Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#121551) szemesi69 válasza parkr (#121549) üzenetére


szemesi69
addikt

Ha esetleg huawei telefonod van, újraindítás után visszaáll alapértelmezettre :)

Xiaomi redmi note 12 pro

(#121552) ElektrikusDE válasza szemesi69 (#121551) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Szia!

Én ezt a "visszaállást" egyik Huawei mobilommal se tapasztaltam!

Persze ha a gyári vissza állításra gondolsz, az már más eset! :)

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#121553) szemesi69 válasza ElektrikusDE (#121552) üzenetére


szemesi69
addikt

Nem gyári visszaállításra gondoltam. Ezt titkos számnál csinálják a huawei telefonok, ha újraindítod visszaáll alapértelmezetre, aszerint nem jelzi híváskor, nálunk sok szívás volt mire rájöttünk, de van róla cikk is a huawei blogon.

Xiaomi redmi note 12 pro

(#121554) atomchicken


atomchicken
tag

Sziasztok,

Voltam ma bent a Telekomnál két ügyben is ,de a srác nem volt a helyzet magaslatán az egyik kérdésemben, így a másik kérdésemre kapott választ is megkérdőjelezem, hogy helyes e. Így hát feltenném itt nektek, hátha valakinek van már tapasztalata ilyen ügyben.

Van a telekomnál egy mobilelőfizetésem, hűség nincs már rá, de ezt a csomagot már nem forgalmazzák (csak ennél rosszabbakat drágábban :( ).
Emellett van egy kártyás számom a telenornál is és ezt a számot szereném átvinni a telekomhoz, de úgy, hogy nem új előfizetést kötök rá, hanem a jelenleg meglévő előfizetésemben szeretném kicserélni a meglévő számom. Tehát minden maradna a régiben, csak a telekomos előfizetésem mostantól nem a 30-as számon lenne elérhető hanem a 20-ason.
Valóban nem járható ez az út és csak akkor tudom áthordozni a számom, ha egy éppen aktuálisan forgalmazott csomagot választok (vagy marad dominóban az áthordozott szám) ?

Köszi:
Gábor

(#121555) dptrsk válasza atomchicken (#121554) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Így igaz, a ráhordozás nem ismert fogalom a Telekomnál.
Csak egy új domino/előfizetéses csomagra tudod hordozni

(#121556) Winne válasza atomchicken (#121554) üzenetére


Winne
nagyúr

Valóban. :)

Azt esetleg megkérdezheted, hogy ha áthordozod a számod, deaktiválod, akkor kérhetsz-e számcserét arra a számra, bár a deaktiválás után lehet visszakerül a szám a Telenorhoz, csak nem tudom mennyi idő múlva és mik a pontos feltételei a számcserének azon kívül, hogy fizetsz érte. :)

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#121557) tylerddd


tylerddd
veterán

Üdv! Korábban olvastam itt, hogy a korlátlan mobilnet a multisim kártyákkal routerben azért nem tudja kiváltani a vezetékes netet, mert időnkét megszakad a kapcsolat (nem emlékszem pontosan a megfogalmazásra).

A kérdésem az, hogy ez a megszakadás a kapcsolatban egy mobilkészülékben is jelen van vagy a router az oka a bontásnak vagy ... ?! Köszönöm!

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#121558) 4Grider válasza tylerddd (#121557) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ilyenkor nincs bontás, a felépült kapcsolaton csak a net megy el (nincs válasz). Az elbontás/újraépítés ilyenkor pont segít a problémán.
A router csak azért oka, mert azzal általában nem mozogsz és folyamatosan megy rajta egy helyben a net, így esély sincs arra, hogy megszakadjon a net és esetleg új ip-t kapj.
A tényleges ok az, hogy a nat-olt mobilnet esetén az egy ip cím mögött ülő előfizetők esetén elfogyhatnak a kérések teljesítésére rendelkezésre álló portok. Azért feltételes időben, mert ez az egy brancsban lévő előfizetők használati aktivitásától és módjától függ. Pl. 20, egy ip mögött lévő előfizető torrentezéssel (ahol másodpercenként több tucat új kérés fogalmazódhat meg) ezt az állapotot egy-két óra alatt elérheti, ha tehát a tevékenységüket folyamatosan egy helyben végzik (jellemzően router mögül, mert a telefonok ilyesmitől hosszabb távon lehidalnak). Ugyanakkor 200 csak böngészést végző vagy videostreamet néző előfizető ezt nehezen fogja elérni (max. ha sok felé osztja tovább a netjét és így a nyitott portok sokszorozódnak). Szóval a jelenség elsősorban a saját és szomszédaid netes aktivitásától függ, és itt a routernek ott van szerepe, hogy az aktívabb mobilnet-használók általában routert használnak.

(#121559) tylerddd válasza 4Grider (#121558) üzenetére


tylerddd
veterán

Igazából azért kérdeztem, mert az egyik multisim egy Xiaomi mobilban van, ami 1-2 eszköznek oszt netet hotspotként. Néhány alkalommal megszűnt a kapcsolat. Ilyenkor a mobilon lekapcsolt a hotspot. Ha visszanyomtam, minden ment rendesen. Laikusként arra gondoltam, hogy a fent jelzett ok miatt. De lehet csak simán a telefon adta meg magát.

Huawei stick + Asus router kombónál a másik kártyánál nem tapasztaltam ilyet.

[ Szerkesztve ]

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#121560) Tompika777 válasza tylerddd (#121559) üzenetére


Tompika777
senior tag

Lehet telefon beállítási probléma is...
Xiaomi-nál a beállításokban van olyan, hogy automatikusan kikapcsoló hotspot, lehet ez az opció engedélyezve van.

(#121561) tylerddd válasza Tompika777 (#121560) üzenetére


tylerddd
veterán

Köszönöm, de nincs bekapcsolva ez a lehetőség.

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#121562) kisapa


kisapa
senior tag

Sziasztok! Lenne egy kérdésem. 2021. szeptemberig van még hűségidőm amihez kapcsolódik egy készülék vásárlási részlet is. A számláknál írja, hogy a hátra lévő részleteket egy összegben is kifizethetem. Ha ezt megteszem akkor vásárolhatok ismét egy másik készüléket részletre vagy akkor is meg kell várnom a hűségidő végét?

(#121563) Kaba válasza kisapa (#121562) üzenetére


Kaba
veterán

A részletek előre való kifizetése nem befolyásolja egy másik készülék megvásárlását,csak az esetleges mobilelőleg nagyságát befolyásolhatja.Vásárolni mindig vásárolhatsz,viszont készülékkedvezményt csak 3 hónappal a hűség lejárta előtt vehetsz újra igénybe,illetve ha magentás vagy akkor 6 havonta lesz lehetőséged csökkentett készülék kedvezményre

[ Szerkesztve ]

(#121564) kisapa válasza Kaba (#121563) üzenetére


kisapa
senior tag

Köszönöm akkor várok még egy kicsit. :R

(#121565) djsunstealer


djsunstealer
aktív tag

Sziasztok! Egy megerősítést szeretnék kérni abban, hogy ha a kötelező Domino adategyeztetés határideje 2021. március 6., akkor holnap még megtehetem éjfélig? Kaptam SMS-t, ott az szerepel, hogy 03.06. nap végén szűnik meg, ha nem egyeztetem. Ez az -ig mindig picit összezavar. Köszönöm szépen a segítséget!

[ Szerkesztve ]

(#121566) Kaba válasza djsunstealer (#121565) üzenetére


Kaba
veterán

Az SMS szerint igen,miért nem egyeztetsz ma online.?

[ Szerkesztve ]

(#121567) djsunstealer válasza Kaba (#121566) üzenetére


djsunstealer
aktív tag

Az lesz szerintem, csak egy elméleti, értelmezési kérdés volt? :)

(#121568) szalai112


szalai112
senior tag

Sziasztok
Lassan nem adnak kedvezményt :(((

(#121569) Teodor52 válasza 4Grider (#121437) üzenetére


Teodor52
senior tag

Szia!

Ne haragudj a kérdésemért, de szeretném átláni hogy működnek az egyes frissítések amik különböző telókra érkeznek.

A telekom oldalán azt írják: a gyártóktól beérkező frissítéseket (rövidre fogva) letesztelik, majd ha sikerrel zárul visszajelzést követően a gyártók publikálják.

A gyártók is az android frissítéseket (androis telefonok esetén) küldik tovább amik többek között a volte funkció használatát is lehetővé teszi.

Tehát a sorrend nem az hogy android(google)>gyártó>szolgáltató>publikálás adott esetben értesítés az oprendszer felől új frissítésről?

(#121570) 4Grider válasza Teodor52 (#121569) üzenetére


4Grider
nagyúr

A Google és a gyártó sem az ujjából szopja ki a szolgáltatói konfigurációk paramétereit, azokat a szolgáltatónak meg kell küldenie számukra.

(#121571) Teodor52 válasza 4Grider (#121570) üzenetére


Teodor52
senior tag

Okés :B

(#121572) Frontiner


Frontiner
aktív tag

Siasztok!

Az T-otthoni topikban már felajánlottam, de remélem it is maradhat.
Nyertem 3000 Ft értékű kupont Magenta1-esként, de csak bizonyos tartozékokra lehet felhasználni ( [innen lehet válogatni] ), melyek közül jelen pillanatban nekem semmire nincs szükségem. Ha valakit érdekel írjon privátban és elküldöm a kuponkódot. Március 14-ig lehet felhasználni!
Üdv

 IPhone 15, AppleWatch SE, Airpods 2, MBA 13" 2015 

(#121573) Tamás2310


Tamás2310
csendes tag

Sziasztok!
Nyertem egy 3000 Ft értékű Telekom online kupont tartozékokra és kiegészítőkre, nincs most olyan termék amire feltudnám használni így aki elsőnek rám ír megkapja a kódot.
Csak ezekre a termékekre érvényes: [link]

(#121574) pana0017


pana0017
senior tag

Sziasztok. Előfizetést kell váltanom és gondolkozom, hogy akkor vállalok hűséget is + részletre kihozok egy telefont. Azonban július magasságában otthoni előfizetésre is szükségem lenne, Magentáznék és ahhoz természetesen nagyobb készülékkedvezmény járna. Ezt a kedvezményt igénybe tudom majd venni, ha igen mikor?

(#121575) Kaba válasza pana0017 (#121574) üzenetére


Kaba
veterán

Legnagyobb készülékkedvezményt akkor kapod,amennyiben az előfizetéseidet egy hűségcsoportba összevonva együttesen 2 év hűséget vállalsz.A magenta az előfizetés árára ad 30% kedvezményt.
Köthetsz előbb hűséget mobilra majd Júliusban az otthonira,de így vélhetően alacsonyabb lesz a készülékkedvezmény.Hívd a 1414-et az ügyintéző pontosan kiszámítja neked a variációkat.

[ Szerkesztve ]

(#121576) pana0017 válasza Kaba (#121575) üzenetére


pana0017
senior tag

Ja világos, köszi.
Akkor érdemes várnom a hűséggel nyárig, amikor már az otthoni előfizetést is kötném?

(#121577) Kaba válasza pana0017 (#121576) üzenetére


Kaba
veterán

A nagyobb kedvezmény miatt igen.Ettől függetlenül kérdezd meg a 1414-en,hogy mennyi lenne a kedvezmény a külön kötött mobil szerződés és az otthonival együtt egy hűségcsoportba kötött szerződés esetén.

[ Szerkesztve ]

(#121578) _ak_


_ak_
addikt

Sziasztok,

Ki szeretném próbálni az e-simet, de nem akarok egyelőre lemondani a fizikai simről. Az egyik telefonban a fizikai lenne, egy másik meg e-simmel menne. Megoldható ez, ha rendelek egy másodlagos e-simet (azt hiszem ez a hivatalos neve, havi +1k).
Ez is lemondható bármikor?

Let's begin, de gozaimasu!

(#121579) szabogabor10 válasza _ak_ (#121578) üzenetére


szabogabor10
veterán

Megoldható persze. MultiSIM a neve.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#121580) kchris78 válasza szabogabor10 (#121579) üzenetére


kchris78
veterán

arra kell talán odafigyelni hogy a multisimre a hagyományos SMS-ek nem érkeznek meg. Csak ha annak a technikai számára címzik az SMS-t.

(#121581) Nikaré válasza kchris78 (#121580) üzenetére


Nikaré
őstag

:(( és ez mit jelent?

(#121582) kchris78 válasza Nikaré (#121581) üzenetére


kchris78
veterán

ha hívás érkezik akkor mind a két SIMen ki fog csörögni ha SMS akkor csak a fő kártyán fog csipogni..

(#121583) Huroq


Huroq
senior tag

Sziasztok!

Ha rendeltem egy fülhallgatót listaáron és nem vagyok otthon, komolyan csak én vehetem át?
Előfizetéssel megértem, de így?

(#121584) Kaba válasza Huroq (#121583) üzenetére


Kaba
veterán

Elvileg igen.Módosíthatod a kiszállítás időpontját a Telekomnál.Kérhetsz más címre is kiszállítást.A futárral is egyezkedhetsz az átvétel időpontjáról.
A visszaélések miatt vezette be ezt a Telekom.
A különbség annyi,hogy előfizetés esetén csak a szerződő fél veheti át.
Listaáras vásárlásnál a megrendelő veheti csak át.(Ebben az esetben kérhetsz másik címre való szállítást is.).

[ Szerkesztve ]

(#121585) Huroq válasza Kaba (#121584) üzenetére


Huroq
senior tag

Köszi a választ.
Igen módosítottam, de a világon nincs ilyen.
A futár nem kér személyit hisz nincs is rögzítve igazolványszám, de mivel édesanyám ment ki és nem egy férfi ezért nem adja oda. De ha egy random férfi magára hazudja, hogy én vagyok akkor oda adta volna. Nonszensz. Mindegy csak nagyon furcsa ez nekem.

(#121586) Kaba válasza Huroq (#121585) üzenetére


Kaba
veterán

A személyit illetően tévedsz.Szerződéses rendelés esetén a futár kéri a szerződő fél igazolványát(ami a rendszerben rögzítve van).
Listaáras megrendelés esetén is kér egy igazolványt a futár átvételkor a megrendelőtől.

(#121587) #08176384 válasza Kaba (#121586) üzenetére


#08176384
törölt tag

Ez így van. Tavaly listaáron vettem meg az iPhone-om tőlük
és elkérték a személyit, hiába fizettem kártyával is.

[ Szerkesztve ]

(#121588) Ateszpapa válasza Kaba (#121586) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Nekem elég lett volna a recepción leadni az igazolvány számom, és akkor odaadták volna ha nem vagyok épp az épületben. Ezt a futár mondta telefonon. Úgyhogy azt még esetleg meg lehet vele beszélni.
Ja, és egy S21U előfizetés volt, nem is egy tartozék. :)

[ Szerkesztve ]

(#121589) 4Grider válasza Ateszpapa (#121588) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az a futár valószínűleg nem tervezett az adott futárszolgálatnál hosszabb ideig dolgozni. Ne abból induljatok ki, hogy hol lehet kiskapukat/gyenge pontot találni a rendszerben. Ráadásul ez épp emberi tényező, ami mindig bizonytalan...

(#121590) Ateszpapa válasza 4Grider (#121589) üzenetére


Ateszpapa
addikt

Csak azért írtam, mert minden csak megbeszélés kérdése.
Ha nem engedi a futár, akkor nem, de ha igen, akkor adni kell egy esélyt, ha épp nem tudod akkor átvenni.

[ Szerkesztve ]

(#121591) kinder93


kinder93
aktív tag

Sziasztok. Milyen úton lehet most előfizetői szerződést megszüntetni? Esetleg Dominóra váltani?

(#121592) Kaba válasza kinder93 (#121591) üzenetére


Kaba
veterán

1414/chat/üzlet.

[ Szerkesztve ]

(#121593) kinder93 válasza Kaba (#121592) üzenetére


kinder93
aktív tag

Üzletben sajnos nem csinálják meg most két hétig. :/

(#121594) Kaba válasza Ateszpapa (#121590) üzenetére


Kaba
veterán

A Telekom az "ügyeskedők" miatt vezette be az igazolványkényszert,akik megpróbálták letagadni a termék átvételét és pénzt követeltek vissza.
Igaza van 4Grider forumtársnak,amennyiben a későbbiekben probléma adódna a futárt fogják elővenni.

(#121595) Kaba válasza kinder93 (#121593) üzenetére


Kaba
veterán

A Telekom üzletek nyitva lesznek Március8-22 között is,javítás ill.SIM csere céljából.
A szerződést a 1414-en és a chaten is felmondhatod.Dominóra váltás csak az üzletben lehetséges a SIM csere miatt.

[ Szerkesztve ]

(#121596) rin33 válasza Kaba (#121595) üzenetére


rin33
senior tag

Számot hordozni Dominóra lehet most 8-22 között üzletben?

(#121597) Kaba válasza rin33 (#121596) üzenetére


Kaba
veterán

Meghibásodott eszköz javítása,defektes ,elveszett SIM pótlása.
Számhordozásra elvileg nem vonatkozik,de rákérdezhetsz a 1414-en.
Kérjük üzleteinket csak halaszthatatlan ügyekben keressék fel.

[ Szerkesztve ]

(#121598) polonic


polonic
félisten

Akinek eSIM-je van és nem ment eddig az RCS, az megnézné, hogy működik most már?

(#121599) Localmatador


Localmatador
tag

Sziasztok!

Magenta 1 + Telekom fiók ügyben segítséget kérek a tapasztaltabb tagoktól. 1414 csak hebegett-habogott megoldás helyett.

Pár nappal ezelőttig 4 db mobil előfizetésem volt. Akkor helyezték üzembe az otthoni net + telefont is, amit online rendeltem, de nem a meglévő folyószámlámhoz csatolva, hanem újként. (Azért így csináltam, mert kötbér lehetőséggel riogatott az oldal, ha lemegy a plusz kedvezmények miatt a vállalt költségszintem, ugyanis automatán be akarta vonni a rendszer mind a 4 hűségidős számomat ). Kaptam is 20% kedvezményt a két szolgáltatásra ill MT-számot és második folyószámlaszámot is. Miután bekötötték az optikát, vasárnap a 1414-et felhívtam, megnyugtattak nem lesz kötbér, így hát összevonattam a 2 otthoni és 4 mobil előfizumat. Mind a 4 simre megjött ~fél nap múlva az sms a Magenta aktiválásról és a meglévő net keret duplázásáról.

Asztali gépen belépve a Telekom fiókomban hozzáadtam szépen MT alapján a két otthoni előfizumat is az eddigiekhez, az "Áttekintés" pontban látom jelenleg mind a 6 előfizetésemet, DE a régi árakon, nem a megemelt kedvezmény alapján. Ennél még cifrább, ha új előfizut szeretnék venni, feldobja az oldal mindkét folyószámlaszámomat, és választhatok: a mobil alatt 8 db sim alapján (duplán szerepel mindegyik számon) 15%, az otthoni alapján 20% kedvezménnyel vásárolhatnék. Most ugye 30%- ot kellene kapnom bármire.
Az app- ba belépve viszont minden fa...za, 6 db előfizetés látszik, és az összes a helyes 30% -os áron. Ez viszont nem helyettesíti a webes felületet nálam (pl. dokumentumok, új rendelések miatt stb.)

Mi lehet a megoldás? Csatoljam le esetleg a Telekom fiókomról a 4 db duplikált számot és adjam hozzá újra? Az ügyfélszolgálat szerimt minden OK és jónak látják, pedig nem.

Köszi a segítséget.

(#121600) Kaba válasza Localmatador (#121599) üzenetére


Kaba
veterán

Ezt elég zűrzavarosan írtad le.Magentába lettek összevonva az előfizetéseid így 30%-os kedvezményt kapsz az előfizetéseidre.Ez nem vásárlási kedvezmény(mivel azt írtad,hogy 15% és 20%-os kedvezménnyel vásárolhatsz?).Egyenlőre ne tegyél semmit,ha az ügyfélszolgálat mindent jónak lát.A webes felületet pár nap múlva nézd meg újra,amennyiben továbbra sem látod helyesnek az ott látottakat,akor hívd újra a 1414-et.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.