Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#121451) kakuk.tamas válasza rayoliviero (#121450) üzenetére


kakuk.tamas
addikt

Leginkább sehogy. 1414-en talán megtudják mondani.

Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~  Apple iPhone 14 Pro  ~  Apple Watch 8 Cellular 45mm  ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~

(#121452) dptrsk válasza rayoliviero (#121450) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Nem, chaten kérdezz rá.

(#121453) rayoliviero válasza kakuk.tamas (#121451) üzenetére


rayoliviero
veterán

Kösz a válaszokat. Sajnos telefonon nem tudták megmondani.

Remélem legalább az ár/kedvezmény ugyanaz online és személyes szerződés hosszabbítás esetén is.

(#121454) Kaba válasza rayoliviero (#121453) üzenetére


Kaba
veterán

Az üzleti raktárkészlet nem látható,csak a webes.
Jobban jársz,ha online rendelsz,így megillet a 14 napos elállás és az esetleges online kedvezményt is megkapod a termékre (amit az üzletben nem kapsz meg).A szerződésre járó készülékkedvezmény az mindkét esetben egyforma.

[ Szerkesztve ]

(#121455) rayoliviero válasza Kaba (#121454) üzenetére


rayoliviero
veterán

Megvettem közben a Telekom üzletben.

(#121456) zaskar


zaskar
senior tag

Sziasztok! Régóta telekomos vagyok és Apple termékeket használok, de watch-ot csak most vettem. Mivel cellular verzió, ezért ki szeretném használni ezt a képességét, de nem sokat tudok ezekről a dolgokról, multisim, esim. Ma bementem egy üzletbe, és mondtam, hogy szeretném az előfizetésemet használni az órán is. Egy ideig tanakodtak, aztán adtak egy ilyen papírt [kép] Hazamentem, és megpróbáltam aktiválni. Mondjuk nem a QR kóddal indítottam, hanem a Watch alkalmazáson keresztül , a telekom fiókomba belépve. A művelet végén ki is írta, hogy aktiválva. A gond csak annyi volt, hogy bár látszott az órán, hogy félig-meddig sikerült az aktiválás [kép] mihelyt a telefonról lecsatlakozott, már azt írta ki, hogy nincs kapcsolat. Tehát az alábbi állapotot nem sikerült elérni: [kép] Két sikertelen ügyfélszolgálati hívás után elmentem egy másik telekom üzletbe, ahol az ügyintéző szintén felhívott két kollégát, de mivel végül senki nem tudta megoldani, azt javasolta, hogy töröljük inkább, ne fizessem feleslegesen a havidíjat.
1. Nem multisimet kellett volna adniuk esim helyett?
2. Lehet, hogy ezt magam is megrendelhettem volna itthon? Az ügyintéző legalábbis ezt javasolta, hogy próbálkozzak majd...
Bármelyik üzletben jártam eddig, nekem úgy tűnt, teljes a tanácstalanság ezen a téren...

(#121457) szalai112 válasza zaskar (#121456) üzenetére


szalai112
senior tag

Szia
Nekem galaxy active 2 van 44mm LTE!
Nos amikor én kértem a kódot hibásan generálta a rendszer.

1 Röviden hibás a kód a rendszerben, velem is elő fordult.
2 1414 hívás kérly egy másik kódot, a telekom fiókba

(#121458) szabogabor10 válasza zaskar (#121456) üzenetére


szabogabor10
veterán

Lépj be a watch app - cellular menübe, csak ott tudsz multisim-et kérni a watch-hoz. Nem kell QR kód, entitlement szerver van, automatikus az egész aktiválási folyamat.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#121459) zaskar válasza szabogabor10 (#121458) üzenetére


zaskar
senior tag

Köszönöm! 2 perc alatt megvolt, és működik. El....tam emiatt a fél délutánt, legalább 6 ügyintéző foglalkozott az üggyel, de érdemben nem tudtak segíteni. Itt kellett volna kezdenem...

(#121460) szabogabor10 válasza zaskar (#121459) üzenetére


szabogabor10
veterán

Sajnos jobban jársz, ha ilyen esetekben inkább a weboldalon tájékozódsz.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#121461) zaskar válasza szabogabor10 (#121460) üzenetére


zaskar
senior tag

Igen, tényleg le van írva világosan. A gondok ott kezdődtek, hogy vagy másfél hete Pécsen egy telekom üzletben rákérdeztem az ezzel kapcsolatos lehetőségekre. Mivel céges flottás csomagom van, az ügyintéző akkor azt mondta, hogy ezt online nem tudom majd intézni, és ráadásul át kell váltanom hozzá publikus csomagra. Hát ezért nem is foglalkoztam azzal, mi van a weboldalon. Persze tegnap kiderült, hogy amiket mondott, az egyik se volt igaz.

(#121462) lugosi válasza szabogabor10 (#121460) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Ezt tegyétek már bele az összefoglalóba, később könnyebb lenne megtalálni.

(#121463) rayoliviero


rayoliviero
veterán

Vásároltam tegnap délben egy telefont személyesen a Telekomnál, de online belépve a fiókomba se számlát, se jótállási jegyet nem találok, más papírok ott vannak a dokumentumokban. Felhívtam őket és azt mondták, hogy minimum 24 óra kell hozzá, hogy megjelenjen automatikusan a dokumentumokban a számla és jótállási jegy. Szerintetek is így van?

(#121464) Kaba válasza rayoliviero (#121463) üzenetére


Kaba
veterán

Bolti vásárlásnál lehet ennyi átfutási idő.

[ Szerkesztve ]

(#121465) rayoliviero válasza Kaba (#121464) üzenetére


rayoliviero
veterán

Kösz a gyors választ. :R

(#121466) kchris78


kchris78
veterán

nem 100%-ig Telekom de a kerdes az hogy van egy osoreg Nokiam. Anno csekkoltam es ugy emlekszem mutatott 3-4 halot. Most mar csak vodat es tkomot mutat. Se Digi se Telenor. Pedig ugy tudom minden cegnek van 9/1800MHzes GSM lefedettsege. Mi az ami miatt nem erzekeli megse?

(#121467) Diák66 válasza kchris78 (#121466) üzenetére


Diák66
őstag

Milyen Nokia pontosan? Ami elképzelhető, hogy az E-GSM sávot nem tudja, vagy hogy a készülék meghibásodott. Ma már a 900 és 1800 MHz-es sávokat is igyekeznek 4G-re át csoportosítani, így a GSM minimális sávszélességre szorítkozik. Az is lehet, hogy az 1800-at lekapcsolátk és már csak 900 MHz-en működik a 2G.

(#121468) kchris78 válasza Diák66 (#121467) üzenetére


kchris78
veterán

7110. elvileg tud 1800-at.. Erdekes hogy eltuntetnek szolgaltatast ilyen telok szamara..

(#121469) st3v3np3t3r válasza kchris78 (#121468) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

A Nokia 7110("Matrix Phone") GSM 900/1800-at tud. Sajnos a technológiai feljődés kiszorítja az elavult eszközöket. Amúgy ahogy írták is, egyre több helyen kapcsolják le a 2G-t, 3G-t, mivel ezek már elavult,-mára már nagyon lassú hálózatok. Haladni kell a korral. Ahogy a mondás is tartja: Aki lemarad, kimarad.
A mobil témában is érvényesül.

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#121470) MadMancs válasza kchris78 (#121466) üzenetére


MadMancs
veterán

Telenorról nem tudok nyilatkozni, de (ha lefedett területen vagy) Digit kellene látnia, mivel ők csak 1800Mhz én nyújtanak 2G és 4G is. De mint fentebb is írták 2G csökkentés van és 3G megszüntetés van a 3 nagynál, lehet azon a területen ahol vagy már nincs Telenor 1800 GSM, 900 esetén meg csak P-GSM et tud, de E-GSM et használnak (mindkettő 900Mhz de mégse)

Most hogy eltűntetik, elenyésző a csak 900/1800 használó telók száma, nem éri meg miattuk fenntartani a hálózatot (nagyon helyesen).

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#121471) Oposzumtoszó


Oposzumtoszó
senior tag

Sziasztok!

Telekom.hu-n hogy kell elővarázsolni a chat ablakot? Lehet, hogy én vagyok láma, de nem találom sehol... :U

(#121472) szalai112 válasza Oposzumtoszó (#121471) üzenetére


szalai112
senior tag

Szia
Én úgy csalogatam elő , rámentem a magenta1 csomag összeállításra.

(#121473) Oposzumtoszó válasza szalai112 (#121472) üzenetére


Oposzumtoszó
senior tag

Köszi a tippet, ránéztem. Azt írták, hogy Online jelenleg nem tudnak kiszolgálni, gondolom karbantartás van. Visszanézek később.

(#121474) kali válasza Oposzumtoszó (#121471) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Amennyiben barangolsz az oldalukon - készülékek...stb - és mégsem ugrik fel, úgy foglaltak esetleg: [link]

(#121475) Oposzumtoszó válasza kali (#121474) üzenetére


Oposzumtoszó
senior tag

Köszönöm! Figyelem, ha nem sikerül megoldani, akkor marad a telefon. :R

(#121476) hellopeti


hellopeti
csendes tag

Sziasztok, ti tapasztaltatok olyat hogy VoLTE, VoWiFi hívás fogadás után pár másodpercig néma csönd és csak utána lehet hallani egymást? iPhone 12 Pro készülék. Mindegy melyik hálózatból hívnak.

(#121477) kchris78 válasza MadMancs (#121470) üzenetére


kchris78
veterán

igen én is így gondoltam. Beraktam a kártyát egy 6310i-be az 3at látott a digi-t nem. (elvileg itt van lefedettsége) Azt gondoltam hogy 900-on a régi cuccok (segélyhívás etc) miatt fenntartanak valami ultravékony sávot hogy tényleg csak minimál szinten élő legyen a dolog. Külön hardver úgysem kell ezeknek mert amennyire tudom az újabb cuccok szoftveresen oldják meg a dolgot - nyilván konfigurációban plusz meló...

(#121478) Oposzumtoszó


Oposzumtoszó
senior tag

Sziasztok!

Mobil oldalon a webes notebook rendelést melyik cég szállítja? Jött az email, hogy a mai napon kiszállítják, de a futár elérhetősége nincs a levélben.

Előre is köszönöm!

(#121479) South Velen válasza Oposzumtoszó (#121478) üzenetére


South Velen
addikt

GLS-sel dolgoznak.

Azt már én is kérdeztem tőlük egyszer, hogy ugyan miért nem kapjuk meg a futár számát, de nem válaszoltak..

Viszont a rendelésszám elé egy 1-est írva a gls tracking-et eléred.
Bár az meg állandó késésben van mostanság, szóval... :DDD
pedig a telekomnak real-time jelez a gls, a gls oldalon a tracking meg van, hogy órákat késik, úgyhogy ezt se értem..

[ Szerkesztve ]

(#121480) Oposzumtoszó válasza South Velen (#121479) üzenetére


Oposzumtoszó
senior tag

Köszi, ez a tracking tipp bejött. :)
Már csak a gls sms-re várok. :U

(#121481) Kaba válasza Oposzumtoszó (#121478) üzenetére


Kaba
veterán

A GLS által küldött emailben és sms-ben a futár telefonszáma és a várható időpont is szerepel.A tracking az egyes előírással az működik.

[ Szerkesztve ]

(#121482) South Velen válasza Oposzumtoszó (#121480) üzenetére


South Velen
addikt

Az nem fog jönni.

Nálam is kiverte a biztosítékot, hogy csak a telekom kapja meg ezeket az infókat ilyenkor (holott minden más gls szállításkor a címzett is megkapja).

De az igazi bicskanyitogató az volt, mikor rákérdeztem emailben, ez miért van így, és persze nem válaszoltak.

De a tracking számos trükkel legalább egy időablakot megtudsz (persze az meg a gls nyomorult rendszere miatt lehet csak akkor jelenik meg, mikor már nálad is van a csomag :( :DDD )

Egyébként régebben mintha nem így lett volna és a gls által küldött sms/emailt is megkaptuk volna...

[ Szerkesztve ]

(#121483) Kaba válasza South Velen (#121482) üzenetére


Kaba
veterán

Listaáras rendelésnél eddig nekem mindig jött a GLS futár telefonszáma és a várható időpont,a szállítás napján reggel.

[ Szerkesztve ]

(#121484) South Velen válasza Kaba (#121483) üzenetére


South Velen
addikt

Hát nekem már egy ideje nem jön.
Dehát ugye telekom esetén nem lepődünk meg, hogy egyik user esetén így, másik esetén meg máshogy működik ugyanaz a dolog..

Eszembe jutott, hogy régebben még arról is küldött infót a gls, ha a egy T-pontba ment a cucc.
Lehet ezért blokkolták le a dolgot, nehogy odamenjen a user, mielőtt bevételezik az eszközt a dolgozók..

[ Szerkesztve ]

(#121485) Kaba válasza South Velen (#121484) üzenetére


Kaba
veterán

Legközelebb kérdezz rá a GLS futárnál.Én többször is rendeltem az utóbbi hónapokban és mindig jött értesítés az időpontról és a futár elérhetőségéről.Lehet,hogy a GLS területi elosztója ludas a dologban,szrintem a Telekomnak erre nincsen befolyása.

[ Szerkesztve ]

(#121486) MadMancs válasza South Velen (#121482) üzenetére


MadMancs
veterán

Mikor már GLS küldi a reggeli emailt abban benne van időablak és telefonszám is. Tracking az elmúlt pár hónapban viszont katasztrófa lett GLS nél. Havi 3-4 csomagot hoznak nekem innen onnan, és az lett a jellemző hogy már a csomag is nálam van, de követés szerint épp depóba érkezik.

One Express (ex Trans O Flex) viszont nagyon feltúrbózta, fél órás időablak van és real time látod hányadik címen van (megvan adva Te hányadik vagy), valami ilyesmi nem lenne rossz GLS nél se, volt hogy láttam van még 10cím előttem de 20perc múlva indulnom kellett meló, felhívtam futár mondom mizu, 10perc múlva nálam volt mert előrevett. Helyet cserélt 2 cég rosszból jó lett jóból rossz :DDD

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#121487) Oposzumtoszó


Oposzumtoszó
senior tag

A legnagyobb probléma, hogy a Telekom hiába értesít, a GLS sokszor csak akkor küldi az értesítőt, miután már elment a futár.
Ha RR89 Fórumtárstól nem kapom meg az infót, akkor nem is tudok a GLS-nél érdeklődni.

(#121488) South Velen válasza MadMancs (#121486) üzenetére


South Velen
addikt

Mondom, nekem az utóbbi fél évben biztos nem küldött semmit a gls a telekomos rendelésekről, még másnap se :DDD

De akkor ez lehet egyedi dolog...
igen a GLS tracking akkor is szar lenne, ha normálisan működne, van mit tanulni az express one-tól vagy a dpd-től... bár azért a gls nálam mindig elég megbízhatóan tartotta a 24 órás kiszállítást, ilyen szempontból talán még így is a legjobbak

(#121489) MadMancs válasza South Velen (#121488) üzenetére


MadMancs
veterán

Szállítási sebességben semmi baj nincs GLS el,általában du jön előértesítés, trackingban éjjel 11 felé látom hogy depóba érkezik (na itt ragad be mert még kézbesítés után is ezt jelzi) másnap délelőtt nálam a csomag. Telekom - GLS kapcsolatáról nincs tapasztalatom mostanában. Utoljára egy 49" TV volt amit tőlük rendeltem azt is MPL hozta.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#121490) andrás47


andrás47
senior tag

Üdv ! Van egy idős szomszédom, aki segítséget kért tőlem .Valamikor vett egy kártyás Telekomos készüléket, és akkor a régi SIM kártyáját helyezte bele, most megtalálta azt a SIM kártyát, amit a készülékhez adtak, hozta hogy aktiváljam online, mert Március 15-ig érvényes, viszont nem találom a kártyán a hívószámot, gondolom a telefon külső csomagoláson lehetett amit eldobott még régen, esetleg a SIM kártyán meg lehet ez a szám vannak rajta a két vonalkódon azon rajta lehet ? Vagy csak elképzelhető hogy telefonos ügyfélszolgálaton lehet aktiválni, ha ott is lehet ? Járt már hasonlóan valaki ezzel kapcsolatban ? Köszönöm

(#121491) #70635776 válasza andrás47 (#121490) üzenetére


#70635776
törölt tag

Beteszed készülékbe, beírod a pin kódot.
Amikor hálózatra állt, betárcsázod: *121# zöld gomb.

[ Szerkesztve ]

(#121492) andrás47 válasza #70635776 (#121491) üzenetére


andrás47
senior tag

Nagyon szépen köszönöm, sikerült is .

(#121493) Rise17


Rise17
tag

Sziasztok! Ezt a csomagot megrendeltem novemberben,1 q80t tv-vel 2 éves hüségre,41 ezres felhasznált kedvezményel: [link]
Szeretnék kihozni 1 Iphone 12-őt,és az lenne a kérdésem ha ujra 2 évet vállalok,és mondjuk mátol él a hűség,akkor járni fog arra is a kedvezmény,vagy ilyenkor 0 jár,mert elhasználtam a tv-re?Köszönöm Szépen a segítséget!

(#121494) Kaba válasza Rise17 (#121493) üzenetére


Kaba
veterán

Hívd a 1414-t.Az ügyintéző kiszámolja neked a kedvezményt.A kedvezmény mértéke az csökkenni fog az újabb hosszabbításos hűségszerződésnél.

[ Szerkesztve ]

(#121495) m1lan válasza Rise17 (#121493) üzenetére


m1lan
őstag

Fél évnek legalább el kell telnie a két hűségvállalás között. A te esetedben ez azt jelenti, hogy májusig csak a hűségcsoport megszüntetésével (vagyis a novemberben kapott teljes kedvezmény visszafizetésével) tudsz a meglévő szolgáltatásaidra újabb hűséget vállalni. Fél év után kezdi csak el a rendszer időarányosan levonni a korábban kapott kedvezményt, szóval májusban a legjobb esetben is csak listaáron tudsz majd vásárolni.

Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX

(#121496) szemesi69 válasza m1lan (#121495) üzenetére


szemesi69
addikt

Nemrég vettünk készüléket a családban, azt mondták a fél év megszünt, vissza ált a régi rendszer, hűség lejárta előtt 3 hónappal lehet legkorábban. Ezért lett mégegy előfizetés, ez kb. másfél hónapja volt.

Xiaomi redmi note 12 pro

(#121497) m1lan válasza szemesi69 (#121496) üzenetére


m1lan
őstag

Biztos hiányzott a kolléga/üzlet kvótájából az az 1 új előfizu. :DDD
[link]

Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX

(#121498) szemesi69 válasza m1lan (#121497) üzenetére


szemesi69
addikt

Mindenképp lett volna új előfizu, csak rákérdeztem, hogy lassan megvan a félév, vehetek-e valamit, akkor mondta, hogy már nem lehet.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi redmi note 12 pro

(#121499) Winne válasza m1lan (#121497) üzenetére


Winne
nagyúr

Ha engedi nekik a rendszer a fél év alattit is, akkor miért ne csinálnák, ha abból kapnak pénzt. :)

Ha nem lehetne, akkor a fórumtárs sem tudott volna új készüléket venni.

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#121500) pana0017


pana0017
senior tag

Sziasztok. Szeretnék díjcsomagot váltani, hűségem már lejárt, újat sem szeretnék, az aktuális vállalt költési szintem 3790. Mobil M+15GB-t szerettem volna, de nem engedi választani, ÁSZF alapján nem látom ennek okát. Tudnátok ebben segíteni?

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.