Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#121351) Kaba válasza BBke (#121350) üzenetére


Kaba
veterán

Az új boxokat csak új szerződéssel lehet majd megkapni.
Célszerű lesz a Március 18-án történő bevezetés után 1-2 hónapot várni,így már lesznek tapasztalok az új boxról.

[ Szerkesztve ]

(#121352) Winne válasza Kaba (#121351) üzenetére


Winne
nagyúr

IPTV lesz ugyanúgy, csak droidos? Mobilról menni fog ugyanúgy a tvgo?

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#121353) viktorhu válasza seger (#121348) üzenetére


viktorhu
veterán

Ment volna a sagemen is, ha beállítjátok.

(#121354) dptrsk válasza viktorhu (#121353) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Igen, s egy áramszünet/sw update után újra át kell billenteni a sagemen.

(#121355) Kaba válasza Winne (#121352) üzenetére


Kaba
veterán

A meglevő tv-s előfizetőknél semmilyen változás nem lesz.Minden marad a régiben az átállás után is.Váltási kényszer az nem lesz.

[ Szerkesztve ]

(#121356) seger válasza viktorhu (#121353) üzenetére


seger
addikt

Mit kellett volna beállítani??

(#121357) dptrsk válasza seger (#121356) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

IPSec passthrough

(#121358) seger válasza dptrsk (#121357) üzenetére


seger
addikt

Az megvolt. Mégsem ment

(#121359) M.Ildiko válasza S.J.M. (#10) üzenetére


M.Ildiko
tag

A mar elkuldottet, ha rossz helyre ment nem tudom torolni?

[ Szerkesztve ]

(#121360) MadMancs válasza M.Ildiko (#121359) üzenetére


MadMancs
veterán

Így 14 év után nem biztos hogy aktuális már :DDD

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#121361) M.Ildiko válasza MadMancs (#121360) üzenetére


M.Ildiko
tag

Igaz eszre is vettem, de kitorolni nem tudtam. Bocs

[ Szerkesztve ]

(#121362) rayoliviero


rayoliviero
veterán

Telekomnál 250 000 Ft feletti telefonra céges vásárlás esetén is jár a 3 év garancia vagy csak magánszemélyként?

iStyle vásárlás esetén cégek esetén anno 1 év járt, magánszemélyeknek 2. Ezért kérdezem, hogy itt nincs-e hasonló helyzet.

(#121363) Kaba válasza rayoliviero (#121362) üzenetére


Kaba
veterán

Csak magánszemélyként jár a 3 év jótállás.A céges jótállás továbbra is 1 év

[ Szerkesztve ]

(#121364) rayoliviero válasza Kaba (#121363) üzenetére


rayoliviero
veterán

:( Kösz a választ.

(#121365) berbatov2


berbatov2
senior tag

Sziasztok
Lg v50 es/vagy lg v30 esim kepes esetleg?
Koszonom elore is

(#121366) altair66


altair66
csendes tag

Sziasztok azon gondolkodtam, hogy lehetséges e többször megrendelni az extra net korlátlan 24 bővítőt amíg le nem jár az első megrendelés.
Azért ötlött bennem fel ez mert ha valaki munkaügy miatt többet van eu díjzónában és elfogyott a 20 giga roamingja és egy nap alatt több roamingot is forgalmaz akkor így gazdaságosabban jutna 3 gigához 1000 forintért mint a 2 gigás bővítővel.
Csak az nem bizonyos hogy engedi e

(#121367) szabonagyur válasza berbatov2 (#121365) üzenetére


szabonagyur
félisten

Google szerint egyik sem tudja.

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#121368) South Velen


South Velen
addikt

Volt egy 14 napos elállásom a T-nél hűséghosszabbításra..

Direkt rávezettem a papírra hogy a hosszabbítást megelőző állapotot állítsák vissza, na meg ez az alapeset is.
A megelőző díjcsomag természetesen már lezárt, de elállás esetén törvényileg kötelező azt visszaállítani, ha csak nem kérem másként..

Még fel is hívott egy kedves ügyintéző, hogy megkapták a készüléket, minden rendben, és hogy akkor a megelőző állapotot állítsák vissza díjcsomag szerint is?
Mondtam igen, teljesen a megelőző állapotot, csomag szerint is.

2 napja lefutott az elállás, megjött a sztornó számla, stb.

Szerintetek a megelőző díjcsomagban vagyok vagy az újban maradtam? :D :W

Olyannyira örülnék már, ha egyszer valami normálisan, elsőre működne ennél a balfék cégnél..

Persze telefonálhatok és talán az 5. ügyintéző normális lesz és visszaállíttatja majd a csomagot :W

[ Szerkesztve ]

(#121369) Kaba válasza South Velen (#121368) üzenetére


Kaba
veterán

Az elállás visszaállítja az eredeti állapotot,így automatikusan a régi csomagban vagy.
Ellenőrizheted a Telekom fiókodban és hívhatod a 1414-et is a visszaigazolás miatt.

[ Szerkesztve ]

(#121370) South Velen válasza Kaba (#121369) üzenetére


South Velen
addikt

Elolvastad, amit írtam?

Épp ezt írtam, hogy ennek így kéne lennie, de nincs így.

szerk.: igen tudom, hol kell ellenőrizni.... szerinted nem tettem meg, mielőtt beírtam? :DDD
a 1414-et meg hívnom kell jah, hogy javítsák már ki. de ott is magyarázkodnom kell, ha épp idiótát fogok ki.

a 10 hónapos előfizetésből 24 hónapot varázslás után ez már a második szivatásuk egy hónap alatt..

[ Szerkesztve ]

(#121371) Kaba válasza South Velen (#121370) üzenetére


Kaba
veterán

A szolgáltató köteles a módosítás előtti állapotot biztosítani az előfizető számára,ha az él az elállás jogával.
Lehet,hogy most nincs így,de előbb utóbb ennek kell lennie.
Igazad van ez bosszantó,akkor sajnos hivogatnod kell a 1414-et.Biztosan akad majd egy ügyintéző aki a problémádat megoldja.
Egy pár napos átfutási idő az normális.

[ Szerkesztve ]

(#121372) South Velen válasza Kaba (#121371) üzenetére


South Velen
addikt

Jó, hát várok, hátha csak további idő kell nekik.
De ugye az eszköz sztornó már 2 napja megjött és azt jelzi, nem vagyok hűségben. Tehát minden visszaállt már, csak a díjcsomag maradt az új-drágább.

De ismerem már őket, ebből 1414 kör lesz. :(((

[ Szerkesztve ]

(#121373) kali válasza South Velen (#121372) üzenetére


kali
legenda

Kitartást, mert több körös harc az, a már lezárt díjcsomagba (technikailag) nem egyszerű visszakerülni, ha egyszer onnan újba váltottál - elállás ide vagy oda...

(#121374) balinlin válasza kali (#121373) üzenetére


balinlin
senior tag

Csak el kell mondani Vandának, ő olyan fejlett, hogy meg tudja oldani ;]

(#121375) dptrsk válasza balinlin (#121374) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Viccelődünk ezzel, pedig simán lehetne, hogy betelefonál a 301234567 telefonszám, Vanda megnézi, hogy jogosult-e(történt-e csomagváltás/hűségtörlés az elmúlt 14 napban) és ha jogosult, akkor az 1el ezelőtti csomagba visszateszi.

jól behatárolható a jogosultak köre

[ Szerkesztve ]

(#121376) Kaba


Kaba
veterán

Domino Day 1GB ingyen.

(#121377) Kbali válasza South Velen (#121372) üzenetére


Kbali
nagyúr

Novemberben váltottam csomagot, vállaltam hűséget - leveleztem velük, mert nem úgy történt minden, mint ahogy gondoltam. Kaptam elsőre 5e Ft jóváírási ajánlatot, nem fogadtam el, most kaptam véglegesnek szánt 10e Ft-ot, de még nem végeztem velük.
Az appon még mindig hűség nélkül, a régi díjcsomag van, a weben az új. Már minden, általuk javasolt dolgot megtettem: app törlés, előfizetés eltávolítása, újra hozzáadása, nem javult. Mindezek mellett a fő probléma az volt, hogy nem megfelelő az előzetes tájékoztatás az elérhető kedvezményekről váltáskor (SAT TV kiemelten).

(#121378) Gedeon31 válasza kali (#121373) üzenetére


Gedeon31
addikt

Nekem ezt volt ,hogy úgy oldották meg visszakerültem a régi csomagba ,online felületen megjelent a két év hűség. Persze már hűség nélkül voltam előtte rég. Ügyintézővel beszélve többször rákérdezve elmondta ezzel a két év hűséggel nem kell foglalkozni ,csak így ment a mutatvány. Mondtam neki vissza hallgatják egyszer ,ha úgy alakul ő felel érte. Persze azt mondta vállalja.
Sok mindent tapasztaltál már Te ennél a cégnél, pont neked nem kell erről írni :)

(#121379) kutga


kutga
nagyúr

Hölgyek/Urak!

Feltöltőkártyás simből már a kipattintós fajtát adják?

Let the Zone take me if I am.

(#121380) Kaba válasza kutga (#121379) üzenetére


Kaba
veterán

Igen a kipattintós.Mind a 3 méretet tartalmazza a feltöltőkártyás SIM.

[ Szerkesztve ]

(#121381) Oposzumtoszó


Oposzumtoszó
senior tag

Sziasztok!

Hűség hosszabbítással egybekötött készülék vásárlás esetén a kalkulációnál milyen gyakran váltogatja a rendszer a kedvezmény összegét?
Érdemes naponta számoltatni, elképzelhető, hogy nagyobb kedvezményt dob?

Előre is köszönöm!

(#121382) Kaba válasza Oposzumtoszó (#121381) üzenetére


Kaba
veterán

Érdemes többször próbálni.Amennyiben kedved tartja megteheted naponta is.

[ Szerkesztve ]

(#121383) Winne válasza Oposzumtoszó (#121381) üzenetére


Winne
nagyúr

Ha van még bőven a hűségidődből, akkor naponta kevesebb, de nem nagy léptékekben fogy még akkor sem, ha nagy volt a kedvezményed.

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#121384) dptrsk válasza Oposzumtoszó (#121381) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ez sok mindentől függ:
-új árlista
-egy hiba javítása
-hűségből visszalevő napok száma
-stb...

Akár egyik napról a másikra is változhat.

(#121385) Oposzumtoszó


Oposzumtoszó
senior tag

Köszönöm mindenkinek a választ!

Akkor nézegetem, mert jelenleg sértő a kedvezmény összege. :B
Pedig 10+ éves az előfizu, platina, magenta, minden, mi szem-szájnak ingere. Jött az egyik számra sms, hogy választhatunk készüléket, mert lejárt a hűségidő.
A fentiek ellenére mégis úgy tűnik, hogy ha csupaszon besétálnék, új előfizetést kötni, olcsóbban megkapnám a kiválasztott készüléket. :U

(#121386) Kaba válasza Oposzumtoszó (#121385) üzenetére


Kaba
veterán

A legnagyobb kedvezményt akkor érhetnéd el,ha a meglevő előfizetéseidet egy hűségcsoportba összevonva együttesen hosszabbítanád meg.Kérdezz rá a 1414-en az ügyintézőnél,hogy erre milyen kedvezményt ajánlana.

(#121387) Oposzumtoszó válasza Kaba (#121386) üzenetére


Oposzumtoszó
senior tag

Azt viszont nem szeretném. Anno otthoni vonalon egy rendelt eszköznél nem kaptunk kedvezményt, plusz 2815 forint kötbért kellett fizetnem, mert korábban az adott előfizetést is bevonták egy vásárlásba a kedvezmény miatt. :DDD
Szóval ezt kihagynám, de azért köszönöm a tippet!

(#121388) Zeki válasza Oposzumtoszó (#121387) üzenetére


Zeki
nagyúr

Már erre a hűségcsoportra ment rá a Telekom. Egy készülékre , pláne kisebb csomaggal, alig jut valami.

(#121389) Oposzumtoszó válasza Zeki (#121388) üzenetére


Oposzumtoszó
senior tag

Elfogadom, nem tartom túl ügyfélbarátnak az én szemszögemből, de ez az én szubjektív véleményem.
Amíg szolgáltatásban azt nyújtják, amit elvárok, addig szájhúzással ugyan, de elsiklok a fent sérelmezett dolgok felett, mert megszoktam a minőséget és bevallom, gondba lennék, ha váltanom kéne.

(#121390) kutga válasza Kaba (#121380) üzenetére


kutga
nagyúr

Köszi, valóban az jött.

Let the Zone take me if I am.

(#121391) Winne válasza Oposzumtoszó (#121385) üzenetére


Winne
nagyúr

Olcsóbban csak akkor, ha a meglévő előfizetések valamelyike még nem szabad. Amúgy meg én úgy tudom ugyanazokkal a csomagokkal mindegy, hogy meglévő, vagy új, bár lehet nincs igazam.

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#121392) m1lan válasza Winne (#121391) üzenetére


m1lan
őstag

Ez így van, már egy jó ideje semmilyen extra kedvezmény nem jár az új előfizetőknek. Egy kivétel van, ha valaki Dominóról vált a telefonszáma megtartásával előfizetésre.

Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX

(#121393) adamssss


adamssss
veterán

Sziasztok!

Van valami terv egy nagyobb 5G bővítésre a közeljövőben? Kipróbálnám, hogy tényleg nincs-e semmi különbség a 4 és az 5g között. :)

Köszi

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#121394) polonic


polonic
félisten

Az eSIM hogy aktiválás tekintetében hogy működik? A QR kódja csak egyszer használható? Ha mondjuk telefont cserélek vagy szervizbe megy és emiatt törölnek mindent, akkor újra kell kérni?

(#121395) MaxxDamage válasza adamssss (#121393) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Szia,

Én sokat járok Zegen (Zalaegerszeg) és a készülékem 5G-s (LG V50 ThinQ 5G) de eddig még nem vettem észre, hogy 5G-n lettem volna (na majd talán holnap) :)
4G/LTE+ az viszont elég jó (szerintem)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#121396) balinlin válasza polonic (#121394) üzenetére


balinlin
senior tag

Egyszer használható, de a telekom fiókban meg tudod oldani az új legenerálását.

[ Szerkesztve ]

(#121397) polonic válasza balinlin (#121396) üzenetére


polonic
félisten

Ez üzleti előfizetés lenne és van külön kapcsolattartó.
Mert kérni tudok QR kódot, az rendben van. Csak ezek a dolgok problémásak.

(#121398) szalai112


szalai112
senior tag

Sziasztok
A T korlátlan mobil net még mindig van p2p lassítás?
Most iqpro adat netem van, csak arra emlékszem hogy sokmindent korlátoznak :F

[ Szerkesztve ]

(#121399) AnonymusX válasza szalai112 (#121398) üzenetére


AnonymusX
senior tag

Az Ászf szerint nem korlátoznak a publikus csomagoknál legalábbis. Egy jó ideje már kikerült a p2p-re vonatkozó rész.

[ Szerkesztve ]

(#121400) szalai112 válasza AnonymusX (#121399) üzenetére


szalai112
senior tag

Amikor volt T-s korlátlan netem mobil, akkor p2p csiga lassú, nem hivatalosan lasitanak.
Szerencsére nekem kikapcsolás és csak tört havit számláztak.
Kivételesen

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.