstag

Nem irigyellek. Ez a szoftverfrissítés mit jelent? Factory reset és hello?
Amikor visszaadták a készüléket és átvetted, ott helyben nem próbáltad ki, hogy működik-e?
Nem lehet, hogy valami program bezavar?

(#15483) Mr X válasza Something_ (#15482) üzenetére


Mr X
veterán

Ez azt jelenti, hogy lefuttatják rajta a Sony Ericsson frissítőjét, ami nem talál frissebb szoftvert, így csak újratelepíti.

Mivel a hiba csak akkor jelentkezik, ha zsebben van a telefon, mikor a hívás érkezik, és nem minden esetben, "csak" 80% aránnyal, így kell egy pár próba, mire kiderül. Hozzáteszem, minden más esetben jól működik a szenzor, csak bejövő hívásnál van a hiba. A hibát minden esetben be tudtam mutatni javításra leadáskor a szervizesnek, rajta is van a papíron, hogy a hibát tapasztalta.

Első alkalommal azt mondták, hogy kalibrálják a frissítéssel a szenzort, elhoztam, itthon kiderült, nem lett jó. Elfoglaltságok miatt pár nap múlva visszavittem, ráírattam a papírra, hogy frissítés után sem jó. Leadtam, 4 nap múlva jött sms, hogy mehetek érte. Átvettem, de azonnal produkálta a hibát. Így azonnal újra leadtam. Ismét 4 nap után sms, mehetek érte. Megint csak frissítés szerepelt javításként, pedig a papíron továbbra is ott virított, hogy az már megvolt. Elhoztam, mert helyben nem tudtam kipróbálni, és időközben megjelent egy frissítés a szoftverhez, gondoltam hátha. De ugyanúgy hibás.

Itt tartunk most. Az első alkalom után mindkétszer azt mondták, hogy elküldik SE szervizbe, de ez nem történt meg.

(#15484) Something_ válasza Mr X (#15483) üzenetére


Something_
őstag

Értem.
Tudom, hogy nem megoldás, de egy főzött romot nincs kedved kipróbálni?

(#15485) Mr X válasza Something_ (#15484) üzenetére


Mr X
veterán

Nem megoldható. Bootloadert kellene nyitnom hozzá, azzal meg elveszteném a garanciát, ami hadd ne mondjam, mekkora szívás, ha mégsem oldja meg a gondom a főzött rom.

(#15486) [CS]Blade2


[CS]Blade2
addikt

Hogy lehet kiirtani ezt a gonapinet ökörséget? Hívtam a 1777-et sehol nem találtam olyan menüt ami ezzel foglakozik. Rákerestem itt, 2 hsz-ben is írta, hogy -GONAPINET a 1430-ra, de technikai okok miatt nem teljesítik.
Ha kell hanem, jár ez a ... a Domino 5 mellé, letilthatatlanul?

(#15487) Something_ válasza Mr X (#15485) üzenetére


Something_
őstag

Nem lehet visszazárni? Sensation-nél mindent vissza lehet állítani eredeti állapotba, én sem csináltam volna meg ha nem lehetne, még van másfél év garim.

De amúgy tényleg csak vészterv, csak kíváncsi vagyok, hogy egy módosított rommal csinálná ezt.

(#15488) Mr X válasza [CS]Blade2 (#15486) üzenetére


Mr X
veterán

Próbáltad a 1430-ra elküldeni a "-GONAPINET" kulcsszót? Elvileg így kell lemondani.

HGabor89:

Vissza lehet zárni, de látszik. Mivel szolgáltatós telefon, így alapból le van tiltva a bootloader nyitás engedélyezése (szerviz menüben Bootloader unlock allowed: No)

Csak fizetőssel lehet kinyitni, ami egyben függetlenít is. Ráadásul hiába zárom vissza, a szerviz menüben Bootloader unlock allowed: Yes fog szerepelni.

Ráadásul a nyitás elengedhetetlen kelléke, hogy a negatív érintkezőt összekössem a tesztponttal, ami az akku alatti matrica alatt van, tehát ezt is fel kell szednem, vagy át kell szúrnom.

[ Szerkesztve ]

(#15489) domerator válasza Mr X (#15488) üzenetére


domerator
veterán

Egyértelműen benne van a postjában, hogy próbálta az sms lemondást a 1430-on.

Reggae ‘till I die ... iPhone 13 mini, MacBook Air M1, Homepod (sztereó)

(#15490) Mr X válasza domerator (#15489) üzenetére


Mr X
veterán

Jogos, nem láttam a hsz-ében a mínusz jelet.

(#15491) dedike válasza [CS]Blade2 (#15486) üzenetére


dedike
addikt

Az is lehetséges, hogy jelenleg nem aktív a szolgáltatásod! ;)

Ugye nincs semmilyen más mobilnetes csomagod?

Jó szerencsét!

(#15492) Mr X válasza Mr X (#15485) üzenetére


Mr X
veterán

Még egy kérdés. A T-nél vásárolt készüléket leadhatom a Sony Ericsson márkaszervizébe is garanciális javításra, vagy elhajtanak vele? Próbáltam hívni őket, de nem veszik fel a telefont.

(#15493) dedike válasza Mr X (#15492) üzenetére


dedike
addikt

Elvileg igen, nekik is el kell fogadniuk a T-s garanciát.

Jó szerencsét!

(#15494) Mr X válasza dedike (#15493) üzenetére


Mr X
veterán

Köszönöm, akkor lehet, hogy holnap előbb még teszek egy próbát, hátha ők végre tényleg megjavítják.

(#15495) zsoleer


zsoleer
senior tag

sziasztok

Lenne egy olyan kérdésem hogy egy év van még az elöfizetésemböl eco dijcsomagban vagyok és 1920 ft-ot fizetek havonta mennyi lenne a kötbér ha most megszüntetném??

(#15496) dedike válasza zsoleer (#15495) üzenetére


dedike
addikt

Szia!

Igazság szerint ezt az egyedi előfizetői szerződésed pontosan tartalmazza! Ha esetleg ez nincs nálad, akkor ez alapján tudsz kalkulálni!

Jó szerencsét!

(#15497) [CS]Blade2 válasza dedike (#15491) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Nincs semmilyen. Domino napról átváltottam domino 5-re, és ahhoz van ez a gonapinet.
A 1777-en van olyan, hogy szolgáltatások, mobilnet, blabla.. gonapinet, és ott be is mondja, hogy aktív, aztán, hogy az 1-es gomb a módosítás, de azon belül csak az van, hogy vissza az előzőre vagy vissza a főmenübe, elmondja 3x, aztán köszönjük.

Ma már megy a My T:
Go!NapiNet
Napidíjas mobilinternet hozzáférés napi 10 MB benne foglalt adatmennyiséggel.
Aktiválva
Díjazás: ingyenes
Beállítások

Rámegyek:
Beállítások
Díjazás:
ingyenes
Aktiválás:
2012. március 03.
Megújul?
Nem
A lejárat időpontjában nem aktiváljuk újra.
Állapot:
Aktiválva
További részletek ... blabla

Nincs kikapcsoló gomb. :(
Remélem nem ez volt a trükk a domino 5-nél, hogy a 29Ft-ért cserébe kaptunk egy kikapcsolhatatlan mobilnetet :F 3 telót tettem már át, az X10 mini azonnal lehúzott valamit magának, mert egyből jött az sms, hogy leszedte. A beállításoknál kivettem az adatakármi-nél a pipát, így elvileg tiltva van a net, de pl a saját K810i-m nem tud ilyet. Így viszont veszélyes játék, mert még én is meg nyomhatom véletlenül az a gombot az ok és a vissza mellett. :W

(#15498) nokia91


nokia91
csendes tag

Üdv!

A t-mobilenál lehetséges a telefonszám csere? Kb 5 hónapja kötöttem az ikon200 díjcsomagom.

(#15499) dedike válasza [CS]Blade2 (#15497) üzenetére


dedike
addikt

Értem. Akkor próbáld meg hívni a 1430-at, mondd el a tapasztalatod, és kérd a segítségüket! (Én mellé feljegyezném magamnak a hívás pontos idejét és az ügyintéző nevét is.)

nokia91:

Természetesen van mód rá. A díja 6096,- forint/alkalom. Ha Te szeretnéd kiválasztani a számot, akkor 6350,- forint.

Jó szerencsét!

(#15500) [CS]Blade2 válasza dedike (#15499) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

Az lesz, és kérek egy ügyintézőt.

Letöltöttem a PDF-et, és ott megtaláltam az ide vonatkozó részt:

"A díjcsomagban aktív a Domino Go!NapiNet adatdíjcsomag, amely Előfizető/Számlafizető kérésére az önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkon kikapcsolható vagy más adatdíjcsomagra váltható. Egyéb adatdíjcsomagra töténő váltás, majd az új adatdíjcsomagnak a lemondása esetén a Go!NapiNet adatdíjcsomag aktiválódik újra."

Szóval szerencsére nem kikapcsolhatatlan a dolog. A My T-mobile is mára lett jó, mióta átváltottunk Domino 5-re, nem engedett be, szerintem még csak most rakják össze a dolgokat az új díjcsomaghoz, ezért nem megy.

Ez viszont érdekes: [link] 2011.11.03

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.