Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#120301) AnonymusX válasza lm83 (#120300) üzenetére


AnonymusX
senior tag

Szia!

Igen. Nálam sem megy.

[ Szerkesztve ]

(#120302) lm83 válasza AnonymusX (#120301) üzenetére


lm83
őstag

Köszi, akkor központi dolog lesz, remélem hamar megjavul.

(#120303) kovacsmi_74 válasza lm83 (#120300) üzenetére


kovacsmi_74
aktív tag

Kártyás vásárlásomról sem jött meg még az sms, kb. 30 perce volt.
Telekom fiókból is tudsz egyeztetni, persze csak ha nem sms-sel lépsz be.

(#120304) nfsu17 válasza lm83 (#120300) üzenetére


nfsu17
veterán

Apám, anyám sem kap smst. Bankba nem enged belépni. Stb

(#120305) balinlin válasza nfsu17 (#120304) üzenetére


balinlin
senior tag

Nekem most paypal sms megjött

(#120306) Hege1234


Hege1234
addikt

Sziasztok!

magentába lettek összevonva a telefonok
eddig működött az hogy másnak lehetett pénzt feltölteni a kártyájára
havi számla terhére de most már azt írja hogy nem lehetséges
magentával ez megszűnt?

(#120307) m1lan válasza Hege1234 (#120306) üzenetére


m1lan
őstag

Működnie kellene. Ha 4990 forintnál nagyobb összeget szeretnél feltölteni, akkor be kell kapcsolni a "Feltöltést engedélyező szolgáltatás" nevű opciót az alkalmazásban. Az Egyéb szolgáltatások fül alatt található.

Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX

(#120308) bene33 válasza balinlin (#120305) üzenetére


bene33
csendes tag

sztem T-rol inditott sms-ek elakadnak
ha bank T-rol kuldi akkor nem jon meg
paypal ezek szerint nem T-rol kuldi ezert megjon
probaltam T-rol kuldeni Voda-ra es Telenor-ra az nem ment, viszont Voda-rol es Telenor-rol kuldott megjon T-re
Van a T-nek egy mobil app-ja azon inditott funkcio is kuldene sms-t de az sem jon meg

(#120309) Hege1234 válasza m1lan (#120307) üzenetére


Hege1234
addikt

köszi később megpróbálom
(egy sms-se jön meg senkinek)

(#120310) balinlin válasza bene33 (#120308) üzenetére


balinlin
senior tag

Értem, reméljük orvosolják hamorosan.

(#120311) balinlin válasza bene33 (#120308) üzenetére


balinlin
senior tag

Nekem most telenorra ment sms, digire is. Telekomra nem...

(#120312) zzola


zzola
félisten

Tudja valaki, hogy üzleti előfizetésre díjmentes a HD hang és s VoWifi szolgáltatás?
Kösz.

(#120313) MadMancs válasza balinlin (#120311) üzenetére


MadMancs
veterán

Telekom- voda, voda telekom rendben van sms téren.

zzola, ha te kötötted mindenképp. Ha flotta akkor is, csak nem mindegyik engedélyezi. Nekem Üzleti van egyedi díjcsomaggal, sms ben mindkettőt bekapcsoltam. Ha HD hang alatt VoLTE-t érted.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#120314) br4adam válasza zzola (#120312) üzenetére


br4adam
aktív tag

Igen, díjmentes.

(#120315) zzola


zzola
félisten

Kösz urak!
:R

Sajnos nem jogosult az előfizetés a használatra.
Céges SIM.

[ Szerkesztve ]

(#120316) snooze


snooze
veterán

egyedül a telekom nem jelzi ki a volte-t?

GO Gunners!!!

(#120317) Kaba válasza snooze (#120316) üzenetére


Kaba
veterán

A Telekom nem jelzi?,úgy emlékszem mintha jelezné.

[ Szerkesztve ]

(#120318) zzola válasza Kaba (#120317) üzenetére


zzola
félisten

Nem.

(#120319) snooze válasza Kaba (#120317) üzenetére


snooze
veterán

nálam nem,csak a beállitásokba,értesitési területnél nem..

GO Gunners!!!

(#120320) Maladar válasza bene33 (#120308) üzenetére


Maladar
tag

Kedd kb 13ó és 18ó között a T sms ei nem működtek. Banktól nem jött kód, aztán a bankot hívogatva kiderült, hogy a T a hibás. Itt 18 óra környékén helyreállt. (Fejér megye, Kulcs) / Érdekesség: 3 T-s telefonunk van itt, 1 céges és 2 Dominó, valamint 1 telenor és 2 digi. A T semerre sem működött, amit innen írtunk T ről, sehova se érkezett meg, és a T-k re se jöt meg semmi. Kipróbáltattuk dunaújvárosi ismerőssel (ide 12km) ott működött a T, de nekünk nem tudott küldeni. Felhívtuk az ügyfélszolgálatot...(1) Dominos ügyfsz.: pedig ott van lefedettség (nem mondod különben hogy hívnálak). A dominos telefonra 19 óra körül jöt is üzenet, kedves ügyfelünk, kivizsgáltuk blabla, semmi hibát nem tapasztaltunk..... (2) Felhívtam a cégesről az üzleti előf. hibabejelentőjét: igen kedves üf.-ünk tudunk róla, az elhárítása folyamatban van, nem csak Fejér megyéből kaptak bejelentést, tudomása szerint 2 egymás melletti készülkből volt h. egyiken ment, másikon nem.... szóval a dominós hibabejelentő egy kalap fox... 18 óra után elkezdett mind működni

(#120321) balinlin válasza Maladar (#120320) üzenetére


balinlin
senior tag

Domino üfsz. nekem se jött be múltkor, de személyes ügyintézés is érdekes volt. Nem volt éppen toppon a hölgy...

(#120322) Winne válasza zzola (#120312) üzenetére


Winne
nagyúr

A vowifire van külön beállítás a készüléken? Lényegében arra való, hogy amint wifire megyek, majd hívnak, akkor a vezetékes internetet használja a híváshoz, vagy csak ha mondjuk nincs 4g, vagy mi az elve?

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#120323) zzola válasza Winne (#120322) üzenetére


zzola
félisten

Van egy privát Telekomos kártyám, azzal van VoWifi menü ki/be opció. Ha nincs térerő, vagy nagyon gyenge, akkor átvált wifire. Készülék (mármint a sajátom) ki is jelzi, amikor wifin kapcsolódik. Tehát - elviekben - mindig elérhető vagy. Nekem ez jól jön, mert valamiért csak 1-2 rublikát jelez a készülékem a lakásban.

VoWIFI (Voice over Wi-Fi): hanghívás Wi-Fi hálózaton keresztül
Működése:
A technológia biztosítja a mobilhálózat jobb lefedettségét, alacsony/hiányzó jelszintű (térerő) VoLTE/4G területeken is. A telefonhívás ilyenkor a felhasználó által kiválasztott Wi-Fi hálózaton történik.
Előnyei:
Kültéren vagy beltéren VoLTE/4G hálózat hiányában, vagy alacsony mobil jelszintnél (térerő) is folyamatos a szolgáltatás, hívást kezdeményezhetünk/fogadhatunk, SMS-t küldhetünk/fogadhatunk. A beérkező hívások által használt hálózat típusa látható (Wi-Fi vagy 4G/LTE, roaming esetén 2G/3G hálózaton keresztül érkezett-e az üzenet/hívás). A hívás az interneten keresztül titkosított csatornán jut el a mobilhálózatához, így nyílt internet használat esetén sem lehet lehallgatni. (Pl. reptér, pláza, hotel, étterem nyílt Wi-Fi hálózatnál is biztonságos a hívás/kapcsolat). A felhasználó zavartalanul élvezheti az internethasználati előnyöket a hívás ideje alatt. Kristálytiszta hangzás. A funkció használatával a mobil díjcsomaghoz tartozó adatkerete nem csökken.

[ Szerkesztve ]

(#120324) RoyBatty válasza Maladar (#120320) üzenetére


RoyBatty
aktív tag

Az SMS szolgáltatás működtetésére semmilyen garanciát nem vállal a Telekom, csak annyit hogy 3 napon belül megpróbálja újraküldeni, ha elsőre nem kaptad meg. Szóval ha egy SMS-t csak 2 nap késéssel kapsz meg, az sem számít hibának.

(#120325) Hege1234


Hege1234
addikt

vagyis ha kábelen leviszek egy wifis routert a pincébe akkor ezzel áthidalható a térerő gond?

(#120326) toto_2 válasza slice14 (#118588) üzenetére


toto_2
friss újonc

Szia!
Végül megoldódott ez a mobilnet csatlakozási probléma? Mit csináltál? :)
Szerintem nekem ugyanez a gondom. Nemrég vettem egy MR6400-as TP-link routert, és kb. 1 nap után elveszti az IPv4 címet, újra kell indítani.
Telekomos kártyával megy. Nekem mindkét APN-nel (internet, internet.telekom) ezt csinálja, mondjuk a gyári profilt használom.

(#120327) balinlin válasza Hege1234 (#120325) üzenetére


balinlin
senior tag

Alapvetően igen. Persze megvannak a technikai feltételei a dolognak.

(#120328) slice14 válasza toto_2 (#120326) üzenetére


slice14
veterán

Hali!
Én végül hagytam az egészet, és beállítottam napi szintű auto reboot-ot hajnal 4-re. így már müxik megfelelően. Már ha a az megfelelő működés, hogy ha elindítok egy nagyobb letöltést valamely games kliensen (pl: steam), egy idő után eldobja a SIM kártyát. Ilyenkor reboot után újra müxik.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#120329) Astery


Astery
senior tag

Sziasztok! Elnézést, hogy itt érdeklődöm, de tapasztalat szerint sokszor hasznos ha az ügyfélszolgálat előtt tájékozódik az ember. Szükségem lenne egy telefonba helyezhető kártyára ami csak adatforgalomazásra lesz használva. Amit viszont nem szeretnék az két dolog. Egyrészt az, hogy – mivel telefonálásra nem lesz használva – az évente kötelezően rátöltendő egyenleg ott gyűljön rajta. Másrészt jó lenne, ha a rátöltött adatmennyiség nem járna le 1-2, stb. hónap múlva. Látom, hogy van ez a Maraton lehetőség – ez meg is felelne mert nem jár le. A kérdés így csupán annyi lenne, hogy a dominó kártyára feltöltött egyenlegből vásárolhatom meg ezt az adatmennyiséget? Mert ha igen, akkor ez az amit keresek. Köszönöm

[ Szerkesztve ]

(#120330) Idod válasza Astery (#120329) üzenetére


Idod
csendes tag

A kérdésedre a válasz igen, ez kell neked. Én is így használom.

(#120331) Astery válasza Idod (#120330) üzenetére


Astery
senior tag

:R

(#120332) Cranberries


Cranberries
aktív tag

Díjcsomag váltással kapcsolatban; havonta egyszer vagy 30 naponta lehet díjmentesen díjcsomagot váltani? :F

(#120333) kali válasza Cranberries (#120332) üzenetére


kali
legenda

Naptári havonta egy alkalommal.

(#120334) Slyer


Slyer
senior tag

Sziasztok!

Nem tudom hogy jó helyen járok-e, de remélem tudtok segíteni a problémámmal kapcsolatban.

Van egy iPhone 7-em, amit 2016-ban vásároltam a Telekomnál, de 2017-ben gariban ki lett cserélve, új imei szám, stb. Nem tudom pontosan hogy hol lett garanciáztatva (iStyle vagy T).
Most szeretném függetleníteni a telefont, de mivel más az imei, így be kellett mennem egy üzletbe, ahonnan elküldtek, mert nem látják a rendszerben ezt a számot, biztos függetlent kaptam vissza... Beleraktunk egy vodás kártyát, nyilván nem jó. Elküldtem a T oldalán az igényt függetlenítésre a jelenlegi IMEI számmal, de "nem található rendszerünkben" sms-t kaptam.

A garanciális cseréről kapott papírt már nem találom. Viszont a telefont én vásároltam a Telekomnál 2016-ban, megvan a doboza is, meg a számla is, amin megegyezik a régi imei.
Az előbb beszéltem az ügyfélszolgálattal, azt mondták hogy kéne a cseréről a papír.

A kérdésem az lenne, hogy most felejtsem el a függetlenítést, mert nincs meg az a papír, vagy van bármi esély hogy megcsinálják? Esetleg van itt olyan aki tud segíteni? :D

Köszönöm előre is! :R

(#120335) AnonymusX válasza Slyer (#120334) üzenetére


AnonymusX
senior tag

Pedig a szerviztől lehetne kikérni a megfelelő papírt. Szerintem hívd fel az apple ügyfélszolgálatát.

Telekom nem fog egy ismeretlen IMEI számú telefont függetleníteni.

(#120336) Caranita válasza Slyer (#120334) üzenetére


Caranita
aktív tag

Fognak adni másolatot a cseréről, Telekom átvezeti a rendszerébe, majd mehet a függetlenítés.

(#120337) Slyer


Slyer
senior tag

Wow! Köszönöm a gyors válaszokat!

Tehát akkor Apple segít remélhetőleg :D

Akkor hívom őket! Nagyon köszönöm! :R

(#120338) donaldk


donaldk
csendes tag

Sziasztok! Úgy látom, hogy irdatlanul lecsökkent a Tkom mobilinternet sebessége, 4G-ről időnként átvált E-re. Nem tudom az mit jelent, de szerintem semmi jót. Ez most országos vagy helyi probléma lenne, ti is tapasztaltatok hasonlót?

(#120340) donaldk válasza #40993792 (#120339) üzenetére


donaldk
csendes tag

Köszönöm a válaszod, itt Zalában akadozik a sebesség, most pl meg van a 4G.

(#120341) szabonagyur


szabonagyur
félisten

Na mai nappal elinditottam a szamhordozast Dominora, jan. 4-re josoltak, kivancsi vagyok sikerul e, masik T elvben rendezte az adataimat...
990 vagy 999 volt a SIM es ha jol figyeltem 500 MB net es 40 perc beszed lesz rajta, de kedden ez is latszik majd az appban.

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#120342) anadroid válasza szabonagyur (#120341) üzenetére


anadroid
senior tag

A múlt hónapban hordoztam egy számot a Vodától, nekem kétszer ennyi volt rajta + 5 SMS, és nem kértek egy vasat se érte, mert kicsit elhúzódott, azaz kb. 50 percig tartott az adminisztráció, mert a hölgyet állandóan félbeszakította hol egy visszatérő ügyfél, hol a kollégák.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#120343) szabonagyur válasza anadroid (#120342) üzenetére


szabonagyur
félisten

Nekem olyan 5 perc volt az egész, a net/hívás meg ezek lehet nem jól emlékszem, kedden appból megnézem, de annyira nem is lényeges :)

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#120344) kali válasza donaldk (#120338) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Egész délután nyomtam a mobilinternetet, de Budapesten, pontosabban Újpesten nincs gond.

(#120345) kali válasza Slyer (#120334) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Ezért is érdemes többek között bejelenteni és lepapíroztatni a szolgáltatónál is azonnal a cserét, ha nem náluk/általuk lett az eszközölve.

(#120346) DaveR8


DaveR8
lelkes újonc

Sziasztok!

Szeretnék érdeklődni egy használt készülék vásárlását érintő kockázatokkal kapcsolatban. Adott egy kb. 3/4 éves használt Iphone, amit a Telekomnál vásároltak, ha minden igaz, egy összegben. Amennyiben jól tudom, a Telekomnál már egy ideje függetlenként értékesítik az új készülékeket. A kérdésem az lenne, hogy a későbbiekben fennállhat-e a letiltás kockázata? Mennyiben befolyásolja azt, hogy a készüléket anno cég vagy magánember vásárolta, illetve, hogy egyösszegben vagy részletre vásárolta? Mire érdemes figyelnem ennél az esetnél?

Segítségetek előre is köszönöm.

Üdv,
Dávid

(#120347) Kaba válasza DaveR8 (#120346) üzenetére


Kaba
veterán

A telefon független,de a letiltás veszélye mindig adott amennyiben a készülék nem listaáron lett vásárolva.Amennyiben a készülék részletre,vagy hűségkedvezménnyel lett vásárolva akkor a Telekom bármikor letilthatja a telefont nemfizetés esetén.Kérd el a számlamásolatot.Ezenkívül az icloudból való kijelentkezésre is ügyelni kell.

[ Szerkesztve ]

(#120348) DaveR8 válasza Kaba (#120347) üzenetére


DaveR8
lelkes újonc

Köszönöm a segítséged. Tehát nem lehetek továbbra sem biztos, ha nem listaáron, hanem valamilyen előfizetéssel, esetleg flottában vásárolták? Ezesetben csak a hűségidő leteltét követően lehetek biztos abban, hogy használható marad a telefon?

(#120349) Kaba válasza DaveR8 (#120348) üzenetére


Kaba
veterán

Igen így van.

(#120350) Winne válasza Kaba (#120349) üzenetére


Winne
nagyúr

A letiltását még utána is kérheti az aki vette, na nem mintha értelme lenne.

Arról honnan lehet meggyőződni, hogy a készülék valóban ki lett fizetve azon kívül, hogy együtt megy be az eladó és a vevő az üzletbe?

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.